Aihe

Nato on Satanisti järjestö

Anonyymi

Tulee ihan kammottava olo jos pahuus tuhoaa maapallomme.Toivottavasti nuoret perivät maan ja lakaisevat nämä vanhat kenraalit ja Saatananpalvojat lopullisesti helvettiin.Luukkaan ja Matteuksen sanoin Paha saa palkkansa

39

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

NATOn takapiruna on USAn siionistit ja katoliset yhdessä valtiohallinnon deep staten kanssa

• Anonyymi

Saatana odottaa vielä.Ei pahuus vielä iske.Ihminen on kumminkin aika kiltti vielä.
      Tarvitaan paljon esivalmisteluja tai esileikkejä ennenkuin Pahuus alkaa toimimaan.
      Pahuus on kuin seksi.Aluksi sitä harrastaessa tulee syyllinen olo kuten ensimmäisessä tapossa.Sitten sitä aletaan harrastelemaan usein ja aivoissa mielihyvä keskukset alkavat tottua siihen kuin huumeeseen tai alkoholiin.Saatana on tyytyväinen vasta silloin kun ihmiset alkavat olemaan "riippuvaisia"seksistä,tappamisesta ja toisille ihmisille kipua antamisesta ja sitten siitä tule tapa jota on vaikea lopettaa koska kun sen haluaa lopettaa tulee vieroitusoireita.Silloin Saatana on voittanut.Raamattu tietää näistä pimeistä asioista.Maailma on täynnä sotia,gangstereita,murhamiehiä (naisia tasa-arvon nimessä) oligarkkeja ja ihan tavallisia pölynimurikauppiaita jotka yöllä muuttuvat pedoiksi.aivan kuin kiltit tytöt ja pojat kouluissa muuttuvat öisin hirviöiksi ja siellä ei diskriminoida ketään vaan jokaisella on tasa-arvoisesti vampyyrihampaat veressä ja se tuo nautintoa mitä millään rahalla ei saa maailmasta.Saatana kiittää.
      Mooseksen kirja jo tuolloin aikojen alussa tiesi mitä vieroitusoireita tapahtuu kun aivot ovat tottuneet kokemaan todellista pahuutta.Siitä on todella vaikea päästä irti.Jos siitä vaikka pääsisikin irti jopa vuodeksi niin se hiipii hiljaa takaisin ja huomaat että taas pahanteko on alkanut vaikka öisin hikoiltuasi rukoilet ja päätät että "se loppuu nyt" Hahahahahahahahhaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi

Nato on 90% juutalaisten hallinnassa.

• Anonyymi

Onko? Miksi useimmat NATO-maat sitten vastustavat juutalaisten siirtokuntien laajentamista Juudeassa ja Samariassa? Voitko antaa jonkin uskottavan lenkin josta väitteeesi todenperäisyys käy ilmi? Raamatun mukaan juutalaiset eivät koskaan ole lakanneet olemasta Jumalan valittu kansa, katso Roomalaiskirjeen 11. luku ja siellä erityisesti jae 29. Ei pidä tässä yhteydessä myöskään unohtaa että Jumala siunaa niitä jotka siunaavat Israelia ja kiroaa niitä jotka kiroavat Israelia (1. Moos. 27:29).

• Anonyymi

Ollessani Saksassa Wiesbadenin luonnon ja sen voimien käsittelevässä seminaarissa tapasin yhden arvostetun naisen Saksassa joka on Satanisti.Hän kertoi että nuori kaunis ruumis niin miehellä kuin naisella kietoutuu tiukasti toisiinsa kiinni ja kauniit silmät,hiukset,lihakset,pehmeä suu ja voimakkaat sukuelimet hakeutuvat voimalla ja kiimalla toisiinsa kiinni ja silloin Raamatun pölyttyneet valheet on pyyhkäisty pois.Ihminen on ihanan itsekäs,kilpailuhenkinen ja sotaisa luonteeltaan ja hakee voimakasta valtaa ja seksualisuutta ja sitä ei mikään pysäytä.Halpamainen ja löyhkäävä juutalais-kristillinen hapatus kertoo että auta köyhää ja kuluta itsesi hyväntekeväisyys järjestöissä itsesi loppuun.Nuoret lopulta paljastavat oman luonteensa ja kun pääsevät hiipimään karkuun näiltä löyhkääviltä hyväntekijä tapahtumista he antautuvat seksuaalisuuteen ja rahaan ja vallan ottamiseen.Suomessa kaupungeissa käveltyäni olen huomannut kuinka köyhää ja tyhmää elämää ihmiset viettävät.He jotenkin unelmoivat jostain paremmasta.Uskomatonta koska mitään parempaa ei ole ellet väkivaltaisesti ota sitä toiselta.Sanotaan että rikkaat ovat rikkaita koska he ovat tehneet asioita oikein.Saatana antaa sinulle kauniin ruumiin ja orgasmit ja raha on sellaisia voimia jotka voittavat haisevan Raamatun paratiisivalheet.Ei ole paratiisia vaan on nyt ja vain tämä hetki tämä aika.Ei muuta,Kun mies löytää nuoren naisen jonka Saatana on antanut jotain 16-17 vuotiaan tai jopa nuoremman naaamm oooh namm niin sitä tunnetta kun mies ottaa voimalla tämän tytön on Saatanan ja maailmakaikkeuden upein hetki.Älä anna katkeroituneiden vanhusten pilata sinun elämää raamatun valheilla vaan anna palaa ihanalla nuorella ruumillasi jossa nesteet purskahtelevat mielettömällä ja sietämättömällä voimalla jota vanhat väpättävät harmaaparrat kirkonisät joiden elämä on ohimennyttä aikaa ei pilaa sinun valtapyrkimyksiä.Ota kaikki tsellesi ja voimalla.Ota naisesi,raha ja valta mutta älä lähde karkuun vaan kylmäverisesti alat vaatimaan lisää.

• Anonyymi

Aina löydän hyvännäköisen naisen joka ei halua sitoutua vaan haluaa seksi suhteen.Sitten mennään hotelleihin ja vessoihin jossa syödään spermaa ja se on cool ja olen vapaa mies.Opin hyväksikäyttämään naisia ja he haluavat olla seksi orjia.Naiset ja miehet ovat ihanasti Saatanan orjia.Ja huvittavaa on kuulla että entiset naiset haluavat käydä kirkoissa löytämässä jotain Jeesusta kun aikaisemmin ollaan nussittu aivot pihalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina löydän hyvännäköisen naisen joka ei halua sitoutua vaan haluaa seksi suhteen.Sitten mennään hotelleihin ja vessoihin jossa syödään spermaa ja se on cool ja olen vapaa mies.Opin hyväksikäyttämään naisia ja he haluavat olla seksi orjia.Naiset ja miehet ovat ihanasti Saatanan orjia.Ja huvittavaa on kuulla että entiset naiset haluavat käydä kirkoissa löytämässä jotain Jeesusta kun aikaisemmin ollaan nussittu aivot pihalle

Hyvin tuot tässä esiin himot osana saatanan eksytystä ihmiskunnalle. Saatana tosiaan myös yrittää valehdella, ettei iäisyyttä olisi, jotta saa höynäytettyä ihmisiä kärsimään ikuista rangaistusta kanssaan. Jeesus kuitenkin tuli maailmaan tehdäkseen tyhjiksi perkeleen suunnitelmat ja pelastamaan ihmiset synnin palkalta kuolemalta. "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut." Joh. 11

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin tuot tässä esiin himot osana saatanan eksytystä ihmiskunnalle. Saatana tosiaan myös yrittää valehdella, ettei iäisyyttä olisi, jotta saa höynäytettyä ihmisiä kärsimään ikuista rangaistusta kanssaan. Jeesus kuitenkin tuli maailmaan tehdäkseen tyhjiksi perkeleen suunnitelmat ja pelastamaan ihmiset synnin palkalta kuolemalta. "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut." Joh. 11

Saatanan yksi suurimmista ja kauneimmista salaisuuksista on se että pienet lapset vanhempien kanssa kävelevät yhdessä ja yksi lapsista sanoo Oi kuinka nuo vanhukset kadulla ovat ihania ja kuinka niillä paljon heillä on meille annettavaa.Silloin isä sanoo lapselle kun he ylittävät suojatietä että eivät vanhukset ole viisaita tai kilttejä päinvastoin . Jos vanhuksille annettaisiin nuorennuslääkettä että nuorenisivat vaikkapa 30 vuotta niin he aloittaisivat hurmoksessa ja innostuksessa taas syntien harrastamisen ja kuuman seksin ja nuoruuteen liittyvän kiiman ja valehtelun ja kaikenlaiset ihanat rikokset mitä nuoruuteen kuuluu.Ja Saatana on taas oikeassa koska ihminen on Vain Ihminen ja tekee mitä Saatana haluaa.Ja kun perhe on ylittänyt suojatien ja lapsi kuullut Isän viisaan kertomuksen vanhoista ihmisistä niin lapset iloisesti hyppivät kadulla Isän ja Äidin rinnalla ja suojatien liikennemerkki näyttää jo punaista ja Saatana taivaalla hymyilee kun liikenne kulkee kaduilla kuin verisuoni kaupungissa tuottaen elämää ja juutalais-kristillinen mätä mätänee viemäreissä ja vetelee viimeisiä hengen vetojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teille joka kirjoitti Johanneksen 11 ilmoitan että tämän planeetan ja ihmiskunnan tulevaisuus ei ole leikkiä vaan vakava asia.Saatana tulee voittamaan.Jeesus taisteli yksin ja hänet ristiinnaulittiin.Hän joutui petoksen uhriksi.
        Jumala valitsee ja nöyrtyy aina lopulta enemmistön kannalle koska on pakko.Jeesus jätettiin yksin.Se on pahempaa kuin Kuolema.Se tappaa hitaasti ja mädännyttää elämän sisällään.Saatana tietää mikä ihminen on ja tulevaisuus.Ihmisen on annettava oma panos elämälle kun veri virtaa suonissa ja se on Ihmisen Tarina.Kaukaa Orionin takaa katsovat meitä silmät ja me olemme vain elämää emme muuta.Ei ole aikaa saduille ja sankaritarinoille koska ei ole sankareita vaan ihmisiä jotka elävät elämää ja lopulta kuolevat.
        Lakia ja sääntöjä tarvitaan vielä mutta lopulta niistä luovutaan ja kaikki ovat lopulta Saatanan palvojia.Lopulta mieli avautuu ja tulee uusi Uskonto.Isät ja äidit ovat vain vanhempia,lopulta vanhuksia joilla on likainen menneisyys ja lopulta kuolevat ja muuttuvat tomuksi.Ennen kuolemaa he ehkä hiukan avautuvat lapsilleen omista teoistaan koska he eivät halua kantaa salaisuuksien taakkaa kuten ei muutkaan.Siksi Saatana tuntee ihmismielen ja pystyy pitämään vallan käsissään tällä Planeetalla ikuisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teille joka kirjoitti Johanneksen 11 ilmoitan että tämän planeetan ja ihmiskunnan tulevaisuus ei ole leikkiä vaan vakava asia.Saatana tulee voittamaan.Jeesus taisteli yksin ja hänet ristiinnaulittiin.Hän joutui petoksen uhriksi.
        Jumala valitsee ja nöyrtyy aina lopulta enemmistön kannalle koska on pakko.Jeesus jätettiin yksin.Se on pahempaa kuin Kuolema.Se tappaa hitaasti ja mädännyttää elämän sisällään.Saatana tietää mikä ihminen on ja tulevaisuus.Ihmisen on annettava oma panos elämälle kun veri virtaa suonissa ja se on Ihmisen Tarina.Kaukaa Orionin takaa katsovat meitä silmät ja me olemme vain elämää emme muuta.Ei ole aikaa saduille ja sankaritarinoille koska ei ole sankareita vaan ihmisiä jotka elävät elämää ja lopulta kuolevat.
        Lakia ja sääntöjä tarvitaan vielä mutta lopulta niistä luovutaan ja kaikki ovat lopulta Saatanan palvojia.Lopulta mieli avautuu ja tulee uusi Uskonto.Isät ja äidit ovat vain vanhempia,lopulta vanhuksia joilla on likainen menneisyys ja lopulta kuolevat ja muuttuvat tomuksi.Ennen kuolemaa he ehkä hiukan avautuvat lapsilleen omista teoistaan koska he eivät halua kantaa salaisuuksien taakkaa kuten ei muutkaan.Siksi Saatana tuntee ihmismielen ja pystyy pitämään vallan käsissään tällä Planeetalla ikuisesti

On kirjoitettu että kristityt syntyivät syvältä halusta kapinoida vallalla olevaa järjestelmää kohtaan missä ei ollut mitään kuin syntymää ja kuolemaa.Kristityt halusivat luoda illuusion kauniista,rehellisesti ja rakastavasta ihmisestä.
        Saatana jopa ymmärsi tällaisia leikkejä.On totta että papit niin ylhäältä kuin alhaalta ovat luoneet rituaaleja jotka tuntuvat hassuilta ja jopa mielipuolisilta kynttilöineen ja harmeineen ja hameineen.Se on ymmärrettävää ja Saatana katsoo tämän osana ihmisen tarinaa.Se on yritys hypätä johonkin missä ei ole päätä eikä häntää.
        Ainoa totuus on se mitä elämä on ihmisellä ja se on hyvin yksinkertainen totuus.Saatana on meidän Herramme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kirjoitettu että kristityt syntyivät syvältä halusta kapinoida vallalla olevaa järjestelmää kohtaan missä ei ollut mitään kuin syntymää ja kuolemaa.Kristityt halusivat luoda illuusion kauniista,rehellisesti ja rakastavasta ihmisestä.
        Saatana jopa ymmärsi tällaisia leikkejä.On totta että papit niin ylhäältä kuin alhaalta ovat luoneet rituaaleja jotka tuntuvat hassuilta ja jopa mielipuolisilta kynttilöineen ja harmeineen ja hameineen.Se on ymmärrettävää ja Saatana katsoo tämän osana ihmisen tarinaa.Se on yritys hypätä johonkin missä ei ole päätä eikä häntää.
        Ainoa totuus on se mitä elämä on ihmisellä ja se on hyvin yksinkertainen totuus.Saatana on meidän Herramme

Moniko suomalainen käy kirkossa Sunnuntaisin
        vai tekee Sunnuntaisin mitä Saatana haluaa
        Ihanaa tämä on yksinkertainen tosi Suuren Enemmistön Totuus.Saatana on Herramme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moniko suomalainen käy kirkossa Sunnuntaisin
        vai tekee Sunnuntaisin mitä Saatana haluaa
        Ihanaa tämä on yksinkertainen tosi Suuren Enemmistön Totuus.Saatana on Herramme

Kun tapaat elämässäsi Saatanan se on todellinen kokemus.Saatana on erittäin tyylikäs ja hyväkäytöksinen Ihminen.Sellaista Tyyliä ja Komeutta ja Kauneutta kun kohtaa se on uskomaton Kokemus elämässä ja tämä Pyhyys ja Voima avaa koko Elämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tapaat elämässäsi Saatanan se on todellinen kokemus.Saatana on erittäin tyylikäs ja hyväkäytöksinen Ihminen.Sellaista Tyyliä ja Komeutta ja Kauneutta kun kohtaa se on uskomaton Kokemus elämässä ja tämä Pyhyys ja Voima avaa koko Elämän.

Tosiaan Raamattu kertoo, että saatana osaa pukeutua valkeuden enkeliksi (2.Kor.11: 14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.) ja hän on tämän maanpäällisen maailman ruhtinas. Jeesukseen Kristukseen uskova ei kuitenkaan katso tähän ajalliseen maailmaan yksin, vaan iankaikkisuuteen. Saatana tietää, ettei sille ole sijaa taivaassa ja se katkeruudessaan haluaa mahdollisimman monien ihmisten joutuvan laillaan kadotukseen. Se saattaa myös laskea saavansa pienemmän tuomion, jos kadotettuja muitakin on paljon. No ilmestyskirja kyllä kertoo, että hänen loppunsa on oleva kamala.
        Usko Jeesukseen on lahja, jonka Pyhä Henki lahjoittaa käyttäen armonvälineitä (kaste, ehtoollinen ja Jumalan Sana). Luther sanookin: "Minä uskon, etten minä voi omasta järjestäni enkä voimastani uskoa Jeesukseen Kristukseen, Herraani, enkä tulla Hänen tykönsä; vaan Pyhä Henki on kutsunut minua evankeliumin kautta, valistanut minua lahjoillaan, pyhittänyt ja varjellut minua oikeassa uskossa; {2}niinkuin Hän koko kristikuntaa maan päällä kutsuu, kokoaa, valaisee, pyhittää ja Jeesuksessa Kristuksessa varjelee ainoassa oikeassa uskossa; {3}jossa kristikunnassa Hän antaa minulle ja kaikille uskovaisille joka päivä kaikki synnit runsain määrin anteeksi, {4}herättää viimeisenä päivänä minut ja kaikki kuolleet {5}ja antaa minulle sekä kaikille uskoville Kristuksessa iankaikkisen elämän. Tämä on varmasti totta."

Näin. Eli ehdottomasti kristityn tulee vaalia yhteyttä Jeesukseen käymällä myös kirkossa.
        Olemme nyt Nato palstalla ja uskon asiat toki menevät hiukan aiheesta ohi, mutta tuo otsakkeen maininta on nähdäkseni totta. Nato on osa globalistista suunnitelmaa ja sen työkalu. Nii kuin edellinen kirjoittaja toteaa, globalistien suunnitelmiin kuuluu kaikkien uskontojen sulauttaminen yhteen. Tämä on tietysti jo ensimmäistä Jumalan käskyä vastaan. Tähän Jumalan vastustajien porukkaan myös Nato kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan Raamattu kertoo, että saatana osaa pukeutua valkeuden enkeliksi (2.Kor.11: 14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.) ja hän on tämän maanpäällisen maailman ruhtinas. Jeesukseen Kristukseen uskova ei kuitenkaan katso tähän ajalliseen maailmaan yksin, vaan iankaikkisuuteen. Saatana tietää, ettei sille ole sijaa taivaassa ja se katkeruudessaan haluaa mahdollisimman monien ihmisten joutuvan laillaan kadotukseen. Se saattaa myös laskea saavansa pienemmän tuomion, jos kadotettuja muitakin on paljon. No ilmestyskirja kyllä kertoo, että hänen loppunsa on oleva kamala.
        Usko Jeesukseen on lahja, jonka Pyhä Henki lahjoittaa käyttäen armonvälineitä (kaste, ehtoollinen ja Jumalan Sana). Luther sanookin: "Minä uskon, etten minä voi omasta järjestäni enkä voimastani uskoa Jeesukseen Kristukseen, Herraani, enkä tulla Hänen tykönsä; vaan Pyhä Henki on kutsunut minua evankeliumin kautta, valistanut minua lahjoillaan, pyhittänyt ja varjellut minua oikeassa uskossa; {2}niinkuin Hän koko kristikuntaa maan päällä kutsuu, kokoaa, valaisee, pyhittää ja Jeesuksessa Kristuksessa varjelee ainoassa oikeassa uskossa; {3}jossa kristikunnassa Hän antaa minulle ja kaikille uskovaisille joka päivä kaikki synnit runsain määrin anteeksi, {4}herättää viimeisenä päivänä minut ja kaikki kuolleet {5}ja antaa minulle sekä kaikille uskoville Kristuksessa iankaikkisen elämän. Tämä on varmasti totta."

Näin. Eli ehdottomasti kristityn tulee vaalia yhteyttä Jeesukseen käymällä myös kirkossa.
        Olemme nyt Nato palstalla ja uskon asiat toki menevät hiukan aiheesta ohi, mutta tuo otsakkeen maininta on nähdäkseni totta. Nato on osa globalistista suunnitelmaa ja sen työkalu. Nii kuin edellinen kirjoittaja toteaa, globalistien suunnitelmiin kuuluu kaikkien uskontojen sulauttaminen yhteen. Tämä on tietysti jo ensimmäistä Jumalan käskyä vastaan. Tähän Jumalan vastustajien porukkaan myös Nato kuuluu.

Lisättäköön vielä, että
        "Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu.". Jeesus on Herra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse ollut Saatanan palvoja pitkään ja tässä lähiaikoina näin unen joka ei anna rauhaa.
        Näin Jeesuksen unessa ehkä se oli hän mutta hän sanoi minulle.Kristityksi ei synnytä, siihen kasvetaan Rakkauden, hyvien kristittyjen ja Isä Jumalan läheisyydessä.Isä Jumala on aina kaiken keskellä niin kodissa tai missä tahansa liikutkin.
        Sitten hän sanoi jotain outoa että Suuren Pyhän Salin, tarkoittiko hän kirkkoa etupenkkien riveissä istuvat rikkaita ja hyvinpuettuja ihmisiä joita yhteiskunta arvostaa ja takana vaatimattomat köyhät ja hän sanoi minulle että tulee aika jolloin nämä takana olevat köyhät ja nälkiintyneet tulevat istumaan eturiville ja rikkaat lähetetään salin porteille.Hikoilin kun heräsin tästä unesta. Sen vielä muistin että Jeesus unessa sanoi että emme ole syntyneet tänne että meitä palvellaan vaan että me palvelemme muita.Olemmeko palvelijoita??!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanan Suurin Salaisuus on siinä että kun olet kotona tai kävelet kaduilla niin jokainen kohtaamasi ihminen on likainen ja saastainen ja sillä on salaisuuksia jotka lain edessä johtavat takuuvarmasti käräjiin jos paljastuvat tai jokin taho paljastaa.Lievemmin sakkoihin tai pahimmassa tapauksessa pitkiin vankilatuomioihin tai siihen että lähimmäiset kauhistuvat mitä tuon hienon tekopyyhyyden alta paljastuu. Likaa,inhoa ja saastaa.
        Jokaisella on salaisuutensa ja tekonsa ja Saatana tietää jokaisen pienen karkkinäpistyksestä julmiin tekoihin koska ihminen on kiero ja ihanan saastainen eläin.Ei muuta.Joten Saatana sanoo että kun olet tehnyt pikkuriikkisiä syntejä ja kokenut syyllisyyttä niistä niin anna palaa ja tee Suuria kamalia Syntejä oikein olan takaa koska et ole enään puhdas.Saatana voittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanan Suurin Salaisuus on siinä että kun olet kotona tai kävelet kaduilla niin jokainen kohtaamasi ihminen on likainen ja saastainen ja sillä on salaisuuksia jotka lain edessä johtavat takuuvarmasti käräjiin jos paljastuvat tai jokin taho paljastaa.Lievemmin sakkoihin tai pahimmassa tapauksessa pitkiin vankilatuomioihin tai siihen että lähimmäiset kauhistuvat mitä tuon hienon tekopyyhyyden alta paljastuu. Likaa,inhoa ja saastaa.
        Jokaisella on salaisuutensa ja tekonsa ja Saatana tietää jokaisen pienen karkkinäpistyksestä julmiin tekoihin koska ihminen on kiero ja ihanan saastainen eläin.Ei muuta.Joten Saatana sanoo että kun olet tehnyt pikkuriikkisiä syntejä ja kokenut syyllisyyttä niistä niin anna palaa ja tee Suuria kamalia Syntejä oikein olan takaa koska et ole enään puhdas.Saatana voittaa

”Joten Saatana sanoo että kun olet tehnyt pikkuriikkisiä syntejä ja kokenut syyllisyyttä niistä niin anna palaa ja tee Suuria kamalia Syntejä oikein olan takaa koska et ole enään puhdas.Saatana voittaa”

Iankaikkisuudessa saatana seuraajineen joutuu tuliseen järveen (Ilm. 20:10-15). Minä en sitä voi kutsua voitoksi. Mutta Jeesus kuoli ristillä kaikkien maailman syntien puolesta ja sinulla on mahdollisuus saada syntisi anteeksi ottamalla Hänet vastaan Vapahtajanasi ja Herranasi (Joh. 1:12; 3:16; 1. Joh. 1:9; 5:11-12; 1. Piet. 3:18).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse ollut Saatanan palvoja pitkään ja tässä lähiaikoina näin unen joka ei anna rauhaa.
        Näin Jeesuksen unessa ehkä se oli hän mutta hän sanoi minulle.Kristityksi ei synnytä, siihen kasvetaan Rakkauden, hyvien kristittyjen ja Isä Jumalan läheisyydessä.Isä Jumala on aina kaiken keskellä niin kodissa tai missä tahansa liikutkin.
        Sitten hän sanoi jotain outoa että Suuren Pyhän Salin, tarkoittiko hän kirkkoa etupenkkien riveissä istuvat rikkaita ja hyvinpuettuja ihmisiä joita yhteiskunta arvostaa ja takana vaatimattomat köyhät ja hän sanoi minulle että tulee aika jolloin nämä takana olevat köyhät ja nälkiintyneet tulevat istumaan eturiville ja rikkaat lähetetään salin porteille.Hikoilin kun heräsin tästä unesta. Sen vielä muistin että Jeesus unessa sanoi että emme ole syntyneet tänne että meitä palvellaan vaan että me palvelemme muita.Olemmeko palvelijoita??!!

No kyllä kristityksi tullaan Pyhän kasteen kautta Joh. 3:5. Siinä ihminen siirretään perkeleen valtakunnasta Jumalan valtakuntaan. Kuitenkaan kaste ei pelasta ilman uskoa. Jumala odottaa, suorastaan tähyilee pihatiellä, että mahtaako kerran kastetut lapset palata hänen luokseen, jos ovat päässeet opetuksen puutteen tai muun syyn takia eksymään kodistaan Jumalan yhteydessä, Jeesuksessa Kristuksessa. Totta on kyllä sekin, että tälläinen tuhlaajalapsi tarvitsee kotiin palattuaan paljon Sanan ruokaa vahvistuakseen. Myös ehtoollinen on mitä suurin uskoa vahvistava paikka kristitylle. Jeesus sanoo: sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois.
        Palvelijoista. Jeesus näytti esimerkin toisten palvelemisesta pestessään opetuslasten jalat kiirastorstaina (Joh. 13:4-17). Pietari totesi, ettei ole sen arvoinen, että Jeesuksen pitäisi pestä hänen jalkojaan. Jeesus sanoi, että ellei hän pese Pietarin jalkoja ei hänellä ole sijaa hänen luonaan. Sitten Pietari olikin jo valmis koko pesuun, mutta ohessa Jeesuksen vastaukseen liittyen lainaus (luterilainen.net):"Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas” liittyy jokapäiväiseen parannuksen tekemiseen. Meidät on kerran kasteessa pesty kokonaan puhtaiksi. Syntiemme vuoksi me tarvitsemme kuitenkin jatkuvaa paikallispesua, joka tapahtuu katumuksessa ja ripissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä kristityksi tullaan Pyhän kasteen kautta Joh. 3:5. Siinä ihminen siirretään perkeleen valtakunnasta Jumalan valtakuntaan. Kuitenkaan kaste ei pelasta ilman uskoa. Jumala odottaa, suorastaan tähyilee pihatiellä, että mahtaako kerran kastetut lapset palata hänen luokseen, jos ovat päässeet opetuksen puutteen tai muun syyn takia eksymään kodistaan Jumalan yhteydessä, Jeesuksessa Kristuksessa. Totta on kyllä sekin, että tälläinen tuhlaajalapsi tarvitsee kotiin palattuaan paljon Sanan ruokaa vahvistuakseen. Myös ehtoollinen on mitä suurin uskoa vahvistava paikka kristitylle. Jeesus sanoo: sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois.
        Palvelijoista. Jeesus näytti esimerkin toisten palvelemisesta pestessään opetuslasten jalat kiirastorstaina (Joh. 13:4-17). Pietari totesi, ettei ole sen arvoinen, että Jeesuksen pitäisi pestä hänen jalkojaan. Jeesus sanoi, että ellei hän pese Pietarin jalkoja ei hänellä ole sijaa hänen luonaan. Sitten Pietari olikin jo valmis koko pesuun, mutta ohessa Jeesuksen vastaukseen liittyen lainaus (luterilainen.net):"Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas” liittyy jokapäiväiseen parannuksen tekemiseen. Meidät on kerran kasteessa pesty kokonaan puhtaiksi. Syntiemme vuoksi me tarvitsemme kuitenkin jatkuvaa paikallispesua, joka tapahtuu katumuksessa ja ripissä.

”No kyllä kristityksi tullaan Pyhän kasteen kautta Joh. 3:5. Siinä ihminen siirretään perkeleen valtakunnasta Jumalan valtakuntaan. Kuitenkaan kaste ei pelasta ilman uskoa.” ... ”Meidät on kerran kasteessa pesty kokonaan puhtaiksi.”

Lapsikaste ei siirrä ketään perkeleen valtakunnasta Jumalan valtakuntaan. Vastasyntyneet lapset eivät ole vielä ehtineet eivätkä ymmärtäneet tehdä syntiä eivätkä ole siten voineet joutua perkeleen valtakuntaan. He ovat automaattisesti pelastuneita ilman mitään kastetta kunnes he ensimmäisen kerran tekevät syntiä (tämä edellyttää että he ymmärtävät hyvän ja pahan mikä on mahdollista vasta kun heidän ymmärryksensä on riittävän kehittynyt).

Usko pelastaa, ei kaste. Kaste on uskon seuraus ja tulee ottaa heti uskoontulon jälkeen (ei siis ennen uskoontuloa), katso https://finskafiladelfia.se/kristian/usko-kaste-ja-merkit/

”Jumala odottaa, suorastaan tähyilee pihatiellä, että mahtaako kerran kastetut lapset palata hänen luokseen, jos ovat päässeet opetuksen puutteen tai muun syyn takia eksymään kodistaan Jumalan yhteydessä, Jeesuksessa Kristuksessa.”

Jumala haluaa pelastaa jokaisen ihmisen eikä lapsikaste, joka ei oikeastaan ole mikään raamatullinen kaste, muuta sitä suuntaan eikä toiseen (Joh. 1:12; 3:16). Jokaisen on tehtävä päätös ottaa Jeesus vastaan Vapahtajanaan ja Herranaan voidakseen pelastua (1. Joh. 5:11-12).

”Totta on kyllä sekin, että tälläinen tuhlaajalapsi tarvitsee kotiin palattuaan paljon Sanan ruokaa vahvistuakseen.”

On totta että uudet uskovat tarvitsevat paljon Sanan ruokaa vahvistuakseen. Mutta he eivät ole tulleet kristityiksi lapsikasteen perusteella vaan vasta otettuaan Jeesuksen vastaan Vapahtajanaan ja Herranaan.

”Myös ehtoollinen on mitä suurin uskoa vahvistava paikka kristitylle. Jeesus sanoo: sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois.
        Palvelijoista. Jeesus näytti esimerkin toisten palvelemisesta pestessään opetuslasten jalat kiirastorstaina (Joh. 13:4-17). Pietari totesi, ettei ole sen arvoinen, että Jeesuksen pitäisi pestä hänen jalkojaan. Jeesus sanoi, että ellei hän pese Pietarin jalkoja ei hänellä ole sijaa hänen luonaan. Sitten Pietari olikin jo valmis koko pesuun, mutta ohessa Jeesuksen vastaukseen liittyen lainaus (luterilainen.net):"Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas” liittyy jokapäiväiseen parannuksen tekemiseen.” … ”Syntiemme vuoksi me tarvitsemme kuitenkin jatkuvaa paikallispesua, joka tapahtuu katumuksessa ja ripissä.”

Amen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”No kyllä kristityksi tullaan Pyhän kasteen kautta Joh. 3:5. Siinä ihminen siirretään perkeleen valtakunnasta Jumalan valtakuntaan. Kuitenkaan kaste ei pelasta ilman uskoa.” ... ”Meidät on kerran kasteessa pesty kokonaan puhtaiksi.”

Lapsikaste ei siirrä ketään perkeleen valtakunnasta Jumalan valtakuntaan. Vastasyntyneet lapset eivät ole vielä ehtineet eivätkä ymmärtäneet tehdä syntiä eivätkä ole siten voineet joutua perkeleen valtakuntaan. He ovat automaattisesti pelastuneita ilman mitään kastetta kunnes he ensimmäisen kerran tekevät syntiä (tämä edellyttää että he ymmärtävät hyvän ja pahan mikä on mahdollista vasta kun heidän ymmärryksensä on riittävän kehittynyt).

Usko pelastaa, ei kaste. Kaste on uskon seuraus ja tulee ottaa heti uskoontulon jälkeen (ei siis ennen uskoontuloa), katso https://finskafiladelfia.se/kristian/usko-kaste-ja-merkit/

”Jumala odottaa, suorastaan tähyilee pihatiellä, että mahtaako kerran kastetut lapset palata hänen luokseen, jos ovat päässeet opetuksen puutteen tai muun syyn takia eksymään kodistaan Jumalan yhteydessä, Jeesuksessa Kristuksessa.”

Jumala haluaa pelastaa jokaisen ihmisen eikä lapsikaste, joka ei oikeastaan ole mikään raamatullinen kaste, muuta sitä suuntaan eikä toiseen (Joh. 1:12; 3:16). Jokaisen on tehtävä päätös ottaa Jeesus vastaan Vapahtajanaan ja Herranaan voidakseen pelastua (1. Joh. 5:11-12).

”Totta on kyllä sekin, että tälläinen tuhlaajalapsi tarvitsee kotiin palattuaan paljon Sanan ruokaa vahvistuakseen.”

On totta että uudet uskovat tarvitsevat paljon Sanan ruokaa vahvistuakseen. Mutta he eivät ole tulleet kristityiksi lapsikasteen perusteella vaan vasta otettuaan Jeesuksen vastaan Vapahtajanaan ja Herranaan.

”Myös ehtoollinen on mitä suurin uskoa vahvistava paikka kristitylle. Jeesus sanoo: sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois.
        Palvelijoista. Jeesus näytti esimerkin toisten palvelemisesta pestessään opetuslasten jalat kiirastorstaina (Joh. 13:4-17). Pietari totesi, ettei ole sen arvoinen, että Jeesuksen pitäisi pestä hänen jalkojaan. Jeesus sanoi, että ellei hän pese Pietarin jalkoja ei hänellä ole sijaa hänen luonaan. Sitten Pietari olikin jo valmis koko pesuun, mutta ohessa Jeesuksen vastaukseen liittyen lainaus (luterilainen.net):"Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas” liittyy jokapäiväiseen parannuksen tekemiseen.” … ”Syntiemme vuoksi me tarvitsemme kuitenkin jatkuvaa paikallispesua, joka tapahtuu katumuksessa ja ripissä.”

Amen.

Tässä näemme yhden saatanan harhauttaman. Pyhä kaste on kaikkien suurin este ja pahasti saatanan mahtia vaikeuttava asia maailmassa. Siksi kaikki kirkkoon kohdistuvat harha opit hyökkäävät aina ensin saatanalle vaarallisinta asiaa Pyhää kastetta vastaan. Näin on ollut jo kirkkoisien aikaan. Jeesus kuitenkin selvästi sanoo, että sallikaa lasten tulla minun luokseni älkää estelkö heitä ja toisaalta Paavalikin opettaa rajaamatta mitenkään, että
        "Kaikki te, jotka olette Kristukseen kastettuja, olette pukeneet Kristuksen yllenne" tuosta Kristuksen päälleen pukemisesta voi kalvinistit ihan itse opetella lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä näemme yhden saatanan harhauttaman. Pyhä kaste on kaikkien suurin este ja pahasti saatanan mahtia vaikeuttava asia maailmassa. Siksi kaikki kirkkoon kohdistuvat harha opit hyökkäävät aina ensin saatanalle vaarallisinta asiaa Pyhää kastetta vastaan. Näin on ollut jo kirkkoisien aikaan. Jeesus kuitenkin selvästi sanoo, että sallikaa lasten tulla minun luokseni älkää estelkö heitä ja toisaalta Paavalikin opettaa rajaamatta mitenkään, että
        "Kaikki te, jotka olette Kristukseen kastettuja, olette pukeneet Kristuksen yllenne" tuosta Kristuksen päälleen pukemisesta voi kalvinistit ihan itse opetella lisää.

Nämä kalvinistit eivät ymmärrä, että kasteessa toimija on Jumala ei ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä kalvinistit eivät ymmärrä, että kasteessa toimija on Jumala ei ihminen.

Kalvinistien ja ateistien ajatukset yhtyvät lapsien kastamisasiassa, joka jo kertonee mikä henki ohjaa asiaa.

• Anonyymi

Avaus + 6 seuraavaa viestiä on saman kahjon rustaamia!

• Anonyymi

YEP ... mutta lääke löytyy nopeasti

• Anonyymi

Nato on Satanisti järjestö - SIO-NATSI järjestö.

• Anonyymi

Antisemitismi on saatanasta (1. Moos. 27:29).

• Anonyymi

Alkaako oma alitajunta avautumaan ja tiedostamaan omat pahat teot koska kukaan ei ole puhdas.Alkavatko demonit yöllä liikkua sinun huoneessasi ja keittiössäsi tai ullakollasi ja pistävätkö liedet päälle ja alkaako sängyn alla liikehtimään jotain.Alkavatko läheiset ja sukulaiset sairastumaan ja kuolemaan ja alkavatko eläimet iskeytymään oviin ja ikkunoihin ja kuolevat.Nukutko rauhallisesti yösi vai tulevatko demonit öisin seuraasi ja haluavat sanoa jotain mitä pelkäät. Hikoiletko yöllä.Saatana on lähempänä kuin uskotkaan.Epäiletkö naapureitasi vai epäiletkö itseäsi.Oletko kadoksissa tässä elämässä.

• Anonyymi

Nato on Sio-Saatanan kätyri.

• Anonyymi

Ai on vai ... vielä kun reppana ymmärtäisit, mitä tuo vierasperäinen sana oikein tarkoittaa.

• Anonyymi

Saatana on helvetin rikas koska se omistaa kaiken omaisuuden, yritykset, rahat ja ihmisten sielut. Jeesus on lopulta ihan köyhä vaatimaton ihminen ja miten hän voi pyytää Saatanaa luopumaan omaisuudestaan.Ihan mielipuolinen ajatus.
        Jos jolu köyhä mitäänsanomaton ihminen resuisessa vaatteissa tulisi sanomaan suurelle kapitalistille joka omistaa miljardeja että luovu omaisuudestasi niin kyllä kapitalisti alkaisi puristamaan nyrkkiä niin että veri ei kierrä kädessä ja nyrkki on kohta osumassa köyhään ellei mielipuoliset puheet lopu.

• Anonyymi

Sio-Saatana = USA

• Anonyymi

Trump ei halua tuomita USA:n äärioikeiston rikollista tuholais toimintaa ja terrorismia, koska USA:ssa äärioikeistolaiset Nazit ovat sionisteja tai sionisti taustaisia Nazeja ja Trump veljeilee sellaisten kanssa avoimesti.

Niin se maailma muuttuu Eskoseni.

• Anonyymi

Olen kateellinen joillekin ihmisille joita Jumala suojaa.Jumala pitää tappavaa ja julmaa ihanaa mielettömän Julmaa Petoa ikäänkuin vahvoissa ketjuissa kiinni eikä päästä puremaan ja tuhoamaan ihmistä ja sen sielua.Sanotaan että Jumalan kohtaaminen voi olla kuolemaksi mutta on myös Suuren Saatanan kohtaaminen asia joka iskeytyy ihmisen joka soluun ja hermoon käsittämättömällä voimalla.Mutta ihminen on syntinen ja tiimalasi puhuu totuuden koska aika loppuu lasissa ja Saatana odottaa kulman takana.Saatana voittaa

• Anonyymi

OLEN TULLUT.OLEN TÄÄLLÄ.OLET ODOTTANUT.OLET AAVISTANUT JA HYVÄKSYNYT TÄMÄN.KAIKKI ON VALMISTA JA ALKAA UUSI AAMUNKOI.
      OLET IHMINEN JA KOHTA OLEMME TERVEITÄ JA ENTISTÄ VAHVEMPIA.PANEPIDEMIA ON VAIN SANA.

• Anonyymi

Yksinkertainen hauska saksalainen satu kertoo kun jenkki tulee Eurooppaan ja lallalaaa ja trallalaa.Jenkki kun on oikean kaukaa kotoa niin alkaa trallallaa ja lallaaa.Se on niille jotain vapautta.Ne ovat ihania demoneja ja pahantekijöitä ja trallallaa ja lallaa.Kun slaavi tai suomalainen kohtaa metsän ja ihanat demonit niin jopa samurait tai kiinalaiset laulaa trallalaa ja lallaa kun jenkkiä syödä elävältä ja se kituu ja huutaa oikeasti sattuu (ei olla enään Hollywoodissa) niin trallalaa hahhaa ihanaa ja se sattuu oikeasti trallalaaaaaa

• Anonyymi

Haluan yksinkertaisesti tietää ihmisenä ja veronmaksajana että mitä tarkoittaa Kuoleman synti ja olemmeko tehneet pahoja tekoja jotka siirtyvät tuleviin sukupolviin ja olemmeko niin lopulta pahoja ja valehtelevia ihmisiä että lapsemme tulevat katsomaan vinoon meitä ja hautakivien äärellä että lopulta eivät löydä hautapaikkojamme koska olemme olleet niin pahoja ja välinpitämättömiä omassa elämässä joka meille niin kauniisti annettiin.Onko Saatana lopulta
      voittaja joka kuin Rooman Imperiumin suurilta saleilta julistaa.Ihminen on vain ihminen mutta Saatana on kaikkein ihanin Italian Rooman auringonlaskun kultaisena yönä jolloin ihmiset menevät taas nukkumaan ja Kaunis Saatana antaa meille levon ja Rakkauden eikä pahoja unia ja painajaisia tule milloinkaan.Ihminen on lopulta voittanut viimeisen Sodan

• Anonyymi

Mielettömän kaunis ajatus.Rooman illan kruunaus kuin kaunis Ooppera tuo henkäys ihmisyyden ja rakkauden,intohimon tuon syvien värien taivaalla joka voittaa loistossaan Kuoleman ja ikävän.Se sinfonia Elämän soi korvissamme ja kauneus silmissämme eikä tarvita Newtonia kääntää pupilleja silmiä väkivaltaisesti metalleilla että mikä näkyy tai ei tai mikä on totuus verkkokalvoilla vaan yksinkertaisesti.Kiitos Saatana että pidät meistä huolen aina ja ikuisesti.

• Anonyymi

Nämä keskustelufoorumit ovat köyhää ilmaista löyhkää joka on vielä vapaata paskanjauhantaa.Kohta tulee järjestys ja nämä pienet vaavelit ja beibit ryömii kiltisti koteihinsa koska todelliset Demonit tulee näyttämään kaapin paikan.Tätä pitää aina universumissa toistaa ja toistaa helvetti melkein ikuisesti ja se väsyttää mutta Pomo on päättänyt että protokolla toimii.Aamen

• Anonyymi

Mieletöntä olisi se että ihminen on niin paha että jokaisen kohdalla se johtaisi käräjäoikeuden saleille.Eli jokainen ihminen on rikkonut lakia ja joutuu valtiollisen käräjäoikeuden eteen vastaamaan omista teoistaan.Tämä on niin mieletöntä että onko Jumala voittanut vai onko Saatana voittanut nämä loppupelit ja mikä tulee olemaan oikeudenmukainen saldo tuomioista ja rehellisesti.Voidaanko rikokset joita meidän vanhemmat ja läheiset ovat julmasti toteuttaneet,voidaanko ne vain kevyesti kuitat pois.En usko koska Jumala ja Saatana ovat olemassa ja ei näitä rikoksia kuitata tosta vaan koska "uskottavuus" menee kankkulan kaivoon jos vain naureskelemme rikoksille ja pahuudelle.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      225
      14767
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13439
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9057
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      41
      6472
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      235
      3789