Aihe

Natofaneilla on harhainen käsitys, että venäläiset lukisivat natopalstaa

Anonyymi

Hyvä otsikko tiivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen.

126

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveisten lähettely tätä kautta lienee turhaa.

• Anonyymi

Ei varmasi lue eikä google kääntäjäkään käännä näitä kommentteja venäjäksi. Nazzejen esittämät syytökset he voivat lukea venäläisistä lehdistä kun Nazzet syyttää Venäjää samoilla argumenteilla kuin NATO, EU. ja USA.

• Tietenkään tavalliset venäläiset eivät lue tätä palstaa eikä kukaan niin luulekaan. Mutta täällä kyllä silloin tällöin esiintyy jopa venäläisiä kirjoittjia, kuten vaikkapa nimimerkki IkäväKyllä, joka esiintyy muka suomalaisensa NATO:n vastustajana, vaikka on itse Venäjän trolli. Hänhän jopa itse tunnusti trollaavansa täällä.

• Anonyymi

Ikävää.

• Anonyymi

Molch: "kuten vaikkapa nimimerkki IkäväKyllä, joka esiintyy muka suomalaisensa NATO:n vastustajana, vaikka on itse Venäjän trolli. Hänhän jopa itse tunnusti trollaavansa täällä."

Linkejä kehiin väitteestäsi molokki.

Ellet taas tapasimukaan valehtele.

• Anonyymi kirjoitti:

Molch: "kuten vaikkapa nimimerkki IkäväKyllä, joka esiintyy muka suomalaisensa NATO:n vastustajana, vaikka on itse Venäjän trolli. Hänhän jopa itse tunnusti trollaavansa täällä."

Linkejä kehiin väitteestäsi molokki.

Ellet taas tapasimukaan valehtele.

Jokainen ymmärtää jo kirjoitustyylistäsi, ettet ole suomalainen ja vain venäläisellä on tarvetta valehdella Venäjän ja sen rikosten puolesta Suomea vastaan.

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Jokainen ymmärtää jo kirjoitustyylistäsi, ettet ole suomalainen ja vain venäläisellä on tarvetta valehdella Venäjän ja sen rikosten puolesta Suomea vastaan.

Molokilla on taas lääkkeet ottamatta. Kumma , kun näissä keskusteluissa kukaan muu
        ei näe niitä sinun venäläisiäsi. Ajattelitko olevasi niin tärkeä Natotiltu , että
        oikein venäläiset alkaisivat täällä oikomaan valheitasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Molokilla on taas lääkkeet ottamatta. Kumma , kun näissä keskusteluissa kukaan muu
        ei näe niitä sinun venäläisiäsi. Ajattelitko olevasi niin tärkeä Natotiltu , että
        oikein venäläiset alkaisivat täällä oikomaan valheitasi?

"Molokilla on taas lääkkeet ottamatta. Kumma , kun näissä keskusteluissa kukaan muu
        ei näe niitä sinun venäläisiäsi."

Tuo nimimerkki ikäväKyllä tekee sellaisia kirjoitusvirheitä, joita kukaan suomalainen ei tekisi eikä hän tiedä edes joidenkin yleisten suomalaisten sanojen merkityksiä, joten on selvää, että hän on ulkomaalainen, joka toki jo kirjoittaa kohtuullisen hyvää suomea. Eikä minkään muun ulkomaan kansalaisen intresseissä olisi valehdella Venäjän ja sen rikosten puolesta Suomea vastaan kuin venäläisen. Sinä vain kieltäydyt näkemästä ilmiselvää tosiasiaa, koska itsekin kirjoitat Venäjän puolesta Suomea vastaan.

"Ajattelitko olevasi niin tärkeä Natotiltu , että
        oikein venäläiset alkaisivat täällä oikomaan valheitasi?"

NATO:lla ei ole tiltuja, koska NATO:n puolesta ei tarvitse valehdella. Venäjällä on teitä tiltuja, koska Venäjän puolesta täytyy valehdella. Enkä suinkaan kuvittele, että nimimerkki IkäväKyllä tai kukaan muukaan venäläinen täällä kirjoittaisivat minun vuokseni, vaan he ovat täällä vastustamassa Suomen NATO-jäsenyyttä Venäjän edun vuoksi.

• Anonyymi

"Molokilla on taas lääkkeet ottamatta. Kumma , kun näissä keskusteluissa kukaan muu
        ei näe niitä sinun venäläisiäsi."

Tuo nimimerkki ikäväKyllä tekee sellaisia kirjoitusvirheitä, joita kukaan suomalainen ei tekisi eikä hän tiedä edes joidenkin yleisten suomalaisten sanojen merkityksiä, joten on selvää, että hän on ulkomaalainen, joka toki jo kirjoittaa kohtuullisen hyvää suomea. Eikä minkään muun ulkomaan kansalaisen intresseissä olisi valehdella Venäjän ja sen rikosten puolesta Suomea vastaan kuin venäläisen. Sinä vain kieltäydyt näkemästä ilmiselvää tosiasiaa, koska itsekin kirjoitat Venäjän puolesta Suomea vastaan.

"Ajattelitko olevasi niin tärkeä Natotiltu , että
        oikein venäläiset alkaisivat täällä oikomaan valheitasi?"

NATO:lla ei ole tiltuja, koska NATO:n puolesta ei tarvitse valehdella. Venäjällä on teitä tiltuja, koska Venäjän puolesta täytyy valehdella. Enkä suinkaan kuvittele, että nimimerkki IkäväKyllä tai kukaan muukaan venäläinen täällä kirjoittaisivat minun vuokseni, vaan he ovat täällä vastustamassa Suomen NATO-jäsenyyttä Venäjän edun vuoksi.

Höpö, höpö. Otahan ne lääkkeesi ja rauhoitu. Kaikki , jotka oikoo sinun valheitasi
        on siis sinun harhaisessa mielessäsi Venäjän puolesta valehtelijoita.
        Onko tämä ymmärrettävä niin , että sinun hallinnassa on absoluuttinen totuus ja
        ketkä siitä poikkeaa , valehtelevat Venäjän puolesta Suomea vastaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Höpö, höpö. Otahan ne lääkkeesi ja rauhoitu. Kaikki , jotka oikoo sinun valheitasi
        on siis sinun harhaisessa mielessäsi Venäjän puolesta valehtelijoita.
        Onko tämä ymmärrettävä niin , että sinun hallinnassa on absoluuttinen totuus ja
        ketkä siitä poikkeaa , valehtelevat Venäjän puolesta Suomea vastaan?

"Höpö, höpö. Otahan ne lääkkeesi ja rauhoitu. Kaikki , jotka oikoo sinun valheitasi
        on siis sinun harhaisessa mielessäsi Venäjän puolesta valehtelijoita."

En ole valehdellut, joten minua ei ole oikaistu kuin muutaman kerran joistakin virheistäni. Sen sijaan sinä ja muut tiltut kyllä syyttelette minua valehtelusta, mutta ette sitten kykene osoittamaan niitä väittämiänne valheita.

"Onko tämä ymmärrettävä niin , että sinun hallinnassa on absoluuttinen totuus ja
        ketkä siitä poikkeaa , valehtelevat Venäjän puolesta Suomea vastaan?"

Sellainen johtopäätöshän sinun ajattelukyvylläsi ensimmäisenä tietenkin tuleekin mieleen. ei kuitenkaan muille.

• Anonyymi

"Höpö, höpö. Otahan ne lääkkeesi ja rauhoitu. Kaikki , jotka oikoo sinun valheitasi
        on siis sinun harhaisessa mielessäsi Venäjän puolesta valehtelijoita."

En ole valehdellut, joten minua ei ole oikaistu kuin muutaman kerran joistakin virheistäni. Sen sijaan sinä ja muut tiltut kyllä syyttelette minua valehtelusta, mutta ette sitten kykene osoittamaan niitä väittämiänne valheita.

"Onko tämä ymmärrettävä niin , että sinun hallinnassa on absoluuttinen totuus ja
        ketkä siitä poikkeaa , valehtelevat Venäjän puolesta Suomea vastaan?"

Sellainen johtopäätöshän sinun ajattelukyvylläsi ensimmäisenä tietenkin tuleekin mieleen. ei kuitenkaan muille.

Samoin tämä# Lainaus molokilta:

("""Sellainen johtopäätöshän sinun ajattelukyvylläsi ensimmäisenä tietenkin tuleekin mieleen. ei kuitenkaan muille.""")

Ketähän muita hän mahtaa tarkoittaa. Kun koko saitti on hänen kansaan erimieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

("""Sellainen johtopäätöshän sinun ajattelukyvylläsi ensimmäisenä tietenkin tuleekin mieleen. ei kuitenkaan muille.""")

Ketähän muita hän mahtaa tarkoittaa. Kun koko saitti on hänen kansaan erimieltä.

Miksi kuvittelet, että koko saitti jakaisi harhanne?

• Anonyymi

Miksi kuvittelet, että koko saitti jakaisi harhanne?

Tämä on vuoden hupaisin väite molokilta:

("""Tuo nimimerkki ikäväKyllä tekee sellaisia kirjoitusvirheitä, joita kukaan suomalainen ei tekisi eikä hän tiedä edes joidenkin yleisten suomalaisten sanojen merkityksiä,""")

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on vuoden hupaisin väite molokilta:

("""Tuo nimimerkki ikäväKyllä tekee sellaisia kirjoitusvirheitä, joita kukaan suomalainen ei tekisi eikä hän tiedä edes joidenkin yleisten suomalaisten sanojen merkityksiä,""")

Mukavaa, että osaat nauraa itsellesi.

• Anonyymi

Mukavaa, että osaat nauraa itsellesi.

Sinä et molokki ole varmaan ymmärtänyt sitä että, Kyseessä on mielipidepalsta.

Jos joku on asioista erimielä kanssasi. niin ei siiintä ruudun läpi voi katsoa kansalaisuutta tai ihonväriä saatikka mitään hänen ulkoista ominaisuutta.
        Siinä mielessä jotkut asiat ovat todella harhaa ja mielikuvituksen luomia.
        Tämä että pystyt mielestäsi näkemään ruudun läpi, jonkun kansalaisuuden. On kovin erikoista.

Yst. Terv. Uudistusmielinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos joku on asioista erimielä kanssasi. niin ei siiintä ruudun läpi voi katsoa kansalaisuutta tai ihonväriä saatikka mitään hänen ulkoista ominaisuutta.
        Tämä että pystyt mielestäsi näkemään ruudun läpi, jonkun kansalaisuuden. On kovin erikoista.

Älä selittele. Halveksuttavasti sinä esiinnyt tällä palstalla muka suomalaisena NATO:n vastustajana, vaikka olet venäläinen Venäjän trolli, joka vastustaa Suomen NATO-jäsenyyttä Venäjän etu mielessään ja valehtelee Venäjän ja sen rikosten puolesta Suomea vastaan.

• Anonyymi

Älä selittele. Halveksuttavasti sinä esiinnyt tällä palstalla muka suomalaisena NATO:n vastustajana, vaikka olet venäläinen Venäjän trolli, joka vastustaa Suomen NATO-jäsenyyttä Venäjän etu mielessään ja valehtelee Venäjän ja sen rikosten puolesta Suomea vastaan.

Heh , heh. Vaikuttaa että Horo on lopullisesti sekoamassa noitten luulojensa kanssa.
        Mistähän se on saanut tuollaiset pelot päähänsä , että muka Venäläiset täällä sitä
        vainoaa.
        Natovastustajia ei tarvitse Venäjältä hakea. Suomen kansasta Naton kannattajia
        on n. 20 %. Määrä on pysynyt samoissa lukemissa vuosia.
        Tästä voisi jopa Natotiltu tehdä johtopäätöksen , että suomalaisista suurin osa vastustaa
        Natoa. Että ihan kotimaisia järkeviä suomalaisia on Horon kanssa väittelevät.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh , heh. Vaikuttaa että Horo on lopullisesti sekoamassa noitten luulojensa kanssa.
        Mistähän se on saanut tuollaiset pelot päähänsä , että muka Venäläiset täällä sitä
        vainoaa.
        Natovastustajia ei tarvitse Venäjältä hakea. Suomen kansasta Naton kannattajia
        on n. 20 %. Määrä on pysynyt samoissa lukemissa vuosia.
        Tästä voisi jopa Natotiltu tehdä johtopäätöksen , että suomalaisista suurin osa vastustaa
        Natoa. Että ihan kotimaisia järkeviä suomalaisia on Horon kanssa väittelevät.

Ei minua kukaan vainoa, en ole ainakaan sellaista huomannut. Mutta täällä näkee erittäin harvoin tavallisia suomalaisia NATO:n vastustajia, jotka perustelisivat kantansa Suomen eduilla. Sen sijaan täällä kyllä näkyy runsaasti Suomen NATO-jäsenyyden vastustajia, jotka perustelevat vastustustaan valehtelemalla Venäjän ja sen rikosten puolesta. Ja on aivan turha selitellä muuta, koska jokainen voi sen itse havaita.

• Anonyymi

Ei minua kukaan vainoa, en ole ainakaan sellaista huomannut. Mutta täällä näkee erittäin harvoin tavallisia suomalaisia NATO:n vastustajia, jotka perustelisivat kantansa Suomen eduilla. Sen sijaan täällä kyllä näkyy runsaasti Suomen NATO-jäsenyyden vastustajia, jotka perustelevat vastustustaan valehtelemalla Venäjän ja sen rikosten puolesta. Ja on aivan turha selitellä muuta, koska jokainen voi sen itse havaita.

Suomalainen Nato-jäsenyyden vastustaja , joka perustelee vastustustaan valehtelemalla Venäjän
        ja sen rikosten puolesta???
        En ymmärtänyt. Annapa nyt muutamia esimerkkejä aiheesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen Nato-jäsenyyden vastustaja , joka perustelee vastustustaan valehtelemalla Venäjän
        En ymmärtänyt. Annapa nyt muutamia esimerkkejä aiheesta.

"Suomalainen Nato-jäsenyyden vastustaja , joka perustelee vastustustaan valehtelemalla Venäjän
        En ymmärtänyt. Annapa nyt muutamia esimerkkejä aiheesta."

No esimerkiksi valehtelu siitä, ettei Venäjä muka hyökännyt Ukrainaan ja sotisi siellä edelleen, ettei Venäjä muka ampunut alas MH17-konetta, ettei se muka sekaantunut USA:n presidentinvaaleihin ja muihin vaaleihin sekä läntisiin demokratioihin tukemalla erilaisia ääriliikkeitä, ettei Venäjä muka suorittanut Skripalien ja Navalnyin murhayrityksiä jne. Kaikki nuo ovat totta ja osoittavat, että Venäjä on nykyisin rikollisvaltio, jolta suojautuaksemme meidän tulisi hakeutua NATO:n jäsenksi.

• Anonyymi

"Suomalainen Nato-jäsenyyden vastustaja , joka perustelee vastustustaan valehtelemalla Venäjän

No esimerkiksi valehtelu siitä, ettei Venäjä muka hyökännyt Ukrainaan ja sotisi siellä edelleen, ettei Venäjä muka ampunut alas MH17-konetta, ettei se muka sekaantunut USA:n presidentinvaaleihin ja muihin vaaleihin sekä läntisiin demokratioihin tukemalla erilaisia ääriliikkeitä, ettei Venäjä muka suorittanut Skripalien ja Navalnyin murhayrityksiä jne. Kaikki nuo ovat totta ja osoittavat, että Venäjä on nykyisin rikollisvaltio, jolta suojautuaksemme meidän tulisi hakeutua NATO:n jäsenksi.

Esimerkeillesi et ole koskaan esittänyt mitään todellista näyttöä riittää kun joku niin väittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Esimerkeillesi et ole koskaan esittänyt mitään todellista näyttöä riittää kun joku niin väittää.

Älä höpise tyhmyyksiä. Kaikki nuo kertomani ovat täysin selviä asioita, mutta te vain jatkatte Venäjän valheiden esittämistä.

• Anonyymi

Käsittääkseni nyt noita sinun kovasti halveksimia suomalaisia nato-jäsenyyden vastustajia on täällä Suomessa todella paljon olemassa.

Sillä käsittääkseni nyt todella suuri enemmistö suomalaisista ihmisistä juuri nimenomaan vastustaa Suomen nato-jäsenyyttä.
        Esimerkiksi minä itsekin juuri vastustan Suomen nato-jäsenyyttä, ja minä olen ihan täysin Suomessa syntynyt suomalainen ihminen. perustelen tämän asian niin, että nato on minun mielestäni Suomelle aivan liian kallis turhake josta ei ole Suomelle koskaan mitään todellista oikeaa hyötyä.

Vai oletko sinä nyt kumminkin eri mieltä kuin minä kyseisen asian suhteen?

• Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni nyt noita sinun kovasti halveksimia suomalaisia nato-jäsenyyden vastustajia on täällä Suomessa todella paljon olemassa.

Sillä käsittääkseni nyt todella suuri enemmistö suomalaisista ihmisistä juuri nimenomaan vastustaa Suomen nato-jäsenyyttä.
        Esimerkiksi minä itsekin juuri vastustan Suomen nato-jäsenyyttä, ja minä olen ihan täysin Suomessa syntynyt suomalainen ihminen. perustelen tämän asian niin, että nato on minun mielestäni Suomelle aivan liian kallis turhake josta ei ole Suomelle koskaan mitään todellista oikeaa hyötyä.

"Käsittääkseni nyt noita sinun kovasti halveksimia suomalaisia nato-jäsenyyden vastustajia on täällä Suomessa todella paljon olemassa."

Valehtelet minun kannastani. Minä en halveksu suomalaisia Suomen NATO-jäsenyyden vastustajia, vaan heitä, jotka vastustavat Suomen NATO-jäsenyyttä valehtelemalla Venäjän puolesta.

"Sillä käsittääkseni nyt todella suuri enemmistö suomalaisista ihmisistä juuri nimenomaan vastustaa Suomen nato-jäsenyyttä."

Nyt hieman yli puolet, mutta jos presidenttimme ja muu valtiojohtomme ilmoittaisi, että on aika hakea NATO:n jäseneksi, niin enää 43% suomalaisista vastustaisi sitä viimeisen gallupin mukaan.

"Esimerkiksi minä itsekin juuri vastustan Suomen nato-jäsenyyttä, ja minä olen ihan täysin Suomessa syntynyt suomalainen ihminen. perustelen tämän asian niin, että nato on minun mielestäni Suomelle aivan liian kallis turhake josta ei ole Suomelle koskaan mitään todellista oikeaa hyötyä."

Minä uskon sinua, että olet suomalainen, mutta perustelusi eivät vakuuta, koska NATO:n jäsenyys maksaisi Suomelle vuodessa vain n.40 miljoonaa euroa, parin kerrostalon hinnan ja Suomessa niitä rakennetaan vuosittain satoja ellei tuhansia. Lisäksi saisimme länsimaisten liittolaistemme tarjoamat turvatakuut ja mm. jäsenalennusta kaluston hankinnasta.

"Vai oletko sinä nyt kumminkin eri mieltä kuin minä kyseisen asian suhteen?"

Toki. Et ole vielä ymmärtänyt, mitä tarkoittaa se, että Venäjästä on Putinin aikana tullut arvaamaton rikollisvaltio, joka haaveilee imperialistisesti entisistä Venäjän rajoista.

• Anonyymi

"Käsittääkseni nyt noita sinun kovasti halveksimia suomalaisia nato-jäsenyyden vastustajia on täällä Suomessa todella paljon olemassa."

Valehtelet minun kannastani. Minä en halveksu suomalaisia Suomen NATO-jäsenyyden vastustajia, vaan heitä, jotka vastustavat Suomen NATO-jäsenyyttä valehtelemalla Venäjän puolesta.

"Sillä käsittääkseni nyt todella suuri enemmistö suomalaisista ihmisistä juuri nimenomaan vastustaa Suomen nato-jäsenyyttä."

Nyt hieman yli puolet, mutta jos presidenttimme ja muu valtiojohtomme ilmoittaisi, että on aika hakea NATO:n jäseneksi, niin enää 43% suomalaisista vastustaisi sitä viimeisen gallupin mukaan.

"Esimerkiksi minä itsekin juuri vastustan Suomen nato-jäsenyyttä, ja minä olen ihan täysin Suomessa syntynyt suomalainen ihminen. perustelen tämän asian niin, että nato on minun mielestäni Suomelle aivan liian kallis turhake josta ei ole Suomelle koskaan mitään todellista oikeaa hyötyä."

Minä uskon sinua, että olet suomalainen, mutta perustelusi eivät vakuuta, koska NATO:n jäsenyys maksaisi Suomelle vuodessa vain n.40 miljoonaa euroa, parin kerrostalon hinnan ja Suomessa niitä rakennetaan vuosittain satoja ellei tuhansia. Lisäksi saisimme länsimaisten liittolaistemme tarjoamat turvatakuut ja mm. jäsenalennusta kaluston hankinnasta.

Toki. Et ole vielä ymmärtänyt, mitä tarkoittaa se, että Venäjästä on Putinin aikana tullut arvaamaton rikollisvaltio, joka haaveilee imperialistisesti entisistä Venäjän rajoista.

Tuo sinun todella järjetön venäjäpelkosi on noussut jo todella surkuhupaisalle tasolle.
        Aika pelkuri sinä nyt näytä vain olevan. Mutta täysin omapahan on murheesi. Minä nyt kumminkin olen aina sitä mieltä että pääasia ettei koskaan pelkää yhtään mitään ja ottaa asiat aina vain pelkkinä asioina ilman minkäänlaista tunteilua tai pelkoa.

Ja kirjoitan nyt sitten näin lopuksi pelkkää faktaa sinun suureksi harmiksi.

Suomen suhtautuminen Neuvostoliittoon / Venäjään toisen maailmansodan loppumisen jälkeen on luonut Suomeen todella korkean elintason ja hyvinvoinnin ja nimenomaan aikoinaan tämä ns. bilateraalikauppasopimus Suomen ja NL:n välillä teki Suomesta hyvinvointivaltion .

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo sinun todella järjetön venäjäpelkosi on noussut jo todella surkuhupaisalle tasolle.
        Aika pelkuri sinä nyt näytä vain olevan. Mutta täysin omapahan on murheesi. Minä nyt kumminkin olen aina sitä mieltä että pääasia ettei koskaan pelkää yhtään mitään ja ottaa asiat aina vain pelkkinä asioina ilman minkäänlaista tunteilua tai pelkoa.

Ja kirjoitan nyt sitten näin lopuksi pelkkää faktaa sinun suureksi harmiksi.

Suomen suhtautuminen Neuvostoliittoon / Venäjään toisen maailmansodan loppumisen jälkeen on luonut Suomeen todella korkean elintason ja hyvinvoinnin ja nimenomaan aikoinaan tämä ns. bilateraalikauppasopimus Suomen ja NL:n välillä teki Suomesta hyvinvointivaltion .

"Tuo sinun todella järjetön venäjäpelkosi on noussut jo todella surkuhupaisalle tasolle."

Minulla ei ole järjetöntä venäjäpelkoa, vaan olen realisti diktatuuriin vajoamassa olevan Venäjän rikoksista ja tavoitteista.

"Aika pelkuri sinä nyt näytä vain olevan."

Sinä syyttelet valheellisesti pelkuriksi ihmistä, joka katsoo rehellisesti Venäjän rikoksia ja muita toimia, mm. hykkäyksiä liittoutumattomiin naapurimaihinsa ja haluaa estää niiden toistumisen Suomen kohdalla.

"Mutta täysin omapahan on murheesi. Minä nyt kumminkin olen aina sitä mieltä että pääasia ettei koskaan pelkää yhtään mitään ja ottaa asiat aina vain pelkkinä asioina ilman minkäänlaista tunteilua tai pelkoa."

En minä pelkää, vaan tiedän, että jos Suomi liittyy NATO:n jäseneksi, olemme turvassa Venäjän rikollisilta toimilta. Ihmeellistä, ettet muka kykene tajuamaan edes noin yksinkertaista asiaa.

"Ja kirjoitan nyt sitten näin lopuksi pelkkää faktaa sinun suureksi harmiksi."

Tarkoitat, että luulet kirjoittavasi niin minun harmikseni.

"Suomen suhtautuminen Neuvostoliittoon / Venäjään toisen maailmansodan loppumisen jälkeen on luonut Suomeen todella korkean elintason ja hyvinvoinnin ja nimenomaan aikoinaan tämä ns. bilateraalikauppasopimus Suomen ja NL:n välillä teki Suomesta hyvinvointivaltion ."

Jos nyt katsotaan rehellisesti Suomea Neuvostoliiton aikana, jonka minäkin muuten hyvin muistan, niin se oli häpeällinen episodi Suomen historiassa, koska olimme liittolainen ja vasalli mitä verisimmän diktatuurin kanssa. Ja muut länsimaat menivät tuohon aikaan talouksillaan mennen tullen meidän ohi omilla talouspolitiikoillaan.

Olen. Kauppamme Neuvostoliiton kanssa teki taloudestamme täysin kilpailukyvyttömän, mikä sitten realisoitui 1990-luvun lamassa.

• Anonyymi

Älä höpise tyhmyyksiä. Kaikki nuo kertomani ovat täysin selviä asioita, mutta te vain jatkatte Venäjän valheiden esittämistä.

#Älä höpise tyhmyyksiä. Kaikki nuo kertomani ovat täysin selviä asioita, mutta te vain jatkatte Venäjän valheiden esittämistä.#
        Anteeksi ihan vilpittömästi, mutta onkohan sinulla kaikki kohdallaan....juttusi ovat kyllä luokattomia.

• Anonyymi kirjoitti:

#Älä höpise tyhmyyksiä. Kaikki nuo kertomani ovat täysin selviä asioita, mutta te vain jatkatte Venäjän valheiden esittämistä.#
        Anteeksi ihan vilpittömästi, mutta onkohan sinulla kaikki kohdallaan....juttusi ovat kyllä luokattomia.

"Anteeksi ihan vilpittömästi, mutta onkohan sinulla kaikki kohdallaan....juttusi ovat kyllä luokattomia."

Hupaisaa, että juuri sinä väität niin, kun muistamme kuinka esimerkiksi selittelit täällä kivenkovaan, että RT-kanavalla esiintynyt bulgarialainen rikollinen, joka muka oli espanjalainen lennonjohtaja Carlos, olisikin kuitenkin ollut ukrainalainen nainen Anna Petrosenko, vaikka kaikki näkivät kuvasta, että kyseessä on mies.

• Anonyymi

Venäläisen ja Suomalaisen kirjoitustyylin ero on siis mikä?

Liudentunut L?

• Anonyymi kirjoitti:

Venäläisen ja Suomalaisen kirjoitustyylin ero on siis mikä?

Liudentunut L?

Ei se tietenkään kaikkien venäläisten ongelma ole, mutta nimimerkki IkäväKyllä ei ole esim. oppinut suomalaisia pilkkusääntöjä, vaan korvaa pilkun pisteellä.

• Anonyymi

"Tuo sinun todella järjetön venäjäpelkosi on noussut jo todella surkuhupaisalle tasolle."

Minulla ei ole järjetöntä venäjäpelkoa, vaan olen realisti diktatuuriin vajoamassa olevan Venäjän rikoksista ja tavoitteista.

"Aika pelkuri sinä nyt näytä vain olevan."

Sinä syyttelet valheellisesti pelkuriksi ihmistä, joka katsoo rehellisesti Venäjän rikoksia ja muita toimia, mm. hykkäyksiä liittoutumattomiin naapurimaihinsa ja haluaa estää niiden toistumisen Suomen kohdalla.

"Mutta täysin omapahan on murheesi. Minä nyt kumminkin olen aina sitä mieltä että pääasia ettei koskaan pelkää yhtään mitään ja ottaa asiat aina vain pelkkinä asioina ilman minkäänlaista tunteilua tai pelkoa."

En minä pelkää, vaan tiedän, että jos Suomi liittyy NATO:n jäseneksi, olemme turvassa Venäjän rikollisilta toimilta. Ihmeellistä, ettet muka kykene tajuamaan edes noin yksinkertaista asiaa.

"Ja kirjoitan nyt sitten näin lopuksi pelkkää faktaa sinun suureksi harmiksi."

Tarkoitat, että luulet kirjoittavasi niin minun harmikseni.

"Suomen suhtautuminen Neuvostoliittoon / Venäjään toisen maailmansodan loppumisen jälkeen on luonut Suomeen todella korkean elintason ja hyvinvoinnin ja nimenomaan aikoinaan tämä ns. bilateraalikauppasopimus Suomen ja NL:n välillä teki Suomesta hyvinvointivaltion ."

Jos nyt katsotaan rehellisesti Suomea Neuvostoliiton aikana, jonka minäkin muuten hyvin muistan, niin se oli häpeällinen episodi Suomen historiassa, koska olimme liittolainen ja vasalli mitä verisimmän diktatuurin kanssa. Ja muut länsimaat menivät tuohon aikaan talouksillaan mennen tullen meidän ohi omilla talouspolitiikoillaan.

Olen. Kauppamme Neuvostoliiton kanssa teki taloudestamme täysin kilpailukyvyttömän, mikä sitten realisoitui 1990-luvun lamassa.

Kyllä sinä nyt vain näytät pelkäävän jopa omaa varjoasikin todella paljon ja kovasti.

ja järkätään nyt sitten vain Suomessa ns. suora kansanäänestys mahdollisimman nopeasti Suomen mahdollisesta natojäsenyydesta, niin saamme sitten tietää suomalaisten ihmisten enemmistön mielipiteen Suomen natojäsenyyden suhteen. Näin helppoa se vain on todellisuudessa.
        Sinä se kyllä tulisit nyt pettymään todella kovasti tuon kyseisen kansanäänestyksen tulokseen. Muuta mitä sitten? Asiahan olisi kumminkin nyt täysin demokraattisesti äänestämällä toteutettu.

ja edellenkin sinun suureksi harmiksi Suomesta tuli hyvinvointivaltio NL:n käymän clearing-kaupan takia. Et sinä nyt tälle kertomalleni faktalle koskaan yhtään mitään mahda.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä nyt vain näytät pelkäävän jopa omaa varjoasikin todella paljon ja kovasti.

ja järkätään nyt sitten vain Suomessa ns. suora kansanäänestys mahdollisimman nopeasti Suomen mahdollisesta natojäsenyydesta, niin saamme sitten tietää suomalaisten ihmisten enemmistön mielipiteen Suomen natojäsenyyden suhteen. Näin helppoa se vain on todellisuudessa.
        Sinä se kyllä tulisit nyt pettymään todella kovasti tuon kyseisen kansanäänestyksen tulokseen. Muuta mitä sitten? Asiahan olisi kumminkin nyt täysin demokraattisesti äänestämällä toteutettu.

ja edellenkin sinun suureksi harmiksi Suomesta tuli hyvinvointivaltio NL:n käymän clearing-kaupan takia. Et sinä nyt tälle kertomalleni faktalle koskaan yhtään mitään mahda.

"Kyllä sinä nyt vain näytät pelkäävän jopa omaa varjoasikin todella paljon ja kovasti."

Kuvittelet mielssäsi outoja asioita. Minä näen vain samoin, kuin presdenttimme ja hallituksemme turvallisuuspoliittinen selonteko: Putinin diktatuuriin vajoamassa oleva rikollisvaltio Venäjä on uhka ja Suomen turva on EU:ssa ja NATO:ssa

"ja järkätään nyt sitten vain Suomessa ns. suora kansanäänestys mahdollisimman nopeasti Suomen mahdollisesta natojäsenyydesta, niin saamme sitten tietää suomalaisten ihmisten enemmistön mielipiteen Suomen natojäsenyyden suhteen. Näin helppoa se vain on todellisuudessa."

Tällä hetkellä vielä enemmistö suomalaisista vastustaa Suomen NATO-jäsenyyttä, mutta kun valtiojohtomme kertoo, että nyt on aika liittyä NATO:on, niin enemmistö suomalaisista äänestää jäsenyyden puolesta. Olisi täysin mieletöntä sitoa omia käsiämme kansanäänestyksellä nyt, kun tulevaisuudessa tarvitsemme jäsenyyden, kuten tuo selonteko viittaa:

"Selonteossa todetaan kuitenkin, että Suomen turvallisuuden kannalta keskeistä on Naton avoimien ovien politiikan jatkuminen eli jäsenyysmahdollisuuden säilyminen avoimena Naton edellytykset täyttäville maille.

– Suomen osalta olemme pitäneet kiinni ajatuksesta, että jos oma arviomme olisi, että haluaisimme Natoon liittyä, niin pidämme tärkeänä kansallista toimintavapauttamme, että voisimme sellaisen hakemuksen tehdä."

"Sinä se kyllä tulisit nyt pettymään todella kovasti tuon kyseisen kansanäänestyksen tulokseen. Muuta mitä sitten? Asiahan olisi kumminkin nyt täysin demokraattisesti äänestämällä toteutettu."

Ja arvaapa miten katuisimme sitä sitten, kun Venäjä alkaisi tosissaan painostamaan Suomea tai jopa sotilaallisesti hyökkäämän tänne. Sinulla ei taida olla jutuissasi terve järki mukana.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Vaikka olet suomalainen, keskustelutyylisi on taattua Venäjän tiltun tasoa. Keksit minulle kuvitteellisia pelkotiloja ja väität minua muka epäisänmaalliseksi ja luulet tietäväsi, kuinka toimisin kriisitilanteessa ja perustelusi Suomen NATO-jäsenyyttä vastaan olivat pelkästään kökköjä.

Toistan, ettei se, että haluan Suomen liittyvän NATO:on perustu pelkoon, vaan järkeen. Sinä et ole tajunnut, millainen uhka on epävakaa ja arvaamaton kleptokraattiseen diktatuuriin vajoamassa oleva Venäjä, joka on hyökännyt jo useaan liittoutumattomaan naapurimaahansa. Minä olen. Ja onneksi myös presidenttimme ja hallituksemme laatima turvallisuuspoliittinen selonteko tunnistaa tuon uhkakuvan ja sen mikä meitä siltä suojaa. Suomi on hereillä, mutta tarvitaan vielä se varmistus jo nyt: NATO-maissa on rauha, vaikka ne olisivat rikollisvaltio Venäjän naapurimaita.

• moloch_horridus kirjoitti:

Vaikka olet suomalainen, keskustelutyylisi on taattua Venäjän tiltun tasoa. Keksit minulle kuvitteellisia pelkotiloja ja väität minua muka epäisänmaalliseksi ja luulet tietäväsi, kuinka toimisin kriisitilanteessa ja perustelusi Suomen NATO-jäsenyyttä vastaan olivat pelkästään kökköjä.

Toistan, ettei se, että haluan Suomen liittyvän NATO:on perustu pelkoon, vaan järkeen. Sinä et ole tajunnut, millainen uhka on epävakaa ja arvaamaton kleptokraattiseen diktatuuriin vajoamassa oleva Venäjä, joka on hyökännyt jo useaan liittoutumattomaan naapurimaahansa. Minä olen. Ja onneksi myös presidenttimme ja hallituksemme laatima turvallisuuspoliittinen selonteko tunnistaa tuon uhkakuvan ja sen mikä meitä siltä suojaa. Suomi on hereillä, mutta tarvitaan vielä se varmistus jo nyt: NATO-maissa on rauha, vaikka ne olisivat rikollisvaltio Venäjän naapurimaita.

Tuosta jäi sana pois:

"väität minua muka epäisänmaalliseksi maanpetturiksi"

On pelkästään suurta tyhmyyttä syyttää Suomen NATO-jäsenyyttä haluvia epäisänmaallisiksi maanpettureiksi, kun juuri me olemme isänmaallisia ja haluamme Suomen saavan elää jatkossakin rauhassa rikollisvaltio Venäjän naapurina. Kaikkien pitäisi ihan helposti ymmärtää, ettei Suomi yksin voi mitenkään kriisitilanteessa tai jopa sodassa lopulta pärjätä ydinasevaltio Venäjälle, vaan yksin ilman liittolaisia joutuisimme alistumaan sen tahtoon, vaikka kuinka taistelisimme viimeiseen mieheen ja hengenvetoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi venäläisille epäedullisia pitkään keskusteltuja ketjuja häviää? Ei siis suljeta täyteen keskusteltuina, vaan yksinkenkertaisesti häviävät. Samasta aihepiiristä venäläisille myönteinen ketju saa jatkaa.

• Anonyymi

Niin, olet venäläinen suomalaiseen makuun. Selvästi yli puolet suomalaisista on samaa mieltä kanssasi.

• Anonyymi

En kyllä ole ollut havaitsevinani sellaista.

PS Olenko venäläinen kun käytin sanaa "havaitsevinani"?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, olet venäläinen suomalaiseen makuun. Selvästi yli puolet suomalaisista on samaa mieltä kanssasi.

Ehei. Vain muutama kymmen Bäckmanin suomalaista seuraajaa hyväksyy sen, että Venäjältä tullaan valehtelemaan suomalaisille Venäjän puolesta esiintymällä suomalaisena.

• Anonyymi

Älä ole moloch huolissasi. Kansainvälinen tribunaali istuu ja Bellingcat lyö siellä sellaiset rätingit pöytää, että Venäjän on pakko olla syyllinen.

Odotamme tuomiota ja tällä kertaa ei aihetodistelu riitäkään.

• Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ole ollut havaitsevinani sellaista.

PS Olenko venäläinen kun käytin sanaa "havaitsevinani"?

Tuskin, mutta selvästikään et käy täysillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä ole moloch huolissasi. Kansainvälinen tribunaali istuu ja Bellingcat lyö siellä sellaiset rätingit pöytää, että Venäjän on pakko olla syyllinen.

Odotamme tuomiota ja tällä kertaa ei aihetodistelu riitäkään.

Bellingcat ei osallistu tuohon oikeudenkäyntiin venäläisiä MH17:n venäläisiä alasampujia kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja riittää kun tiltu valehtelee. NATO:n asialle on vahingollista, jos moloch horridus on sen pätevin puolesta puhuja 24 alustalla.

Kuvittelepa, että joku koulutettu ihminen eksyisi lukemaan näitä saatanallisia säkeitä.
        Voisi kohotella kulmiaan molon todisteluista.

• Anonyymi

No Navalnyi ei varmaankaan haaveile imperialistisesti entisistä Venäjän rajoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja riittää kun tiltu valehtelee. NATO:n asialle on vahingollista, jos moloch horridus on sen pätevin puolesta puhuja 24 alustalla.

Kuvittelepa, että joku koulutettu ihminen eksyisi lukemaan näitä saatanallisia säkeitä.
        Voisi kohotella kulmiaan molon todisteluista.

"Ja riittää kun tiltu valehtelee."

Niin, siitä tunnistaa tiltun.

"NATO:n asialle on vahingollista, jos moloch horridus on sen pätevin puolesta puhuja 24 alustalla."

Tuskin olen, täällä on useita minua parempia kirjoittajia.

"Kuvittelepa, että joku koulutettu ihminen eksyisi lukemaan näitä saatanallisia säkeitä.
        Voisi kohotella kulmiaan molon todisteluista."

Sen sijaan tiltut näkevät niistä punaista, kun eivät niitä kykene kumoamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No Navalnyi ei varmaankaan haaveile imperialistisesti entisistä Venäjän rajoista.

Aha, No hyvä niin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Juuri näin. Tiltut luulevat, että he esittävät mielipiteitä valehdellesaan. Mielipide voi esimerkiki olla, että oli väärin, että Venäjä ampui alas MH17-koneen ja jopa sekin olisi mielipide, että se olisi ollut oikein, mutta sen kiistäminen, että Venäjä sen ampui alas, on valehtelemista faktoista eikä mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä sinä nyt vain näytät pelkäävän jopa omaa varjoasikin todella paljon ja kovasti."

No niinhän säkin teet. Eikös sulle ihan todistetusti eräs nimim. antanut reilusti palstalla tarkan paikan ja ajan, mihin ilmaantua?.
        Ajankohdan jälkeisinä päivinä sulta kovasti kyseltiin, että mikä esti menemästä ... .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinhän säkin teet. Eikös sulle ihan todistetusti eräs nimim. antanut reilusti palstalla tarkan paikan ja ajan, mihin ilmaantua?.
        Ajankohdan jälkeisinä päivinä sulta kovasti kyseltiin, että mikä esti menemästä ... .

Onko sinulla todellakin nyt ihan kaikki asiat kunnossa ja hyvin?

Vai onko se mielialalääkityksesi nyt taas vain pettänyt todella pahasti?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla todellakin nyt ihan kaikki asiat kunnossa ja hyvin?

Vai onko se mielialalääkityksesi nyt taas vain pettänyt todella pahasti?

Keksitkö ihan itse tuon ratkiriemukkaan jutun lääkityuksestä vai käytitkö vain kymmeniä vuosia vanhaa vitsiä?

• moloch_horridus kirjoitti:

Keksitkö ihan itse tuon ratkiriemukkaan jutun lääkityuksestä vai käytitkö vain kymmeniä vuosia vanhaa vitsiä?

Hups, eihän se ollutkaan minulle tuo viesti.

• Anonyymi

Mikäs sinua nyt taas kerran noin kovasti harmittaa? :-)))

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sinua nyt taas kerran noin kovasti harmittaa? :-)))

Ei mikään. Miksi ihmeesssä luulit niin? Kuuletko myös muita harhoja?

• Anonyymi kirjoitti:

Ahaa. Tiltu yrittää olla hauska. Valitettavasti et oikein onnistunut tälläkään kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansantalon pikku jorma omaa selvästi vuosien kokemuksen kyseisestä asiasta.

• Anonyymi

Ehei. Vain muutama kymmen Bäckmanin suomalaista seuraajaa hyväksyy sen, että Venäjältä tullaan valehtelemaan suomalaisille Venäjän puolesta esiintymällä suomalaisena.

Yli 140-miljoonan kansasta piisaa propagandatrolleja istutettavaksi kaikenmaailman keskustelupalstoillekin. Maailmassa kaikenkaikkiaan alle 200 valtiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli harhat siis vaivaavat sinua kovasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kun koko saitti on hänen kansaan erimieltä."

BUAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA !!!!!!!. Lopeta tuo mielikuvituskavereillas kehuminen !.

Ei tasan muuten ole. Täällä on tuollaisia Suomi-Neidon terveydelle vaarallisia suolistoloisia valvomassa lukuisia patriootteja.

Avainsanat OSINT ja IMINT. :-)

• Anonyymi

Vaikea uskoa että suomalainen niin sokeasti trollaa venäjän valheita, kuin ketjuissa on nähty. Yksikin saa aikaiseksi melkoisen vyöryn, kun sitä kokopäiväisesti tekee.

• Anonyymi

Päästän sinut nyt molokki lepäämään vähäksi aikaa.

Lainaus Molokilta:
        ("""Yksikin saa aikaiseksi melkoisen vyöryn, kun sitä kokopäiväisesti tekee.""")

Ei se näin mennyt. Kyllä siellä oli suurinosa tätä saitin yhteisöä mukana.

• Anonyymi

Venäjän trollit eivät edes jaksa tekeytä muuksu kuin ovat. Silti aika ajoin yritetään väittää, ettei niitä täällä ole. Aika huvittavaa, mutta käsky on varmaan tullut trolliryhmän johtajalta. Ja itse trollityöläiset kirjoittavat mitä käsketään.

Venäjän trolleilla on seuraajinaan myös kotoperäisiä trolleja. Mutta yhtä kaikki. Nato-palstalla myös alkuperäisiä parveilee.

• Anonyymi

Molon opit on uponnut yhteen opetuslapseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molon opit on uponnut yhteen opetuslapseen.

Tuollaisten terveydelle vaarallisten suolistoloisten tunnistamiseen riittää terve maalaisjärki.

• Anonyymi

Lapsellista kuvitella että Venäläiset olisivat jollain mitättömälla natopalstalla maailmassa on miljoonia ja taas miljoonia paljon tärkeimpiä seurattavia palstoja ja sivustoja. Ei Venäläisiäkään joka sivustolle riitä.

• Anonyymi

Juuri näin. Mistäpä tänne Venäläisiä riittäsi , kun ei riitä oikein suomalaisiakaan.
        Natopalstoilla yhteensä pyörii enemmän tai vähemmän aktiivisesti korkeintaan muutamia kymmeniä tyyppejä. Suurin osa käy ajankulukseen paukuttelemassa poskiaan ja muutama
        totisempi väittelee tosissaan.
        Jos näillä sivustoilla joku arvo on , niin se on viihdearvo. Ei näillä kommenteilla
        yhteiskuntaa muuteta eikä osallistuta yhteiskunnalliseen keskusteluun.

• Tänne riittää venäläisiä trolleja jopa kirjoittamaan, kuten vaikkapa nimimerkki IkäväKyllä.

• Anonyymi

Tänne riittää venäläisiä trolleja jopa kirjoittamaan, kuten vaikkapa nimimerkki IkäväKyllä.

Yst. Terv. Uudistusmielinen./ Ikävä kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Yst. Terv. Uudistusmielinen./ Ikävä kyllä.

Höpötät taas pelkkiä typeryyksiä.

• Anonyymi

Nasset kirjoittelevat palstalle ikään kuin siinä toivossa, että heidän kirjoituksensa pystyisi vaikuttamaan natokannatukseen ja huonontamaan suhteita venäläisiin ystäviimme.

Van turha on toiveesa.

• Anonyymi

Tiltut täällä näyttävät uskovan että jos jankkaa gripen,gripen niin puolustusvoimat tekee päätöksen sen nojalla :) :) :)

• Anonyymi

Suojelupoliisin päällikkö uutisissa näkyi varoitelleen Venäjän uhasta ja vaikuttamisyrityksistä. Täällä sivuillakin näkyy noita vaikuttamisyrityksiä.. Natohakemus valmiudestakin jotain mainittiin, toivottavasti siihen ei mene kauaa.

• Anonyymi

Ylen uutisissa. Antti Pelttari puhui kyllä radikalismista ja äärioikeistosta. Ei kyllä maininnut mitään Venäjästä tai Natosta.
        Et sil viisiin.

• Anonyymi

Venäjä on uhka ja mahdollisuus. Aina yhtä aikaa molempia. Ollut, on ja on oleva.

• Anonyymi

Venäjän mielestä ainoa mahdollisuus on uhka!

• Anonyymi

Mistä tiedät Venäjän mielen. Nasseus on peli, jossa ajatuksia ja sanomisia pannaan toisten nimiin, vaikka ne on vain nassen itsensä kehittämiä kuvitelmia.

• Anonyymi

YIT:lle ainakin ollut iso bisnes ja samalla mahdollisuus.
      Venäjä on valtava mahdollisuus ja Suomen taloudella on tarvetta voimakkaisiin piristysruiskeisiin.

Venäjän suurin kullankaivaja Polyus kertoi, että se pyrkii saamaan 100 prosentin omistusoikeuden Sukhoi Log -kultaesiintymään Siperiassa, jonka kooksi arvioidaan 540 miljoonaa tonnia malmia, joka sisältää 40 miljoonaa unssia kultaa.

Ja rahasta ei ole pulaa.

• Anonyymi

Natofaneilla on harhainen käsitys, että venäläiset lukisivat natopalstaa, mutta se nyt on Nato Tiltujen harhoista lievimmästä päästä.

• Anonyymi

Ongelmia on mutta Tiltujen mukaan ei, buahahahahaaaa

Vladimir Putin: Rokotteiden tuotannossa on ongelmia

Venäjän presidentin mukaan tuotantomääriä ei ole vielä saatu riittävälle tasolle.

Venäjän presidentti Vladimir Putinin mukaan maassa kehitettyjen koronavirusrokotteiden tuotannon laajentamisessa on edelleen mittavia haasteita.

Hän kehui investointifoorumilla pitämässään puheenvuorossa Neuvostoliiton aikana perustettuja tutkimuskeskuksia vauhdikkaasta ja tehokkaasta kehitystyöstä.

– Olemme hyvin kiitollisia Gamalein tutkimusinstituutille ja Novosibirskissä toimivalle Vektor-keskukselle. Nämä ovat todella hyviä tuotteita. Sputnik V-rokote ja Vektorin tuote on todettu turvallisiksi ja tehokkaiksi, minkä lisäksi kolmaskin rokote on tulossa, Vladimir Putin sanoi Kremlin tiedotteen mukaan.

– Nyt on vain ratkaistava tuotantomääriin liittyvä haaste. On ilmaantunut tiettyjä ongelmia, jotka liittyvät massatuotannossa tarvittavan kaluston saatavuuteen, Putin jatkoi.

Gamalein kehittämä Sputnik V -rokote on annettava kahdessa erässä, joista toinen noin 21 päivää ensimmäisen rokotekerran jälkeen. Moskovan varapormestari Anastasia Rakovan mukaan jo 10 000 vapaaehtoista on saanut molemmat rokote-erät ilman vakavia sivuvaikutuksia.

The Moscow Times -lehden mukaan osa kliinisiin kokeisiin osallistuneista on saanut syksyn aikana koronavirustartunnan. Marraskuun puolivälissä eli kokeiden päättyessä selviää, kuuluivatko kyseiset henkilöt lumelääkkeen saaneeseen kontrolliryhmään, vai onko Sputnik V:n tehokkuudessa mahdollisesti ongelmia.

Moskovassa noin 2 500 terveydenhuollon ammattilaista ja opettajaa on jo rokotettu. Jos tuotantomääriä saadaan lisättyä, voidaan rokotuksia laajentaa ehkä jo marraskuun puolella.

Venäjällä vahvistettiin perjantaina ennätykselliset 18 238 Covid-19-tartuntaa ja 355 uutta kuolemantapausta.

• Anonyymi

Venäjän presidentin mukaan tuotantomääriä ei ole vielä saatu riittävälle tasolle, koska myös Saksa on rokotettu samalla aineella.

• Anonyymi

Venäjän johto lukee NATO kirjoittajia jatkuvasti tällä palstalla.

Venäjä kertoi että SU-57 koneita rakennetaan satoja ja se on paras kaikista.
      NATO miehet täällä kertoivat että paska kone ja venäläiset uskoivat heti kun se tippui.

Lisäksi NATO miehet täällä kertoivat että Venäjän kuivatelakka uppoaa eikä Kuzze tule enää kuntoon. Se nauratti kovasti Venäjän johtoa.
      Ei naurata enää.

Lisäksi edes politbyroo ei tiennyt että tutkijat kuolivat säteilyyn puuhaillessa venäläisen ohjuksen kanssa.
      Nyt tietävät kun kerroin. Olen NATO mies. Rysäpöksyt on kapalosakkia.

• Anonyymi

Tarkistappa tietosi NATOmies kun vihjailusi ei pidä yhtään paikkaansa

• Anonyymi

Ei vaikuta kovinkaan laadukkaalta suomalainen Natotyyppi , jos tämä edustaa edes keskitasoa.

• Anonyymi

Venäjän toimien puolustelijat ovat selvästi aktivoituneet. Sivuuttavat turvallisuuspoliittiset selonteot, ja hallituksen linjaukset. Käpykaartilaisia, ja hyödyllisiä idiootteja olivat aiemmin. Moloch h. hienoa, olet piikki valeuutisoijien lihassa. Aivan kuten Bellincat.

• LOL. En nyt sentään :).

• Anonyymi

Turvallisuuspoliittiset selonteot ei vastaa ollenkaan valitsevaa todellisuutta muuten kuin että USAn ja NATOn sotalaivat sopimusten vastaisesti surffailee Itämerellä ja Suomen aluevesillä mutta mitä muuta voi odottaa NATOhautomoissa oppinsa saaneilta UPIlta

• Anonyymi kirjoitti:

Turvallisuuspoliittiset selonteot ei vastaa ollenkaan valitsevaa todellisuutta muuten kuin että USAn ja NATOn sotalaivat sopimusten vastaisesti surffailee Itämerellä ja Suomen aluevesillä mutta mitä muuta voi odottaa NATOhautomoissa oppinsa saaneilta UPIlta

Suoman hallinnon, presidentin ja hallituksen yhdessä laatima turvallisuuspoliittinen selonteko ei tiltulle kelpaa, koska siinä kerrotaan totuudenmukaisesti Suomen ja Itämeren turvallisuustilanteen heikentyneen juuri Venäjän toimien vuoksi ja EU:n ja NATO:n olevan keskeinen transatlanttista ja eurooppalaista turvallisuutta ja vakautta edistävä toimija eli Suomen turva. Tiltu ei arvosta lainkaan suomalaista demokratiaa eikä yhteiskuntaa, mutta ei tietenkään todellisudessa halua muuttaa diktatuuriin vajoamassa olevalle Venäjälle.

• Anonyymi

Suoman hallinnon, presidentin ja hallituksen yhdessä laatima turvallisuuspoliittinen selonteko ei tiltulle kelpaa, koska siinä kerrotaan totuudenmukaisesti Suomen ja Itämeren turvallisuustilanteen heikentyneen juuri Venäjän toimien vuoksi ja EU:n ja NATO:n olevan keskeinen transatlanttista ja eurooppalaista turvallisuutta ja vakautta edistävä toimija eli Suomen turva. Tiltu ei arvosta lainkaan suomalaista demokratiaa eikä yhteiskuntaa, mutta ei tietenkään todellisudessa halua muuttaa diktatuuriin vajoamassa olevalle Venäjälle.

Niinistö arvioi, että mikäli Joe Biden valitaan Yhdysvaltain uudeksi presidentiksi, sitoutuisi maa jälleen vahvemmin kansainväliseen sääntöpohjaiseen yhteistyöhön. Hän mainitsee esimerkkeinä jäsenyyden Maailman terveysjärjestössä WHO:ssa ja Pariisin ilmastosopimuksen.

Tästä huolimatta presidentti näkee, että Yhdysvalloissa keskityttäisiin jatkossa enemmän juuri Yhdysvaltoihin itseensä.
        – Maailma on muuttunut – ja ikävä kyllä ei ainakaan parempaan suuntaan, myöntää tasavallan presidentti Sauli Niinistö.
        – Kun on ajateltu, että jollain tavalla nämä kultaiset transatlanttisen ajan vuodet palaisivat... Luulen, ettei siinä tapahdu kuitenkaan kovin merkittävää muutosta, hän sanoo.

– Yhdysvaltojen mielenkiinnon kohteeksi on ihan väistämättä noussut Tyynenmeren alue. Jos Euroopassa on odotettu paluuta johonkin menneeseen, niin sitä ei tulla näkemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinistö arvioi, että mikäli Joe Biden valitaan Yhdysvaltain uudeksi presidentiksi, sitoutuisi maa jälleen vahvemmin kansainväliseen sääntöpohjaiseen yhteistyöhön. Hän mainitsee esimerkkeinä jäsenyyden Maailman terveysjärjestössä WHO:ssa ja Pariisin ilmastosopimuksen.

Tästä huolimatta presidentti näkee, että Yhdysvalloissa keskityttäisiin jatkossa enemmän juuri Yhdysvaltoihin itseensä.
        – Maailma on muuttunut – ja ikävä kyllä ei ainakaan parempaan suuntaan, myöntää tasavallan presidentti Sauli Niinistö.
        – Kun on ajateltu, että jollain tavalla nämä kultaiset transatlanttisen ajan vuodet palaisivat... Luulen, ettei siinä tapahdu kuitenkaan kovin merkittävää muutosta, hän sanoo.

– Yhdysvaltojen mielenkiinnon kohteeksi on ihan väistämättä noussut Tyynenmeren alue. Jos Euroopassa on odotettu paluuta johonkin menneeseen, niin sitä ei tulla näkemään.

Silti Bidenin valinta olis Suomelle suuri etu ja onni. Tiedätkö yhtään asiantuntijaa, joka väittäisi Trumpin valinnan hyödyttävän Suomea?

• Anonyymi

Silti Bidenin valinta olis Suomelle suuri etu ja onni. Tiedätkö yhtään asiantuntijaa, joka väittäisi Trumpin valinnan hyödyttävän Suomea?

Ilkka Kanerva. Suomen kuvalehti. 30.10-2020.
        Hän muistelee neljän vuoden takaista tilannetta, jolloin Suomessa oltiin ennen presidentinvaaleja varmoja Hillary Clintonin voitosta, mutta vaalitarkkailijana toiminut Kanerva näki asian rapakon takana toisin.

”Jos Trump voittaa, niin jotenkin ajattelisin, että hänellä ei ole tarvetta niin radikaaleihin linjauksiin ja kannanottoihin kuin ensimmäisellä kaudellaan. Ei olisi tarvetta sellaiseen itsetarkoitukselliseen profiilin nostoon, jonka vaikutukset ovat aika kyseenalaisia monin paikoin”, Kanerva arvioi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilkka Kanerva. Suomen kuvalehti. 30.10-2020.
        Hän muistelee neljän vuoden takaista tilannetta, jolloin Suomessa oltiin ennen presidentinvaaleja varmoja Hillary Clintonin voitosta, mutta vaalitarkkailijana toiminut Kanerva näki asian rapakon takana toisin.

”Jos Trump voittaa, niin jotenkin ajattelisin, että hänellä ei ole tarvetta niin radikaaleihin linjauksiin ja kannanottoihin kuin ensimmäisellä kaudellaan. Ei olisi tarvetta sellaiseen itsetarkoitukselliseen profiilin nostoon, jonka vaikutukset ovat aika kyseenalaisia monin paikoin”, Kanerva arvioi.

Ei Kanervakaan tuossa väitä, että Trumpin valinta hyödyttäisi Suomea.

• Anonyymi

Ei Kanervakaan tuossa väitä, että Trumpin valinta hyödyttäisi Suomea.

No ei se Ile ainakaan näin sanonut: (Silti Bidenin valinta olis Suomelle suuri etu ja onni.)
        Niin kuin kommentoit.
        On tossa nyt sentää jotain eroa. Vaikka kuinka aloittaisit jankaamisen.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei se Ile ainakaan näin sanonut: (Silti Bidenin valinta olis Suomelle suuri etu ja onni.)
        Niin kuin kommentoit.
        On tossa nyt sentää jotain eroa. Vaikka kuinka aloittaisit jankaamisen.

Eihän Kanerva tuossa lainkaan kommentoinut sitä, mitä Trumpin valinta Suomen kohdalla merkitsisi. Veikkaan, että hän on samaa mieltä kanssani.

• Anonyymi

Eihän Kanerva tuossa lainkaan kommentoinut sitä, mitä Trumpin valinta Suomen kohdalla merkitsisi. Veikkaan, että hän on samaa mieltä kanssani.

Veikkaan, että hän on samaa mieltä kanssani.

No nyt ei jää varmasti kenellekkään epäselväksi. Miksi sinä jankaat ja jankaat. Täysin selvää asiaa. Sillä on myös nimi. ( Narsismi )

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt ei jää varmasti kenellekkään epäselväksi. Miksi sinä jankaat ja jankaat. Täysin selvää asiaa. Sillä on myös nimi. ( Narsismi )

Älä höpötä taas typeryyksiä. Kanerva puhuu tuossa haastatelussa myös USA:n vaalituloksen merkityksestä Suomelle ja Euroopalle:

"Yhdysvaltain vaalituloksella on Kanervan mukaan vaikutusta Suomen ja Yhdysvaltain sekä Euroopan ja Yhdysvaltain välisiin suhteisiin.

”Toivoisi, että epävarmuus hälvenisi.”

Se ei hälvene Trumpin aikana, vaan on vain lisääntynyt, kuten Kanerva vihjaa.

"Hän toivoo, että Atlantin valtameri pystyttäisiin pitämään ”vuorovaikutuksen merenä”.

”Sillä on iso merkitys Euroopan turvallisuudelle. Samalla se on Nato-meri. Tässä suhteessa Euroopan unionin ja Natonkin keskinäinen suhde on siinä silloin puntarissa. Jatkuvuutta pitäisi edustaa tässä mielessä."

Trump ei edusta jatkuvuutta USA:n suhteissa NATO:on, kuten kaikki tietävät.

• Anonyymi

Älä höpötä taas typeryyksiä. Kanerva puhuu tuossa haastatelussa myös USA:n vaalituloksen merkityksestä Suomelle ja Euroopalle:

"Yhdysvaltain vaalituloksella on Kanervan mukaan vaikutusta Suomen ja Yhdysvaltain sekä Euroopan ja Yhdysvaltain välisiin suhteisiin.

”Toivoisi, että epävarmuus hälvenisi.”

Se ei hälvene Trumpin aikana, vaan on vain lisääntynyt, kuten Kanerva vihjaa.

"Hän toivoo, että Atlantin valtameri pystyttäisiin pitämään ”vuorovaikutuksen merenä”.

”Sillä on iso merkitys Euroopan turvallisuudelle. Samalla se on Nato-meri. Tässä suhteessa Euroopan unionin ja Natonkin keskinäinen suhde on siinä silloin puntarissa. Jatkuvuutta pitäisi edustaa tässä mielessä."

Trump ei edusta jatkuvuutta USA:n suhteissa NATO:on, kuten kaikki tietävät.

("Trump ei edusta jatkuvuutta USA:n suhteissa NATO:on, kuten kaikki tietävät.")
        Tämä on sinun käsitys asiasta. Ei varmaan Ilen. Koska hän ei ole näin sanonut.

Näin sanoi Ile. ("”Jos Trump voittaa, niin jotenkin ajattelisin, että hänellä ei ole tarvetta niin radikaaleihin linjauksiin ja kannanottoihin kuin ensimmäisellä kaudellaan. Ei olisi tarvetta sellaiseen itsetarkoitukselliseen profiilin nostoon, jonka vaikutukset ovat aika kyseenalaisia monin paikoin”, Kanerva arvioi.")

Nyt kun kaivat sen kohdan haastattelusta jossa hän sanoo ajatelleensä (Silti Bidenin valinta olis Suomelle suuri etu ja onni.) Niin varmaan itsekkin ymmärrät miltä nimikeeltä vältyt.

• Anonyymi kirjoitti:

("Trump ei edusta jatkuvuutta USA:n suhteissa NATO:on, kuten kaikki tietävät.")
        Tämä on sinun käsitys asiasta. Ei varmaan Ilen. Koska hän ei ole näin sanonut.

Näin sanoi Ile. ("”Jos Trump voittaa, niin jotenkin ajattelisin, että hänellä ei ole tarvetta niin radikaaleihin linjauksiin ja kannanottoihin kuin ensimmäisellä kaudellaan. Ei olisi tarvetta sellaiseen itsetarkoitukselliseen profiilin nostoon, jonka vaikutukset ovat aika kyseenalaisia monin paikoin”, Kanerva arvioi.")

Nyt kun kaivat sen kohdan haastattelusta jossa hän sanoo ajatelleensä (Silti Bidenin valinta olis Suomelle suuri etu ja onni.) Niin varmaan itsekkin ymmärrät miltä nimikeeltä vältyt.

Kirjoitat taas pelkkiä typeryyksiä, jotka eivät ansaitse kommenttia. En viitsi vääntää sinulle aivan kaikkea rautalangasta.

• Anonyymi

Kirjoitat taas pelkkiä typeryyksiä, jotka eivät ansaitse kommenttia. En viitsi vääntää sinulle aivan kaikkea rautalangasta.

Musta on mukavaa välillä olla typerä.

Yst. Terv. Uudistusmielinen / Ikävä kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten niin välillä?

• Anonyymi

Miten niin välillä?

Eihän Natsi-Venäjä ole ollut koskaan muuta kuin äärimmäisen tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välillä .... ??????????????????????

Umpitollo, ikävä kyllä ..... Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo suomen kielioppi on kieltämättä hieman kimurantti, kuten kaksoiskonsonanttien käyttö oikeassa paikassa, oikeaan aikaan.

Oikea taivutusmuoto olisi ollut "jankkaat".

Suomi-Neidon terveydelle vaarallinen suolistoloinen GULAG:ille, uudelleenkoulutukseen. :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo suomen kielioppi on kieltämättä hieman kimurantti, kuten kaksoiskonsonanttien käyttö oikeassa paikassa, oikeaan aikaan.

Oikea taivutusmuoto olisi ollut "jankkaat".

Suomi-Neidon terveydelle vaarallinen suolistoloinen GULAG:ille, uudelleenkoulutukseen. :-)

Siinä lause ((Vaikka kuinka aloittaisit jankaamisen.))
        Sijoitaisitko tähän nyt sen mainitsemasi (("jankkaat".))
        Älupää.

• Anonyymi

Aivoton Nazze ei osaa ajatella omilla aivoilla eikä huomaa että selonteko ei kohtaa todellisuutta mutta Nazzen luoman todellisuuden mukainen

• Anonyymi kirjoitti:

Aivoton Nazze ei osaa ajatella omilla aivoilla eikä huomaa että selonteko ei kohtaa todellisuutta mutta Nazzen luoman todellisuuden mukainen

Tiltu elää vieläkin omassa mielikuvitustodellisuudessan, mutta tässä reaalimaailmassa Suomen hallinnon, presidentin ja hallituksen yhdessä laatimassa turvallisuuspoliittisessa selonteossa kerrotaan totuudenmukaisesti Suomen ja Itämeren turvallisuustilanteen heikentyneen juuri Venäjän toimien vuoksi ja EU:n ja NATO:n olevan keskeinen transatlanttista ja eurooppalaista turvallisuutta ja vakautta edistävä toimija eli Suomen turva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä lause ((Vaikka kuinka aloittaisit jankaamisen.))
        Sijoitaisitko tähän nyt sen mainitsemasi (("jankkaat".))
        Älupää.

Älä ala viisaammilles ...

• Anonyymi

Kun NASTO mies puhuu niin kansantalon poikanen kastelee pöksynsä ja menee rappusten alla häpeämään.

• Anonyymi

jossa jo NASTOmies on jo piilossa

• Anonyymi

Yandexilla ei lueta kuin Sputnikkia.

• Anonyymi

Putkonen ja Bäckman ovat aivottomia putinisteja, mutta siitä huolimatta ihmettelen, että he luulevat tänne kirjoittamalla saavansa suomalaisia enemmän natovastaisiksi.

• Anonyymi

Ei täällä on Putkosta ja Bäkmania näkynyt ja he puhuu järkevämpiä kuin surkea NATOnazze

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä on Putkosta ja Bäkmania näkynyt ja he puhuu järkevämpiä kuin surkea NATOnazze

Ei bätmania eikä putkusta ole täällä näkynyt koska kuvaruudussa ei näy naamaa

• Anonyymi

Naton harhaisuus kattaa kaiken hölmöilyn.

• Anonyymi

Neuvosto-ohjukset – Joulun rauhankynttilöitä!

• Anonyymi

Naton vainoharhaisuus kattaa kaiken hölmöilyn.

• Anonyymi

Kielimuuri nääs.

Nassella on muutamia defenssejä, josta hän ei suostu luopumaan. Funtamentaalisin väite on se, että hänen kanssaan eri mieltä olevat täytyy olla venäläisiä, vaikka väittämä on absurdi. Tämä lukkiuma kyllä syö muutakin Naton puolesta sanottua.

Se osoittaa sen, että naton kannattaja ei toimi faktojen, vaan tunteidensa varassa.

• Haha. Pelle. Eihän kukaan luule, sitä mitä sinä väität. Suurin osa suomalaista vastustaa NATO-jäsenyyttä, eivätkä he ole venäläisiä. Eikä edes täällä esiintyvistä Venäjän puolesta valehtelevista tiltuista suurin osa ole venäläisiä, vaan ihan ehtoja harhautuneita suomalaisia. Venäläisiä on vain muutama ja heidät kyllä tunnistaa helposti mm. kirjoitustyylistä tai esim. siitä, että he ovat opiskelleet neuvostoliittolaista tai venäläistä "historiaa". Sinö itse et siis toimi faktojen vaan omien harhaluulojesi varassa, vaikka syyttelet siitä muita. LOL.

• Anonyymi

Haha. Pelle. Eihän kukaan luule, sitä mitä sinä väität. Suurin osa suomalaista vastustaa NATO-jäsenyyttä, eivätkä he ole venäläisiä. Eikä edes täällä esiintyvistä Venäjän puolesta valehtelevista tiltuista suurin osa ole venäläisiä, vaan ihan ehtoja harhautuneita suomalaisia. Venäläisiä on vain muutama ja heidät kyllä tunnistaa helposti mm. kirjoitustyylistä tai esim. siitä, että he ovat opiskelleet neuvostoliittolaista tai venäläistä "historiaa". Sinö itse et siis toimi faktojen vaan omien harhaluulojesi varassa, vaikka syyttelet siitä muita. LOL.

Molo itse on harhautunut NATOlaiseksi ja muut kannattaa itsenäistä Suomea ilman NATOn ylivaltaa eli isäntämaasopimus on purettava.

• Anonyymi kirjoitti:

Molo itse on harhautunut NATOlaiseksi ja muut kannattaa itsenäistä Suomea ilman NATOn ylivaltaa eli isäntämaasopimus on purettava.

Suomen NATO-jäsenyys varmistaisi itsenäisyytemme säilymisen roistovaltio Venäjän vierellä. NATO-jäsenyys ei merkitse itsenäisyyden menettämistä sen eenmpää kuin NATO:n ylivallan alaiseksi jutumistakaan. Tiltu yrittää selittää, että nuo 30 NATO-maata eivät muka olisi itsenäisiä. Ja isäntömaasopimuskin on Suomen turva Venäjää vastaan, joten tiltu haluaa tietenkin siitä eroon.

• Anonyymi

Suomen NATO-jäsenyys varmistaisi itsenäisyytemme säilymisen roistovaltio Venäjän vierellä. NATO-jäsenyys ei merkitse itsenäisyyden menettämistä sen eenmpää kuin NATO:n ylivallan alaiseksi jutumistakaan. Tiltu yrittää selittää, että nuo 30 NATO-maata eivät muka olisi itsenäisiä. Ja isäntömaasopimuskin on Suomen turva Venäjää vastaan, joten tiltu haluaa tietenkin siitä eroon.

Venäjä ei uhkaa Suomea vaikka NATO toitottaa sitä Venäjäuhkaa ja isäntämaasopimuksessa Suomesta tuli NATOn palvelija mutta sitähän ei Nazze tunnusta

• Anonyymi kirjoitti:

Venäjä ei uhkaa Suomea vaikka NATO toitottaa sitä Venäjäuhkaa ja isäntämaasopimuksessa Suomesta tuli NATOn palvelija mutta sitähän ei Nazze tunnusta

Et sinä sitä tiedä uhkaako Venäjä tulevaisuudessa Suomea vai ei. Ethän kyennyt ennustamaan sitäkään, että Venäjä hyökkää Ukrainaan, valtaa siltä alueita ja sotii siellä edelleen jo seitsemättä vuotta. Niin kauan kuin Venäjä ei noudata kansainvälisiä lakeja ja itse solmimiaan kansainvälisiä ja kahdenvälisiä sopimuksia ja sitä johtaa arvaamaton dikttaattori, ei ole mitään takeita siitä, ettei se uhkaisi myöhemmin myös Suomea. Ja siksi Suomen pitäisi nyt liityä NATO:on. NATO-maissa on rauha, vaikka ne olisivat Venäjän naapurimaita.

• Anonyymi

Olisi mukavaa jos lukisivat. Näin kolmekymppisenä bi miehenä näen monesti unia Vladimirista.
      Siinä mies joka herättää minut henkiin.

• Anonyymi

Epätoivoinen yritys Nazzelta esittää Putinia homoksi

• Anonyymi

Venäjän trollit yrittävät puhua venäläisten pelosta. Ei venäläisiä tarvitse pelätä. Mutta vain typerys jättäisi ottamatta huomioon, että Venäjä on valtio joka voi aseellisesti hyökätä naapurimaihin.

Natoon!

• Anonyymi

Jokainen maa voi aseellisesti hyökätä naspurimaihin ettei se ole peruste NATOon liittymiselle.ja myös NATO voi hyökätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen maa voi aseellisesti hyökätä naspurimaihin ettei se ole peruste NATOon liittymiselle.ja myös NATO voi hyökätä

Puolustusliitto Naton jäsenyys on sitoutumista jäsenten yhteiseen puolustukseen; "hyökkäys yhtä vastaan on hyökkäys kaikkia vastaan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolustusliitto Naton jäsenyys on sitoutumista jäsenten yhteiseen puolustukseen; "hyökkäys yhtä vastaan on hyökkäys kaikkia vastaan".

Niin mutta mitä on NATOn hyökkäys yhtä vastaan

• Anonyymi

Tässä mololle niitä järkisyitä miksi emme mene Natoo.

Meillä on rauha ja hyvä olla. Miksi lisäisimme vastakkain asettelua ja agressioita ja rajoittaisimme ulkopoliittista vapauttamme Jollain Natoon liittymisellä.
      Samalla asettumalla jonkun ulkopuolisen tahon ohjaamisen alaiseksi tahoksi.
      Asioissa jotka pystymme kyllä itsekkin ratkaisemaan.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      11713
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      2717
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      2082