Nariseva äijä

Anonyymi

Onko kellään huushollissa narisevaa äijää? Täällä on. Narisee ku vanha sarana kaikesta mahdollisesta. Kun ei oo pesty astioita tai kun on pesty, niin sekin on menny päin persettä sen mielestä.

158

9243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei onneksi ole, kengän kuva tulis melko nopeesti persuksiin. Kunnollinen mies ei valita turhista, eikä kohdalleni ole tuollaisia surkimuksia osunut.
      Oma tupa oma lupa.

      • Anonyymi

        Täällä kans oma lupa ei tarvi selitellä miks joku kuppi jääny tiskasmatta, älä tiskaa ennää ku ei passaa anna ukkos tiskaya itte, loppuu se vinkuminen.


      • Anonyymi

        Vaihtoon tai parempi itekseen olo. Tehköön ite paremmin.


      • Anonyymi

        Pus pus 😘😘😘
        🍆🍑🤪🤪🤪🤪
        🔫🔫🔫🔫🔫🔫


      • Anonyymi

        Mitä sää ny meluat ???


      • Anonyymi

        Ei auta narinaan, jos seksinkin aikana narisee...


    • Anonyymi

      Öljyä liikkuviin osiin niin eiköhän narina lopu saranoista?

      • Anonyymi

        Juu, rasvata pitää pari kertaa viikossa eestä ja takaa. Kyllä narina loppuu, tämä muistakaa.


    • Anonyymi

      Normisettiä, valitettavasti

      • Anonyymi

        Olisko seksin puutetta tai haluttomuutta (kyvyttömyyttä). Turhautuneisuutta elämään tai kyllästyttää rouva, joka ei ole huusholliihminen ja piereksii hompsuisena.


    • Anonyymi

      Joo, minulla oli nariseva äijä. Sanoin, että jos kerta kaikki mitä teen ei ole oikein, tee itse. Lopetin astianpesukoneen täytön ja tyhjentämisen, samoin en laittanut pyykkejä kuivamaan vaan totesin, että kun en niitä osaa kunnolla hänen mielestään tehdä, tehköön itse. Arvaapas, tepsikö. Ja nyt ukko-kulta ymmärtää, että hänen tapansa tehdä asioita, ei ole ainoa oikea, jos oikea ollenkaan vaan jokainen tekee asiat omalla tavallaan ja lopputulos on kuitenkin sama

      • Mullakin on nariseva äijä, mutta olen alkanut narisemaan takaisin. 😉

        Tehköön itse, jos ei kelpaa. Juuri noin.👍


      • J-76 kirjoitti:

        Mullakin on nariseva äijä, mutta olen alkanut narisemaan takaisin. 😉

        Tehköön itse, jos ei kelpaa. Juuri noin.👍

        Välillä kun aloittaa narinan, vastaan narinaan sanomalla. Narinaa ja pidän narina ääntä Hiljenee.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Välillä kun aloittaa narinan, vastaan narinaan sanomalla. Narinaa ja pidän narina ääntä Hiljenee.

        Hulluksi siinä tulisi, jos alkaisi naisten kanssa kilpaa narisemaan. Siksi mies yleensä vaikenee viisaasti ja eikös sitten sekin ärsytä narisevaa naista. Ei ole hyvä teki miten päin tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hulluksi siinä tulisi, jos alkaisi naisten kanssa kilpaa narisemaan. Siksi mies yleensä vaikenee viisaasti ja eikös sitten sekin ärsytä narisevaa naista. Ei ole hyvä teki miten päin tahansa.

        Meillä ukko narisee enemmän. 😂


    • Anonyymi

      Miksi huushollissa on nariseva äijä? Kuka käskee sietää moista?

      • Anonyymi

        Ei kukaan pistä kävelemään


    • Anonyymi

      Siksi ihastuin nuorempaan mieheen...

      • Anonyymi

        kyllä naisella pitää olla nuorempi mies !!mist nainen kouliimiehest mieleisensä kovalla kädellä m40v sjk


    • Anonyymi

      Ei ole minkäänlaista äijää, eikä tule.
      Epätoivoinen täytyy naisen olla joka kuuntelee ja katselee kaiken maailman narisijoita nurkissaan. Miksi ap et opettele arvostamaan itseäsi? Vai oletko niitä jotka valittavat ja nauttivat valittamisestaan. Joille elämäntapa on haalia niskoillee raato josta saa joka välissä valittaa?
      Miksi nautit sellaisesta? Mietipä kerrankin!

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti samaa mieltä ei ole pakko kuunnella yrittää tulla omillaan toimeen ja yksin ,näitten narisijoitten kanssa menee elämä hukkaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti samaa mieltä ei ole pakko kuunnella yrittää tulla omillaan toimeen ja yksin ,näitten narisijoitten kanssa menee elämä hukkaan .

        Aika moni nainen, joka ei ole sinkku omasta halustaan? Vastaa juuri kuten pari yllä olevaa on vastannut. Miksiköhän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni nainen, joka ei ole sinkku omasta halustaan? Vastaa juuri kuten pari yllä olevaa on vastannut. Miksiköhän?

        Itse en ole töissä, mutta silti. Itse en ole koskaan seurustellut, mutta silti.

        Mitä mä teen jollain mersulla? Sanoo aika moni, jolla ei ole varaa ajaa mersulla. Saa jostain vähän rahaa, niin ampuu mersukauppaan samantien? Ei tosin kaikki, mutta aika moni kuitenkin.
        Kylmiä tosiasioita.


    • Anonyymi

      Älä valita vaan toimi.

    • Anonyymi

      Ei ole täällä ainakaan. mieheni ei valita mistään. Tekee kyllä itse ruokaa ja tiskaa ei minullakaan ole narisemista mistään. Äsken se kävi apteekissa puolestani eikä narissut vaikka joutui polkemaan 10 km, ihan kiltisti haki särkypillerit.

      • Anonyymi

        Sinä taidat olla teillä se narisia.


    • Anonyymi

      Nariseva mies on yleensä lyhyt ja hintelä. Työpaikalla hiirulainen, ja mesoaa sitten kotona ja narisee kaikesta. Kiukuttaa kun ei saa suutaan auki töissä. Sitten ajomatkan aikana kotiin häpeää itseään, ja kotona sitten narisee kaikesta. Pahimmat näistä juo alkoholia, ja suutuspäissään painii välillä vaimonsa kanssa, nipin napin pärjäten. Nakkikioskilla tuollaiset miehet paiskataan yleensä vasemmalla kädellä ojaan.

      • Anonyymi

        Olet väärässä pituudesta. Isävaina oli lyhyt ja Vahtera silti hän palvoi ja rakastanut vaimoa siis äitiäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä pituudesta. Isävaina oli lyhyt ja Vahtera silti hän palvoi ja rakastanut vaimoa siis äitiäni.

        Täh, isäs oli lyhyt vaahtera.


      • Anonyymi

        Aikamoinen yleistys hiirulainen. ;)


      • Anonyymi

        Siinäpä oli oikea syväanalyysi.


    • Anonyymi

      Jos et saa aikaiseksi lempata sitä ulos narisemaan, hanki apteekista korvatulpat.
      Niitä on ihan tehokkaita ja niillä saa hyvin vaiennettua häritseviä ääniä.
      Äijä sitten narisee itsekseen minkä narisee.

    • Anonyymi

      Tee niin kuin muinaisen kiinalaisen filosofin vaimo teki kyllästyttyään miehensä jatkuvaan kaikesta narinaan: jätä se

    • Anonyymi

      semmoinen nariseva akka oli minulla, ei ol eenää eikä tule.

    • Anonyymi

      Miksi mies ei saisi valittaa? Suurin osa naisista juuri narisee kaikesta, mutta naisella on siihen "oikeus". Kivikaudella elävät kommentoivat sitten jotain, että kunnon mies ei valita.

      • Anonyymi

        Juuri näin ,naiset nalkuttaa mutta kun mies erehtyy sanomaan jostain niin se narisee ,niin tätä päivää ,miehiä saa mollata mennen tullen mut sanopas naisesta jotain nii hyvä ettei roviolla sua polteta. Naiset haluaa miesten oikeudet muttei vastuita, eräskin exäni vaati että kaikki pitää tehdä puoliksi ja minun pitää maksaa laskuista enin osa ja kaupan päälle hän halusi että häntä pitää kohdella naisena välillä vähän muistaa lahjoilla tai kukkakimpuilla pah koska äijät on tälläisiä huomion osoituksia vaatineet.


      • Anonyymi

        Miehet myös nalkuttavat eivät ainoastaan naiset ja osa on kauheita juorukelloja kertoilevat kavereidensa asioita ja arvostelevat.


    • Anonyymi

      Taitaa narisijalla olla paksu lompakko

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On.

      Seuraa mua ja tarkistaa, että teen kaiken oikein=niinkin hän tekisi.

      En tee enää kotihommia kun hän kotona ja kun valittaa jostain jää se hänen kontolleen.

      Ei ole tullut mieleen valittaa teen itse mielummin kuin vingun.

      Kohta tulee töistä siistiin kotiin ja varmasti joku unohtunut/ tehty väärin. Nykyään nauran hänelle että tee sitten ihan itse.

      Vissiin joka huushollissa oltava nalkuttaja!

    • Anonyymi

      Vanhemmiten miehistä tulee äkäisiä, itsekkäitä narisijoita. Osallistutaan kodin töihin silloin kun huvittaa ja silloinkin kiukutellen.
      Perässä saisi koko ajan kulkea keräämässä likaisia vaatteita ja roskia. Jos niistä huomauttaa, niin on nariseva akka.

      • Anonyymi

        Sellainen perässä naputtaja akka oli aikansa, enää ei ole eikä tule, kävelkööt omia jälkiään ja peskööt kiuaskivejä vaikka joka päivä.

        terve mies ei narisevaa akkaa tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen perässä naputtaja akka oli aikansa, enää ei ole eikä tule, kävelkööt omia jälkiään ja peskööt kiuaskivejä vaikka joka päivä.

        terve mies ei narisevaa akkaa tarvitse.

        Otsikossa kysyttiin narisevista äijistä !
        Nariseva äijä näköjään vastasi itse olevansa sellainen.


      • Anonyymi

        Turhaa yleistystä jos omalle kohdalle semmonen on sattunut. Yhdeksän kymmenestä miehestä on tosi herttaisia ja mukavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen perässä naputtaja akka oli aikansa, enää ei ole eikä tule, kävelkööt omia jälkiään ja peskööt kiuaskivejä vaikka joka päivä.

        terve mies ei narisevaa akkaa tarvitse.

        "terve mies ei narisevaa akkaa tarvitse."
        Ei niin, mutta nariseva akkapa voi hyvinkin tarvita sitä haukkujen kohteena olevaa miestä.
        Ei sitä köyhää akkaakaan voi oman onnensa nojaan jättää, vaikka olisikin paha suustaan, kyllä se vaan niinkin on.


    • Anonyymi

      On ollut, jäänyt matkan varrelle, jostain syystä.

    • Anonyymi

      Täällä meillä huushollissa oli nariseva akka. Narisi ja kitisi kuin kuiva sarana kaikesta mahdollisesta. Jos mitään narinan aihetta ei löytynyt, akka keksi niitä omasta päästään, kun jostain syystä oli jatkuvasti pakko narista jostain. Jos tiskipöydälle oli jäänyt muutama leivänmuru, siis todellakin tyyliin kolme tai neljä, niin johan alkoi narina sotkemisesta ja sikailusta. Jos katsoin TV:tä, niin alkoi narina laiskottelusta, sillä jostain kumman syystä minun olisi pitänyt olla koko ajan puuhaamassa jonkun hänen mielestään tärkeän asian parissa, eikä koskaan saanut "laiskotella", eli käytännössä ottaa rennosti, vaikkapa raskaan työpäivän jälkeen. Kun lähdin lenkille, alkoi narina. Kun huolsin maastopyörääni tallissa, alkoi narina. Kun työpaikka järjesti jotain ohjelmaa, missä olin normaalia pidempään poissa kotoa, alkoi narina ja jatkuva soittelu perään ja viestittely. Jos en vastannut niihin heti, narina vain yltyi. Jos olin yön pois kotoa työpaikan järjestämässä tapahtumassa, narina oli sitäkin rankempaa ja minä olin "paska äijä". Kun lähdin ostamaan vaatteita, alkoi narina rahan tuhlaamisesta. Nimittäin olinhan eräänkin narinatuokion yhteydessä ostanut farkutkin vasta n. 3-4 vuotta sitten. Kun halusin, että vaatteeni on siistit, eli ei vanhat ja virttyneet, sekin aiheutti narinaa. Jos katsomassani TV-sarjassa tai elokuvassa kekkuloi nätti nainen, alkoi narina, että siinä minä vain katselen muita naisia. Niri nari niri nari... mikään ei ollut koskaan hyvin. Vaikka yritin elää normaalia elämää ja ajoittain olin pakotettu välttämään asioita, joista hän keksi narinaa, mikään ei silti ollut koskaan hyvin. Niri nari niri nari....

      Kun pyysin häntä istumaan alas ruokapöydän ääreen ja kerroin, etten jaksa enää, alkoi narina. Kun laitoin hänen eteensä sitten avioerohakemuksen, alkoi narina, että kylmästi haluan jättää hänet, että minulla on toinen nainen yms. Minulla ei koskaan ollut ketään muuta kuin hän ja kaikkeni yritin, että saisimme avio-onnea, yhdessäolemista, iloa, asioiden jakamista jne. En koskaan ostanut pulloakaan olutta, enkä harrastanut kalsarikännejä, en pettänyt, en uhkaillut yms. En ollut väkivaltainen, enkä vittumainen äijä.

      Nyt erosta on kulunut 3 vuotta ja 4 kuukautta, ja en voi muuta kuin nauttia tästä rauhasta nykyisen naisystäväni kanssa, joka arvostaa minua ja sitä mitä olen ja teen. Ei narinaa, ei kitinää... <3

      • Anonyymi

        Syntymävammaisia ihmisiä on olemassa eikä niitä ole vähän, niitä on paljon j a lisää näyttää tulevan kun vähänkin huomioi ympäristöään.

        Parasta olisi kun ne saisivat elää omaa onnellista narinan säestämää ikiomaa narinaeloaan ihan yksin, niin onnellisena ja todella vanhaksi !

        sitten on oma tautinsa ne mustasukkaiset ihmiset, voi herraisä sen taudin surkeutta , onnellinen se joka saa elää ainakin sat a kilometriä välimatkaa sellaiseen.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvin perusteltu avioero. Kaikkea hyvää teidän rauhaan.


      • Anonyymi

        Iloinen puolestasi.


    • Anonyymi

      Ei ole, meillä on nariseva ämmä.
      Itse teen kaiken:

      Hoidan tiskit
      Imuroin
      Kuskaan lapset
      Ylläpidän kodin viihtyisyyttä
      Tuon kotiin lihavan palkkapussin säännöllisesti
      Annan rakkautta kammarin puolella usein ja hartaasti (erinomaisesti)

      Silti jatkuvaa marmatusta!

      • Anonyymi

        Jatkoa edelliseen jatkuvaan marmatukseen:

        Kun tämä nariseva ämmä pian joutuu kohtaamaan elämän realiteetit, saattaa itku tulla kun nurkkiin ilmestyy tyhjää toimittamaan joku läskimooses, joka kittaa keskiolutta sohvalla, piereskelee ja tuijottaa jotain helvetin NHL - matseja yökaudet TV:stä.

        Meillä on miehet (ei kaikilla toki) eräs todellinen ongelma. Pitkissä parisuhteissa hyvät miehet alkaa vissiin kyllästyttää, eikä nainen muista, millaisia paskahousuja maailma on täynnä. Ehkä naiset sitten kuitenkin haaveilevat ennen ja jälkeen Emmerdale - jaksojen, että joku "sopivasti renttu" pitkätukka välillä ottaisi tukasta kiinni ja vetelisi pitkin pihaa. Ja sitten taas sovitaan..

        Nainen ei usein osaa arvostaa hyvää miestä, ennen kuin ne eropaperit todella lyödään siihen keittiön pöydälle ihmeteltäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen jatkuvaan marmatukseen:

        Kun tämä nariseva ämmä pian joutuu kohtaamaan elämän realiteetit, saattaa itku tulla kun nurkkiin ilmestyy tyhjää toimittamaan joku läskimooses, joka kittaa keskiolutta sohvalla, piereskelee ja tuijottaa jotain helvetin NHL - matseja yökaudet TV:stä.

        Meillä on miehet (ei kaikilla toki) eräs todellinen ongelma. Pitkissä parisuhteissa hyvät miehet alkaa vissiin kyllästyttää, eikä nainen muista, millaisia paskahousuja maailma on täynnä. Ehkä naiset sitten kuitenkin haaveilevat ennen ja jälkeen Emmerdale - jaksojen, että joku "sopivasti renttu" pitkätukka välillä ottaisi tukasta kiinni ja vetelisi pitkin pihaa. Ja sitten taas sovitaan..

        Nainen ei usein osaa arvostaa hyvää miestä, ennen kuin ne eropaperit todella lyödään siihen keittiön pöydälle ihmeteltäväksi.

        Ei se viisauttaa tuo tyhmään päähän vaikka minkä paperin iskee eteen, ongelma on siellä nutturan alla ja pysyy.

        yksinkertainen nainen ei edes tiedä mitä hyvä mies tarkoittaa, koska se vaihtelee ainakin kerran päivässä se hyvän miehen standardi.


      • Anonyymi

        Heitä akka hevon tuuttiin.


    • Anonyymi

      Räksyttävä typerys löydetty. Avaa Tv:n ja asemat vaan silmissä vilistää kun haukuttavaa löytyy joka kanavalta, ohjelmista ja ihmisistä. Joskus on pakko sanoa "ole hiljaa" että hetken vois rauhassa katsoa. Kun ei miellytä painelee tietokoneelle ja pian on taas narisemista. Milloin koneesta milloin uutisista. Ottaapa henkeen.
      Penkoo toisen ostoskassia ja kun neuvotaan että ei niitä pidä pöydälle laittaa huutaen ärähtää että ota itse. Ei ole pyydetty häntä toisen ostoksiin kajoamaan. Karjaistaan kerrankin takaisin että mitä huudat, kun on toinen huutokerta samana päivänä. Tuosta suuttuneena painelee ulos. Aamulla hikeentyy netin lehtiuutisista joista hän on eri mieltä. Pohjustuksena Tv: n uutiset. Hermosairas? Hermoheikko? Narsisti? Vaiko uhmaikäiseksi jäänyt kakara? Usein kun itse huutaa kääntääkin sen toisen syyksi. Alkaa narsistilta vaikuttaa.
      Vaihdetaan rauhallisempaan ja fiksumpaan heti.

    • Anonyymi

      Kyll maar sää olet nalkuttava akka mää mittää narise.

    • Anonyymi

      Moi sulle joka kuuntelet/joudut kuulemaan moista.Jos -pa vaan sanot äijälle et pesee itse astiansa tästä eteenpäin.Kaikessa hiljaisuudessa hankit uuden asunnon ja pakkaat tavarat ja lähdet.Mikäli naarisijasi on ”väkivaltainen” fyysisesti valmistele lähtö hyvin perusteellisesti ja älä kerro kenellekkän.Elämänlaatuai paranee huomattavasti.Tuo narinakin on henkistä väkivaltaa, voi edetä vain pahemmaksi. Tsemppiä tulevaisuuteen.

      • Anonyymi

        Emmää mitään jätä. Hiljaisuus tekee hulluksi se narina kuuluu meidän kuvioon. Sitä välillä oikein kaipaa ku yksin istuskelee. Sanon sille aina välil et turpa kii. Sitte kuuluu vaa muminaa, seki on hyvä. Katso tässä elämässä pitää oppia sietämään ja mää tykkään ukosta niin paljon ku se nukkua tuhnuttaa sohvalla.
        Älkää ny pienistä hermostuko.


    • Anonyymi

      Minä äijämies narisen itselleni itsemurha-yksiössäni. En tule itseni kanssa toimeen,
      jotenka olen säästänyt toisenkin sukupuolen tältä kauheudelta.

      Liika empatia rampauttaa, ja lumihiutaleet sulavat.

      Samalla katselen kun ihan kelpo ihmiset valitsevat kumppaneikseen kaikenmaailman
      turpiinlyöjiä. Mentaalisesti tai/ja fyysisesti.

      Olenkohan jonkin sortin narsisti kun olen säästänyt itseni tältä...
      Lukuun ottamatta niitä muutamia hetkiä viikossa jolloin peti tuntuu
      vaan niin saamarin tyhjältä tässä avaruuden äärettömän tyhjyydenpeiton alla.

      Vällillä tuntuu että ois ehkä kiva jos joku vähän narisis vieressä.

      Mutta eikait sitäkään koko ajan kukaan jaksa.

      Ihmiset ovat marmorikuulia jotka tipahtelevat vääriin kuoppiin.

      Tai jos ei vaan jaksa niin asian voi aina kiteyttää: "Elämä ON".

    • Anonyymi

      Jätä se sika.

    • Anonyymi

      Millä tuo narisia hurmasi sinut kun aloitte seurustelemaan? Eikö silloin aluksi vielä näyttänyt taipumuksiaan narisemiseen?

    • Anonyymi

      Mikään ei ole inhottavampaa, kuin nalkuttava mies. Miksei pese itse astioita, niin menee varmasti oikein ? Vai onko se tarkoitus vaan, että sinun pitäisi tehdä kaikki hänen tyylillään.

      • Anonyymi

        Noi minäkin teen jos en ole tyytyväinen tiskauksen jälkeen. Viimeistelen itse enkä ala narisemaan.


    • Onko mies saanut riittävästi persettä päivittäin

      • niin tai ainakin alastonta rakkautta ja hyväilyjä.

        Vaikka meilläkin on puutteita, tunnen sittenkin naiseni paljon paremmaksi kuin naapurin melkeimpä lähentelevät naiset.
        Ei paljoo lämmitä, vaikka nainen olis 15 v nuorempi, muut ratkaisee, mulla 3 v mua vanhempi.


      • Anonyymi

        Mitä, mitä ihmettä! Että oikeinko päivittäin? Ja riittävästi, eli siis mahdollisesti useampaan kertaankin?. Tuohan kuulostaa ihan tuhannen ja yhden yön sadulta. Ei kai tuollaista missään ole oikeasti?


      • Anonyymi

        Siis anaalia? Hyi olkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä, mitä ihmettä! Että oikeinko päivittäin? Ja riittävästi, eli siis mahdollisesti useampaan kertaankin?. Tuohan kuulostaa ihan tuhannen ja yhden yön sadulta. Ei kai tuollaista missään ole oikeasti?

        Se on matolla lentänyt ikkunasta sisään, aladdin.


    • Anonyymi

      Feminismi on yksi suurimmista syistä parisuhdeongelmiin. Ennen ongelmana oli enimmäkseen laiska äijä, pahoinpitelevä äijä yms. Tämän rinnalle on tullut feministinen kilpailu, jossa ei pyritä tasa-arvoon, vaan todellakin miessukupuolen yläpuolelle. Nimittäin feminismiaktivismin yksi lieveilmiöistä on ollut katkeruus ja viha koko historian mittaisen miesylivallan vuoksi. Kummallista on se, että toisaalta pyritään sukupuolten välisteen tasa-arvoon ja hälventämään sukupuolieroja, mutta toisaalta feminismiin on kuulunut myös sukupuolisten erojen jyrkentäminen naissukupuolen eduksi. Erilaisiin aktivismeihin löytyy aina mukaan äärimielistä ajattelua ja se tuhoaa tieltään sitä hyvää... Feminismi, BLM, antirasismi, antifasismi jne.... kaikkiin näihin sisältyy myös vihan ja valheiden lietsonta, henkinen ja fyysinen väkivalta, itsekkyys, totalitaristiset vaikutteet yms. Missä tolkku ja järki? Kuka tuhosi ne?

    • Anonyymi

      Minullakin on veli kohta seitsämänkymppinen, joka narisee aivan kaikesta. Kaikki sen epäonnistumiset elämänsä aikana, ovat olleet sen mielestä suvun syytä. On kyllä jäänyt poikameiheksi ja olen ajatellut, että luojan kiitos. Olisi hänestä, joku nainen saanut ikuisen riesan itselleen.

      • Anonyymi

        Mutta jos on oikeassa? Suomessa on ollut ja on paljon narsistisukuja mitkä vain naljailee ja narisee toisilleen ja välillä käy myös kiinnikin, paljon tapahtuu suvun sisäisiä tappoja ja murhiakin.
        Niiden sukujen pitäisi tulla vähän positiivisimmille tunneskaalojen puolelle, muuta neuvoa ei oikein voi ulkopuolisena antaa tai ne tuhoutuu omaan hulluuteensa ennemmin tai myöhemmin ja tappavat toisensa, ensin henkisesti ja lopulta fyysisesti.


    • Anonyymi

      Heippa :) !

      Tässä rakentava kommentti. Miehesi käy läpi jonkinlaista kriisiä. Jos hän ei ole aikaisemmin ollut nariseva sarana, niin jonkinlainen kriisi on.

      Kriisi voi olla ikäriisi, ammatillinen tai esim. parisuhteeseen liittyvä.
      Hyvä olisi keskustalla asiasta, jos teillä on hyvät keskusteluvälit.
      Esim. keski iän kriisi testonin puute voi aiheuttaa pettymystä, masennusta ja voimattomuutta.

      Myös taloudelliset huolet ja muut ongelmat voivat olla syynä. Esim. huono pomo töissä. Onko teillä suhde oikeasti hyvin vai vaan muodollisesti ?

      Puhumalla asiat ja ongelmat ratkotaan ja poistuu. Aina se vaan ei ole niin yksinkertaista.

      Tsemppiä ja toivottavasti saatte asian ratkottua.

    • Anonyymi

      Meillä taas on nariseva vaimo. Vaikka teen kaikki kotityöt niin aina on jotain sanomista. Jos ei muuta niin astianpesukone on täytetty väärin. Olisi tyytyväinen.

      • No tää!


    • Anonyymi

      Hoitolaitokseen tuo kuuluu.

      Tosin voisit antaa hänelle muutaman risperidonin aamuin ja illoin, niin saat rauhan.

      Puhu asiasta lääkärille ja mainitse tuo lääke niin lääkäri ymmärtää yskän. Voit jauhaa nuo pillerit vaikka aamupuuroon niin ukko ei huomaa mitään ja on säyseä kuin lammas. Näin me tehdään täällä hoivakodissa vaikeille tapauksille.

    • Anonyymi

      Meillä vaimon peräpää narisee vähän väliä ja joskus pörisee oikein kunnolla.
      Mutta mitäs sen on väliä?

    • Anonyymi

      pane kierrätykseen

    • Anonyymi

      kiierrätykseen

      • Anonyymi

        Säästöön.


    • Anonyymi

      Eihän tuollaisessa suhteessa ole mitään järkeä. Ei ainakaan yhteistä säveltä. Kummankin osapuolen narisematta pitää hoitaa hommat yhdessä. Ainakin luulisi jos meinaa jatkaa avioliittoaan.

    • Anonyymi

      Vaihtoon!

    • Anonyymi

      Ei oo mitään äijää. Ihana oma rauha ja vapaus. En luovu tästä.

    • Anonyymi

      Joku mummeli taas muistelee nuoruuttaan, eikä enään oikein muista, että itse nalkuttamalla, jonkun suhteensa nuoruudessaan, on saanut pilattua?

    • Anonyymi

      Mul on omituinen äijä, se on ihan ku Helsingin Sanomat. -Kannetaan joka aamu kotiin ja rupee heti valehtelemaan.

    • Anonyymi

      Hittojako sitä mitään raatoa nurkkiinsa haalii? Äijiä maailmassa riittää jos tarvetta on, ei niitä kotiinsa tarvi huolia!
      Ei kiitos, kotini on minun ja vain minun. Oma vapaus on kultaa kalliimpaa, sitä ei mikään korvaa.

    • Anonyymi

      Kun teitä suominaisia katsoo, ei ihme että miehiä välillä kiukututtaa😂
      Pitäkää nyt jumalauta huolta itsestänne mätisäkit🤢

    • Anonyymi

      No kuules nainen, voitele vähän jospa helppais.

    • Anonyymi

      Kerran viikoin juon muutaman oluen ja muija narisee siitä taas viikon. Olen kuulemma maailman juopoin ihminen.

      • Anonyymi

        Otan osaa. Samoin meillä.


      • Anonyymi

        Ei ongelmaa, meillä ottaa molemmat vinkkua ja molemmat narisee.


    • Anonyymi

      Siskolla on tuommoinen. Lisäksi sen äijän sukulaiset ovat vielä pahempia.

    • Anonyymi

      Jos ei saa, niin sen kuulee sitten. Peitto heilumaan tai muija vihtoon!!!

    • Anonyymi

      Ei ole eikä tule.

    • Anonyymi

      Lamppuöljy on tosi arvokasta.

    • Anonyymi

      Ottiko paljon aikaa tehdä se?

    • Anonyymi

      ÄRISEVÄ NAIJA löytyy kotoonta, muttei mitään narisevaa äijää !

    • Anonyymi

      ei ole. minulla on hyvä mies..... yrityksestänsä johdosta on kylläkin paljon poissa nykyään.
      mutta ei ole ikinä ollut akka eli narisee kuin akka. minulla on oikea mies

    • Anonyymi

      Ei ole, ei ole ketään, enkä kyllä jaksaisi paljon kitisevää ihmistä.

    • Anonyymi

      Jaahas
      Tällästätänää😂

    • Anonyymi

      Onkse samanlainen kun toi nariseva akka?
      Aina se ois tehny paremmin kaikki ei mut ei tee.
      Aavistaa aina kaikki pahat mitä voi tapahtua jos teet näinbtai noin.

    • Anonyymi

      Kumma juttu tämä aloitus, nimittäin jos aloitus olisi ollut toistepäin, eli udeltu kitisevästä ämmästä joka lokkeilee laiskana ja nalkuttaa kuin kakara jos ei sitä tahtoonsa läpi...

    • Anonyymi

      Minä teen kaikki hommat kotona imuroin tiskaan kastelen kukat olenko neiti?naiseni vain löhöää kehrää kuin kissa terveisin tossu nais miäs.ikinä ei tapella mökötetään hiljaa.kaikki luulee että kaikki on kunnossa olemme näkymättömiä.onko kaikki hyvin olen huolestunut ahdistunut.

    • Anonyymi

      Parempi kun ei ole miestä ollenkaan.
      Ei tarvi ihmetellä mitään.

    • Anonyymi

      Monissa suhteissa ei puhuta seksin puutteesta ei suunnitella asioita yhdessä ei puhuta rahasta eikä ole yhteisiä päämääriä, sitä vaan ollaan ja väljähdytään....

    • Anonyymi

      Ei muuta mies vaihtoon. Itse pesen tiskini ja laitan ruokani sekä siivoan kun ei ole sitä kodnhengetärtä. Mikä saa ihmiset olemaan huonossa parisuhteessa? Ajoissa lähdetävä itse ja laittaa mies taipaleelle. Näitä asioita pitäisi miettiä ennen vakavampaa sitoutumista ja varsinkin ennen lasten tekoa. Itse sinkkumies ja tyytyväinen valintaani.

    • Anonyymi

      No toi on viel pientä, meil ei oo ollu seksii 5:n vuoteen ja narisee ruoasta et on liian kylmää tai kuumaa, ei maistu samalle ku ennen, kerran kysyin et jos oltais silleen, niin ruokakin saattais parantuu, mut ei kelvannut, sano vaan et ihan sama.
      Muuten eroisin, mutku on talo yms. velkaa vankeuteen asti, niin en oo tohtinu, prkle kyl vitutt"" välil.
      Tykkään muuten miehestäni, mut se "yhteisen tekemisen puute" alkaa ajaan muualle, onko se väärin?

    • Anonyymi

      Ymmärsinkö oikein että miehesi ei ikinä tiskaa?hoitaako muita taloustöitä.? Ei onneksi ole miestä tiellä nurkissa pyörimässä.eläimet eivät valita jos joskus tiskit laittamatta koneeseen tai imuroimatta ollut hetken. Mutta kuulostaa siltä että miestäsi ehkä kyrsii joku ihan muu asia kuin tiskit. Ehkä lopun alkua näillä tiedoilla veikkaan ?vaikka en voi varmaksi sanoa.
      Kannattaa puhua asiat halki,eihän tuo ole mistään kotoisin tuollainen käytös mieheltä. toivottavasti miehesi on puhuvaa sorttia että saat vastauksia häneltä eikä joo ei-mies

    • Anonyymi

      Pitäiskö asiat tehdä sitten paremmin, niin ei varmaan narisisi?

      • Anonyymi

        jos vaan narisee, niin vaihtoon


    • Anonyymi

      Narisija on yleensä kontrollifriikki narsisti. Niin sellanen mullekin narisi kun jätin joskus aamu kiireessä kahvikupin eteisen pöydälle. Kohta en enää mitään osannut. Maustepurkit piti olla hyllyllä etiketit eteenpäin yms. Meni kaikki aika siihen ettei se narise. Lopulta heitin pihalle. Nyt on ihana vapaus.

    • Anonyymi

      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

    • Anonyymi

      Tänä päivänä suurin osa ukoista itkee ja narisee millon mistäkin. Suomessa ainakin. Mutta sehän on perus luonne täällä. Muka juro ja hiljanen kansa! Kukkaset sanon minä!

    • Anonyymi

      Ei ole mut Akka narisee.

      • Anonyymi

        "Ei ole mut Akka narisee"

        Kerrompa yhden tositarinan pohjanmaalta, josta on aikaa noin 30 vuotta.
        Vanhempi mies pidätettiin vaimonsa tapon yrityksestä. Oli huitaissut kirveen hamaralla
        vaimoaan takaraivoon. Vaimolla oli ollut tukka nutturalla ja henki säästyi.

        Poliisi oli kuulustellut aviomiestä, joka tunnettiin hyvin rauhallisena. "Miksi löitte vaimoanne
        kirveellä, kysyi poliisi kuulusteluissa ?"Ajattelin, jotta se neljänkymmenen vuoden narina saa
        nyt loppua"

        Kannattaa siis muistaa narisijoiden, oli sitten meis tai nainen, että rajansa kaikella.
        Väkivalta ei ole oikein, mutta kannattaa muistaa olla ärsyttämättä.

        Narina voi johtaa avioeroon tai äärimmäisiin tekoihin.


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi pitää kiduttaa itseään olemalla narisevan äijän kanssa suhteessa. En jaksaisi hetkeäkään sellaista miestä koska on muutakin tekemistä kun kuunnella miehen valitusta. Mieheni ei valita mistään on vaan hiljaa ja tekee kyllä kotityöt aina ja voin keskittyä omiin asioihin. Ihanan hiljaista täällä aina on ja voin lukea ja kirjoittaa. Rauhallisuus on se juttu mikä kotona pitää olla ja teemme kyllä asioita yhdessä kuten ulkoilemme ja veneilemme paljon. voin veneessäkin kirjoittaa kun mies kalastaa ja on rauhallista mut välillä mies innostuu huutamaan kun ahvenia tulee ihan mukavaa yhdessä oloa.

    • Anonyymi

      Meillä on är i s e vä n ai j a

    • Anonyymi

      Mulla menisi ainakin hermot ajankanssa, jos joutuisi jatkuvasti jonkun narinoita kuuntelemaan. Mielummin elän vaikka taivasalla, kuin kenenkään narinoita kuunnellen.

    • Anonyymi

      Suomalaisista akoista ei ole mihinkään.
      Noin 1.5 milj. Ihmistä asuu yksin, suomessa!!!!
      Joku mättää!

    • Anonyymi

      Tunnistin itseni tyypisrä. Sorry siitä.

    • Anonyymi

      Melanie Trumpilla ainakin on.

    • Anonyymi

      ota ä r i s e v ä n *a *i* j* a*
      sen narisevan äijän tilalle

    • Anonyymi

      Älä anna syytä narinaan, vaan käyttäydy paremmin. Eukkoja on pilvin pimein, mistä valita. Itse Miehenä en katselisi tuollaista asennevammaista akkaa yhtään pidempään...

      • Anonyymi

        Hä! Ookko täysillä?
        Itte oon mies enkä ikää sanoisi vaimolle pahaa sanaa vaikkei kaikki aina ookkaa iha tiptop. Rakastan silti ja raakasti!!!


      • Anonyymi

        Kenellähän tässä asennevamma on?!


      • Anonyymi

        Asennevamma on piässäs.


    • Anonyymi

      Mitä?Mää vai nariseva äijä?

    • Anonyymi

      Meillä taas huushollissa on nariseva muija. Se on tasan samanlainen kuin tuo aloittajan kuvailema äijä: koskaan mikään ei ole kohdallaan ja silloin harvoin, kun nykyään enää vaivaudun mitään tekemään kotona, sekin vähä on väärin tehty ja moitteet tulevat . Koko ajan vähenevät ne työt, joita meikäläisen kannattaa edes yrittää tehdä.

    • Anonyymi

      Miehelläni on hyvät käytöstavat.

    • Anonyymi

      Otit sitten narisevan hiiren etkä Tosimiestä. Tosimies ei valita ja kantaa esim. Kauppa kassin. V*tuttaa kaiken maailman inisijät joita Suomi pullollaan.

    • Anonyymi

      Lähde vetää sieltä

    • Anonyymi

      Minä olin aikoinani nariseva narsistinen mies, kun tapasin vaimoni, oltiin rakastuneita ja toista piti miellyttää.
      Kaikki meni hyvin, oltiin nuoria ja naimisissa ja ensimmäiset lapset syntyivät ja työelämässä kiinni.

      Myöhemmin huomasin muuttuneeni ja vaimo kertoi minun määräilevän ja siirtelevän kukkaruukkujakin ikkunalaudalla oikeaan järjestykseen.
      Tilanne paheni, perhe kärsi ja minä olin niin keisaria että.
      Olin n 30v ja työmaalla sain yksin tehdä työt ja siinä kun ammattitaito karttui niin itsevarmuus karttui siinä samalla.
      Sitä itsevarmuutta käytin kotonakin ja se teki riitoja vaimon kanssa ja lapset seurasi sivusta sydän syrjällään iskän ja äiskän huutoa.
      Sit vaan tuli hetki ettei tästä tule mitään, joko ero tai tyylini pitäisi muuttua.
      Päätin jo lastenkin takia muuttaa tyyliäni ja vaimolle tunnustin olevani kusipää, koska ei hänessä mitään vikaa ollut vaan vika oli omassa itsevarmuudessani.
      Piti ymmärtää, että olin kotona enkä työmaalla.
      Elämä jatkui, alistuin vaimonkin tahtoon ja nyt oltu naimisissa 52v.
      Parempi tossun alla kuin taivasalla.

    • Anonyymi

      Miehen kannattaa elää ihan vaan koiransa kanssa ja antaa akkojen leikkiä kotia miten lystäävät.

    • Anonyymi

      Tiedän ja yhden huvittuneen kanssa oli samoin. Ei sekään herkkua ole.

    • Anonyymi

      Ei ole onneksi narisevaa miestä eikä naistakaan. Kenkää tulisi nopeasti. Mutta oma isäukko on niin h*****n narisija että oksat pois. Samoin veli. Jaa ehkä varmaan itekkin sukuun tulee. Onnea aloittajalle, kyllä se narina viimeistään loppuu kun arkussa makaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä kun katson telkasta Vuoriston Sankareita, niin rouva tokaisee, että sisimmässään se on aina tiennyt, että olen raakalainen.

    • Anonyymi

      Kannattiko mennä naimisiin piipertäjän kanssa? Pitäisi katsoa nokkaansa pidemmälle.

      • Anonyymi

        Mistä niistä tietää, mitä ne ovat, ennen häitä, kun mielinkielin yrittävät olla, paljastamatta itsestään mitään?


    • Anonyymi

      Ja rouvat valittaa!!!! Päätä särkee---huimaa - kuivana on.....Miksi ihmeessä joka paikkaa ei ole korjattu noin vain. Peiliin katsoessa huokailee pitää mennä kampaajalle ja tullessa ---ei tullut tästäkään parempaa. Molemmin puolista se jatkuva narina on

    • Anonyymi

      Meillä rouva ilmestyy jostain, kun olen katsellut elokuvan puoleenväliin, kyselemään, mitä sen alussa tapahtui? Arvatkaapas, herpaantuuko keskityskyky elokuvan loppuun ja SEN loppuratkaisuun?

      • Anonyymi

        Noitten naisten keskittymis kyky yhteen asiaan kerrallaan taitaa olla aika rajoittunut? Samaa olen huomannut, ettei munkaan vaimo pysty keskittymään yhteen asiaan kovin pitkää. Välillä virkataan, sitten luetaan avotakkaa ja kohta ollaan kastelemassa kukkaa.


    • Anonyymi

      :)
      Ei niiden ole tarvinnut narista. Teot ovat kyllä puhuneet puolestaan sen suhteen, ettei heiltä tarvitse mitään vaatia. Yleensä kun jotain on kauniisti yrittänyt pyytää. Itseeni, lapsiini tai sukulaisiin on sattunut henkisesti tai iholla.

    • Anonyymi

      Suurin valta noilla naisilla on lopulta aviosuhteessa, jos ovat sopuisan miehen saaneet itselleen. Aikojen kautta on kokemusta.

      • Anonyymi

        Joo nuorenamiehenä katselin kaverini perheelämää. Rouva kävi Roodoksella ja jos miehensä kotipiikana otti epäili rouvansa täysin juopoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nuorenamiehenä katselin kaverini perheelämää. Rouva kävi Roodoksella ja jos miehensä kotipiikana otti epäili rouvansa täysin juopoksi.

        Tää juttu on seitkytäluvunlopulta. Akka oli kaksikertaa vuodessa noilla etelä-Afrikan saarten lihannuijinta reissullaan. Vai mitä ne nyt silloin olikaan ja jos ukkonsa kävi parikertaa vuodessa kapakassa. Tuli helvetillinen haloo rouvan taholta .


    • Anonyymi

      Joskus taustalla voi olla masennus. Mies usein yrittää peittää, salata masennuksesta johtuvan pahan olon. Ei välttämättä edes tiedä miksi on paha olla, jopa vaikka asiat olis hyvin. Masennuksen tai pahan olon taustalla voi olla myös huono itsetunto, riittämättömyyden tunne, menneet kokemukset ihan lapsuudestakin saakka ym. Ja sit se häpeän tunne masennuksesta ym oloista. Siksihän sitä peitellään. Muistakaa että masennus usein purkautuu äkäisenä puheena. Vaikka ei halua toiselle pahaa, ja katuu sanojaan. Tai sitten kiukuttelu jatkuu koska masennus aiheuttaa äärimmäisen pahan olon. Oli tai ei teidän tapauksessa, niin ainakin sanon näin yleisellä tasolla. Masennusta hävetään edelleen leimautumisen, huonommuuden kelpaamattomuuden vuoksi. Masentunut ihminen tuomitsee itsensä., ei auta jos muut vielä tuomitsevat. Jos on yhtään epäilystä että taustalla olis masennus, hanki luotettavaa tietoa. Yritä puhua tunteista ja olosta hienovaraisesti, ei syyttäen. Masentunut syyttää itsekin jo itseään. Ja vaikkei olis masennus, juttele, älä syyttele, kerro että minusta tuntuu pahalle kun sanot näin... Keskustelkaa ystävällisesti, kertokaa tunteista ja toiveistanne, yrittäkää yhdessä ratkaista, jutella tunteista, kuunnella.. ennenkuin näyttää ovea ja kenkää persauksiin.

    • Anonyymi

      Potkase munille ei narise enään sit se huutaa.

    • Anonyymi

      Ei ole. Emme katso narisevia tai nalkuttavia miehiä. Voimia.

    • Anonyymi

      Ei ole minkäänlaista äijää enkä halua. Paljon rauhallisempaa ja mukavampaa itekseen. En tarvitse miestä.

      • Anonyymi

        yksinäinen nainen ei voi asua omakotitalossa, ei tule mitään siitä, no ehkä jos on piskuinen mökki ja sähköllä lämmitys, mutta se taas tulee niinkalliiksi että sen yksineläjän rahat menee siihen ja loput muihin ongelmiin.

        auton pidosta ei tule mitään yksineläjänaisella, aina on jokin ongelma ja rahanmeno, pitää asua vuokralla kaupan nurkalla jos meinaa yksin kituuttaa sen naisimmeisen.


      • Anonyymi

        kyllä tarviit, nytkin sen puutteessa valvot keskellä yötä ja kituutat siellä äkäpäisenä, mistä lie kolottaa eikä kukaan hiero jalkoja !

        rehellisyys maan perii.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällähän noita vilahtelee vaikka yksin asunkin onni se on sekin köyhänä mutta siltä osin tyytyväisenä sitä mitä olen ohimennen kuullut niin nehän haukkuu akkojaan vaikka itse notkuuvat viinapullon kanssa känni porukoissa.

    • Anonyymi

      nariseva tai ei,,itsehän olet hänet valinnut,joten ,,,

    • Anonyymi

      Parisuhde on perseestä. Makeinta on vapaus.
      Kuka tarvii jotain narisijaa nurkissaan?

      • Anonyymi

        Ainakin saa seksii kun haluu, tai melkein aina...ei tarvii kylillä tonkii pantavia.


    • Anonyymi

      Rakasta puolisoasi! Jumala haluaa teidän sopivan riitanne. Kivi kiveä hioo, ihminen ihmistä

    • Anonyymi

      Karmeinta on jos akka rupee äijäilemään kännipäissään, siinä on huumori hakusessa isommallakin ukolla. Lyödä ei voi eikä haluukaan, silti pitäis sietää kaikki örvellys ja uhoilu mahdollisesti torjuntavoitto jäsenten välisessä. Mitäpä tällasen kans tekee, irti moisesta vai oottelisko vaan että ehkä se eläkkeellä tasaantuu?

    Ketjusta on poistettu 334 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe