Suojeleeko NATO Suomea?
Hyvä otsikko tiivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Suomi ja Ruotsi jatkaa tiivistyvää yhteistyötä Naton kanssa uskon että saamme apua liittolaisilta jos agggressio tulee. Kaikessa aletaan olla jo yhteensopivia koulutus ja varustus, harjoitukset ym mitään estettä ei ole.
- Anonyymi
Eli ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Ehdottomasti Natoon välittömästi
- Anonyymi
Tottakai kun liitytään NATOon.
Tulevaisuudessa Venäjäkin yrittää liittyä NATOon koska se pelkää Kiinaa ja Intiaa. Molemmille se möi aikoinaan ison kasan itäpaskaa ja kumpikaan noista maista ei unohda sitä tuhanteen vuoteenkaan.
Nääs vanhoja kulttuureja. - Anonyymi
Suojeleeko NATO Suomea?
Ei suojele, mutta Nato tai Nato USA haluaisi sijaintimme takia tänne tukikohtiaan joukoilleen ja ohjuksilleen. Se puolestaan tekisi maastamme ykkös gategorian iskukohteen suurvaltojen Venäjän ja Kiinan silmissä.- Anonyymi
Meillä on aika monta sataa metriä Kiinan rajalle. Ja Venäjä välissä.
Sulla taitaa olla vielä vanha venäläinen pannukakkukartta käytössä. - Anonyymi
Akkurat.
- Anonyymi
Niin kauan kuin Trump on vallassa yhdysvalloissa, NATO ei suojaa Venäjää vastaan.
- Anonyymi
Ei NATO suojele ketään vaan se toimii niin kuin NATOn takana toimiva USAn Deep State määrää
- Anonyymi
Naton ex pääsihteeri Jaap de Hoop Scheffer:
"Täällä ei Suomea kaivata!"
Nato haluaisi kyllä tukikohta alueita Suomesta.
Eli "Suojeleeko NATO Suomea?"
No ei. Kyllä Natolla on Venäjälle hyökkäys vaan mielessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin22614825Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013448Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2909075- 416486
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2373802