Sofia Belorf ei omien sanojensa mukaan kykene työhön vielä pitkään aikaan.

Anonyymi

Sofia Belorf ei ole terve, kertoo lehtihaastattelussa ettei kykene työhön. Tarvitsee näin ollen jonkun muun huolehtimaan itsestään.

404

6245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiesitkö että moni on sairaslomalla tai työkyvyttömyyseläkkeellä henkisten ongelmien vuoksi? Mistä tiedät kuinka pahoja ongelmia Sofialla on tämän kevään ollut? Silti porukka haukkuu ja tekee hänen elämästään vieläkin vaikeampaa aloittaa jotain työtä. Instagram ei kerro siitä miten hän voi. Kun joku kohta kuitenkin naukuu että käyhän se kynsihuollossa. Mtv:n haastattelu oli hyvä ja rehellinen kuvaus millainen julkinen paine hänellä on ollut koko kevään. Haukutteko kaikki jolla on jotain terveydellisiä ongelmia on ne sitten fyysisiä tai psyykkisiä? Sofiakin on vaan ihminen.

      • Anonyymi

        Näin juuri. Masennus tai muutkaan psyykkiset sairaudet ei ulospäin välttämättä näy. Jos ihmisellä on kuitenkin sen verran voimavaroja että pystyy tsemppaamaan.. Kokopäiväinen työssäjaksaminen on jo eri juttu. Ei me voida tietää. Parasta olla haukkumatta.


      • Anonyymi

        Miksi piti heti hypätä avoliitosta toisen miehen kainaloon.Ensin olis pitänyt käydä läpi eron vaikea aika ja miettiä miten ja kenen kans joskus jatkaa elämää.


      • Anonyymi

        Instagram on kyllä kertonut hänen voinnistaan sen, että ilkeyteen hänellä on riittänyt jaksamista kovastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instagram on kyllä kertonut hänen voinnistaan sen, että ilkeyteen hänellä on riittänyt jaksamista kovastikin.

        Mitä sekoilet??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instagram on kyllä kertonut hänen voinnistaan sen, että ilkeyteen hänellä on riittänyt jaksamista kovastikin.

        Kaikki lakanat yms. sessiot...vittuilu Martinalle.


      • Anonyymi

        Sofiakin on vain ihminen....joka jaksaa juoda,rällätä, känniriidella, kuvata itseään, asua instassa,
        soppailla... vain ihminen, joopajoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piti heti hypätä avoliitosta toisen miehen kainaloon.Ensin olis pitänyt käydä läpi eron vaikea aika ja miettiä miten ja kenen kans joskus jatkaa elämää.

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Masennus tai muutkaan psyykkiset sairaudet ei ulospäin välttämättä näy. Jos ihmisellä on kuitenkin sen verran voimavaroja että pystyy tsemppaamaan.. Kokopäiväinen työssäjaksaminen on jo eri juttu. Ei me voida tietää. Parasta olla haukkumatta.

        Älä viitsi, leikkiä tekopyhää asiantuntijaa. Sofin tapauksesta: vähempikin juominen ja valvominen alkaa masentaa. Jos edes totta on, epäilen ilkeää ja itsekästä bilehilettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet??

        En sekoile yhtään mitään. Sofia on ilkeimpiä naisia mitä kenenkään julkisuuden henkilön erokuvioihin liittyen on koskaan nähty. Todennäköisesti jopa ilkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instagram on kyllä kertonut hänen voinnistaan sen, että ilkeyteen hänellä on riittänyt jaksamista kovastikin.

        Judt niin mitä sekoilet. En ole kenenkään puolella ja seuraan häntä enkä ole nähnyt yhden yhtä ilkeilyjuttua. Ollaan varmaan katsottu eri instaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sekoile yhtään mitään. Sofia on ilkeimpiä naisia mitä kenenkään julkisuuden henkilön erokuvioihin liittyen on koskaan nähty. Todennäköisesti jopa ilkein.

        Paskapuhetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piti heti hypätä avoliitosta toisen miehen kainaloon.Ensin olis pitänyt käydä läpi eron vaikea aika ja miettiä miten ja kenen kans joskus jatkaa elämää.

        Sinäkö tiedät miten hänen kuuluisi elää ja mikä on parasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sekoile yhtään mitään. Sofia on ilkeimpiä naisia mitä kenenkään julkisuuden henkilön erokuvioihin liittyen on koskaan nähty. Todennäköisesti jopa ilkein.

        En kyllä ymmärrä mitä horiset.Jos se että on Martinan ex:än rakastettu tekee ihmisestä ilkeän niin....
        En kyllä tajua sitä että kun kerran Martina ja Stefu eivät ollet yhdessä onnellisia niin Stefu ei sitten saa kenenkään kanssa olla onnellinen🤔Toivokaa mielummin Martinallwkin rakkautta elämään ja älkää tehkö Sofiasta jotain mitä hän ei ole.
        Ei ole ilkeä,ei todellakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Judt niin mitä sekoilet. En ole kenenkään puolella ja seuraan häntä enkä ole nähnyt yhden yhtä ilkeilyjuttua. Ollaan varmaan katsottu eri instaa.

        Mä tiedän tismalleen mistä puhun. Sitä en tiedä mitä sinä olet katsellut ja minkä väristen lasien läpi, mutta mä olen katsonut kyseisen naisen instaa ja nähnyt, ei vaan joutunut näkemään, puhdasta omahyväisyydellä höystettyä veetuilua ja ninenomaa kumppaninsa exää kohtaan. Vailla mitään ihmisyyteen kuuluvaa myötätuntoa tai edes tilannetajua. Todella kova ja ilkeä nainen, kun katsoo olevansa siihen oikeutettu.

        Jos Sofia nyt voi huonosti, se on toki ikävää. Ilkeys ja julmuus vain syö ihmistä itseäänkin. Joku sanoisi "sitä saa mitä tilaa." . Mä sanon, että jossain vaiheessa jokaisen on hyvä osata katsoa peiliin ja nöyrtyä hiukan. Myös Sofian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta!

        Perustele, jos kykenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instagram on kyllä kertonut hänen voinnistaan sen, että ilkeyteen hänellä on riittänyt jaksamista kovastikin.

        Mara se on joka osaa sekä henkisen väkivallan että ruumiillisen.

        Ja kun on empatiakyvytön niin meno on sen mukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän tismalleen mistä puhun. Sitä en tiedä mitä sinä olet katsellut ja minkä väristen lasien läpi, mutta mä olen katsonut kyseisen naisen instaa ja nähnyt, ei vaan joutunut näkemään, puhdasta omahyväisyydellä höystettyä veetuilua ja ninenomaa kumppaninsa exää kohtaan. Vailla mitään ihmisyyteen kuuluvaa myötätuntoa tai edes tilannetajua. Todella kova ja ilkeä nainen, kun katsoo olevansa siihen oikeutettu.

        Jos Sofia nyt voi huonosti, se on toki ikävää. Ilkeys ja julmuus vain syö ihmistä itseäänkin. Joku sanoisi "sitä saa mitä tilaa." . Mä sanon, että jossain vaiheessa jokaisen on hyvä osata katsoa peiliin ja nöyrtyä hiukan. Myös Sofian.

        Sinulla on kyllä aivan omat lasit jotka muokkaa totuutta niin kuin jotkut tekevät...
        On täällä yksi toinen ilkeillyt toden teolla,juossut haastattelusta telkkariin kertomassa oman versionsa asioista.Säälittävää ja ilkeää ja typerää ajatellen lapsiaan.En viitsi mainita nimeä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele, jos kykenet.

        Tyhjänpuhujat ei taida osata perustella 😆

        Aivoton Roope asialla jutut on niin kaukaa haettuja.

        Kunhan vaan kirjoittaa sokeasti tuntematta mitään vastuuta.

        Oletko ajatellut että sinunkin kohdalla karma hoitaa vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instagram on kyllä kertonut hänen voinnistaan sen, että ilkeyteen hänellä on riittänyt jaksamista kovastikin.

        Mihin ilkeyteen? Jos tarkoitat, että kuvaa omaa Ja Stefun elämää, niin hänellä on siihen tyttöystävänä ja avovaimona täysi oikeus 😃. Olisitko toivonut Stefulle samaa kohtaloa, joka Eskolle lankesi Martinan jälkeen? Olisiko sinusta ollut OK, että eron jälkeen myös Stefu olisi alkanut, Eskon tapaan Martinan piiaksi ja palvelijaksi? Ei ole sinullakaan kaikki kotona, jos kärsit siitä, että Sofia ja Stefu viihtyvät yhdessä ja myös näyttävät sen. Ei kai Martinalla mitään loppuelämän yksinoikeutta ole exiinsä 🤣. Sofia EI ole ilkeä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi, leikkiä tekopyhää asiantuntijaa. Sofin tapauksesta: vähempikin juominen ja valvominen alkaa masentaa. Jos edes totta on, epäilen ilkeää ja itsekästä bilehilettä.

        Paljon on sattunut ja tapahtunut tälle naiselle lyhyen ajan sisällä. Olisiko aika rauhoittua ja alkaa käsittelemään asioita niiden oikeilla nimillä.
        Jatkuva juhliminen ja epävarmuus elämässä aiheuttaa pitemmän päälle jatkuvaa henkistä stressiä ym. ongelmia.
        Korkki kiinni ja kohti parempaa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän tismalleen mistä puhun. Sitä en tiedä mitä sinä olet katsellut ja minkä väristen lasien läpi, mutta mä olen katsonut kyseisen naisen instaa ja nähnyt, ei vaan joutunut näkemään, puhdasta omahyväisyydellä höystettyä veetuilua ja ninenomaa kumppaninsa exää kohtaan. Vailla mitään ihmisyyteen kuuluvaa myötätuntoa tai edes tilannetajua. Todella kova ja ilkeä nainen, kun katsoo olevansa siihen oikeutettu.

        Jos Sofia nyt voi huonosti, se on toki ikävää. Ilkeys ja julmuus vain syö ihmistä itseäänkin. Joku sanoisi "sitä saa mitä tilaa." . Mä sanon, että jossain vaiheessa jokaisen on hyvä osata katsoa peiliin ja nöyrtyä hiukan. Myös Sofian.

        Sinä olet kyllä sairas 😳. Vai on se vittuilua marsulle, että Sofia ja Stefan ovat avoliitossa? Sofialla on oikeus näyttää petaamisensa, onnensa, siidelmansa Stefanin kanssaomassa instassaan ja ajatella, Stefu suostuu Sofian kanssa yhteiskuviin 😃. Kovin montaa yhteistä otosta ei vanhan exän kanssa näkynyt🤔. Onhan Martinakin venynyt lakanoissaan instassaan 😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instagram on kyllä kertonut hänen voinnistaan sen, että ilkeyteen hänellä on riittänyt jaksamista kovastikin.

        Sydämestään paha, ilkeä ja laskelmoiva kaikkien aikojen lokki!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiakin on vain ihminen....joka jaksaa juoda,rällätä, känniriidella, kuvata itseään, asua instassa,
        soppailla... vain ihminen, joopajoo.

        Niinpä 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kyllä sairas 😳. Vai on se vittuilua marsulle, että Sofia ja Stefan ovat avoliitossa? Sofialla on oikeus näyttää petaamisensa, onnensa, siidelmansa Stefanin kanssaomassa instassaan ja ajatella, Stefu suostuu Sofian kanssa yhteiskuviin 😃. Kovin montaa yhteistä otosta ei vanhan exän kanssa näkynyt🤔. Onhan Martinakin venynyt lakanoissaan instassaan 😄.

        ...suudelmansa, pahus tätä kääntäjää 😡.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet??

        Niinpä. Eiköhän se ilkeys jossain ihan muualla kuki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele, jos kykenet.

        Todelka helppoa.Martinahan instassaan on ilkeyttään matkinut Sofiaa eikä toisinpäin.Hän on myös puhunut Stefun ja Sofian seurustelusta julkisessa mediassa ja valittanut Sofian sekannuksesta huumejuttuun,minkä Niko kielsi.Itse hän kyllä tapaa Nikoa joka on todistanut että on huumerikollinen🙄Kyllä tämä Marttiina tosiaan elää ihan omien lakien ja normien mukaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.

        Pää pitää hoitaa päihteistä veke kertaheitolla, monta vuotta kuivilla ennenkuin edes parhaimmissa päiväunissa edes miettii perheen perustamista!!!! Psyyke kuntoon ja mieli balanssiin!!! Tiedä onko edes mahdollista?
        Tuo on toooodella pitkä tie!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän tismalleen mistä puhun. Sitä en tiedä mitä sinä olet katsellut ja minkä väristen lasien läpi, mutta mä olen katsonut kyseisen naisen instaa ja nähnyt, ei vaan joutunut näkemään, puhdasta omahyväisyydellä höystettyä veetuilua ja ninenomaa kumppaninsa exää kohtaan. Vailla mitään ihmisyyteen kuuluvaa myötätuntoa tai edes tilannetajua. Todella kova ja ilkeä nainen, kun katsoo olevansa siihen oikeutettu.

        Jos Sofia nyt voi huonosti, se on toki ikävää. Ilkeys ja julmuus vain syö ihmistä itseäänkin. Joku sanoisi "sitä saa mitä tilaa." . Mä sanon, että jossain vaiheessa jokaisen on hyvä osata katsoa peiliin ja nöyrtyä hiukan. Myös Sofian.

        Asia kirjoitus/kommentointi. Tottapa vielä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mara se on joka osaa sekä henkisen väkivallan että ruumiillisen.

        Ja kun on empatiakyvytön niin meno on sen mukaista.

        Miksi Mara onko haukkunut mediassa Sofia en ole sellaista nähnyt.Ei pidä haukkua kumpaankaan on ikävä lukea Sofiastakin kun kertoi miten raskasta hänellä on ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä mitä horiset.Jos se että on Martinan ex:än rakastettu tekee ihmisestä ilkeän niin....
        En kyllä tajua sitä että kun kerran Martina ja Stefu eivät ollet yhdessä onnellisia niin Stefu ei sitten saa kenenkään kanssa olla onnellinen🤔Toivokaa mielummin Martinallwkin rakkautta elämään ja älkää tehkö Sofiasta jotain mitä hän ei ole.
        Ei ole ilkeä,ei todellakaan!

        Pidit siitä tai et, Sofia on ilkeä.

        Kyse ei ole siitä kenen kanssa hän seurustelee tai on tai on olematta onnellinen. Eikä kyse todellakaan ole kumppaninsa ja tämän exän suhteen hyvyydestä tai huonoudesta. Näillä ei ole mitään merkitystä nyt.
        Kyse on edelleenkin empatiasta (myötätunto), kyvystä antaa tilaa ja aikaa toiselle ihmiselle esim erosta toipumiseen, siitä että ymmärtää olla tunkeutumatta toisen iholle, kun tällä on ehkä vaikeaa jne, kaikkea tällaista ihan vain ihmisyyteen

        Julkinen ero, suru, pettymys, lasten asioiden järjestäminen ja paljon muuta. Onko liikaa vaadittu, tai edes oletettu, että eron toisen osapuolen uusi kumppani ei heti hypi iholle, etenkään somessa ja taukoamatta. Se on loukkaavaa myös lapsia kohtaan, ei siis pelkästään lasten vanhempia.

        Mä olen 100 % varma, että jos mikään vastaava tilanne tulisi kenenkään täällä heiluvan ihmisen eteen, palvoi tai vihasi tämä ketä tahansa tai ei yhtään ketään, niin ymmärrys iskisi välittömästi tajuntaan.

        Nyt palvomiset ja vihaamiset sumentaa näköjään ainakin ihmisten empatiakyvyn, mutta myös kyvyn oikeasti pysähtyä hetkeksi ajattelemaan ennen kuin meuhkaa tyyliin "paskapuhetta !". Siinä sitä on loistavaa ajatuksen tuotetta loistavin argumentein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet??

        Pakko sanoa, että tähän ilkeyteen on ollu voimavaroja. Se on aika raskaasti sanottu, mutta pakko on näin nyt tehdä. Jos olisi kypsä ajatteleva nainen, ei toimisi ihan niin kun on toiminut (tietenkin perun sanani, jos psyykkisesti sairaaksi todettu). On ollut todella mautonta ja surullista seurata tätä toimintaa, eli esim. kuvata itseään tiloissa, jotka Martina oli juuri jättänyt, se ei ole tahdikasta. Vaikka on toiminnastaan tsemppejä saanut "määrätynlaisilta faneilta" , se ei ole fiksua ja Sofia tietää sen itsekkin, kun todellisuus on silmille lävähtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mara se on joka osaa sekä henkisen väkivallan että ruumiillisen.

        Ja kun on empatiakyvytön niin meno on sen mukaista.

        Martina ei nyt varsinaisesti kuulunut tähän "Sofia voi huonosti " keskusteluun, tai hänen luonteenpiirteensä eikä edes hiustensa väri.

        Mutta niin tyypillistä kommenttia teiltä Martina suohon uponneilta: puolustus perustuu vastapuolen haukkumiseen. Eikö jo mene tajuntaan, että se ei toimi?
        Ainakaan odottamallanne tavalla, päin vastoin se kertoo vain siitä, että ei ole mitään oikeaa sanottavaa, ei mitään millä puolustautua. Selkä seinää vasten niin sanotusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta!

        Ei ole paskapuhetta. Madonnamainen hiljaisuus, vihjeelliset viisaudet ja surusilmäiset kuvat......ihan tietoista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kyllä aivan omat lasit jotka muokkaa totuutta niin kuin jotkut tekevät...
        On täällä yksi toinen ilkeillyt toden teolla,juossut haastattelusta telkkariin kertomassa oman versionsa asioista.Säälittävää ja ilkeää ja typerää ajatellen lapsiaan.En viitsi mainita nimeä😉

        Mulla ei ole mitään tarvetta muokata yhtään mitään. Mä puhun siitä mitä mä näen ja ymmärrän. Siinä kaikki. Ja edelleenkin, nyt on puhe Sofiasta ja hänen käytöksestään. Ei Martinasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä mitä horiset.Jos se että on Martinan ex:än rakastettu tekee ihmisestä ilkeän niin....
        En kyllä tajua sitä että kun kerran Martina ja Stefu eivät ollet yhdessä onnellisia niin Stefu ei sitten saa kenenkään kanssa olla onnellinen🤔Toivokaa mielummin Martinallwkin rakkautta elämään ja älkää tehkö Sofiasta jotain mitä hän ei ole.
        Ei ole ilkeä,ei todellakaan!

        En tiedä on onko ilkeä, mutta erittäin laskelmoiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämestään paha, ilkeä ja laskelmoiva kaikkien aikojen lokki!!!

        Nyt puhut kyllä Martina Aitolehdestä. Hän on ilkeä ja laskelmoiva lokki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia kirjoitus/kommentointi. Tottapa vielä!!!

        Totta ei ollut siteeksikään 😄. Äläkä viitsi kehua omaa kommenttiasi 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidit siitä tai et, Sofia on ilkeä.

        Kyse ei ole siitä kenen kanssa hän seurustelee tai on tai on olematta onnellinen. Eikä kyse todellakaan ole kumppaninsa ja tämän exän suhteen hyvyydestä tai huonoudesta. Näillä ei ole mitään merkitystä nyt.
        Kyse on edelleenkin empatiasta (myötätunto), kyvystä antaa tilaa ja aikaa toiselle ihmiselle esim erosta toipumiseen, siitä että ymmärtää olla tunkeutumatta toisen iholle, kun tällä on ehkä vaikeaa jne, kaikkea tällaista ihan vain ihmisyyteen

        Julkinen ero, suru, pettymys, lasten asioiden järjestäminen ja paljon muuta. Onko liikaa vaadittu, tai edes oletettu, että eron toisen osapuolen uusi kumppani ei heti hypi iholle, etenkään somessa ja taukoamatta. Se on loukkaavaa myös lapsia kohtaan, ei siis pelkästään lasten vanhempia.

        Mä olen 100 % varma, että jos mikään vastaava tilanne tulisi kenenkään täällä heiluvan ihmisen eteen, palvoi tai vihasi tämä ketä tahansa tai ei yhtään ketään, niin ymmärrys iskisi välittömästi tajuntaan.

        Nyt palvomiset ja vihaamiset sumentaa näköjään ainakin ihmisten empatiakyvyn, mutta myös kyvyn oikeasti pysähtyä hetkeksi ajattelemaan ennen kuin meuhkaa tyyliin "paskapuhetta !". Siinä sitä on loistavaa ajatuksen tuotetta loistavin argumentein.

        Oletpas sinä nyt ärhäkkänä puhumassa pas*aa toisten elämästä ja vieläpä neuvomassa 😂. Lopeta nyt hyvä ihminen elämästä noin totisesti toisten elämää 😁. Martina on munannut niin monta kertaa elämässään, että tuskin kovin moni häntä kunnioittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ilkeyteen? Jos tarkoitat, että kuvaa omaa Ja Stefun elämää, niin hänellä on siihen tyttöystävänä ja avovaimona täysi oikeus 😃. Olisitko toivonut Stefulle samaa kohtaloa, joka Eskolle lankesi Martinan jälkeen? Olisiko sinusta ollut OK, että eron jälkeen myös Stefu olisi alkanut, Eskon tapaan Martinan piiaksi ja palvelijaksi? Ei ole sinullakaan kaikki kotona, jos kärsit siitä, että Sofia ja Stefu viihtyvät yhdessä ja myös näyttävät sen. Ei kai Martinalla mitään loppuelämän yksinoikeutta ole exiinsä 🤣. Sofia EI ole ilkeä ihminen.

        Aika hyvä kirjoitus, Thermanin rahoilla elivät niin Aitolehti kuin Eerikäinenkin sekä lapsensa. Nyt mustamaalataan Sofiaa oikein Hujasen voimin. Itse ei Martina kykene sellaista tekstiä kirjoittamaan, hänellä puhuu vain nyrkit ei sanat. Onneksi ei Thermanista tullut Martinan " vasallia " kuten Eskosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidit siitä tai et, Sofia on ilkeä.

        Kyse ei ole siitä kenen kanssa hän seurustelee tai on tai on olematta onnellinen. Eikä kyse todellakaan ole kumppaninsa ja tämän exän suhteen hyvyydestä tai huonoudesta. Näillä ei ole mitään merkitystä nyt.
        Kyse on edelleenkin empatiasta (myötätunto), kyvystä antaa tilaa ja aikaa toiselle ihmiselle esim erosta toipumiseen, siitä että ymmärtää olla tunkeutumatta toisen iholle, kun tällä on ehkä vaikeaa jne, kaikkea tällaista ihan vain ihmisyyteen

        Julkinen ero, suru, pettymys, lasten asioiden järjestäminen ja paljon muuta. Onko liikaa vaadittu, tai edes oletettu, että eron toisen osapuolen uusi kumppani ei heti hypi iholle, etenkään somessa ja taukoamatta. Se on loukkaavaa myös lapsia kohtaan, ei siis pelkästään lasten vanhempia.

        Mä olen 100 % varma, että jos mikään vastaava tilanne tulisi kenenkään täällä heiluvan ihmisen eteen, palvoi tai vihasi tämä ketä tahansa tai ei yhtään ketään, niin ymmärrys iskisi välittömästi tajuntaan.

        Nyt palvomiset ja vihaamiset sumentaa näköjään ainakin ihmisten empatiakyvyn, mutta myös kyvyn oikeasti pysähtyä hetkeksi ajattelemaan ennen kuin meuhkaa tyyliin "paskapuhetta !". Siinä sitä on loistavaa ajatuksen tuotetta loistavin argumentein.

        Loistava kirjoitus ja niin totta joka sana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole mitään tarvetta muokata yhtään mitään. Mä puhun siitä mitä mä näen ja ymmärrän. Siinä kaikki. Ja edelleenkin, nyt on puhe Sofiasta ja hänen käytöksestään. Ei Martinasta.

        Kovinpa vähän sitten ymmärrät. Jos joku mies on tyhmyyksissään sotkeutunut Aitolehteen ja eronnut, viisaasti tehty häneltä, niin ei Aitolehdellä ole enää ex-miehensä, eikä tämän naisasioihin mitään sanomista. Hiljaa hän on ollutkin, ainoa joka räksyttää olet sinä, jolle ei Sofian ja Stefun asiat kuulu pätkän vertaa. Varoituksen sana, mieti vähän mitä kirjoitat, tuollaisesta voi joutua vastuuseen. Kovinpa on mennyt ihon alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä on onko ilkeä, mutta erittäin laskelmoiva.

        Sofia ei ole ilkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ei ollut siteeksikään 😄. Äläkä viitsi kehua omaa kommenttiasi 😂.

        Sinulle; en kommentoinut omaani!!!
        Asiaa täällä kerrotaan ja hyvin realistisesti. Ja juuri niin miten ihmiset täällä hetkellä ajattelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ei ollut siteeksikään 😄. Äläkä viitsi kehua omaa kommenttiasi 😂.

        Luuletko tosiaan, että täällä on yksi ainoa ihminen, joka näkee Belorfin lävitse ?
        Kyllä meitä on enemmän kuin haluat edes kuvitella.
        Aikuisia ihmisiä, joilla on kehittynyt suhteellisuudentaju ja vahva käsitys oikeasta ja väärästä, eli moraalista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas sinä nyt ärhäkkänä puhumassa pas*aa toisten elämästä ja vieläpä neuvomassa 😂. Lopeta nyt hyvä ihminen elämästä noin totisesti toisten elämää 😁. Martina on munannut niin monta kertaa elämässään, että tuskin kovin moni häntä kunnioittaa.

        Martina, Martina ja Martina. Tässä stoorissa Martina ei ollut pääroolissa, vaan Sofia. Vaikeeta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovinpa vähän sitten ymmärrät. Jos joku mies on tyhmyyksissään sotkeutunut Aitolehteen ja eronnut, viisaasti tehty häneltä, niin ei Aitolehdellä ole enää ex-miehensä, eikä tämän naisasioihin mitään sanomista. Hiljaa hän on ollutkin, ainoa joka räksyttää olet sinä, jolle ei Sofian ja Stefun asiat kuulu pätkän vertaa. Varoituksen sana, mieti vähän mitä kirjoitat, tuollaisesta voi joutua vastuuseen. Kovinpa on mennyt ihon alle.

        Jos joku sanoo, että Sofia on ilkeä, niin se ei todellakaan ole muuta kuin linnunmaitoa tälläkään palstalla, tosi kevyttä settiä. Että se siitä.
        Kyllä näyttäisi menneen ihan jonkun muun ihon alle ja lujasti, mikä on vähän outoa koska kirjoitus ei ollut ilkeä, ainoastaan totuudenmukainen, toisin kuin useimmat kirjoitukset palstalla. Totuus tekee kipeää, näinhän sitä sanotaan. Koeta selvitä kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvä kirjoitus, Thermanin rahoilla elivät niin Aitolehti kuin Eerikäinenkin sekä lapsensa. Nyt mustamaalataan Sofiaa oikein Hujasen voimin. Itse ei Martina kykene sellaista tekstiä kirjoittamaan, hänellä puhuu vain nyrkit ei sanat. Onneksi ei Thermanista tullut Martinan " vasallia " kuten Eskosta.

        Ihminen joka noin haukut esimerkiksi Marttina et kunnioita olleenkaan itseäs siksi olet vihainen ja katkera hänelle.Hyväksy itsesi ensin sen jälkeen on helppo hyväksyä kaikki henkilöt vikoineen ja vaivoineen.😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tosiaan, että täällä on yksi ainoa ihminen, joka näkee Belorfin lävitse ?
        Kyllä meitä on enemmän kuin haluat edes kuvitella.
        Aikuisia ihmisiä, joilla on kehittynyt suhteellisuudentaju ja vahva käsitys oikeasta ja väärästä, eli moraalista.

        👍👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen joka noin haukut esimerkiksi Marttina et kunnioita olleenkaan itseäs siksi olet vihainen ja katkera hänelle.Hyväksy itsesi ensin sen jälkeen on helppo hyväksyä kaikki henkilöt vikoineen ja vaivoineen.😃

        Sofi kyllä teki väärin kun meni sänkyyn Stefun kans.Vaikka olivat eronneet S ja S ei koskaan pitäis tehdä niin koska olivat ystäviä pitkänaikaa.Täytyy löytää mies mistä vaan ei ystävän entistä.En usko et kukaan pitää sitä moralisesti oikeana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän tismalleen mistä puhun. Sitä en tiedä mitä sinä olet katsellut ja minkä väristen lasien läpi, mutta mä olen katsonut kyseisen naisen instaa ja nähnyt, ei vaan joutunut näkemään, puhdasta omahyväisyydellä höystettyä veetuilua ja ninenomaa kumppaninsa exää kohtaan. Vailla mitään ihmisyyteen kuuluvaa myötätuntoa tai edes tilannetajua. Todella kova ja ilkeä nainen, kun katsoo olevansa siihen oikeutettu.

        Jos Sofia nyt voi huonosti, se on toki ikävää. Ilkeys ja julmuus vain syö ihmistä itseäänkin. Joku sanoisi "sitä saa mitä tilaa." . Mä sanon, että jossain vaiheessa jokaisen on hyvä osata katsoa peiliin ja nöyrtyä hiukan. Myös Sofian.

        Nyt kirjoitit asiaa 👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas sinä nyt ärhäkkänä puhumassa pas*aa toisten elämästä ja vieläpä neuvomassa 😂. Lopeta nyt hyvä ihminen elämästä noin totisesti toisten elämää 😁. Martina on munannut niin monta kertaa elämässään, että tuskin kovin moni häntä kunnioittaa.

        Siis kunnioittaa Martinaa, älkää naurattako..... ei kyllä ansaitse minkäänlaista kunnioitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kunnioittaa Martinaa, älkää naurattako..... ei kyllä ansaitse minkäänlaista kunnioitusta.

        Et kunnioita itseäsi siksi et pysty kunnioittaa ketään toista henkilöä vaan halveksit heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kyllä sairas 😳. Vai on se vittuilua marsulle, että Sofia ja Stefan ovat avoliitossa? Sofialla on oikeus näyttää petaamisensa, onnensa, siidelmansa Stefanin kanssaomassa instassaan ja ajatella, Stefu suostuu Sofian kanssa yhteiskuviin 😃. Kovin montaa yhteistä otosta ei vanhan exän kanssa näkynyt🤔. Onhan Martinakin venynyt lakanoissaan instassaan 😄.

        Katso ketjun aloitus, nyt ei Marttinasta puhuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kunnioita itseäsi siksi et pysty kunnioittaa ketään toista henkilöä vaan halveksit heitä.

        Kunioitatko esimerksi Sofia tai omaa äitiäsi vaan onko nekin sulle saastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut kyllä Martina Aitolehdestä. Hän on ilkeä ja laskelmoiva lokki.

        Haloo pupuseni nyt puhutaan SOFIASTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.

        Jaksaa kuvata itseään, kuin teinipissis. aina sama kuvakulma, turbohuulet mutrussa ja teköperse pitkällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi kyllä teki väärin kun meni sänkyyn Stefun kans.Vaikka olivat eronneet S ja S ei koskaan pitäis tehdä niin koska olivat ystäviä pitkänaikaa.Täytyy löytää mies mistä vaan ei ystävän entistä.En usko et kukaan pitää sitä moralisesti oikeana.

        Sofi meni sänkyyn tänä keväänä ja Martina muutama vuosi sitten Levillä. Se ero on, että Sofi oli vapaa, Martina naimisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvä kirjoitus, Thermanin rahoilla elivät niin Aitolehti kuin Eerikäinenkin sekä lapsensa. Nyt mustamaalataan Sofiaa oikein Hujasen voimin. Itse ei Martina kykene sellaista tekstiä kirjoittamaan, hänellä puhuu vain nyrkit ei sanat. Onneksi ei Thermanista tullut Martinan " vasallia " kuten Eskosta.

        Nyt puhutaan Sofiasta! Ei Thermannin rahoista valopää, on se ihme kun Sofia on sairas siihen sotketaan Stefanin entinen elämä. Siirtykää tähän päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämestään paha, ilkeä ja laskelmoiva kaikkien aikojen lokki!!!

        Kuka oli lokkina 9v. Kaksi pahoinpitely tuomiota ja rattistuomio. sofe ei ole hyökönnyt kenenkään päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava kirjoitus ja niin totta joka sana!

        Kyllä sofe joskus kuvasi kuntosalilla vierasta kuntoilijaa, arvosteli ilkeästi tätä kuntoilijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tosiaan, että täällä on yksi ainoa ihminen, joka näkee Belorfin lävitse ?
        Kyllä meitä on enemmän kuin haluat edes kuvitella.
        Aikuisia ihmisiä, joilla on kehittynyt suhteellisuudentaju ja vahva käsitys oikeasta ja väärästä, eli moraalista.

        Juuri näin. Aikuiset normaalin järjen ja tasapainoisessa parisuhteessa elävät ihmiset osaavat nähdä tämän Sofian agendan. Huonolta näyttää, terveys ei lopultakaan kestä tuota laskemointia. Eipä ole kauaa, kun instassa luki Nikolle "Olet kaikkeni" .. niin varmaan... mutta elämä ei ole elokuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki lakanat yms. sessiot...vittuilu Martinalle.

        Voi Martina parkaa.
        Hyvä kun puolustat herkkää naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ilkeyteen? Jos tarkoitat, että kuvaa omaa Ja Stefun elämää, niin hänellä on siihen tyttöystävänä ja avovaimona täysi oikeus 😃. Olisitko toivonut Stefulle samaa kohtaloa, joka Eskolle lankesi Martinan jälkeen? Olisiko sinusta ollut OK, että eron jälkeen myös Stefu olisi alkanut, Eskon tapaan Martinan piiaksi ja palvelijaksi? Ei ole sinullakaan kaikki kotona, jos kärsit siitä, että Sofia ja Stefu viihtyvät yhdessä ja myös näyttävät sen. Ei kai Martinalla mitään loppuelämän yksinoikeutta ole exiinsä 🤣. Sofia EI ole ilkeä ihminen.

        Sofiako avovaimo, korkeintaan tyttöystävä, pikemminkin kalliinpuoleinen maksukki, tosi asiassa riitaisa ryyppykaveri. Älä siis kaunistele totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...suudelmansa, pahus tätä kääntäjää 😡.

        Miltä kiäleltä se kääntäjä kääntääpi, kun alvariinsa on viärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei nyt varsinaisesti kuulunut tähän "Sofia voi huonosti " keskusteluun, tai hänen luonteenpiirteensä eikä edes hiustensa väri.

        Mutta niin tyypillistä kommenttia teiltä Martina suohon uponneilta: puolustus perustuu vastapuolen haukkumiseen. Eikö jo mene tajuntaan, että se ei toimi?
        Ainakaan odottamallanne tavalla, päin vastoin se kertoo vain siitä, että ei ole mitään oikeaa sanottavaa, ei mitään millä puolustautua. Selkä seinää vasten niin sanotusti.

        Nuo Martiinaa perusteettomasti haukkuvat ovat kuin parvi räkättirastaita. Paskovat mihin sattuu ja osuvat mihin sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas sinä nyt ärhäkkänä puhumassa pas*aa toisten elämästä ja vieläpä neuvomassa 😂. Lopeta nyt hyvä ihminen elämästä noin totisesti toisten elämää 😁. Martina on munannut niin monta kertaa elämässään, että tuskin kovin moni häntä kunnioittaa.

        Tuotanoin. Elämästä, elämästä, elämää, elämässään. Mitä oikein yritit julkituoda?
        Jos arviotani kysytään, tuskin kukaan kunnioittaa Sinua. Paskanjauhajaa on raskas lukea. Juttusi ja ihanteesi ovat kuin suoraan 100-vuotiaan Nyyrikin sivuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ilkeyteen? Jos tarkoitat, että kuvaa omaa Ja Stefun elämää, niin hänellä on siihen tyttöystävänä ja avovaimona täysi oikeus 😃. Olisitko toivonut Stefulle samaa kohtaloa, joka Eskolle lankesi Martinan jälkeen? Olisiko sinusta ollut OK, että eron jälkeen myös Stefu olisi alkanut, Eskon tapaan Martinan piiaksi ja palvelijaksi? Ei ole sinullakaan kaikki kotona, jos kärsit siitä, että Sofia ja Stefu viihtyvät yhdessä ja myös näyttävät sen. Ei kai Martinalla mitään loppuelämän yksinoikeutta ole exiinsä 🤣. Sofia EI ole ilkeä ihminen.

        Haluaisimpa nähdä mitä tekisit, jos heti eron jälkeen miehelläsi olisi nainen, joka kuvaa teidän entistä asuntoa/asuntoja lakanoita yms. kaikelle kansalle. En iki päivänä laittaisi mitään niin ilkeää nettiin, varsinkaan, jos olisin rakastunut. Mietipä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidit siitä tai et, Sofia on ilkeä.

        Kyse ei ole siitä kenen kanssa hän seurustelee tai on tai on olematta onnellinen. Eikä kyse todellakaan ole kumppaninsa ja tämän exän suhteen hyvyydestä tai huonoudesta. Näillä ei ole mitään merkitystä nyt.
        Kyse on edelleenkin empatiasta (myötätunto), kyvystä antaa tilaa ja aikaa toiselle ihmiselle esim erosta toipumiseen, siitä että ymmärtää olla tunkeutumatta toisen iholle, kun tällä on ehkä vaikeaa jne, kaikkea tällaista ihan vain ihmisyyteen

        Julkinen ero, suru, pettymys, lasten asioiden järjestäminen ja paljon muuta. Onko liikaa vaadittu, tai edes oletettu, että eron toisen osapuolen uusi kumppani ei heti hypi iholle, etenkään somessa ja taukoamatta. Se on loukkaavaa myös lapsia kohtaan, ei siis pelkästään lasten vanhempia.

        Mä olen 100 % varma, että jos mikään vastaava tilanne tulisi kenenkään täällä heiluvan ihmisen eteen, palvoi tai vihasi tämä ketä tahansa tai ei yhtään ketään, niin ymmärrys iskisi välittömästi tajuntaan.

        Nyt palvomiset ja vihaamiset sumentaa näköjään ainakin ihmisten empatiakyvyn, mutta myös kyvyn oikeasti pysähtyä hetkeksi ajattelemaan ennen kuin meuhkaa tyyliin "paskapuhetta !". Siinä sitä on loistavaa ajatuksen tuotetta loistavin argumentein.

        Just näin, hyvä kommentti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piti heti hypätä avoliitosta toisen miehen kainaloon.Ensin olis pitänyt käydä läpi eron vaikea aika ja miettiä miten ja kenen kans joskus jatkaa elämää.

        Heti hyppääminen on ehkä liioiteltua. Pidätykset oli 2019 heinäkuussa eikä Sofia tainnut sen koommin päästä tekemisiin Nikon kanssa. Olivat siis olleet käytännössä erossa jo monta kuukautta ennen Stefun kanssa seurustelua. Kyllä siinä varmaan ehti asiaa jo miettiä moneen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi meni sänkyyn tänä keväänä ja Martina muutama vuosi sitten Levillä. Se ero on, että Sofi oli vapaa, Martina naimisissa.

        Ei .uuten ollut vapaa, kun asui poikaystävän asunnossa. Unohtuiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole paskapuhetta. Madonnamainen hiljaisuus, vihjeelliset viisaudet ja surusilmäiset kuvat......ihan tietoista toimintaa.

        Tala är silver,tiga är guld.
        Eli puhuminen on hopeaa ,vaiteliaisuus kultaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kunnioita itseäsi siksi et pysty kunnioittaa ketään toista henkilöä vaan halveksit heitä.

        Ihmisen pitää ansaita kunnioitus, Martina ei monien mielestä sitä millään tapaa ansaitse.Olen heidän kanssa aivan samaa mieltä.
        Martina on kyllä monin tavoin osoittanut miten röyhkeä ja itsekeskeinen hän on.
        Aivan turha mitään selitellä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi meni sänkyyn tänä keväänä ja Martina muutama vuosi sitten Levillä. Se ero on, että Sofi oli vapaa, Martina naimisissa.

        Juuri näin.Martina meni myös sänkyyn yhden juhannuksen yhden Hanneksen kanssa.
        Ei ainakaan virallisesti ollut silloin sinkku,ihmellistä että se asia tuppaa unohtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen joka noin haukut esimerkiksi Marttina et kunnioita olleenkaan itseäs siksi olet vihainen ja katkera hänelle.Hyväksy itsesi ensin sen jälkeen on helppo hyväksyä kaikki henkilöt vikoineen ja vaivoineen.😃

        No voi, sinä täällä vihainen ja katkera olet 😄. Mutta joo, en kunnioita Aitolehteä pätkän vertaa. Feikkilehti mikä Feikkilehti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän tismalleen mistä puhun. Sitä en tiedä mitä sinä olet katsellut ja minkä väristen lasien läpi, mutta mä olen katsonut kyseisen naisen instaa ja nähnyt, ei vaan joutunut näkemään, puhdasta omahyväisyydellä höystettyä veetuilua ja ninenomaa kumppaninsa exää kohtaan. Vailla mitään ihmisyyteen kuuluvaa myötätuntoa tai edes tilannetajua. Todella kova ja ilkeä nainen, kun katsoo olevansa siihen oikeutettu.

        Jos Sofia nyt voi huonosti, se on toki ikävää. Ilkeys ja julmuus vain syö ihmistä itseäänkin. Joku sanoisi "sitä saa mitä tilaa." . Mä sanon, että jossain vaiheessa jokaisen on hyvä osata katsoa peiliin ja nöyrtyä hiukan. Myös Sofian.

        Tuo nyt on aivan ihmeellistä. Martina ei varmaan edes rakastanut Stefania. Roikkui väkisin yhdessä vain rahojen ja luksuksen takia. Kumpikin ilmeisesti Stefan ja Martina ovat pettäneet toisiaan ja eronneet monta kertaa ja riidelleet.

        Ilmeisesti Stefan on jo aiemmin kokenut tunteita Sofiaa kohtaan, ja tästä Martina kimpaantui niin, että rupesi pahoinpitelemään ja repimään tukasta Sofiaa. Tuon jälkeen tuskin Sofia on enää pitänyt Martinaa minään kaverina.

        Puhutaan, että Stefan ja Martina olisivat eronneet jo aiemmin, joko keväällä tai jopa viime syksynä. Martina yritti uhkailla muuttamalla erilleen, mutta Stefan karkasikin ilomielin todellisen rakkautensa perään, kun pääsi eroon narskusta.

        Ja puhut niinkuin nopea yhteenmeno ja rakastuminen olisi jotenkin väärin. Jos kummallakin on ollut jo tunteita pitkän aikaa, niin ei mikään ihme asioiden nopea eteneminen.

        Ja samoin, että Sofian käytös Stefanin avovaimona olisi väärin ja "ilkeilyä" Martinaa kohtaan...? Tai Sofian Instagram-julkaisut. Martinan ei tietääkseni ole mikään pakko seurata vihollisensa Instaa ja tapahtumia. Jos Sofia ja Stefan rakastavat toisiaan, heillä on oikeus näyttää onnensa. Se ei ole mitään ilkeilyä.

        Ei Martinalla ole mitään oikeuksia Stefaniin. He eivät olleet naimisissakaan. Sidottuna toisiinsa vain yllätyslapsen takia. Tietenkin Martina on aivan raivona ja katkera tilanteesta. Mutta olisiko se ihan hänen oma vikansa?

        Hän vokotteli naimisissa ollessaan Stefanin seksillä itselleen. Teki lapsen, jotta sai sidottua miehen. Leveili Stefanin omaisuudella niinkuin se olisi hänen omaansa. Riiteli, jotta sai hyvityslaukkuja. Pelkän rahan ja statuksen vuoksi hän tuossa suhteessa oli.

        Harmittaahan loista tuollaisten etujen menetys ja vielä nähdä toisten onni ja rakkaus. Varmasti kiehuu raivosta. Onhan hän myös juossut joka lehdessä parjaamassa exäänsä ja tämän uutta naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso ketjun aloitus, nyt ei Marttinasta puhuta.

        Mitä sinä vingut? Et kai yritä määräillä keskustelun kulkua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oli lokkina 9v. Kaksi pahoinpitely tuomiota ja rattistuomio. sofe ei ole hyökönnyt kenenkään päälle.

        Et ole äidinkielenopettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunioitatko esimerksi Sofia tai omaa äitiäsi vaan onko nekin sulle saastaa?

        Kyllä nyt on kaukaa haettua 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oli lokkina 9v. Kaksi pahoinpitely tuomiota ja rattistuomio. sofe ei ole hyökönnyt kenenkään päälle.

        Aitolehti on mätkinyt naista niin, että sai tuomion pahoinpitelystä. Sofia ei ainakaan ole aggressiivinen 👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piti heti hypätä avoliitosta toisen miehen kainaloon.Ensin olis pitänyt käydä läpi eron vaikea aika ja miettiä miten ja kenen kans joskus jatkaa elämää.

        Vittuako se sulle kuuluu? Eikä kaikille ero ole vaikea. Sofiakin oli ennen virallista eroa monta kuukautta yksin koska äijä oli linnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sofe joskus kuvasi kuntosalilla vierasta kuntoilijaa, arvosteli ilkeästi tätä kuntoilijaa.

        Kymmenen vuotta vanha juttu, sitäpaitsi Sofia pyysi ajattelemattomuuttaan anteeksi ja myös sai anteeksi. Koskas olet Aitolehden kuullut pyytävät pahoja tekojaan anteeksi?? Veikkaanettet koskaan 😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Aikuiset normaalin järjen ja tasapainoisessa parisuhteessa elävät ihmiset osaavat nähdä tämän Sofian agendan. Huonolta näyttää, terveys ei lopultakaan kestä tuota laskemointia. Eipä ole kauaa, kun instassa luki Nikolle "Olet kaikkeni" .. niin varmaan... mutta elämä ei ole elokuvaa.

        Kuka vieläkin tsemppaa huume-Nikoa? Joku sekopää Mara-fani vai? Kuka odottaa jotain huumehemmoa 10-13-vuoteen linnasta kotiin, varsinkin kun takana on vajaat kymmenen kuukautta seurustelua? No, ei kukaan täysijärkinen 😃.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiako avovaimo, korkeintaan tyttöystävä, pikemminkin kalliinpuoleinen maksukki, tosi asiassa riitaisa ryyppykaveri. Älä siis kaunistele totuutta.

        Kyllä Sofia nyt vaan on avovaimo, yritä vaan nyt niellä se, vaikka tuntuisi kaktukselta nielussasi 😉.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä kiäleltä se kääntäjä kääntääpi, kun alvariinsa on viärin?

        iPhonen kääntäjällä on tämmöinen taipumus 🤪.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Martiinaa perusteettomasti haukkuvat ovat kuin parvi räkättirastaita. Paskovat mihin sattuu ja osuvat mihin sattuu.

        Kyllä nyt meni ihan väärinpäin arviosi 😁. Kommentistasi päätellen sivistys samaa tasoa kuin idolilla 🤣.


      • Anonyymi

        Huume-Nikon fanittajia riittää Maran leirissä. Onneksi Sofia lemppasi tuon kuolemankylväjän 👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia kirjoitus/kommentointi. Tottapa vielä!!!

        No ei kyllä ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisimpa nähdä mitä tekisit, jos heti eron jälkeen miehelläsi olisi nainen, joka kuvaa teidän entistä asuntoa/asuntoja lakanoita yms. kaikelle kansalle. En iki päivänä laittaisi mitään niin ilkeää nettiin, varsinkaan, jos olisin rakastunut. Mietipä sitä.

        Kyllä minä ainakin laittaisin, jos muutenkin kuvailisin elämääni. Miksi pitäisi rakkauttaan piilotella joltain katkeralta exältä, joka muuten oli jo pitkän aikaa ollut ex, ennenkuin Sofia ja Stefu alkoivat seurustella. Viime syksystä saakka asuivat erillään, joten älä viitsi hurskastella 😏. Sofia ja Stefu ovat nyt pari, se nyt vaan on faktaa, vaikka sinua kuinka nyppisi 🙄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.Martina meni myös sänkyyn yhden juhannuksen yhden Hanneksen kanssa.
        Ei ainakaan virallisesti ollut silloin sinkku,ihmellistä että se asia tuppaa unohtumaan.

        Samoihin aikoihin kun bylsi vielä Hanneksen kanssa, niin hakkasi Sofian 😳.


      • Anonyymi

        Tuon täytyy stalkata Sofiaa ja Stefua. Pelottavaa, jos tuollainen tättähäärä hiipii kintereillä 😱.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piti heti hypätä avoliitosta toisen miehen kainaloon.Ensin olis pitänyt käydä läpi eron vaikea aika ja miettiä miten ja kenen kans joskus jatkaa elämää.

        Jaa siitä avoliitosta, joka loppui yli vuosi sitten, kun mies lensi putkaan? Siitäkö? Ja ihan suoraan Stefun kanssa siitä sitten parisuhteeseen? Ei nyt ihan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instagram on kyllä kertonut hänen voinnistaan sen, että ilkeyteen hänellä on riittänyt jaksamista kovastikin.

        Soffan olis pitänyt varmaan vetäytyä maan alle häpeämään, jotta maralaiset olis tyytyväisiä. Maran ei todellakaan vieläkään tarvitse asua Soffan instassa kateellisuutta kasvattaen, on ollut jo vuosia kateellinen ja vihannut Soffaa. Onhan se tietysti ikävää, kun Stefu ei päästänytkään Maraa enää takaisin vaan otti nätimmän ja kiltimmän tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidit siitä tai et, Sofia on ilkeä.

        Kyse ei ole siitä kenen kanssa hän seurustelee tai on tai on olematta onnellinen. Eikä kyse todellakaan ole kumppaninsa ja tämän exän suhteen hyvyydestä tai huonoudesta. Näillä ei ole mitään merkitystä nyt.
        Kyse on edelleenkin empatiasta (myötätunto), kyvystä antaa tilaa ja aikaa toiselle ihmiselle esim erosta toipumiseen, siitä että ymmärtää olla tunkeutumatta toisen iholle, kun tällä on ehkä vaikeaa jne, kaikkea tällaista ihan vain ihmisyyteen

        Julkinen ero, suru, pettymys, lasten asioiden järjestäminen ja paljon muuta. Onko liikaa vaadittu, tai edes oletettu, että eron toisen osapuolen uusi kumppani ei heti hypi iholle, etenkään somessa ja taukoamatta. Se on loukkaavaa myös lapsia kohtaan, ei siis pelkästään lasten vanhempia.

        Mä olen 100 % varma, että jos mikään vastaava tilanne tulisi kenenkään täällä heiluvan ihmisen eteen, palvoi tai vihasi tämä ketä tahansa tai ei yhtään ketään, niin ymmärrys iskisi välittömästi tajuntaan.

        Nyt palvomiset ja vihaamiset sumentaa näköjään ainakin ihmisten empatiakyvyn, mutta myös kyvyn oikeasti pysähtyä hetkeksi ajattelemaan ennen kuin meuhkaa tyyliin "paskapuhetta !". Siinä sitä on loistavaa ajatuksen tuotetta loistavin argumentein.

        Miten kukaan on hyppinyt Maran iholle? Tietysti, jos Maralla on ongelmana jatkuva Soffan ja Stefun instan tuijottaminen, niin se on hänen oma ongelmansa eikä siitä voi muita syyttää.

        Jos mun eteen tulis ihminen, joka eron jälkeen myis valheita ja valkopesua juorulehdet täyteen, niin hänelle olis kyllä aika paljonkin sanottavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa, että tähän ilkeyteen on ollu voimavaroja. Se on aika raskaasti sanottu, mutta pakko on näin nyt tehdä. Jos olisi kypsä ajatteleva nainen, ei toimisi ihan niin kun on toiminut (tietenkin perun sanani, jos psyykkisesti sairaaksi todettu). On ollut todella mautonta ja surullista seurata tätä toimintaa, eli esim. kuvata itseään tiloissa, jotka Martina oli juuri jättänyt, se ei ole tahdikasta. Vaikka on toiminnastaan tsemppejä saanut "määrätynlaisilta faneilta" , se ei ole fiksua ja Sofia tietää sen itsekkin, kun todellisuus on silmille lävähtänyt.

        Eli Stefun asunto, ranchi, Levin kämppä jne ovat kuvauskieltoaluetta, koska Mara on joskus siellä majaa pitänyt? Miten pitkään tämä kielto pätee, ja kuka sen kumoaa? Onko Stefulla sananvaltaa tähän, vai kuuluuko hänkin edelleen Maralle?

        Jestas mutta te Maran fanit olette vähä-älyisiä ja sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Martiinaa perusteettomasti haukkuvat ovat kuin parvi räkättirastaita. Paskovat mihin sattuu ja osuvat mihin sattuu.

        Nyt oli osuva kuvaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi kyllä teki väärin kun meni sänkyyn Stefun kans.Vaikka olivat eronneet S ja S ei koskaan pitäis tehdä niin koska olivat ystäviä pitkänaikaa.Täytyy löytää mies mistä vaan ei ystävän entistä.En usko et kukaan pitää sitä moralisesti oikeana.

        Unohdit, että Mara veti Soffaa kaaliin eivätkä ole sitäkään ennen olleet pitkään aikaan kavereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.

        Itse on kertonut, että ollut koulukiusattu/ kiusattu erilaisuutensa vuoksi kouluikänsä siellä asuinseudullaan. Jättää ikuiset traumat itsetuntoon. Sitä näyttämistä sitten elämä ja sellainen asenne, että muu maailma on velkaa hänelle. Noi on vaikeita juttuja korjata


      • Anonyymi

        Näinhän se oikeasti meni, mutta nuo pari pientä kauneusvirhettä ei nyt oikein istu tähän kaikkien aikojen love storyyn, joka puhtoisena ja ylväänä halutaan nähdä. Rise & Shine, sanoo Sofiakin 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisimpa nähdä mitä tekisit, jos heti eron jälkeen miehelläsi olisi nainen, joka kuvaa teidän entistä asuntoa/asuntoja lakanoita yms. kaikelle kansalle. En iki päivänä laittaisi mitään niin ilkeää nettiin, varsinkaan, jos olisin rakastunut. Mietipä sitä.

        Tämä ! Täällä lienee paljonkin erityisen suurpiirteisiä ja avarakatseisia kirjoittelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei .uuten ollut vapaa, kun asui poikaystävän asunnossa. Unohtuiko?

        Nuo unohtuu, kun kyse on Sofiasta.
        Martinan ostama vääränmerkkinen banaani sen sijaan pyörisi täällä keskimäärin 6,2 vuotta.
        (Toivottavasti tosiaan ymmärtää olla ostamatta ainakaan reilun kaupan bananaksia)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tala är silver,tiga är guld.
        Eli puhuminen on hopeaa ,vaiteliaisuus kultaa..

        Ja maaninen (lakanoiden) kuvaaminen on silkkaa hulluutta.


      • Anonyymi

        No joo, ei tartte ryhtyä kärpäseksi tajutakseen mihin vuoroksusien terästetty juhliminen entisen "parin" välillä johtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt on aivan ihmeellistä. Martina ei varmaan edes rakastanut Stefania. Roikkui väkisin yhdessä vain rahojen ja luksuksen takia. Kumpikin ilmeisesti Stefan ja Martina ovat pettäneet toisiaan ja eronneet monta kertaa ja riidelleet.

        Ilmeisesti Stefan on jo aiemmin kokenut tunteita Sofiaa kohtaan, ja tästä Martina kimpaantui niin, että rupesi pahoinpitelemään ja repimään tukasta Sofiaa. Tuon jälkeen tuskin Sofia on enää pitänyt Martinaa minään kaverina.

        Puhutaan, että Stefan ja Martina olisivat eronneet jo aiemmin, joko keväällä tai jopa viime syksynä. Martina yritti uhkailla muuttamalla erilleen, mutta Stefan karkasikin ilomielin todellisen rakkautensa perään, kun pääsi eroon narskusta.

        Ja puhut niinkuin nopea yhteenmeno ja rakastuminen olisi jotenkin väärin. Jos kummallakin on ollut jo tunteita pitkän aikaa, niin ei mikään ihme asioiden nopea eteneminen.

        Ja samoin, että Sofian käytös Stefanin avovaimona olisi väärin ja "ilkeilyä" Martinaa kohtaan...? Tai Sofian Instagram-julkaisut. Martinan ei tietääkseni ole mikään pakko seurata vihollisensa Instaa ja tapahtumia. Jos Sofia ja Stefan rakastavat toisiaan, heillä on oikeus näyttää onnensa. Se ei ole mitään ilkeilyä.

        Ei Martinalla ole mitään oikeuksia Stefaniin. He eivät olleet naimisissakaan. Sidottuna toisiinsa vain yllätyslapsen takia. Tietenkin Martina on aivan raivona ja katkera tilanteesta. Mutta olisiko se ihan hänen oma vikansa?

        Hän vokotteli naimisissa ollessaan Stefanin seksillä itselleen. Teki lapsen, jotta sai sidottua miehen. Leveili Stefanin omaisuudella niinkuin se olisi hänen omaansa. Riiteli, jotta sai hyvityslaukkuja. Pelkän rahan ja statuksen vuoksi hän tuossa suhteessa oli.

        Harmittaahan loista tuollaisten etujen menetys ja vielä nähdä toisten onni ja rakkaus. Varmasti kiehuu raivosta. Onhan hän myös juossut joka lehdessä parjaamassa exäänsä ja tämän uutta naista.

        Hyvin olet ulkoläksysi lukenut. Mutta vielä paremmin imenyt sisääsi joka ikisen oletuksen, luulon ja suorastaan paskan, mitä täällä on käännetty ja tongittu kuukausia. Ja nyt mallioppilaan tavoin osaat luetella kaiken ulkoa ja oletit tällä litanialla olevan jotain uutisarvoa. Sinäkin. Sori, et vakuuta etkä vaikuta . Sinäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuako se sulle kuuluu? Eikä kaikille ero ole vaikea. Sofiakin oli ennen virallista eroa monta kuukautta yksin koska äijä oli linnassa.

        Jep. Ihan yksin oli "äijänsä" suvun omistamassa kämpässä ja näiden rahoilla eläen, matkustellen ja ostellen, ja kaksi viikkoa ennen Thermanin kokkelipartyja julkisesti suurta rakkauttaan Nicoon vannoen.
        Ei ero ole kaikille vaikea, ja härskiys on joidenkin leipälaji.


      • Anonyymi

        Ei Sofialla mitään henkisiä ongelmia ole. Hyvin on jaksanut niin kuin tasapainoinen ihminen jaksaa.

        En voi kuin ihailla miten fiksusti on käyttäytynyt. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Ei ole alentunut mihinkään loanheittoon. Fiksu nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sofia nyt vaan on avovaimo, yritä vaan nyt niellä se, vaikka tuntuisi kaktukselta nielussasi 😉.

        Tyttöystävä. Avovaimo voittaa aikuisen ihmisen, jota Sofia ei vielä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofialla mitään henkisiä ongelmia ole. Hyvin on jaksanut niin kuin tasapainoinen ihminen jaksaa.

        En voi kuin ihailla miten fiksusti on käyttäytynyt. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Ei ole alentunut mihinkään loanheittoon. Fiksu nainen!

        Työkyvytön. Martiina jaksaa puskea eteenpäin. Go nainen antaa pikkulintujen piipittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta!

        Ei ole paskapuhetta vaan asia on juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä ole!

        Sofi on pano alus js sillä siisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä 😂😂😂

        Ja rällää muiden rahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut kyllä Martina Aitolehdestä. Hän on ilkeä ja laskelmoiva lokki.

        No ei nyt todellakaan ole. Sohva on lokkien lokki. Kiertää äijältä toiselle. Ja äijän täytyy olla varoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjänpuhujat ei taida osata perustella 😆

        Aivoton Roope asialla jutut on niin kaukaa haettuja.

        Kunhan vaan kirjoittaa sokeasti tuntematta mitään vastuuta.

        Oletko ajatellut että sinunkin kohdalla karma hoitaa vielä.

        Roopen vetäminen tähän on ainoastaan arvailua ja oletusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiakin on vain ihminen....joka jaksaa juoda,rällätä, känniriidella, kuvata itseään, asua instassa,
        soppailla... vain ihminen, joopajoo.

        Voi hel; mitä jos kaikki nuoret naiset heittäytyisivät eläteiksi niin ei kauan maa toimis.On se kumma että jaksaa juhlia ja itseään kuvata ,onneksi tässä maassa on vielä kunnollisia nuoria enemmistönä .😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoihin aikoihin kun bylsi vielä Hanneksen kanssa, niin hakkasi Sofian 😳.

        Hyvin tehty Mara, munasarjaa ja munaa, jes!!


      • Anonyymi

        Niin totta kuin olla voi.Ei kunnioitusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet??

        Totta tuo ilkeily. Ja pahansuopaisuus mitä hänestä kyllä on välittynyt halusi tai ei. Sohva voisi mennä peilin eteen ja katsoa mistä ongelmat johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sekoile yhtään mitään. Sofia on ilkeimpiä naisia mitä kenenkään julkisuuden henkilön erokuvioihin liittyen on koskaan nähty. Todennäköisesti jopa ilkein.

        Ka itse viinansa ja viivansa kiskoo,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut kyllä Martina Aitolehdestä. Hän on ilkeä ja laskelmoiva lokki.

        Älä nyt paskaa jauha. Martina tekee töitä mutta eräs turhanaikaisuus loisii muitten siivellä tekemättä yhtään mitään. Eli elää nyt toistaiseksi Stefun siivellä, aiemmin Niko R:n koko suvun ja sitä ennen Niko Nousiaisen jonka kynikin ulosottokelpoiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo pupuseni nyt puhutaan SOFIASTA!

        No ei ole turhanpäiväisestä Sohvasta paljon puhuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oli lokkina 9v. Kaksi pahoinpitely tuomiota ja rattistuomio. sofe ei ole hyökönnyt kenenkään päälle.

        9 vuotta mainittu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Masennus tai muutkaan psyykkiset sairaudet ei ulospäin välttämättä näy. Jos ihmisellä on kuitenkin sen verran voimavaroja että pystyy tsemppaamaan.. Kokopäiväinen työssäjaksaminen on jo eri juttu. Ei me voida tietää. Parasta olla haukkumatta.

        Siinä tapauksessa voisi lopettaa ne perseenkuvaamiset instaansa ja olla esittämättä tommosta näennäiselämää. Itse on soppansa keittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö tiedät miten hänen kuuluisi elää ja mikä on parasta?

        Minkä oma käsi tekee sen oma olka kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole turhanpäiväisestä Sohvasta paljon puhuttavaa.

        Tyhjä on Sohvalla pää, ja tuuli siellä tyhjää viheltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole mitään tarvetta muokata yhtään mitään. Mä puhun siitä mitä mä näen ja ymmärrän. Siinä kaikki. Ja edelleenkin, nyt on puhe Sofiasta ja hänen käytöksestään. Ei Martinasta.

        Sofian pitää selvittää asiat Nikon kanssa. Ehkä Niko joku päivä sen suo. Paljon on kysymyksiä Sofialla sisällään. Kallonkutistalle aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaa kuvata itseään, kuin teinipissis. aina sama kuvakulma, turbohuulet mutrussa ja teköperse pitkällä.

        Kun ihmisellä ei ole elämässä muuta kuin hehkuttaa itseään aamuvarhaisesta iltamyöhään. Pakkomielteistä. Haluaa seuraajiltaan ihannointia, ei negatiivista palautetta. Salilla muka "rehkitään" ja illalla vedetään koko salitreeni kurkusta alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sekoile yhtään mitään. Sofia on ilkeimpiä naisia mitä kenenkään julkisuuden henkilön erokuvioihin liittyen on koskaan nähty. Todennäköisesti jopa ilkein.

        Tynnyrissäkö elät? Vai hoitolaitoksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän tismalleen mistä puhun. Sitä en tiedä mitä sinä olet katsellut ja minkä väristen lasien läpi, mutta mä olen katsonut kyseisen naisen instaa ja nähnyt, ei vaan joutunut näkemään, puhdasta omahyväisyydellä höystettyä veetuilua ja ninenomaa kumppaninsa exää kohtaan. Vailla mitään ihmisyyteen kuuluvaa myötätuntoa tai edes tilannetajua. Todella kova ja ilkeä nainen, kun katsoo olevansa siihen oikeutettu.

        Jos Sofia nyt voi huonosti, se on toki ikävää. Ilkeys ja julmuus vain syö ihmistä itseäänkin. Joku sanoisi "sitä saa mitä tilaa." . Mä sanon, että jossain vaiheessa jokaisen on hyvä osata katsoa peiliin ja nöyrtyä hiukan. Myös Sofian.

        Mitä ihmettä sepustat? Tuskin Martina edes pääsee Sofian instaan. Miksi Martinaa edes kiinnostaisi Sofian tekemiset? Ja minkä helvetin takia menet katsomaan Sofian instaa jos noin koville ottaa?. Ihan olet JOUTUNUTnäkemään, salli mun nauraa! ITSE SINUN ON PITÄNYT SOFIAN SIVULLE HAKEUTUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle; en kommentoinut omaani!!!
        Asiaa täällä kerrotaan ja hyvin realistisesti. Ja juuri niin miten ihmiset täällä hetkellä ajattelevat.

        Sinä et tiedä yhtään miten ihmiset ajattelevat. Harvalla on noin kiero mieli kuin sinulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tosiaan, että täällä on yksi ainoa ihminen, joka näkee Belorfin lävitse ?
        Kyllä meitä on enemmän kuin haluat edes kuvitella.
        Aikuisia ihmisiä, joilla on kehittynyt suhteellisuudentaju ja vahva käsitys oikeasta ja väärästä, eli moraalista.

        Niin varmaan ja lehmätkin lentää. Naurettava kommentti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tosiaan, että täällä on yksi ainoa ihminen, joka näkee Belorfin lävitse ?
        Kyllä meitä on enemmän kuin haluat edes kuvitella.
        Aikuisia ihmisiä, joilla on kehittynyt suhteellisuudentaju ja vahva käsitys oikeasta ja väärästä, eli moraalista.

        9/10 on varmasti samaa mieltä ja Sofia on ollut jo nuorena ylimielinen. Vääristynyt minä kuva on Sofian ongelma. Ihmiset joutuvat selviämään pahemmastakin ja elämää jatkettava. Ymmärrän, että Niko oli tärkeä Sofialle ja se suhde loppui kun seinään. Jos lyö nyt toisen kerran pään seinään, niin sitten voidaan puhua jo tyhmästä ihmisestä. Ilkeä ja pirullinen ihminen puotoaa alas niin että kolisee. Elämä myös opettaa Sofialle nöyryyttä ja ylimielisyys kyllä häviää. Karma,niinkuin itse laittoi instassa kuvan hoitaa aina asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ilkeyteen? Jos tarkoitat, että kuvaa omaa Ja Stefun elämää, niin hänellä on siihen tyttöystävänä ja avovaimona täysi oikeus 😃. Olisitko toivonut Stefulle samaa kohtaloa, joka Eskolle lankesi Martinan jälkeen? Olisiko sinusta ollut OK, että eron jälkeen myös Stefu olisi alkanut, Eskon tapaan Martinan piiaksi ja palvelijaksi? Ei ole sinullakaan kaikki kotona, jos kärsit siitä, että Sofia ja Stefu viihtyvät yhdessä ja myös näyttävät sen. Ei kai Martinalla mitään loppuelämän yksinoikeutta ole exiinsä 🤣. Sofia EI ole ilkeä ihminen.

        No eipä ole sinullakaan kaikki muumit laaksossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pää pitää hoitaa päihteistä veke kertaheitolla, monta vuotta kuivilla ennenkuin edes parhaimmissa päiväunissa edes miettii perheen perustamista!!!! Psyyke kuntoon ja mieli balanssiin!!! Tiedä onko edes mahdollista?
        Tuo on toooodella pitkä tie!

        Ja varsinkin lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän tismalleen mistä puhun. Sitä en tiedä mitä sinä olet katsellut ja minkä väristen lasien läpi, mutta mä olen katsonut kyseisen naisen instaa ja nähnyt, ei vaan joutunut näkemään, puhdasta omahyväisyydellä höystettyä veetuilua ja ninenomaa kumppaninsa exää kohtaan. Vailla mitään ihmisyyteen kuuluvaa myötätuntoa tai edes tilannetajua. Todella kova ja ilkeä nainen, kun katsoo olevansa siihen oikeutettu.

        Jos Sofia nyt voi huonosti, se on toki ikävää. Ilkeys ja julmuus vain syö ihmistä itseäänkin. Joku sanoisi "sitä saa mitä tilaa." . Mä sanon, että jossain vaiheessa jokaisen on hyvä osata katsoa peiliin ja nöyrtyä hiukan. Myös Sofian.

        Ehkä Sofialla on vähän syytäkin olla vihainen, Martina on HAKANNUT hänet ihan fyysisesti ja haukkunut julkisesti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi kyllä teki väärin kun meni sänkyyn Stefun kans.Vaikka olivat eronneet S ja S ei koskaan pitäis tehdä niin koska olivat ystäviä pitkänaikaa.Täytyy löytää mies mistä vaan ei ystävän entistä.En usko et kukaan pitää sitä moralisesti oikeana.

        Saatika, että Martina toi Sofian julkisuuteen. Olivat ystäviä ja en koskisi kaverin exään, vaikka välit olisi menneet. Tuntuu,että Sofia on ollut kauan kateellinen Martinalle ja halunut samanlaisen elämän. Jos on aikaisemminkin löytänyt itsensä Stefun kanssa sängystä, niin joku on vikana tässä naisessa. Martina antoi vähän kyytiä ja ihan oikein teki. Stefu oli jo palannut kotiin, niin olisi pitänyt tajuta lopettaa viestittely. Halpa nainen, joka leikkii toiseten rahoilla luksus elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oli lokkina 9v. Kaksi pahoinpitely tuomiota ja rattistuomio. sofe ei ole hyökönnyt kenenkään päälle.

        Katsotaan ensin, mitä tuomioita Sofia saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tala är silver,tiga är guld.
        Eli puhuminen on hopeaa ,vaiteliaisuus kultaa..

        Kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa.


      • Anonyymi

        2017 menivät ensimmäisen kerran sänkyyn. Sofia halusi jo silloin Martinan elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa, että tähän ilkeyteen on ollu voimavaroja. Se on aika raskaasti sanottu, mutta pakko on näin nyt tehdä. Jos olisi kypsä ajatteleva nainen, ei toimisi ihan niin kun on toiminut (tietenkin perun sanani, jos psyykkisesti sairaaksi todettu). On ollut todella mautonta ja surullista seurata tätä toimintaa, eli esim. kuvata itseään tiloissa, jotka Martina oli juuri jättänyt, se ei ole tahdikasta. Vaikka on toiminnastaan tsemppejä saanut "määrätynlaisilta faneilta" , se ei ole fiksua ja Sofia tietää sen itsekkin, kun todellisuus on silmille lävähtänyt.

        Muistaakseni Martina kertoi, että hänellä oli oma vuokra-asunto jo maaliskuussa.
        Toisekseen asunnon, johon Sofia muutti, vuokrasopimus oli Stefanin nimissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sofia nyt vaan on avovaimo, yritä vaan nyt niellä se, vaikka tuntuisi kaktukselta nielussasi 😉.

        On ja sääliksi käy. Vaihtoi päihderiippuvaisen toiseen pahempaan. Siinä sitä on katselemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei .uuten ollut vapaa, kun asui poikaystävän asunnossa. Unohtuiko?

        Unohtuiko, että ei ollut NAIMISISSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa siitä avoliitosta, joka loppui yli vuosi sitten, kun mies lensi putkaan? Siitäkö? Ja ihan suoraan Stefun kanssa siitä sitten parisuhteeseen? Ei nyt ihan.

        Ei nyt ihan, itsellesi. Avokin tavoin asusti Ranta-ahon lukaalissa. Se on sitten eri asia, missä vaiheessa ja kuinka usein Stefu siellä öitsi. Yläkerran ukko [siis taivaissa] yksin tietää. Tai hyväkuuloiset naapurit makkarin riemurallista päätellen. Petturiparista tuskin saa koskaan ruuvipihdeilläkään totuutta puserrettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse on kertonut, että ollut koulukiusattu/ kiusattu erilaisuutensa vuoksi kouluikänsä siellä asuinseudullaan. Jättää ikuiset traumat itsetuntoon. Sitä näyttämistä sitten elämä ja sellainen asenne, että muu maailma on velkaa hänelle. Noi on vaikeita juttuja korjata

        Itse kullakin voi olla lapsuuden traumansa, entä jos kaikki ajattelesivat ja eläisivät Sofian tapaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä oma käsi tekee sen oma olka kantaa.

        Hyvä, siinä kaikki olennainen lyhyesti ja ytimekkäästi! 🌹


      • Anonyymi

        Totta minulla myös huono omatunto kun räksyttänyt...nyt täytyy kyllä sanoa, että tykkään niistä kaikista ja viimeisimmät postaukset on ihan eri, kuin ne aiemmat jotka vaan ärsyttivät Kaikille heille onnea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa voisi lopettaa ne perseenkuvaamiset instaansa ja olla esittämättä tommosta näennäiselämää. Itse on soppansa keittänyt.

        Joku tässä juurikin esitteli kuvaa, jossa oli kuin kyykkypa@@lla, verkkisukat ja korkkarit jalassa, rintsikat yläosana. Ja sillä kuvalla hän otti kantaa väkivaltaa vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian pitää selvittää asiat Nikon kanssa. Ehkä Niko joku päivä sen suo. Paljon on kysymyksiä Sofialla sisällään. Kallonkutistalle aika.

        Oletko tosissasi, kummalla olisi enemmän kysymyksiä sisällään! Niko huolehti sukunsa välityksellä Sofiasta linnasta päinkin. Voiko kukaan ihminen, jolla on sielu ja omatunto, puukottaa pahemmin selkään ja kusta linssiin? Kyllä voi, Sofia p.. rse von Berlööffi, jolla tosin vaikuttaisi olevan sielunkin tilalla joku muovinen varaosan härpäke. 💃💅🍷Sano.


      • Anonyymi

        Masennus on seurasta aiemmista tekemisistään. Ihan turhaan sääliä ja sympatiaa kerjää.
        Ei pidä lähteä mukaan leikkiin, jos sitä ei kestä ja on kyllä tiennyt leikin luonteen ihan todistusaineistonkin perusteella alusta asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.

        Juurikin näin - kohta tulee uskoon tai hurahtaa johonkin, jolla perusteelee ratkaisujaan, kun ei kestä totuutta itsestään. Uskoo, että lisää samaa kuin ennen tuottaisi jotenkin erilaisen lopputuloksen. Voi onnetonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sekoile yhtään mitään. Sofia on ilkeimpiä naisia mitä kenenkään julkisuuden henkilön erokuvioihin liittyen on koskaan nähty. Todennäköisesti jopa ilkein.

        Karkea ja ilkeä käytös on heikkojen ihmisten keino jäljitellä voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta!

        AInakin on valehtelija, kun kiisti suhteen Thermaniin. Mitä pelättävää tai menetettävää on rehellisyydessä. Ei tarvitsisi miettiä, mitä on valehdellut ja miten jatkaa. Itsensä kanssa voi käydäpitemmän päälle raskaaksi ja masentuakin jopa alkoholisoitua jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon on sattunut ja tapahtunut tälle naiselle lyhyen ajan sisällä. Olisiko aika rauhoittua ja alkaa käsittelemään asioita niiden oikeilla nimillä.
        Jatkuva juhliminen ja epävarmuus elämässä aiheuttaa pitemmän päälle jatkuvaa henkistä stressiä ym. ongelmia.
        Korkki kiinni ja kohti parempaa elämää.

        Rehab- kamaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä on onko ilkeä, mutta erittäin laskelmoiva.

        Läpinäkyvä ja epätoivonen - ei enää edes laskelmoiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei ole ilkeä.

        Samaa mieltä. Hän on sotkenut asiansa ja on epätoivoinen; myös masentunut, koska ei löydä ongelmistaan ulospääsyä ja tuomion luku on tulossa. Rajapinnoilla elo on rankkaa odotat sitten yt-neuvotteluja tai tuomiota. Lpputloksen jälkeen olo helpottuu oli se sitten mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaa kuvata itseään, kuin teinipissis. aina sama kuvakulma, turbohuulet mutrussa ja teköperse pitkällä.

        Kun muuta omaa ei ole, mitä kuvata tai nuokin lisäosat on varmaan rahoituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitolehti on mätkinyt naista niin, että sai tuomion pahoinpitelystä. Sofia ei ainakaan ole aggressiivinen 👍.

        Ei hänen kannata olla. Sen verran voi paikat asettua väärin, jos fyysiseen kontaktiin joutuu.
        Implantit, täytteet ja muut body/face parts voivat kärsiä ja plastiikkakirurgia ei aina onnistu korjaamaan. Kannattaa myötäillä ja kuten kuvissa nähty seisoskella julksilla paikoilla kuten ravintoloissa. Pääsee poistumaan kasvot alaspäin aika nopeasti, jos tilanne kehittyy ikäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen vuotta vanha juttu, sitäpaitsi Sofia pyysi ajattelemattomuuttaan anteeksi ja myös sai anteeksi. Koskas olet Aitolehden kuullut pyytävät pahoja tekojaan anteeksi?? Veikkaanettet koskaan 😁.

        Ei ois pyytänyt,jos ei muut ois häntä siitä arvostelleet. Täytyy yrittää miellyttää muitakin, jos ei itsella riitä rahkeet ja rahat. Muiden arvostelu tuolloisella alalla ei osoita ammattimaisuutta, hyvää käytöstä ja muiden kunnioitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei ole ilkeä.

        No onkos hän naivi ,narsisti hän kyllä on mitä on tullu ilmi ,mutta että vielä ymmärtämätön lapsellinen ,aikuinen 30v nainen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa.

        Kuvathan sen kertoo mitä on menossa ,onko huulet (tekosellaiset) töröllä ja kuva sivuviistoon että (tekopehvahkin näkyy) voi hyvät hyssykkät mitä skeidaa tämä stoori on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi, kummalla olisi enemmän kysymyksiä sisällään! Niko huolehti sukunsa välityksellä Sofiasta linnasta päinkin. Voiko kukaan ihminen, jolla on sielu ja omatunto, puukottaa pahemmin selkään ja kusta linssiin? Kyllä voi, Sofia p.. rse von Berlööffi, jolla tosin vaikuttaisi olevan sielunkin tilalla joku muovinen varaosan härpäke. 💃💅🍷Sano.

        Sepä se kun aikansa ihmistä muovista rakennettavan niin kyllä kait silloin sielukin katoaa .Toivoisin kun nämä teinit hehkuttaa tätä Sohvia niin ajattelisivat järjellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Martina parkaa.
        Hyvä kun puolustat herkkää naista

        Ketä helvetin herkkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti hyppääminen on ehkä liioiteltua. Pidätykset oli 2019 heinäkuussa eikä Sofia tainnut sen koommin päästä tekemisiin Nikon kanssa. Olivat siis olleet käytännössä erossa jo monta kuukautta ennen Stefun kanssa seurustelua. Kyllä siinä varmaan ehti asiaa jo miettiä moneen kertaan.

        Paskaako siinä kaunistelet Sohva lokin tempauksia. Kyllä oli lehdissä Niko Rakas sitä ja tätä kunnes havaitsi että mies tunnusti. Tajusi että luxus loppui siihen ja piti löytää uusi naurettavan elämäntyylin rahoittaja. Rakkaudesta ei ole tietoakaan. Pelkkä pummi koko akka,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vieläkin tsemppaa huume-Nikoa? Joku sekopää Mara-fani vai? Kuka odottaa jotain huumehemmoa 10-13-vuoteen linnasta kotiin, varsinkin kun takana on vajaat kymmenen kuukautta seurustelua? No, ei kukaan täysijärkinen 😃.

        Juu mutta ilmainen kämppä kelpasi kyllä kunnes nostettiin pummi niskaperseotteella helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofialla mitään henkisiä ongelmia ole. Hyvin on jaksanut niin kuin tasapainoinen ihminen jaksaa.

        En voi kuin ihailla miten fiksusti on käyttäytynyt. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Ei ole alentunut mihinkään loanheittoon. Fiksu nainen!

        Fiksu nainenko elelee milloin kenenkin siivellä?


      • Anonyymi

        Itse Sofia on aiheuttanut ongelmansa,turha syyttää muita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Masennus tai muutkaan psyykkiset sairaudet ei ulospäin välttämättä näy. Jos ihmisellä on kuitenkin sen verran voimavaroja että pystyy tsemppaamaan.. Kokopäiväinen työssäjaksaminen on jo eri juttu. Ei me voida tietää. Parasta olla haukkumatta.

        Sofian vaikeudet alkoivat jo Espanjassa Niko Ranta-ahon kanssa asuessa. Hän oli ainakin jo silloin täysin työkyvytön. Voi olla, että sairaus on kestänyt vielä paljon pitään, me emme tiedä, joten ei tuomita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.

        Eihän Sofian eikä kenenkään muunkaan ole nykyisin pakko tehdä työtä. Itsekkin elelen toimeentulotuella mukavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Masennus tai muutkaan psyykkiset sairaudet ei ulospäin välttämättä näy. Jos ihmisellä on kuitenkin sen verran voimavaroja että pystyy tsemppaamaan.. Kokopäiväinen työssäjaksaminen on jo eri juttu. Ei me voida tietää. Parasta olla haukkumatta.

        Näin on. Hyvä jos jotenkin pystyy edes bilettämään 😂😂😂👍👍👍👍😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huume-Nikon fanittajia riittää Maran leirissä. Onneksi Sofia lemppasi tuon kuolemankylväjän 👍.

        Kärsitkö kenties silmien karsastuksesta, ennenaikaisesta harmaakaihista, vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Fainitinko Nikoa, en. Kirjoitin Sofian ryhtymisestä pillusille Tissukka-Tossukan kanssa. 🕶️👓


      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu.Ihminen voi olla sisältä täysin rikki.Joillekkin tutut rutiinit tuovat turvaa sisäiseen kaaokseen.Sofiaa ei ole tuomittu tietääkseni vielä mistään rikoksesta.Oikeus päättää aikanaan sen asian,eivät tänne kirjoittavat.En usko,että joutuu linnaan.toivon Sofialle voimia ja kaikkea hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt on aivan ihmeellistä. Martina ei varmaan edes rakastanut Stefania. Roikkui väkisin yhdessä vain rahojen ja luksuksen takia. Kumpikin ilmeisesti Stefan ja Martina ovat pettäneet toisiaan ja eronneet monta kertaa ja riidelleet.

        Ilmeisesti Stefan on jo aiemmin kokenut tunteita Sofiaa kohtaan, ja tästä Martina kimpaantui niin, että rupesi pahoinpitelemään ja repimään tukasta Sofiaa. Tuon jälkeen tuskin Sofia on enää pitänyt Martinaa minään kaverina.

        Puhutaan, että Stefan ja Martina olisivat eronneet jo aiemmin, joko keväällä tai jopa viime syksynä. Martina yritti uhkailla muuttamalla erilleen, mutta Stefan karkasikin ilomielin todellisen rakkautensa perään, kun pääsi eroon narskusta.

        Ja puhut niinkuin nopea yhteenmeno ja rakastuminen olisi jotenkin väärin. Jos kummallakin on ollut jo tunteita pitkän aikaa, niin ei mikään ihme asioiden nopea eteneminen.

        Ja samoin, että Sofian käytös Stefanin avovaimona olisi väärin ja "ilkeilyä" Martinaa kohtaan...? Tai Sofian Instagram-julkaisut. Martinan ei tietääkseni ole mikään pakko seurata vihollisensa Instaa ja tapahtumia. Jos Sofia ja Stefan rakastavat toisiaan, heillä on oikeus näyttää onnensa. Se ei ole mitään ilkeilyä.

        Ei Martinalla ole mitään oikeuksia Stefaniin. He eivät olleet naimisissakaan. Sidottuna toisiinsa vain yllätyslapsen takia. Tietenkin Martina on aivan raivona ja katkera tilanteesta. Mutta olisiko se ihan hänen oma vikansa?

        Hän vokotteli naimisissa ollessaan Stefanin seksillä itselleen. Teki lapsen, jotta sai sidottua miehen. Leveili Stefanin omaisuudella niinkuin se olisi hänen omaansa. Riiteli, jotta sai hyvityslaukkuja. Pelkän rahan ja statuksen vuoksi hän tuossa suhteessa oli.

        Harmittaahan loista tuollaisten etujen menetys ja vielä nähdä toisten onni ja rakkaus. Varmasti kiehuu raivosta. Onhan hän myös juossut joka lehdessä parjaamassa exäänsä ja tämän uutta naista.

        Hyvin osuvasti kirjoitettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piti heti hypätä avoliitosta toisen miehen kainaloon.Ensin olis pitänyt käydä läpi eron vaikea aika ja miettiä miten ja kenen kans joskus jatkaa elämää.

        Katsoin Yle Areenalta,sarjan EXIT,kertoo tositarinan 4 norjalaisesta rikkasta nuoresta miehestä,tuli mieleen Stefu ja Sofian elämän tyyli...loppujen lopuksi elämä oli tyhjää ja onnetonta.


      • Anonyymi

        Mikä avoliitto se on, kun toinen osapuoli istuu vankeudessa? :D Oli tosi hyvä, että Sofia pääsi eroon tuosta rikollisesta huumediileristä. Lopullinen sinetti "avoliitolle" olisi tullut siinä vaiheessa, kun diileri joutuu kiven sisään n. 10 vuodeksi.

        Mitä muuten teille kuuluu jonkun seurustelu/avoliitto? Aivan käsittämätöntä jauhamista pvästä toiseen.

        Mielenkiintoista olisi nähdä se päivä, kun joku mies lankeaa Aitolehden kumppaniksi... Ei taida ihan heti semmoista miestä löytyä. Nacci olisi sopiva kumppani Marsulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt on aivan ihmeellistä. Martina ei varmaan edes rakastanut Stefania. Roikkui väkisin yhdessä vain rahojen ja luksuksen takia. Kumpikin ilmeisesti Stefan ja Martina ovat pettäneet toisiaan ja eronneet monta kertaa ja riidelleet.

        Ilmeisesti Stefan on jo aiemmin kokenut tunteita Sofiaa kohtaan, ja tästä Martina kimpaantui niin, että rupesi pahoinpitelemään ja repimään tukasta Sofiaa. Tuon jälkeen tuskin Sofia on enää pitänyt Martinaa minään kaverina.

        Puhutaan, että Stefan ja Martina olisivat eronneet jo aiemmin, joko keväällä tai jopa viime syksynä. Martina yritti uhkailla muuttamalla erilleen, mutta Stefan karkasikin ilomielin todellisen rakkautensa perään, kun pääsi eroon narskusta.

        Ja puhut niinkuin nopea yhteenmeno ja rakastuminen olisi jotenkin väärin. Jos kummallakin on ollut jo tunteita pitkän aikaa, niin ei mikään ihme asioiden nopea eteneminen.

        Ja samoin, että Sofian käytös Stefanin avovaimona olisi väärin ja "ilkeilyä" Martinaa kohtaan...? Tai Sofian Instagram-julkaisut. Martinan ei tietääkseni ole mikään pakko seurata vihollisensa Instaa ja tapahtumia. Jos Sofia ja Stefan rakastavat toisiaan, heillä on oikeus näyttää onnensa. Se ei ole mitään ilkeilyä.

        Ei Martinalla ole mitään oikeuksia Stefaniin. He eivät olleet naimisissakaan. Sidottuna toisiinsa vain yllätyslapsen takia. Tietenkin Martina on aivan raivona ja katkera tilanteesta. Mutta olisiko se ihan hänen oma vikansa?

        Hän vokotteli naimisissa ollessaan Stefanin seksillä itselleen. Teki lapsen, jotta sai sidottua miehen. Leveili Stefanin omaisuudella niinkuin se olisi hänen omaansa. Riiteli, jotta sai hyvityslaukkuja. Pelkän rahan ja statuksen vuoksi hän tuossa suhteessa oli.

        Harmittaahan loista tuollaisten etujen menetys ja vielä nähdä toisten onni ja rakkaus. Varmasti kiehuu raivosta. Onhan hän myös juossut joka lehdessä parjaamassa exäänsä ja tämän uutta naista.

        Kiitos! Tässä koko keissi mainiosti tiivistettynä. Näin se homma meni/menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä mitä horiset.Jos se että on Martinan ex:än rakastettu tekee ihmisestä ilkeän niin....
        En kyllä tajua sitä että kun kerran Martina ja Stefu eivät ollet yhdessä onnellisia niin Stefu ei sitten saa kenenkään kanssa olla onnellinen🤔Toivokaa mielummin Martinallwkin rakkautta elämään ja älkää tehkö Sofiasta jotain mitä hän ei ole.
        Ei ole ilkeä,ei todellakaan!

        Ilkeä kuvasi itseään Martinan sängyssä ja lakanoissa instaan samoin asunnossa vsikka väitti ettei ikinä voisi. Ei herttaisimmasta päästä vaikka muuta yrittää näyttää. Molemmat siis. Tekopyhää muuta väittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian pitää selvittää asiat Nikon kanssa. Ehkä Niko joku päivä sen suo. Paljon on kysymyksiä Sofialla sisällään. Kallonkutistalle aika.

        Sofianhan pitäisi ottaa Nikoon yhteyttä ja selvittää asiat,eikä Stefanin vai onko Stefan niin mustasukkainen,ettei Sofia saa selvittä asiota Nikon kanssa.Ihmeellistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kyllä sairas 😳. Vai on se vittuilua marsulle, että Sofia ja Stefan ovat avoliitossa? Sofialla on oikeus näyttää petaamisensa, onnensa, siidelmansa Stefanin kanssaomassa instassaan ja ajatella, Stefu suostuu Sofian kanssa yhteiskuviin 😃. Kovin montaa yhteistä otosta ei vanhan exän kanssa näkynyt🤔. Onhan Martinakin venynyt lakanoissaan instassaan 😄.

        Taidat olla vähän naivi/elämästä vieraantunut tyyppi, jos et ole tuota Sofian ilkeää toimintaa huomannut. Sofialla ei ole tilannetajua pätkääkään, olisi tuon draaman voinut fiksummin hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidit siitä tai et, Sofia on ilkeä.

        Kyse ei ole siitä kenen kanssa hän seurustelee tai on tai on olematta onnellinen. Eikä kyse todellakaan ole kumppaninsa ja tämän exän suhteen hyvyydestä tai huonoudesta. Näillä ei ole mitään merkitystä nyt.
        Kyse on edelleenkin empatiasta (myötätunto), kyvystä antaa tilaa ja aikaa toiselle ihmiselle esim erosta toipumiseen, siitä että ymmärtää olla tunkeutumatta toisen iholle, kun tällä on ehkä vaikeaa jne, kaikkea tällaista ihan vain ihmisyyteen

        Julkinen ero, suru, pettymys, lasten asioiden järjestäminen ja paljon muuta. Onko liikaa vaadittu, tai edes oletettu, että eron toisen osapuolen uusi kumppani ei heti hypi iholle, etenkään somessa ja taukoamatta. Se on loukkaavaa myös lapsia kohtaan, ei siis pelkästään lasten vanhempia.

        Mä olen 100 % varma, että jos mikään vastaava tilanne tulisi kenenkään täällä heiluvan ihmisen eteen, palvoi tai vihasi tämä ketä tahansa tai ei yhtään ketään, niin ymmärrys iskisi välittömästi tajuntaan.

        Nyt palvomiset ja vihaamiset sumentaa näköjään ainakin ihmisten empatiakyvyn, mutta myös kyvyn oikeasti pysähtyä hetkeksi ajattelemaan ennen kuin meuhkaa tyyliin "paskapuhetta !". Siinä sitä on loistavaa ajatuksen tuotetta loistavin argumentein.

        Olipa selvä ja totuudenmukainen kirjoitus. Itse ajattelen juuri noin, mutta en olisi osannut noin hyvin sitä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian vaikeudet alkoivat jo Espanjassa Niko Ranta-ahon kanssa asuessa. Hän oli ainakin jo silloin täysin työkyvytön. Voi olla, että sairaus on kestänyt vielä paljon pitään, me emme tiedä, joten ei tuomita.

        Voisitko käyttää rehellistä ilmaisua t y ö ha l u t o n, kun näki, että rahaa tulee kuin rännistä. Ja taatusti tiesi mistä se raha ränniin sataa, ei ainakaan forecan ennustuksista. Niin tyhmä ei ole edes Ruusila, vaikka muistuttaakin vasemman jalan saapasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Sofian eikä kenenkään muunkaan ole nykyisin pakko tehdä työtä. Itsekkin elelen toimeentulotuella mukavasti.

        Sinä viitsit kuitenkin laatia toimeentulohakemukset, Sofia ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä avoliitto se on, kun toinen osapuoli istuu vankeudessa? :D Oli tosi hyvä, että Sofia pääsi eroon tuosta rikollisesta huumediileristä. Lopullinen sinetti "avoliitolle" olisi tullut siinä vaiheessa, kun diileri joutuu kiven sisään n. 10 vuodeksi.

        Mitä muuten teille kuuluu jonkun seurustelu/avoliitto? Aivan käsittämätöntä jauhamista pvästä toiseen.

        Mielenkiintoista olisi nähdä se päivä, kun joku mies lankeaa Aitolehden kumppaniksi... Ei taida ihan heti semmoista miestä löytyä. Nacci olisi sopiva kumppani Marsulle.

        Torvelo, mitäs SULLE kuuluu Aitolehden seurustelut, pilkka osui heti omaan nilkkaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofianhan pitäisi ottaa Nikoon yhteyttä ja selvittää asiat,eikä Stefanin vai onko Stefan niin mustasukkainen,ettei Sofia saa selvittä asiota Nikon kanssa.Ihmeellistä?

        Haloo, haloo! Mitä ihmeen selvittämistä. Niko tuskin välittää kuulla edes nimeä Sofia-Sohva.
        Leidi Lakana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä avoliitto se on, kun toinen osapuoli istuu vankeudessa? :D Oli tosi hyvä, että Sofia pääsi eroon tuosta rikollisesta huumediileristä. Lopullinen sinetti "avoliitolle" olisi tullut siinä vaiheessa, kun diileri joutuu kiven sisään n. 10 vuodeksi.

        Mitä muuten teille kuuluu jonkun seurustelu/avoliitto? Aivan käsittämätöntä jauhamista pvästä toiseen.

        Mielenkiintoista olisi nähdä se päivä, kun joku mies lankeaa Aitolehden kumppaniksi... Ei taida ihan heti semmoista miestä löytyä. Nacci olisi sopiva kumppani Marsulle.

        Nacci on varattu nikon siskollle sorry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todelka helppoa.Martinahan instassaan on ilkeyttään matkinut Sofiaa eikä toisinpäin.Hän on myös puhunut Stefun ja Sofian seurustelusta julkisessa mediassa ja valittanut Sofian sekannuksesta huumejuttuun,minkä Niko kielsi.Itse hän kyllä tapaa Nikoa joka on todistanut että on huumerikollinen🙄Kyllä tämä Marttiina tosiaan elää ihan omien lakien ja normien mukaan....

        Sofialla on ihan oikeat syytteet huumerikoksista. Niko myönsi vain osan Sofian rahanpesusyytteistä, sanoi laittaneensa rahaa Sofian matkalaukkuun. Sofian huumeiden käyttörikosta ja huumeiden muille jakamista käsitellään oikeudessa vasta myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet??

        Sofia kommentoi ylimielisesti että "viidakon lait", kun joku oli jättänyt kommentin ystävien miehien iskemisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.

        Juuri näin! Osuvasti kirjoitettu! On fanittanut liikaa Kardashian:eita ja menettänyt todellisuuden tajun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon täytyy stalkata Sofiaa ja Stefua. Pelottavaa, jos tuollainen tättähäärä hiipii kintereillä 😱.

        Martinahan sen myonsi kun erosivat, vaikka Stefu tapahtumien kulkua yrittää uudelleen kirjoittaa. Vastenmielinen pariskunta tuo S &S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatika, että Martina toi Sofian julkisuuteen. Olivat ystäviä ja en koskisi kaverin exään, vaikka välit olisi menneet. Tuntuu,että Sofia on ollut kauan kateellinen Martinalle ja halunut samanlaisen elämän. Jos on aikaisemminkin löytänyt itsensä Stefun kanssa sängystä, niin joku on vikana tässä naisessa. Martina antoi vähän kyytiä ja ihan oikein teki. Stefu oli jo palannut kotiin, niin olisi pitänyt tajuta lopettaa viestittely. Halpa nainen, joka leikkii toiseten rahoilla luksus elämää.

        juuri näin. Kaikki ihmiset jotka ovat auttaneet Sofiaa, Sofia on näyttänyt heille vain persettään ja kokee olevansa siihen oikeutettu. Niko2 antoi Sofialle kaiken. Kun myönsi syytteet niin siihen jäi Sofian kiitollisuus. Martina toi Sofian julkisuuteen ja tämä on Sofian tapa osoittaa kiitollisuutta. Nyt valittaa mediassa huonoa oloaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9/10 on varmasti samaa mieltä ja Sofia on ollut jo nuorena ylimielinen. Vääristynyt minä kuva on Sofian ongelma. Ihmiset joutuvat selviämään pahemmastakin ja elämää jatkettava. Ymmärrän, että Niko oli tärkeä Sofialle ja se suhde loppui kun seinään. Jos lyö nyt toisen kerran pään seinään, niin sitten voidaan puhua jo tyhmästä ihmisestä. Ilkeä ja pirullinen ihminen puotoaa alas niin että kolisee. Elämä myös opettaa Sofialle nöyryyttä ja ylimielisyys kyllä häviää. Karma,niinkuin itse laittoi instassa kuvan hoitaa aina asian.

        Jep, samaa mieltä.
        Kandee kattoo vanhoja seiskoja&haastiksii mitä on antanut, löytyy myös you tubesta.
        Ylimielisyys on hyvin vahva ominaisuus ilmeisesti saatu jo tissimaidosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin laittaisin, jos muutenkin kuvailisin elämääni. Miksi pitäisi rakkauttaan piilotella joltain katkeralta exältä, joka muuten oli jo pitkän aikaa ollut ex, ennenkuin Sofia ja Stefu alkoivat seurustella. Viime syksystä saakka asuivat erillään, joten älä viitsi hurskastella 😏. Sofia ja Stefu ovat nyt pari, se nyt vaan on faktaa, vaikka sinua kuinka nyppisi 🙄.

        Kuuluu hyviin käytöstapoihin. Hurskastelu kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki lakanat yms. sessiot...vittuilu Martinalle.

        Juuri näin hyvin on jaksellut alkukeväästä asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kyllä aivan omat lasit jotka muokkaa totuutta niin kuin jotkut tekevät...
        On täällä yksi toinen ilkeillyt toden teolla,juossut haastattelusta telkkariin kertomassa oman versionsa asioista.Säälittävää ja ilkeää ja typerää ajatellen lapsiaan.En viitsi mainita nimeä😉

        Puhunut totta kun on kysytty! Jos kerran ihan julkisesti kulkeneet yhdessä miksi ei olisi julkisesti kommentoinut!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia kirjoitus/kommentointi. Tottapa vielä!!!

        Todellakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.

        Hyvin kirjoitettu tämä ja niin totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofialla mitään henkisiä ongelmia ole. Hyvin on jaksanut niin kuin tasapainoinen ihminen jaksaa.

        En voi kuin ihailla miten fiksusti on käyttäytynyt. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Ei ole alentunut mihinkään loanheittoon. Fiksu nainen!

        Niinkö RuusuSofia Ruusila?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.

        No onhan hän mamu. Kuinkas muuten siipeily luonnaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.

        Ehkä Sofialle pitäisi maksaa harkinnanvaraista ansiosidonnaista perusturvaa. Nikolta hän sai huume- ja ennakkoperintörahoja 300 000 vuodessa. Olisi kohtuullista, että Helsingin sosiaalitoimisto maksaisi hänelle esim. 15 000 eur/kk vaikka 5 vuoden ajan, jottei hän olisi riippuvainen varakkaiden herrasmiesten oikuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todelka helppoa.Martinahan instassaan on ilkeyttään matkinut Sofiaa eikä toisinpäin.Hän on myös puhunut Stefun ja Sofian seurustelusta julkisessa mediassa ja valittanut Sofian sekannuksesta huumejuttuun,minkä Niko kielsi.Itse hän kyllä tapaa Nikoa joka on todistanut että on huumerikollinen🙄Kyllä tämä Marttiina tosiaan elää ihan omien lakien ja normien mukaan....

        Kuvitteletko olevasi koulun käynyt oikeusavustaja? Tuskin osaat hampparin mikrossa lämmittää. Saati kummuninoida järjellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänen kannata olla. Sen verran voi paikat asettua väärin, jos fyysiseen kontaktiin joutuu.
        Implantit, täytteet ja muut body/face parts voivat kärsiä ja plastiikkakirurgia ei aina onnistu korjaamaan. Kannattaa myötäillä ja kuten kuvissa nähty seisoskella julksilla paikoilla kuten ravintoloissa. Pääsee poistumaan kasvot alaspäin aika nopeasti, jos tilanne kehittyy ikäväksi.

        Olishan se hirveetä, jos Soffan naama ja perse vaihtais tappelun tiimemlyksessä paikkaansa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sofia nyt vaan on avovaimo, yritä vaan nyt niellä se, vaikka tuntuisi kaktukselta nielussasi 😉.

        Sofialle tekisi hyvä muuttaa omilleen ja oppia olemaan aikuinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.

        Samaa mieltä. Sofian oli pakko hypätä heti toisen miehen kainaloon, koska taloudellisista syistä vaan piti. Sofialla onnen lähde on raha ja sitä on saatava. Ja summat ovat sellaisia, että kellään "perusjampalla" ei ole niihin varaa (parin-kolmentonnin kuukausipalkalla). Pitää olla korkeasti tienaava liikemies/toimitusjohtaja, joka maksaa arkilounaat, asunnot, hotellilomat ja kalliit merkkipäivälahjat. Ja aikanaan kalliit seurapiirihäät; designhääpuvun suunnittelijan morsiamelleen, juhlasuunnittelijat ja mm. kaiken.

        Sofiaa käy kyllä todella sääliksi. Hän kärsii suunnattomista itsetunto-ongelmista ja mieli ei ole terve. Huulet on täytetty, hiuksissa on lisäkkeitä, hampaissa laminaatit, kynsissä geelivahvistukset, kulmakarvat on tatuoitu, ripset muovia, rusketus tulee purkista....jne. Pakkomielle oman kauneuden lisäämisestä ja kuvaamisesta on suunnaton. Eri vartalonosiin suuntautuvat kauneudenhoidot ovat oikeastaan ainoat tapahtumanumerot Sofian jokaisessa päivässä.

        En silti usko, että Sofia on ilkeä ihmisenä. Voi olla hyvinkin herttainen. Stefanin kanssa en silti suosittelisi perhettä perustamaan. Miehellä kuitenkin menojalka vipattaa aika ajoin, pitää päästä viihteelle. Ja Sofia vain tuskastuisi kotona vauvan kanssa jos Stefu ei olisi auttamassa. Lapsi muuttaa kaiken ja elämänarvot ja aikataulut ja menevät uusiksi. Parisuhteelta vaaditaan todella paljon juuri silloin. Toki kodin- ja lastenhoitajan Stefan varmasti palkkaisi, mutta silti. Ei tule toimimaan perhe-elämä näillä kahdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi meni sänkyyn tänä keväänä ja Martina muutama vuosi sitten Levillä. Se ero on, että Sofi oli vapaa, Martina naimisissa.

        Näinpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä avoliitto se on, kun toinen osapuoli istuu vankeudessa? :D Oli tosi hyvä, että Sofia pääsi eroon tuosta rikollisesta huumediileristä. Lopullinen sinetti "avoliitolle" olisi tullut siinä vaiheessa, kun diileri joutuu kiven sisään n. 10 vuodeksi.

        Mitä muuten teille kuuluu jonkun seurustelu/avoliitto? Aivan käsittämätöntä jauhamista pvästä toiseen.

        Mielenkiintoista olisi nähdä se päivä, kun joku mies lankeaa Aitolehden kumppaniksi... Ei taida ihan heti semmoista miestä löytyä. Nacci olisi sopiva kumppani Marsulle.

        Todellakin. Toivotaan, että Marketta vai mikä se oli ottaa nakkipellen.
        Ja todellakasn 9/10 ei ole näiden todnäk tuon pahoinpitelijänaisen palkkalistoilla olevien haukkujien kanssa samaa mieltä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juurikin taloudellisista syistä piti. Ei elantoa, ei asuntoa, ei mitään.

        Terveellä maailmankuvalla varustettu nuorehko nainen olisi pyrkinyt hankkimaan itselleen oman asunnon ja pikkuhiljaa keskittynyt olennaiseen, eli henkiseen hyvinvointiin ja tulevaisuuden rakentamiseen, erityisesti omilla jaloilla seisomiseen ja riippumattomuuteen.. Monenlaista tukea, myös taloudellista on tarjolla, jos ihminen itse yrittää auttaa itseään.

        Sofian tragedia on siinä, että hänelle mikään tavallinen ei kelpaa. Ei edes keskiluokkainen. Sofian onnen lähteenä on materia ja siinä mittaluokassa, että hän ei milloinkaan itse kykene sitä kustantamaan. Siksi tarvitsee aina varakkaan elättäjän ja mahdollistajan.

        Todella vaikea ymmärtää mistä tämä Sofian ahneus ja tarve elää ylenpalttisen varakasta ja näyttävää elämää oikein kumpuaa. Käsittääkseni hän on hyvin tavallisesta perheestä lähtöisin. Joku ongelma minäkuvan kanssa joka tapauksessa. Ainakin se. Mutta hyvin tämä nainen ei todellakaan voi, sen näkee (siis todella näkee) aivan kaikesta.

        Tää on niin totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä mitä horiset.Jos se että on Martinan ex:än rakastettu tekee ihmisestä ilkeän niin....
        En kyllä tajua sitä että kun kerran Martina ja Stefu eivät ollet yhdessä onnellisia niin Stefu ei sitten saa kenenkään kanssa olla onnellinen🤔Toivokaa mielummin Martinallwkin rakkautta elämään ja älkää tehkö Sofiasta jotain mitä hän ei ole.
        Ei ole ilkeä,ei todellakaan!

        Niko kertoi että on kiittämätön ja ahne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä on onko ilkeä, mutta erittäin laskelmoiva.

        Kylmä ja laskelmoiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instagram on kyllä kertonut hänen voinnistaan sen, että ilkeyteen hänellä on riittänyt jaksamista kovastikin.

        Sitä saa mitä tilaa hän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki lakanat yms. sessiot...vittuilu Martinalle.

        Koko ajan on nokkimassa itse toisia ja käyttäytyy kuin joku kuningatar vaikka näemmä on ihan kovat ongelmat päällä.


    • Anonyymi

      Helpon elämän hakeminen teettää joskus pirusti työtä ;)

      • Anonyymi

        👌👏Hänen kohdallaan kyllä.
        Mutta antaa hänen nyt levätä, kun hän on niin loppu😂


      • Anonyymi

        Eikös ne ole esiintyneet ahkerasti ravinteleissa ja julkisilla paikoilla, reissussa? Riidelleet julkisesti. - Sekö se kaivattua hermolepoa on?


      • Anonyymi

        Niinpä, selkä notkolla raataman pitää, tyttöraasu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, selkä notkolla raataman pitää, tyttöraasu.

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne ole esiintyneet ahkerasti ravinteleissa ja julkisilla paikoilla, reissussa? Riidelleet julkisesti. - Sekö se kaivattua hermolepoa on?

        Jos ovatkin riidelleet mikä ei ole yhtään ihmeellistä henkisen paineen alla,kun juo lasin tai kaksi...niin ei ole Sofia ainakaan ketään lyönnyt tai repinyt hiuksista niin kuin eräskin hyvinvointiguru.
        Ja kyllä,pitkä lause ja ei,en ole äidinkielenopettaja😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        Päinvastoin, muru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        En kuulu Martinan fanilaumaan mut en kyl arvosta naista joka aloittaa suhteen ystävänsä miehen kanssa...ja juu ennenkuin tarkennat et ex-ystävä ..niin tiedetään...kukapa nainen pitäisi tuollaisesta naisesta. Tai ehkä sinä pidät, mut vähissä on ystävät tuon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        Ei, kyllä täällä nimenomaa ihmetellään Belorfin kylmyyttä ja ilkeyttä. Sitä mikä on ihan puhdasta faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuulu Martinan fanilaumaan mut en kyl arvosta naista joka aloittaa suhteen ystävänsä miehen kanssa...ja juu ennenkuin tarkennat et ex-ystävä ..niin tiedetään...kukapa nainen pitäisi tuollaisesta naisesta. Tai ehkä sinä pidät, mut vähissä on ystävät tuon jälkeen.

        Sofia ja Stefu tutustuivat paremmin jo kun Martina lähti viettämään juhannusta Hanneksen kanssa!!Eli Martina on kyllä itse aiheuttanut käytöksellään paljon pahaa itselleen.Sinne sitten otettiin lapsetkin mukaan vieraan miehen kanssa🙄Mutta hei,tämänhän teki Martina eli silloun se on hyväksyttävää...
        Vou pyhä Martina ja hänen fanit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        Maran jengi = lapselliset trollit 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä täällä nimenomaa ihmetellään Belorfin kylmyyttä ja ilkeyttä. Sitä mikä on ihan puhdasta faktaa.

        En kyllä tajua edellenkään mitkä vaaleanpunaiset lasit teillä on päällä kun kaikki faktat on siitä mitä typerää Maryina on tehnyt ja te suojelwtte häntä.Jos hön kerran on niin hieno ja vahva ihminen hona kasvaa kasvamistaan niin ehkä hänkin voisi käyttäytyä.Mutta ei,hän ei kadu mitään...Syyttää Stefua uskottomuudesta,mikä se suhde Hanneksen kanssa sitten oli??Törkeä ämmä suoraan sanottuna☹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ovatkin riidelleet mikä ei ole yhtään ihmeellistä henkisen paineen alla,kun juo lasin tai kaksi...niin ei ole Sofia ainakaan ketään lyönnyt tai repinyt hiuksista niin kuin eräskin hyvinvointiguru.
        Ja kyllä,pitkä lause ja ei,en ole äidinkielenopettaja😁

        Pahoinpitellyt muita eikä kadu mitään😨

        Onko edes ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👌👏Hänen kohdallaan kyllä.
        Mutta antaa hänen nyt levätä, kun hän on niin loppu😂

        Sofia aloittaa sometyöt syksyllä. Syksy on kuukauden päästä, että kyllä hän pian työt aloittaa. Älkää murehtiko. Odotellaan...yhteistöitä pukkaa 🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuulu Martinan fanilaumaan mut en kyl arvosta naista joka aloittaa suhteen ystävänsä miehen kanssa...ja juu ennenkuin tarkennat et ex-ystävä ..niin tiedetään...kukapa nainen pitäisi tuollaisesta naisesta. Tai ehkä sinä pidät, mut vähissä on ystävät tuon jälkeen.

        Jos vaikka Stefan halusi olla Sofian kanssa.

        Ei Stefan ole ollut korvamerkitty Maralle ikuisiksi ajoiksi. Ketään ei omista ketään.

        Entä Hannes Hyvönen, Rasmuksen kaveri, moni muu joista kuvat lehdissä miksi Mara roikkui heissä?

        Eikö Maran pitänyt olla onnellinen ja siunattu nyt kaikki siis hyvin vai onko ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        Niin juuri ja suurin osa myös sitä mieltä, että Stefu ei saisi olla onnellinen, että Stefun olisi pitänyt jäädä lapsenpiiaksi ja koirankusettajaksi Martinalle, yksityisoikeudella, kuten Esko on tehnyt 😁. On nuo Mara-fanit outoja 🤪.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        Nyt ennustajaeukko, siivoa se kristallipallosi, että näet paremmin sen läpi.
        En ole kenenkään fani, ja viimeksi sun. Olet harhainen, hoet tuota samaa mantraa joka mutkassa. Mene lepäämään, nuku tarpeeksi, viina ja mömmöt on kehno yhdistelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        Olen kommentoinut, en ole Martinan fanilaumaan kuuluva, en ole kylmä enkä katkera. Olen kohtuullisen maalaisjärjen omaava, mutta Sofian on katsotaava itseään peiliin ja oltava rehellinen itselleen ja muille, erityisesti itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne ole esiintyneet ahkerasti ravinteleissa ja julkisilla paikoilla, reissussa? Riidelleet julkisesti. - Sekö se kaivattua hermolepoa on?

        Kotihälytystä ei ole vielä tullut, niinkuin exän aikoina 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä täällä nimenomaa ihmetellään Belorfin kylmyyttä ja ilkeyttä. Sitä mikä on ihan puhdasta faktaa.

        Ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maran jengi = lapselliset trollit 😆

        ”Tekopyhän Äiti Martinan” opetuslapset 👍😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tajua edellenkään mitkä vaaleanpunaiset lasit teillä on päällä kun kaikki faktat on siitä mitä typerää Maryina on tehnyt ja te suojelwtte häntä.Jos hön kerran on niin hieno ja vahva ihminen hona kasvaa kasvamistaan niin ehkä hänkin voisi käyttäytyä.Mutta ei,hän ei kadu mitään...Syyttää Stefua uskottomuudesta,mikä se suhde Hanneksen kanssa sitten oli??Törkeä ämmä suoraan sanottuna☹

        Ei hemmetti, nyt on kyllä sanottava että kovapäisyydellä ei ole rajaa.
        Edelleenkään Martinan haukkuminen ei ole Sofian puolustus.
        Tolla taktiikalla toivottavasti ette koskaan joudu oikeasti puolustautumaan, puolustamaan itseänne, saati ketään muuta. Voin etukäteen sanoa, että siitä tulisi fiasko. Katastrofi pahimmasta päästä. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia aloittaa sometyöt syksyllä. Syksy on kuukauden päästä, että kyllä hän pian työt aloittaa. Älkää murehtiko. Odotellaan...yhteistöitä pukkaa 🙂.

        No toivotaan et pukkaa. Itse pelkään pahoin et tuo kyseinen huumekeissi aiheutti on sit syytön tai syyllinen oman ikuisen leiman otsaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        Äläpä, älä taas Ässä hepuloi siellä 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri ja suurin osa myös sitä mieltä, että Stefu ei saisi olla onnellinen, että Stefun olisi pitänyt jäädä lapsenpiiaksi ja koirankusettajaksi Martinalle, yksityisoikeudella, kuten Esko on tehnyt 😁. On nuo Mara-fanit outoja 🤪.

        Ei Martinalla, Eskolla ja Stefanilla saati heidän
        menneillä, nykyisillä ja tulevilla elämillä ja tavoilla elää jne jne , ole mitään tekemistä sen kanssa, että Sofia on koettu ilkeäksi.

        Vaikka Thermanin exä olis KassiAlma, ja Sofia käyttäytyisi almaa kohtaan samoin kuin nyt on käyttäytynyt, niin edelleen se on ilkeää. Tai vaikka Thermankaan ei olisi Therman vaan joku ihan muu.
        Sama loppupäätelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        No mä uskon et Sofia on ilkeä tai vähän tyhmä enkä nyt puhu mitään mitä olisi tehnyt Martinaa kohtaan vaan siitä kuinka vähän huomioi Stefanin tytärtä. Välillä voisi jotkut päivitykset jättää tekemättä ja pitää itsellään mitä Stefan hänelle järjestää. Kun olisi se tytärkin varmaan mielellään sen Stefanin kanssa. Ja aivan sama onko Martina esim. Kieltänyt sen. Silti voisi ottaa huomioon että tytär saattaa nähdä joitain videoita. Kuten sen kun olivat Tallinnassa samaan aikaan kun Esko oli tyttärensä kanssa. Ja haluaa vielä omia lapsia. Sillä on nyt tytärpuoli. Katsokaa sen asiat ja huomioiminen kuntoon. Ja se että erosi Nikosta kun Niko oli vankilassa vaikka Niko oli järjestänyt kaiken ja olisi järjestänyt jatkossakin. Ja se että ensin sanoi että tukee ja rakastaa ja heti perään ettei voi hyväksyä.. Sitten on kuitenkin miehen kanssa joka kärysi ratista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia aloittaa sometyöt syksyllä. Syksy on kuukauden päästä, että kyllä hän pian työt aloittaa. Älkää murehtiko. Odotellaan...yhteistöitä pukkaa 🙂.

        Sofi ei enää jaksa mittailla kaloreita kertoi et yrittää syksyllä jotain muita töitä ja muutenkin kasvaa ihmisenä.Hän itse kertoi MTV haastettelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        Martinan fani-lauman erottaa hyvin, suomen kieli ja kirjoitustaito hakusessa. Peruskoulun lyhyt oppimäärä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuulu Martinan fanilaumaan mut en kyl arvosta naista joka aloittaa suhteen ystävänsä miehen kanssa...ja juu ennenkuin tarkennat et ex-ystävä ..niin tiedetään...kukapa nainen pitäisi tuollaisesta naisesta. Tai ehkä sinä pidät, mut vähissä on ystävät tuon jälkeen.

        Arvostatko sitten naimisissa olevaa naista, joka tekee "levit"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hemmetti, nyt on kyllä sanottava että kovapäisyydellä ei ole rajaa.
        Edelleenkään Martinan haukkuminen ei ole Sofian puolustus.
        Tolla taktiikalla toivottavasti ette koskaan joudu oikeasti puolustautumaan, puolustamaan itseänne, saati ketään muuta. Voin etukäteen sanoa, että siitä tulisi fiasko. Katastrofi pahimmasta päästä. 🤣🤣🤣

        Teinejä ihan selvästi. Kukaan tervejärkinen itsestään huolta pitävä ei katso hyvällä mitään lokkeilua ja itsensä jatkuvaa kuvaamista. Vai kuvasto itseäsi sanalla tavalla kuin lokkisofia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan fani-lauman erottaa hyvin, suomen kieli ja kirjoitustaito hakusessa. Peruskoulun lyhyt oppimäärä..

        Hetkinen...? Katseles hiukan uudestaan tätäkin ketjua. Ja käytä tällä kertaa laseja tyyliin transparent, eikö niin. Näet sitten sinäkin, että asia on juuri päin vastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivotaan et pukkaa. Itse pelkään pahoin et tuo kyseinen huumekeissi aiheutti on sit syytön tai syyllinen oman ikuisen leiman otsaan

        Niin, on totta, että töppäilyt muistetaan, kuten Aitolehtikin rattijuoppo-pahoinpitelijänä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä uskon et Sofia on ilkeä tai vähän tyhmä enkä nyt puhu mitään mitä olisi tehnyt Martinaa kohtaan vaan siitä kuinka vähän huomioi Stefanin tytärtä. Välillä voisi jotkut päivitykset jättää tekemättä ja pitää itsellään mitä Stefan hänelle järjestää. Kun olisi se tytärkin varmaan mielellään sen Stefanin kanssa. Ja aivan sama onko Martina esim. Kieltänyt sen. Silti voisi ottaa huomioon että tytär saattaa nähdä joitain videoita. Kuten sen kun olivat Tallinnassa samaan aikaan kun Esko oli tyttärensä kanssa. Ja haluaa vielä omia lapsia. Sillä on nyt tytärpuoli. Katsokaa sen asiat ja huomioiminen kuntoon. Ja se että erosi Nikosta kun Niko oli vankilassa vaikka Niko oli järjestänyt kaiken ja olisi järjestänyt jatkossakin. Ja se että ensin sanoi että tukee ja rakastaa ja heti perään ettei voi hyväksyä.. Sitten on kuitenkin miehen kanssa joka kärysi ratista..

        Voi saakeli noita tyhjäpäitä Mara-faneja 😃. Kyllä taas oli sepustus ja tyhjää skeidaa täynnä. Vaikuttaa kyllä siltä, että sinä itse taidat olla ilkeä ja aikalailla tyhmä 😳. Huumepomon fanittajakin vielä. Miksi ihmeessä Sofian olisi pitänyt odotella vankilasta jotain huumediileriä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostatko sitten naimisissa olevaa naista, joka tekee "levit"?

        Unohtaa, että siellä Levillä on myös vihitty aviomies ja lapsi 😨. Iskee nuoren pojan tämän paksun lompsan takia ja kömpii kotiin polvet mustelmilla muutaman päivän kuluttua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä uskon et Sofia on ilkeä tai vähän tyhmä enkä nyt puhu mitään mitä olisi tehnyt Martinaa kohtaan vaan siitä kuinka vähän huomioi Stefanin tytärtä. Välillä voisi jotkut päivitykset jättää tekemättä ja pitää itsellään mitä Stefan hänelle järjestää. Kun olisi se tytärkin varmaan mielellään sen Stefanin kanssa. Ja aivan sama onko Martina esim. Kieltänyt sen. Silti voisi ottaa huomioon että tytär saattaa nähdä joitain videoita. Kuten sen kun olivat Tallinnassa samaan aikaan kun Esko oli tyttärensä kanssa. Ja haluaa vielä omia lapsia. Sillä on nyt tytärpuoli. Katsokaa sen asiat ja huomioiminen kuntoon. Ja se että erosi Nikosta kun Niko oli vankilassa vaikka Niko oli järjestänyt kaiken ja olisi järjestänyt jatkossakin. Ja se että ensin sanoi että tukee ja rakastaa ja heti perään ettei voi hyväksyä.. Sitten on kuitenkin miehen kanssa joka kärysi ratista..

        Onko niin, että Soffalla ei ole oikeutta muuttaa mieltään miehestä, joka tunnusti suuren huumejutun? Että siinä nyt sitten roikutaan kiinni loppuelämä, odotellaan että vapautuu linnasta ja istutaan kiltisti jalat ristissä kotona?

        Miten Soffa vie Stefulta tyttären aikaa, vaikka lapsi oli äidillään (eli Eskolla tai reikihoitajalla hoidossa), kun Stefu ja Soffa reissasivat? Miten ehdotat, että Stefu jakaa aikansa tyttärensä ja avovaimonsa kesken? 24/7 pitää olla valmiudessa tytärtä varten, ja oma elämä seis?
        Mitä lapsi edes olisi tehnyt Tallinnassa, kun se oli työmatka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka Stefan halusi olla Sofian kanssa.

        Ei Stefan ole ollut korvamerkitty Maralle ikuisiksi ajoiksi. Ketään ei omista ketään.

        Entä Hannes Hyvönen, Rasmuksen kaveri, moni muu joista kuvat lehdissä miksi Mara roikkui heissä?

        Eikö Maran pitänyt olla onnellinen ja siunattu nyt kaikki siis hyvin vai onko ??

        Voi koko ajan paremmin kun tekee työtä hyvinvointinsa eteen. Hyvin tämä nainen jaksaa. Soffin ei tarvitse kuin nukkua päikkärit ja pää levinny siitä huolimatta. Onneksi tajuaa itsekin että tarvitsee aikaa aikuistumiseen. Tyttöjen ei kannata isotella aikuisten maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi saakeli noita tyhjäpäitä Mara-faneja 😃. Kyllä taas oli sepustus ja tyhjää skeidaa täynnä. Vaikuttaa kyllä siltä, että sinä itse taidat olla ilkeä ja aikalailla tyhmä 😳. Huumepomon fanittajakin vielä. Miksi ihmeessä Sofian olisi pitänyt odotella vankilasta jotain huumediileriä?

        Koska sanoi että rakastaa ja tukee. Siksi olisi pitänyt odottaa.. Siten tehdään kun rakastetaan ja välitetään ihmisestä. Olisi odottanut kun pääsee puhumaan Nikon kanssa ja edennyt vasta sitten Stefaniin. Ja se että yritti lokkeilla siellä Nikon asunnossa. Ja sit kun sanoi että ei hyväksy rikollista toimintaa oli täysi tyrmäys Nikoa kohtaan kun on itsekin kuitenkin sekaantunut osallaan rikolliseen toimintaan. Ja otti heti Stefanin joka kärysi ratista ihan samasta kun mitä Niko kauppasi. Kyllä siinä mentiin rahahanojen perässä. Ja sitä tyttöä ei kyllä ole huomioon ottanut. Varsinkaan sillä Tallinnan reissulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ovatkin riidelleet mikä ei ole yhtään ihmeellistä henkisen paineen alla,kun juo lasin tai kaksi...niin ei ole Sofia ainakaan ketään lyönnyt tai repinyt hiuksista niin kuin eräskin hyvinvointiguru.
        Ja kyllä,pitkä lause ja ei,en ole äidinkielenopettaja😁

        Ei vaan , juo pullon tai kaksi ja nuolee loput, älä kaunistele totuutta. Pulverit päälle, niin että toinen silmä katsoo Ruotsin rannikolle ja toinen Putinlandiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        Hyvä kommetti, lisäisin vielä, että rumia, sekä ulkoisesti että sisäisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivotaan et pukkaa. Itse pelkään pahoin et tuo kyseinen huumekeissi aiheutti on sit syytön tai syyllinen oman ikuisen leiman otsaan

        No kyllä on kummallista jos todetaan syyttömäksi ja silti vielä leima otsassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen...? Katseles hiukan uudestaan tätäkin ketjua. Ja käytä tällä kertaa laseja tyyliin transparent, eikö niin. Näet sitten sinäkin, että asia on juuri päin vastoin.

        Hihihii, transparent, Mara-fani osaa yhden eng.kielisen sanan, hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sanoi että rakastaa ja tukee. Siksi olisi pitänyt odottaa.. Siten tehdään kun rakastetaan ja välitetään ihmisestä. Olisi odottanut kun pääsee puhumaan Nikon kanssa ja edennyt vasta sitten Stefaniin. Ja se että yritti lokkeilla siellä Nikon asunnossa. Ja sit kun sanoi että ei hyväksy rikollista toimintaa oli täysi tyrmäys Nikoa kohtaan kun on itsekin kuitenkin sekaantunut osallaan rikolliseen toimintaan. Ja otti heti Stefanin joka kärysi ratista ihan samasta kun mitä Niko kauppasi. Kyllä siinä mentiin rahahanojen perässä. Ja sitä tyttöä ei kyllä ole huomioon ottanut. Varsinkaan sillä Tallinnan reissulla.

        Mitä sinä luuseri olet sanomaan kenellekään ,miten pitää toimia tai elää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuulu Martinan fanilaumaan mut en kyl arvosta naista joka aloittaa suhteen ystävänsä miehen kanssa...ja juu ennenkuin tarkennat et ex-ystävä ..niin tiedetään...kukapa nainen pitäisi tuollaisesta naisesta. Tai ehkä sinä pidät, mut vähissä on ystävät tuon jälkeen.

        Martinan fanit erottaa hyvin, eivät osaa suomen kieltä. Lauseet täynnä kirjoitusvirheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan , juo pullon tai kaksi ja nuolee loput, älä kaunistele totuutta. Pulverit päälle, niin että toinen silmä katsoo Ruotsin rannikolle ja toinen Putinlandiaan.

        Sofia tarvitsee nyt tipattoman juomisesta. Ei joka päivä ryyppäämistä, oli se sitten valkkaria tai jotain muuta, mitä näyttää harrastavan. Tyhjään menee treenit.


      • Anonyymi

        Helpon elämän hakeminen voi myös mennä päin pers:settä ja vielä kun se on haettu niin sanottu .helposti En ole huumeveikkojen ä yököttää tämä sakki ja sitte ollaan muka jotain kermaa .ja ne luulee että se kerma on sitä ,kun noita puolipukeisia leikeltyjä naisia siellä keekoilee tissit pursuen Halpaa tavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotihälytystä ei ole vielä tullut, niinkuin exän aikoina 😁

        Ai ai sitä odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia aloittaa sometyöt syksyllä. Syksy on kuukauden päästä, että kyllä hän pian työt aloittaa. Älkää murehtiko. Odotellaan...yhteistöitä pukkaa 🙂.

        Mikä yritys haluaa profiloitua Suomen suurimpaan huume keissiin? Fit Club Finland ja M Nutrition hävisivät saman tien kun tapaus tuli julki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        Menisikö sulle perille aivan yksinkertainen asia. Sofian arvostelija ei automattisesti ole Martiinan fani. Vaikka ovatkin momemmatt samassa draamassa mukana. Mistä tämä typerä vastakkainasettelu oikein kumpuaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommetti, lisäisin vielä, että rumia, sekä ulkoisesti että sisäisesti

        Hyi hemmetti, lisäisin kuitenkin tuohon vielä, ei kuitenkaan niin rumia kuin Sinä, sisäisesti ja ulkoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ja Stefu tutustuivat paremmin jo kun Martina lähti viettämään juhannusta Hanneksen kanssa!!Eli Martina on kyllä itse aiheuttanut käytöksellään paljon pahaa itselleen.Sinne sitten otettiin lapsetkin mukaan vieraan miehen kanssa🙄Mutta hei,tämänhän teki Martina eli silloun se on hyväksyttävää...
        Vou pyhä Martina ja hänen fanit.

        Luetun ymmärtäminen tuntuu toisille olevan vaikeeta. On se nainen kuka tahansa mut jos toimiin noin niin en yhtää ihmettele et kaverit kaikkoo ympäriltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan , juo pullon tai kaksi ja nuolee loput, älä kaunistele totuutta. Pulverit päälle, niin että toinen silmä katsoo Ruotsin rannikolle ja toinen Putinlandiaan.

        Ja toinen pakara törröttää tiistaihin ja toinen ei minnekkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ilkeä fanilauma on herännyt.Vaikuttaa olevan hyvin samantyylisiä ihmisiä kun Martina itse, kylmiä ja katkeria🙄

        Sohva, mene petiin 😙!!!! täällä tulee vaan pahamieli. Kommentit niin kauhian negatiivisia 😣


    • Anonyymi

      On ihan rampa, tarvii henkilökohtaisen avustajan huolehtimaan itsestään. Ihan niinkuin Ränni 78 vee. 😂

    • Anonyymi

      Ruusilaa masentaa tuleva muutto heidän landelle. Hesan keskustaan pääsy vaatii viitseliäisyyttä. Siellä on Ruusilan koko helppo ja köykäinen elämä.

      • Anonyymi

        Ihanaa, että pääsevät uuteen kotiin.

        Sofian instaa on kiva seurata on niin energinen ja kiva huumori. Niin kaunis ja ihastuttava nainen.

        Käy salilla ja juoksemassa ja mikä kroppa. Wau!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, että pääsevät uuteen kotiin.

        Sofian instaa on kiva seurata on niin energinen ja kiva huumori. Niin kaunis ja ihastuttava nainen.

        Käy salilla ja juoksemassa ja mikä kroppa. Wau!

        Kiva kun nautit. Saat jotain vastinetta rahoillesi, jotka sinulta otetaan veroina palkastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, että pääsevät uuteen kotiin.

        Sofian instaa on kiva seurata on niin energinen ja kiva huumori. Niin kaunis ja ihastuttava nainen.

        Käy salilla ja juoksemassa ja mikä kroppa. Wau!

        Kroppa on osaksi silikonia, muovia ja botoksia, että onpa ihana tosiaan. Luonnollisuus on ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, että pääsevät uuteen kotiin.

        Sofian instaa on kiva seurata on niin energinen ja kiva huumori. Niin kaunis ja ihastuttava nainen.

        Käy salilla ja juoksemassa ja mikä kroppa. Wau!

        Muovia se nainen on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, että pääsevät uuteen kotiin.

        Sofian instaa on kiva seurata on niin energinen ja kiva huumori. Niin kaunis ja ihastuttava nainen.

        Käy salilla ja juoksemassa ja mikä kroppa. Wau!

        Täysin mitäänsanomaton


    • Anonyymi

      Kuka Sofian palkkaisi edes, mihin t y öhö n?

      • Anonyymi

        Niin; ei koulutusta, ammattia jne...Rikosrekisteri löytyy ja luottotietojen menetys! Tuomiota ootellessa...


      • Anonyymi

        Sinulla kommentoija ei liene mitään työtä eikä osaamista mihinkään juttusi ovat niin outoja😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin; ei koulutusta, ammattia jne...Rikosrekisteri löytyy ja luottotietojen menetys! Tuomiota ootellessa...

        Mikä rikosrekisteri? Puhutko martinasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä rikosrekisteri? Puhutko martinasta?

        Totta helvetissä on Sofil rikosrekisterissä oikeudessa jo todettu syylliseksi rahanpesusta ja vielä syksyllä huummeisiin sekaantuminen ja niiden jakaminen.Ollut myös Polisivankilassa istumassa.Mitä sä oikein ajattelet,rikoksia tuplaten tulee sakkoja rutkasti ja ehtoollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta helvetissä on Sofil rikosrekisterissä oikeudessa jo todettu syylliseksi rahanpesusta ja vielä syksyllä huummeisiin sekaantuminen ja niiden jakaminen.Ollut myös Polisivankilassa istumassa.Mitä sä oikein ajattelet,rikoksia tuplaten tulee sakkoja rutkasti ja ehtoollista.

        Aina van ihmisten tietämättömyys jaksaa yllättää.
        Kannattas varmaan hiukan lueskella ees perusteita, mitä tarkoittaa syytetty, tuomittu ja miten oikeusjärjestelmä täällä toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta helvetissä on Sofil rikosrekisterissä oikeudessa jo todettu syylliseksi rahanpesusta ja vielä syksyllä huummeisiin sekaantuminen ja niiden jakaminen.Ollut myös Polisivankilassa istumassa.Mitä sä oikein ajattelet,rikoksia tuplaten tulee sakkoja rutkasti ja ehtoollista.

        Ei pidä psikkansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin; ei koulutusta, ammattia jne...Rikosrekisteri löytyy ja luottotietojen menetys! Tuomiota ootellessa...

        Edelleen Sofia on koulutettu personal trainer. Toisin kuin eräs itseopiskellut elämänkoululainen, Riksun ruusu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta helvetissä on Sofil rikosrekisterissä oikeudessa jo todettu syylliseksi rahanpesusta ja vielä syksyllä huummeisiin sekaantuminen ja niiden jakaminen.Ollut myös Polisivankilassa istumassa.Mitä sä oikein ajattelet,rikoksia tuplaten tulee sakkoja rutkasti ja ehtoollista.

        Mihin helvetin ”huummeisiin?”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta helvetissä on Sofil rikosrekisterissä oikeudessa jo todettu syylliseksi rahanpesusta ja vielä syksyllä huummeisiin sekaantuminen ja niiden jakaminen.Ollut myös Polisivankilassa istumassa.Mitä sä oikein ajattelet,rikoksia tuplaten tulee sakkoja rutkasti ja ehtoollista.

        Ai siellä on jotenkin ihmeellisesti saatu koko Katiska käsiteltyä, ja tuomiot jaettua? Tapahtuiko tämä viime viikonloppuna, vaiko kenties tänään?
        Sofialla ei toistaiseksi ole tuomiota, koska jutun käsittely on kesken. Tekarin todistuskin puhui sen puolesta, että ei tule saamaan tuomiota.
        Ollut poliisivankilassa, koska Tekari on suurrikollinen, ja ensinnäkin Sofian rooli piti selvittää, ja toiseksi myös varmistaa että Sofia ei pääse sotkemaan tutkintaa. Vapautui kuitenkin pikavauhtia verrattuna Tekariin.

        Koeta nyt edes jollain tavalla selvittää itsellesi Suomen oikeusjärjestelmän toiminta, ennen kuin tulet tänne jotain tuomioita julistamassa.


      • Anonyymi

        Paljonko Mara lupasi näistä sun lapsellisista puuta heinää kirjoituksista Hujanen? ? Meneekö noin huonosti jo Maralla.

        Todella köyhää niin Maran tapaista käyttää trolleja.

        Mutta ei Maralta voi muuta odottaakaan. 😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen Sofia on koulutettu personal trainer. Toisin kuin eräs itseopiskellut elämänkoululainen, Riksun ruusu...

        Hui! Kuinka monta vuotta rainerikoulutus kestää, varmaan ihan hirveät pääsyvaatimukset!
        Ei meikäläisen papereilla, ehei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta helvetissä on Sofil rikosrekisterissä oikeudessa jo todettu syylliseksi rahanpesusta ja vielä syksyllä huummeisiin sekaantuminen ja niiden jakaminen.Ollut myös Polisivankilassa istumassa.Mitä sä oikein ajattelet,rikoksia tuplaten tulee sakkoja rutkasti ja ehtoollista.

        Opettele kirjoittamaan pöljä. Ja toiseksi ei ole todettu syylliseksi. Ota herneaivo selvää asioista ennen kuin uhoat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko Mara lupasi näistä sun lapsellisista puuta heinää kirjoituksista Hujanen? ? Meneekö noin huonosti jo Maralla.

        Todella köyhää niin Maran tapaista käyttää trolleja.

        Mutta ei Maralta voi muuta odottaakaan. 😨

        Martina on pohjattoman ilkeä ihminen, onnistuu kyllä kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen Sofia on koulutettu personal trainer. Toisin kuin eräs itseopiskellut elämänkoululainen, Riksun ruusu...

        Ja oli pizzaravintolassa töissä Lontoon jälkeen, kunnes yhteisymmärryksessä työnantjan kanssa suhde loppui.


    • Anonyymi

      Yrittää nyt Sofi-ressu olla suututtamatta huolehtijaansa, ettei tämä lähde uuden pyrharakan matkaan. Tossu-Stefu on yllättävän nopsa käänteissään, kun sille päälle sattuu. Nyt Sofi, nöyryyttä kehiin, ettei muutto teidän landelle jää pelkäksi haaveeksi.

    • Anonyymi

      En ole huomannut kertaakaan Sofian kirjoittavan " mun lande " tai mun Levi ym. jota sitävastoin Ex julkitoi jatkuvalla syötöllä, nyt ovat ne häneltäkin loppuneet.

      • Anonyymi

        Marsu otti kyllä kaiken ilon irti Stefun omaisuudesta, heidän ollessaan yhdessä. Paras oli tämä: Martina Aitolehti myy Tähtärin hulppeaa asuntoaan 2.5 miljoonan euron hintaan 😂🤣😂🤣. Tämä jaksaa vaan edelleen naurattaa 🤣.


      • Anonyymi

        No mistäs sinä heräsit? Eikö oikeasti mitään muuta ollut kovalevyllä tyrkyllä ? Jatka vain untasi, niin on ehkä paras 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marsu otti kyllä kaiken ilon irti Stefun omaisuudesta, heidän ollessaan yhdessä. Paras oli tämä: Martina Aitolehti myy Tähtärin hulppeaa asuntoaan 2.5 miljoonan euron hintaan 😂🤣😂🤣. Tämä jaksaa vaan edelleen naurattaa 🤣.

        Tämäkö vuoksi Sofia voi mielestäsi huonosti? Vai mistä me nyt puhuimmekaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistäs sinä heräsit? Eikö oikeasti mitään muuta ollut kovalevyllä tyrkyllä ? Jatka vain untasi, niin on ehkä paras 😄

        Sinne kovalevyyn juurtui niin syvälle tämä... Aitolehti myy Tähtärin miljoona-asuntoa...
        Vieläkin naurattaa, mitä muuta Martina myy, Levin Chaletin, tai Espanjan Villan.. hahhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne kovalevyyn juurtui niin syvälle tämä... Aitolehti myy Tähtärin miljoona-asuntoa...
        Vieläkin naurattaa, mitä muuta Martina myy, Levin Chaletin, tai Espanjan Villan.. hahhaa

        No mutta sittenhän Martinan on helppo ostaa omakotitalo, kun Tähtärin huoneisto on myyty!
        Tähtärin hinnalla saa kelpo omakotitalon. Vai ketä sen Tähtärin nyt omistikaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marsu otti kyllä kaiken ilon irti Stefun omaisuudesta, heidän ollessaan yhdessä. Paras oli tämä: Martina Aitolehti myy Tähtärin hulppeaa asuntoaan 2.5 miljoonan euron hintaan 😂🤣😂🤣. Tämä jaksaa vaan edelleen naurattaa 🤣.

        Kyllä nyt jo Sofi on viennyt Stefanin rahoja jo niin paljon et toisia huimaa.Miehen vika kun jakaa vieläkin kummallekin S ja M molemille rahaa ja ruusuja ja totta on.Tekisi edes avioehdon hyvissä ajoin ennen avioitumista muuten menettää puolet omaisuudesta.On kyllä jo voinut tehdäkin testamentin et Isabella perii kaiken jos sattuu vaikka et menehtyy jostain syystä.


      • Anonyymi

        Ei kai edes Sofia voikaan muutaman kuukauden riitaisan ryyppysuhteen jälkeen sanoa mistään asiasta mun-mun. Ei edes Thäärnannin tossukasta, siksi epävakaata on elonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne kovalevyyn juurtui niin syvälle tämä... Aitolehti myy Tähtärin miljoona-asuntoa...
        Vieläkin naurattaa, mitä muuta Martina myy, Levin Chaletin, tai Espanjan Villan.. hahhaa

        Okei. Kovalevy täynnä. Hanki uusi. Mutta älä kloonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marsu otti kyllä kaiken ilon irti Stefun omaisuudesta, heidän ollessaan yhdessä. Paras oli tämä: Martina Aitolehti myy Tähtärin hulppeaa asuntoaan 2.5 miljoonan euron hintaan 😂🤣😂🤣. Tämä jaksaa vaan edelleen naurattaa 🤣.

        Tyhmä, olisiko median tekemä otsikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkö vuoksi Sofia voi mielestäsi huonosti? Vai mistä me nyt puhuimmekaan?

        Ei helkkari, zAitolehti myy hulppeaa Tähtärin asuntoAAN 😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt jo Sofi on viennyt Stefanin rahoja jo niin paljon et toisia huimaa.Miehen vika kun jakaa vieläkin kummallekin S ja M molemille rahaa ja ruusuja ja totta on.Tekisi edes avioehdon hyvissä ajoin ennen avioitumista muuten menettää puolet omaisuudesta.On kyllä jo voinut tehdäkin testamentin et Isabella perii kaiken jos sattuu vaikka et menehtyy jostain syystä.

        Mistä sinä sen tiedät, mitä on vienyt ja kuinka paljon? Aitolehti kuppasi Thermanin rahoja yhdeksän vuotta 👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt jo Sofi on viennyt Stefanin rahoja jo niin paljon et toisia huimaa.Miehen vika kun jakaa vieläkin kummallekin S ja M molemille rahaa ja ruusuja ja totta on.Tekisi edes avioehdon hyvissä ajoin ennen avioitumista muuten menettää puolet omaisuudesta.On kyllä jo voinut tehdäkin testamentin et Isabella perii kaiken jos sattuu vaikka et menehtyy jostain syystä.

        Höntti, Isabella perii joka tapauksessa. Aviopuolisolla ei ole suoraa oikeutta perintöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marsu otti kyllä kaiken ilon irti Stefun omaisuudesta, heidän ollessaan yhdessä. Paras oli tämä: Martina Aitolehti myy Tähtärin hulppeaa asuntoaan 2.5 miljoonan euron hintaan 😂🤣😂🤣. Tämä jaksaa vaan edelleen naurattaa 🤣.

        😂😂😂😂😂😂😅😆😂😂😂😂😆😂😂😂Heh hauska juttu ihan vedet silmissä nauroin minäkin.

        Lokki melkein omisti asunnon 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne kovalevyyn juurtui niin syvälle tämä... Aitolehti myy Tähtärin miljoona-asuntoa...
        Vieläkin naurattaa, mitä muuta Martina myy, Levin Chaletin, tai Espanjan Villan.. hahhaa

        Mut sanoko Martina noin vai seiska?!? Ja julkisuutta siinä sai stefankin asunnon myyntiin..


      • Anonyymi

        Eihän muutaman kuukauden käytössä ollut panoccio voi sanoa m i s t ä ä n asiasta mu n, paitsi rasiastaan. Martiina kuitenkin oli avoliitossa pitkään, eikö silloin ole jo jotain mun ja meidän-asioita?


      • Anonyymi

        Kyllä Sohvi puhuu ihan samalla tavalla kuin Mara...me muutetaan ...meidän uusi koti..jne. ihan sama asia meidän tai mun,eihän Sohvi omista mitään,haloo!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höntti, Isabella perii joka tapauksessa. Aviopuolisolla ei ole suoraa oikeutta perintöön.

        Höntti! Eikös joku ex-avopuoliso ole käsi ojossa vaatimassa 200.000 euroa?


    • Anonyymi

      Siis järkkyä, joku seuraa Sofiaa instassa ja on sen perusteella päätellyt tämän olevan ilkeä ihminen?!
      Kuule, en varmasti ole täällä ainoa joka tuntee Sofian henk koht ja voin kertoa että kiltimpää ja herttaisempaa ihmistä saa hakea! Sofian huono imago johtuu juurikin siitä ettei ole juuri mihinkään ottanut kantaa julkisuudessa ja ihmiset on sitten tehny omia johtopäätöksiä joita esitellään faktoina.

      • Anonyymi

        Se miten esiintyy julkisuudessa kertoo paljon ihmisestä. Pitäisi miettiä nyt kun on äitipuoli, että mitä kuvaa minnekin tämän huume/alko S:n kanssa.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus taisi olla yhden ihmisen haukkumismonologi.

      Ei kannata kommentoida yhtään sekopääjuttuja.
      😆

      Ohi!

    • Anonyymi

      Sofia kertoo Maikkarilla vähitellen käynnistelevänsä työjuttuja rankan kevään ja kesän jälleen. Eli aloitus ei pidä paikkaansa.

      • Anonyymi

        Joo, niin varmaan.
        Rankka kevät ja kesä on ihan itse aiheutettua. Nainenhan on tyhmä kuin saapas. Toi haastattelu antaa jo osviittaa että miten tyhmä hän on jutuissaan. Esim, toi muutto uuteen kotiin, hän kertoo jo Marbellassa tottuneensa asumaan väljästi jne. Siis, kuin paljon tää daami on noihin taloissa asumisiin sijoittanut tai normi kuluihin, epäilen ettei mitään. Kaveria vaihtaa lennossa ja etsinyt aina helppoa elämää, siipeilijä.
        Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin varmaan.
        Rankka kevät ja kesä on ihan itse aiheutettua. Nainenhan on tyhmä kuin saapas. Toi haastattelu antaa jo osviittaa että miten tyhmä hän on jutuissaan. Esim, toi muutto uuteen kotiin, hän kertoo jo Marbellassa tottuneensa asumaan väljästi jne. Siis, kuin paljon tää daami on noihin taloissa asumisiin sijoittanut tai normi kuluihin, epäilen ettei mitään. Kaveria vaihtaa lennossa ja etsinyt aina helppoa elämää, siipeilijä.
        Säälittävää.

        Raasu ku ei itse näe kuinka höppänöitä suoltaa julki. Tarkoitusperä hänellä luultavasti oli, että kerää myötätuntoa, ym. oman minän kiillotusta ja puhdistusta. Toisin kävi ja tulee näin ollen aina käymään. Jälleen kerran, täyttä ymmärrystä vailla. Ei minkäänlaista suhteellisuuden tajua, saatikka pienintäkään ihmistuntemusta. Ei ymmärrystä, että juttuja lukee yritysjohtajat, mainonnan ammattilaiset, duunarit, entiset Ylivieskan koulukaverit, terveydenhuollon ammattilaiset, julkisuuden henkilöt...lista olisi hyvin pitkä, jos jatkaisi. Ihminen täyttä ymmärrystä vailla, jopa narsistimaisia syvääkin syvempiä piirteitä.


      • Anonyymi

        Kyllä siinä jutussa ihan selkeästi tuli ilmi, että on ollut rankkaa eikä ole jaksanut miettiä työkuvioita, eli ei ollut aloitus mitenkään valheellinen eikä mikään negatiivinen edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin varmaan.
        Rankka kevät ja kesä on ihan itse aiheutettua. Nainenhan on tyhmä kuin saapas. Toi haastattelu antaa jo osviittaa että miten tyhmä hän on jutuissaan. Esim, toi muutto uuteen kotiin, hän kertoo jo Marbellassa tottuneensa asumaan väljästi jne. Siis, kuin paljon tää daami on noihin taloissa asumisiin sijoittanut tai normi kuluihin, epäilen ettei mitään. Kaveria vaihtaa lennossa ja etsinyt aina helppoa elämää, siipeilijä.
        Säälittävää.

        Ai on jotenkin väärää kertoa tykkäävänsä asua omakotitalossa???


      • Anonyymi

        Siis oikeesti...mikä on se hänen antinsa hyvinvoinnille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin varmaan.
        Rankka kevät ja kesä on ihan itse aiheutettua. Nainenhan on tyhmä kuin saapas. Toi haastattelu antaa jo osviittaa että miten tyhmä hän on jutuissaan. Esim, toi muutto uuteen kotiin, hän kertoo jo Marbellassa tottuneensa asumaan väljästi jne. Siis, kuin paljon tää daami on noihin taloissa asumisiin sijoittanut tai normi kuluihin, epäilen ettei mitään. Kaveria vaihtaa lennossa ja etsinyt aina helppoa elämää, siipeilijä.
        Säälittävää.

        Sama särähti korvaan, tottunut Marbellassa että on OMA talo...
        Sofia on tottunut Marbellassa monenlaiseen, mm siihen, että Sofian talon vaatehuoneessa on kenkälaatikollinen timantteja, näin: 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

        Tuo talon mainitseminen oli vähän keljua Thermania kohtaan. Siitä välittyi tunne, että Sofia kaipaa entisestä elämästään paljon erinäisiä asioita ja että nyt Thermanin ikään kuin täytyy korvata näitä Sofian järkyttäviä menetyksiä. Eikä se ole pelkkä tunne, sillä Ranta-ahojen julmasti riistämät laukut Stefan todellakin korvasi ostamslla uusia tilalle. Unohtamatta Rolexia. Mutta silloin oli kyllä seurusteltu jo luultavasti jo noin 2, 5 viikkoa, eli ihan aiheellista kyllä.
        (Niko osti, Sofian pyynnöstä, vasta joululahjaksi.... äkkiä laskettuna seurustelua taisi olla takana jo kuukausi tai suunnilleen, näinköhän vähän pihi kaveri kuitenkin).

        Joka tapauksessa Sofialla on pitkä lista menetettyjä ja tulevia haaveita sekä "rohkeutta esittää toiveensa" ja Thermanilla paljon korvattavaa. Eikä pelkästään Sofialle, vaan myös valtiolle, muutamaankin eri kirstuun, ja sitä rataa.

        Toivotaan menestystä Mr Thermanin businekselle. Tai nopeaa paluuta todellisuuteen. Kaikki käy.


      • Anonyymi

        Niin juuri. Miksi pitää valehdella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on jotenkin väärää kertoa tykkäävänsä asua omakotitalossa???

        Omakotitalossa on ihana asua 😍. Ihan varmasti Sofia ja Stefu tulevat viihtymään siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama särähti korvaan, tottunut Marbellassa että on OMA talo...
        Sofia on tottunut Marbellassa monenlaiseen, mm siihen, että Sofian talon vaatehuoneessa on kenkälaatikollinen timantteja, näin: 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

        Tuo talon mainitseminen oli vähän keljua Thermania kohtaan. Siitä välittyi tunne, että Sofia kaipaa entisestä elämästään paljon erinäisiä asioita ja että nyt Thermanin ikään kuin täytyy korvata näitä Sofian järkyttäviä menetyksiä. Eikä se ole pelkkä tunne, sillä Ranta-ahojen julmasti riistämät laukut Stefan todellakin korvasi ostamslla uusia tilalle. Unohtamatta Rolexia. Mutta silloin oli kyllä seurusteltu jo luultavasti jo noin 2, 5 viikkoa, eli ihan aiheellista kyllä.
        (Niko osti, Sofian pyynnöstä, vasta joululahjaksi.... äkkiä laskettuna seurustelua taisi olla takana jo kuukausi tai suunnilleen, näinköhän vähän pihi kaveri kuitenkin).

        Joka tapauksessa Sofialla on pitkä lista menetettyjä ja tulevia haaveita sekä "rohkeutta esittää toiveensa" ja Thermanilla paljon korvattavaa. Eikä pelkästään Sofialle, vaan myös valtiolle, muutamaankin eri kirstuun, ja sitä rataa.

        Toivotaan menestystä Mr Thermanin businekselle. Tai nopeaa paluuta todellisuuteen. Kaikki käy.

        Mr Thermanille tosiaan menestystä Sofian toiveiden täyttämiseen Sofian ikävöidessä Marbellan kotia. Pääsit tuon Sofiasta kertovan jutun ytimeen. Juttu paljastaa naisen alkeellisen itsekkyyden tason, ihan omaa luokkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama särähti korvaan, tottunut Marbellassa että on OMA talo...
        Sofia on tottunut Marbellassa monenlaiseen, mm siihen, että Sofian talon vaatehuoneessa on kenkälaatikollinen timantteja, näin: 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

        Tuo talon mainitseminen oli vähän keljua Thermania kohtaan. Siitä välittyi tunne, että Sofia kaipaa entisestä elämästään paljon erinäisiä asioita ja että nyt Thermanin ikään kuin täytyy korvata näitä Sofian järkyttäviä menetyksiä. Eikä se ole pelkkä tunne, sillä Ranta-ahojen julmasti riistämät laukut Stefan todellakin korvasi ostamslla uusia tilalle. Unohtamatta Rolexia. Mutta silloin oli kyllä seurusteltu jo luultavasti jo noin 2, 5 viikkoa, eli ihan aiheellista kyllä.
        (Niko osti, Sofian pyynnöstä, vasta joululahjaksi.... äkkiä laskettuna seurustelua taisi olla takana jo kuukausi tai suunnilleen, näinköhän vähän pihi kaveri kuitenkin).

        Joka tapauksessa Sofialla on pitkä lista menetettyjä ja tulevia haaveita sekä "rohkeutta esittää toiveensa" ja Thermanilla paljon korvattavaa. Eikä pelkästään Sofialle, vaan myös valtiolle, muutamaankin eri kirstuun, ja sitä rataa.

        Toivotaan menestystä Mr Thermanin businekselle. Tai nopeaa paluuta todellisuuteen. Kaikki käy.

        Kerropas sitten, mitkä laukut Stefu on Soffalle ostanut? Laitapa vaikka vain 3 merkkiä ja mallia tiskiin. Tänään storyssa näkyi olevan YSL:n Nightingale, joka näytti hyvinkin ikääntyneeltä, eikä kyseistä laukkua ole edes valmistettu vuosiin. Ruskea Chanel, joka Soffalla oli Dubain-kuvissa, on kaapissa edelleen. Ballun pikkulaukkukin ollu jo jonkun aikaa.

        Soffa on keräillyt luksuslaukkuja jo pitkään, ja instastoryn perusteella kaapissa näytti olevan liuta laukkuja jotka hänellä on ollut vuosia. Jotain on varmaan jäänyt Tekarin siskoille, mutta Soffalla on ollut myös omaa rahaa jota hän on myös käyttänyt ostoksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama särähti korvaan, tottunut Marbellassa että on OMA talo...
        Sofia on tottunut Marbellassa monenlaiseen, mm siihen, että Sofian talon vaatehuoneessa on kenkälaatikollinen timantteja, näin: 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

        Tuo talon mainitseminen oli vähän keljua Thermania kohtaan. Siitä välittyi tunne, että Sofia kaipaa entisestä elämästään paljon erinäisiä asioita ja että nyt Thermanin ikään kuin täytyy korvata näitä Sofian järkyttäviä menetyksiä. Eikä se ole pelkkä tunne, sillä Ranta-ahojen julmasti riistämät laukut Stefan todellakin korvasi ostamslla uusia tilalle. Unohtamatta Rolexia. Mutta silloin oli kyllä seurusteltu jo luultavasti jo noin 2, 5 viikkoa, eli ihan aiheellista kyllä.
        (Niko osti, Sofian pyynnöstä, vasta joululahjaksi.... äkkiä laskettuna seurustelua taisi olla takana jo kuukausi tai suunnilleen, näinköhän vähän pihi kaveri kuitenkin).

        Joka tapauksessa Sofialla on pitkä lista menetettyjä ja tulevia haaveita sekä "rohkeutta esittää toiveensa" ja Thermanilla paljon korvattavaa. Eikä pelkästään Sofialle, vaan myös valtiolle, muutamaankin eri kirstuun, ja sitä rataa.

        Toivotaan menestystä Mr Thermanin businekselle. Tai nopeaa paluuta todellisuuteen. Kaikki käy.

        Niin kyllähän vähän hävetti pyytää maksamaan verovelat kun oltiin niin vähän aikaa oltu yhdessä ja olihan sitä Rolexia toivottu/pyydetty.. kyllä siinä jonkinnäköinen rahan taju tuntuu olevan kateissa. Mut pointsit siitä että kehtaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropas sitten, mitkä laukut Stefu on Soffalle ostanut? Laitapa vaikka vain 3 merkkiä ja mallia tiskiin. Tänään storyssa näkyi olevan YSL:n Nightingale, joka näytti hyvinkin ikääntyneeltä, eikä kyseistä laukkua ole edes valmistettu vuosiin. Ruskea Chanel, joka Soffalla oli Dubain-kuvissa, on kaapissa edelleen. Ballun pikkulaukkukin ollu jo jonkun aikaa.

        Soffa on keräillyt luksuslaukkuja jo pitkään, ja instastoryn perusteella kaapissa näytti olevan liuta laukkuja jotka hänellä on ollut vuosia. Jotain on varmaan jäänyt Tekarin siskoille, mutta Soffalla on ollut myös omaa rahaa jota hän on myös käyttänyt ostoksiin.

        Sofian ehkä kannattaisi käyttää sitä omaa rahaansa ihan muuhun kuin laukkuihin. Miten olisi oma koti tälleen pienenä vinkkinä. Saati maksella verovelkojaan, jos sitä rahaa kerran on.
        Eiköhän kohta ole tuparit tiedossa ja sit taas Sofia loisii jonkun nurkissa.


    • Anonyymi

      Hahaa, no voi voi reppanaa, kaikkea sitä kuulee🤣🤣

    • Anonyymi

      ev-epek.
      Ei viitsi, ei pysty eikä kykene.

    • Anonyymi

      Jaksaa juhlia, monta kuukautta putkeen. eipä siinä enää jaksa töitä tehdä. akoko päivä toiminen seuralainen.

      • Anonyymi

        Sohvi uhrituu, Vakavasti masentuneet eivät biletä Hangossa
        perse keikkuen.


    • Anonyymi

      Erityisesti naisilla on kummallinen tapa syyttää aina toisten erosta toista naista.
      Myöskin silloin jos oma ukko on käynyt vieraissa, niin nainen on heti tämän kolmannen pyörän kimpussa ja miestä ei syytetä mistään vaan syy on naisessa.

      Stefan ja Martina olisivat eronneet varmasti ilman Sofiaakin. Suhde ei tainnut olla kovinkaan hyvässä kunnossa ja se oli siinä pisteessä että tuskin kummallakaan oli hyvä olla siinä enää.

      Se, että Stefan alkaa seurustelemaan Sofian kanssa , ei tee mielestäni Sofiasta mitään yksittäistä eron syytä , jos Sofialla edes oli mitään osallisuutta tuon pariskunnan eroon.

      Jos Stefan haluaa olla Sofian kanssa niin mitä se oikein on keneltäkään pois? Homma toimii ja molemmat ovat tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        Järkevä ja asiallinen kommentti ja puhdasta faktaa 👍.


      • Anonyymi

        Minulle on aivan sama kenen kanssa Belorf seurustelee, ja uskoakseni niin on monelle muullekin. Ei tässä siis suurella joukolla syytetä toisia eikä kolmansiakaan naisia, näin uskon.

        Belorfin elämäntapa, ajatusmaailma, arvot, ilkeys, ylimielisyys ja röyhkeys se tässä vain kummastuttaa. Esimerkiksi nämä. Ihan joka päivä ei tuommoista nimittäin hyppää ruutuun, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

        Tosin, ei se nyt varsinaisesti ollut ihan suurenmoinen meriitti alunperin sekaantua silloisen kaverinsa mieheen. Ja jatkaa suhdetta tämän kanssa, kun oma kumppaninsa oli vähän estynyt. Mutta ei me näitä sinänsä jakseta muistella, saati pohtia.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Stefu ja Mara ovat olleet toivottomassa suhteessa 9 vuotta. Maralla oli kova tarve pitää väkisin kiinni Stefusta ja tämän lompakosta, koska helppo elämä oli niin kivaa. Stefu taas kaipasi jotain aivan muuta.

        Stefu tai Soffa eivät ole mitään velkaa Maralle.


      • Anonyymi

        Hyvä kommentti, arvostan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on aivan sama kenen kanssa Belorf seurustelee, ja uskoakseni niin on monelle muullekin. Ei tässä siis suurella joukolla syytetä toisia eikä kolmansiakaan naisia, näin uskon.

        Belorfin elämäntapa, ajatusmaailma, arvot, ilkeys, ylimielisyys ja röyhkeys se tässä vain kummastuttaa. Esimerkiksi nämä. Ihan joka päivä ei tuommoista nimittäin hyppää ruutuun, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

        Tosin, ei se nyt varsinaisesti ollut ihan suurenmoinen meriitti alunperin sekaantua silloisen kaverinsa mieheen. Ja jatkaa suhdetta tämän kanssa, kun oma kumppaninsa oli vähän estynyt. Mutta ei me näitä sinänsä jakseta muistella, saati pohtia.

        Oho ,olet ajatustenlukija, kun tiedät Sofian ajatusmaailman. Olet varmaan sikarikas, kun omaat tuollaisen harvinaisen taidon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on aivan sama kenen kanssa Belorf seurustelee, ja uskoakseni niin on monelle muullekin. Ei tässä siis suurella joukolla syytetä toisia eikä kolmansiakaan naisia, näin uskon.

        Belorfin elämäntapa, ajatusmaailma, arvot, ilkeys, ylimielisyys ja röyhkeys se tässä vain kummastuttaa. Esimerkiksi nämä. Ihan joka päivä ei tuommoista nimittäin hyppää ruutuun, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

        Tosin, ei se nyt varsinaisesti ollut ihan suurenmoinen meriitti alunperin sekaantua silloisen kaverinsa mieheen. Ja jatkaa suhdetta tämän kanssa, kun oma kumppaninsa oli vähän estynyt. Mutta ei me näitä sinänsä jakseta muistella, saati pohtia.

        Tunnetko hänet henkiläkohtaisesti pidemmältä ajalta analyysisi jälken? Vai ihan mututuntumalla kirjoitat?


    • Anonyymi

      Sohvi on halunnut prinsessaelämää ja tähän se on hänet vienyt.
      Täällä on työttömiä yksinhuoltajia, vakavasti sairaita jne
      ja nyt häntä pitäisi "uhrina" vielä ruveta säälimään.
      Ja mitä oikeasti tehnyt viimeisen 10 vuoden aikana?
      Kaikki toiminta on ollut luksuselämän metsästystä.
      Laukkuja, laukkuja ja lisää laukkuja.

      • Anonyymi

        Eikä nyt aivan niinkuin Strömssössä mene. Miten köyhä maalaistyttö, vailla ammattia edes voi olettaa, että onnistuisi! Saatikka nyt niin toivottoman huonolla maineella onnistuisi saamaan duunia/ yhteistyökumppaneita. Vähäjärkinen pitää olla, että tämän sorttisen ihmisen ottaa duuniin, tai sellaiseen pestiin, jossa joutuu julkisuudessa esiintymään. Kädet silmillä ja peloissaan mitä suustaan suoltaa. Sanavarasto ja äö 13 vuotiaan tasoa. Et sil viissiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä nyt aivan niinkuin Strömssössä mene. Miten köyhä maalaistyttö, vailla ammattia edes voi olettaa, että onnistuisi! Saatikka nyt niin toivottoman huonolla maineella onnistuisi saamaan duunia/ yhteistyökumppaneita. Vähäjärkinen pitää olla, että tämän sorttisen ihmisen ottaa duuniin, tai sellaiseen pestiin, jossa joutuu julkisuudessa esiintymään. Kädet silmillä ja peloissaan mitä suustaan suoltaa. Sanavarasto ja äö 13 vuotiaan tasoa. Et sil viissiin.

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi

        Mistä sinä oikeasti tiedät mitä Sofia on halunnut. Kuvittelet harhaisessa päässäsi, vai?


      • Anonyymi

        Myös monien miespuolisten kasseja, kasseja,kasseja.Kaiken muotoisia ja kokoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä oikeasti tiedät mitä Sofia on halunnut. Kuvittelet harhaisessa päässäsi, vai?

        Älä ole noin katkera taas...

        Ei täällä ole pakko olla....


    • Anonyymi

      Aika erikoista, että haastattelussa sanoo, ettei ole
      täysin varma, että nykyinen suhde johtaa avioliittoon.
      Eli vasta sitten lapsia....

      Normaalistihan ihmiset eroaa ja naisella on oma elämä
      eli työ ja uusi kämppä. Sohvi vaan on täysin riippuvainen
      avokistaan, mikä ei ole hyvä lähtökohta. Voiko edes erota...

      • Anonyymi

        Kelaan aina tähän ketjun loppuun ja tulen tulokseen Siepin sanoin "v.tun v..tu teidän kansssnne. Hakeutukaa hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelaan aina tähän ketjun loppuun ja tulen tulokseen Siepin sanoin "v.tun v..tu teidän kansssnne. Hakeutukaa hoitoon.

        Hitto tuli s..tanan paljon ässiä yhteen sanaan. Todennäköisesti mulla on ryyppyputki päällä ja nokka täynnä kokaa. Mutta hauskaa on, kun porukalla väsätään näitä viestejä. Huomenna keksitään lisää kommentteja eläkeläisten ratoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto tuli s..tanan paljon ässiä yhteen sanaan. Todennäköisesti mulla on ryyppyputki päällä ja nokka täynnä kokaa. Mutta hauskaa on, kun porukalla väsätään näitä viestejä. Huomenna keksitään lisää kommentteja eläkeläisten ratoksi.

        Onko sullakin ifööni?


      • Anonyymi

        Sofia haluaa varmasti katsoa rauhassa ennenkuin tekee mitään lopullisia päätöksiä.

        Ja on hänellä muutakin ajateltavaa kun tuleva Katiska oikeudenkäynti hänen osaltaan on kohta edessä.

        Sofia varmasti pohtii kaikkia vaihtoehtoja mielessään en yhtään ihmettele vaikka lähtisi opiskelemaan. Nuori fiksu kielitaitoinen nainen.

        On ollut varmasti raskas vuosi. Voisi auttaa jos voisi jutella asiat jonkun kanssa läpi.

        Monikohan olisi jaksanut noin suurien paineiden alla pysyä kasassa samoin kuin Sofia. Ja käyttäytyä fiksusti ilman kenenkään mustamaalaamista.

        Hänelle jos kenelle toivon onnea jatkossa💖
        Tsemppiä sinulle👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia haluaa varmasti katsoa rauhassa ennenkuin tekee mitään lopullisia päätöksiä.

        Ja on hänellä muutakin ajateltavaa kun tuleva Katiska oikeudenkäynti hänen osaltaan on kohta edessä.

        Sofia varmasti pohtii kaikkia vaihtoehtoja mielessään en yhtään ihmettele vaikka lähtisi opiskelemaan. Nuori fiksu kielitaitoinen nainen.

        On ollut varmasti raskas vuosi. Voisi auttaa jos voisi jutella asiat jonkun kanssa läpi.

        Monikohan olisi jaksanut noin suurien paineiden alla pysyä kasassa samoin kuin Sofia. Ja käyttäytyä fiksusti ilman kenenkään mustamaalaamista.

        Hänelle jos kenelle toivon onnea jatkossa💖
        Tsemppiä sinulle👍

        Pohtii kaikkia vaihtoehtoja, joo, niitä mistä sais eniten taloudellista hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia haluaa varmasti katsoa rauhassa ennenkuin tekee mitään lopullisia päätöksiä.

        Ja on hänellä muutakin ajateltavaa kun tuleva Katiska oikeudenkäynti hänen osaltaan on kohta edessä.

        Sofia varmasti pohtii kaikkia vaihtoehtoja mielessään en yhtään ihmettele vaikka lähtisi opiskelemaan. Nuori fiksu kielitaitoinen nainen.

        On ollut varmasti raskas vuosi. Voisi auttaa jos voisi jutella asiat jonkun kanssa läpi.

        Monikohan olisi jaksanut noin suurien paineiden alla pysyä kasassa samoin kuin Sofia. Ja käyttäytyä fiksusti ilman kenenkään mustamaalaamista.

        Hänelle jos kenelle toivon onnea jatkossa💖
        Tsemppiä sinulle👍

        Voi jumalauta, oikeasti, isot paineet?? Olisi ollut edes töissä, niin olisi voinut puhua paineista, mutta ei. Luksuselämä toi paineet???


    • Anonyymi

      Sofia kykenee hyvin käymään kuntosalilla, matkustamaan, ostoksille ja päivittämään somea. Sofialla ei vain ole minkään tason koulutusta ja työkokemuskin rajaantuu seuralaispalveluihin. Hän on nyt toiminut Stefanin seuralaisena viimeiset kuukaudet ja sitä ennen Ranta-Ahon jolle teki hommia myyden teepusseja festarilla ja kärräämällä rahaa Suomeen. Nyt asuu hotellissa. katsotaan miten hänen arvonsa Stefa Viikinki Sperman katsoo asialliseksi toimia tämän nykyisen seuralaisen kanssa. Joutuuko seuralainen ottamaan kassinsa ja koiransa kainaloon ja sillan alle vai pääsekö Kivenlahden lähiöön bubiruusuksi.

    • Anonyymi

      Botoksia naamassa Hujasellakin ja muovipöksyt jalassa😆 ja täällä riekkuu puuta heinää.

      Ei taida olla sulla kaikki muumit laaksossa😆

      Paljonko Martina lupasi maksaa noista sun jutuista😆😆

      • Anonyymi

        Täällä keskustelevat Martinasta sekasin olevat, on aihe mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä keskustelevat Martinasta sekasin olevat, on aihe mikä tahansa.

        Naurattaa tämä Kaason esilleottaminen. Ja Stadi vastaan Landessa esiintyminen.
        Onneksi saatte seurata iholla-ohjelmaa ja nauttia ko.hyvinvointivalmentajasta.


    • Anonyymi

      Marsu on ilkeä ja samanlainen hyväksikäyttäjä (tosin ei aggressiivinen) on Sohviakin. Nappasi miehensä hyvän ystävän, kun rahahanat näytti menevät kiinni Nikon suunnassa. Mitä nyt yritti iskeä Nikoon vielä kuin sika limppuun, kun mies sai hetken vapautta. Keimaili minkä kerkesi, mutta Niksu ei lämmennyt. Joutui tyytymään tossu-Steviaan.

      Rakkauttahan noilla kellään ei suhteessa ole, perustuu yhdessolo muihin motiiveihin. Kuinka kauan kestää tossu-Stevian ja Sohvan "rakkaus"? Ainakin Tossun täytyy saada koksuilla rajattomasti, Sohvan kannattaa se muistaa, jos tykkää samppanjaa juoda ja elätellä toivoa ulkomaanmatkasta, uudesta laukusta, katosta pään päällä, ehkä uudesta kellostakin, siinäpä suurinpiirtein ne parisuhteen peruskivet ovatkin.

    • Anonyymi

      Onko se ollut terve koskaan? En ihmettele Martinaa yhtään siitä että veti kaaliin.

    • Anonyymi

      Sofia on seurapiirirouva, ei se tarvitse eikä kuulu töitä tehdä. Seurapiirijulkkiksena pärjää muutenkin, välillä voi olla joku tosi TV ohjelma jossain viidakossa tms ja siitä sit saa jonkun 50.000 taskurahoiksi. Totta kai miehen paljastuminen huumehommista ja ero on ottanut voimille ja sairastuu. Nyt kannattaa vaan hoitaa itsensä kuntoon, lepäillä ja rentoutua, jotta voi sitten aloittaa vaikka jonkun pikku bisneksen kunhan on kunnossa. Sofiasta voisi tulla esim. taidegallerian omistaja tai luksustuote merkin omistaja nimikkomerkillään, jota sitten myytäisiin maailmanlaajuisesti. Tällä asiaa käsitellään pikkumaisesti Sofiaa tahallaan halventaen, menkää vähän itseenne ja miettikää minkälaisia paskahousuja olette kun kiusaatte ihmistä, joka ei ole tehnyt teille mitään.

      • Anonyymi

        Ei pysty lukea ku alun, mutta jos et ole Sofia, on turha maalailla toisen elämää.


      • Anonyymi

        Jos tämä kommentti on vitsi, se ei ole parhaalla mahdollisella tavalla laadittu.

        Jos se ei ole vitsi, niin nyt olisi aika pikkuhiljaa, ihan kaikessa rauhassa, hengittäen syvään, heräillä sieltä hypnoosista, joka kuljetti sinut tähän satuun.


      • Anonyymi

        Sofia on se kiusaava muovihousu, paskaa puolipallot täynnä.


      • Anonyymi

        Sofia on myöntänyt itsekin käyttäneensä huumeita. Jaellut myös huumepusseja. Ei pidä unohtaa sitä.


    • Anonyymi

      Kuka ihme tämä S. Belorf oikein on, kun siitä kirjoitetaan jatkuvasti, mutta tietääkseni henkilö ei ole sen enempää poliitikko kuin taiteilijakaan. Onko hän ehkä tunnettu urheilija? Millä alalla hän on kunnostautunut, kun on ylipäätään päässyt otsikoihin??

      • Anonyymi

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi

        Hän on kaunis nainen. Se riittää. Ole sinä ruma hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kaunis nainen. Se riittää. Ole sinä ruma hiljaa.

        Olemmeko me Suomessa todella luisuneet sellaiseen tilanteeseen, että ihmiset käyttävät aikaansa toisista ihmisistä kirjoittelemiseen ja näiden elämän seuraamiseen ja arvostelemiseen sen sijaan, että tekisivät jotain hyödyllistä. Olemmeko täysin reaalielämästä uloskasvaneita? Ja kirjoittelemme jostain ihmisestä hänen ulkonäkönsä takia? Siis emme siksi, että hän olisi sivistynyt ja viisas tai poikkeuksellisen lahjakas jossain asiassa vaan siksi, että hän on jonkun näköinen. Sääliksi käy suomalaisia.
        Ja mitä tuon eläjän ulkonäköön tulee, niin raskaasti paklattu hörhö näytti olevan, kun etsin muijan kuvan netistä. Ei ihmisen näköinen lainkaan. Susirumahan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemmeko me Suomessa todella luisuneet sellaiseen tilanteeseen, että ihmiset käyttävät aikaansa toisista ihmisistä kirjoittelemiseen ja näiden elämän seuraamiseen ja arvostelemiseen sen sijaan, että tekisivät jotain hyödyllistä. Olemmeko täysin reaalielämästä uloskasvaneita? Ja kirjoittelemme jostain ihmisestä hänen ulkonäkönsä takia? Siis emme siksi, että hän olisi sivistynyt ja viisas tai poikkeuksellisen lahjakas jossain asiassa vaan siksi, että hän on jonkun näköinen. Sääliksi käy suomalaisia.
        Ja mitä tuon eläjän ulkonäköön tulee, niin raskaasti paklattu hörhö näytti olevan, kun etsin muijan kuvan netistä. Ei ihmisen näköinen lainkaan. Susirumahan se on.

        Päivän parhaat naurut. Pyhimyksen ja pirun vuoropuhelu 😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kaunis nainen. Se riittää. Ole sinä ruma hiljaa.

        silikoni on kaunista ;D

        Sitä vaan kaikille rumille.


    • Anonyymi

      Tsemppiä Sofialle👍💖
      Meitä on monta jotka arvostamme sinun fiksua käytöstä ja hyvää ihmisyyttä.

      • Anonyymi

        Ämmä joka kiertää julkisesti äijältä toiselle? Ja kriteerinä että äijän pitää olla varoissaan. En arvosta lokkeilua.


      • Anonyymi

        Fiksu ihminen jakaa huumepusseja??


      • Anonyymi

        Kuten kuvata ja haukkua toisia kuntosalilla? Tai käyttää ja välittää huumeita? Tai vannoa miehelleen ikuista rakkautta lehdissä ja samaan aikaan säätää tämän kaverin kanssa? Tai tehdä seuralaispalvelun hommia Lontoossa? Onhan tätä fiksua käytöstä nähty... Tsemppiä kaikesta huolimatta täältäkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kuvata ja haukkua toisia kuntosalilla? Tai käyttää ja välittää huumeita? Tai vannoa miehelleen ikuista rakkautta lehdissä ja samaan aikaan säätää tämän kaverin kanssa? Tai tehdä seuralaispalvelun hommia Lontoossa? Onhan tätä fiksua käytöstä nähty... Tsemppiä kaikesta huolimatta täältäkin!

        👍👍👍!!!!


    • Anonyymi

      On se aikamoinen shokki ollut.
      Harvalla ollut vastaavia kokemuksia.

      Mutta hyvin näyttää pärjäävän jo.
      Tuo hyvä ulosanti tosiaan on iso vahvuus ulkonäön ja pitkäjänteisyyden lisäksi.
      Ja lisäksi Sofialla on mahtava kyky keskittyä olennaiseen.
      Erottui erittäin edukseen tuo ominaisuus jo taannoin jossain TV-ohjelmassa missä Niko Nousiaisen ja Sofian luona kuvattiin.
      Varmasti pärjää tosi hyvin.

      Itsekin saa ihan mahtavaa lisävirtaa kun saa seurata tällaisen fiksun ja positiivisen henkilön elämää osittain jopa livenä.
      Ajat on muuttuneet.
      Muistan kun aikanaan en halunnut yliopistolla ottaa ATK-kurssia.
      En pitänyt tietotekniikkaa kiinnostavana.

      Mutta nyt meidän elämä enemmän ja enemmän jo tapahtuu verkossa, paljon hyödyllistä tuonut. Ja tietty itsekin nykyään on kaikki pelit ja härpäkkeet käytössä.

      Jatketaan vahvasti toisiamme tukien!

    • Anonyymi

      Ootteko ihan varmoja, ettei sohvi&martti vetele yläfemmoja jossain luksusbilekämpässä lasit kädessä ja hirnu kimpassa näille spekulaatioille ? ;)

      • Anonyymi

        Joo miks näitä turhiksia yleensä haastatellaan johonkin lehteen. Ketä kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo miks näitä turhiksia yleensä haastatellaan johonkin lehteen. Ketä kiinnostaa.

        Sua ainakin kiinnostaa, kun täällä kommentoit. Nyt kun töistä alkoi viikonloppu , aion olla tosi ilkeä. Ukon ex nimittäin lähettää minulle ala-arvoisia viestejä.
        Lähden myös baariin juopottelemaan ja ehkä vedämme pikkuisen kokaa nenuun. Kiva myös mennä karaokebaariin jatkoille.


      • Anonyymi

        Vetävät mitä vetävät, oon varma.


    • Anonyymi

      Työhön?

    • Anonyymi

      Voi Sohvi Onko täyteaineet vieneet sinun terveyteesi en kyllä ihmettele Niin on käyny. Muovi on huonossa huudossa se on hävitettävä jätteeseen . 😣

    • Anonyymi

      Lesta-osasto se vaan hämää uutisista. Ihan vakavasti.

    • Anonyymi

      Valtakunnansyyttäjä tekee kaiken puolesta?

    • Anonyymi

      Kyllähän Soffi on itse itselleen kuoppaa kaivanut. Itse on halunnut julkkikseksi ja omalla käytöksellään oman maineensa hankkinut. Nyt on saanut sen mitä on halunnut, joten luulisi olevan onnensa kukkuloilla eikä masentunut. Kaikkea hyvää hänelle valitsemallaan tiellä.

    • Anonyymi

      Jos kykenee persettä heiluttamaan niin kykenee myös töihin. Sitäpaitsi turhana julkkiksena pyöriminen on työ josta saa juorulehdiltä palkan. Naurettavaa kuvitella, että tämä muovitissi olisi esim. tehdastyössä liukuhihnan äärellä.

      • Anonyymi

        Ompelutyössä Sofia tikkaisi kumipallonsa vahingossa työpöytään kiinni. Pallot pöydässä, pallo jalassa...


    • Anonyymi

      Stefulta riittää rahaa myös Sofialle. Ei Sofian töihin tarvitse mennä. On ihan yleistä, että mies elättää nuorikkonsa vaikka nykyään sitä joskun ihmetellään. Ihan toimiva käytäntö. Jos Sofia pyöräyttää vauvan niin voi hyvinkin olla kotona vaikka 10v jo senkin takia, että vauva saa parhaan mahdollisen lähdön elämälleen.

      • Anonyymi

        Näitä toisen ihmisen hyväksikäyttäjiä riittää tai paremminkin heitä jotka tyrkyttävät itseään kaikin keinoin, ei tarvitse kuin viestittää netissä, sieltä löytyy.


    • Anonyymi

      Se on jännä et ei koe olevansa terve työntekoon mut voimia riittää kyllä juhlimiseen. En tiedä onko Sofilla sit elimistö tottunut tohon jatkuvaan juhlimiseen meinaa itsellä jo yhen illan riekkuminen aiheuttaa muutaman päivän kohmelo olon vaikka ottaisin kuin vähän vaa. Mut lähinnä tarkotin et voimille tuo bilettäminenki ottaa niin ihmettelen et siihen katsoo kyllä olevansa terve. Mut tietenkin jokainen taplaa tyylilllään ja nauttii siitä jos on niitä hölmöjä jotka haluaa maksaa kaiken.

    • Anonyymi

      Mitä työtä Sofia on tehnyt. Lehtien mukaan elänyt miesten siivellä. Ensin oli Niko N, kun Nikon rahat loppuivat siirtyi Sofia Lontooseen pörräämään rahakkaiden miesten siivellä, Lontoosta matka vei Espanjaan .... taas luksus elämää Nikon siivellä, kunnes rikas elämä loppui kuin seinään... Sofia joutui hetken pyristelemään ilman miehen luottokorttia , mutta vain hetken... nyt onneksi löytyi taas elättäjä. Työ on todella raskasta. Eihän sitä kukaan jaksa.

    • Anonyymi

      Miksi tehdä töitä, kun istuu rahakukkaron päällä...🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Kommentti osui kyllä niin nappiin.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa joku Sonja, haloo, aatelkaa nyt, hankkikaa nyt ihmeessä oma elämä

    • Anonyymi

      Sofia on Suomen seuratuin nainen ikään kuin Suomen Kendall Jenner. Uudet vaatteet ja meikit kiinnostaa.

      • Anonyymi

        No nyt tuli päivän paras vitsi 🙈😂😂😂. Ennemminkin yhtä seurattu ku Tuksu.


    • Anonyymi

      Sitä suuremmalla syyllä olisi voinut kokeilla ensin itsenäistymistä, eikä mitään täyshuoltoa jonkun hihhulin kanssa.

    • Anonyymi

      Minä tiedän-MINÄ tiedän! Sairastin 90-luvulla, traumaperäistä masennusta ja kipusyndroomaa vuosia, täysin työkyvyttömänä. Pahimpina kausina en jaksanut nousta sängystä, pestä itseäni. Silloinkin, kun olin "pirteämpi" pohdin, miten jaksaisi edes sevn verran, että pukee jonkun loimen vartalonsa peitoksi, ryhdistäytyy ja kävelee ohi ajavan rekan alle. Ei löytynyt ryhtiä ja jaksamista, tässä ollaan ja tämä on totta.

      Väitänkin, että jos Sofin tapauksessa olisi kyseessä keskivaikea tai edes lievä masennus, ei jaksaisi tuota kaikkea riekkumista ja tyhjänpäiväisyyttä. Ei myöskään välittäisi edes katsoa miehiin päinkään, saati sitten muuta sen kaltaista.

      Jatkuva laiskottelu, juominen ja rilluttelu alkaa ketä tahansa tympiä, "masentaa".

    • Anonyymi

      Sofialle sopisi PR työt. Voisi toimia vaikka jonkun maailmanlaajuisen luksusbränsin mannekiinina ja lähettiläänä.

      • Anonyymi

        Ai järkytys 🙈. Se ei kyllä mahdollista rikolliselle ja päihteiden käyttäjälle!


    • Anonyymi

      Mikä lehtihaastattelu, lähde pitäisi laittaa esille jos haluaa esittää uskottavan väitteen.
      Yksityislääkärikö on arvioinut tilannetta. Kun ei ole taloudellisesti vaikeaa, ei myöskään ole tarvetta sairauspäivärahalle, voi lepäillä rauhassa oikeudenkäynnin jälkeenkin.
      Vakavasti masentunut ei välttämättä jaksa nousta sängystä joka aamu tai edes päivä saati sitten pitää itsensä kauniina ja päivittää instagramia.

    • Anonyymi

      Jos Sofialle ja Martinalle tulis tappelu niin kumpi voittais? Mä veikkaan, että Sofia yrittäis kampata ja repiä hiuksista mutta Martina napauttaisi yhden krav maga potkun mahaan ja sen jälkeen kova koukku leukaan. Loppupeleissä Sofian ote lipsuisi ja pyllähtäisi maahan niin, että persesilikonit vaan lintsaantuis. Martina poistuisi voittajana paikalta Sofian inistessä maassa. 🤼‍♂️

    • Anonyymi

      Vakavasti masentunut ei elä tuollaista elämää. Yksityislääkäri tietysti myötäilee kun kyseessä ei ole sairauspäivärahan nostaja

    • Anonyymi

      Käyhän se työstä tiilenpäidenkin laskeminen. Kyllä valtio huolehtii,saa jopa oman huoneen, ateriat vähintään kolme kertaa päivässä, ilmaiset kuntosalit ja jopa työharjoittelun ja mahdollisuuden opiskeluun.

    • Anonyymi

      Terve ei ole, nyt Stefan kärrännyt niillä kuuluisilla rahoillaan huumekuningattaren täysylläpitoon sukunsa tiluksille.

    • Anonyymi

      Onko hän ollut joskus töissä?

      • Anonyymi

        No nyt pääasia on nyt niin,, että Stefu ja Sofia on yhdessä ja luultavasti rakastaa toisiaan.

        Joten Martta hellitä hetkeksi, ja puhalla vihaasi ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt pääasia on nyt niin,, että Stefu ja Sofia on yhdessä ja luultavasti rakastaa toisiaan.

        Joten Martta hellitä hetkeksi, ja puhalla vihaasi ..

        Ei ole pääasia kellekään normaalille. Luulo ei ole tiedon väärtti. Nuo lauseet eivät ole mistään kotoisin, joten höpöhöpöt voi jättää sikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt pääasia on nyt niin,, että Stefu ja Sofia on yhdessä ja luultavasti rakastaa toisiaan.

        Joten Martta hellitä hetkeksi, ja puhalla vihaasi ..

        stefu rakastaa silikooonia ja Sohvi lompakkoaaa.....


    • Anonyymi

      Kaikkihan sen tietää ettei Sohva terve ole. Ei pysty oikeisiin töihin koskaan.

    • Anonyymi

      Kauppatorillakin on nähty, etteivät läheskään kaikki Lokit ole terveitä ;)

      • Anonyymi

        Joo ei oo terve👍 Lonkkavika jo noin nuorena..ihan selkeästi joku persoonallisuushäiriö..kuvittelee olevansa Suomen kuninkaallinen..ei vaan imbesilli tiedä että Suomi on tasavalta🙈 naattikoon maksullinen nyt luxuksesta niin kauan kun häkki heilahtaa👍


    • Anonyymi

      Sofia työhön 😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Sofia työkyvytön ja nyt lähtee Dubaihin työkeikalle? Miten on mahdollista puhuuko Sofia totta vai onko hän patologinen valehtelija???

      • Anonyymi

        Nyt Sofia on töissä Dupaista..eli työkyky palautunut🥴🙌🙌🙌🙌


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1917
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1569
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1519
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1425
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1370
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1317
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1157
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe