Tyttöystävän päivittäinen kannabiksen polttelu

Anonyymi

Eli asia koskee tyttöystävän lähinnä päivittäistä polttelua.. Itse en sitä hyväksy ollenkaan.. Ja siitä sitten riitaa aina tuleekin, kun on hänelle "asia mistä pitää", että se pitäisi "hyväksyä" vaan:/.... Tyttöystävä lopetti polttelun ja mikä oli yksi mitä en seurustelu suhteeseen halua. Olinkin hyvällä mielellä tässä suhteessa, hän oli kauan, ehkä jonkun 4-5kk ilman kannabista? Sitten hyppäsi kannabis taas mukaan kelkkaan. En suhteen alkuvaiheessa miettinyt että tähän palattaisiin myöhemmin..
Aluksi vakuutteli että ainoastaan yöllä uneen polttelisi, mutta poltteleee kyllä useamman kerran päivässä.

Ite en noista määristä sun muuusta tiedä, mutta ite sanoo että päivittäinen määrä on todella pieni ja siksi poltteleekin useamman kerran päivässä.. Eli voiko joku kuka itse polttelee päivittäin tai sillon tällön niin kertoa, että eikö kannabiksesta ole terveydelle muka haittaa, mulle ainakin näin väitetään kiven kovaa, vaikka itse oon netistä kyllä lukenut terveyshaitoista, eikä omaan korvaan ainakaan kivalta kuulosta.

Muuta mitä nyt voi sanoa on että kynnys kyllä pienentynyt että millon poltetaan, jos menee hermot, vituttaa,väsyttää niin aina helpommin mennään polttelemaan.. Itse kattelisin tyttöystävää vieressä istumassa mielummin vaikka vähän väsyneenä kun sen etttä on pilveä poltellut:/ Itelläänhän sillon on vaan kivaa, mutta ite en sitä tykkää sivusta kattoa, mutta ei auta kun joka kerta se aina peittää, "etten pilaa moodia" jonka siitä hän saa..

Olen huomannut että tyttöystävän käytös on alkanut muuttua verrattuna siihen aikaan kun oli ilman. Hän on entistä ärtyneempi, ja vaikka masennuksesta kärsiikin niin jotenkin se tuntuu että alakuloisuuskin mennyt siihen huonompaan suuntaan, öiset heräilyt(?) voi johtua muistakin seikoista tuo tietenkin, uni lääkkeitä hän kumminki nappaa illalla naamariin.. On entistä levottomampi ja ruokahalu on mitä on.. suurimmaksi osaksi leivällä eletäään tietääkseni? Kyselen kyllä päivittäin että mitä on syöty mutta aika huonoa se syöminen kyllä on :/...

Voiko ihmisen persoona alkaa muuttua polttelun myötä?
Kokemuksia, ois kiva kuulla :/.. Kiitän

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäys aiempaan että tyttöystäväni on vasta viime vuoden lopulla lopettanut huumeiden/alkoholin käytön. En siis siksikään toivoisi että hän ottaa itselleen mitään mikä riskeeraisi tilanteen pahenemisen tai lipsumisen entiseen.. Olen sanonut että täytyy yrittää rakentaa elämää missä olisi helppo olla käyttämättä.. Huumeista vierottautuminen ei ollut helppo juttu, mutta ilman on hienosti pysynyt ja olen tosi ylpeä, mutta tuo kannabis kun on taas kuvioissa mukana niin onko väärin että en yhtään jousta? Minulle kun päihteet ovat iso ei:/..Ja niinkun mainitsin niin en niiitä omaan elämääni haluaisi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe