Pissaan housuun

Minulla on paljon pissa housu tarinoita
Olen 19v tyttö
Uusin on tapahtunut 2 viikkoa sitten
Kun olin menossa katsomaan elokuvaa olin menossa 5 kaverin kanssa elokuvateatteriin ja minä otin 2 pulloa limpparia ja Jon ensimmäisen tunnin aikana ja elokuva kesti 3 tunti 30 min päästä tuli kova pissa hätä ja 10 min päästä en enää voi pidätellä pissaa ja pissat valuvat housuun ja kaveri katsoo minua ja minun huosujani. Ja me ollaan 3 rivissä ja nolottaa tosi paljon ja kun elokuva on loppunut me lähdetään pois ja käveltiin kaupungille ja 2 tunniksi ja sitten olen kotona ja eteiseen tulee uudet pissat.

2

68

Vastaukset

• Onko tämä normaalia kun en voi pidätellä pissaa ja ekan kerran 1 luokalla tuli housuun ja joka kuukausi tulee pissat melkein housuun
      Joskun on puolinvuottkin taukoa.

Onko teillä saman laista kun minulla eli oletteko pissa housuja.

Ja se tuntuu nykyisin normaalilta ja kaikki kaveritkaan eivät ihmettele kun pissaan housuun.

• Käy varmistamassa onko normaalia lääkärillä. Hän selvittää minkälaiset tavat sinulla on ja kuinka tulee pissahätä. Siitä hän saa kuvan, että mikä on tilanne.
      Tuon ikäisenä ei pitäisi olla mitään kuin ehkä pissatulehdus, mutta hyvä se on oikeasti tarkistaa, koska sieltä voi saada myös neuvot miten toimia niin ei tule uudestaan noloa tilannetta.
      Tiedän, että on noloa mennä lääkärille kertomaan avoimesti aiheesta, mutta se on yksi nolo tilanne mikä tulee mahdollisesti pelastamaan sinut jatkuvilta noloilta tilanteilta. Ole lääkärille rehellinen ja kerro kuinka paljon se haittaa sinun elämää, niin tulee paras lopputulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia yllättävää itki nikon oven takana

https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-kohuparin-eropommista-Sofia-Belorf-tunki-Niko-Ranta-ahon-kotiin-mustasukkainen Ei hyvää päivää!!!!!!!
      280
      10603