Tullaan surutta kolmioiden takaa eteen niin että saa kunnolla jarruttaa välttääkseen kolarin kun ei viittitä edes reippaasti kiihdyttää alta pois. Vaihdetaan kaistaa vaikka toinen auto rinnalla. Roikutaan takapuskurissa kiinni. Tööttäillään takana vaikka selvästi näkee että risteys ei ole vielä vapaa ja rekka tulossa. Sen alleko pitäisi rynnätä? Ohituksia risteysalueilla ja sulkuviivoista piittaamatta. Moottoriteillä jurnataan vasenta kaistaa vaikka oikea olisi tyhjä.
Ihmettelen ettei tule kuitenkaan tämän enempää ruumiita.
Liikennekäytös on mennyt äärimmäisen piittaamattomaksi ja agressiiviseksi
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Tullaan surutta kolmion takaa eteen..." Jospa ensin itse ajaisit rajoitusten mukaan, esim. 40-alueella neljääkymppiä, eikä 80 km/h, tai ylikin, huomaisit, ettei niitä jarrutuksia enää tarvitakaan "eteen kääntyjien" vuoksi. Muuten olen kyllä havainnoistasi samaa mieltä.
- Anonyymi
Juuri näin. Jos itse jo rikkoo sääntöjä niin on turha mussuttaa että muutkin niin tekevät.
- Anonyymi
Itsekin olen sitä mieltä, että suurimmaksi osaksi nämä ylinopeutta ajavat kokevat niin, että muut kääntyvät eteen. Hurjastelevien ääliöiden takia minä ajan eritoten taajamissa olevilla risteysalueilla hyvinkin verkkaisesti koska ikinä ei voi tietää, miten kovaa se vasemmalta tai oikealta tuleva auto liikkuu. Yleensähän ne liikkuvat reiluakin ylinopeutta.
Muuten olen aloittajan kanssa samaa mieltä. - Anonyymi
Minä ajan juuri sitä nopeutta mikä on rajoitus, ihan siis navin mukaan tarkastettu mittarivirhe huomioituna. Ei ole harvinaista että joutuu kolmion takaa tunkevien takia jarruttamaan.
Kyllä noita täysin ajokyvyttömiä riittää, usein se voi olla sama kuski joka yhdessä risteyksessä ajaa kolmion takaa eteen niin myöhään, ettei ehdi kiihdyttämään riittävästi ajoissa ja jo toisessa risteyksessä ei uskalla ajaa risteyksestä tai liittyä liikenneympyrään vaan jää odpttamaan liikennettä joka on vielä niin kaukana että vanhalla Transitin raadollakin ehtisi hyvin muita häiritsemättä.
Ei siis yhtään liikennesilmää, ei luulisi että itsekään haluaisi ajella vai eikö sitä sitten tajua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajan juuri sitä nopeutta mikä on rajoitus, ihan siis navin mukaan tarkastettu mittarivirhe huomioituna. Ei ole harvinaista että joutuu kolmion takaa tunkevien takia jarruttamaan.
Kyllä noita täysin ajokyvyttömiä riittää, usein se voi olla sama kuski joka yhdessä risteyksessä ajaa kolmion takaa eteen niin myöhään, ettei ehdi kiihdyttämään riittävästi ajoissa ja jo toisessa risteyksessä ei uskalla ajaa risteyksestä tai liittyä liikenneympyrään vaan jää odpttamaan liikennettä joka on vielä niin kaukana että vanhalla Transitin raadollakin ehtisi hyvin muita häiritsemättä.
Ei siis yhtään liikennesilmää, ei luulisi että itsekään haluaisi ajella vai eikö sitä sitten tajua.Heikkotasoisempia kuskeja löytyy valitettavasti. Ei vain voi mitään, että heillä ei pelisilmä pelaa ja tilalla on puusilmä. Pitää itse pystyä olemaan kylmän viileä tilanteissa.
- Anonyymi
Eilen alkuillasta ajoin Tampereen kehätieltä Helsingin moottoritielle. Jonossa, kuinkas muuten. Taakseni ilmestyi kuski, jonka mielestä oli fiksua ajaa vain muutaman metrin päässä autoni takapuskurista. Ihmettelin, että luuleeko se saavansa jonon nopeuden nousemaan tuolla pelleilyllä, vai mitä se haluaa. Kun liityimme motarille, niin tuo älykkö siirtyi sulkuviivan yli suoraan ohituskaistalle kahden auton väliin niin, että taempi niistä joutui jarruttamaan. Silloin selvisi, mihin sillä oli kiire: roikkumaan sen edessään olevan auton takapuskuriin. En tiedä, onnistuiko se työntämään sille lisää vauhtia, mutta pitkään se siinä viihtyi.
- Anonyymi
Tuollaisia asennevammaisia näkee valitettavasti välillä. Kannattaa sovittaa se nopeus hänen valitsemaansa turvaväliin sopivaksi. Lähdet pikku hiljaa vain hidastamaan niin että nopeus on hänen valtisemaansa turvaväliin sopiva. Ehkä vinkki menee perille. Ainakin itse on huomioinut takana olevan vaarallisen turvavälin ja tehnyt asian suhteen jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisia asennevammaisia näkee valitettavasti välillä. Kannattaa sovittaa se nopeus hänen valitsemaansa turvaväliin sopivaksi. Lähdet pikku hiljaa vain hidastamaan niin että nopeus on hänen valtisemaansa turvaväliin sopiva. Ehkä vinkki menee perille. Ainakin itse on huomioinut takana olevan vaarallisen turvavälin ja tehnyt asian suhteen jotakin.
Jokunen aika sitten kerroin täällä hidastaneeni nopeuttani, kun ajoimme jonossa ysitiellä Tampereella ja joku kuormurikuski tuli hyvin lähelle roikkumaan. Joku ehkä hieman heikommin ajatteleva yksilö triggeröityi kertomastani aika viihdyttävällä tavalla 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisia asennevammaisia näkee valitettavasti välillä. Kannattaa sovittaa se nopeus hänen valitsemaansa turvaväliin sopivaksi. Lähdet pikku hiljaa vain hidastamaan niin että nopeus on hänen valtisemaansa turvaväliin sopiva. Ehkä vinkki menee perille. Ainakin itse on huomioinut takana olevan vaarallisen turvavälin ja tehnyt asian suhteen jotakin.
Juuri näin. Tuo on valitettavasti ainut tapa näyttää roikkujille miten idiootteja he ovat. Olen kokeillut myös itse nostaa hetkellisesti nopeuttani jotta puskurissa roikkujaan saisi välimatkaa, mutta mitäpä se idiootti tekeekään? No sehän kiihdyttää itsekin vauhtiaan ja tulee taas puskuriin kiinni. Älykkyystesti liikenteessä liikkujille niin tuollaiset saataisiin liikenteestä pois alta aikayksikön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Tuo on valitettavasti ainut tapa näyttää roikkujille miten idiootteja he ovat. Olen kokeillut myös itse nostaa hetkellisesti nopeuttani jotta puskurissa roikkujaan saisi välimatkaa, mutta mitäpä se idiootti tekeekään? No sehän kiihdyttää itsekin vauhtiaan ja tulee taas puskuriin kiinni. Älykkyystesti liikenteessä liikkujille niin tuollaiset saataisiin liikenteestä pois alta aikayksikön.
Monenlaista idioottia näkee tienpäällä :) ei näille puskurissa kiinni roikkuville perskärpäshomoille tule mieleen sellainen pikku seikka että se edessä 100km/h ajava henkilöauto pysähtyy 100-0km/h ajassa tyyliin hyvällä ja kuivalla kelilllä alle 3sekunnissa. Nopeammin siis kuin se omistamasi sandander skoda velkapommisi.
- Anonyymi
Jos sinun takana piippaillaan risteyksissä, niin olet ylivarovainen ja se on merkki ettei sinulla ole kykyä ja arviointikykyä nykyliikenteeseen. Tuollainen tukkija aiheuttaa ongelmia ja ruuhkia kun ei mennä selviin ja reiluihin väleihin, vaan odotellaan, että jos joku tulisi.
- Anonyymi
Minäpä piippailen, kun olet edessäni valo-ohjatussa risteyksessä ja meille palaa punaiset valot, olet ylivarovainen ja se on merkki ettei sinulla ole kykyä ja arviointikykyä nykyliikenteeseen. Tuollainen tukkija aiheuttaa ongelmia ja ruuhkia kun ei mennä punaisia päin, vaan odotellaan, että jos valot vaihtuisivat..
- Anonyymi
Heh! Rattiraivoaja näkee taas märkiä päiväunia ;)
- Anonyymi
Ja tietyömaiden kohdalla olevien matalien nopeusrajoitusten kunnioitus ja noudattaminen... niin... se on surullisen huonoa. Silti väitän, että työmaiden nopeusrajoituksia pilkkanaan pitävät itse närkästyisivät, jos he itse olisivat töissä tietyömaalla ja porukka vetäisi reipasta ylinopeutta " kantapäitä " hipoen. Mutta kun oma terveys ja turvallisuus ei ole kyseessä, niin vittuako niitä rajoituksia niin kirjaimellisesti tarvii noudattaa.
- Anonyymi
Paitsi että ne nopeusrajoitukset on asetettu kaikkien turvallisuutta ajatellen. Siellä on lähes aina isoja koneita joiden kanssa henkilöauto ja sen kuljettaja jää aina kakkoseksi. Suomi on valitettavasti on täynnä idiootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että ne nopeusrajoitukset on asetettu kaikkien turvallisuutta ajatellen. Siellä on lähes aina isoja koneita joiden kanssa henkilöauto ja sen kuljettaja jää aina kakkoseksi. Suomi on valitettavasti on täynnä idiootteja.
Juuri näin. Nopeusrajoitukset on ajateltu kaikkien liikkujien kannalta ja ovat kompromissi sopivan nopeuden ja turvallisuuden kannalta.
- Anonyymi
"Ja tietyömaiden kohdalla olevien matalien nopeusrajoitusten kunnioitus ja noudattaminen."
Toki se noudattaminen ko paikoissa saattaa olla niin ja näin.
Mutta kun rajoitus on asetettu jo parikilometriä ennen sitä 50metriä pitkää työmaa aluetta ja rajoitus jatkuu vähintään toisen mokoman työmaan jälkeen niin onko ihme ettei rajoitusta kovin säntillisesti kaikki noudata. Lisäksi tuo erikoisen alas asetetturajoitus on voimassa niin viikonloppuisin kuin vaikkapa yöllä jolloin työmaalla ei ole ristin sieluakaan.
Myöskin rajoitus on usein käyttössä vaikka työmaa on valmistunut ja tekijät olleet "huitsin nevadassa" jo aikoja sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja tietyömaiden kohdalla olevien matalien nopeusrajoitusten kunnioitus ja noudattaminen."
Toki se noudattaminen ko paikoissa saattaa olla niin ja näin.
Mutta kun rajoitus on asetettu jo parikilometriä ennen sitä 50metriä pitkää työmaa aluetta ja rajoitus jatkuu vähintään toisen mokoman työmaan jälkeen niin onko ihme ettei rajoitusta kovin säntillisesti kaikki noudata. Lisäksi tuo erikoisen alas asetetturajoitus on voimassa niin viikonloppuisin kuin vaikkapa yöllä jolloin työmaalla ei ole ristin sieluakaan.
Myöskin rajoitus on usein käyttössä vaikka työmaa on valmistunut ja tekijät olleet "huitsin nevadassa" jo aikoja sitten.Uusi asfalttimassa tarvitsee aikaa saavuttaakseen lopullisen lujuuden. Siihen kuluu riippuen massan laadusta useista tunneista pariin päivään. Eteenkin raskaskalusto suurilla painoillaan rasittaa ja muokkaa vielä osin kovettumatonta asfalttia rajusti ja tästä syystä nopeudet on pidettävä alhalla. Eikä henkilöautotkaan ilman uuden tienpinnan rasittamista liiku. Kyllä ne mtalat nopeusrajoitukset ihan aiheesta tietyömailla ovat. Ei ne kiusan tai laiskuuden takia siellä ole. Lisäksi muutaman kilometrin ajaminen neljäökymppiä kahdeksankympin sijasta ei lisäö matkaan kuluvaa aikaa juuri yhtään, vaikka se keskivertoa paremman kuljettajan mielestä katastrofi onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi asfalttimassa tarvitsee aikaa saavuttaakseen lopullisen lujuuden. Siihen kuluu riippuen massan laadusta useista tunneista pariin päivään. Eteenkin raskaskalusto suurilla painoillaan rasittaa ja muokkaa vielä osin kovettumatonta asfalttia rajusti ja tästä syystä nopeudet on pidettävä alhalla. Eikä henkilöautotkaan ilman uuden tienpinnan rasittamista liiku. Kyllä ne mtalat nopeusrajoitukset ihan aiheesta tietyömailla ovat. Ei ne kiusan tai laiskuuden takia siellä ole. Lisäksi muutaman kilometrin ajaminen neljäökymppiä kahdeksankympin sijasta ei lisäö matkaan kuluvaa aikaa juuri yhtään, vaikka se keskivertoa paremman kuljettajan mielestä katastrofi onkin.
Tämä ikuinen asfalttimsssa ei ole selitys niillä tietyömailla sille että rajoitusalue on molemmista päistä paljon pidempi kuin itse työmaa, eikä sille että rajoitukset on ihan yhtä epäjohdonmukaisesti asetettu jopa öisin ja viikonloppuisin kun työmaalla ei ole ketään eikä varsinaisella tiealueella ole mitään liikennettä häiritsevää eikä edes uutta asfalttia laitettu.
- Anonyymi
Kulttuuri on lisääntynyt, veikkaa että näistä välinpitämättömistä suurin osa on ei suomalaisia. Koska kattokaapa youtubesta videoita eri maiden liikennekulttuureista niin ei meillä ole sellaista ollut ja kumma että se täälläkin on lisääntynyt karvaturrien myötä.
- Anonyymi
Suomalainen mies harhaisten ja liian suurien kuvitelmien kanssa omasta ajotaidosta autonsa ratin takana, on suurin syy ongelmiin liikenteessä. Myös lukumääräisesti. Suomalaisen miehen mielestä hänellä on liikenteessä vain oikeuksia, muilla vain velvollisuuksia. Tästä syystä suomalainen mies pyrkii opettamaan muita ajamaan kuten hän itse haluaa ja miten hän kuvittelee olevan oikein. Opetus tapahtuu mm. valoja vilkuttamalla, torvea soittamalla, keskisormea tai nyrkkiä näyttämällä, voimakkailla kiihdytyksillä, joilla estetään jonkun muun kaistan vaihto, jarruttelemalla turhaan sekä kiilailemalla. Jos joku pyrkii ohittamaan tätä suomalaista alfaurosta, tämä löytää välittömästi kaasupolkimen, jota painamalla saadaan sen verran lisää vauhtia, että ohitusyritys saadaan plokattua.
Näitä liikenteen kyrpiä esiintyy kaikkien automerkkien ohjaimissa, mutta jostain syystä isojen maasturien ja saksalaisten premium-merkkien peltikoppien suojissa niitä on kyllä varmasti muita enemmän. Ilmeisesti auton iso koko ja kuvitelmat saksalaisen merkin nk. paremmuudesta saa pienimunaiset öykkäröimään ja yrittämään esittää omaa erinomaisuuttaan. Ja Volvokuskit ovat myös muuttaneet ajotapojaan. Ilmeisesti nyky Volvot ovat päässeet laiskan ja traktorimaisen auton maineesta ja nyt sitä sitten kyrpäillään muita enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen mies harhaisten ja liian suurien kuvitelmien kanssa omasta ajotaidosta autonsa ratin takana, on suurin syy ongelmiin liikenteessä. Myös lukumääräisesti. Suomalaisen miehen mielestä hänellä on liikenteessä vain oikeuksia, muilla vain velvollisuuksia. Tästä syystä suomalainen mies pyrkii opettamaan muita ajamaan kuten hän itse haluaa ja miten hän kuvittelee olevan oikein. Opetus tapahtuu mm. valoja vilkuttamalla, torvea soittamalla, keskisormea tai nyrkkiä näyttämällä, voimakkailla kiihdytyksillä, joilla estetään jonkun muun kaistan vaihto, jarruttelemalla turhaan sekä kiilailemalla. Jos joku pyrkii ohittamaan tätä suomalaista alfaurosta, tämä löytää välittömästi kaasupolkimen, jota painamalla saadaan sen verran lisää vauhtia, että ohitusyritys saadaan plokattua.
Näitä liikenteen kyrpiä esiintyy kaikkien automerkkien ohjaimissa, mutta jostain syystä isojen maasturien ja saksalaisten premium-merkkien peltikoppien suojissa niitä on kyllä varmasti muita enemmän. Ilmeisesti auton iso koko ja kuvitelmat saksalaisen merkin nk. paremmuudesta saa pienimunaiset öykkäröimään ja yrittämään esittää omaa erinomaisuuttaan. Ja Volvokuskit ovat myös muuttaneet ajotapojaan. Ilmeisesti nyky Volvot ovat päässeet laiskan ja traktorimaisen auton maineesta ja nyt sitä sitten kyrpäillään muita enemmän.Onhan tuo pitkä pahanmielen purkauksesi jotenkin viihdyttävä vaikka kuten itsekin ymmärtänet, ei siinä totuutta ole edes siteeksi.
Ok, peruutetaan sen verran, että noita muita opettamaan pyrkiviä näillä nettipalstoilla tosiaan esiintyy ihmeteltävän paljon, onneksi todellisessa liikenteessä vähemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo pitkä pahanmielen purkauksesi jotenkin viihdyttävä vaikka kuten itsekin ymmärtänet, ei siinä totuutta ole edes siteeksi.
Ok, peruutetaan sen verran, että noita muita opettamaan pyrkiviä näillä nettipalstoilla tosiaan esiintyy ihmeteltävän paljon, onneksi todellisessa liikenteessä vähemmän.Hienoa huomata, että jonkun kirjoitus osuu kohteeseensa ja aikaansaa kirjoituksessa kuvatun ilmiön väheksyntää tai peräti sen kieltämistä kokonaan.
Etkö sinäkin ole kuitenkin mielestäsi keskivertoa parempi kuljettaja ja usein muiden töppäilyjen kohde ja uhri? Eikös vaan mielestäsi vain muut töppäilee, etkä sinä koskaan? Heheh.
- Anonyymi
Überheblich, Übernehmen, übergeben
Überleben, Überraschen, überfallen Deutchland deutchland über allen.
Bmw Fotze.- Anonyymi
Onko kellee käynny niin et rampilta tulija suuntaa autoaan kohti autosi takaosaa??osuma olisi tullut jos ei oltaisi katsottu peilistä reipasta tulijaa.No jää perään roikkumaan ,kaksikaistainen,taas kun kaistat muuttuu yhdeksi lähtee lopussa ohitukseen.Kaista oli niin kapee et väistettiin oikeelle.Minkä takia tuo autoilija ei mennyt ohi,kun ajettiin kahtakaistaa? Tää sattui lohjalla,tulimme lohjan keskustan suuntaan,kys.auto ajoi edellämme.Tää oli aamulla.Kys.auto ajeli ihan suoraan muuten,mutta roikkui jo edellä ajavan takapakissa.Moni sanoo vaikee soittaa poliisille jos asiaa ja mikä numero, 112,hätäpuheluita varten.Monikaan suomessa tiedä poliisin saati palokunnan nroita ei kiireellisissä kysymyksissä.Itse soitin. 112 kun löysin palovaroitus,aikaan kytevän nuotion metsästä.Siitäkin seurasi melkoinen kommellus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kellee käynny niin et rampilta tulija suuntaa autoaan kohti autosi takaosaa??osuma olisi tullut jos ei oltaisi katsottu peilistä reipasta tulijaa.No jää perään roikkumaan ,kaksikaistainen,taas kun kaistat muuttuu yhdeksi lähtee lopussa ohitukseen.Kaista oli niin kapee et väistettiin oikeelle.Minkä takia tuo autoilija ei mennyt ohi,kun ajettiin kahtakaistaa? Tää sattui lohjalla,tulimme lohjan keskustan suuntaan,kys.auto ajoi edellämme.Tää oli aamulla.Kys.auto ajeli ihan suoraan muuten,mutta roikkui jo edellä ajavan takapakissa.Moni sanoo vaikee soittaa poliisille jos asiaa ja mikä numero, 112,hätäpuheluita varten.Monikaan suomessa tiedä poliisin saati palokunnan nroita ei kiireellisissä kysymyksissä.Itse soitin. 112 kun löysin palovaroitus,aikaan kytevän nuotion metsästä.Siitäkin seurasi melkoinen kommellus.
Kertomassasi tapauksessa useinmiten syynä ohitukseen on ohitettavan käsittämätön vauhdin hiipuminen kun kaksikaistainen osuus eli suurin pelko ohitetuksi tulemisesta loppuu.
Jos ei, on ohittaja idiootti.
- Anonyymi
Jos tuota on jatkuvasti, voi miettiä onko omassa ajamisessa jotain, mikä aiheuttaa näitä ongelmia. Nuita juttuja näköö sillointällöin. Mut ei ole ongelma noissa.
Toiset ei vain osaa ajaa. Ja kun tilanne tulee paskan kuskin kanssa toimitaan ja homma tuli ja meni, ei ongelmaa, eikä stressiä.
Mut on mul yks niksi sulle, joskus sulla on vaan vanha romu ja siksi kohtaa hölmöilyä enenmän liikenteessä, meidän kakkosauto on vanha micra ja sen ratissa näköö eessä ja takana enemän pöljää käytöstä, kuin ykkösauton ratissa.
Jostain syystä tehokkailla uusilla autoilla on tapana kertoa paremmuuttaan vanhoihin autoihin, eikä tehokkaaseen uudenmpaan.
Joten kokkeileppa ajaa paremmalla autolla, väheneekö, hölmöilyt tien päällä reippaasti. Kun huonoilla kuskeilla on tapana yrittää näyttää hyvältä tehottomien romujen rinnalla, eikä tehokkaijen.- Anonyymi
Useimmiten ylinopeusyrjöt ja muut örveltäjät eivät itse huomaa mitä ongelmia muille aiheuttavat. Ei se aina ole muista kiinni, vaan juurisyy on örveltäjissä.
- Anonyymi
Sinun mielestäsi auton teho ratkaisee kuljettajan taidot? Tehokkaan auton kuljettaja on hyvä ja käyttäytyy siis aina liikenteessä älykkäästi ja kohteliaasti? Hehe.
- Anonyymi
Mullon sitten tosi hyvä auto kun en noita kamaluuksia juurikaan nää. Audia vielä joku koitti kouluttaa köröttämällä vasenta kaistaa "ohitettavan" rinnalla, mutta pösön kuningasleijonan edestä ovat alkaneet siirtymään melko asiallisesti oikealle. No, tällä on tullut vastaan jotenkin uudelta tuntuva ilmiö, että tojotat kiihyttelee ärhäkästi valoista. Koittaako ne muka haastaa tai "kyykyttää" mutta se kai ei toisaalta ole mikään ongelma, hyvä vaan että ovat löytäneet kaasupolkimen.
- Anonyymi
Sulla on vaan tehoton auto. Toimi kuten tämä toimitusjohtaja. Osta tarpeeksi tehokas mersu, niin sillä kyllä pärjää nykyliikentessä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7a154666-d9b4-4979-a095-777a5d83c70b- Anonyymi
Minulla on vanha ja tehoton auto jolla ajan ja tulen jatkossakin ajamaan.
- Anonyymi
Lopeta se itkeminen ja pidä huoli vain omista asioistasi! Jos sinut joku kyykytti niin varmaankin sinulle on näytetty sinun paikkasi, joten kannattaa silloin pysyä kyykyssä, köyhä.
#mercedes-benz- Anonyymi
Sulla on vähän väärä "hashtag". Sen pitäisi olla "#mul.kku".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on vähän väärä "hashtag". Sen pitäisi olla "#mul.kku".
Se on tämä #mercedes-benz kirjoittaja muutenkin vähän osattomaksi jäänyt aivoinvaliidi.
Erikoista järjen puutetta osoitaa, yllämainitun lisäksi, kirjoituksissaan kuorma ja rekka-autoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tämä #mercedes-benz kirjoittaja muutenkin vähän osattomaksi jäänyt aivoinvaliidi.
Erikoista järjen puutetta osoitaa, yllämainitun lisäksi, kirjoituksissaan kuorma ja rekka-autoista.Tältä näyttää kun jossain kateellinen läski vinkuu.
#mercedes-benz
#hamiltonmaailmanmestari
#rekatpoisliikenteestä
#tietkuuluuautoille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tältä näyttää kun jossain kateellinen läski vinkuu.
#mercedes-benz
#hamiltonmaailmanmestari
#rekatpoisliikenteestä
#tietkuuluuautoilleAivoinvaliidiile joku muka kateellinen, uskotko möläytykseesi edes itse?
Oikea "hashtag" sinulle olisi, kuten muuan kirjoittaja jo totesi "#mul.kku". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivoinvaliidiile joku muka kateellinen, uskotko möläytykseesi edes itse?
Oikea "hashtag" sinulle olisi, kuten muuan kirjoittaja jo totesi "#mul.kku".Huomaan, kuinka olet tullut kyykytetyksi ja purkaat sen mahdolliseen kyykyttäjään. Sinuna hyväksyisin taloudellisen tilanteesi ja pysyisin kyykyssä!
#mercedes-benz
#rekatpoisliikenteestä
#tietkuuluuautoille
#hamiltonmaailmanmestari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan, kuinka olet tullut kyykytetyksi ja purkaat sen mahdolliseen kyykyttäjään. Sinuna hyväksyisin taloudellisen tilanteesi ja pysyisin kyykyssä!
#mercedes-benz
#rekatpoisliikenteestä
#tietkuuluuautoille
#hamiltonmaailmanmestariTarkoitatko, että joku mersulla ajava tampio, kuten vaikkapa sinä olisi minua jotenkin "kyykyttänyt"?
Taloudellinen tilanne toki pieneläkeläisellä voisi aina olla parempi, mutta sinulla menee silti jopa kerjäläistä huonommin koska aivokapasiteettisi on tasolla jonka idioottimaisissa kommenteissasi osoitat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että joku mersulla ajava tampio, kuten vaikkapa sinä olisi minua jotenkin "kyykyttänyt"?
Taloudellinen tilanne toki pieneläkeläisellä voisi aina olla parempi, mutta sinulla menee silti jopa kerjäläistä huonommin koska aivokapasiteettisi on tasolla jonka idioottimaisissa kommenteissasi osoitat.No jos ei ktykyttäjäsi ollut nersu niin enhän se sitten minä ole voinutkaan olla, mistä sitä tietää?
Pidän vertauksesi minua kerjäläiseen mielessä! Saa mukavasti hymyn huulille kun kaukosäätimen napista avaan autotallin oven.
#mercedes-benz
#rekatpoisliikenteestä
#tietkuuluuautoille
#hamiltonmaailmanmestari
- Anonyymi
Fasismi nousee ja natsit ajaa vaunuillaan kuin siat.
- Anonyymi
Aja viikko tasan rajoituksen mukaan ja laske montako natsia ohittaa.
Jopa naiset putkiaivoisia ainakin saksalaisissa autoissa.- Anonyymi
Olet nyt tuon aivopierusi oksentanut useampaan liikennettä jotenkin sivuavaan ketjuun.
Mistä vihasi naisia ja saksalaisia autoja kohtaan johtuu?
Etkö ole naista saanut ja saksalainen autokin on vain haave?
- Anonyymi
Saksan päästöhuijaus kertoi kaiken näillä ajavien moraalista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1521626Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin671596Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä671303En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1311292- 441134
- 172958
90-luvulla maa syöksyi lamaan, ja silloinkin oli syypäinä samat tahot kuin nyt
Laman aiheuttajat olivat demarivetoinen virheellinen finanssipolitiikka, sekä ay-liikkeen taipumattomuus tilanteessa mik102915Mä olisin niin iloinen
Jos vielä joskus nähtäis.. Ollaanko tulkittu mies toisiamme väärin?. Kumpikin luuli ettei toinen tykkää, vaikka molemmat60744Olisitko ihminen minulle. Ihan ihminen vain.
Tiedätkö, että saan kyyneleet silmiini, niin syvästi sinua kaipaan. Meidän välillä on jotain todella syvää, kaunista ja42687Vakava varoitus perussuomalaisista!
Keskustan Annika Saarikolta veret seisauttavaa tekstiä, lukekaa uutinen kokonaisuudessaan, tässä siitä maistiainen: ”Ke156675