Aihe

NATO on piilosilla Syyriassa, sano Syyrakki

Anonyymi

Hyvä otsikko tiivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

NATO on Syyriassa tarkkailijana, kun venäjä on tappamassa ja pommittamassa siviilejä.
      Venäjä on tappanut Bašar al-Assadin puolesta yli 100 000 ihmistä ja ajanut pakoon yli 500 000 ihmistä.
      Tämä kaikki olisi jäänyt tekemättä jos tämä yksi ihminen olisi luopunut vallasta. Diktaattorit eivät luovu omaehtoisesti vallasta koskaan. Ei edes Putin.
      Putin tapattaisi vaikka 50 miljoonaa venäläistä, ennen kuin suostuisi luopumaan vallasta.

• Anonyymi

Tapetut ovat Nato USA:n terroristeja ja pakosalle lähteneet niiden perheitä.

Ei tullu Jenkkien Isikselle kalifaattia Syyariaankaan, kiitos Venäjän ja Iranin. :)

• Anonyymi

Syyrian väkiluku on noin 16,91 miljoonaa. Nuo pois häädetyt ovat Isis porukkaa tai Kurdeja, jotka Turkki on ajanut pakolaisiksi Syyriaan. Syyrialla on oikeus palauttaa epäkurantti aines takaisin lähettäjälleen. Turkkihan lähettää myös Eurooppaan epäkuranttia ainesta.

Nato Turkki on syytä panna kuriin. Samoin Israel.

• Anonyymi

Nato sotii Syyriassa. Venäjä Turvaa Syyrian laillista hallitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      226
      14808
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13445
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9071
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6485
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      237
      3799