Monenlaista pähkäilyä

Olen tänään tässä ruoanlaiton ohessa miettinyt monenlaisia asioita.
Tulipa tämän palstankin jutut mieleen, koska herätti niin monenlaisia kysymyksiä ja mietteitä.

Tuli mieleen, että miksi se, että joku on menestynyt, suosittu ja monin eri tavoin tykätty, niin saa tuntemaan itsensä huonommaksi, syrjityksi tai vähemmän suosituksi?
Minusta syy ei ole tässä nokitetussa kirjoittajassa, vaan niitä syitä pitää hakea sieltä omasta sisemmästä. Mikä saa tuntemaan itsensä huonommaksi, koska täällä ei ainakaan kukaan ole haukkunut, eikä millään tavoin osoittanut, että toinen olisi sen huonompi.

Mulle ei tule vastaavia tuntemuksia. Mä en koe itteäni yhtään sen huonommaksi, vaikka toinen saakin huomiota. Minusta on vaan kiva, kun kirjoittajia tulee tänne :)

Kaikki ollaan erilaisia. Nähdään asioita eri vinkkelistä ja koetaan asiat omin tavoin. Aika paljonhan omassa elämässä koetut asiat muokkaa meidän mielipiteitä ja muotoilee muutenkin meitä ihmisinä.

Ei alenneta muita, eikä itseämme, koska jokainen meistä on kuitenkin semmosenaan ihan 👍

Aurinkoista päivää kaikille lutusille ❤

50

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkyykö muutes muilla valkoiset alueet keskustelujen välissä?
      Ei noita ennen ollut..

• Anonyymi

Jep, noin 20 cm tyhjää ja sitten pätkä tekstiä. Sitä rataa menee loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkyy. Ja minä kun luulin, että koneessani on jotain vikaa, tai "yskii vanhuuttaan", vaikka on melko uusi. Merkillistä pelleilyä. Ilmestyi noin viikko sitten. Samalla joutui buuttaamaan moneen kertaan, katkaisemaan virta, ja taas ja taas avaamaan uudelleen ja uudelleen. Pahimmillaan meni yli puoli tuntia, että sai koneen auki. Olin jo niin suutuksissani, että olin lähdössä ostamaan uuden, ja tietysti samalla tutkituttamaan, että mistä tämä johtuu, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi kirjoitti:

Minkähän ihmeen takia nuo pitää olla..tai miks ovat tulleet.
        Luin tuolta toisaalta tästä, ku käyttäjät kyseli ylläpidolta. Eivätpä ole vastausta saaneet :{

• Anonyymi

Toi valkoinen kaistale on hiton ärsyttävä, itelläniki on se:/

Sunflower

• Jouduin tekeen eilen ällön jutun, ku mun hammasharja lensi mun kädestä yhtäkkiä vessanpönttöön :)))

• Anonyymi

Tuossa on kateus taustalla. Se on semmoinen tunne joka ei häviä järkeilemällä. Kukapa meistä kieltäytyisi ihailusta, suosiosta, menestyksestä jne. Joku saa näitä yllinkyllin kun toiset neitoset jäävät 'seinäruusuiksi'.

• No kyllä vaikkapa kateuden voi käsitellä, kun ottaa sen asiakseen. Voi miettiä mistä se loppujen lopuksi kumpuaa. Taustalla on aika paljonkin heikko itsetunto.

Mainitsit tuossa neitoset seinäruusuina. Miksei myös miehet voi jäädä samoin seinäkukaksi....

Pointtina oli, että jos tuntee negatiivisia tuntemuksia toisen huomiosta, menestymisestä, kauneudesta tai suosiosta, niin sitä asiaa täytyy käsitellä toisin, kuin että heittää kakkaa toisen päälle.
        Ei se paranna millään lailla kenenkään oloa.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No kyllä vaikkapa kateuden voi käsitellä, kun ottaa sen asiakseen. Voi miettiä mistä se loppujen lopuksi kumpuaa. Taustalla on aika paljonkin heikko itsetunto.

Mainitsit tuossa neitoset seinäruusuina. Miksei myös miehet voi jäädä samoin seinäkukaksi....

Pointtina oli, että jos tuntee negatiivisia tuntemuksia toisen huomiosta, menestymisestä, kauneudesta tai suosiosta, niin sitä asiaa täytyy käsitellä toisin, kuin että heittää kakkaa toisen päälle.
        Ei se paranna millään lailla kenenkään oloa.

Sällit ottaa rennosti vastaavissa tilanteissa, vai oletkos nähnyt samanmoista 'lynkkaamista' kun stadin jannu paistattelee neitojen ihailtavana?

• Anonyymi kirjoitti:

Sällit ottaa rennosti vastaavissa tilanteissa, vai oletkos nähnyt samanmoista 'lynkkaamista' kun stadin jannu paistattelee neitojen ihailtavana?

No kyllä mä muistan, että Artsi joskus sai kakkia niskaansa. Joku ei varmaan tykänny..

Voi hitto, että täällä pyörii rasittava kärpänen ://

• Anonyymi

Auringonkukka pahin läyhääjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auringonkukka pahin läyhääjä.

Läyhääjiä ei ole olemassa.

• Anonyymi

Mä aloin pähkäileen että mitä ruokaa laitoit?

• Porsaankyljyksiä ja perunamuusia salaattia.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Porsaankyljyksiä ja perunamuusia salaattia.

No se oli hyvää , kunnollista ruokaa.

• Anonyymi kirjoitti:

No se oli hyvää , kunnollista ruokaa.

Jees...ihan peruskotiruokaa :)

• Anonyymi

Täytyy sanoa tämän verran, vaikka ei varmaan kukaan välitä tai saan taas epäileviä kommentteja..

Itse loukkaannuin kun sanotaan kateelliseksi, no aivan sama sitten, ollaan sellainen sitten. Aivan sama. En kuitenkaan tarkoituksella halua olla kateellinen.

Kiitti! Ehkä itsetuntoni on huono edelleen, se varmaan johtuu siitä että olin vuosikausia koulukiusattu ja syrjitty. Ja kiitos sen sairastuin mielenterveys ongelmiin.. Juu, ei tarvitse sääliä, mutta näin se kuitenkin tapahtui.

Ja toinen juttu, tapahtui tänään, meinasi tulla sairaskohtaus päälle kaiken tämän keskellä.. Toivottavasti ei tule, etten joudu sairaalan. Huh.. Mieli on välillä ollut aika matala tämä vuoden aikana itken helposti ja mielessä pyörii miten lähteä pois tältä planeetalta. Tällainen olen rehellisesti.

Olen sitten seinäruusu. Ruma ja epähaluttu, hyödytön suosittujen joukossa. Enkä pääse suosituksi. Minun pitää muistaa paikkani, eikä arvostella heitä. Tai olla kateellinen.

Tuossa yhdessä palstan valvoja jutussa epäillään että varmaankin minä rekattuna olin kaikkea ihmeellisyyksiä täällä julkaissut, se ei ole totta! Ihme kun realisti saa täällä vuosikausia olla, häiritä, ilkeillä ja valehdella, mutta ei saa bannia?? Ja asiakaspalvelu.tyypin pitäisi saada jotain apua?

No, asiaan,en tiedä auttaako? Mutta, pyydän kovasti anteeksi kaikille käytökseni ja väärin ymmärrykseni! ❤️

Hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti! ❤️

• Ei täällä kukaan halua ketään lynkata.
        Eihän Kittie sua ole täällä kukaan moittinut/haukkunut.

Mä en vaa eilen ymmärtänyt tuon Arielin moittimista, kun hän ei kenellekkään mitään ilkeästi kirjoittanut. Mä olin oikeasti suu auki, kun luin niitä hänelle kirjoitettuja viestejä. Ei hän ollu miitä ansainnut, niin se tuntui jotenkin epäreilulta.
        Onhan tuo Arielki ollu sullekki tosi kiltti, eikös nii? :)

Et sä ole mikään seinäruusu, etkä muutenkaa huono ym.. Sun pitää jättää tuollaset ittes moittimiset. Täällä ei kukaan ajattele nii, joten älä ajattele sinäkään.
        Kaikki lähtee siitä, että sun pitää ite arvostaa myös itseäsi. Ei täällä kukaan ole huonompi/parempi toistaan.

Mitä tulee tuohon toiseen aloitukseen, nii siinä saatetaan tarkottaa ketä vaa rekattua. Mehä ollaan vaa yks henkilö..
        Siitä ei kannata välittää. Antaa sen urputtaa rauhassa...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei täällä kukaan halua ketään lynkata.

Mä en vaa eilen ymmärtänyt tuon Arielin moittimista, kun hän ei kenellekkään mitään ilkeästi kirjoittanut. Mä olin oikeasti suu auki, kun luin niitä hänelle kirjoitettuja viestejä. Ei hän ollu miitä ansainnut, niin se tuntui jotenkin epäreilulta.

Et sä ole mikään seinäruusu, etkä muutenkaa huono ym.. Sun pitää jättää tuollaset ittes moittimiset. Täällä ei kukaan ajattele nii, joten älä ajattele sinäkään.
        Kaikki lähtee siitä, että sun pitää ite arvostaa myös itseäsi. Ei täällä kukaan ole huonompi/parempi toistaan.

Mitä tulee tuohon toiseen aloitukseen, nii siinä saatetaan tarkottaa ketä vaa rekattua. Mehä ollaan vaa yks henkilö..

"Ei täällä kukaan halua ketään lynkata."

Ja lisää vain valheita.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei täällä kukaan halua ketään lynkata.

Toi on vaan niin että kaikki ei tuu vaan kaikkien kaa toimeen. Ite oon kyllä yrittänyt suhtautua tohon Arieliinki niinku kivaan kamuun, mutta ei vaan onnistu. Tiiä sitten onko itelläniki toi koulukiusaaminen niin tuoreessa muistissa ku jäin aina porukkain ulkopuolelle. Ite nään hänet joteski ulkokullattuna, sori nyt tää, liika täydellisenä. Noi Kittien tunteetki on tulleet tutuiksi. Tsemppiä vaan Kittie, täältä kohtalontoverimuija lähettää terkkuja:)

Sunflower

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on vaan niin että kaikki ei tuu vaan kaikkien kaa toimeen. Ite oon kyllä yrittänyt suhtautua tohon Arieliinki niinku kivaan kamuun, mutta ei vaan onnistu. Tiiä sitten onko itelläniki toi koulukiusaaminen niin tuoreessa muistissa ku jäin aina porukkain ulkopuolelle. Ite nään hänet joteski ulkokullattuna, sori nyt tää, liika täydellisenä. Noi Kittien tunteetki on tulleet tutuiksi. Tsemppiä vaan Kittie, täältä kohtalontoverimuija lähettää terkkuja:)

Sunflower

Minut löytää esmes tuolta: Insta, annachihuahuamama tai YouTube: AnnaChihuahuaMama. Jos ystävyys kiinnostaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

En tiiä enää mitä sanoisin mihinkäkin...

Tää vaa ny tulee mieleen, että aika monethan joutuu jollain lailla koulussa kiusatuksi. En minäkään siltä täysin välttynyt, mutta en edes halua enää saatella niitä aikoja.

Nii..se, että eihän ne kiusaajat täällä ole, joten miksi purkaa sitä viattomiin?
        Mehän ollaan kaikki kuitenkin jo aikuisia ihmisiä, että ymmärretään jo ajatella...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

En tiiä enää mitä sanoisin mihinkäkin...

Tää vaa ny tulee mieleen, että aika monethan joutuu jollain lailla koulussa kiusatuksi. En minäkään siltä täysin välttynyt, mutta en edes halua enää saatella niitä aikoja.

Nii..se, että eihän ne kiusaajat täällä ole, joten miksi purkaa sitä viattomiin?
        Mehän ollaan kaikki kuitenkin jo aikuisia ihmisiä, että ymmärretään jo ajatella...

Joillakin, kuten minulla kiusaaminen oli todella rankkaa.. Se kyllä on pilannut mielenterveyteni, helppo sanoa että unohda menneet, kunpa voisin.. Se ei vaan onnistu, vaikka haluaisin. Olen osaan kiusaajaan törmännyt aikoinaan kun oltiin jo aikuisia, ja he edelleen käyttäytyivät huonosti minulle. Jos kiusaaminen on jatkunut ala-asteelta ammattikorkeakouluun, kyllä se vaan on monta vuotta elämästä ja se edelleen vaikuttaa.

Ja ei tämä sotku liittynyt ihan siihen että Arielia halusin kiusata, en sitä halunnut. Minun olisi pitänyt pitää mielipiteeni pois täältä. En vihaa Arielia.

Olen pahoillani että tein väärin. Vaikka ei mitään merkkaa täällä kenenkään..

Minua on turha haukka pyhimykseksi, en ole sellainen tippaakaan. Ja en todellakaan kulje elämässäni kiusaamassa ihmisiä. Olen oikeasti ihan mukava tyyppi.

Täällä moni saannut kakkaa niskaan, ja ei se kenelläkään ole mukavaa. Tuo asiakaspalvelu tyyppi on täällä todella rasittava tapaus ja sietäisi häipyä..

Ja se mitä aiemmin sanoin olostani on totta, eilen tuli todellakin samoja oireita kuin ennen sairaskohtaustani viime talvena.. Tämä hässäkkä sen aiheutti. Enkä nyt varmaan voi mitään täällä tehdä ja saada anteeksi, minut on täällä päätetty olevan huono ihminen.

Olisi varmasti hyvä häipyänpalstalta täältä lopullisesti, niin kaikki ovat tyytyväisiä. Jos joku haluaa pitää yhteyttä, niin minut löytää muualta.

• Anonyymi kirjoitti:

Joillakin, kuten minulla kiusaaminen oli todella rankkaa.. Se kyllä on pilannut mielenterveyteni, helppo sanoa että unohda menneet, kunpa voisin.. Se ei vaan onnistu, vaikka haluaisin. Olen osaan kiusaajaan törmännyt aikoinaan kun oltiin jo aikuisia, ja he edelleen käyttäytyivät huonosti minulle. Jos kiusaaminen on jatkunut ala-asteelta ammattikorkeakouluun, kyllä se vaan on monta vuotta elämästä ja se edelleen vaikuttaa.

Ja ei tämä sotku liittynyt ihan siihen että Arielia halusin kiusata, en sitä halunnut. Minun olisi pitänyt pitää mielipiteeni pois täältä. En vihaa Arielia.

Minua on turha haukka pyhimykseksi, en ole sellainen tippaakaan. Ja en todellakaan kulje elämässäni kiusaamassa ihmisiä. Olen oikeasti ihan mukava tyyppi.

Täällä moni saannut kakkaa niskaan, ja ei se kenelläkään ole mukavaa. Tuo asiakaspalvelu tyyppi on täällä todella rasittava tapaus ja sietäisi häipyä..

Ja se mitä aiemmin sanoin olostani on totta, eilen tuli todellakin samoja oireita kuin ennen sairaskohtaustani viime talvena.. Tämä hässäkkä sen aiheutti. Enkä nyt varmaan voi mitään täällä tehdä ja saada anteeksi, minut on täällä päätetty olevan huono ihminen.

Olisi varmasti hyvä häipyänpalstalta täältä lopullisesti, niin kaikki ovat tyytyväisiä. Jos joku haluaa pitää yhteyttä, niin minut löytää muualta.

Enhän mä tuossa kirjoittanut, että muiden tarvii unohtaa omia juttujaan.
        Sunflowerille vastasin noin, koska jotenki katon, ettei se ole reilua, ettäj oku viaton ihminen sitten kärsii.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Enhän mä tuossa kirjoittanut, että muiden tarvii unohtaa omia juttujaan.
        Sunflowerille vastasin noin, koska jotenki katon, ettei se ole reilua, ettäj oku viaton ihminen sitten kärsii.

Ei ollut tarkoitus antaa Arielin kärsiä, olen siitä pahoillani että tuli hässäkkä. Anteeksi! ❤️

Enempää en voi tehdä. Ei kai vaan tulla täällä toimeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen sanonut pitäväni sua mun ystävänä ja se pätee edelleen. Koska en ole ihmisenä täydellinen, mun on mahdotonta vaatia sitä muiltakaan. Mulla ei ole suuttumuksen tunteita edes Sunfloweria kohtaan, vaan toivon hänellekin pelkkää hyvää... (◕‿◕✿)♡

Tämä on sulle Kittie... ♡♫♪♫♪

https://youtu.be/XQBvMob3YOE

• Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Olen sanonut pitäväni sua mun ystävänä ja se pätee edelleen. Koska en ole ihmisenä täydellinen, mun on mahdotonta vaatia sitä muiltakaan. Mulla ei ole suuttumuksen tunteita edes Sunfloweria kohtaan, vaan toivon hänellekin pelkkää hyvää... (◕‿◕✿)♡

Kiitos! ❤️

• Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Kauniit on maisemat! Uteliaisuus heräsi, mistä tuo laulu kertoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelitko sanoja? Välittämistä, tsemppaamista tulee mieleen ainakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ööh...Näkykö tuossa jotain maisemia?
        Mä näin vaan biisin sanoja :}

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus antaa Arielin kärsiä, olen siitä pahoillani että tuli hässäkkä. Anteeksi! ❤️

Enempää en voi tehdä. Ei kai vaan tulla täällä toimeen.

Elä höpsi. Hyvinhän olette viime aikoina muutoin tulleet toimeen :)

Ku lopetat vaan itsesi väheksymisen ❤❤

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ööh...Näkykö tuossa jotain maisemia?
        Mä näin vaan biisin sanoja :}

Sormi osui nikkiin puhelimennäytöllä, siellä oli toinen laulu jemmassa. Siitä kysyin että mikä lienee tarina?

• Anonyymi kirjoitti:

Sormi osui nikkiin puhelimennäytöllä, siellä oli toinen laulu jemmassa. Siitä kysyin että mikä lienee tarina?

Ahaa, okei..
        Mä jo luulin, että mun vehkeissä on joku vika :)

• Anonyymi

"Ei alenneta muita, eikä itseämme, koska jokainen meistä on kuitenkin semmosenaan ihan 👍"

Niin. Sinäkö sanot noin ihan tosissasi? Mitäs ne sinun haukkumiset, mollaamiset ja toisten alentaminen? Ihan "👍" toimintaa vai mitä sanot?

• Anonyymi

Ymmärrätkö, että ei oma käytöksesi ole yhtään parempaa?

En edelleenkään pidä sinusta ja piste! Se ei kuitenkaan tarkoita että en välitä ihmisistä tai ole empaattinen ym..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö, että ei oma käytöksesi ole yhtään parempaa?

En edelleenkään pidä sinusta ja piste! Se ei kuitenkaan tarkoita että en välitä ihmisistä tai ole empaattinen ym..

Sinä tämän aloitit. Joten turha mussuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tämän aloitit. Joten turha mussuttaa.

Ja sinä jatkat, lapsellista...

• Ketäs olen haukkunut ja mollannut?

• Olet SE asiakaspalvelija...
        Tän haluan sulle sanoa...

Kun teit ekan aloituksen huonosta asiakkaasta, niin silloin ihmettelin sitä tyyliä, millä kirjoitit asiakkaista. Jokainen asiakaspalvelija saa varmasti jo koulutuksessa infoa siitä, ettei kaikki asiakkaat ole välttämättä herranterttuja. Siksi tuossa työssä olevat osaavat asennoitua myös vaikeisiin asiakkaisiin.

Toinen asia mikä herätti ihmetystä oli se, ettei sinulle oikeastaan kelvannut mikään vastaus. Jankkasit ja jankkasit niin kauan, että monelta paloi päreet.

Sitten kun näitä samoja aloituksia tuli koko ajan lisää, niin se herätti kyllä kummastusta...jossakin mätti ja pahasti.

No, näitä samanlaisia aloituksia kuin täällä Kokkolapalstalla, niin on myös useampia toisen kaupungin palstalla. Välillä kaupan ja välillä ravintolan asiakaspalvelijana. Samanlaista jankkausta kuin täälläkin...
        En tiiä mistä on kyse, enkä halua tietääkkään
        Tän halusin vaa vielä kirjoittaa...

En vastaa enää.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Olet SE asiakaspalvelija...
        Tän haluan sulle sanoa...

Kun teit ekan aloituksen huonosta asiakkaasta, niin silloin ihmettelin sitä tyyliä, millä kirjoitit asiakkaista. Jokainen asiakaspalvelija saa varmasti jo koulutuksessa infoa siitä, ettei kaikki asiakkaat ole välttämättä herranterttuja. Siksi tuossa työssä olevat osaavat asennoitua myös vaikeisiin asiakkaisiin.

Toinen asia mikä herätti ihmetystä oli se, ettei sinulle oikeastaan kelvannut mikään vastaus. Jankkasit ja jankkasit niin kauan, että monelta paloi päreet.

Sitten kun näitä samoja aloituksia tuli koko ajan lisää, niin se herätti kyllä kummastusta...jossakin mätti ja pahasti.

No, näitä samanlaisia aloituksia kuin täällä Kokkolapalstalla, niin on myös useampia toisen kaupungin palstalla. Välillä kaupan ja välillä ravintolan asiakaspalvelijana. Samanlaista jankkausta kuin täälläkin...
        En tiiä mistä on kyse, enkä halua tietääkkään
        Tän halusin vaa vielä kirjoittaa...

En vastaa enää.

Missä kaupunkipalstalla niin tsekkaan aikani kuluksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä kaupunkipalstalla niin tsekkaan aikani kuluksi?

Seinäjoki. s.. 3, 4, ja 5 löytyy samanlaisia juttuja ku täältäkin. Eri kanteilta kirjotettuja niinku täälläkin ja kaikissa asiakas on kakkiainen. En tiiä onko lisääkin, mut nuo mä kattelin.. Väliin ravintolaa ja välillä kaupan puolelta.

Selkeästi saman ihmisen vääntämiä.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Seinäjoki. s.. 3, 4, ja 5 löytyy samanlaisia juttuja ku täältäkin. Eri kanteilta kirjotettuja niinku täälläkin ja kaikissa asiakas on kakkiainen. En tiiä onko lisääkin, mut nuo mä kattelin.. Väliin ravintolaa ja välillä kaupan puolelta.

Selkeästi saman ihmisen vääntämiä.

Joo, kyllä se on samaa aihetta jankuttanut tuolla Seinäjoki palstalla, varmaan muuallakin..

Kittie

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, kyllä se on samaa aihetta jankuttanut tuolla Seinäjoki palstalla, varmaan muuallakin..

Kittie

No selvispä tuo, miks tuossa kummastutti moni juttu.

Ei kuulostanu normilta asiakaspalvelijalta..

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No selvispä tuo, miks tuossa kummastutti moni juttu.

Ei kuulostanu normilta asiakaspalvelijalta..

Onko se sitten vaan trolli vai sekaisin? Vai molempia? Rasittava osaa olla, kumma kun tuollaista jaksaa... Ei kai voi kun ylläpidolle viestiä laittaa.

Kittie

• Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten vaan trolli vai sekaisin? Vai molempia? Rasittava osaa olla, kumma kun tuollaista jaksaa... Ei kai voi kun ylläpidolle viestiä laittaa.

Kittie

En tiiä mikä se on...
        Harmittaa, että tuli vastattua yhtään mitään.
        En olis kyllä vastannukkaa, ku olisin tienny sen "harrastuksesta".

• tinttu-liina kirjoitti:

En tiiä mikä se on...
        Harmittaa, että tuli vastattua yhtään mitään.
        En olis kyllä vastannukkaa, ku olisin tienny sen "harrastuksesta".

Voisi pitää tauon, mennä ulos lenkille ja tuulettumaan pitkäksi aikaa? Tai jollekin juttelemaan?

• Kittiechi kirjoitti:

Voisi pitää tauon, mennä ulos lenkille ja tuulettumaan pitkäksi aikaa? Tai jollekin juttelemaan?

Nii...eihän tuo touhu ihan normaalilta näyttänyt.

Nii...eihän tuo touhu ihan normaalilta näyttänyt.

No ei todellakaan... Apua sen pitäisi saada.

• Kittiechi kirjoitti:

No ei todellakaan... Apua sen pitäisi saada.

No mulle tuli jo aiemmin mieleen tuo avuntarve, ku se alkoi tekemään useita aloituksia aiheesta, mut eri muodossa.

No mulle tuli jo aiemmin mieleen tuo avuntarve, ku se alkoi tekemään useita aloituksia aiheesta, mut eri muodossa.

Kyllä, selvästi on jotain mielenterveys ongelmia. Pitäis ymmärtää lopettaa trollaaminen ja hakea rohkeasti apua. Ei sitä tarvitse hävetä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe