Mulla menee hyvin koska

Anonyymi

Olen Jumala...

18

73

Vastaukset

• Kaikilla ei mene. Lisäksi pelko maailman lopusta.

• Pelko tappaa kaiken hyvän ja kauniin

• Niinhän ne monet muutkin skitsofreenikot.

• Mikä minä sitten olen, jos en ole jumala? Mikä itse olet? Jos vastauksesi on, että ihminen, niin ainahan voidaan edelleen kysyä, että niin mutta MIKÄ/MITÄ ihminen on? Mitä kaikki on? MITÄ elämä on? Mielestäsi siis hindulaiset ovat skitsofreenikkoja. Selvä jos ei sinulla ole mitään valaisevampaa sanottavaa. Monet ihmiset leimataan täysin turhaan skitsofreenikoiksi sellaisten taholta, jotka eivät kykene astumaan normaalien sovinnaisten ajatuskuvioiden ulkopuolelle. Kannattaisi ehkä kokeilla meditointi, se laajentaa ajattelua ja tuo uusia näkökulmia

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä minä sitten olen, jos en ole jumala? Mikä itse olet? Jos vastauksesi on, että ihminen, niin ainahan voidaan edelleen kysyä, että niin mutta MIKÄ/MITÄ ihminen on? Mitä kaikki on? MITÄ elämä on? Mielestäsi siis hindulaiset ovat skitsofreenikkoja. Selvä jos ei sinulla ole mitään valaisevampaa sanottavaa. Monet ihmiset leimataan täysin turhaan skitsofreenikoiksi sellaisten taholta, jotka eivät kykene astumaan normaalien sovinnaisten ajatuskuvioiden ulkopuolelle. Kannattaisi ehkä kokeilla meditointi, se laajentaa ajattelua ja tuo uusia näkökulmia

En mä tiedä. Ei tule pohdittua.

• Anonyymi kirjoitti:

En mä tiedä. Ei tule pohdittua.

Okei. Meditoi joskus. Olet jumala

• Anonyymi kirjoitti:

Okei. Meditoi joskus. Olet jumala

Joo.

• Aloittaja on siis Jehovan todistajien hallintoelin?

• Öö? Kerro minullekin miten päädyit tuollaiseen päätelmään? En ole hallintoelin sen enempää kuin Jehovan todistajakaan. Olen vain pisara valtameressä, ja jumala.

• > Olen Jumala...

kenen jumala? Vaikea uskoa, että kukaan pitäisi sinua jumalanaan.

• Miten niin kenen? Miksi pitäisi olla "jonkun" jumala?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten niin kenen? Miksi pitäisi olla "jonkun" jumala?

> Miten niin kenen? Miksi pitäisi olla "jonkun" jumala?

"Jumala" on titteli, vähän kuin kuningas, mutta korkeampi. Jos kukaan ei pidä sinua jumalanaan, et oikeastaan ole jumala.

• Anonyymi kirjoitti:

"Jumala" on titteli, vähän kuin kuningas, mutta korkeampi. Jos kukaan ei pidä sinua jumalanaan, et oikeastaan ole jumala.

Juurihan sanoin että itse pidän. Pidän myös kaikkia muitakin.

• Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut tässä jumalalla titteliä, vaan lähinnä sitä, että ihminen on KAIKKI. Vertaa esim. panteismissa olevaan käsitykseen, että luonto on jumala, että KAIKKI on jumala. Niin myös ihminen on jumala, eli sitä samaa "jumalallista energiaa", josta kaikki koostuu.

• Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut tässä jumalalla titteliä, vaan lähinnä sitä, että ihminen on KAIKKI. Vertaa esim. panteismissa olevaan käsitykseen, että luonto on jumala, että KAIKKI on jumala. Niin myös ihminen on jumala, eli sitä samaa "jumalallista energiaa", josta kaikki koostuu.

> KAIKKI on jumala. Niin myös ihminen on jumala

Siinä tapauksessa olisit osa jumalaa, et jumala, koska et ole kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

> KAIKKI on jumala. Niin myös ihminen on jumala

Siinä tapauksessa olisit osa jumalaa, et jumala, koska et ole kaikki.

Olenpas.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Lopeta kuule itse. Aina voit poistua keskustelusta, mikäli se ottaa liian koville.

• Terve vaan mä oon Jeesus.

SEISKA.FI

• RAWR! Cardi B rinnat esillä uutuusvideolla: neljä minuuttia tiukkaa seksitykitystä - katso!
    • Pahasta lentopelosta kärsinyt matkustaja itkeskeli Finnairin lennolla - Maisa Torppa riensi hätiin ja herätti ihastusta: "Hän hoiti homman todella hienosti!"
    • Näyttelijä Kari Väänänen käsi paketissa: ”Sonni oli syödä minut!”

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia on ilkeä kiusaaja!

Te, jotka jatkuvasti jaksatte lässyttää kuinka ihana, kiltti, herttainen, empaattinen, hyväsydäminen tuo botoxhirviö on... Niin tässäpä teille taas pi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      1192