Voisitteko jo vastata, miten Venäjän hyökkäyssota Natoa vastaan näkyy?
Hyvä otsikko tiivistää viestin sisällön yhteen virkkeeseen.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vielä mitenkään ennenkuin Nato tekee virheeen ja alkaa kalistella aseitaan.
Mutta kyllä Barentsinmeren rajarikkomuksetkin saavat asiat eskaloitumaan toivottuun suuntaa.
Toivottavasti Nato pääsee lyömään edes kerran. Palaute tulee olemaan hirmuinen. - Anonyymi
Putten armeijan erikoisjoukot ovat jo tulossa.
Kuusinkertaista maailmanmestaria nöyryytettiin lentokentällä – ei uskottu naiseksi: ”Käskivät todistamaan”
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/6f9533f3-4632-462f-a237-b84e0942f4aa- Anonyymi
On siinä sen näköinen nainen että täytyy olla natojonne , jos sen naiseksi tunnistaa.
- Anonyymi
Rysäpöksyllä ei muisti pelaa. Laitapas vaikka paperille Venäjän tyrimisiä aluksi.
Niitä joista se on ottanut penaltia.
Katsotaan sitten uudestaan.- Anonyymi
Jos ei sulla muisti pelaa niin mene lääkäriin.
- Anonyymi
Onko Venäjä aloittanut hyökkäyssodan Natoakin vastaan? Missä? Enpä ole kuullutkaan se on kyllä Venäjän menoa siinä tapauksessa.
Vai onko tämäkin niin tyypillistä tiltujen sotaihannointia ja -toivetta taas kerran? Eikö Ukraina enää riitä täällä Euroopassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin22614793Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013442Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2909066- 416475
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2373796