Missäs maran mystinen Turkkilainen miljonääri luuraa

Anonyymi

Hah hah taas oli seiskan soppari lööppi!saiko mara satasen vai kaks tästä keksitystä jutusta, SÄÄLITTÄVÄÄ MYÖTÄHÄPEÄÄ keinolla millä hyvänsä pysyäkseen julkisuudessa ja seiska naulaa Stebun "vauhtiveikko ja muuta shittiä" lukee lehdessä, mara häpeä oot pian puoli vuosisataa ja käyttäydyt kuin pissikset!

222

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo kebabbi mysteeri B,tä näkyny eikä marakaa poikennu, voisko sanoo et julkisuus koukku on tupakointiin ja alkoholismiin verrattavissa riippuvaisuus et valheilla on lyhyet jäljet,,vai mitä leirimaksun maksaneet hah

    • Anonyymi

      Noin kova katkeruus jotain ihmistä kohtaan ei ole tervettä. Oletko koskaan ajatellut hakea apua ongelmaasi?

      • Anonyymi

        Apua ongelmiin voisi hakea MA !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua ongelmiin voisi hakea MA !!!

        Sanoiko Turkin Bibburi Martinalle: soittel mut älä poikkee?


    • Anonyymi

      Martina ei ole sanonut yhtään mitään miehestä ja seiskan juttuja. Mitä tekee miljonääri miehellä, kun on itselläkin rahaa. Kauhea paikka olisi jos oikeasti miljonääri mies tulisikin julkisuuteen. Siinä menisi monelta yöunet.

      • Anonyymi

        Jotain hämärää tässä on : tykkäisins itte jos susta lehissä kirjotettais että oot käyny harrastamassa seksiii jonki turkkilaisen kaa Dubaissa. Eikait Martiinakaa niin tyhmä oo että antais lehtien kirjottaa perättömii, tuostakin lukijat saa kevytkenkäsen kuvan hänestä ja vielä äiti kahdelle tytölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain hämärää tässä on : tykkäisins itte jos susta lehissä kirjotettais että oot käyny harrastamassa seksiii jonki turkkilaisen kaa Dubaissa. Eikait Martiinakaa niin tyhmä oo että antais lehtien kirjottaa perättömii, tuostakin lukijat saa kevytkenkäsen kuvan hänestä ja vielä äiti kahdelle tytölle.

        Martina on just niin tyhmä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain hämärää tässä on : tykkäisins itte jos susta lehissä kirjotettais että oot käyny harrastamassa seksiii jonki turkkilaisen kaa Dubaissa. Eikait Martiinakaa niin tyhmä oo että antais lehtien kirjottaa perättömii, tuostakin lukijat saa kevytkenkäsen kuvan hänestä ja vielä äiti kahdelle tytölle.

        Hengitys haisee pahalle, elä kiivastu 😲🗯️


      • Anonyymi

        Teräsnaamalla ei ole mitään miljonäärejä.
        Höpö höpö, keksii kaikkea Thermania ja Soffia ärsyttääkseen. Miljonäärit ei Martinoita katsele. 2 lapsen äiti ei ole enää kysytty (miljonääri)markkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain hämärää tässä on : tykkäisins itte jos susta lehissä kirjotettais että oot käyny harrastamassa seksiii jonki turkkilaisen kaa Dubaissa. Eikait Martiinakaa niin tyhmä oo että antais lehtien kirjottaa perättömii, tuostakin lukijat saa kevytkenkäsen kuvan hänestä ja vielä äiti kahdelle tytölle.

        Harrastatko sinä seksiä ollenkaan? Mitä kevytkengäistå siinä on jos sinkku harrastaa seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teräsnaamalla ei ole mitään miljonäärejä.
        Höpö höpö, keksii kaikkea Thermania ja Soffia ärsyttääkseen. Miljonäärit ei Martinoita katsele. 2 lapsen äiti ei ole enää kysytty (miljonääri)markkinoilla.

        Mitä nuo kaksi kuuluvat Martinan asioihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastatko sinä seksiä ollenkaan? Mitä kevytkengäistå siinä on jos sinkku harrastaa seksiä?

        En saa mittää selvää sun jutuista, eikai sun isä ja äiti oo serkuksii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain hämärää tässä on : tykkäisins itte jos susta lehissä kirjotettais että oot käyny harrastamassa seksiii jonki turkkilaisen kaa Dubaissa. Eikait Martiinakaa niin tyhmä oo että antais lehtien kirjottaa perättömii, tuostakin lukijat saa kevytkenkäsen kuvan hänestä ja vielä äiti kahdelle tytölle.

        Kun saa rahaa. siitä se johtuu. Maksoiko 7 dubain matkan. Ei löytynyt sieltäkään uutta miljoneeri elättäjää. Marsu kertoi telkussa. Mitään en tiedota. Kun ei ole mitään tiedotettavaa. Kuitenkin saadaan tietoa juorulehden lööpeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastatko sinä seksiä ollenkaan? Mitä kevytkengäistå siinä on jos sinkku harrastaa seksiä?

        Tykkäisikkönä itte jos lehti kirjottais ; että oot ollu turkkilaisen miehen kaa romanttisella lomalla dubaissa vaikka et olisikaa. Saako perättömii julkaista, joitain toista vois jo loukata kyseinen uutinen. Eikä ollu sinkkujen seksi elämästä kyse, saahan sinkku sekstata miten haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teräsnaamalla ei ole mitään miljonäärejä.
        Höpö höpö, keksii kaikkea Thermania ja Soffia ärsyttääkseen. Miljonäärit ei Martinoita katsele. 2 lapsen äiti ei ole enää kysytty (miljonääri)markkinoilla.

        Keksinyt itse? Minkä hän sille voi jos joku lehti niin kirjoittelee. Ja mistä sinä tiedät ketkä häntä katselee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun saa rahaa. siitä se johtuu. Maksoiko 7 dubain matkan. Ei löytynyt sieltäkään uutta miljoneeri elättäjää. Marsu kertoi telkussa. Mitään en tiedota. Kun ei ole mitään tiedotettavaa. Kuitenkin saadaan tietoa juorulehden lööpeistä.

        Onko sanonut hakevansa elättäjää? Miksi kerrot toisen puolesta näitä juttujasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teräsnaamalla ei ole mitään miljonäärejä.
        Höpö höpö, keksii kaikkea Thermania ja Soffia ärsyttääkseen. Miljonäärit ei Martinoita katsele. 2 lapsen äiti ei ole enää kysytty (miljonääri)markkinoilla.

        Miljoona Miljoona ruusuja kauniille naiselle!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksinyt itse? Minkä hän sille voi jos joku lehti niin kirjoittelee. Ja mistä sinä tiedät ketkä häntä katselee?

        Tuskimpa lehti voi keksiä tuulesta temmattua juttua, yhdessä keksienneet, Marskun kanssa, Marsku saa ilmaisen matkan ja lehti julkaisee jutun.. Myynyt itsensä jourulehdelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teräsnaamalla ei ole mitään miljonäärejä.
        Höpö höpö, keksii kaikkea Thermania ja Soffia ärsyttääkseen. Miljonäärit ei Martinoita katsele. 2 lapsen äiti ei ole enää kysytty (miljonääri)markkinoilla.

        Jos olis miljuneeri olemassa. Tietenkin miljuneeri julistas kultakimpale saalistaan koko kansalle, kihloissa oltas ja Elvis vihkis newadassa feikki avioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksinyt itse? Minkä hän sille voi jos joku lehti niin kirjoittelee. Ja mistä sinä tiedät ketkä häntä katselee?

        Lehti ei voi keksiä juttuja omasta päästä. Marsuli myynyt elämänsä Zeitulle rahasta, vaikkapa keksityllä miljuneerilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehti ei voi keksiä juttuja omasta päästä. Marsuli myynyt elämänsä Zeitulle rahasta, vaikkapa keksityllä miljuneerilla.

        Ei se sitä tarkoita, että hän niitä juttuja itse keksii eikä hänen tarvi olla mikään elämänsä myynyt. Mikä on miljuneeri?


    • Anonyymi

      Eilen Martina Turun keikan jälkeen oli todella pettynyt, ei ollut hänen luentonsa kiinnostanut ketään. Karmea yleisäkato korkeintaan pari kolme tuttua istui auditoriossa. Illalla viini maittoi oli alka humalassa, laittoi instaan videota missä rääkyy koiran päällä kamalalla äänellä, ja pyytää tulisiko joku käymään kylässä. Oli poistanut osan videosta jäljellä oli vaan missä kuuluu lasten äänet ja toteamus että riehukoon vaikka koko yön ei väliä. Saikohan ketään poikkeamaan ? Luulisi nolottavan kännissä taas mokailu ,video oli kumminkin nähtävillä, en tiedä oliko yön yli, aamulla yhdeksän pintaan ei enään ollut.

      • Anonyymi

        Luuliko tekotissi telene turhis kenenkään tulevan " luennolle ". Mikä oli " luennon " aihe. Varmaan mä, minä minä, mä.


      • Anonyymi

        Kesän jälkeinen örvellys jatkuu


      • Anonyymi

        Siinä sitä on totuutta kerrakseen naisesta MA, kaikki on niin feikkiä ja kun pintaa raapaisee niin törkyä tulee roppakaupalla esiin. Nolo, tyhjäpää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuliko tekotissi telene turhis kenenkään tulevan " luennolle ". Mikä oli " luennon " aihe. Varmaan mä, minä minä, mä.

        Varmaan. Mutta olisiko "Silarit ja lisäaineet" ollut suositumpi aihe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuliko tekotissi telene turhis kenenkään tulevan " luennolle ". Mikä oli " luennon " aihe. Varmaan mä, minä minä, mä.

        Mites korona aikana, eihän saa porukka edes kokoontua.?


      • Anonyymi

        Jatkuva kännääminen selittää surkeat juoksutulokset. Mutta miten lapset pärjäävät, jos äiti on päivittäin humalassa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites korona aikana, eihän saa porukka edes kokoontua.?

        Kokoontumisrajoitukset ei fitness-tähtiä koske. Ehkä ne sitten juo ja piikittää tarpeeksi käsidesiä?


      • Anonyymi

        Raitis Marttina ei juo kuin alkoholitonta viunaa.Osaa riemuita koiran kans , selvin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuva kännääminen selittää surkeat juoksutulokset. Mutta miten lapset pärjäävät, jos äiti on päivittäin humalassa???

        Päivittäin humalassa 🤣😂👏kyllä nyt taisit puhua Sofista etkä Marttinas.Raitis Sporttinen Kaunis Symppis!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoontumisrajoitukset ei fitness-tähtiä koske. Ehkä ne sitten juo ja piikittää tarpeeksi käsidesiä?

        Mitä luentoa, eikös hän ollut siellä fitness kisojen takia paikalla.


      • Anonyymi

        Ompas nyt katkeria tyhjäpäitä täällä liikkeellä. Taitaa johtua Stefani rikoksien julki tulosta, kun noin kihistään kovasti.😬😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuva kännääminen selittää surkeat juoksutulokset. Mutta miten lapset pärjäävät, jos äiti on päivittäin humalassa???

        Eihän nämä MA:n lapset enää tarhaikäisiä ole vaan varhaisteinejä, itse pärjäävät aika pitkälle ja onhan tämä " lastenhoitaja " Eerikäinen ihan naapurissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan. Mutta olisiko "Silarit ja lisäaineet" ollut suositumpi aihe?

        Ikeniä kutittaa, kukahan raapis kutinat pois.😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesän jälkeinen örvellys jatkuu

        Elä hyvä ihminen örvellä, ota ihan rauhallisesti 😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas nyt katkeria tyhjäpäitä täällä liikkeellä. Taitaa johtua Stefani rikoksien julki tulosta, kun noin kihistään kovasti.😬😬

        Selvästi kiristää kultapojun rikoshistorian tultua julki.


      • Anonyymi

        Siis mitä ihmettä kalasataman stara.sillä lailla .lapset vaan säälittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raitis Marttina ei juo kuin alkoholitonta viunaa.Osaa riemuita koiran kans , selvin päin.

        Herää jo , Maran yksityiselämä ei ole sama kuin hänen instassa antama kuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivittäin humalassa 🤣😂👏kyllä nyt taisit puhua Sofista etkä Marttinas.Raitis Sporttinen Kaunis Symppis!!!!!

        Sofia ei ole päivittäin humalassa.
        Realiteettitajusi vissiin tasoa joulupukki on olemassa.


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä sinä kirjoitat??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luentoa, eikös hän ollut siellä fitness kisojen takia paikalla.

        Järjestäjä kyllä kehui Martinaa pirun hyväksi ja kolmannen kerran oli luennoimassa. Ammattilaiset kyllä arvostaa Martinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä kalasataman stara.sillä lailla .lapset vaan säälittää

        Lapsilla tuntui olevan tosi hauskaa ja minusta Martina oli hauska, eikä todellakaan kännissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuliko tekotissi telene turhis kenenkään tulevan " luennolle ". Mikä oli " luennon " aihe. Varmaan mä, minä minä, mä.

        Oli ollut tosi hyvä ja porukka kuunteli 45 minuuttia ilman että kukaan pitkästyi. Kolmannen kerran oli luennoimassa, eli ei huono ja rahaa taas tippui Martinan tilille.


      • Anonyymi

        Mä näin videon enkä tulkinnut yhtään samalla lailla. Käsitin niin että rento koti-ilta menossa, ei muuta.


      • Anonyymi

        Oliko se Marsun luento floppi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ollut tosi hyvä ja porukka kuunteli 45 minuuttia ilman että kukaan pitkästyi. Kolmannen kerran oli luennoimassa, eli ei huono ja rahaa taas tippui Martinan tilille.

        Meinaakko että nyt on talous kunnossa ja ens kuussa järjestetään espanjan leiri, vai vedetäänkö firma konkkaa ja ennakkomaksut taskuun, ihan oikeesti kumpaa veikkaat 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestäjä kyllä kehui Martinaa pirun hyväksi ja kolmannen kerran oli luennoimassa. Ammattilaiset kyllä arvostaa Martinaa.

        Apua minkä alan ammattilaiset. Oppimaton moukka luennoi, valmista tekstiä suoraan netistä. Ei ole opiskellut mitään ravitsemus, tiedettä eikä mitään muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuva kännääminen selittää surkeat juoksutulokset. Mutta miten lapset pärjäävät, jos äiti on päivittäin humalassa???

        Tuo teksti on jo todella loukkaavaa, eikö edes hävetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestäjä kyllä kehui Martinaa pirun hyväksi ja kolmannen kerran oli luennoimassa. Ammattilaiset kyllä arvostaa Martinaa.

        🤣👍🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua minkä alan ammattilaiset. Oppimaton moukka luennoi, valmista tekstiä suoraan netistä. Ei ole opiskellut mitään ravitsemus, tiedettä eikä mitään muutakaan.

        Ei tietenkään ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ollut tosi hyvä ja porukka kuunteli 45 minuuttia ilman että kukaan pitkästyi. Kolmannen kerran oli luennoimassa, eli ei huono ja rahaa taas tippui Martinan tilille.

        Vesi tippuu, ei raha, näin opetettiin koulussa äidinkielen tunnilla, en sitten tiedä, mitä Maran tilille " tippui " ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua minkä alan ammattilaiset. Oppimaton moukka luennoi, valmista tekstiä suoraan netistä. Ei ole opiskellut mitään ravitsemus, tiedettä eikä mitään muutakaan.

        Älyttömän hyvän luennon Marttina piti, olin paikan päällä.Hieno juttu, sit vaan lisää kun toi korana hellittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo teksti on jo todella loukkaavaa, eikö edes hävetä?

        Ei osaa Mara hävetä, on niin tyhmä, luulee olevan oikein luennoitsija parhaasta päästä ja asia suoraan kopioitu netistä, että näin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyttömän hyvän luennon Marttina piti, olin paikan päällä.Hieno juttu, sit vaan lisää kun toi korana hellittää.

        Esko poeka olit kotona!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osaa Mara hävetä, on niin tyhmä, luulee olevan oikein luennoitsija parhaasta päästä ja asia suoraan kopioitu netistä, että näin.....

        Nyt ei ollut kyse M:n häpeämisestä, älä vääristele asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestäjä kyllä kehui Martinaa pirun hyväksi ja kolmannen kerran oli luennoimassa. Ammattilaiset kyllä arvostaa Martinaa.

        Tarkenna minkä alan ammattilaiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää jo , Maran yksityiselämä ei ole sama kuin hänen instassa antama kuva.

        Monenko sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ollut tosi hyvä ja porukka kuunteli 45 minuuttia ilman että kukaan pitkästyi. Kolmannen kerran oli luennoimassa, eli ei huono ja rahaa taas tippui Martinan tilille.

        Niin, joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyttömän hyvän luennon Marttina piti, olin paikan päällä.Hieno juttu, sit vaan lisää kun toi korana hellittää.

        Olitko yksin kuuntelemassa?


    • Anonyymi

      Siinä se on Martinan huvit--pullo viiniä kotona yksin.
      ei ihme että paikat kasvaa:-) Kummasti on urheilijan vartalo muuttunut jos katsoo eilistä kuvaa Turusta missä seisoo urheiluvaatteet päällä.

    • Anonyymi

      Ei Marttina ole Seiskaan mitään kertonu, eikä tuu kertoo raapikaa rauhassa persettänne vaan.

    • Anonyymi

      Martina tekee messuillakin työtä ja saa palkan hommasta. Tuostahan moni voisi mallia ottaa. Eikun yrittäjiks vaan niin ei seiskan sataset harmita.
      Samoin on ihmisellä oikeus heittää vapaalle, olipa väsy tai hyvä fiilis.
      Sitähän tässä me jokainen tehdään. Paitsi me tavalliset tallaajat emme joudu toistemme suurennuslasin alle.

      • Anonyymi

        Martinalla oikeus, muut jotka tekee näin on juoppoja.


    • Anonyymi

      On hyvä, että Martina ja muut julkkisnaiset pitävät joitain asioita ihan itsellään.
      Tämä on monelle läpeensä pahansuopaiselle ihmisille lähes ylitsepääsemätön asia.

    • Anonyymi

      Turkkilainen pinkaisi pakoon ja on nyt ryhmäterapiassa tulikuuman palomiehen kanssa.

      • Anonyymi

        Tuli niin kiire, et pieru tuli todella kovaa 💦💨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli niin kiire, et pieru tuli todella kovaa 💦💨

        Luuletko olevasi fiksu?! Pennut pois linjoilta..


    • Anonyymi

      Martinaa kiusaavat maalittajat iskevät taas. Nämä on kuin koulukiusaajia, joilla on ilkeät jutut. Pikku äitylit on pahimpia mutta on joukossa myös lähiöläskejä ja maalaisia. Nämä sutturat kärsivät yleensä omasta ulkonäöstä ja ei ole miesasiatkaan ihan putkeen menneet. Vatsaröllykät saa tuntemaan häpeää jos seksiä ajattelee. Siinä sitten kiukkua puretaan Martinan menestymiseen, urheilullisuuteen ja kuuluisuuteen.

      • Anonyymi

        Turkkilainen miljonääri otti jalat alleen kun kuuli mistä asioista potentiaalinen morsian on kuuluisa...


      • Anonyymi

        Saanko kysyä, että missä on Aitolehti menestynyt, ai niin tyrkkyjulkkiksena... siinähän sitä meriittiä onkin.


      • Anonyymi

        Martinaa ei kadehdi kukaan älykäs ihminen. Miehen näköinen, kahden lapsen yksinhuoltajaäiti. Ei tee oikeita töitä, treenailee ja somettaa.


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus! Näiden kateellisten ja pahansuopien juoruämmien käytös on ihan ala-arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaa ei kadehdi kukaan älykäs ihminen. Miehen näköinen, kahden lapsen yksinhuoltajaäiti. Ei tee oikeita töitä, treenailee ja somettaa.

        Juuri niin, ei tuommoista tyhjäpäätä voi edes kadehtia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaa ei kadehdi kukaan älykäs ihminen. Miehen näköinen, kahden lapsen yksinhuoltajaäiti. Ei tee oikeita töitä, treenailee ja somettaa.

        Ajattele, että tuosta somettamisesta ja treenaamisesta saa rahaa. Ei tarvitse mennä mihinkään kaupan kassalle istumaan, tai juosta työkkärissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkkilainen miljonääri otti jalat alleen kun kuuli mistä asioista potentiaalinen morsian on kuuluisa...

        Uhkasiko kv todella repiä Torpalta pään irti Viidakon tähteissä?? 😱


      • Anonyymi

        Huomaatko ollenkaan omassa kirjoituksessasi viliseviä herjauksia?
        Martina saa täysin ansaittuja arvosteluja juorupalstojen vakoikasvona, mitään mainittavaa menestystä nainen ei törkyjulkisuuden lisäksi ole saavuttanut.
        Valittettavan usein naisen väritetyt ja suorastaan valheelliset postaukset uppoavat yksinkertaisiin kannustajiin.
        Nämä kateus oletukset ovat Martina fanien ainoa puolustus ja erittäin ontuva sellainen.
        Kukahan se täällä kiukkuaan purkaa, kun ei saa käännytettyä järjellisiä ihmisiä Martinan tosiuskovaisiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysyä, että missä on Aitolehti menestynyt, ai niin tyrkkyjulkkiksena... siinähän sitä meriittiä onkin.

        Pelkillä tekotisseillä julkuksi päässy tyrkky, ilman mitään osaamista. Yritti laulajan uraa, se teki mahalaskun ekan levyn jälkeen. Kaikki ollut vaan tekotissien, näyttelyä ja itsensä kehumista. Vuosikaudet oli juorulehdissä ,avokin omaisuuksilla kehumassa. Joka kesä toimittajat hehkutti, kesällä avioituva, sitä kesää ei tullut. Tuli ero ja joutui luopumaan ilmaisesta luxus elämästä. Enää ei ole hankoa, meidän landea, eikä mitään. Ei mitään koulutusta, netistä kopioituja, ohjeita julkaisee omanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus! Näiden kateellisten ja pahansuopien juoruämmien käytös on ihan ala-arvoista.

        Kateelliset mistä. Kaksi pahoinpitely, tuomiota, rattis tuomio ja lähestymis kielto. Sata sivuisen ulos ottolistan maksatti mutsillaan. Eipä ole kadehtimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele, että tuosta somettamisesta ja treenaamisesta saa rahaa. Ei tarvitse mennä mihinkään kaupan kassalle istumaan, tai juosta työkkärissä.

        Kuka tuolle muka, treenaamisesta maksaa, kisat menny penkin alle.Ei kuulu mihinkään valmennus renkaaseen, eikä seuraan. Pelkkä harrastelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkillä tekotisseillä julkuksi päässy tyrkky, ilman mitään osaamista. Yritti laulajan uraa, se teki mahalaskun ekan levyn jälkeen. Kaikki ollut vaan tekotissien, näyttelyä ja itsensä kehumista. Vuosikaudet oli juorulehdissä ,avokin omaisuuksilla kehumassa. Joka kesä toimittajat hehkutti, kesällä avioituva, sitä kesää ei tullut. Tuli ero ja joutui luopumaan ilmaisesta luxus elämästä. Enää ei ole hankoa, meidän landea, eikä mitään. Ei mitään koulutusta, netistä kopioituja, ohjeita julkaisee omanaan.

        Todellakin, kaikki on tyhjää tässä naisessa, mitään omaa ei ole, valmennukset kopioitu suoraan netistä, jotain " hömppää " yrittää siinä sivussa myydä.

        Sivistymätön moukka, tympeällä luonteella varustettuna ei paljon anna aihetta kehumisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkasiko kv todella repiä Torpalta pään irti Viidakon tähteissä?? 😱

        kyllä,ja lopulta poistettiin koko sarjasta uhkailujen takia,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko ollenkaan omassa kirjoituksessasi viliseviä herjauksia?
        Martina saa täysin ansaittuja arvosteluja juorupalstojen vakoikasvona, mitään mainittavaa menestystä nainen ei törkyjulkisuuden lisäksi ole saavuttanut.
        Valittettavan usein naisen väritetyt ja suorastaan valheelliset postaukset uppoavat yksinkertaisiin kannustajiin.
        Nämä kateus oletukset ovat Martina fanien ainoa puolustus ja erittäin ontuva sellainen.
        Kukahan se täällä kiukkuaan purkaa, kun ei saa käännytettyä järjellisiä ihmisiä Martinan tosiuskovaisiksi?

        Totta joka sana mut silti kerätään ennakkomaksuja leirille stupidot rahottaa maran alkoa,,kaikki tietää että Espanja kaaoksessa koronan takia mitään leiriä järjestetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuolle muka, treenaamisesta maksaa, kisat menny penkin alle.Ei kuulu mihinkään valmennus renkaaseen, eikä seuraan. Pelkkä harrastelija.

        Niin stories liikkeet päin vittua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateelliset mistä. Kaksi pahoinpitely, tuomiota, rattis tuomio ja lähestymis kielto. Sata sivuisen ulos ottolistan maksatti mutsillaan. Eipä ole kadehtimista.

        Auringo kuumottaa pääkköön, apuvaaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele, että tuosta somettamisesta ja treenaamisesta saa rahaa. Ei tarvitse mennä mihinkään kaupan kassalle istumaan, tai juosta työkkärissä.

        Martina symppis kaunis sporttinen, ei mitään vikoja hänessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysyä, että missä on Aitolehti menestynyt, ai niin tyrkkyjulkkiksena... siinähän sitä meriittiä onkin.

        Marttina menestynyt kaikessa, mitä hyvänsä on tehnytkin.Kokeilkaa jos perässä pysytte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuolle muka, treenaamisesta maksaa, kisat menny penkin alle.Ei kuulu mihinkään valmennus renkaaseen, eikä seuraan. Pelkkä harrastelija.

        Juuri näin, ehkä joku kahjo erehtyy instasta jotain huuhaata ostaan, mutta ei niillä tienisteillä rikastu eikä osteta luksusta.

        Siitä kertoo jo Kalasataman vuokraluukun taso !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä,ja lopulta poistettiin koko sarjasta uhkailujen takia,

        Uhkailu ei ole vierasta Aitolehti & Eerikäinen " familiassa ".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaa ei kadehdi kukaan älykäs ihminen. Miehen näköinen, kahden lapsen yksinhuoltajaäiti. Ei tee oikeita töitä, treenailee ja somettaa.

        Ompa miehet tulleet kauniiksi, ei hyvä juttu miehen pitää olla komea .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkillä tekotisseillä julkuksi päässy tyrkky, ilman mitään osaamista. Yritti laulajan uraa, se teki mahalaskun ekan levyn jälkeen. Kaikki ollut vaan tekotissien, näyttelyä ja itsensä kehumista. Vuosikaudet oli juorulehdissä ,avokin omaisuuksilla kehumassa. Joka kesä toimittajat hehkutti, kesällä avioituva, sitä kesää ei tullut. Tuli ero ja joutui luopumaan ilmaisesta luxus elämästä. Enää ei ole hankoa, meidän landea, eikä mitään. Ei mitään koulutusta, netistä kopioituja, ohjeita julkaisee omanaan.

        Kuka hullu menis naimisiin miehen kans, on alkoholisti ja käyttää huumeita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaa ei kadehdi kukaan älykäs ihminen. Miehen näköinen, kahden lapsen yksinhuoltajaäiti. Ei tee oikeita töitä, treenailee ja somettaa.

        On se luoja lykky, ettei sinulle noita lapsia ole siunaantunut, ajattele minkälaisia olisivat...


      • Anonyymi

        Mistäs tiiät miltä näytämme,meijän miessuhteet ja kerroppa mites ne Martin mies asiat on? Menikö ne putkeen? Että sutturoitakin vielä ei kuitenkaan olla oltu alaston kuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaa ei kadehdi kukaan älykäs ihminen. Miehen näköinen, kahden lapsen yksinhuoltajaäiti. Ei tee oikeita töitä, treenailee ja somettaa.

        Hyvin pärjää kuitenkin. Eikä ole miehen näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, ei tuommoista tyhjäpäätä voi edes kadehtia !

        Millä pätevyydellä arvostelet hänen älykkyyttään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateelliset mistä. Kaksi pahoinpitely, tuomiota, rattis tuomio ja lähestymis kielto. Sata sivuisen ulos ottolistan maksatti mutsillaan. Eipä ole kadehtimista.

        Miksi sitten tuollainen kiukku häntä kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin, kaikki on tyhjää tässä naisessa, mitään omaa ei ole, valmennukset kopioitu suoraan netistä, jotain " hömppää " yrittää siinä sivussa myydä.

        Sivistymätön moukka, tympeällä luonteella varustettuna ei paljon anna aihetta kehumisiin.

        Siitä vaan kokeilemaan itse jos onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysyä, että missä on Aitolehti menestynyt, ai niin tyrkkyjulkkiksena... siinähän sitä meriittiä onkin.

        Se sentäs tekee töitä kaikista tyrkkyjulkkiksista ei voi sanoa samaa...et kyl siltä kantilta katsottuna meriittiä on.


    • Anonyymi

      Ei kannattaisi vastata tällaisiin juttuihin. Keskustelkoot itsekseen.

    • Anonyymi

      Seiskalla ehkä jo uudet suunnitelmat Maran seuraavalle reissulle, eiköhän turkkilainen miljonääri ole jo unohdettu

    • Anonyymi

      Seiskan toimittajana pykäisin jonkun hemmon lakana päällä Maran kainaloon niin siinä se olis sitten -turkkilainen miljonääri 🤴

    • Anonyymi

      Onko täällä porukka juonut rähinä viinaa😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        On sammutetaanko valot ja aletaa tappelee?


      • Anonyymi

        Ovat huumeiden käyttäjiä, koska ne myös puolustavat kaltaisiian hörhöjä.😤😤🗯️


      • Anonyymi

        Just maran kans punkkua lasista ja jallua suoraan pullosta


    • Anonyymi

      Martina vois seuraavaksi tavata Vermossa jonkun tumman ja komean Luikurin jonka kanssa yhdessä huijata sinisilmäisiä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Tuo olisi hyvä idea, ja ihan realistinenkin 😀


      • Anonyymi

        Voisi tavata Torstin ja Valton, iloiset hevoskauppiaat 😉.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi tavata Torstin ja Valton, iloiset hevoskauppiaat 😉.

        Rainerin kans, antaa hyviä vinkkejä miten vedätetään massia,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi tavata Torstin ja Valton, iloiset hevoskauppiaat 😉.

        Silmät pullistuu päästäs, elä ota enää henki riepu lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmät pullistuu päästäs, elä ota enää henki riepu lähtee.

        Personalrainerin...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Personalrainerin...?

        🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣

        😂 😂 😂


    • Anonyymi

      Toivottavasti Martina ei julkaise miesystävänsä nimeä vielä pitkään aikaan.
      Siinä saavat juoruakat kihistä tuskissaan.

      • Anonyymi

        Niin, taitaa pysyä ikuisena salaisuutena..


      • Anonyymi

        Kyllä se noin taitaa olla 🤔.


      • Anonyymi

        Ei ole kihisemistä kun ei ole Maralla miesystävää. Ja tuskin tulee olemaankaan enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kihisemistä kun ei ole Maralla miesystävää. Ja tuskin tulee olemaankaan enää.

        Onneksi ette tiedä, kyl varmaan ottaa koppaan näitä hörhöjä.Puhukaa harhjen kans, sekin helpottaa luulisin ainakin.


      • Anonyymi

        Huhuu kyllä julkasis heti, kun sellainen olis. Sais näyttää termokselle, että vielä kelkaa. Suureen ääneen julisti vaatimukset uudelle ukolle. Ei ole miljonäärit, kosimaan menneet.


      • Anonyymi

        No voisi sentään julkaista sukunimen alkukirjaimen.... hahhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhuu kyllä julkasis heti, kun sellainen olis. Sais näyttää termokselle, että vielä kelkaa. Suureen ääneen julisti vaatimukset uudelle ukolle. Ei ole miljonäärit, kosimaan menneet.

        Ei ole näkynyt miljonäärejä jonossa Kalasataman, maan tasalla olevan vuokraluukun partsin edessä, eikä tule näkymään, ei kukaan järkeä omaava mies halua edes kuulla moisesta tyhjäpää tyrkkyjulkkiksesta. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ette tiedä, kyl varmaan ottaa koppaan näitä hörhöjä.Puhukaa harhjen kans, sekin helpottaa luulisin ainakin.

        Esko et ole mies vaan ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voisi sentään julkaista sukunimen alkukirjaimen.... hahhaaa

        B🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se noin taitaa olla 🤔.

        Ei uskalla tuua julkisuuteen, ei uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole näkynyt miljonäärejä jonossa Kalasataman, maan tasalla olevan vuokraluukun partsin edessä, eikä tule näkymään, ei kukaan järkeä omaava mies halua edes kuulla moisesta tyhjäpää tyrkkyjulkkiksesta. Piste.

        Sulla taitaa olla jonossa miljonäärejä, yötä päivää ovellasi.Mikä nainen mahdat ollakkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla jonossa miljonäärejä, yötä päivää ovellasi.Mikä nainen mahdat ollakkin?

        Ei ole tarvinnut instan kautta kuuluttaa, että " hakusessa olisi..... "

        Ja kyllä, rahamies on jo hankittu, tosin ihan työn kautta ja vapaa mies vielä, joten revi sitten siitä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko et ole mies vaan ystävä

        Esko on , no jääköön sanomatta, kyllä se tiedetään muutenkin......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ette tiedä, kyl varmaan ottaa koppaan näitä hörhöjä.Puhukaa harhjen kans, sekin helpottaa luulisin ainakin.

        Marttina ei poimi uutta miestä kadulta, niinkuin Stefan poimi maatuskan ja vei säälistä asuntoonsa.Ensin nussi parhaankaverin muijaa, sit joutui ottaa sen vielä luokseen asuu.


    • Anonyymi

      Onko tää turkkilainen se mystinen metsätyömies?

      • Anonyymi

        Vai mennyt mies?


    • Anonyymi

      Mitä te teette sillä tiedolla, että kuka on Martinan miesystävä?

      • Anonyymi

        Iltalehdellä sopimus Maran kanssa, molemmat hyötyy.
        Ei sillä ole.


      • Anonyymi

        No kerrottas sit Martinalle muutakin, kuin etunimen alkukirjaimen B...... hahhaaa


    • Anonyymi

      Kaikella sitä näköjään utelias ihminen päätään vaivaa.

      • Anonyymi

        Onneksi ei ole huume hörhö, niinkuin eräät.


    • Anonyymi

      maine on kiirinyt edellä,kukaan täysjärkinen ei tämän kelkkaan lähde,

    • Anonyymi

      Mitähän Turkkilainen tykkää, kun morsmaikku kerjää videolla kylään käymään. Oli kyllä niin rimanalitus taas jälleen kerran. Eipä sitä varmasti kehuttu luennon tasosta, kun ihmisiä ei kiinnostanut, vaikka itse mainosti auditoriota hyvillä turvaväleillä. Oli katasrofi pari ihmistä, ja nekin kavereita, yhdelläkään luennolla ei yleisöä.

      • Anonyymi

        Nanna ja Jere katsomossa?


      • Anonyymi

        Kuka idiootti nyt menisi Aitolehden " luentoa " kuuntelemaan, ei kukaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka idiootti nyt menisi Aitolehden " luentoa " kuuntelemaan, ei kukaan....

        Paljonko pääsymaksu oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko pääsymaksu oli

        En voi kertoa, siitä taas alkais täällä kauhea sota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko pääsymaksu oli

        Ei sitä täällä julkaista, paljonko liput maksoivat.Tulis vaan täällä taas turhaa hälinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nanna ja Jere katsomossa?

        Kukapa muukaa ,nyrkkisankarit ja päihdeongelmainenko?


    • Anonyymi

      Mitähän ja mitähän, miksi ja miksi, kuka ja kuka....
      Kysymysten tulvaa. Oletteko saaneet asianosaisilta vielä yhtäkään vastausta?

    • Anonyymi

      Juu, taisi se 'palomies' muuntautuu ökyrikkaaksi turkkilaiseksi tai sitten otettiin joku kuntosalibidari leikkimään miljonäärin. Just on case joku näkee Maran jossain, missä sen ei edes pitäisi olla. Maran tarvitsisi päivittää maantiedon tubtemustaan. Ulkomailla kertoo olevansa vaikka Suomessa pyörii.

    • Anonyymi

      Se ottaa rikkaan miehen joka sellaisen saa. Kaikilta se ei onnistu.

      • Anonyymi

        Ei näköjään onnistu Martinaltakaan. Perättömiä vihjailuja hän kyllä satuilee. Huijaamalla sai Stefun liekaan muutamaksi vuodeksi, mutta niin vaan Stefu lopuksi antoi Martinalle kenkää. Nykyään ulkonäkö, maine ja ikä panee hanttiin minkäänlaisen miehen hankintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään onnistu Martinaltakaan. Perättömiä vihjailuja hän kyllä satuilee. Huijaamalla sai Stefun liekaan muutamaksi vuodeksi, mutta niin vaan Stefu lopuksi antoi Martinalle kenkää. Nykyään ulkonäkö, maine ja ikä panee hanttiin minkäänlaisen miehen hankintaan.

        Mitä Stefu sinulle merkitsee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään onnistu Martinaltakaan. Perättömiä vihjailuja hän kyllä satuilee. Huijaamalla sai Stefun liekaan muutamaksi vuodeksi, mutta niin vaan Stefu lopuksi antoi Martinalle kenkää. Nykyään ulkonäkö, maine ja ikä panee hanttiin minkäänlaisen miehen hankintaan.

        Kylläpäs sua ottaa päähän, kun Marttina kertoi oikein TV- et jättää Stefan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs sua ottaa päähän, kun Marttina kertoi oikein TV- et jättää Stefan .

        Juu, sitä ennen vaan oli Therman heittänyt luuskan kankaalle !


    • Anonyymi

      On se olemassa, se on se näkymätön mies.

    • Anonyymi

      Jatka vaan tuota sairaalloista stalkkaamista ja meuhkaamista Martinaan kohtaan. Martina taitaa kiittää sinua enempi kuin kirota. Martinan rahapussi kilisee mitä enempi hänen sivullaan käy seuraajia. =).

      • Anonyymi

        Todennäköisesti maran reeniohjelma menee aina reisille eli ei toimi, päättelin siitä ku joka kuva törkeesti muokattu valolla tehty hoikemmaksi ennen ja jälkeen..kuvat, tyhmäkin tajuaa että ei näin tarvitse tehdä jos reeniohjelma toimii..eli huijausta tämäkin, mitä ootte mieltä, kertokaa totuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti maran reeniohjelma menee aina reisille eli ei toimi, päättelin siitä ku joka kuva törkeesti muokattu valolla tehty hoikemmaksi ennen ja jälkeen..kuvat, tyhmäkin tajuaa että ei näin tarvitse tehdä jos reeniohjelma toimii..eli huijausta tämäkin, mitä ootte mieltä, kertokaa totuus

        Taisit vahingossa katsoa, erästä toista nimeltä mainitsematonta trenaajaa 😲👏


    • Anonyymi

      Stefua aina moititaan mutta tosiasia on että hän on mahdollistanut tyttärensä hevosharrastuksen tälle tasolle. Kuka se on ostanut tytölle ponit? Kuka juuri kuljetti tytön ponin Helsinkiin? Kuka maksaa ponin ylläpitomaksut Ruskeasuolla? Ei taida lähtee alle 700e/ kk😅! Kuka on maksanut lapsen lomat Espanjaan yms? Jossei joku tiennyt niin vastaus on ISÄ❤! Parjattu Stefan!

      • Anonyymi

        Jos noin on niin Martinan kannattaa kuitenkin tarkistaa aina että maksu on varmasti suoritettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin on niin Martinan kannattaa kuitenkin tarkistaa aina että maksu on varmasti suoritettu.

        Martina on pedantin tarkka laskujen maksussa...... hahhaaa


      • Anonyymi

        Eiks kaikki isit maksa lastensa harrastuksia, vai äitylikö pitäis kaikki maksaa?


    • Anonyymi

      Ainoa, mikä on säälittävää ja herättää myötähäpeää, on suurin osa taas näistä kommenteista. Ala-arvosta potaskaa lähes koko rimpsu täys. Kyllä syksy taas verottaa joidenkin jaksamista.

    • Anonyymi

      Mystinen turkkilainen miljonääri oli ainoastaan Seiskan toimituksen ja Marsun mielikuvituksessa 😍

    • Anonyymi

      Kyllä sillä unelma naisella pitää olla muovia tissit ja ankka huulien. kyllä seisoo ja kovasti.

    • Anonyymi

      Moikkelis, aamulenkki juostu kaivarin ympäri ja puistossa puoli tuntia intervalliharjoittelua. Aamupalaksi smoothie, musliä, jugurttia ja reilun kaupan kahvia. Mukaan vielä iso annos mustikoita muslin kanssa. Namskis! Martinan treenaus oli mielessä kun juoksin ja se voimaannutti minut eikä lenkki edes väsyttänyt kuin silleen sopivasti. Hesassa aamut on kivoja kun lähiötaviksia ja maalaisia ei vielä näy. Eat Like Martina ohjeilla vartalo pysyy kuosissa. Ostin itselleni lahjaksi turkin kylmiä säitä ajatellen, en sellaista pitkää tylsää vaan reiteen ulottuvan vähän kuin Great Gatsby maailmasta, tuskin maltan odottaa, että säät viilenisivät. Martinan leiri on muuten marraskuussa, kuinkas moni on lähdössä matkaan?

    • Anonyymi

      Ohoo Marsku ollut viikon kotimaassa, joko viikonloppuna juorulehti lennättää lomalle, varmaan feikki miljuneeriä tapaamaan. Juorulehti koettaa saada lisää myyntiä. Mulle riittää vaanb lööpit kassa jonossa.

    • Anonyymi

      Toivon mukaan Martina pitää miesystävänsä mahdollisimma kauan salassa. Ihan vaan uteliaiden ja ilkeämielisten ihmisten kiusaksi.

      • Anonyymi

        Martinalla ei ole miestä ei ystävänä eikä rakkaudessa. Aika hiljaa on ollut
        "romansseista "somessakin.


    • Anonyymi

      Mitä te teette sillä tiedolla, että kuka on Martinan miesystävä?
      Miten se tieto vaikuttaisi teidän henkilökohtaiseen elämäänne? Tulisiko siitä teille lisää irvailun aihetta ja sen myötä mielihyvää?

      • Anonyymi

        Kuule,Martinan on aivan turha kuvitella, että nämä julkisuustemput enää toimii.
        Mielikuvituksen tuotetta oleva romanssi haahuilu ulkomailla ei uppoa enää keneenkään.
        Mr.B , ruotsalainen karvaranne, kruunumiljonääri kyllä habituksen puolesta sopisi Martinalle,mutta on vain luottotoimittajan kanssa laadittua satua ja tarinaa niinkuin naiselta aina.
        Eron myötä luxus on hävinnyt naisen elämästä ja julkisuusarvo muutenkin kovin väljähtynyt, ei sitä näin alkeellisilla keinoilla takaisin saa.


      • Anonyymi

        HYVÄ KYSYMYS !!!!!!


      • Anonyymi

        Lähetettäisiin joulukortteja.


    • Anonyymi

      Moikkelis, sen vaan sanon, että Martinan miesasiat ei kuulu taviksille.

      • Anonyymi

        No no! Kyllä pitäisi moikkelispissiksen tietää, että markkinatalouden yksi tärkeistä säännöistä on valita oikea kohderyhmä.
        Martinan ainoa markkinarako on juuri nämä vähän yksinkertaiset tavikset, jotka suostuvat uskomaan kaiken naisen julkisuuteen tarjoileman tarinavalikoiman.
        Siinä sivussa näille on helppo tyrkyttää treenejään ostettavaksi.
        Järkeään käyttävillä ja hyvin toimeentulevalla osalla ihmisiä on varaa palkata ihan ammattitaitoisiakin treenareita avukseen.
        Miesasioistaan vihjailemalla Martina on ainoastaan pyrkinyt pitämään itsensä otsikoissa ja kuten aina, totuudella ei välttämättä ole mitään tekemistä asian kanssa.


      • Anonyymi

        No itselleenkö näitä juttuja sitten julkaisee niin somessa kuin sevenissä, ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No no! Kyllä pitäisi moikkelispissiksen tietää, että markkinatalouden yksi tärkeistä säännöistä on valita oikea kohderyhmä.
        Martinan ainoa markkinarako on juuri nämä vähän yksinkertaiset tavikset, jotka suostuvat uskomaan kaiken naisen julkisuuteen tarjoileman tarinavalikoiman.
        Siinä sivussa näille on helppo tyrkyttää treenejään ostettavaksi.
        Järkeään käyttävillä ja hyvin toimeentulevalla osalla ihmisiä on varaa palkata ihan ammattitaitoisiakin treenareita avukseen.
        Miesasioistaan vihjailemalla Martina on ainoastaan pyrkinyt pitämään itsensä otsikoissa ja kuten aina, totuudella ei välttämättä ole mitään tekemistä asian kanssa.

        Juuri näin, hyvä kommentti henkilöstä Aitolehti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No no! Kyllä pitäisi moikkelispissiksen tietää, että markkinatalouden yksi tärkeistä säännöistä on valita oikea kohderyhmä.
        Martinan ainoa markkinarako on juuri nämä vähän yksinkertaiset tavikset, jotka suostuvat uskomaan kaiken naisen julkisuuteen tarjoileman tarinavalikoiman.
        Siinä sivussa näille on helppo tyrkyttää treenejään ostettavaksi.
        Järkeään käyttävillä ja hyvin toimeentulevalla osalla ihmisiä on varaa palkata ihan ammattitaitoisiakin treenareita avukseen.
        Miesasioistaan vihjailemalla Martina on ainoastaan pyrkinyt pitämään itsensä otsikoissa ja kuten aina, totuudella ei välttämättä ole mitään tekemistä asian kanssa.

        Hyvin menee Marttinal, elä huolta kanna olleenkaan!


    • Anonyymi

      Rahvaat repivät kateuksissaan pelihousujaan.

      • Anonyymi

        Jos kukaan, niin Martina on niin tyylipuhdasta rahvasta kuin olla voi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kukaan, niin Martina on niin tyylipuhdasta rahvasta kuin olla voi!

        Sanoinsin vielä, että sivistymätöntä rahvasta !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinsin vielä, että sivistymätöntä rahvasta !!!!!

        Mara on kyllä antanut kasvot sivistymättömälle rahvaalle, juuri sitä hän on hovinsa kanssa.


    • Anonyymi

      Martina on kyllä keskivertoa tyylikkäänpi nainen. Millä mittapuulla tahansa arvioituna.

      • Anonyymi

        Hah, sinulla taitavat nuo mittapuut olla vähissä :D


      • Anonyymi

        No huhuh......ei ole millään mittapuulla !


      • Anonyymi

        Tyylikäs nainen! Metti Forssell ja Piritta Hagman esimerkiksi ovat tyylikkäitä. Martina ei eläissään pääse heidän tasolleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyylikäs nainen! Metti Forssell ja Piritta Hagman esimerkiksi ovat tyylikkäitä. Martina ei eläissään pääse heidän tasolleen.

        Marttina on vähän tyylikkäämpi, kuin nää kaksi leidiä.


      • Anonyymi

        Kesällä häissäkin oli niin tyylikäs mustat lenkkarit täydensi asun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä häissäkin oli niin tyylikäs mustat lenkkarit täydensi asun.

        Siitä ei kyllä tyyli voi parantua... 😊


    • Anonyymi

      Martina urheilee ja hänellä on urheilijan hyvin reenattu kroppa.
      Siitä te ette mihinkään pääse.
      Martina ei ole mikään lyllerö sohvaperuna.

      • Anonyymi

        Eikö?
        Martinahan on pituutensa valehteleva, tasapaksu persjalka.
        Ennenaikojaan vanhentunut, mitään saavuttamaton ikitreenari.
        Entistä hankalampaa naisella on peitellä v..tt..maista luonnettaan , se paistaa läpi kaikesta.
        Kouluttamaton, sivistymätön tollo, jonka menneisyys ei kestä päivänvaloa.
        Ainoastaan törkyjulkisuudessa kunnostautunut tyrkky, jonka luxus katosi riitaisan eron myötä ja josta nainen on ikuisesti katkera.


    • Anonyymi

      Pisteet siitä Martinalle, että kesti noinkin kauan Stefania.
      Kyllä Martina pärjää elämässä ihan omillaan.

      • Anonyymi

        Pärjää, miten pärjää, katkeruus paistaa läpi joka päivä. Niin luotaantyöntävä ihminen kuin vain olla voi, kaikkilla mittapuilla mitattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärjää, miten pärjää, katkeruus paistaa läpi joka päivä. Niin luotaantyöntävä ihminen kuin vain olla voi, kaikkilla mittapuilla mitattuna.

        Olisi kiva nähdä millaset kaunottaret täällä kirjottelee?


      • Anonyymi

        Martina olisi kestänyt mitä vaan, mutta kun rahahanat menivät kiinni ja avaimet piti luovuttaa virkavallan avulla, niin eipä ollut muuta mahdollisuutta kuin pakata kamat ja häipyä sivu vasemmalle !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina olisi kestänyt mitä vaan, mutta kun rahahanat menivät kiinni ja avaimet piti luovuttaa virkavallan avulla, niin eipä ollut muuta mahdollisuutta kuin pakata kamat ja häipyä sivu vasemmalle !!!!!

        Tuliko poliisi ottamaan avaimet pois? HEH! Ei sitten sitäkään pystynyt hoitamaan asiallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva nähdä millaset kaunottaret täällä kirjottelee?

        No niinpä olisi. Laitapa itse osoitteesi, niin voidaan kaikki tulla katsomaan.


      • Anonyymi

        Niin mikskähän...


    • Anonyymi

      Moikkelis vaan, tulin juuri Martinan lempiravintolasta lounaalta, mutta en kerro mistä ettei paikan intiimi tunnelma muutu kun sinne alkaisi virrata lähiötaviksia ja maalaisia. Lounaaksi loimutettua lohta, salaattia ja kyytipojaksi pieni lasi valkoviiniä. Namskis! Se on kuulkaas hienoa elämää Hesan kantakaupungissa. Kaivarissa on muuten ruska parhammillaan. Heippa!

      • Anonyymi

        Eikö se ole kauheaa, miten ahtaissa lukaaleissa siellä kantakaupungissa joutuu asumaan? Me laitettiin kämppä vuokralle, kun ei millään kahdestaan mahduttu sadan neliön luukkuun. Nyt on ihanaa, kun on hehtaari pihaa ja yli 200 m2 taloa asuttavaksi täällä maalla. 45 min Helsinkiin töihin, mutta toki enimmäkseen etätöitä koronan takia. Juuri poimin ensimmäiset omat päärynät puusta. Elämänlaatua parhaimmillaan. En enää muuta kaupunkiin muuta kuin korkeintaan ulkomaille. Suomessa parasta on luonto.


      • Anonyymi

        "Ruska parhaimmillaan" ja kuuluu olevan myös pa... rurhaimillaan. Tämä on varmaan ihan yhtä "laadukas" ja sopiva vastaus moikkelikselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole kauheaa, miten ahtaissa lukaaleissa siellä kantakaupungissa joutuu asumaan? Me laitettiin kämppä vuokralle, kun ei millään kahdestaan mahduttu sadan neliön luukkuun. Nyt on ihanaa, kun on hehtaari pihaa ja yli 200 m2 taloa asuttavaksi täällä maalla. 45 min Helsinkiin töihin, mutta toki enimmäkseen etätöitä koronan takia. Juuri poimin ensimmäiset omat päärynät puusta. Elämänlaatua parhaimmillaan. En enää muuta kaupunkiin muuta kuin korkeintaan ulkomaille. Suomessa parasta on luonto.

        Maalaisten iloja. Hanki vielä muutama kana.


    • Anonyymi

      Nyt istun tässä koneella Töiden äärellä :D

    • Anonyymi

      Miksi te arvostelette julkisuuden henkilöitä? Ovatko he tulleet koskaan arvostelemaan teidän elämäänne?

      • Anonyymi

        Täällä päivystävät nämä läskit työttömät ja maalaiset elvistellen 200m2 taloista kun oikeasti asuvat joissain vanhoissa murjuissa. Osa kuvittelee olevansa parempaa väkeä mutta silti haukkuvat Martinaa, joka kuitenkin yrityksellään ja fiksuila liike-ideoilla on elätyänyt itsensä ja perheensä jo vuosikymmenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä päivystävät nämä läskit työttömät ja maalaiset elvistellen 200m2 taloista kun oikeasti asuvat joissain vanhoissa murjuissa. Osa kuvittelee olevansa parempaa väkeä mutta silti haukkuvat Martinaa, joka kuitenkin yrityksellään ja fiksuila liike-ideoilla on elätyänyt itsensä ja perheensä jo vuosikymmenet.

        Minäkin olen elättänyt itseni vuosikymmenet ja talo (250 m2) on uusi ja laiturissa on oma vene. Tienaan hyvin ja sijoitukset (mm. se kaupunkiasunto) tuottavat myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä päivystävät nämä läskit työttömät ja maalaiset elvistellen 200m2 taloista kun oikeasti asuvat joissain vanhoissa murjuissa. Osa kuvittelee olevansa parempaa väkeä mutta silti haukkuvat Martinaa, joka kuitenkin yrityksellään ja fiksuila liike-ideoilla on elätyänyt itsensä ja perheensä jo vuosikymmenet.

        Ihmisarvon ja menestymisen mittarinahan Martinalla ja hänen faneillaan/ maksetuilla nettipäivystäjillään on 1) raha, 2) raha 3) laihuus


      • Anonyymi

        Eikö julkisuuden henkilöitä saa ollenkaan arvostella? Pohjois-Koreassako luulet asuvasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä päivystävät nämä läskit työttömät ja maalaiset elvistellen 200m2 taloista kun oikeasti asuvat joissain vanhoissa murjuissa. Osa kuvittelee olevansa parempaa väkeä mutta silti haukkuvat Martinaa, joka kuitenkin yrityksellään ja fiksuila liike-ideoilla on elätyänyt itsensä ja perheensä jo vuosikymmenet.

        No,no moikkelispissis taas meuhkaa ilman mitään tietoa kelle oikein raivoaa.
        Näitä ”läski,työtön,maalainen”oletuksiaan se jankkaa loputtomiin.
        Mitä ”parempaa väkeä” se oikein kuvittelee Martinan olevan?
        Syntyperältään nainen on rutiköyhän yksihuoltajan tytär, jonka salapanona julkisuuteen historia on liiankin tuttu.
        Yritys on pääasiassa netissä myytävät muiden laatimat treenit ja muu krääsän markkinointi.
        Johan on fiksua ja tuottavaa.Hih!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,no moikkelispissis taas meuhkaa ilman mitään tietoa kelle oikein raivoaa.
        Näitä ”läski,työtön,maalainen”oletuksiaan se jankkaa loputtomiin.
        Mitä ”parempaa väkeä” se oikein kuvittelee Martinan olevan?
        Syntyperältään nainen on rutiköyhän yksihuoltajan tytär, jonka salapanona julkisuuteen historia on liiankin tuttu.
        Yritys on pääasiassa netissä myytävät muiden laatimat treenit ja muu krääsän markkinointi.
        Johan on fiksua ja tuottavaa.Hih!

        Tässä oli hyvin kommentoitu M. Aitolehden ns. " paremmista piireistä " oleva historia, lisäksi vielä kouluttamaton , sivistymätön turhuus, ei mitään omaa ja mainostaa milloin mitäkin hömppää, jota yrittää myydä. Arvostan, jopa kaupan kassaa enemmän, kuin tätä tyrkkyä !


      • Anonyymi

        No ju*lauta, ei olla mitään tyrkkyjulkkiksia, siinä on ero, heitä saa kommentoida ihan jokainen, niin kuin he näkevät näiden turhuuksien sanomat ja teot !


    • Anonyymi

      Sivistynyt ihminen ei arvostele ketään samalla tavalla kuin eräät täällä tekevät. Siitä on kyse.

      • Anonyymi

        On myös sellaisia julkisuudessa olevia henkilöitä, joita voi vain kunnioittaa ja antaa positiivista palautetta, mutta Martina ei heihin kuulu. Sivistynyt ihminen ei käyttäydy julkisuudessa, kuten M. Aitolehti tekee. Piste


    • Anonyymi

      Monen palaute on sitä, että arvostellaan julkkisnaisen ulkonäköä. Mitä sivistynyttä arvostelua se on? Samoin moni sortuu ala-tyyliseen nimittelyyn ja suoranaiseen solvaukseen. Sivistynyt ihminen ei tee niin.

      • Anonyymi

        "Moikkelis"-tyypiltä sitä vasta ala-arvoista palautetta tuleekin oikein poikineen, jos joku erehtyy sanomaan Martinasta jotain poikkipuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Moikkelis"-tyypiltä sitä vasta ala-arvoista palautetta tuleekin oikein poikineen, jos joku erehtyy sanomaan Martinasta jotain poikkipuolista.

        Moikkelis ei ole lainkaan ottanut kantaa tähän miljonäärijuoruun. Johtuen kai siitä, ettei ole ketään miljonääriä olemassakaan, joka kustantaisi Martinalle luxusaterian lempiravintolassa. Moikkelis ei enää näe Martinaa siellä, koska Martinalla ei ole enää varaa käydä sellaisissa paikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis ei ole lainkaan ottanut kantaa tähän miljonäärijuoruun. Johtuen kai siitä, ettei ole ketään miljonääriä olemassakaan, joka kustantaisi Martinalle luxusaterian lempiravintolassa. Moikkelis ei enää näe Martinaa siellä, koska Martinalla ei ole enää varaa käydä sellaisissa paikoissa.

        Eipä ole Martina enää " elvistellyt " luksus ruokapaikoissa, ei raakakakuilla ym.
        Nyt pitääkin itse kustantaa, ei ole, eikä tule uutta elättäjää. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole Martina enää " elvistellyt " luksus ruokapaikoissa, ei raakakakuilla ym.
        Nyt pitääkin itse kustantaa, ei ole, eikä tule uutta elättäjää. Piste.

        Joo, samaa spagetti bolognesea vaan lapsille monena päivänä viikossa. On varmaan halvinta mahdollista ruokaa. Vihjeenä köyhälle marsulle, että Kallion suunnassa ja Myllypuron liikuntamyllyssä on monta ruoanjakelupistettä. Aurinkolasit ja maski vaan naamalle ettei tunnisteta, ja sinne jonon jatkoksi. Jakelusta voi saada jopa hedelmiä ja vihanneksia, että saat ruokavaliota vähän monipuolisemmaksi. Valkoinen spagetti ei ole kovin ravitsevaa.


    • Anonyymi

      Paistaa kebabeja Lussenissa

    • Anonyymi

      Miksi olette niin kiinnostuneita tietämään missä Martinan miesystävä on ja siitä että kuka hän on? Mitä te sillä tiedolla teette?

      • Anonyymi

        Ei Martinalla ole ketään miesystävää, täyttä feikkiä koko juttu. Jollain vaan pitää otsikoihin päästä vaikka näinkin halpoja keinoja käyttäen.


    • Anonyymi

      Miksi te sitten kyselette Martinan miehen perään, jos tiedätte ettei hänellä ole miesystävää?

      • Anonyymi

        Pitäähän sitä vinoilla tollolle Martinalle, joka vihjailee miljonääri miehestään.

        Jos ei itse tajua, kuinka lapsellista hänen tyyli on, joku teinipissis voi sortua noin täydelliseen noloon settiin..


    • Anonyymi

      Moikkelis vaan, oikein naurattaa kun täällä nämä samat aivottomat taikinat jatkavat paapatustaan Martinasta. Lisäksi elvistelevät kuvitteluilla maalaistaloillaan ja soutuveneillään. Aikamoisia tahna-aivoja.

      • Anonyymi

        Heissan! Onkos Moikkelis jo saanut koottua tori.fistä ostetun parvisängyn sinne 16 m2 punavuorelaiskämppäänsä että voisi hankkia toisenkin kokoon taitettavan klaffituolin keittiönpöydän ääreen?

        Itse ajelin viimeisen kerran nurmikot tänään (ajoleikkurilla tietysti) kartanon ympäriltä. Vene on jo talviteloilla, purjehduskausi kestikin pitkään tänä vuonna.


    • Anonyymi

      Jepulis! Miksi turkkilainen koru kaulassa imperfektissä kirjoittaa "Ja sitten olit sinä" ? Oli, oli, kaikkea oli, mutta ei ole enää ...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe