Huijauspuheluita on tullut kuukaudessa kuusi kappaletta

Anonyymi

Englantia puhuva mies soittaa (olevinaan) Microsoft'ilta ja haluaa puhua kanssani tietokoneestani. Kysymys on huijauksesta. Jos vastaa kysymyksiin, rahat lähtee tililtä.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kuuntelin linkistä. Jos minulle tulisi tuollainen puhelu, löisin vain luurin kiinni. On sen verran tönkkö englanti, etten pystyisikään keskustelemaan. Olen aina ollut tosi harmissani huonosta enkustani vaikka olen sitä paljon opiskellut, mutta nyt siitä huonoudesta on hyötyä.

• Anonyymi

Päivänä eräänä tuli puhelu englannista, Fonecta Caller ohjelman mukaan Leeds nimisestä kylästä. Jätin vastaamatta.

• Anonyymi

Minulla tulvii sp- osoite täynnä vieraskielisiä viestejä. Onneksi olen osannut kaikki laittaa Spämmin, johon tulee myös minulle osoitetut viestit, mutta mustalla ja tunnistettavat, joten helppo vastata.

Spämmin on siitä hyvä, että sen voi tyhjentää kerta painalluksella ja siellähän ovat.

En koskaan tarvitse esim. peniksen pidennystä, enkä venäläisiä naisia, koska olen nainen. Puhumattakaan näistä houkutuksista, että nyt sinulla on jos mitä ilmaista pelaamista, saati, että haluaisin maksaa lainani heti, koska minulla ei ole lainoja, ja talomme on velaton.

Ilmoitin jossain näistä oudoista puheluista, joita minulekin tuli, niin latelin sinne vain sitä perkelettä, niin kauan, kuin linja oli auki ja soittoja ei ole tullut, mutta vannon, että saman vastauksen saavat edelleen

• Anonyymi

Vastasin vain kahteen ensimmäiseen, kun äkkiä vilkaisten numeroitte loppuosa
      oli sama kuin kotihoidolla. Suljin heti, sanomatta mitään, kun mies alkoi kertoa englanniksi Microsoftista.
      Googlasin numerot, kaksi meni Angolaan, "firmaan", muista ei tullut
      hakutulosta ollenkaan. En sanonut kuin "haloo" numeroihin, koska
      jostain luin, että jos vahingossa sanot "yes", niin olet jo lirissä.
      t. aloittaja

• Anonyymi

Mullakin tullut 1 intialainen Microsoft department soitto ja yksi afrikkalaisen kuuloinen joka sönkötti jotain. Molemmat soitot katkaisin nopeasti.

• Anonyymi

Jos sanoo jees valitaan ensi vaaleissa ankolan persientiksintiksi sitä ne juuri kysyy elinikäinen vika

• Vähäaika sitten tuli puhelu. Numeron alla luki Iso-Britannia. Painoin hylkää-painiketta.
      Huijausyritykseksi sen noteerasin.
      Ei minulla ole mitään yhteyksiä kyseiseen valtakuntaan.

• Anonyymi

Sama täällä.

Pitäis aina olla varuillaan että ei anna myöntävää vastausta vain.
        Eli jos kysyvät että ovatko soittaneet "Ritva Kekäräräiselle", niin ei saa vastata että "kyllä".
        Silloin saivat nimittäin myönteisen kyllä-vastauksen, mitä voivat käyttää hyväkseen.

• Anonyymi

Raivostuttavaa GRRR !!! Aamulla varhain tuli jo kolme huijauspuhelua.
      Pelästyin, kuka soittaa niin aikaisin, onko joku läheinen hätää kärsimässä
      tai kuollut.
      En voi laittaa kännyäni äänettömälle, koska olen kahden vanhuksen auttaja
      24/7.
      Jonain päivänä kun en ole kuullut, huijauspuheluita on tullut viisi.
      Ei niitä varmaankaan saa estettyä.
      Olen laittanut "tiedoksi" sähköpostia poliisille, mistä numeroista puheluita on tullut,
      vaikka en tiedä hyödyttääkö se poliisia mitenkään, koska ei niille kai kukaan mitään voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5499
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3647
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      300
      1898
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe