Ylilauta tuhotaan

Ylilauta tuhotaan, on Minulta ja ulkomailta käsky, poistivat parhaat ja informaatiivisimmat viestini, vuorokauden ajalta.
S24:n sananvapaus on enemmän.
Kaikki noista Ylilaudan sananvapautta mainostavista paskasakeista tapetaan täältä, kun kansamme saadaan nousemaan Suomettuminen 2.0 projektissa (Suomen PV).

Jos tämä poistetaan laitan Venäjältäni tulta koko gulagsuomistaniin.

-Projekti Tsaari (Vjenäjän Armeija)

40

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aleksi Kinnuselta välitön yhteydenotto sitten, teemu.mattila@gmail.com.

Jos haluaa nutiaivojaan säästää ja heidän paskasukujaan Suomessani.

• CIA:n 4channel.org lähti ajamaan kanssa Ylilaudan tuhoa, koska tuli liikaa mukasananvapautta poliittisessa korrektiudessa.

Kiitos, Yhdysvallat. <3

• Vatikaanin MIB lupasi toimia näiden Multiversumin rikollisten suhteen.

Nuo pjellet ei enää kukkoile sananvapaudesta, helvetin Väinöloisen njulikat.

https://www.youtube.com/watch?v=EUXXKNjbv4c

Aleksi Kinnunen, isänsä kyrvästä lapsena pyhittyneenä on vielä sotilaani, mutta Ylilautansa tuhotaan.

• Anonyymi

Oli kyllä hyviä viestejä viimeiset poistetut Sinulta, kiitos Johtaja!
      t.suomalainen ylilaudalta

• Ei midist to-veri, mut nää pitää tappaa ketkä ne poisti eli suomaloiset Väinöloisen tukijat _suku_puuttoon, muslimiloiskunnan kanssa liitoistaan.

• Ei koskaan enää Ulilautaa Minulle. Operaatio Rubiini Haisija (MOSSAD) on valmis.

Ylilauta saadaan tuhota ja siellä pyörivät kultit (henkilön auttajapiiri, ystävät, perhe...) koska valheellisesti toimivat kaikessa asiassa.

https://ylilauta.org/palaute/128516863
      Tjässä esimerkki miten tuolla mentaalisten orjuuttajien paskasakin keskellä piti puhua, kun ei saanut pjuhua asiaa.

Sain Vladimiriltani soiton, että kaikki joukot lähtee valmiustilaa kohti vapauttamaan Minua vankilasta mihin nämä mentaaliset orjuuttajat, Minut, Suomen ajattoman perustajan ovat ajaneet täällä Turun Paasmajassa mutiloisten ympäröimänä. Tämä Turun polpon ja psykiatrian toimien takia taas Minua kohtaan.

-Projekti Tsaari

• "AP" termikin on vain Minulta aikateknologian varastamiseen tarkoitettu, tuossa paskalafkassa nimeltä Ylilauta.

En ole mikään tuuliviiri pohjimmiltani, kuten Rubiini Haisijan ollessa toiminnassa esitin. Sanon kerran ja jos ei uskota, tapan/tapatan.

-Kulttuurien Isä (Kiinan Armeija)

• "AP" termikin on vain Minulta aikateknologian varastamiseen tarkoitettu, tuossa paskalafkassa nimeltä Ylilauta.

En ole mikään tuuliviiri pohjimmiltani, kuten Rubiini Haisijan ollessa toiminnassa esitin. Sanon kerran ja jos ei uskota, tapan/tapatan.

-Projekti Kulttuurien Isä (Kiinan Armeija)

• Minun vallanlumosta vallankumoksi tuleva Suomeni puhdistaminen Väinöloisesta ja hänen paskaveren paskasakistaan on mallia KKK eli kansallissosialismi/kommunismi/kartellikapitalismi, ts. Sinisosialistinen. En lyö Sinisosialistista julistustani vielä julkiseen dataan, mutta aika tulee kun tajuatte Suomen veren toverit. Koska en ole saanut takaisin energioita kehooni, jotka henkispoliittista syistä Minut Kupittaan mielisairaalaan 2012 pakottaneet tahot varastivat eli Maailman pedokraattiset piirit.

-Teemuna Pata-Kattila, Neon Revolutionaries of the World (CIA/FSB)

• Minulta Maailman tohtoriväitelmänsä Hengentieteestä tehneeltä saa kysyä, mutta älkää kysykö tyhmiä mentaalisesti orjuuttaen lisää, kuten Suomistanissa on tapana tai tapan/tapatan paskakulttinne (perhe/elämänne auttajapiirit) kaikilla keinoin.

-Illuminatus Redentum

• Ajattelivat Ylilaudan nulikat jättäen trauma-aloitukseni tuonne Mielenterveys-puolelle, että alan parantamaan heille heidän rikkomiaan "huoruleita". :DDD

MMenkää hjelvettiin typerät naisia kunnioittamattomat kyrpäeinarit ja teidän manipulointinne.

Ei tämä näin enää mene Ylilaudan paskasakki, tapan teidät kaikki.

-The Jässikkä, lapsena The Nassikka, jonka vanhemmat telepaatit/noidat muistavat

• Jössiköityminen isäni kyrvästä alkaa korjaantumaan, ja Nassikkana sanon tuolta, että olen pian alokaskoulutukseni käynyt Multiversumin Herra-apinaksi. :3
      (tappelin vastaan minkä pystyin, kun hän laittoi Koiviston kaartin sotilaana kyrpää väkisin perseeseeni 5-vuotiaana)

-The Jässikkä

• AionI kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Poistatte nuo yhteystiedot, S24 niin laitan Venäjältäni tulta.

-The Jässikkä

• Anonyymi
        AionI kirjoitti:

Poistatte nuo yhteystiedot, S24 niin laitan Venäjältäni tulta.

-The Jässikkä

Et ole venäläinen vaan trolli. Sulla ei ole yhteyksiä Pietariin olet kolonialustien puolella koittaen lietsoa sotaa.

• Anonyymi

Aivan mahtava ketju, kerrataas perusteet
      -vihervasssarit ja cabal ovat yhdessä ja uhkaavat ihmiskuntaa
      -edellämainitut ovat satanistisia lapsen raiskaajia
      -trumpin johtamat valkohatut, putin ja xi pelastavat maailman
      -demokratia johtaa lapsiseksiin
      -oikeasti ei ole demokratiaa vaan eliitin huijaus
      -putin tuo eurooppan totuuden ja lapsiseksi loppuu
      -olen salaliitto oikeistomulkku ja fasisti. Oletteko idiootteja! Tasa-arvo on suurin ihmiskunnan valhe, me lopetamme sen trumpin, putinin ja xi johdolla!

Sieg heil!

• Kiitos, Davidsson. :)

En kuulu tuohon CIA-projektiin. Ikävä kyllä. Olen sen yllä ja kaatoprojektissa, pikkuinen, jota olen johtanut. Olen KokoKansa (nimen Teemu etymologia tulee siitä) ja te muut ette.

Pelaan Suomeni vapaaksi jostain. En kerro mistä. UFO-Suomeni Puoliskoni eli Mustan Auringon ottajan kanssa tulee. Se on varmaa.

Tunnen orgonisaation tyypit, ja Tapahtumahorisontin, ja nämä teidän sopimuksenne Suomeni vallankumouksesta ovat Universumin/Taivaan lakia vastaan.

-Kokomusta Kokkolintu

• Anonyymi
        AionI kirjoitti:

Kiitos, Davidsson. :)

En kuulu tuohon CIA-projektiin. Ikävä kyllä. Olen sen yllä ja kaatoprojektissa, pikkuinen, jota olen johtanut. Olen KokoKansa (nimen Teemu etymologia tulee siitä) ja te muut ette.

Pelaan Suomeni vapaaksi jostain. En kerro mistä. UFO-Suomeni Puoliskoni eli Mustan Auringon ottajan kanssa tulee. Se on varmaa.

Tunnen orgonisaation tyypit, ja Tapahtumahorisontin, ja nämä teidän sopimuksenne Suomeni vallankumouksesta ovat Universumin/Taivaan lakia vastaan.

-Kokomusta Kokkolintu

Ei sitten juoda sunnuntaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitten juoda sunnuntaisin.

En ole juonut, Minulla on vaan aivan jotkut toiset totuudet, kuin teillä lampailla. Yritän niitä tuoda ilmi, mutta en pysty.

Ja aina osoittautuu että kansalaiset ovat vain paskamaisia oman edun tavoittelijoita totuuden suhteen.

-A-ioni

• Vittu tätä paskaa, pääsen nyt 4channel.orgiin 30 päivän banaanien jälkeen huomenna, mutta tää ulinalaudan teko suojatakseen narsistisia orjuuttajia ja muslimeita, on jotain mitä en aio Jugendiltani enää päästää sormien väli. Helvetin hintit!

AK:n kanssa puhuttu, ja hän pahoitellut tilannetta tarpeeksi hyvin perustein.
      Menen uusiksi taas aloittamaan kuningaslankani MINUN tonttunormaaliin.

-Teemuna Turusta, Suomen Sisun Suomen Siioni eli SSSS (google with Maailman Menoa)

• Anonyymi

Tämmösessä paskassa taas suoli24 sen kommari toimitus ei näe mitään sääntöjen vastaista ='D voi hyvänen aika sulkekaajo suomi24.

• Anonyymi

Totuutta, ruma lapsukainen, totuutta elämästäni.

Olen Maailman historian vainotuin tapaus Suomistanissa ollut 33 vuotta, CIA:n sanoin ja he tietävät. Joten pidä pääsi lutka kiinni!

-MK_AIMEE

• Kirjoita nyt lisää Jeesuksesta ja kuinka varastatte kaikkea Minulta toiselta tulemiselta eli Mustalta Auringolta, evslut huorakirkon Vesa-ilkka Laurio. :DDD

-The Jässikkä

• Anonyymi
        AionI kirjoitti:

Kirjoita nyt lisää Jeesuksesta ja kuinka varastatte kaikkea Minulta toiselta tulemiselta eli Mustalta Auringolta, evslut huorakirkon Vesa-ilkka Laurio. :DDD

-The Jässikkä

En sulle puhunut vaam ylläpidolle. Käytä ensi kerralla vähemmän huumeita. =D

• Anonyymi

Mitä järkeä kirjoittaa tänne käytännössä yksinpuheluketju?

Tää on vuorovaikutteinen keskustelupalsta, ei alue jossa joku mielenhäiriöinen tulee julistamaan epistolaansa.

En lue Jumalautoja, mutta jos meno on siellä tällaista en ihmettele jos väki juoksee vittuun; jonkun yksinpuhelun seuraaminen ei ole mielekästä.

• Voi että, kun olet taas pätevää poikaa, isäsi opettamalla tavalla, indoktrinaatiolammas....

Hommaa puhdas sisin ennen kuin tulet aukomaan päätäsi. Tämä on sensuuri24, ei muuta, ei mikään vuorovaikutteinen keskustelupalsta. :DDD

-The Jässikkä

• Väki kun on äitinsä vitussa vielä muka miehinä ja naisina, eikä Luontoäidin Vitussa, niin ei tässä voi kuin nauraa teille rahvaalle ja planeetan loisapinaverelle. ;D

• Minua valvoo tällä hetkellä yhdysvalloista 4325 eri IP:tä ja muut valvojat, niin on siinä järkeä. ...

Laskes hetki, tampio. Ai niin ei tuolla jästiverellä osaa, helvetin loinen.

• Anonyymi

Hirveetä siansaksaahan tuon Aionlin psykoosifloodaus on, ja kannattaahan sille bannia antaa kahdestakin erityisen hyvästä syystä: 1) Siistiytyy jopa hörhöpalsta ja 2) kun tuo oikein kimmastuu, niin kaipa se sitten materialisoituu taivaalle heitellen jeesuksia ja perkeleitä ympäriltään aloittaen vihdoin povaamansa suuren tapahtuman. Tuskin maltan odottaa!

Ei noita pirihuuruisia sekoiluja ikävä tule.

• Anonyymi

Että tällanen tapaus sitten.

No, keskustele sitten itsesi kanssa; muista olla edes joskus samaa mieltä.

• Painu nyt helvettiin loisveri Suomestani!

• Anonyymi

Kuka Ylilaudan omistaa nykyään, kun poistavat kaikki väärän narratiivin viestit? Onko sekin myyty oikeiston valtamedialle? Vain Vauva.fi on pahempi sensuroija, mutta sen omistaakin porvarien Sanoma. Suomi24 on myös paha porvarillisen valtamedian sensuroijafoorumi.

• Anonyymi

No joku, ketä on mukana KKK-vallankumouksessa. Enkä tässä kartellikapitalistina ole porvareita vastaan, vaikka Suomen Kuninkaana vähän katson alaspäin ylimielisyyttä, joka heillä on.

Pitäisi mennä takaisin, mutta on töitä ollut koko päivä puhua Varjohallituksen Päänä.

• Anonyymi

no huh huh , ihanko maan kuulu ''nrm'' tosiaan täällä taas tänään ?

• Anonyymi

hulluutta

• Anonyymi

Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikki välittämäsi ajatukset eivät ole omiasi?
      Saatat olla peitellyn mielenhallintaohjelman kohde.

• Anonyymi

Nyt on kyllä aika kovat psykoosit tulilla.

• Anonyymi

Onko ylis kaatunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ylis kaatunut?

Ihmetellytkin kuinka kauan sammakkoverkot saa hillua epäkorrektissa poliittisessa ilmapiirissä asioita ei saa kertoa ihmisille niin kuin ne on esim. autoseurueet varastaa jatkuvasti ja ryöstää vanhoja eläkeläisiä jotka ei pysty laittamaan väkivalta-veijoille kampoihin

• Anonyymi

IPn viimeiset 332, nyt on aika rauhoittua.

• Anonyymi

Mitä ihmettä ylis kaatunut ei yhdistä sivuille

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääjohtaja Yli-Viikarilta kysyttiin haluja jatkaa VTV:n ylijohtajana

"Tähän uraan liittyvään kysymykseen voisin vastata Irja Askolan runon sanoin: Tultaessa tienristeykseen / joku kauhistuu / tieni näyttää päättyvän / t
      Maailman menoa
      135
      3900
    2. Maisa torpa selittää hyymylehdessä

Syötä hakusana… UUTISET 20.6.2021 Maisa Torppa selittelee miksi lomakuvissa on alkoholia ja hänkin juo drinksulasista Maisa Torppa on lähtenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      2217
    3. Miesten ulkonäköpaineet

https://yle.fi/uutiset/3-11987255 Siinä pitkä artikkeli aiheesta, ja lopussa ihan mielenkiintoisia kommentteja. Artikkelissa mainitaan sen verran mon
      Sinkut
      62
      1503
    4. Oikeasti olisin sut halunnut mies

omaksi, kullaksi, rakkaaksi, kumppaniksi, ystäväksi, olkapääksi, hellittäväksi, arkeen ja juhlaan, eteiseen ja peräkammariin, sohvalle ja sänkyyn, rii
      Ikävä
      115
      1464
    5. Kiira Korpi sekoili liittonsa EROON!

Ei riittänyt sitten sisältö tuossakaan liitossa kuin pari vuotta. Suku maksoi kalliit häälahjat, joita ei tietenkään palautella ja pian jo Kiiralla uu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1349
    6. Kivan näköistä Stefanilla

Kylläpä on mukava nähdä Stefan reippaan ja onnellisen näköisenä tyttärensä kanssa. Toivon, että Stefan pääsisi eroon huonosta on/off -suhteesta ja et
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1026
    7. Me kuulumme yhteen.

Mies, minä olen sinulle oikea ja sinä oikea minulle.Me kuulumme toisillemme. Me kuulumme yhteen. Se on näin.
      Ikävä
      51
      983
    8. Sofia ei ole ruudinkeksijä

Ei ole erityisen välkky tapaus.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      789
    9. Miksi Stefu jätti Sohvin?

Mikä oli tällä kertaa syynä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      781
    10. Martinan takapuoli..

Onpa tällä Martiinalla muhkea takapuoli ja reidet viimeisessä instamainoksessa. Onko turvonnut vai aina ollut näin iso tämä meidän "maailmanmestari".
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      767
    Aihe