Aihe

Bidenillä käynnissä aihetodistelukampanja poikansa puhtoisuudesta

Anonyymi

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aihe on hyvin sensuroitu, tosiasiaa ei haluta nyt esille, eli sitä että jenkkien pressaksi on pyrkimässä rikollinen.

• Anonyymi

Säälittää jenkkilän tolkun ihmistä, että presidenttiehdokkaat ovat noin mätiä. Itse olisin valinnut Sandelsin ja Harrisin varalle.

• Anonyymi

Ei voi Russon aseita täsmäaseiksi kutsua. Miksi he käyvät Yhdysvaltain presidentinvaalikampanjaa Suomessa? Osumatarkkuus ei ole hääppöinen. Natoon!

• Anonyymi

Nato Tiltutkin taistelevat Suomessa Venäjää vastaa, vaikka oikea arena olisi Moskovassa.

• Anonyymi

Hupsista, asia on lakaistu maton alle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      226
      14808
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13445
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9071
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6485
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      237
      3799