Aihe

Kokkolan Taavetti voitti jättipotin

Anonyymi

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikea Kokkolan Taavetti möyrii metsissä ja soilla etsien kivien ja kantojen alta vastauksia eri otteluiden voittajiin. Saalis on yllättävää kyllä ollut hyvin laiha.

• Anonyymi

Vieläkö Taavetti lukee Svenskafansia? Sieltähän hän ammensi eväät voitolliseen vedonlyöntiin, ennen kuin Teppo ilmestyi palstalle ja tuhosi Taavetin mielenterveyden, minkä jälkeen Taavetti on tehnyt pelkkää tappiota.

tiedättekyllä

• Anonyymi

On tainnu artikkelit mennä maksullisiksi. Muistan kun Edi Pejcicillä alkoi vihjeet kusta IS:n vihjeosiossa niin tämä heebo päätteli, että on sopiva hetki ruveta maksuttamaan vihjeistä. Vieläkö olisi pitänyt maksaa niistä aina kusevista "ideoista".

Edi sai joskus isoja kertoimia kiinni ja siitä tuli takuulla nuhteita Veikkaukselta, koska monet peesaili vihjeet. Edi teki työtä käskettyä ja vetovihjeet olivat ilmaisvihjeiden aikakauden lopussa ihan täyttä paskaa.

• Anonyymi

Veikkauksen mafioosot kävivät nuhetelemassa Ediä, että veikkaus on konkurssissa, jos jatkaa samaan tyyliin, jolloin Edin ainoat osuvat vihjeet olivat 1,02 kertoimisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      275
      19421
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13913
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      344
      10451
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      71
      7675
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      362
      4707