Aihe

Jättitappiot - Taavettii likkuu äkäisenä Kokkolassa

Anonyymi

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taavetti teki isot tappiot pitkävedossa, mutta naapuripitäjällä Kaustisella joku tuuriperse lottosi itselleen 14 miljoonaa verotonta. Kyllä Taavettia koetellaan..

• Anonyymi

Kaustisella on nähty vanhanmallinen farmarivolvo kiertelemässä tämän lottovoittajan julkistamisen jälkeen.
        Sekavan oloinen mieshenkilö miesten nahkavyö kädessä on nähty mm. paikallisessa alkossa, leipomossa ja marketissa klo 21 jälkeen, jolloin siellä on elintarvikkeita -60% alennuksella ja koko ostoskärry oli täynnä alennus tuotteita.
        Farmarivolvo on nähty paikallisen järven rannalla olevan kesämökin pihassa ja savupiipusta on nähty nousevan savua.
        Taavetti ilmeisesti etsii kuumeisesti lottopotin voittajaa nahkainen vyö mukanaan.

• Anonyymi

Nyt loppui velanantaminen Taavetille. Eihän se hillitse yhtään pelaamistaan. Kymppitonnin se pelasi viikonlopun aikana kun veteli kaikki rivit satasen panoksella sisään ja kaikki kusahti.

• Anonyymi

Vettihän ei voi saada enää mistään pankista tai pikavippifirmasta rahaa kun sillä on menny luottotiedot pysyvästi. Taavetti varastaa pelirahat vaikka taaperon nyrkistä jo näkee yhdenkin setelin jossain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vettihän ei voi saada enää mistään pankista tai pikavippifirmasta rahaa kun sillä on menny luottotiedot pysyvästi. Taavetti varastaa pelirahat vaikka taaperon nyrkistä jo näkee yhdenkin setelin jossain.

Taavetin maaninen "anna mulle rahaa" katse on pistävä ja pelottava.

• Anonyymi

Taavetti liikkuu Kokkolan metsissä nelinkontin kuin karhu konsanaan. Taavetti on ärsytettynä hyvin vihainen, mutta rauhoittuu heti kun sille heittää ison setelinipun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      226
      14825
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13448
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9075
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      41
      6486
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      237
      3802