Mahdollisesti loppuelämän selibaatti ?

Anonyymi

Olen hieman yli 30v mies. Olen kärsinyt tätä ennen haluttomuudesta, ja olen pudottanut painoani ja kohentanut kuntoa ja hieman olen saanut tuota halukkuutta lisää, mutta.. Suuri epävarmuus painaa mieltäni, pitkät välit seksin harrastamisessa ovat aiheuttaneet suorituspaineita ja suurta ahdistusta. Olen todella arka ihminen ja minun olisi muuten todella vaikeaa saada seksiä keneltäkään ns. tavalliselta naiselta enää nykyään. Otan riskin pitkästä aikaa kun varasin maksulliselta pitkän ajan, ajattelin että menee se varattu aika miten menee niin sen jälkeen aloitan mahdollisesti loppuelämän kestävän selibaatin. Onko päätös liian jyrkkä? Mielestäni ei.

12

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko käynyt lääkärissä tuosta haluttomuudesta? Sieltä voisi tulla apua jos kyse olis hormonitasapainosta...onko pakko tehdä jyrkkiä päätöksiä? Mitä jos vapautat itsesi siitä ja annat tapahtua mitä tapahtuu...ymmärrätköhän mitä tarkoitan? Tyyliin pariskunnat jotka yrittävät saada lasta kovasti ja sitten kun "luovuttavat" se onkin tapahtunut luonnollisesti.
      Ole armollinen itsellesi!

      • Anonyymi

        En ole haluttomuuden takia käynyt lääkärissä mutta otin yhden kerran asian puheeksi, eikä lääkäriltäkään suoraa vastausta tuohon tullut, eniten epäiltiin mt-lääkettä jota söin ja se vaihdettiin, nyt toisella lääkkeellä edelleen samaa ongelmaa mutta suurimman hyödyn huomasin painon pudotuksesta, että se hieman toi sitä takaisin. Esim. 1 päivänä 14:sta päivästä saattaa halut olla tosi kovat ja en saa "hoideltua" itseäni tarpeeksi mutta sitten taas monta päivää että ei mitään. Olen aikanaan käynyt maksullisissa naisissa ennenkin ja tuolloin halukkuus seksiin oli todella kova, tuo maksuseksi alkoi kun viimeiset parisuhdeyritelmäni päättyivät 4-5v. sitten. Seuraava maksullinenkäyntikokeilu on kallis.. Joten sen vuoksi ajattelen nyt noin.. Haluaisin kyllä tavata vielä joskus elämässäni vakavasti otettavia naisia mutta se on aivan liian vaikeaa. Enkä tahtoisi menettää enempää rahojani enää koskaan seksin takia joten tuo jyrkkä päätös varmasti tuleekin pitämään, pysyn avoimena kuitenkin mahdolliselle kumppanin löytymiselle mutta pidän sitä aika epätodennäköisenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole haluttomuuden takia käynyt lääkärissä mutta otin yhden kerran asian puheeksi, eikä lääkäriltäkään suoraa vastausta tuohon tullut, eniten epäiltiin mt-lääkettä jota söin ja se vaihdettiin, nyt toisella lääkkeellä edelleen samaa ongelmaa mutta suurimman hyödyn huomasin painon pudotuksesta, että se hieman toi sitä takaisin. Esim. 1 päivänä 14:sta päivästä saattaa halut olla tosi kovat ja en saa "hoideltua" itseäni tarpeeksi mutta sitten taas monta päivää että ei mitään. Olen aikanaan käynyt maksullisissa naisissa ennenkin ja tuolloin halukkuus seksiin oli todella kova, tuo maksuseksi alkoi kun viimeiset parisuhdeyritelmäni päättyivät 4-5v. sitten. Seuraava maksullinenkäyntikokeilu on kallis.. Joten sen vuoksi ajattelen nyt noin.. Haluaisin kyllä tavata vielä joskus elämässäni vakavasti otettavia naisia mutta se on aivan liian vaikeaa. Enkä tahtoisi menettää enempää rahojani enää koskaan seksin takia joten tuo jyrkkä päätös varmasti tuleekin pitämään, pysyn avoimena kuitenkin mahdolliselle kumppanin löytymiselle mutta pidän sitä aika epätodennäköisenä.

        Käytännöllisesti katsoen kaikki psyykenlääkkeet aiheuttavat voimakkaan haluttomuuden seksiin tai suorastaan halun loppumisen. Käytännöllisesti katsoen kaikki verenpainetta alentavat lääkkeet vähentävät erektiota tai lopettavat sen kokonaan.

        Nekin lääkärit, jotka tiedostavat ongelman, usein jättävät kertomatta järisyttävistä sivuoireista, koska muutenkin on vaikeaa motivoida potilas ottamaan näitä lääkkeitä.

        Siis vaikeneminen on eräänlaista valehtelua.


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Käytännöllisesti katsoen kaikki psyykenlääkkeet aiheuttavat voimakkaan haluttomuuden seksiin tai suorastaan halun loppumisen. Käytännöllisesti katsoen kaikki verenpainetta alentavat lääkkeet vähentävät erektiota tai lopettavat sen kokonaan.

        Nekin lääkärit, jotka tiedostavat ongelman, usein jättävät kertomatta järisyttävistä sivuoireista, koska muutenkin on vaikeaa motivoida potilas ottamaan näitä lääkkeitä.

        Siis vaikeneminen on eräänlaista valehtelua.

        Aivan totta. Ei koskaan ole lääkärit ottaneet aihetta puheeksi. Betasalpaajaakin olen syönyt mt-lääkkeiden lisäksi mutta yritän silti mahdollisimman vähän. Erektiolääkkeistä sain ns. "pimeästi" Sildenafilia, en huomanut sen vaikuttavan muutama kuukausi sitten yhtään mitään mutta yli 10 kiloa laihtuneena en ole vielä Sildenafilin vaikutusta testannut. Testasin myös yhtä aika kallista luontaistuotetta, testasin eripäivinä ja huomasin että luontaistuote toimii joskus ja joskus ei. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta. Ei koskaan ole lääkärit ottaneet aihetta puheeksi. Betasalpaajaakin olen syönyt mt-lääkkeiden lisäksi mutta yritän silti mahdollisimman vähän. Erektiolääkkeistä sain ns. "pimeästi" Sildenafilia, en huomanut sen vaikuttavan muutama kuukausi sitten yhtään mitään mutta yli 10 kiloa laihtuneena en ole vielä Sildenafilin vaikutusta testannut. Testasin myös yhtä aika kallista luontaistuotetta, testasin eripäivinä ja huomasin että luontaistuote toimii joskus ja joskus ei. AP

        Haluahan on muttei veri tunnu silti edelleenkään kiertävän kovin herkästi. Jos ei vaikutusta ole seuraavalla maksullisella käynnillä niin tulee todella kalliit "naisen kosketukset". Mutta hyvä ees niin kun jotain positiivista hakee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole haluttomuuden takia käynyt lääkärissä mutta otin yhden kerran asian puheeksi, eikä lääkäriltäkään suoraa vastausta tuohon tullut, eniten epäiltiin mt-lääkettä jota söin ja se vaihdettiin, nyt toisella lääkkeellä edelleen samaa ongelmaa mutta suurimman hyödyn huomasin painon pudotuksesta, että se hieman toi sitä takaisin. Esim. 1 päivänä 14:sta päivästä saattaa halut olla tosi kovat ja en saa "hoideltua" itseäni tarpeeksi mutta sitten taas monta päivää että ei mitään. Olen aikanaan käynyt maksullisissa naisissa ennenkin ja tuolloin halukkuus seksiin oli todella kova, tuo maksuseksi alkoi kun viimeiset parisuhdeyritelmäni päättyivät 4-5v. sitten. Seuraava maksullinenkäyntikokeilu on kallis.. Joten sen vuoksi ajattelen nyt noin.. Haluaisin kyllä tavata vielä joskus elämässäni vakavasti otettavia naisia mutta se on aivan liian vaikeaa. Enkä tahtoisi menettää enempää rahojani enää koskaan seksin takia joten tuo jyrkkä päätös varmasti tuleekin pitämään, pysyn avoimena kuitenkin mahdolliselle kumppanin löytymiselle mutta pidän sitä aika epätodennäköisenä.

        Okei. No itse parisuhteessa oleva nainen ja saan noin kerran kuukaudessa jos saan. Siinäkin huomannu et kun on kauhee tarve laueta ja tietää että seuraava kerta on taas jossain tulevaisuudessa...niinpä sitte se orgasmi karkaa johki ku liikaa yrittää. Mutta mä käytän sit omia käsiä , mut eihän se oo ihan sama kun toisen kanssa. Toivon sulle kaikkee hyvää ja mahdollista toipumista?, että saat mtlääkkeet jätettyä pois. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No itse parisuhteessa oleva nainen ja saan noin kerran kuukaudessa jos saan. Siinäkin huomannu et kun on kauhee tarve laueta ja tietää että seuraava kerta on taas jossain tulevaisuudessa...niinpä sitte se orgasmi karkaa johki ku liikaa yrittää. Mutta mä käytän sit omia käsiä , mut eihän se oo ihan sama kun toisen kanssa. Toivon sulle kaikkee hyvää ja mahdollista toipumista?, että saat mtlääkkeet jätettyä pois. <3

        Tuo erektio-ongelma on ollut mulle tosi raskas asia, kun joskus satunnaisesti toimii jopa liiankin hyvin, muttei koskaan tietenkään silloin kun pitäisi. Mutta kuten sanoin niin hieman laihtuneena se silti ehkä hitusen paremmin ottaa verta. Se on inhottavaa kun joinain yksittäisenä päivänä voi olla tosi kauankin kestävä erektio (ilman erektiolääkkeitäkin!) mutta sitten taas päiväkausia ettei mitään eloa.

        Kiitos sinulle <3 Kaikkea hyvää sinullekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo erektio-ongelma on ollut mulle tosi raskas asia, kun joskus satunnaisesti toimii jopa liiankin hyvin, muttei koskaan tietenkään silloin kun pitäisi. Mutta kuten sanoin niin hieman laihtuneena se silti ehkä hitusen paremmin ottaa verta. Se on inhottavaa kun joinain yksittäisenä päivänä voi olla tosi kauankin kestävä erektio (ilman erektiolääkkeitäkin!) mutta sitten taas päiväkausia ettei mitään eloa.

        Kiitos sinulle <3 Kaikkea hyvää sinullekkin.

        Kiitos. En tiedä tarvitsetko kuuntelijaa, mutta laita postia, jos haluat asiallisia vastauksia naiselta autan at meiliboxi.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. En tiedä tarvitsetko kuuntelijaa, mutta laita postia, jos haluat asiallisia vastauksia naiselta autan at meiliboxi.fi

        Se tekisi kyllä hyvää! Tarvitsen, siis "autan at meiliboxi.fi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tekisi kyllä hyvää! Tarvitsen, siis "autan at meiliboxi.fi?

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep

        Hyvä


    • Anonyymi

      Joudut menemään maksulliselle, kun ilmaiseksi et saa, mutta silti valittelet haluttomuutta. Miksi haluttomuus on ongelma sinulle?

      Minä olen suunnilleen samanikäinen, KOSKAAN en ole harrastanut seksiä eikä siihen ole ollut koskaan pientäkään mahdollisuutta. Haluttomuus olisi minulle taivaanlahja. Kärsin haluisuudesta. Koko ajan haluttaa, mutta mitään sille ei voi tehdä. Olen yrittänyt syödä SSRI-lääkettä halun viemiseksi, toimi jonkin verran halujen osalta, mutta sivuvaikutuksena en saanut juurikaan nukuttua, tuli runsasta hikoilua, huimausta, suun kuivumista ym. joten oli pakko lopettaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe