Beckyn profetia minulle

Beckyn profetia minulle

Becky Amendola profetoi minulle 10.4.1982 Christ for the Nations Instituutissa USAn Dallasissa: ”Olet kuin Mooses erämaassa. Kun palaat Egyptiin, Herra on antava sinulle Aaronin, apulaisen, joka tukee sinua voimallisesti. Herra tulee käyttämään sinua kuten Moosesta Israelin vapauttamisessa.”

Tämä yli 38 vuotta vanha profetia ei ole vielä toteutunut. Olen edelleen erämaassa eikä Aaronia ole näkynyt.

Mutta uskon, että jossain vaiheessa Beckyn saama sanoma käy toteen. Mooseksen kohdalla oli kyse heprealaisten orjien vapauttamisesta Egyptin orjuudesta ja viemisestä Luvattuun maahan. Minun kohdallani tulee ilmeisesti olemaan kyse suomalaisten vapauttamisesta synnin ja EU:n orjuudesta ja sihen vaikuttamisesta, että Suomi ei tule olemaan osa tulevaa Antikristuksen imperiumia.

Kuka mahtaa sitten olla se minun apulaiseni, joka tukee minua voimallisesti?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huoh!

    • Anonyymi

      J.P. viittaa erääseen kuolleeseen ystävään. Kun oli jenkeissä 1980-luvulla ihastui ilmeisesti tähän blondiin? (j.P. on itse kehunut kirjassaan, että blondit naiset ovat hänen heikkous!) No, tämä blondi sitten ennusti J.P:lle, että olet kuin Mooses! Ja J.p: uskoi tuon minäänsä hivelevän ennustuksen kuin lapsi sadun joulupukista!

      ”Beckyn profetia minulle

      Becky Amendola profetoi minulle 10.4.1982 Christ for the Nations Instituutissa USAn Dallasissa: ”Olet kuin Mooses erämaassa. Kun palaat Egyptiin, Herra on antava sinulle Aaronin, apulaisen, joka tukee sinua voimallisesti. Herra tulee käyttämään sinua kuten Moosesta Israelin vapauttamisessa.”

      Nyt J.P. surkuttelee, näin: ”Tämä yli 38 vuotta vanha profetia ei ole vielä toteutunut. Olen edelleen erämaassa eikä Aaronia ole näkynyt.”

      No, väärillä ja ihmistason profetioilla ei ole tapana toteutua! J.P. saa odottaa lopun ikäänsä eikä mitään Aaronia tule, koska J.P. ei ole Mooses!!

      Mutta J.P:n kristillinen vakaumus onkin kovin ihmiskeskeistä? Mitkä todistus?

      Yleensä uskova tahtoo taivaaseen päästyään nähdä ENSIN rakkaan Herransa, Jeesuksen, joka lunasti ja maksoi hinnan Gogatan ristillä!

      Mitkä ovat J.P:n toiveet? Hesarin haastattelussa hän nimeää ne näin:

      ”Piho kertoo haluavansa tavata taivaassa kolme ihmistä. He ovat apostoli Paavali, 1980-luvulla kuollut ystävä Becky Amendola sekä Marilyn Monroe.”

      Paavalin nyt toki ymmärtää? Mutta kaksi naista? Joista toinen on elokuvataivaan blondi ja seksisymboli, Marilyn Monroe? Ja toinenkin joku tärkeä – hm – mikä? Becky Amendola.”

      On toki ymmärrettävää, että ihminen voi joutua mihin tahansa sekavuuteen. Vangiksi pimeyden profetioiden ja sairaiden unien sekamelskaan. Sellaiseen, jotka ruokkivat itsekeskeistä, narsistista tasoa. Mutta joskus tilanne etenee niin, ettei Jumalakaan enää mahda mitään. Siksi, ettei ihmiselle ole aikanaan kelvanneet nuhteet, varoitukset ja Raamatun Sanan terveet opetukset.

      Ei siis parantumista, raitistumista....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Kuka mahtaa sitten olla se minun apulaiseni, joka tukee minua voimallisesti?"

      Oletko varma, että kyse on nimen perusteella juuri miehestä? Kyseessähän oli vertaus. Ja se, mitä kristityt pitävät nykyään uskottavana, eli monet kaavat, on se, joka on hylättävä, koska kaavojen seuraaminen estää ihmistä ajattelemasta itse ja luomasta uutta. Mooseksenlain kannattajilla oli kaavat, joita vastaan Jeesus puhui, koska he olivat muuntaneet lakeja perinnäistavoillaan.
      Kykenemättömyys verrata tätä päivää menneeseen, ja asettaa itsensä kirjanoppineiden asemaan, on kristittyjen ongelma, koska kaavamaisuus ja ajattelemattomuus on se, joka estää heitä ottamasta muutosta vastaan.
      2000 vuoden välein on tullut oppeja, joita on viety väkivalloin eteenpäin. Ne, joiden tätä ei tarvinnut tehdä, olivat jesuiitat 1600 luvulla Uudessa Ranskassa. Istuisihan se lehmäkin niityllä mitää muuta tekemättä, ellei joku ajaisi sitä uusille laitumile. Ja lehmien kaltaisiksi ihmiset ovat tulleet. He elehtivät kuin lehmät, ja puhuvat kuin lehmät - muu... sillä ulkoistetaan omat ongelmat toisille.
      On puhuttu, että profeetta tulee. Tunnustaako Piho tätä asiaa? Ei hän voi. Muuten hän menettää uskottavuutensa. Mutta asiahan on vain teidän märkä päiväunenne, mutta kun katastrofi tulee, te katsotte ympärillenne missä se profeetta on, mutta ette ajattele kuka myös teitä haluaa siinä vaiheessa nousta johtamaan...

    • Anonyymi

      Piho on eksynyt, omiinsa ja toisten harhaisiin (sielun) profetioihin hurahtanut.

      Säälittävää on, että mies on kymmeniä vuosia tuhlannut aikaansa, että nuo sekalaiset profetiat toteutuisivat?

      Kun Jumala ITSE kutsuu palvelijansa, siinä ei tarvita kymmeniä unia ja näkyjä. Siinä ei tarvita omia voimia.

      Koko se villitys että Suomeen "nousee profeetta" on harhaa. Uusi testamentti ei tunne sellaista profeettamallia joka toimi Vanhan Testamentin aikana.

      Hinku olla jokin "profeetta" on sielullista, lihallisen luonnon himoa. Olla jokin erikoinen? Mooses, Joosef, preidenttikin? Sellainen sairaus tunnetaan nimellä messias-syndrooma.

      Todellinen Jeesuksen oppilas on palvelija. Toisten jalkojen pesijä, niinkuin Jeesus opetti. Elää uskoaan todeksi arjessa, palvelee, ahkeroi.

      Ei nosta ITSEÄÄN kaiken aikaa!

      Säälittävää tuollainen narsistisuus, mikä tätä pihoa riepoo..

    • Anonyymi

      Piholle ennustuksen tuonut, tämä Becky---- oli kai ensimmäinen niistä Blondeista, jotka sekoittivat miehen pään? Ja kun uskova mies lankeaa haureellisiin seikkoihin, käy niinkuin Voiman Mies Simsonille? Kun Simson antautui Delilan hurmioon.
      Pyhä Henki pakenee. Niin on valitettavasti käynyt J.P:lle...

      (JK. J.P. itse on kirjoittanut että on heikkona blondeihin naisiin. Eli tää ei oo juorua vaan miehen omaa todistusta...)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe