Hannu Karpoa on ikävä !!

Anonyymi

Karpo toi epäkohtia esiin. Puolusti köyhiä ja epäoikeutta kohdanneita.. Ja antoi jutuissaan MOLEMMILLE osapuolille mahdollisuuden vastata ja Puhua ! Olis tällä nyky puudeli, Sylikoiramedialla opittavaa ! Ollaan niin hyss hyss ja ääriKorrektia !

330

8909

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, olisi tilausta samanlaiselle ruohonjuuritason journalismille. Jossa tehdään ohjelmaa sen vaikeuksiin ajautuneen ihmisen ehdoilla ja haetaan hänelle oikeudenmukaisuutta. Siksi että kaikki äänet tulisivat kuulluksi. Mutta ohjelmat eivät voi enää olla räväköitä tai spontaaneja, kun koko ajan joku loukkaantuu joka asiasta ja kaikesta voi joutua oikeuteen. Myös siviilirohkeudesta jos on jonkin heikon asialla. Voi olla myös että enää ei palkata persoonallisuuksia tekemään ohjelmia. Katsotaan vaan saippuasarjoja ja jotain teko realityä. Keinotekoista selviytymistä autiolla saarella tatuoituna bikineissä.

      • Anonyymi

        Liisaa on tuota salkkari, temppari yms skeidaa. Ihmiset eivät ota asioista selvää..


      • Anonyymi

        Karpo sai tuottaa ohjelmaansa kun MTV sai hyvät katsojaluvut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo sai tuottaa ohjelmaansa kun MTV sai hyvät katsojaluvut.

        Eiku eikös tää karpo itse sanonut et ylen ohjelmajohtaja oli sanonu ettei ohjelmaa tulla näkemään yleisradion kanavilla..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku eikös tää karpo itse sanonut et ylen ohjelmajohtaja oli sanonu ettei ohjelmaa tulla näkemään yleisradion kanavilla..?

        Karpo oli liian rehellinen ohjelmissaan, käsitteli myös vähemmistöjen, mustalaisten yms. asioita. Sellainen ei sovi nykypäivänä, on liikaa virallisia, valheellisia totuuksia, mitä pidetään sensuurin avulla hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo oli liian rehellinen ohjelmissaan, käsitteli myös vähemmistöjen, mustalaisten yms. asioita. Sellainen ei sovi nykypäivänä, on liikaa virallisia, valheellisia totuuksia, mitä pidetään sensuurin avulla hengissä.

        Muistan vieläkin sen jakson jossa joku mustalainen (olikohan se joku Vuokko) oli kirjoittanut Karpolle hirveästä naapurista ja että Karpon pitäisi tehdä juttu siitä. Sitten ku Karpo rupesi selvittämään niin selvisi että se mustalainen ite olikin aivan hirveä naapuri ja sen perhe tyrannisoi koko kylää ja se rupesi lopulta uhkailemaan Karpoa koska Karpo ei tehnyt juttua niin kuin tää Vuokko halusi 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo oli liian rehellinen ohjelmissaan, käsitteli myös vähemmistöjen, mustalaisten yms. asioita. Sellainen ei sovi nykypäivänä, on liikaa virallisia, valheellisia totuuksia, mitä pidetään sensuurin avulla hengissä.

        Totta, tänä päivänä Karpo olisi raastuvassa ties minkälaiset syytteet niskassaan koska meillä on vain yksi totuus ja se on kaikkien muiden ilmiöiden suvaitsevaisuus paitsi tavallisen suomalalaisen joka on lisäksi ihan tavallinen, ihan normaali hetero, se on ainoa joka on lainsuojaton, muita ilmiöitä suvaitaan oikein valtiovallan toimesta. Eikä missään nimessä viherrä eikä punerra mihinkään suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo sai tuottaa ohjelmaansa kun MTV sai hyvät katsojaluvut.

        Jopa lestaadialaiset kiroilivat, että ku siitä paskaloodasta ei tuu muuta katsottavaa ku Karpon hyvät ohjelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan vieläkin sen jakson jossa joku mustalainen (olikohan se joku Vuokko) oli kirjoittanut Karpolle hirveästä naapurista ja että Karpon pitäisi tehdä juttu siitä. Sitten ku Karpo rupesi selvittämään niin selvisi että se mustalainen ite olikin aivan hirveä naapuri ja sen perhe tyrannisoi koko kylää ja se rupesi lopulta uhkailemaan Karpoa koska Karpo ei tehnyt juttua niin kuin tää Vuokko halusi 😂

        Aikasemmin oli kirjoitettu ohjelmasta kotimaan katsaus, katsoin sen siinä paljastui kuinka pappi oli ostannut ääniä että pääsis kirkkoherraksi. Miksi Karpo ei tätä paljastanut.tämä on todella vakava rikos.


      • Anonyymi

        Miten niin enään? Miksi vedotaan menneisiin asioihin. Ennen ei ollut sen yhtään paremmin kuin nytkään. Oli tulipaloja oli sotia oli inflaatiota, oli sliipparit kun ei saanut sanoa mitään ja te väitätte että nykyään ei muka saisi sanoa mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, tänä päivänä Karpo olisi raastuvassa ties minkälaiset syytteet niskassaan koska meillä on vain yksi totuus ja se on kaikkien muiden ilmiöiden suvaitsevaisuus paitsi tavallisen suomalalaisen joka on lisäksi ihan tavallinen, ihan normaali hetero, se on ainoa joka on lainsuojaton, muita ilmiöitä suvaitaan oikein valtiovallan toimesta. Eikä missään nimessä viherrä eikä punerra mihinkään suuntaan.

        Oikeassa olet, sananvapaus on kaventunut. Miksi enää ei saa ilmaista mielipidettään, tämähän on pian kuin itäisissä ideologioissa. Paitsi, että niissä ei sentään hyväksytä sukupuolivähemmistöjä. Tuleeko Suomeenkin yksipuoluejärjestelmä? Vapaassa keskustelussa tulee hyväksyä myös katsontakannat, joista itse on eri mieltä, tai jopa kokee itsensä loukatuksi. Muutoinhan ei sananvapautta enää ole, jos ei saa esittää eriäviä mielipiteitä. Jos on vain yksi totuus. Uskoakseni se on myös pieni vähemmistö, joka on ruvennut määrittämään, mitä saa sanoa ja mitä ei. Täytyykö enemmistön alistua tähän, että vapaa mielipiteen ilmaisu ei ole enää sallittua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet, sananvapaus on kaventunut. Miksi enää ei saa ilmaista mielipidettään, tämähän on pian kuin itäisissä ideologioissa. Paitsi, että niissä ei sentään hyväksytä sukupuolivähemmistöjä. Tuleeko Suomeenkin yksipuoluejärjestelmä? Vapaassa keskustelussa tulee hyväksyä myös katsontakannat, joista itse on eri mieltä, tai jopa kokee itsensä loukatuksi. Muutoinhan ei sananvapautta enää ole, jos ei saa esittää eriäviä mielipiteitä. Jos on vain yksi totuus. Uskoakseni se on myös pieni vähemmistö, joka on ruvennut määrittämään, mitä saa sanoa ja mitä ei. Täytyykö enemmistön alistua tähän, että vapaa mielipiteen ilmaisu ei ole enää sallittua?

        Mitäs tämä ketjukin on, eikä täällä jokainen ole oman mielipiteensä ilmaissut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikasemmin oli kirjoitettu ohjelmasta kotimaan katsaus, katsoin sen siinä paljastui kuinka pappi oli ostannut ääniä että pääsis kirkkoherraksi. Miksi Karpo ei tätä paljastanut.tämä on todella vakava rikos.

        Erosin kirkosta sen ohjelman jälkeen enkä kadu sitä päätöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo sai tuottaa ohjelmaansa kun MTV sai hyvät katsojaluvut.

        Media on Vapaamuureiden halinassa, Vain saippuuaa annetaan kansalle. Poliisi yrittää estää omien tekojensa esim 12 & vs yksi raudoitettu tappoa leviämästä kansan tietoisuuteen uhkailemalla. https://mvlehti.net/2020/09/18/suomen-poliisi-aiheuttanut-hammennyksen-vakivaltavideon-levittaminen-voi-olla-rangaistavaa-vakivaltamateriaalia-ei-saa-jakaa/
        Tälläiset penk
        ikat uusii tekonsa kun osoitteita ei tuotu julki tieto siitä että joiuisi teoistaan vastuuseen riittäisi estämään ylivoimalla hyökkäykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liisaa on tuota salkkari, temppari yms skeidaa. Ihmiset eivät ota asioista selvää..

        Salkkarit oli katsottava
        tv-sarja vielä vuosina
        1999-2001 kun Jasper
        Pääkkönen ja Venla Saartamo
        näyttelivät rakastavaisia
        Salkkareissa. Nykyään Salkkarit
        on täynnä kieroilua, pettämistä,
        ilkeilyä, surua ja murhetta, niin
        en viitsi enään katsoa Salkkareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erosin kirkosta sen ohjelman jälkeen enkä kadu sitä päätöstä

        Ateistit vaan tuppaa olemaan
        rasittavaa sakkia kun inhoavat
        kirkonmenoissa käymistä, Raamatun
        lukemista ja valtauskontoamme
        Kristinuskoa joka on vaikuttanut
        Suomen maan kamaralla jo vuodesta
        1155 lähtien Piispa Henrikin ansiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistit vaan tuppaa olemaan
        rasittavaa sakkia kun inhoavat
        kirkonmenoissa käymistä, Raamatun
        lukemista ja valtauskontoamme
        Kristinuskoa joka on vaikuttanut
        Suomen maan kamaralla jo vuodesta
        1155 lähtien Piispa Henrikin ansiosta.

        En ole ateisti. Kieroilua inhoaan,jos pappi ostaa ääniä että pääse kirkkoherraksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liisaa on tuota salkkari, temppari yms skeidaa. Ihmiset eivät ota asioista selvää..

        Joo muistan et kun tää yli 20 kirjaa tehny kaveri oli kirjoittanu kirjan Mustat projektit - ydinaseita, vakoilua ja mielenhallintaa, vähän jenkkien rötöstelyistä, niin johan oli tullut kuulemma kuraa monelta tasolta niskaan. Sama kaveri kirjoitti myöhemmin historiikin syvänmeren sukeltaja Laakson avustuksella suomalaisten aikoinaan neuvostoliitolle tekemistä sukellusaluksista, Mir - suomalainen sukellusalus, laittoi Laaksolta saamia ennenjulkaisemttomia kuvia ja projektissa mukana olleilta haastattelun kautta saatua uutta tietoa, ni jo oli ollut uhkailu ruljanssi käynnissä.... suomessa on ihme hys hys meininki. Mistään, edes 30-40 vuotta vanhoista asioista saisi keskustella. No muistan aikoinaan kun Salamakin joutui kiipeliin Juhannustanssit teoksesta.... siis mitä tekopyhyyttä.... sit jos joku
        suomessa yhtään arvostelee ulkomaalaisia saati kirjoittaa jotain vaikkakin oman mielipiteensä niin jo joku on vinkumassa....
        Ja lopuksi, suomalainen lehdistö on hampaaton. Ylen MOT ohjelma on aitoa journalismia!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo oli liian rehellinen ohjelmissaan, käsitteli myös vähemmistöjen, mustalaisten yms. asioita. Sellainen ei sovi nykypäivänä, on liikaa virallisia, valheellisia totuuksia, mitä pidetään sensuurin avulla hengissä.

        Maailmasta on tullut kovin mustavalkoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tämä ketjukin on, eikä täällä jokainen ole oman mielipiteensä ilmaissut

        Minä EN saa kertoa mitä mieltä minä olen maahanmuuttajiasta. Sensuuri iskee heti. Ja julkisesti EN saa sanoa mitä mieltä heistä olen. Työt menee ja muuta kuraa sataa heti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN saa kertoa mitä mieltä minä olen maahanmuuttajiasta. Sensuuri iskee heti. Ja julkisesti EN saa sanoa mitä mieltä heistä olen. Työt menee ja muuta kuraa sataa heti..

        Näyttelijät eivät saa sanoa maahanmuuttajista muuta kun kehua heitä, muuten menee työt. Muusikot/Laulajat eivät saa sanoa maahanmuuttajista sitä mitä haluaisivat. Muuten menee työt. Jne jne jne. . . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo sai tuottaa ohjelmaansa kun MTV sai hyvät katsojaluvut.

        Olisiko Jetrosta uudeksi Karpoksi.
        Hirvipaistin voisi korvata vaikka hampurilaisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku eikös tää karpo itse sanonut et ylen ohjelmajohtaja oli sanonu ettei ohjelmaa tulla näkemään yleisradion kanavilla..?

        Nykyään on vain lässy lässy sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet, sananvapaus on kaventunut. Miksi enää ei saa ilmaista mielipidettään, tämähän on pian kuin itäisissä ideologioissa. Paitsi, että niissä ei sentään hyväksytä sukupuolivähemmistöjä. Tuleeko Suomeenkin yksipuoluejärjestelmä? Vapaassa keskustelussa tulee hyväksyä myös katsontakannat, joista itse on eri mieltä, tai jopa kokee itsensä loukatuksi. Muutoinhan ei sananvapautta enää ole, jos ei saa esittää eriäviä mielipiteitä. Jos on vain yksi totuus. Uskoakseni se on myös pieni vähemmistö, joka on ruvennut määrittämään, mitä saa sanoa ja mitä ei. Täytyykö enemmistön alistua tähän, että vapaa mielipiteen ilmaisu ei ole enää sallittua?

        Suvaitsevaisuus on kaikelle muulle paitsi totuudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin enään? Miksi vedotaan menneisiin asioihin. Ennen ei ollut sen yhtään paremmin kuin nytkään. Oli tulipaloja oli sotia oli inflaatiota, oli sliipparit kun ei saanut sanoa mitään ja te väitätte että nykyään ei muka saisi sanoa mitään?

        Maahanmuutosta EI saa sanoa kielteistä. On pakotettu ylistämään ja palvomaan sitä sokeasti, saatana !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN saa kertoa mitä mieltä minä olen maahanmuuttajiasta. Sensuuri iskee heti. Ja julkisesti EN saa sanoa mitä mieltä heistä olen. Työt menee ja muuta kuraa sataa heti..

        Totta. Maahanmuutto on tabu. Kaikki totuus on "vihapuhetta". Ja kaikki arvostelu ja kritiikki on "Rasismia". Ei hyvä, saatana !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tämä ketjukin on, eikä täällä jokainen ole oman mielipiteensä ilmaissut

        Tästäkin ketjusta on sensuroitu kokonaan pois tällä hetkellä 21 kirjoitusta, myös omani, jossa ei ollut mitään sääntöjen vastaista. Kerroin vain asioita, joista suomessa pitää olla hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan vieläkin sen jakson jossa joku mustalainen (olikohan se joku Vuokko) oli kirjoittanut Karpolle hirveästä naapurista ja että Karpon pitäisi tehdä juttu siitä. Sitten ku Karpo rupesi selvittämään niin selvisi että se mustalainen ite olikin aivan hirveä naapuri ja sen perhe tyrannisoi koko kylää ja se rupesi lopulta uhkailemaan Karpoa koska Karpo ei tehnyt juttua niin kuin tää Vuokko halusi 😂

        Se oli myös legendaarinen se invalidi -mustalainen Suomen hyväjalkaisimpia invalideja invapaikalla niin kuin ne aina ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmasta on tullut kovin mustavalkoinen.

        Ja suomesta tehdään mustaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo sai tuottaa ohjelmaansa kun MTV sai hyvät katsojaluvut.

        Karpo olis tehnyt varmasti jutun Pekka rötös Haavistosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo oli liian rehellinen ohjelmissaan, käsitteli myös vähemmistöjen, mustalaisten yms. asioita. Sellainen ei sovi nykypäivänä, on liikaa virallisia, valheellisia totuuksia, mitä pidetään sensuurin avulla hengissä.

        Jep, Mustalaisia pitää palvoa ja ylistää. #veijo B


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet, sananvapaus on kaventunut. Miksi enää ei saa ilmaista mielipidettään, tämähän on pian kuin itäisissä ideologioissa. Paitsi, että niissä ei sentään hyväksytä sukupuolivähemmistöjä. Tuleeko Suomeenkin yksipuoluejärjestelmä? Vapaassa keskustelussa tulee hyväksyä myös katsontakannat, joista itse on eri mieltä, tai jopa kokee itsensä loukatuksi. Muutoinhan ei sananvapautta enää ole, jos ei saa esittää eriäviä mielipiteitä. Jos on vain yksi totuus. Uskoakseni se on myös pieni vähemmistö, joka on ruvennut määrittämään, mitä saa sanoa ja mitä ei. Täytyykö enemmistön alistua tähän, että vapaa mielipiteen ilmaisu ei ole enää sallittua?

        FACEBOOKISSA ei saa nykyään sanoa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku eikös tää karpo itse sanonut et ylen ohjelmajohtaja oli sanonu ettei ohjelmaa tulla näkemään yleisradion kanavilla..?

        Karpo ei varmasti halua "Enoja" suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, tänä päivänä Karpo olisi raastuvassa ties minkälaiset syytteet niskassaan koska meillä on vain yksi totuus ja se on kaikkien muiden ilmiöiden suvaitsevaisuus paitsi tavallisen suomalalaisen joka on lisäksi ihan tavallinen, ihan normaali hetero, se on ainoa joka on lainsuojaton, muita ilmiöitä suvaitaan oikein valtiovallan toimesta. Eikä missään nimessä viherrä eikä punerra mihinkään suuntaan.

        Karpoa syytettäisiin nykyään "Vihapuheesta" :o(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmasta on tullut kovin mustavalkoinen.

        Ja suomesta islamilainen musta tulevaisuudessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Maahanmuutto on tabu. Kaikki totuus on "vihapuhetta". Ja kaikki arvostelu ja kritiikki on "Rasismia". Ei hyvä, saatana !!

        Kritiikki on "maalittamista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästäkin ketjusta on sensuroitu kokonaan pois tällä hetkellä 21 kirjoitusta, myös omani, jossa ei ollut mitään sääntöjen vastaista. Kerroin vain asioita, joista suomessa pitää olla hiljaa.

        Sensuuri suomessa kiihtyy ja yltyy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo sai tuottaa ohjelmaansa kun MTV sai hyvät katsojaluvut.

        KARPO ON LEGENDA ! Klassikko pätkiä tubessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo oli liian rehellinen ohjelmissaan, käsitteli myös vähemmistöjen, mustalaisten yms. asioita. Sellainen ei sovi nykypäivänä, on liikaa virallisia, valheellisia totuuksia, mitä pidetään sensuurin avulla hengissä.

        Lindemaneista ei saa puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN saa kertoa mitä mieltä minä olen maahanmuuttajiasta. Sensuuri iskee heti. Ja julkisesti EN saa sanoa mitä mieltä heistä olen. Työt menee ja muuta kuraa sataa heti..

        "Eno" on pyhä !! Tabu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa lestaadialaiset kiroilivat, että ku siitä paskaloodasta ei tuu muuta katsottavaa ku Karpon hyvät ohjelmat.

        Julkista terveyttä ja kelaa ei saanu kritisoida karpokaan, koska suomi markkinoi niitä paratiisina maailmalle, niistä ei missään hyväksytä mitään kritiikkiä, iltasanomat joskus, mutta erikoisen suuri sensuuri on ollut että nekatiivisia totuuksia julkisterveudestä ei käsitellä lisään, ne toimittajat uhkaillaan ja savustetaan pois virasta, tiedän tän,
        Näin ollen suomalaiset ei tiedä kuinka traumatisoivaa kohtelua sieltä ihmiset saa, siksi suomalaiset pastaa vimmatusti terveyden hoito vakuutuksia lapsilleen ja itselleen,
        Joka kertoo että he ei halua jalkaansa julkiselle panna [julkisella kiloailuttomana on paljon sadismiin tikkatuluna potilaita joiden elämä tehdään taktisesti helbetiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, tänä päivänä Karpo olisi raastuvassa ties minkälaiset syytteet niskassaan koska meillä on vain yksi totuus ja se on kaikkien muiden ilmiöiden suvaitsevaisuus paitsi tavallisen suomalalaisen joka on lisäksi ihan tavallinen, ihan normaali hetero, se on ainoa joka on lainsuojaton, muita ilmiöitä suvaitaan oikein valtiovallan toimesta. Eikä missään nimessä viherrä eikä punerra mihinkään suuntaan.

        Ei yksin suvaita, vaan suorastaan kannustetaan. Otetaanpa vaikka esimerkiksi, että naisparit saavat julkiselta puolelta hedelmöityshoitoja ja miesparit voivat vaikka adoptoida lapsia.

        Mihin tää maa on muutenkin menossa, hyysää terroristiseen toimintaan osallistuneita, on ainoa valtio Euroopassa kun jättää tutkimatta ja syyttämättä. Näillä näkymin pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku eikös tää karpo itse sanonut et ylen ohjelmajohtaja oli sanonu ettei ohjelmaa tulla näkemään yleisradion kanavilla..?

        Oletteko jo katsoneet Karpo dokumentin ? minä olen, ja pidin ! Karpo on paras !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästäkin ketjusta on sensuroitu kokonaan pois tällä hetkellä 21 kirjoitusta, myös omani, jossa ei ollut mitään sääntöjen vastaista. Kerroin vain asioita, joista suomessa pitää olla hiljaa.

        Maahanmuuttajista ei saa sanoa mitään negatiivista (eli faktaa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli myös legendaarinen se invalidi -mustalainen Suomen hyväjalkaisimpia invalideja invapaikalla niin kuin ne aina ovat

        Kuinka moni mustalainen on ollut vankilassa ? todella moni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään on vain lässy lässy sontaa.

        Hannu karpo on tavallisten ihmisten puolella hannun ohjelmia on ikävä toivottavasti hannun poika jatkaa isänsä jalanjälkiä kiitos hannu olet hyvä mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko jo katsoneet Karpo dokumentin ? minä olen, ja pidin ! Karpo on paras !

        Karpo on paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo oli liian rehellinen ohjelmissaan, käsitteli myös vähemmistöjen, mustalaisten yms. asioita. Sellainen ei sovi nykypäivänä, on liikaa virallisia, valheellisia totuuksia, mitä pidetään sensuurin avulla hengissä.

        Sehän ei enää käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmasta on tullut kovin mustavalkoinen.

        Mä en usko mihinkään yliluonnolliseen en kummituksiin Raamattuun en ufoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN saa kertoa mitä mieltä minä olen maahanmuuttajiasta. Sensuuri iskee heti. Ja julkisesti EN saa sanoa mitä mieltä heistä olen. Työt menee ja muuta kuraa sataa heti..

        Maahanmuuttajat on minusta ihan ok mutta maahanmuuttajat joka tulee vaan tekemään rikoksia pitäs palauttaa kotimaahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuutosta EI saa sanoa kielteistä. On pakotettu ylistämään ja palvomaan sitä sokeasti, saatana !!!

        Miks en oo vaa huomannu maahanmuuttajat on ihan ok jos ne ei rikoksia mutta rikoksen tekijät pitäis palauttaa maahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, Mustalaisia pitää palvoa ja ylistää. #veijo B

        Miksei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo sai tuottaa ohjelmaansa kun MTV sai hyvät katsojaluvut.

        Karpo vois tehdä ohjelman näistä elonkapina idiooteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, tänä päivänä Karpo olisi raastuvassa ties minkälaiset syytteet niskassaan koska meillä on vain yksi totuus ja se on kaikkien muiden ilmiöiden suvaitsevaisuus paitsi tavallisen suomalalaisen joka on lisäksi ihan tavallinen, ihan normaali hetero, se on ainoa joka on lainsuojaton, muita ilmiöitä suvaitaan oikein valtiovallan toimesta. Eikä missään nimessä viherrä eikä punerra mihinkään suuntaan.

        Karpon jutut olis nyt "Vihapuhetta" #Totuus kiellettävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en usko mihinkään yliluonnolliseen en kummituksiin Raamattuun en ufoihin

        niin kun kaiken torpaa ei tarvise uskoa mihinkään,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liisaa on tuota salkkari, temppari yms skeidaa. Ihmiset eivät ota asioista selvää..

        Karpo hakkaa putinin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo oli liian rehellinen ohjelmissaan, käsitteli myös vähemmistöjen, mustalaisten yms. asioita. Sellainen ei sovi nykypäivänä, on liikaa virallisia, valheellisia totuuksia, mitä pidetään sensuurin avulla hengissä.

        Karpo on ylipäälikkö !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan vieläkin sen jakson jossa joku mustalainen (olikohan se joku Vuokko) oli kirjoittanut Karpolle hirveästä naapurista ja että Karpon pitäisi tehdä juttu siitä. Sitten ku Karpo rupesi selvittämään niin selvisi että se mustalainen ite olikin aivan hirveä naapuri ja sen perhe tyrannisoi koko kylää ja se rupesi lopulta uhkailemaan Karpoa koska Karpo ei tehnyt juttua niin kuin tää Vuokko halusi 😂

        "Naapuriterroristit" nimellä oli ainakin youtubessa jokunen vuosi sitten tuo jakso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku eikös tää karpo itse sanonut et ylen ohjelmajohtaja oli sanonu ettei ohjelmaa tulla näkemään yleisradion kanavilla..?

        Kansa vaatii karpoa takaisin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo sai tuottaa ohjelmaansa kun MTV sai hyvät katsojaluvut.

        Karpo lopettaisi ilmastohysterian. Ja vihervouhotuksen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo sai tuottaa ohjelmaansa kun MTV sai hyvät katsojaluvut.

        Karpo takas, kansa vaatii ! Mut ei tapsa kansa :o)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo takas, kansa vaatii ! Mut ei tapsa kansa :o)

        Karbo ohjelma ajettiin epäuskottavaksi lopussa tarkotuksella - kun EU-FASISMI ALKOI Suomessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttajista ei saa sanoa mitään negatiivista (eli faktaa)

        KARPO OLI LEGENDA JA ON SITÄ EDELLEENKIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ateisti. Kieroilua inhoaan,jos pappi ostaa ääniä että pääse kirkkoherraksi.

        Minäkään en ole ateisti. Mutta mielestäni voin uskoa paitsi ilmaiseksi ja juuri omalla tavallani. Se, että siitä pitäisi maksaa että kuulen uskovani väärällä tavalla ja pannaan toisten sanelemaan ruotuun kuulostaa ikäänkuin vallankäytöltä eikös totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN saa kertoa mitä mieltä minä olen maahanmuuttajiasta. Sensuuri iskee heti. Ja julkisesti EN saa sanoa mitä mieltä heistä olen. Työt menee ja muuta kuraa sataa heti..

        Sama täällä, vaikka kyse on "vain" mielipiteestäni eikä sen enemmästä, ja mamuilla saa olla mielipiteensä myös minusta ihan avoimesti ja vapaasti. Tehän tiedätte muutenkin mikä heidän mielipide on kantasuomalaisista jo valmiiksi ja se tulee ilmi tarpeettoman usein ja myös jo heidän puolestaan loukkaantuviltakin.


    • Anonyymi

      Karpolla ei ole asiaa enää.

      • Anonyymi

        Jep, Wanha mies jo. Mutta karpo on huikee ukko ! Arvostan todella !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, Wanha mies jo. Mutta karpo on huikee ukko ! Arvostan todella !!

        Hyvin sanottu, yhdyn
        täysin mielipiteeseesi.

        😊👍


      • Anonyymi

        Karpolla olis paljon asiaa nykypäivänä


      • Anonyymi

        Karpolla olis paljon asiaa nykypäivänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpolla olis paljon asiaa nykypäivänä

        karboo voi nähdä

        youtubessa hakusanalla hannu karpo-

        parasta oli ne jaksot joissa kertoi virkamiesten korruptiosta tai älyttömistä julkishallinnon touhuista ja säännöistä-

        sai jotkut piirit vihaisiksi ja vastustamaan toimintaansa...


    • Anonyymi

      Joskus tulee youtubesta katseltua karpon ohjelmia.

      • Anonyymi

        Muistatteko nilsiän öljysheikin ??!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko nilsiän öljysheikin ??!

        xD sille ei voinu olla nauramatta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko nilsiän öljysheikin ??!

        Muistetaan kuinka Karpo teki totisella naamalla sheikistä juttua. Sheikillä oli navetan seinustalla muutama kymmenen ämpäriä, joihin sheikki kertoi laittavansa öljyn, joka pian alkaisi suihkuamaan pihalleen poraamasta reiästä. Pora taisi olla pilkkimiesten jääkaira.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistetaan kuinka Karpo teki totisella naamalla sheikistä juttua. Sheikillä oli navetan seinustalla muutama kymmenen ämpäriä, joihin sheikki kertoi laittavansa öljyn, joka pian alkaisi suihkuamaan pihalleen poraamasta reiästä. Pora taisi olla pilkkimiesten jääkaira.

        Eiks sheikillä ollu joku keksintö myös auton bensamoottoreihinkin että jos laittaa teräsholkin sytytystulpan ympärille niin sytyttää paremmin kuin ilman sitä? Liekkö kukaan kokeillu, muistaakseni väitti että antaa lisää tehoa ja pienentää kulutusta? Vois vaikka toimia teoriassa kun mäntä painaa pa- seosta enemmän syttulpan ympärille niin laihakin seos syttyy paremmin ja tehokkaammin ja sitä kautta myös teho ja polttoainetalous.
        Jonkun pitäisi testata tuo teoria käytännössä , pitääkö paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko nilsiän öljysheikin ??!

        Se oli surullinen setti, Karpo tavallaan yllytti sitä miestä ja teki pilaa vajakin kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko nilsiän öljysheikin ??!

        Joo, keksi bioöljyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko nilsiän öljysheikin ??!

        ManOil huoltamo on vieläkin olemassa Nilsiässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko nilsiän öljysheikin ??!

        Muistan toki, hauska
        veikkonen oli hän Nilsiän
        Öljysheikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli surullinen setti, Karpo tavallaan yllytti sitä miestä ja teki pilaa vajakin kustannuksella.

        Juurikin näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko nilsiän öljysheikin ??!

        Muistan miten ihminen voi olla noin sekasin ja se vaimo ei voinu ku nauraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan toki, hauska
        veikkonen oli hän Nilsiän
        Öljysheikki.

        Öljysheikki oli legenda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljysheikki oli legenda.

        Karpon lopunalku oli kun alkoi hylkäämään todenteolla RKPtä vastaan.

        Ei nykyään olis voinut olla Juicea, Hesarin Karia, Irwiniä, jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpon lopunalku oli kun alkoi hylkäämään todenteolla RKPtä vastaan.

        Ei nykyään olis voinut olla Juicea, Hesarin Karia, Irwiniä, jne...

        eiku " hyökkäämään ' ,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpon lopunalku oli kun alkoi hylkäämään todenteolla RKPtä vastaan.

        Ei nykyään olis voinut olla Juicea, Hesarin Karia, Irwiniä, jne...

        ´´----'¨'--´´
        eiku " hyökkäämään ' ,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli surullinen setti, Karpo tavallaan yllytti sitä miestä ja teki pilaa vajakin kustannuksella.

        Itse haluan semmoisen vanhuuden että sekoan iloiseksi ja hassuksi, rallattelee vaan menemään joku pahvinen kruunu päässä. Siinä mielessä onnellinen kylähullu, luultavasti kuin Nilsiän öljysheikki olisi onnellinen loppu tälle kurapaskamaassa urpojen tosikkojen ja pölkkypäisen hallinnon kanssa elämiselle.


    • Anonyymi

      Nyt ei ole aitoa tutkivaa journalismia. MOT pääsee joskus aika lähelle vaikka ylen ohjelma onkin, Mut sekin välillä hyvin asenteellinen.

      • Anonyymi

        Ei pärjää alkuunkaan! Karpo otti riitapukarit ohjelmaan ja teki aina toisesta täyden pellehermannin, jolle koko Suomi sai sitten nauraa!


    • Anonyymi

      Eikö ne edes voisi näyttää uusintoina. Aika nostaa nuokin ohjelmat toisella tavalla esiin. Arvostan.

    • Anonyymi

      Karpo oli paras. Hänenlaisiaan ei ole, Ja ei taida tulla. Kaikki on niin joo joo miehiä. Myötäilijöitä. Nykyään ei uskalleta olla ERIMIELTÄ.

      • Anonyymi

        Eihän nykyvaltamedia ( valemedia ) Enään ketään päästä suomen asioista puhumaan . Kaikki salataan erään väestöryhmänkin eduksi ! Ettei esim. bisnekset kärsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nykyvaltamedia ( valemedia ) Enään ketään päästä suomen asioista puhumaan . Kaikki salataan erään väestöryhmänkin eduksi ! Ettei esim. bisnekset kärsi.

        Minkä väestöryhmän eduksi kaikki salataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väestöryhmän eduksi kaikki salataan?

        On nää aika sankareita, ihmeellisiä salaliittoja Suomi täynnä, aina pienen ihmisen pään menoksi. Mistä te näitä keksitte ja revitte ?
        Tämä sama toistuu vaikka tuolla köyhyyspalstalla jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väestöryhmän eduksi kaikki salataan?

        EU:n sisäisen maailman glopaalisaatio-järjestelmän luomiseksi=tuhottava nykyiset kulttuurit ja kansakunnat.


      • Anonyymi

        Maria Ohisalo muslimimamuineen
        on todellakin puuduttavaa viihdettä
        2020 Anno Domini.

        Ohisalo... plaah!

        Olis edes jämäkämpi sisäministeri
        virassa mutta kun ei niin ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nykyvaltamedia ( valemedia ) Enään ketään päästä suomen asioista puhumaan . Kaikki salataan erään väestöryhmänkin eduksi ! Ettei esim. bisnekset kärsi.

        Juu ja lehdet muutamien hallussa..... molemmat iltapäivälehdet sanoman, sanoma osti almamedian ja sen myötä lapin, länsi-suomen lehdet meni siihen taloon. Sit on laakkosen pulju, ja keski-suomalainen joka omistaa kaakon, keski-suomen ja savon sanomalehdet....
        No... jokainenhan sen tajuaa et mitä vähemmän lehtien omistajia sitä helpompaa hallita sitä mistä ja miten kirjoitetaan.... ja jos spekuloimaan ruvetaan niin asioistahan saatetaan jopa sopiakin et mistä kirjoitetaan ja mistä ei..... onneksi on netti...ja kirjasto josta saa kirjoista puolueetonta juttua....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väestöryhmän eduksi kaikki salataan?

        Eliitin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eliitin....

        Ketkä mielestäsi kuuluu eliittiin, anna esimerkkejä, asema, tulotaso jne...


      • Anonyymi

        Jos olet julkkis ja sanot : Minä en pidä maahanmuutosta, Enkä maahanmuuttajista. OLET HETI TYÖTÖN. (Laulajat, näyttelijät yms eivät voi/uskalla puhua reilusti, muuten menee työt)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet julkkis ja sanot : Minä en pidä maahanmuutosta, Enkä maahanmuuttajista. OLET HETI TYÖTÖN. (Laulajat, näyttelijät yms eivät voi/uskalla puhua reilusti, muuten menee työt)

        Muistatteko Mamba yhtyeen laulajan. . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä mielestäsi kuuluu eliittiin, anna esimerkkejä, asema, tulotaso jne...

        Kun on maahanmuutaja, kuuluu palvottavaav eliittiin.


      • Anonyymi

        Toimittajiksi ei oteta kuin myötäilijöitä, kilttejä kuuden ällän tyttöjä. Ensin kesätoimittajaiksi, päätoimittajat valkkaavat näteimmät petikavereikseen ja vähän edistävät tytteleiden uraa.

        Näin tämän ilmiön aikoinani. Samaa lienee teatterikorkeassa, baletissa ja musiikkipuolella, puhumattakaan kuvataiteista..

        Ei kiltit ja hyväksikäytetyt tytöt uskalla tehdä kunnon juttuja kunnon aiheista. He ovat lähtökohtaisesti väärällä alalla, väärin perustein valittuja.

        Katsokaapa vain paikallislehtien ja muiden kesätoimittajia tai tuuraajia. Nättinaamoja, hentoja ja kalpeita tapauksia. Kuka heistä Karpon saappaisiin rohkenisi? EI kukaan.

        Ikävä ilmiö, jyllää todella hyvin provinssilehdissä. Jos typykkä pääsee reittä myöden Ylelle tai jopa Hesariin, paljon on annettu sitä ennen. Ja kun nättinaama alkaa rypistyä, hänet sanotaan irti 50:n iän kieppeillä. Uusia nätteja ja hampaattomia tytteleitä on tullut tilalle. Journalismia? EI koko sanaa voi sanoa kuin sylkäisemällä pahan suusta pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väestöryhmän eduksi kaikki salataan?

        Jos joudut oikeasti kysymään minkä väestöryhmän ehdoilla muutetaan täällä jo suomenkielikin uusiksi ja tosiasioita ei saa sanoa ääneen kirjoitat varmaan joko pullosta tai ulkomailta. Voi olla ettet usko, ymmärrä tai välitä vaikka vastattaisiin.


    • Anonyymi

      Mietin, miten Karpo käsipelisi nykyajan ongelmia suomalaisen väliinputojan näkökulmasta. Ja vaikka covidia. Saisi uutta perspektiiviä. Hönelle olisikin nyt sosiaalista tilausta. Saisi tehdä pari ohjelmaa Ylelle kun ne varmaan sujuisi rutiinilla.

      • Anonyymi

        Ei käy, Hannu kun voi puhua totta ! Se ei nykyään käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy, Hannu kun voi puhua totta ! Se ei nykyään käy.

        Ai niin, joo, se ei käy. Nykyään ei tosiaan saa puhua totta. Ei saa sanoa asioita niinkuin ne ovat. Ei saa olla erimieltä. Elämme miellyttämisen kulttuurissa missä tosiasioista vaietaan tai sinut vaiennetaan tavalla tai toisella. Voi myös mennä työpaikka jos esittää vaikeita kysymyksiä, ottaa kantaa, on heikomman puolella, omaa eriäviä mielipiteitä, kyseenalaistaa toimintatapoja. Hyvin nopeasti osoitetaan oves jos työpaikan imago edes aavistuksen voisi olla vaikka teoriassa vaakalaudalla. Niinhän se on. Jeesjees on ihminen tai asia jolla on harmitonta arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, joo, se ei käy. Nykyään ei tosiaan saa puhua totta. Ei saa sanoa asioita niinkuin ne ovat. Ei saa olla erimieltä. Elämme miellyttämisen kulttuurissa missä tosiasioista vaietaan tai sinut vaiennetaan tavalla tai toisella. Voi myös mennä työpaikka jos esittää vaikeita kysymyksiä, ottaa kantaa, on heikomman puolella, omaa eriäviä mielipiteitä, kyseenalaistaa toimintatapoja. Hyvin nopeasti osoitetaan oves jos työpaikan imago edes aavistuksen voisi olla vaikka teoriassa vaakalaudalla. Niinhän se on. Jeesjees on ihminen tai asia jolla on harmitonta arvoa.

        Kyllä totta on tuo että työpaikka menee alta kun ei miellytä ja hännystele vaan lyö kaikille samoja ja puolueettomia lukuja pöytään. Sitten: uuteen työpaikkaan ei päässyt kun ei sovellu yrityksen profiiliin. Kumma kun näkemättä tiesivät ilman haastatteluakaan. Kyseiseen tehtävään ei vaadittu kokemusta koska koulutetaan, hylkäysperuste oli puuttuva kokemus (mitä kyllä löytyy paitsi cv:ssä myös edellisestä työstä). Jotakuta jäi lipomatta riittävästi. No, koittakoot pärjätä.


      • Anonyymi

        Sinä lukihäiriötä potevana voisit olla ensimmäinen haastateltava yhdessä Nilsiän öljysheikin perillisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä totta on tuo että työpaikka menee alta kun ei miellytä ja hännystele vaan lyö kaikille samoja ja puolueettomia lukuja pöytään. Sitten: uuteen työpaikkaan ei päässyt kun ei sovellu yrityksen profiiliin. Kumma kun näkemättä tiesivät ilman haastatteluakaan. Kyseiseen tehtävään ei vaadittu kokemusta koska koulutetaan, hylkäysperuste oli puuttuva kokemus (mitä kyllä löytyy paitsi cv:ssä myös edellisestä työstä). Jotakuta jäi lipomatta riittävästi. No, koittakoot pärjätä.

        Yle:llä ja MTV:llä ei ole ainuttakaan toimittajaa ja juontajaa, joka ei olisi joutunut työpaikkansa säilyttääkseen nuolemaan vihervasemmistolaisuutta, monikulttuuria, islamia, lesboja / homoja ja feminismiä. Valmiutensa alistua Yle ja MTV agendaan voi tuoda julki myös solvaamalla ohjelmissaan Trumpia, tai perussuomalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle:llä ja MTV:llä ei ole ainuttakaan toimittajaa ja juontajaa, joka ei olisi joutunut työpaikkansa säilyttääkseen nuolemaan vihervasemmistolaisuutta, monikulttuuria, islamia, lesboja / homoja ja feminismiä. Valmiutensa alistua Yle ja MTV agendaan voi tuoda julki myös solvaamalla ohjelmissaan Trumpia, tai perussuomalaisia.

        No Trumpia mollaa jokainen ja joka maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Trumpia mollaa jokainen ja joka maassa.

        Tuo on toki vain punakaartilaisen toive.

        Trump on rauhanneuvottelija, osaa käsitellä diktaattoreita ja muita pahiksia omalla suoralla tyylillään ympäri maapallon. USA:n sotiminen on loppunut Trumpin kaudella ja neuvottelee muidenkin puolesta, viimeksi rauhan tekijänä lähi-idässä. Todella, todella kunnioitettava Mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on toki vain punakaartilaisen toive.

        Trump on rauhanneuvottelija, osaa käsitellä diktaattoreita ja muita pahiksia omalla suoralla tyylillään ympäri maapallon. USA:n sotiminen on loppunut Trumpin kaudella ja neuvottelee muidenkin puolesta, viimeksi rauhan tekijänä lähi-idässä. Todella, todella kunnioitettava Mies.

        Totta onhan Trumphilla puolensa, kuten mainitsit tuon että osaa käsitellä diktaattoreita. Mut siitä huolimatta onhan tuo melkoinen vitsi noin yleisesti ottaen maailmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta onhan Trumphilla puolensa, kuten mainitsit tuon että osaa käsitellä diktaattoreita. Mut siitä huolimatta onhan tuo melkoinen vitsi noin yleisesti ottaen maailmalla.

        Sinuun on uponnut aivopesu, mitä punamedia valehtelee ja tuputtaa joka tuutista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle:llä ja MTV:llä ei ole ainuttakaan toimittajaa ja juontajaa, joka ei olisi joutunut työpaikkansa säilyttääkseen nuolemaan vihervasemmistolaisuutta, monikulttuuria, islamia, lesboja / homoja ja feminismiä. Valmiutensa alistua Yle ja MTV agendaan voi tuoda julki myös solvaamalla ohjelmissaan Trumpia, tai perussuomalaisia.

        Kyllä mulle kelpaa mainiosti
        Marjo Rein ja Kirsi Heikel Yleltä
        ja Maria Veitola MTV3:lta,
        ovat kauniita naisia... Je t'aime,
        Rein, Heikel et Veitola!

        Naisia pitää kohdella
        hellästi, ystävällisesti,
        kunnioittaen ja rakastavasti.

        Itse olen heteromies, mutten
        mikään tyylin Adolf Hitler, Donald
        Trump, Tony Halme, Matti Nykänen
        ja Petteri Orpo mies kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulle kelpaa mainiosti
        Marjo Rein ja Kirsi Heikel Yleltä
        ja Maria Veitola MTV3:lta,
        ovat kauniita naisia... Je t'aime,
        Rein, Heikel et Veitola!

        Naisia pitää kohdella
        hellästi, ystävällisesti,
        kunnioittaen ja rakastavasti.

        Itse olen heteromies, mutten
        mikään tyylin Adolf Hitler, Donald
        Trump, Tony Halme, Matti Nykänen
        ja Petteri Orpo mies kuitenkaan.

        Olet samalainen perseennuolija. Onneksi kaikki eivät ole, suomi olisi muuten pohjoiskorea.


    • Anonyymi

      Se karvahattu oli erittäin muodikas

    • Anonyymi

      Antoi pöpeille kylähulluille puheenvuoron.

      • Anonyymi

        Ei ollut pöpejä. Hannu Karpo oli kansan ongelmien esiin tuoja isossa ja pienessä mittakaavassa.

        Nyky maailman menoon tarvittaisiin edelleen Hannu Karpoja useampi kappale.


      • Anonyymi

        Eiks Pasi Viheraho ollu vähän nuorempana sällinä karpon ohjelmassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks Pasi Viheraho ollu vähän nuorempana sällinä karpon ohjelmassa

        Pasi Viheraho on jo somesankariksi
        muodostunut äijä Youtubessa. Varmasti
        ihmisenä ihan hauska ja asiallinen, haluaa
        tuoda itseään esille videoiden kautta
        tarkastellen yhteiskuntamme ja ihmisten
        menoa ja meininkiä hauskalla otteellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasi Viheraho on jo somesankariksi
        muodostunut äijä Youtubessa. Varmasti
        ihmisenä ihan hauska ja asiallinen, haluaa
        tuoda itseään esille videoiden kautta
        tarkastellen yhteiskuntamme ja ihmisten
        menoa ja meininkiä hauskalla otteellaan.

        Viherahon tapaiset työtä vieroksuvat ihmiset ei minulta sankarin viittaa saa vaan tukkapöllyä ja paheksuntaa näin virtuaalisesti annettuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasi Viheraho on jo somesankariksi
        muodostunut äijä Youtubessa. Varmasti
        ihmisenä ihan hauska ja asiallinen, haluaa
        tuoda itseään esille videoiden kautta
        tarkastellen yhteiskuntamme ja ihmisten
        menoa ja meininkiä hauskalla otteellaan.

        HANNU KARPO OLI ILO TAVATA AIKOINAAN HERRASMIES JA HUMORISTI


    • Anonyymi

      Karpo oli yks heIevatan sosiaalipornolla mässäilijä! Usutti riitapukareita julkiseen tappeluun, nolasi heitä joille oli kertynyt liikaa tavaraa tontille, teki julkista pilaa mielenterveysongelmaisista, tunki veneineen ja kameroineen tulvan saartaman maatilan pihalle, kun toiset yrittivät pelastaa lehmiään veneellä, lietsoi rotuvihaa vähemmistöjä vastaan ja teki skandaalinkäryisiä ohjelmiaan täysin häpeilemättä kaikesta mistä pystyi. Yleensä sellaisista ihmisistä joilla syystä tai toisesta meni huonosti.
      Tekopyhä paskiainen, joka yritti tavoitella kirkasta kruunua antamalla joillekin alle sadan euron arvoisen "kunniakirjan", kun oli suostunut paljastamaan ongelmansa koko maailmalle. Itse hän tienaa eläkkeelläkin kaksi kertaa enemmän kuin tolkun ohjemia tekevät toimittajat. Paha saa siis palkkansa.

      • Anonyymi

        No ei ainakaan lietsonut rotuvihaa vaan uutisoi myös vähemmistöjen tekemistä rikoksista siinä missä valtaväestön, hyssyttelemättä. Eikä niitä tapauksia edes ollut kuin pari, kerran tiukkasi romanilta miksi pysäköi luvatta invapaikalla ja kerran ihmetteli kun somaliperhe valitti kun eivät saaneet sossusta mattoja lattialle. Toki siinä oli sensaatiohakuinen että valitti kun ei saanut viranomaista kommentoimaan joka asiaa. Ei viranomaisilla ole edes oikeutta puhua yksityisten ihmisten asioista julkisesti eikä etenkään televisiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ainakaan lietsonut rotuvihaa vaan uutisoi myös vähemmistöjen tekemistä rikoksista siinä missä valtaväestön, hyssyttelemättä. Eikä niitä tapauksia edes ollut kuin pari, kerran tiukkasi romanilta miksi pysäköi luvatta invapaikalla ja kerran ihmetteli kun somaliperhe valitti kun eivät saaneet sossusta mattoja lattialle. Toki siinä oli sensaatiohakuinen että valitti kun ei saanut viranomaista kommentoimaan joka asiaa. Ei viranomaisilla ole edes oikeutta puhua yksityisten ihmisten asioista julkisesti eikä etenkään televisiossa.

        "Kirkkoherran kiirastuli" on oikein tyypillinen Karpon sosiaaliporno-ohjelma. Romaneista tehdään kaikista hulluja.

        Karpon ainoa tavoite oli tienata vähäosaisten kustannuksella ja siinä hän toki onnistui, koska kansa tykkää kaikesta missä muilla menee huonosti.


      • Anonyymi

        Kyllä osuit naulan kantaan !
        Luin ketjua ja ajattelin ihan samoin.
        Karpon touhut oli paskajournalismia parhainmilaan. Kaikki kävi, mitään häpyä ei ollut, pääasia oli että katsojia riitti ja skandaaleja, kurjia ihmiskohtaloita.
        Katsoin jonkun dokumentin yleltä jossa Karpo oli nuorena toimittajana haastettelemassa, en muista enää mistä aineesta. Siinä näkyi jo selvästi äijän tyyli jooka vain jalostui uran edetessä. Kerjäsi oikein turpaansa, räksyttävä rakkikoira !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä osuit naulan kantaan !
        Luin ketjua ja ajattelin ihan samoin.
        Karpon touhut oli paskajournalismia parhainmilaan. Kaikki kävi, mitään häpyä ei ollut, pääasia oli että katsojia riitti ja skandaaleja, kurjia ihmiskohtaloita.
        Katsoin jonkun dokumentin yleltä jossa Karpo oli nuorena toimittajana haastettelemassa, en muista enää mistä aineesta. Siinä näkyi jo selvästi äijän tyyli jooka vain jalostui uran edetessä. Kerjäsi oikein turpaansa, räksyttävä rakkikoira !

        Taidat olla joku konna, joka tuli ohjelmissa paljastetuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla joku konna, joka tuli ohjelmissa paljastetuksi.

        En ole konna vaan omilla aivoilla ajatteleva työtä tekevä rehellinen kantasuomalainen 50 vuotias perheellinen omakotitalossa asuva mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä osuit naulan kantaan !
        Luin ketjua ja ajattelin ihan samoin.
        Karpon touhut oli paskajournalismia parhainmilaan. Kaikki kävi, mitään häpyä ei ollut, pääasia oli että katsojia riitti ja skandaaleja, kurjia ihmiskohtaloita.
        Katsoin jonkun dokumentin yleltä jossa Karpo oli nuorena toimittajana haastettelemassa, en muista enää mistä aineesta. Siinä näkyi jo selvästi äijän tyyli jooka vain jalostui uran edetessä. Kerjäsi oikein turpaansa, räksyttävä rakkikoira !

        Tiedättekö ketään jota Karpon ohjelma olisi oikeasti auttanut ?
        Ei se poropaisti pitään lämmittänyt niitä maailman potkimia joita ohjelmassa meille ihmeteltäväksi ja naurun alaisiksi tuotiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole konna vaan omilla aivoilla ajatteleva työtä tekevä rehellinen kantasuomalainen 50 vuotias perheellinen omakotitalossa asuva mies.

        Heh heheee, voit netissä esiintyä vaikka eu:n kuninkaana. Jos sinua närästää, kun epäkohtia paljastetaan, olet itse syyllinen ja niiden aiheuttaja ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedättekö ketään jota Karpon ohjelma olisi oikeasti auttanut ?
        Ei se poropaisti pitään lämmittänyt niitä maailman potkimia joita ohjelmassa meille ihmeteltäväksi ja naurun alaisiksi tuotiin

        Minä itse sain apua Karpolta.
        Juuri tällaisina aikoina olisi tilausta Karpon ohjelmista
        Ei kaikki osaa eikä kehtaa antaa vikaan menneistä asioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heheee, voit netissä esiintyä vaikka eu:n kuninkaana. Jos sinua närästää, kun epäkohtia paljastetaan, olet itse syyllinen ja niiden aiheuttaja ;D

        Kiitos sinulle, joka nostat oman arvioni itsestäni ihan kuvitteellisesn EUn kuninkaan tasolle. Jos olisit lukenut tarkemmin olisit huomannut että olen ihan tavallinen suomalainen joka on täällä asunut ja töitä tehnyt koko ikänsä. Ja siinä sivussa pystynyt itsensä ja perheensä elättämään ja vieläpä vaurastumaan. Suomen "pahat ja ilkeät" viranomaiset eivät ole vielä minulta mitään vieneet ja tuskimpa vievät. Ei minulla ole mitään salattavaa tai piilotettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä osuit naulan kantaan !
        Luin ketjua ja ajattelin ihan samoin.
        Karpon touhut oli paskajournalismia parhainmilaan. Kaikki kävi, mitään häpyä ei ollut, pääasia oli että katsojia riitti ja skandaaleja, kurjia ihmiskohtaloita.
        Katsoin jonkun dokumentin yleltä jossa Karpo oli nuorena toimittajana haastettelemassa, en muista enää mistä aineesta. Siinä näkyi jo selvästi äijän tyyli jooka vain jalostui uran edetessä. Kerjäsi oikein turpaansa, räksyttävä rakkikoira !

        JOKU DOKUMENTTI...? ET MUISTA EDES MISTÄ AINEESTA VAI TARKOITITKO MISTÄ AIHEESTA JA VIELÄ KOMMENTOIT...HEI HALOOOOOOOOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOKU DOKUMENTTI...? ET MUISTA EDES MISTÄ AINEESTA VAI TARKOITITKO MISTÄ AIHEESTA JA VIELÄ KOMMENTOIT...HEI HALOOOOOOOOO

        Katsokaa areenasta hyrylän hävittäjät, siinä on Karpo kuorma-autoilijoiden kimpussa omaan tyyliinsä. En väitä että autoilijat on syyttömiä, tämä dokumentti todistaa tuonssa aiemmin kommentoimani Karpon tyylin, joka oli jo havaittavissa jo nuoressa Karpossa.


      • Anonyymi

        Puhut tai kirjoitat asiaa


      • Anonyymi

        Olet tainnut olla Karpon riivin raudassa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kirkkoherran kiirastuli" on oikein tyypillinen Karpon sosiaaliporno-ohjelma. Romaneista tehdään kaikista hulluja.

        Karpon ainoa tavoite oli tienata vähäosaisten kustannuksella ja siinä hän toki onnistui, koska kansa tykkää kaikesta missä muilla menee huonosti.

        Suomen romanit ovat mielenkiintoinen
        etninen ryhmittymä Suomessa, useimmilla
        romanimiehillä alkoholi- taikka huumeongelma
        sekä syrjäytyneisyyttä ja vankilakierrettä.

        Arvostan korkealle suomalaisia romanilaulajia
        hyvin osaavat laulaa tangoja ja flamencoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla joku konna, joka tuli ohjelmissa paljastetuksi.

        Joo jouduin muuttaa tänne kainuun korpeen jossa ei televisiotkaan näy... kukaan ei tunnista mua. Käyn kerran vuodessa kylillä asioilla ja kyliltä kirjoitan tän viestinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle, joka nostat oman arvioni itsestäni ihan kuvitteellisesn EUn kuninkaan tasolle. Jos olisit lukenut tarkemmin olisit huomannut että olen ihan tavallinen suomalainen joka on täällä asunut ja töitä tehnyt koko ikänsä. Ja siinä sivussa pystynyt itsensä ja perheensä elättämään ja vieläpä vaurastumaan. Suomen "pahat ja ilkeät" viranomaiset eivät ole vielä minulta mitään vieneet ja tuskimpa vievät. Ei minulla ole mitään salattavaa tai piilotettavaa.

        Ketä vitt* kiinnostaa ootko tehny töitä koko ikäsi vai yhden päivän. Oletko suurikin työn sankari.... HAHA Paiskit töitä samalla kun toiset istuu kesäl laiturilla ja nauttii kylmästä kaljasta yhteiskunnan siivellä. Suomi on paska suoritusyhteiskunta jossa lapset aivopestään jo kouluissa uskomaan että työ on kaikki kaikessa ja että eläkemaksuja kannattaa maksaa. Todellisuudessahan 15-20 vuoden päästä mitään eläkerahoja ole enää olemassa ja ne jotka ei oo maksaneet vaan nauttineet vapaapäivistään ja elämästä ovat voittajia. Toisten pellejen maksaessa tulonsiirrot...


      • Anonyymi

        Olet viisas ihminen kyllä minäkin olen ymmärtänyt että karpo vain lietsoi vihaa. Eikä se ketään auta.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä kera fakta tiedon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä vitt* kiinnostaa ootko tehny töitä koko ikäsi vai yhden päivän. Oletko suurikin työn sankari.... HAHA Paiskit töitä samalla kun toiset istuu kesäl laiturilla ja nauttii kylmästä kaljasta yhteiskunnan siivellä. Suomi on paska suoritusyhteiskunta jossa lapset aivopestään jo kouluissa uskomaan että työ on kaikki kaikessa ja että eläkemaksuja kannattaa maksaa. Todellisuudessahan 15-20 vuoden päästä mitään eläkerahoja ole enää olemassa ja ne jotka ei oo maksaneet vaan nauttineet vapaapäivistään ja elämästä ovat voittajia. Toisten pellejen maksaessa tulonsiirrot...

        No kovasti tuntuu sinuakin kiinnostavan, kommenttisi sävystä päätellen olisi ollut omissa valinnoissa parantamisen varaa. Vanhan sanonnan mukaan kateus pitää ansaita, sääliä saa ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedättekö ketään jota Karpon ohjelma olisi oikeasti auttanut ?
        Ei se poropaisti pitään lämmittänyt niitä maailman potkimia joita ohjelmassa meille ihmeteltäväksi ja naurun alaisiksi tuotiin

        Karpo ainakin toi asiat esille miten väärin suomalaisten asioita on hoidettu hannu karpo teki todella hyvää ohjelmaa suuri kiitos hannulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet viisas ihminen kyllä minäkin olen ymmärtänyt että karpo vain lietsoi vihaa. Eikä se ketään auta.

        Älä kirjota jos olet noin tyhmä ja tietämätön


      • Anonyymi

        Karpo on asia mies sulla taas taitaa olla jotain salattavaa tai sitten olet päästäsvialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kirkkoherran kiirastuli" on oikein tyypillinen Karpon sosiaaliporno-ohjelma. Romaneista tehdään kaikista hulluja.

        Karpon ainoa tavoite oli tienata vähäosaisten kustannuksella ja siinä hän toki onnistui, koska kansa tykkää kaikesta missä muilla menee huonosti.

        Älä puhu paskaa karpo puhuu totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kirkkoherran kiirastuli" on oikein tyypillinen Karpon sosiaaliporno-ohjelma. Romaneista tehdään kaikista hulluja.

        Karpon ainoa tavoite oli tienata vähäosaisten kustannuksella ja siinä hän toki onnistui, koska kansa tykkää kaikesta missä muilla menee huonosti.

        Älä puhu paskaa karpo puhuu totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedättekö ketään jota Karpon ohjelma olisi oikeasti auttanut ?
        Ei se poropaisti pitään lämmittänyt niitä maailman potkimia joita ohjelmassa meille ihmeteltäväksi ja naurun alaisiksi tuotiin

        Sä et taira tajua koko juttua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedättekö ketään jota Karpon ohjelma olisi oikeasti auttanut ?
        Ei se poropaisti pitään lämmittänyt niitä maailman potkimia joita ohjelmassa meille ihmeteltäväksi ja naurun alaisiksi tuotiin

        Sä et taira tajua koko juttua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOKU DOKUMENTTI...? ET MUISTA EDES MISTÄ AINEESTA VAI TARKOITITKO MISTÄ AIHEESTA JA VIELÄ KOMMENTOIT...HEI HALOOOOOOOOO

        Hannu karpo näyttää Suomesta asioita jotka on päin Vittua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kirkkoherran kiirastuli" on oikein tyypillinen Karpon sosiaaliporno-ohjelma. Romaneista tehdään kaikista hulluja.

        Karpon ainoa tavoite oli tienata vähäosaisten kustannuksella ja siinä hän toki onnistui, koska kansa tykkää kaikesta missä muilla menee huonosti.

        Miksi se entinen metallismies, aikuisena papiksi lukenut kirkkoherra viitsi asua tuollaisessa ympäristössä? En olisi asunut päivääkään mannelauman naapurina. Ja vielä vuokrasi sen tönönsä jollekin, jolta lähti puoli päätä irti lauman hyökätessä kimppuun. Ja toinen silmä vielä meni. Kirkkoherra taisi etukäteen kertoa vuokralaiselleen ongelmaperheseestä?

        Toivon mukaan se hirviöperhenaapuri on ikuisesti vankilassa ja maan tasalle ajetaan heidän tönönsä ja kielletään lisääntymästä. Typerät kirkkoherra ja vuokralaiset voivat vältää tuollaisen kiirastulen muuttamalla muualle asumaan eikä kärvistelemään kakofoniaan.

        Uhriutuminen lienee hohdoasta? Miksi pitää elää sikojen keskellä kun voi valita joutsenet naapureikseen? Miksi?


    • Anonyymi

      Voi pojat ja tytöt, ukot ja akat. Vuoden 1995 Rantarock oli lajissaan ainutlaatuinen. Karpokin oli siellä ulisemassa ja dokkaria tekemässä. Oli sen verran rajua kamaa, että sensuuri iski ja iskee yhä !!!!!!!!!!!!!! Sitä dokkaria tuskin koskaan näemme....

    • Anonyymi

      Nykyongelmat liittyvät pääosin naisten kuukautisiin, koiranhoitoon, työpaikan ihmissuhteisiin ja siihen, että miehet muka liikaa esillä.

      Asia on tasan tarkkaan päin vastoin. Akat myrkyttäneet monia asioita ja tahoja, siksi jutut jumissa. Ollaan vihreitä ja ei muka tehdä virheitä.
      Ja sitten esim. YLE;ssä aina jollakin kotisohvan eukolla kaikki painajaiset, tuskat ja porut, jotka toisten syytä.
      Ei se ihan näin voi olla pidemmän päälle.

      • Anonyymi

        Nyt osui juuri nappiin ja näin naispuolisena ottaa kyllä aika rajusti päähän kun muusta ei jakseta jahnata kuin juuri mainitsemistasi asioista joista osa ei kyllä kuulu tasan kenellekään muulle, saatikka sitten telkkariin ja keskusteluohjelmiin plus kaikkeen muuhun nykyiseen hömppään eli pieniä ovat tämän päivän akkain murheet.


      • Anonyymi

        Mitä vikaa jos keskustellaan
        miesten taikka naisten sukuelimistä,
        seksuaalisia ollaan kaikki tyynni.

        Seksipositiivisuutta vain kehiin mukaan
        niin tunnelma rentoutuu, ja muistetaan
        se hygienia ja moraali ennen kaikkea!


    • Anonyymi

      On jo ikää sen verran että muistan noita ohjelmia. Veikkaan, että lähes kaikki haastateltavat ovat nykyisin persuja. Vai oletko kuullut että kylähullut menisivät muihin puolueisiin?

      • Anonyymi

        Kaikki Karpon haastateltavat olivat jonkun sortin kylähulluja. Aivan perceestä koko Karpo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki Karpon haastateltavat olivat jonkun sortin kylähulluja. Aivan perceestä koko Karpo.

        Kaiva itsesi ensin sieltä perheestä, puhu sitten.


    • Anonyymi

      En pidä minään miestä joka lyö laimin perhettään.
      Ensin pitää handlata perhe, sitten muut asiat
      eli paska jätkä

    • Anonyymi

      Harmi kun tuollaisia ohjelmia ei ole enään tilalla ulkomaista hömppää jokaisella kanavalla

    • Anonyymi

      joo mutta sensuuri iskis välittömästi,totuutta ei nyky aikana sallita ,joo ja kun toinen kaveriksi,U K.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä olen, totuttaa oli ilo kuunnella.

    • Anonyymi

      Kaikesta huolimatta Einari Keski-Pörhölää kyrsii edelleen eli ei niistä Karpon ohjelmista ollut kenellekään mitään apua.

    • Anonyymi

      Karpohan paljasti myös vihreiden todellisen luonteen, kun kertoi luonnonsuojelijan vaatineen jonkun alueen suojelluksi, ja rakensikiin sinne rantakalliolle uhkailemalla rakennusluvan saatuaan oman huvilansa, MUKA LINTUTORNIKSI, ja sinne kaikki mukavuudet.
      Se tönö, jos mikä, olisi räjäytettävä pillunpäreiksi.

    • Anonyymi

      Minäkin pääsin esiintymään joskus Karpon ohjelmassa vuosia sitten, kun hän kysyi suostumustani esiintymään ja antamaan kasvot eräälle ongelmalle lainsäädännössämme. Tehtiin meidän pihalla se haastattelu ja muisteltiin samalla menneitä, kun oltiin nuorempina muissa yhteyksissä tekemisissä.
      Kyllä tuollaiselle ohjelmalle olisi edelleen tilausta, vaikka Karpo ei enään niitä eläkeläisenä olekaan toimittamassa.

      • Anonyymi

        Eläkeläisenä? Ei kai se ole ollut vuosiin enää hengissäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläisenä? Ei kai se ole ollut vuosiin enää hengissäkään.

        Karpo on 78 v ja hengissä edelleen.


    • Anonyymi

      Karpo oli duuneissaan omahyväinen ja kopea..

      • Anonyymi

        Pakkohan se oli olla kun ei muuten tullut tulosta ohjelmaan,nynnyilemällä vai? Niinkuin nykyään pellet jotka uskalla mitään sanoa epä kohdista.Moni ongelma tuli päivänvaloon.Eiköhän meistä useampi kuitenkin tykkää siitä rahastakin että pääsee syömään..


    • Anonyymi

      Nykyään on vain A- Studiota ja viihdettä. Thats it. Puuttuu tutkiva ruohonjuuritason journalismi ja omintakeiset ohjelmat. Ohjelmilla ei ole enää merkitystä. Ne eivät muuta yheiskunnassa mitään. Kunhan puhutaan korrektisti kaikesta. Eikä väliinputojien ääntä kuuntele kukaan. Vaikea saada vaikka maankäyttöön liittyvissä asioissa mitään julkisuuteen, niin, että se oikeasti jaksaa kiinnostaa ketään. Kaivoslakiakin koitetaan päivittää mutta onko päästy yhtään eteenpäin, tuskin. Karpolla tosiaankin olisi asiaa vaikka pilatuista vesistöistä ja miten pieni ihminen siinä sivuutetaan.

    • Anonyymi

      Taitaa olla aika vanhaa kansaa kommentoimassa, kun Karpo lienee kohta 80! Pari sukupolvea varmaan on, kun ei tiedä koko miestä.
      Ajat muuttuu.

    • Anonyymi

      Kyllä karpo pitäis saada ehdottomasti takaisin ruutuun oli nii asiallista katsottavaa ja oikeuden mies niitä ei löydy ees oikeuslaitoksista!

      • Anonyymi

        Jengi itkee Kekkosta ja Karpoa ja vissiin Mannerheimiäkin takaisin. Varmaan sohvalta käsin. Voi voi kun vaan tulis joku ja korjais kaiken.


    • Anonyymi

      Karpo oli demari. Hän näki yhteiskunnan vasemmistolaisen maailmankuvasta kautta.

    • Anonyymi

      Pelkkää paskaa ne olivat ne Karpon ohjelmat.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Noh, jos nyt jätetään Hannu
        Karpon mollaaminen sikseen
        ja annetaan hänen elää ja
        nauttia eläkepäivistään niin
        kauan kuin hänen sydämensä
        jaksaa puksuttaa etiäppäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ohjelma jota tarvittaisiin yhä paljastamaan Suomen "kansanedustajien" kusetukset.
        https://www.youtube.com/watch?v=Y8Vq752kbeQ

        Petteri Orpon kieroilut
        ja vallankaappausyritys
        varsinkin. Kokoomus on
        kasa sarvikuonon paskajätöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, jos nyt jätetään Hannu
        Karpon mollaaminen sikseen
        ja annetaan hänen elää ja
        nauttia eläkepäivistään niin
        kauan kuin hänen sydämensä
        jaksaa puksuttaa etiäppäin.

        Mutta kun karpo ei jätä meitä rauhaan, miniänsä kanssa puuhaa elokuvaan itsestään. Miniä johtavassa asemasssa samaisessa tuotantoyhtiössä. Meinaa vielä rikastua teidän rahoilla eläpäivillään. Ei mieheltä tunnu asia loppuvan.


    • Muistan kun "Karpolla on asiaa" tuli. Isä ja äiti katsoivat sitä aina ja mun molemmat isovanhemmat. Hannu Karpo ja hänen karvahattunsa ovat legendaarisia.

    • Anonyymi

      Karpo otti yhden kannan eikä kyllä todellakaan antanu toiselle kannalle eikä osapuolelle niin minkäänlaista mahdollisuutta edes puolustautua ihan sama kuinka väärin oli esitetty asiaa ohjelmassaan.. Nim kokemusta on.

      • Anonyymi

        Hyvän sketsin heitit!


    • Anonyymi

      Sehän haastatteli pelkkiä idiootteja, yhtään täysjärkistä ei niissä ollu 😁

      Karpo oli kuin leipäpappi, teki uran itselleen helpossa ammatissa ja tienasi omaisuuden jonninjoutavalla ohjelmalla. Ihan samaa tasoa kuin Pulttibois, mutta Pulttibois oli hauskempi.

      • Anonyymi

        Ja Ohisalo Gestabo nyt suomen Eu.osavaltion sisällis.sotaa Isolla Myrkynvihreällä Pullealla hameellaan Leninin unelmaa suunnittelee mykkänä hirviönä


      • Anonyymi

        Vai väität sinä rehellisiä ihmisiä idiooteiksi, joiden elämä tuhoutui idioottimaisten viranomaisten toimenpiteiden takia.
        Kuten sekin Kemijärveläisen perheen kohtalo, että äiti veikkasi lottoa, ruotsissa asuvan poikansa nimissä, ja siihen lottolappuun osui täysosuma, niin verottaja tuhosi koko perheen tulevaisuuden lyömällä niin saatanalliset verot, että ne ylitti lottovoiton tulot täysin härskisti.

        Vai puhui se Karpo, asiasta omaksi hyödykseen, kuin joku Pulttibois.

        HÄPEÄ SAATANA, JA MEE JOLLEKKIN MANAAJALLE, että pääset riivaajastasi eroon !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai väität sinä rehellisiä ihmisiä idiooteiksi, joiden elämä tuhoutui idioottimaisten viranomaisten toimenpiteiden takia.
        Kuten sekin Kemijärveläisen perheen kohtalo, että äiti veikkasi lottoa, ruotsissa asuvan poikansa nimissä, ja siihen lottolappuun osui täysosuma, niin verottaja tuhosi koko perheen tulevaisuuden lyömällä niin saatanalliset verot, että ne ylitti lottovoiton tulot täysin härskisti.

        Vai puhui se Karpo, asiasta omaksi hyödykseen, kuin joku Pulttibois.

        HÄPEÄ SAATANA, JA MEE JOLLEKKIN MANAAJALLE, että pääset riivaajastasi eroon !!!

        Laki se löytyy lottovoittajallekin, esim. jos ostat hulluna omaisuutta, saatat menettää kaiken kun verottaja iskee laput kouraan.

        Olis se tyhmä lotonnu ihan omiin nimiin, kato ku tuskin jenkit tykkäis, jos joku siellä lottoais mun nimellä ja mulle tulis 300 miljoonan jättipotti, sehän olis varkaus.

        Karpon tyyli oli tuoda jutut raflasvasti telkkariin, muttei kuitenkaan mitenkään muuten auttanut niitä ihmisiä, jollain poropaistilla ei maksella miljoonien velkoja tai oiota vääryyksiä, jotain konkreettista olis pitäny tehdä. Niilo Tarvajärvi ja Veikko Hursti tekivät aitoa hyväntekeväisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki se löytyy lottovoittajallekin, esim. jos ostat hulluna omaisuutta, saatat menettää kaiken kun verottaja iskee laput kouraan.

        Olis se tyhmä lotonnu ihan omiin nimiin, kato ku tuskin jenkit tykkäis, jos joku siellä lottoais mun nimellä ja mulle tulis 300 miljoonan jättipotti, sehän olis varkaus.

        Karpon tyyli oli tuoda jutut raflasvasti telkkariin, muttei kuitenkaan mitenkään muuten auttanut niitä ihmisiä, jollain poropaistilla ei maksella miljoonien velkoja tai oiota vääryyksiä, jotain konkreettista olis pitäny tehdä. Niilo Tarvajärvi ja Veikko Hursti tekivät aitoa hyväntekeväisyyttä.

        Olet saatanan tyhmä, henkisesti jälkeen jäänyt sadisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai väität sinä rehellisiä ihmisiä idiooteiksi, joiden elämä tuhoutui idioottimaisten viranomaisten toimenpiteiden takia.
        Kuten sekin Kemijärveläisen perheen kohtalo, että äiti veikkasi lottoa, ruotsissa asuvan poikansa nimissä, ja siihen lottolappuun osui täysosuma, niin verottaja tuhosi koko perheen tulevaisuuden lyömällä niin saatanalliset verot, että ne ylitti lottovoiton tulot täysin härskisti.

        Vai puhui se Karpo, asiasta omaksi hyödykseen, kuin joku Pulttibois.

        HÄPEÄ SAATANA, JA MEE JOLLEKKIN MANAAJALLE, että pääset riivaajastasi eroon !!!

        Lakia ne viranomaiset noudattaa. Mistä tämä asettelu pieni ihminen ja suuri paha viranomainen oikein kumpuaa. Ihan kuin tämän maan viranomaiset olisi valittu alistamaaan meitä kansalaisia. Eikö se ole ihan toisin päin, meitä varten tämä koneisto on rakennettu. Omat ratkaisut ja valinnat ja niistä vastuun kantaminen. Esimerkkinä tuo nainen joka lottosi ruotsissa asuvan poikansa nimissä. Minkä ihmeen takia, miksi ei laittanut siihen lottolappuun omaa nimeään mikä olisi ollut ilmeisin ja yksinkertaisin vaihtoehto. Aivan järjetön ratkaisu, eikö äiti ajatellut yhtään nimeä laittaessaan, miten voitto lunastetaan kun poika ei edes asu suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki se löytyy lottovoittajallekin, esim. jos ostat hulluna omaisuutta, saatat menettää kaiken kun verottaja iskee laput kouraan.

        Olis se tyhmä lotonnu ihan omiin nimiin, kato ku tuskin jenkit tykkäis, jos joku siellä lottoais mun nimellä ja mulle tulis 300 miljoonan jättipotti, sehän olis varkaus.

        Karpon tyyli oli tuoda jutut raflasvasti telkkariin, muttei kuitenkaan mitenkään muuten auttanut niitä ihmisiä, jollain poropaistilla ei maksella miljoonien velkoja tai oiota vääryyksiä, jotain konkreettista olis pitäny tehdä. Niilo Tarvajärvi ja Veikko Hursti tekivät aitoa hyväntekeväisyyttä.

        Aivan oikein👍


    • Anonyymi

      arman on tän päivän karpo

      hyviä ohjelmia tekee

      ja ihmiset katsoo

      tekee tosi hyvää tiliä niillä satoja kiloja vuodessa

      vois aina lahjoittaa rahaa ohjelmia koskeneille

      esim hurstillle olis voinu lykätä vaikka 100 kiloa lopussa

      • Anonyymi

        Arman osaa muhamettia. ja salaa heidän rikoksensa suomessa. Pelkästään kaivellut ylenkin pyynnöstä Kantavalkosuomalaisten vähäisiä murha/ tappoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arman osaa muhamettia. ja salaa heidän rikoksensa suomessa. Pelkästään kaivellut ylenkin pyynnöstä Kantavalkosuomalaisten vähäisiä murha/ tappoja

        Erittäin hyvä ja todella AKUUTTI aihe .Sitäpä pitääkin kysyä Armanilta, että milloin hän aikoo ottaa nuo petohengen kumartajat imaameja myöten valokeilaan .

        Muutenhan hänestä tulee vain mieleen, että onko hänen päämääränsä kohta pyrkiä muslimien edustajaksi eduskuntaan.
        Vaikka onkin äkkiä ajatellen kelpo kristityn kaltainen, muttemme luota kuitenkaan täysillä hänen esityksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arman osaa muhamettia. ja salaa heidän rikoksensa suomessa. Pelkästään kaivellut ylenkin pyynnöstä Kantavalkosuomalaisten vähäisiä murha/ tappoja

        Arman oli hyvä silloin kun seikkaili ulkomailla itsepuolustus jaksoissa. Myöhemmin meni maku kun asunnottomia alkoholisteja Helsingissä alkoi digata. Olisi katkolle ja töihin moiset ajanut. Vaikutti varmasti monen tunteisiin mutta narkkisten ja juoppojen elämä ei hyysäämisestä parane , se on nähty.


    • Anonyymi

      Karpon paska oli hyvin yksipuolista, aina oli typeryksien ulosotot ja muut vastaavat muiden kuin itsensä syytä.

      • Anonyymi

        Taisit joutua Karpon paljastamien huijauksien tekijäksi.


    • Anonyymi

      Karpo vittuili kuningas Kekkoselle, porvareille, maa-aatelisille ja vasemmiston mielivaltaisille viranomaisille, koska oli niin kova jätkä. Kukaan ei ollut karvahatulta turvassa.

      • Anonyymi

        Minäpä vittuilen suomen pääministerille!

        Sanna Marinin puhe kuulostaa tältä: papadi papadi papadi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä vittuilen suomen pääministerille!

        Sanna Marinin puhe kuulostaa tältä: papadi papadi papadi..

        Miten se eroaa muista Suomen pääministereistä? Tibaataa tuubatii...Tosin joillan on änkytysvikaa...Ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä vittuilen suomen pääministerille!

        Sanna Marinin puhe kuulostaa tältä: papadi papadi papadi..

        Haista nyt jo hevonvittu!

        Sanna Marin on parasta mitä
        ollaan nähty/koettu pitkiin
        pitkiin aikoihin, piristysruiske
        Suomelle, ja vielä kaunis nainen
        Sanna Marin, pesee mennen tullen
        Timo Soinin vertailussa.

        Soini vois ryhtyä laihdutuskuurille
        niin ei olis niin väsynyt ja hengästynyt.


    • Anonyymi

      Niin mikä on kun ei tämmösiä ohjelmia enään tehdä.. tavalliset ihmiset saivat kertoa vääryyksistä mitä virkamiehet tekee..

      • Anonyymi

        Eihän kukaan estä sua tekemästä omaa ohjelmaa, tarvitset karvahatun, ison langallisen rekvisiitta mikrofonin,Talbot Horizon henkilöauton sekä selfietikun ja voit aloittaa, älypuhelin kameralla sulta jo löytyy.

        Anna palaa, innolla odotellaan koska tulee telkkariin.

        Jos joku ei ole vielä keksinyt mikä televisio on, niin se on laite, jolla voidaan manipuloida kansaa, sekä uutiset että viihdeohjelmat pyrkii vain saamaan katsojia, jotta sasvat rahaa. Siksi telkkaria ei kannata ottaa niin tosissaan, oikea elämä tapahtuu aina jossain muualla kuin telkkarissa, edes tosi-TV ei ole totta.


    • Anonyymi

      Karpoa ei todellakaan ole ikävä. Hänen tapansa oli tehdä juttu aina "pienen ihmisen" näkökulmasta, mutta yleensä ne jutut olivat pelkkää populismia eivätkä perustuneet mihinkään faktoihin. Ne enemmänkin perustuivat sen pienen ihmisen luotaiseen inhoon ja epäluloon "eliittiä" kohtaan jota Karpo sitten pyrki nostamaan esiin.

      • Anonyymi

        Karpo tiesi niin kuin jokainen täysijärkinen tietää ja on nähnyt, että pieni köyhä ihminen ei pysty puolustamaan oikeuksiaan lakiin turvaten silloin kun vastassa on hänelle vääryyttä tehnyt viranomainen tai ökyfirma, joilla on iso liuta parhaita lakimiehiä käytössään. Vain kaltaisesi sairas narsisti kieltäytyy näkemästä tätä faktaa.


      • Anonyymi

        Monesta kommentista paistaa läpi pienen ihmisen inho ja epäluulo yhteiskuntaa, lakia ja viranomaisia kohtaan. Tämäkin keskustelu sen paljastaa, siksi täällä Karpoa kaivataan. Totuus vaan on että ei se karpo ketään noista ohjelmassa olleista auttanut, nosti vaan julkisuuteen kaikkien naurunalaisiksi näitä elämän kolhimia. Itse rikastui siinä sivussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesta kommentista paistaa läpi pienen ihmisen inho ja epäluulo yhteiskuntaa, lakia ja viranomaisia kohtaan. Tämäkin keskustelu sen paljastaa, siksi täällä Karpoa kaivataan. Totuus vaan on että ei se karpo ketään noista ohjelmassa olleista auttanut, nosti vaan julkisuuteen kaikkien naurunalaisiksi näitä elämän kolhimia. Itse rikastui siinä sivussa.

        Sinäkin olet valinnut totuutesi. Näkemyksesi on kapea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo tiesi niin kuin jokainen täysijärkinen tietää ja on nähnyt, että pieni köyhä ihminen ei pysty puolustamaan oikeuksiaan lakiin turvaten silloin kun vastassa on hänelle vääryyttä tehnyt viranomainen tai ökyfirma, joilla on iso liuta parhaita lakimiehiä käytössään. Vain kaltaisesi sairas narsisti kieltäytyy näkemästä tätä faktaa.

        Näinhän se oli jo
        vuonna 1918 kun
        Punakaartissa taisteltiin
        elämästä ja kuolemasta.

        ~ Kaikkien maiden proletaarit,
        liittykää yhteen! ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesta kommentista paistaa läpi pienen ihmisen inho ja epäluulo yhteiskuntaa, lakia ja viranomaisia kohtaan. Tämäkin keskustelu sen paljastaa, siksi täällä Karpoa kaivataan. Totuus vaan on että ei se karpo ketään noista ohjelmassa olleista auttanut, nosti vaan julkisuuteen kaikkien naurunalaisiksi näitä elämän kolhimia. Itse rikastui siinä sivussa.

        Taisi olla vaan aika suosittu kansan parissa? Markkinataloudessa saa hyvää hintaa siitä mille on kysyntää. Haluaisitko ehdottaa vaihtoehtoa markkinataloudelle vai kansalle? Molemmissa on kyllä tapahtumassa murros sinun kosmisesta mielipiteestäsi mahdollisesti riippumattakin ja siitä ei kaikki tykkää.


    • Anonyymi

      KARPO TAISI JOUTUA SEN AJAN SAATANAN PALVOJIEN HYÖKKÄYSTEN KOHTEEKSI, JA HÄNEN REHELLISYYTENSÄ JA TOTUUTENSA ASTUI HUIJAREIDEN POLIITTISILLE VARPAILLE NIIN PAHASTI, ETTÄ HÄNEN TEEVEE OHJELMAT MAKSETTIIN HILJAISEKSI.
      LUULETTEKO TE IDIOOTIT, ETTÄ KETKÄ ON TILANNU TUTKIMUKSEN, ETTÄ SUOMI ON VÄHITEN KORRUPTOINUT MAA.
      Voisitteko pieraista tuommoselle naurettavalle ja härskille väitteelle.

      • Anonyymi

        ????? KYLLÄ KARPO OLI IHAN PASKA


    • Anonyymi

      On todella. Pisti Potilasvahinkokeskuksen polvilleen
      Monen sivun jutut Iltalehdissä oli meistä
      Oli kiva todeta että vakuutusyhtiön kulut olivat heidän tappiokseen noin 75.000 markkaa ja myös minun lakimieheni kulut ja korvaukset päälle
      Iso kiitos kuuluu Karpolle

    • Anonyymi

      Karpolla oli asiallisen hyviä juttuja aina.

      Kukaan nykyään ei uskalla tehdä samanlaisia, koska se on razzzzismia.
      ----------

      Vinkki joillekin.... tehkää vastaavanlaisia ohjelmia.......
      .........
      Kannattavaa tulevaisuutta......

    • Anonyymi

      Ei ole yhtään ikävä.

      • Anonyymi

        Kaltoinkohdelluilla on. Siinä ero.

        Heikkojen puolustajia meillä kutsutaan sosiaalipornoilijoiksi. Pelote tuokin.


    • Anonyymi

      Kyl niistä Karpon ohjelmista piti..Toi epäkohtia esille.Myös Arman ja Madventures Riku ja Tunna ovat tuoneet epäkohtia esiin..Pienen ihmisen suuria taisteluja korporaatioita ja isoja instansseja vastaan paljasti kuiten suoraan parhaiten Karpo.kun jaksoi paneutua yhteen ihmisen tai perheen tapaukseen.Arman esittelee usein monia ihmisiä dokkareissaan eikä ehkä.ihan suoraan osoittele esiin niin sormi pystyssä syyllisiä kuin Karpo teki.Riku ja Tunna turvautuvat ongelman esittelyssä usein ulkomaiseen dokumenttiin josta keslusteluun osallistuu monia sen alan eri työläisiä ja joskus niitä pyörineen dokumentin ongelmakenttää itsekin kokeneita mutta ei sitä kentää kyllä aina ole keskusteluosassa mukana.Että Karpolla kyllä rohkein tapa iskeä suoraan ytimeen kuin susi riippumatta siitä mitä vaikutusta ongelmakentän kuvatulle kohteelle tulee voihan olla mahdollista että kaikki huomio hänelle ei olisikaan myönteistä??. Rn tiedä onko se yksi syy Armanin ja Rikun ja Tunnan hieman hillitymmälle lähestymiselle ongelmakentän jo kärsineille kohteille..Että voihan television mahti toimia paljolti yhtä aikaa positiivisen ja negatiivisen huomion tuottajana itse sitten kuvatulle kohteelle mutta Karpo toimi jotenkin tuota asiaa niin miettimättä näyttäen vaan kylmän tosiasian asian tiimoilta että se nousi tietoisuuteen yhteiskunnassa.En kyllä osaa sanoa oliko Karpo siis vaan kovis vaiko pehmeä ihminen mutta ehkä hän ohjelmissaan oli vaan toimittaja joka pyrki tuomaan esille näkemässä totuuden ja jotenkin osui aina melko hyvin asian ytimeen.Tietääkseni ohjelmassa esiintyneet ihmiset eivät kai juurikaan Karposta ainakaan tehneet kanteluita tai valituksia että kai olivat tyytyväisiä hänen tapaansa esittää se asia( vai onko ne valitukset mahdolliset pimitetty,enpä usko niitä olleen.)

      • Anonyymi

        Arman, rikut ja tunat on niin syvästi valjastettu suoltamaan propagandaa monikulttuurin ihanuudesta, ettei voi Karpoon verrata ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arman, rikut ja tunat on niin syvästi valjastettu suoltamaan propagandaa monikulttuurin ihanuudesta, ettei voi Karpoon verrata ollenkaan.

        Ota huomioon ettei vielä
        vuosina 1960-1990 ollut
        muslimimmamuja talsimassa
        Pääkaupunkiseudulla Suomessa,
        romanit ja suomenruotsalaiset
        olivat jo osa Suomen kuvastoa
        noina vuosina 1960-1990.


    • Anonyymi

      Tää oli ykd daataman juoppoapina onneks kuoli

    • Anonyymi

      Karposta ja lappalaisesta tulee mieleen karvareuhkainen tai neljäntuulenhattulainen valittaja.

    • Anonyymi

      Se on sosiaalipornoa niin kauan kun ei auteta käytännön asioissa lainkaan, se, että tuodaan vääryyttä kärsinyt omalla naamalla ja nimellä telkkariin, voi aiheuttaa vain lisää ongelmia kun tyyppi tunnistetaan kylillä. Mun yks jo edesmenny perhetuttu lapauusajoilta oli ko. ohjelmassa, kyllä sai raavas äijä ittensä näyttämään hölmöltä. Oli keränny jotain juomatölkkien avausklipsejä ja omalla naamalla ihan pokkana itki kun kukaan ei hänelle maksanutkasn niistä mitään, oli vuosien ajan kerännyt niitä rikastumisen toivossa ja pettyi kun tajusi tulkeensa vedätetyksi. Ihan oma syy, kuka täysjärkinen tollasia edes kerää? Mä muuten jo lapsena pidin kaikkia läheisiäni idiootteina, mielestäni olin syntynyt väärään perheeseen, oma biologinen isäni ei ollut elämässäni mukana, joten jouduin kärsimään idioottien seurasta vuosikaudet.

      Esim. ohjelma kadonneen jäljillä on ihan eri luokan auttamista, sekin on tehty viihteeksi, mutta ohjelma oikeesti auttaa löytämään kadonneen sukulaisen, kaikilla kun ei omat rahkeet riitä.
      Se on tietty toinen juttu, että haluaako kadonnut tulla löydetyksi, mutta yleensä haluaa, sillä rakkaus voittaa kaikki kiistat.

    • Anonyymi

      Ei ole yhtään ikävä Karpoa. Hänen ohjelmansa edustivat vastenmielistä suuntausta journalismissa. Karpo toimi ohjelmissaan tuomio-istuimena, jonka tuomarina, syyttäjänä ja lautamiehinä toimi Karpo itse. Vastapuolella ei ollut oikeutta puolustusasianajajaan, ei myöskään valitusoikeutta.

      • Anonyymi

        Pitää muistaa ettei Karpon aikaan ollut sosiaalista mediaa eikä sanomalehdissä tai ainakaan muissa Ylen ohjelmissa saanut välttämättä väärin kohtelua tms. esille. Ja Karpon ohjelmat olivat yleishyödyllisiä, välittänyt ihmisiä byrokratian sudenkuopista. Esimerkiksi siitä että pysyvän invapysäköintiluvan saadakseen pitää lääkärintodistuksessa lukea paitsi vamman laatu, myös se jos se ei parane. Mies jolta oli amputoitu jalat, sai jälkimmäisen maininnan puuttuessa vain väliaikaisen invaluvan. Eihän sitä luvan myöntäjä muuten tiedä voivatko jalat kasvaa takaisin. Puhumattakaan verottajan mielivallasta: yksikin mies joutui maksamaan kiinteistöveroa kivijalkaan palaneesta saunasta ja toinen dieselveroa risasta dieselmoottorista johon kuuluva auto oli myyty romuksi vuosia sitten.


      • Anonyymi

        Näitä Karpon solvausviestejä kun lukee ja miettii millaisia henkilöitä solvausten takana on... Pakostakin valkenee miksi suomea ja sen vähäosaisia kuritetaan armotta. Ja nyt en tarkoita vähäosaisilla pakolaisia. Täällä suomessa on yhteiskunnan vääryyksistä kärsiviä ihmisiä ja kokonaisia perheitä ihan tarpeeksi ilman teitäkin. Karpo auttoi parhaansa mukaan, vaan ihmeisiin ei hänkään pystynyt. Kiitos Karpon ohjelmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä Karpon solvausviestejä kun lukee ja miettii millaisia henkilöitä solvausten takana on... Pakostakin valkenee miksi suomea ja sen vähäosaisia kuritetaan armotta. Ja nyt en tarkoita vähäosaisilla pakolaisia. Täällä suomessa on yhteiskunnan vääryyksistä kärsiviä ihmisiä ja kokonaisia perheitä ihan tarpeeksi ilman teitäkin. Karpo auttoi parhaansa mukaan, vaan ihmeisiin ei hänkään pystynyt. Kiitos Karpon ohjelmille.

        Oli miten oli, mutta näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä Karpon solvausviestejä kun lukee ja miettii millaisia henkilöitä solvausten takana on... Pakostakin valkenee miksi suomea ja sen vähäosaisia kuritetaan armotta. Ja nyt en tarkoita vähäosaisilla pakolaisia. Täällä suomessa on yhteiskunnan vääryyksistä kärsiviä ihmisiä ja kokonaisia perheitä ihan tarpeeksi ilman teitäkin. Karpo auttoi parhaansa mukaan, vaan ihmeisiin ei hänkään pystynyt. Kiitos Karpon ohjelmille.

        Karpo pyrki aina solvaamaan ohjelmansa toista osapuolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä Karpon solvausviestejä kun lukee ja miettii millaisia henkilöitä solvausten takana on... Pakostakin valkenee miksi suomea ja sen vähäosaisia kuritetaan armotta. Ja nyt en tarkoita vähäosaisilla pakolaisia. Täällä suomessa on yhteiskunnan vääryyksistä kärsiviä ihmisiä ja kokonaisia perheitä ihan tarpeeksi ilman teitäkin. Karpo auttoi parhaansa mukaan, vaan ihmeisiin ei hänkään pystynyt. Kiitos Karpon ohjelmille.

        Täällä vissiin vaaditaan että Karpo olisi AUTTANUT näitä poloisia oikein henkensä edestä. Muu ei kelpaa. Auttakaa auttakaa ja korjatkaa kaikki. Mitä ihmeen viisasten kiveä odotatte. Karpo toi epäkohtia esiin, asioita joita ei muuten nousisi esiin. Siitä voidaan kai olla yhtä mieltä. Varmaan oli aika hyökkäävä ja brutaali usein. Ei kyllä lässyttänyt ja leperrellyt.


    • Anonyymi

      Kyllä tälläsellä Karpolla Olis nykyääkin asiaa.

    • Anonyymi

      Nykyään sosiaalipornosta joutuisi vankilaan jo tietosuojalain perusteella.
      Pultussa roikkuva rakki.

    • Anonyymi

      Kyllähän siinä monella karvat nousi pystyyn kun Karpo paikalle tuli

    • Anonyymi

      Miten toimittajien taso on laskenut Suomessa näin alas?

    • Anonyymi

      Ennen oli Hannu Karpo.
      Nykyään on Alex Jones, David Icke ja Brian Rose.

      Sensuuri on armoton ja heidät löytää vain weppisivujen takaa.

    • Anonyymi

      Totuus on kurjaa katseltavaa. Siinä kun tuntee helposti itsekin syyllisyyttä.

      Katselijalle tulee ilkiä olo.

    • Anonyymi

      Riistäjä hyödynsi köyhien ahdinkoa.

    • Anonyymi

      Höpö höpö ei se paljoa auta jos noin rikas äijä vie jouluna kinkun, tv laitetaan että saa lisää katsojia. Voi ihmisiä autaa eikä tartte koko suomelle näyttää.

      • Anonyymi

        Itsekseen mutisemalla ei asioita muuteta. On melkeinpä ehto, että joistakin asioista täytyy tehdä julkinen, ennen kuin kukaan kiinnostuu epäkohdista ja niitä aletaan muuttamaan.

        On kokemusta tuosta, kun vinkkaa toimittajalle jutunaiheesta ja pyytää katsomaan paikanpäälle, niin alkaa tapahtumaan kunnallisella, jopa valtakunnallisella tasolla.


    • Anonyymi

      Joo muistan hyvin karpon ohjelman äiti katso sitä aina ja kehu karpoa. Myös karpo ja hänen perhe oli vieraan varainen kävin siellä monesti lapsena leikimässä heidän kotona ja siellä tarjotiin piirakkaa ja muita herkkuja lapsille 👍❤️

      • Anonyymi

        Karpo toi esiin. esim useita TÖRKEITÄ POTILASVAHINKOJA . Jotka nykyään Kaikki salataan !!!!!! Vaikka ovat rajusti lisääntyneet . ja potilaat kituvat. Karpolle kiitokset työstään aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpo toi esiin. esim useita TÖRKEITÄ POTILASVAHINKOJA . Jotka nykyään Kaikki salataan !!!!!! Vaikka ovat rajusti lisääntyneet . ja potilaat kituvat. Karpolle kiitokset työstään aikanaan.

        Salassapitosäännökset valitettavasti estävät lääkeaineiden julkisen käsittelyn oikeudenkäynneissä. Potilaan suojelu siis lähtökohtana, vaikka potilaan haitaksi tämäkin salailu lopulta kääntyy, ja pitempään jatkuneena koko yhteiskunnan.

        Mielenkiintoista on, että mitä enemmän potilasvahinkoja, sitä enemmän noita kielletään. Lääketieteessä ja lääketeollisuudessa ollaan tyytyväisiä, jos lääkeaineiden haittoja ei julkisesti käsitellä, mutta tosiasiassa tämäkin ennen pitkää koituu juuri lääketieteen ja lääketeollisuuden vahingoksi. Uskottavuuden palauttaminen on aina työläämpää kuin sen menettäminen.

        Karpo oli monessa edelläkävijä, mutta jos pioneerit tahdotaan nähdä sosiaalipornon levittäjinä, niin minkäs tuolle mahtaa. Maassa maan tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salassapitosäännökset valitettavasti estävät lääkeaineiden julkisen käsittelyn oikeudenkäynneissä. Potilaan suojelu siis lähtökohtana, vaikka potilaan haitaksi tämäkin salailu lopulta kääntyy, ja pitempään jatkuneena koko yhteiskunnan.

        Mielenkiintoista on, että mitä enemmän potilasvahinkoja, sitä enemmän noita kielletään. Lääketieteessä ja lääketeollisuudessa ollaan tyytyväisiä, jos lääkeaineiden haittoja ei julkisesti käsitellä, mutta tosiasiassa tämäkin ennen pitkää koituu juuri lääketieteen ja lääketeollisuuden vahingoksi. Uskottavuuden palauttaminen on aina työläämpää kuin sen menettäminen.

        Karpo oli monessa edelläkävijä, mutta jos pioneerit tahdotaan nähdä sosiaalipornon levittäjinä, niin minkäs tuolle mahtaa. Maassa maan tavalla.

        Minäpäs puhun yövuoroon HUS.IN Ainakin tälläpaikkakunnalla 50.000 asukasta . Lääkäripulaan vetosi HUS.n puolesta entisen n.s terveyskeskuksen pomo. Eli tästä näemme Hus. ja Paikalliset terkkarit suojaavat toisiansa . Vaikka potilastarinat täysin erilaisia . Kunhan puolustavat täydellisyyttään ! Aluehallinnolta aivan uusi tarina !


      • Anonyymi

        Olet varmaan Karpon perhettä


      • Anonyymi

        Karpo teki pilaa mielenterveyspotilaista. 😒


    • Anonyymi

      Oliko Karpo supermies? Päätänsä pitempi muita.

      • Anonyymi

        Karpo ON supermies.


    • Anonyymi

      Hannu Karpo on Suomen Chuck Norris!

      Karporaattorille ei kukaan mahda mitään.

      • Anonyymi

        Karporaattori tuhoaa putinin !


    • Anonyymi

      Arvostan Karpoa todella korkealle tavallisen kansalaisen puolustajana 👍

      Karpon kadottua televisiosta on alkanut erinäisten vallanpitäjien ja muiden päättäjien röyhkeys taas lisääntyä tavallista kansaa vastaan, joten Karpolle olisi kyllä edelleen tilausta.

      • Anonyymi

        Ei tommosta kannata arvostaa teki vain pilkkaa köyhistä ja paljon muustakin kaikki varmaan tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tommosta kannata arvostaa teki vain pilkkaa köyhistä ja paljon muustakin kaikki varmaan tietää

        älä viitsi valehdella jonne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tommosta kannata arvostaa teki vain pilkkaa köyhistä ja paljon muustakin kaikki varmaan tietää

        Karpon ohjelman jälkeen meidän kunnassa muuttui hommat asukkaiden eduksi. Ei siis täällä ruikuttavien läskien ansiosta.


    • Sitä tuo isoäitinikin sanoi, että onpas hyvä että meillä on tuo Karpo.

      • Anonyymi

        Ennenvanhaan ihmisiä oli helppo juksata,luulivat että mitä telkarista tulee on tosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennenvanhaan ihmisiä oli helppo juksata,luulivat että mitä telkarista tulee on tosi.

        Ja nytkö muka ei ole?


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus! Niin on!

    • Anonyymi

      Paras juttu oli tuo Kekkosen putoaminen Islantilaiseen koskeen. ;)

      Adjutantti kielsi julkaisemasta kuvia.

      Karpo julkaisi neljä aukeamallista! ;D

      • Anonyymi

        Ulkomailla Kekkonen luokiteltiin diktaattoriksi.

        Amerikkalainen laitos joka on erikoistunut maiden demokratioiden luokitteluun, piti Kekkosta diktaattorina ja Suomea jokseenkin epäonnistuneena demokratiana jossa oli paljon ongelmia ja johtamistavoissa lukuisia demokratiavajeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomailla Kekkonen luokiteltiin diktaattoriksi.

        Amerikkalainen laitos joka on erikoistunut maiden demokratioiden luokitteluun, piti Kekkosta diktaattorina ja Suomea jokseenkin epäonnistuneena demokratiana jossa oli paljon ongelmia ja johtamistavoissa lukuisia demokratiavajeita.

        Jörn osui piikittelyssään ytimeen sanoessaan, että Suomi on monarkia, jossa päämiehenä on presidentti ja Ruotsi on tasavalta, jossa päämiehenä on monarkia.

        Urkki oli hyvä tyyppi. Ei hänessä ollut oikeastaan mitään vikaa, oli vaan liikaa valtaa. Ongelmana olivat Kekkosen kaiken maailman hännystelijät ja perässähiihtäjät - Tamminiemen viestinviejät. Lopulta heikentynyt Kekkonen jäi heidän "panttivamgikseen" ja vanhaa ja väsynyttä miestä ei päästetty lepoon. Kekkonen oli julkisivu, jonka takana nämä tyypit tosiasiallisesti hallitsivat maata. Kekkonen halusi itse lähteä eläkkeelle, mutta häntä ei päästetty. Hän jäi pelureiden pelinappulaksi, tosiasiassa Urkki ei enää hallinnut maata ETYKin vuoden 1975 huippukokouksen jälkeen... Urkki oli erinomainen presidentti vuodet 1956 - 1975, todennäköisesti maailman paras. Suhteet Neuvostoliittoon ja Suomen asemoituminen länteen ja läntiseen talousjärjestelmän, niissä arkkitehtina oli Kekkonen.


    • Anonyymi

      Erittäin hyvä Hannu Karpon ohjelma oli ! Samaa saisi olla lisää,näkisimme vääryyden mitä TÄMÄN PÄIVÄN SUOMESSA ON!!
      Erittäin hyvä ohjelma ja Hannu ..KIITOS !
      Miten tämänpäivän tapahtumat kuohuttaisivat kansaa jos kerrotaan totuus!
      Yle valehtelee,muut media pimentävät..
      Otetaan esim.maahan muutaja rikolliset Ruotsissa,siellä on varjo yhteiskunta,satoja tappoja,raiskauksia. Miten maa voidaan pilata huonolla maahan muutolla.
      He ovat Sipilän ja Nergin insinööejä ja Vihrein Ohisalon sairasta sieni kasvustoa!
      He päättäjä rotat,ei tiedä tai tunne yhtään mitä on toinen maa ja kulttuuri.
      Vihreätkin lesbojen johdolla kuvittelee kaikkea,mutta EIVÄT TIEDÄ Uskonnon heidän tulijoiden suuntausta.
      Ohisalo on rotta ministerinä,häpeis sen ukko edes vähän. Tuollanen akka!

    • Anonyymi

      Juu!!! Tämmöset ihmiset aina lopulta ainakin
      Yritetään vaientaa. Kunnioitan henkilökohtaisesti
      Hänen työtään.

      • Anonyymi

        Eikös joku MOT:n toimittajakin hyllytetty tai erotettu jonkin paljastusjutun vuoksi?


    • Anonyymi

      Oli tavallisten ihmisten asialla,köyhän ja rehellisen ihmisen puolustaja.Ohjelma oli katsotuimpia ja sitä aina odotettiin missä on tämän päivän KARPOT, kuka uskaltaa arvostella herravaltaa,pelkäämättä seurauksia.

      • Anonyymi

        Nykypäivän toimittajat pelkäävät työpaikkansa puolesta ja päätöimittajat ovat poliittisesti ylikorrekteja ja eivät siksi uskalla antaa lupaa julkaista vastaavia juttuja yhteiskunnan epäkohdista.

        Kaikki ovat myös nykyisin jollakin tavalla sidoksissa keskenään. Uralla etenemismahdollisuudet vouvat tyssätä yllättäen ja huonoon maineeseen joutunut toimittaja ei saa enää haastatteluja poliitikoilta ja virkamiehiltä, näin tehden itsensä toimittajana hyödyttömäksi.


    • Anonyymi

      Nykkypäivän poliittinen korrektius on mennyt niin pitkälle, että toisten ihmisten likapyykkien penkominen ja julkisuudessa tuulettaminen ei ole enää samalla tapaa sallittua.

    • Anonyymi

      Kyllä olen samaa mieltä:_ Karpolla on asiaa.
      Oli parasta ja rehellisintä dokumentointia mitä
      suomalaisten ihmisten elämästä on tehty saati koskaan tullaan
      tekemään.

      Muistan etenkin sen yhden dokumentin jossa hän meni
      asunnottomien ihmisten talviluoliin missä he asuivat
      ja hän haastattateli heitä?

      Hannu Karpo ja Veikko Hursti ansaitsevat Patsaat elämän työstään.

      Tulen aina polvistumaan kuunioituksesta heidän edessään.

    • Anonyymi

      Kyl muutenki somen ja liven välil hyvin sjungaa mut ei kai se haittais jos someski kirjoitella sais.

    • Anonyymi

      Karpo Ylen haastattelussa:
      "– Miljoonia kilometrejä olen ajanut. Ja kovaa. Normaali matkanopeus oli 160-170 kilometriä tunnissa, ja jos oli kiire, ajettiin kahtasataa. Siihen aikaan oli ihmeellistä, jos auto kulki niin kovaa. Nykyisin kahtasataa ajavat kaikki kirput ja pompannapitkin."

      Aika merkillistä tekstiä mieheltä, joka vuosien ajan työskenteli Ensio Itkosen kanssa suomalaisen liikennekulttuurin parantamisen puolesta.

      • Anonyymi

        Suomessa liikennenopeusrajoitukset tulivat voimaan vasta heinäkuussa 1974, sitä ennen sai ajaa niin lujaa kuin auto ikinä kulki. Ei siihen asti mitään liikennekulttuureita ajateltu, turvavöitäkään ei ollut kuin volvoissa ja niitä pidettiin pitkään "humpuukina".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa liikennenopeusrajoitukset tulivat voimaan vasta heinäkuussa 1974, sitä ennen sai ajaa niin lujaa kuin auto ikinä kulki. Ei siihen asti mitään liikennekulttuureita ajateltu, turvavöitäkään ei ollut kuin volvoissa ja niitä pidettiin pitkään "humpuukina".

        Etelä-Suomessa nopeusrajoitukset tulivat voimaan elokuussa -73. Minä sain ajokortin syyskuussa.

        Mikä mahtoi olla Karpon kahtasataa kulkeva auto? Tämä minkä Karpo ajoi Vaasan Sokoksen ikkunasta sisään? https://youtu.be/EpkkBflQzyo?t=135

        Joku harrastaja varmaan tuntee auton? Dodge Monaco?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-Suomessa nopeusrajoitukset tulivat voimaan elokuussa -73. Minä sain ajokortin syyskuussa.

        Mikä mahtoi olla Karpon kahtasataa kulkeva auto? Tämä minkä Karpo ajoi Vaasan Sokoksen ikkunasta sisään? https://youtu.be/EpkkBflQzyo?t=135

        Joku harrastaja varmaan tuntee auton? Dodge Monaco?

        Cadillac


    • Anonyymi

      Nykyisin laittomuuksista saa virkamiehet vain huomautuksia. Esim Kinnulan kunta 7 huomautusta, kaksi samasta koulukiusaamisesta.
      Kiusasivat koululaista 4-vuotta..jopa kumosivat tuomioistuimennpäätöksiä. Tosin sama kiusaaminen jatkuu, huomautuksia tulossa oikeusasiamieheltö, syyttäjät nauseskelee, myös valtakunnansyyttäjä.

      Ei toteude perustuslaki, ei..


      Sanktioita on vain kansalaisille, tärkein ylinopeusrahastus.

      Itsemurhat lisääntyy kun ihmiset heräävät kuplasta, jossa suomessa on perustuslaki.

    • Anonyymi

      Itse laittaisin Hannu Karpon suurmieheksi .
      Mies joka osasi ja ymmärsi eikä pelännyt.
      Kunnioitus on suuri.
      Hyvä mies.

    • Anonyymi

      no kukas kissan hännän nostais jos ei kissa itse...toimintansa tuskin pyyteetöntä kuten eivät joku aika sitten tvssäkin olleet findus-mainokset.....aiheetonta ansionnousua...

      • Anonyymi

        Nythän hallitus keksiny uuden lain itseään,n ja virkamiehien suojeluun . Aivan kuin diktatuuri maahan. Kenenkään HEIDÄN asioita ei saisi julkaista. On jokin maalitus sana keksitty. Eli vaikea olisi kenenkään Nykyään Karpona toimia. Päättäjissä ja virkamiehissä nykyään enemmän kuitenkin lahjontaa ja rikollisuutta/ korruptiota. Kuin tav.kansassa !!!! Karpolle suuri kiitos ! Sait kansalaiset tietämään kuinka meitä petetään.


    • Anonyymi

      Vaatii aikamoista siviilirohkeutta nostaa hankalia asioita päivänvaloon menettämättä työpaikkaansa. On aina hienoa, kun yhteiskunnassa kuulee monenlaisia tarinoita myös tavallisen ihmisen näkökulmasta, heidän itsensä kertomana. Asioita joita ei tule ajatelleeeksi kun virallinen tarina on Yle ja Hs sekä viranomaistiedotusta. Enää ei myöskään saa kritisoida Mitään eikä ketään joutumatta itse syytteeseen. Tai sitten asiat vain vaietaan kuoliaaksi nk niitä ei olisi. Karpo toi esille usein sen äänen jota ei muuten olisi kuultu.

    • Anonyymi

      Kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Jos työnantajan firma on sitoutunut sellaisiin eettisiin sääntöihin ettei ketään loukata niin eipä yksi toimittaja nykyaikana voi juuri mitään tehdä saamatta potkuja. Koska hän edustaa työnantajansa brändiä. On käyntikortti edustamansa firman arvoihin. Kädet on sidottu jo alkumetreillä. Kaikki on nykyään liian kontrolloitua. Ollaan ikäänkuin kaikki samaa mieltä eikä yhteiskunnan ristiriitaisuudet näy. Niitä hävetään ja niistä vaietaan. Olemalla hiljaa kaikki on hyvin. Käyttäydytään kuin iso alkoholisoitunut perhe. Tärkeistä asioista vaietaan koska niistä ei kyetä puhumaan. Ja puhumattomuudella ratkaistaan epäkohdat edelleen. Suomi ei ole avoin yhteiskunta jossa erimielisyys olisi arvo itsessään.

      • Anonyymi

        Ainut mahdollisuus nykyään lienee Youtube, tai ehkä ihan oma nettisivusto, jolloin ei "edustettaisi" ketään muita kuin itseään.
        Sivustolla näytettäisiin videona se, mikä ennen tv-ohjelmassa. Nettivideossa ei ole aikarajoituksiakaan, joten jutuista voitaisiin näyttää enemmän yksityiskohtia ja seikkoja kuin aikarajoitetussa tv-ohjelmassa, jossa on varmasti täytynyt tehdä jonkinlaista karsintaa ja näyttää vain oleellisin.


      • Anonyymi

        Oli hienoja aikoja,oli Kekkonen ja markka sekä Karpo. Elannon voipitko sekä 1 markalla 5kpl kunnon rasvassa paistettuja munkkeja joka päivä kaupassa. Työttömiä nolla. Sekä omat lääkärit terv.keskuksissa ! Mutta Karpo on Patsaan Arvoinen jos joku !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut mahdollisuus nykyään lienee Youtube, tai ehkä ihan oma nettisivusto, jolloin ei "edustettaisi" ketään muita kuin itseään.
        Sivustolla näytettäisiin videona se, mikä ennen tv-ohjelmassa. Nettivideossa ei ole aikarajoituksiakaan, joten jutuista voitaisiin näyttää enemmän yksityiskohtia ja seikkoja kuin aikarajoitetussa tv-ohjelmassa, jossa on varmasti täytynyt tehdä jonkinlaista karsintaa ja näyttää vain oleellisin.

        Karpolla oma tuotantoyhtiö Pallosalama jonka osakkaana uskaltaa tehdä omalle yhtiölleen millaista ohjelmaa huvittaa saamatta kenkää. Ohjelmia sitten ostettiin koska kysyntää löytyi. Tyydy siihen kommari.


    • Anonyymi

      Nykyään "tutkivassa" journalismissa ei näy tasapuolista keskustelua eikä väliinpudonneiden puolustamista. Liian monet sudet lampaan vaatteissa ovat karanneet toimittajien veräjästä. Toivottavasti tällainen Järjen Journalismi tekee joskus comebackin...

      • Anonyymi

        Nämä jotka Karpoa ketjussa mollaa. Saattavat olla kytköksissä vakuutusyhtiöden korvauksien mitätöinnistä esim.hyötyjiä. mm sijoittajia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä jotka Karpoa ketjussa mollaa. Saattavat olla kytköksissä vakuutusyhtiöden korvauksien mitätöinnistä esim.hyötyjiä. mm sijoittajia ?

        Huh huh, nyt tulee sellaista salaliitoa että en oo enne kuulutkaan.
        Jos nyt sellainen häviävän pieni todennäköisyys että sellainen ihminen löytyisi niin selitä miksi se olisi täällä enää karpoa mollaamassa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä jotka Karpoa ketjussa mollaa. Saattavat olla kytköksissä vakuutusyhtiöden korvauksien mitätöinnistä esim.hyötyjiä. mm sijoittajia ?

        Huippu äijä joka ajoi kaikkien asiaa hieno mies


    • Anonyymi

      Olet varmaan Karpon perhettä ?

    • Itse uskovana miehenä sanon ,että Karpo teki enemmän hyvää kuin moni uskova.
      Karpossa oli hieman Jeesuksen meininkiä kun laittoi itsensä likoon heikkojen puolesta ja toi epäkohdat esiin ,jotka välillä oli ällistyttäviä.
      Oli naapuri sotaa ja se yks venäjän karjalan lossimies,joka tuli kiltisti töihin aamuisin ,vaikka lossi oli hävinnyt aikoja sitten eli huumoria oli myös mukana vakavien tapausten välillä kevennyksenä.
      Hyvä mies meni..... toki jokainen vuorollaan lähdetään.

      • Anonyymi

        Karpo teki ivallisen ohjelman paritalon asukkaista jotka olivat riitaantuneet.
        Ohjelman jälkeen he olivat suorastaan sodassa.
        Karpo oli tapansa mukaan toisen puolella, eikä antanut armoa henkisesti väsähtäneelle osapuolelle jonka nurmikko rehotti, eikä ollut varaa siivouttaa tonttiaan.


    • Anonyymi

      Kyllähän mielestäni monesti karpo toi epäkohtia esiin , mutta monesti hän oli aikamoinen opportunisti joka teki tavallaan ison omaisuuden toisten kärsimyksillä.

      Monesti nämä ressukat joita Karpo ohjelmaansa otti joutuivat naapurustossaan ja kotikylässään haukutuksi koska Karpo oli nostanut heidät tikun nokkaan, Ja monesti näillä ihmisillä ainoa mahdollisuus jatkaa normaalia elämää oli muuttaa pois paikkakunnalta.

      Karpo itsekin haastattelussa sanoi että ei hän tehnyt työtä ihmisten auttamisen takia vaan tienatakseen itselleen rahaa. Tämän takia hän aloitti jo 14-vuotiaana kirjoittamaan lehtiin juttuja, siis rahaa tienatakseen.

      Lisäksi Karpo haastattelussa kertoi miten Helsinkiläisenä ja Helsingissä kasvaneena ajatteli että kaikki muualla Suomessa asuvat ovat typeriä juntteja. Hän kertoi että ei ollut ennen 20v-täytettyään edes käynyt missään muualla Suomessa tai ulkomailla kuin Helsingissä.

      Tämä on vieläkin tyypillistä monelle helsinkiläiselle. Heillä ei ole mitään tietoa elämästä muualla Suomessa tai ulkomailla , mutta ovat jostain saaneet päähänsä että kun asuvat pääkaupungissa ja maan suurimmassa kaupungissa niin he olisivat jotenkin kaikkia muita viisaampia. Siis näin saattavat ajatella helsinkiläiset tarkkailuluokilta valmistuneet huumeiden käyttäjä rikollliset jotka eivät ole elämässään tehneet päivääkään työtä tai opiskelleet.

      • Anonyymi

        Hannu on herrasmies ja fiksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu on herrasmies ja fiksu

        Ei ole


    • Anonyymi

      Puolusti köyhiä pelkillö sanoilla, itse eli ja elää poskettoman vaurasta elämää, pelkkää sosiaalipornoa. Otti rahat sieltä mistä helpoiten irtosi.

      Duutsonit teki oikeesti hyviä tekoja auttaessaan monia perheitä, samoin Kape Aihinen, ohjelmaa tehdessä auttavat samalla, Pippa Laukka samoin, aidosti auttamassa.

      • Anonyymi

        No niin tulihan se vanha kunnon "sosiaaliporno" sieltä...sillä sanalla onkin hyvä nuijia asia nollaksi.
        Auttajjat ovat auttajia, journalisti NOSTAA asioita ESIIN..vaikeata käsittää?., naurettavaa verrata Karpoa joihinkin viihdepelleihin tai kokkeihin..


    • Anonyymi

      UUSI-PÄIVÄ OHJELMA POIS JA UUSI-KARPO-OHJELMA TILALLE!

    • Anonyymi

      Suomessa kaivataan todella puolueetonta uutisointia. Yle on juorulehtien tasoa, eikä Mtv ole paljon parempi.

      • Anonyymi

        Kaikkien Alojen Asiantuntija Kalajoelta tietää ratkaisun.


      • Anonyymi

        Jaa-a.... Ylen MOT jatkoi siitä mihin Suomen Poliisi lopetti tutkimukset, Ylen toimittajien löydettyä valtaisan pöytälaatikkofirmojen suman ja rahanpesun lähteen.... REVI SIITÄ!

        Yle hoitaa tutkimukset paremmin kuin jotkut putkimiehen haalareihin pukeutuneet pelle poliisit.


    • Anonyymi

      Hannu Karpo osasi kaivaa sopivalla röyhkeydellä yhteiskunnan epäkohtia esiin.

      Tänään uutisissa oli aiheetta vangituista irakilaisista. Siinä missä suomalaisille aiheetta vangituille on viime vuosina maksettu KESKIMÄÄRIN 120 euroa/päivä, maksettiin näille 400 euroa/päivä. Jälleen kerran nähdään kuinka kantasuomalaisia alistetaan ja nöyryytetään.

      Asiasta toiseen. Osaako kukaan sanoa onko solarium tai itseruskettavat voiteet enää muodissa? Koronan takia kun ei kehtaa lähteä ruskettumaan kanarialle.

    • Anonyymi

      Karpon ohjelma oli tosi hyvä, sais tulla uusintana. Ei muuta kuin uudestaan televisioon. Tietenkin mielipide itse Karpolta, mitä mieltä hän on.

    • Anonyymi

      Itseasiassa Karpolla oli avustajat,jotka tekivät kaiken taustatyön valmiiksi,valitsivat autettavat ja hoitivat hommat,ettei Karpon tarvinnut kuin antaa naamansa "hyväntekijälle",mikä on ihan puppua. Karpoa ei tosiasiassa kiinnostanut ihmisten ongelmat pätkääkään.
      Muistanpa yhden joulunkin,kun Karpo vei apua tarvitsevaan perheeseen leluja ja joulukukan emännälle,mutta presidentille puolikkan poron. Että älkää uskoko kaikkea,mitä tv suoltaa koteihinne. Suurin osa pelkkää tekemällä tehtyä roskaa.

      • Anonyymi

        MO pressalla on koko kansa ruokittavana, ei puolikkaalla porolla pitkälle pötkitä.


    • Anonyymi

      no kirjota sille postikortti!

    • Anonyymi

      Jep! Karpoa kans kaipaillut ruutuun.

      • Anonyymi

        Sama täällä, eikö jonkin tuotantoyhtiön kannattais laittaa jo toimeksi? Isot rahat odottavat, katsojia selvästi olisi. Nyt jollekin pikkukanavalle hyvä formaatt, valmis formaatti. Karismaattinen juontaja kuten Karpo oli, pitäisi vain etsiä. Ja ne taustajoukot.


    • Anonyymi

      Tilausta todella olisi, sillä naapuririidat eivät ole ainakaan vähentyneet ja mielenterveyspotilaita on avohoidossa entistä enemmän naureskeltavaksi.

      Ihanat naapurit: https://www.youtube.com/watch?v=Quvgoi7sBjk

      Nilsiän öljysheikki: https://www.youtube.com/watch?v=s3m_J-JE1do

      Ensio Itkosen kanssa vuosia liikennevalistusta tehnyt "vaatimaton" sosiaalipornokeisari oli kova luu tien päällä! "– Miljoonia kilometrejä olen ajanut. Ja kovaa. Normaali matkanopeus oli 160-170 kilometriä tunnissa, ja jos oli kiire, ajettiin kahtasataa. Siihen aikaan oli ihmeellistä, jos auto kulki niin kovaa. Nykyisin kahtasataa ajavat kaikki kirput ja pompannapitkin."

      • Anonyymi

        Miksi karpo ei paljastanut pappia kun hän teki rikoksen, hän itse myönsi lopulta apu lehdessä kuinka hän on ollut saatanan riivamana kunhän oli tehnyt rikoksia.


      • Anonyymi

        Rasistit saavat vain jotain iloa kun hehkuttavat tätä videoa . Ja kyllä niitä naapuririitoja on meidän suomalaisten välillä enemmän.


    • Anonyymi

      Karpo kirjoitti jo siihen aikaan eräästä vanhainkodista, että talvella saattaa vahingossa unohtua vanhuksen huoneesta ikkuna auki pidemmäksi aikaa, joten tulokset näkyy aika nopeasti. Yleisimpiä kuolemansyitähän on juuri keuhkokuume, joten tilaa järjestyy nopeasti, eivätpähän vieneet Karpoa oikeuteen, eli asia piti paikkansa.

    • Anonyymi

      Karpo antoi toisellekin osapuolelle vastausmahdollisuuden. Jos tämä ei halunnut ohjelmaan, niin Karpo osasi kyllä provosoidatoiselta osapuolelta sellaisen purkauksen että oksat pois.
      Karpo oli aina jomman kumman puolella ja valjasti koko tuotantoyhtiön painostamaan "väärässä" ollutta osapuolta.

      Nyt on MV-lehti ja muita sontaluukkuja, mutta ei niitä kukaan järkevä lue/katso, koska ne ajavat useimmat perimmältään Venäjän etuja, eivätkä ole vain viattomia sirkushuveja kansalle.

    • Anonyymi

      Karpo oli aikansa populisti ja vetosi tähän herravihaiseen kansaan. Mutta suurin osa jutuistaan ei kestäis kriittistä tarkastelua, mutta meni toki täydestä kateelliseen ja herravihaiseen kansaan. Karpo halusi esiintyä jonkinlaisena jeesuksena ja oikeuden puolustajana poronpaisteineen ja on oikeastaan hyvää tv-komediaa, kun tarkemmin miettii.

      • Anonyymi

        Melkoinen vaikuttaja oli. Useat epäkohdat lainsäädännössä tulivat korjatuksi hänen toimestaan. Tämä oli ehdottomasti liikaa herkkähipiäisille. Sosiaalipornoilija alkoi olla vaaraksi koko yhteiskunnalle. Nytkin populistit koettavat takoa järkeä päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen vaikuttaja oli. Useat epäkohdat lainsäädännössä tulivat korjatuksi hänen toimestaan. Tämä oli ehdottomasti liikaa herkkähipiäisille. Sosiaalipornoilija alkoi olla vaaraksi koko yhteiskunnalle. Nytkin populistit koettavat takoa järkeä päähän.

        Monet vanhainkodit kuritti. Voi vain kuvitella pakoloisten 4 ateriaa päivässä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet vanhainkodit kuritti. Voi vain kuvitella pakoloisten 4 ateriaa päivässä !

        Vanhainkoti näytti olevan mielenrauhan satama sen johtajalle. Karpo tuli ja vei tämän mielenrauhan kyseenalaistamalla laitoksen virheettömyyden. Sitä ne ei unohda koskaan.


    • Anonyymi

      Onko?

    • Anonyymi

      maahanmuutto

    • Anonyymi

      Meedian taso on laskenut Suomessa nollaan.

    • Anonyymi

      Itse asiassa nykyään on hannu Karpoja paljon enenmmänkin.
      Somessa näkyvinä vaikuttajina kuten youtubessa, melkoinen määrä.
      Mutta ne ketkä tartuu hankalimpiin asioihin niin kyllä tulee lokaa niskaan ja kunnolla, ikävillään toiset on käräjilläkin, maksavat sakkoja. Kovin paljoa eivät arvostusta saa, myös sensuuri poliisia myöten kitkee tätä pois. Ei kyse ole nyt siis mistään rasismistakaan, on paljon muitakin asioita.

      Niin kuin sai Hannu Karpokin lokaa niskaansa, paljon sai.
      Pitää kyllä nostaa hattua miten rohkea oli.

    • Anonyymi

      Hannu Karpon pitäisi nyt vain lähteä kunnallivaaleihin ja eduskuntavaaleihin perussuomalaisten ehdokkaana.

    • Anonyymi

      TOTUUDEN PUOLUEETO TORVELLE ON KYSYNTÄÄ.

      voi toimittajat menkää askel eteenpäin.
      on ongelmia jokalähtöön toinen on puolesta toinen on vastaan.

      asialle tulee selvyys kun KYSYY RATKAISUA OSAPUOLILTA!
      eikä vaan puida asian synkkyyttä ja vääryyttä .

      on esim. väkivaltaa raiskauksia niin mennä suoraan asiaan miten asia hoidetaan että ei tarvitse uudelleen palata samaan asiaan.

    • Anonyymi

      tasapuolisuutta kaikille .

    • Anonyymi

      Aikooko Karpo pyytää hallitusta hommaamaan raiskaaville mamuille vaimot, että ne jättää muut rauhaan?

    • Anonyymi

      JOS jokaisessa Suomen poliitikossa olisi edes kymenen prosenttia Karpon rehellisyydestä, menisi tällä maalla ja hyvin. Ei oltaisi rikollisen rahan vallan ja rikkaiden veronkierron vuoksi umpivelkaisia, eikä avuttomia vanhuksia olisi piinattu hengiltä kokoomuslaisissa "hoiva"kodeissa viimeiset viisitoista vuotta.

    • Anonyymi

      Karpo Presidentiksi !

    • Anonyymi

      SDP saisi kyytiä kunnolla siitä miten omat köyhät ovat unohtaneet. SDP jakaa miljarditolkulla meidän rahoja muille maille vierahille. SDP on kurja puolue.

    • Anonyymi

      ON !

    • Anonyymi

      HANNU KARPO JOS KUKA AJOI KAIKKIEN ASIAA JA TEKI HYVIÄ OHJELMIA... SUOMEN TV KAIPAA ERÄÄNLAISTA KARPON PALUUTA TAKAS

    • Anonyymi

      Karpolla oli kyllä hyviä juttuja ohjelmissaan, mutta ei mies itse ollut mikään pulmunen. Hänen ensimmäinen vaimonsa laulajatar Raita Karpo siunattiin hiljattain hautaan ja hän kertoi aikoinaan heidän avioliittonsa kaatuneen Hannun syrjähyppyihin eli mies eli vuosia kaksoiselämää, vaikka pitikin ohjelmissaan muille moraalisaarnoja oikeasta ja väärästä.

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe