Aihe

NÄIN SANOO HERRA JUMALA

"Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt. 
Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."

Tästä maasta hän löysi yhden.

18

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapahtui  8.11.1988 .

Kolmen vuoden ja kolmen kuukauden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen, heräsin yöllä kello 3.30, kun makuuhuone oli täynnä kirkasta valoa. Hetken sitä katsellessa kuulen tutun miehen äänen:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
      Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
      Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa.
      Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!"

Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:

"Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

"Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle - ei vaimolle:

"Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 32 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:
      "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.
      Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

• Anonyymi

Kivat sulle!

• Tämäkö on sinulle kivaa:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
        He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi ja saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Noutaja se tulee Teuvollekin.
         Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
        On aika tehdä valmisteluja.
        Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
        Siskon poika tulee."

• 32 vuotta olen minäkin etsinyt:

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
      Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

Viimeiset pari vuotta täällä:

https://www.facebook.com/teuvo.suni/

Se on julkinen profiili, jota kaikki saavat vapaasti lukea, eikä kenenkään tarvitse pelätä pappiensa vihaa, jos saisivat tietää, että tuokin on Teuvo Sunin kaveri.

Vain kolme kaveria olen saanut.

• Anonyymi

Linnasta vapautumisen tähden uskoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Linnasta vapautumisen tähden uskoon.

Mihin uskoon mahdoit päätyä?

Muutama vuosi sitten muuan Kuopion vankilassa murhista syytetty kirjoitti raamattukeskustelussa:

Vankilana ortodoksi pappi sanoi hänelle: "Jos liityt ortodokseihin, hän antaa sinulle tekemäsi kaksi murhaa anteeksi."

Ja hän liittyi.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mihin uskoon mahdoit päätyä?

Muutama vuosi sitten muuan Kuopion vankilassa murhista syytetty kirjoitti raamattukeskustelussa:

Vankilana ortodoksi pappi sanoi hänelle: "Jos liityt ortodokseihin, hän antaa sinulle tekemäsi kaksi murhaa anteeksi."

Ja hän liittyi.

Anekauppa toimii aina! 👍😂

• Anonyymi kirjoitti:

Anekauppa toimii aina! 👍😂

Niin se toimii aina siellä, missä uskoa haetaan palkkapaimenilta:

"Kun seteli haaviin tipahtaa, niin sielu taivaaseen livahtaa."

"Kun pano tilille tapahtuu, niin sielu taivaaseen asettuu."

• Miten minä pystyin 48 vuotiaaksi asti noudattamaan tätä Jeesuksen tärkeintä pelastuskäskyä, vaikka en tästä mitään tiennyt:

"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

Jos en olisi jo äitini kohdussa tullut pelastukseen valituksi, en varmasti olisi pystynyt tuotakaan käskyä noudattamaan.
      Mutta Jumalapa onkin ihmistä ovelampi, kun salli minun syntyä aviottomana köyhän äidin esikoisena, kärsimään häpeää ja tuskaa.
      Joka alkoi 8-vuotiaana, kun olimme palanneet evakosta Ylämaalle Leinon kylään, lähelle rajan taakse jäänyttä papan ja äidin kotia.

Kesällä pyhäkoulussa sain kuulla, ettei taivaassa ole ketään isätöntä.
      Se oli hyvä asia isättömyyden tuskasta kärsivälle pojalle.
      Mutta sitten tuli kylvää vettä suoraan niskaan, kun tuo Isä kostaa vanhempien pahoja tekoja monen sukupolven päähän.

Ja minä olin juuri tuo koston kohde. Siitä hetkestä aloin vihata Jumalaa, ja se sai sinettinsä heti kun koulu alkoi. Olin jo ajatuksissani pitkään toivonut, ettei kukaan ikinä kysyisi minulta isän nimeä, koska en ilman itkua olisi voinut vastata: Minulla ei ole isää.
      Nyt se inhottava kysymys tuli, kun heti ensimmäiseksi opettaja kysyi kaikilta isän nimeä. Hädissäni vastasin papan nimen, jolloin koko luokka purskahti nauramaan ja minä itkemään.

Kun esikoistyttäremme syntyi vammaisena ja on koko elämänsä liikkunut pyörätuolin kanssa, minä itkin ja huusin Jumalalle:
      Olisit kostanut minulle vaikka millä tavalla, mutta miksi tälle pienelle lapselle! Meni 30 vuotta, ennen kuin ymmärsin, mikä , Jumalan suunnitelma tässäkin takana oli. Sillä tämä sama toistuu jokaisen vammaisena syntyneen kohdalla:

Opetuslapset kysyivät häneltä: "Rabbi, kuka on tehnyt sen synnin, jonka vuoksi hän on syntynyt sokeana? Hän itsekö vai hänen vanhempansa?"
      Jeesus vastasi: "Ei hän eivätkä hänen vanhempansa. Niin on tapahtunut, jotta Jumalan teot tulisivat hänessä julki."

Kesästä 1945 kesään 1985 oli kulunut 40 vuotta Jumalaa vihaten, joten mikään uskonsuunta ei saanut sydämessäni sijaa, joten myös tämä toinen tärkeä Jeesuksen ilmoitus toteutui elokuun 11. päivänä 1985:

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Käsittämätön oli tämäkin Jumalan suunnitelma, kun minä häntä vihaten tietämättäni rakastinkin hänen Poikaansa Jeesusta Kristusta.

Kaiken sen taustalla, minkä puolesta olen taistellut, kirjaan kirjoittanut ja edelleen taistelen ja kirjoitan, on ainoastaan Pyhän Hengen kutsumus, hänen opetuksensa ja ennen kaikkea näyt, jotka elävinä kuvina nähtyinä kertovat paljon enemmän kuin tuhannet sanat.

"Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni.
      Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen, profeetoille."

Tämä näky on yksi vaikuttavimmista, joka näytettiin kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran syksyllä 1985, kohta Kristuksen opetuslapseksi ottamisen jälkeen. Toisen kerran muutama vuosi myöhemmin hiihtoladulla avaralla suolla.

Ruukin kodissa oli pääsisäänkäynti talon pohjoisella seinustalla. Kodin sillä sivulla oli myös meidän makuuhuone ja vierashuone, jossa oli vuodesohva, piano, kirjahylly ja ikkunan edessä kirjoituspöytä ja pöydällä kirjoituskone ja lankapuhelin. Ikkunasta näkyi metsänreuna noin 20 metrin päässä, nurmikko, jonka keskellä oli lipputanko.

Nurmikon vasemmassa reunassa vanha, tontilla ollut aitta ja oikeassa reunassa rakentamani kellari.

Tuona päivänä, kun vastasin johonkin puheluun, jäin hetkeksi katselemaan ikkunasta ulos, ja sillä hetkellä etupiha oli kuin lentokenttä. Jossa oli pitkä rivi ihmisiä Ensimmäisellä, vasemmalta lukien oli kädessään täysin Musta Raamattu, hän oli Satanisti tai Saatanan palvoja.

Siinä oli pieni "hajurako" pitkään riviin, jossa ensimmäisenä seisoi paavi, ja sitten kaikki muutkin tämän kansan keskelle tulleet eksyttäjät, jokaisella kädessään Raamattunsa.

Sitten taivaalta laskeutui iso musta enkeli, joka meni tervehtimään mustaa Raamattua kädessään pitävää, ja hyvin he tunsivat toisensa. Se jälkeen tuo sama enkeli muuttui iloistavaksi kirkkauden enkeliksi, kun lähti tervehtimään pitkässä rivissä seisovaa joukkoa.

Ja aina kun se siirtyi seuraavan ihmisen eteen, se muutti hieman kirkkautensa astetta, joten jokainen kohtasi hieman erilaisen enkelinsä. Myöhemmin tämä sama näky annettiin talvella lumen peittämällä suolla.
      Siinä oli Jumalan lähettämä raju eksytys koko komeudessaan, ja vasta kirkosta erottuani ja kirjan kirjoitettuani Pyhä Henki aloitti opetuksen siitä, miten tämä raju eksytys sai alkunsa, ja miten Saatana oli jo vuonna 90 valloittanut koko maailman - tietenkin Jeesuksen nimessä, kuten hän Johannekselle ilmoitti:
      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa.

• Anonyymi

Yksi tuhannesta.
      Olen 47 vuotias neitsyt mies ja sinkku.
      Näen näyssäni muurin ja puutarhan sekä sen asukkaan muurin toisella puolen.
      Itse pysyn tällä puolen.
      Tuskin löytyy tämän ikäistä neitsyt naista, sosiaalinen paine kun on niin valtava.

• Älä vaivu epätoivoon.

Jumala ainakin koettelee jokaista, jonka omakseen ottaa. Minuakin hän koetteli peräti 40 vuotta, lähes päivälleen, kesästä 1945 kesään 1985.

Pidä mielessä tämäkin Jeesuksen ehdoton käsky:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni. "

• TeuvoSuni kirjoitti:

Älä vaivu epätoivoon.

Jumala ainakin koettelee jokaista, jonka omakseen ottaa. Minuakin hän koetteli peräti 40 vuotta, lähes päivälleen, kesästä 1945 kesään 1985.

Pidä mielessä tämäkin Jeesuksen ehdoton käsky:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni. "

"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä."

Ylläpidon toiminnassa on tapahtunut ihmeellinen muutos, Vuodesta 2005 lähtein on poistettu yli 5000 viestiä totuudesta. Nyt on poistettu jonkun herjaus tai peräti tappouhkaus.

Profiilissani on tällä hetkellä 1899x20 sivua eli 37980 viestiä totuudesta. Se ion julkinen, joka avautuu, kun Klikkaa sinisellä merkattua nimeäni.

• TeuvoSuni kirjoitti:

"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä."

Ylläpidon toiminnassa on tapahtunut ihmeellinen muutos, Vuodesta 2005 lähtein on poistettu yli 5000 viestiä totuudesta. Nyt on poistettu jonkun herjaus tai peräti tappouhkaus.

Profiilissani on tällä hetkellä 1899x20 sivua eli 37980 viestiä totuudesta. Se ion julkinen, joka avautuu, kun Klikkaa sinisellä merkattua nimeäni.

Joka arvelee sietävänsä totuutta, sitä
        löytyy täältä:

https://www.facebook.com/teuvo.suni/

Se on kaikille julkinen, joten kaveriksi ei tarvitse liittyä, koska minun tehtäväni jokaisen ihmisen kohdalla päättyy tähän Jeesuksen ilmoitukseen:

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

• Anonyymi

kannattaikohan käydä laturissa?Ainakin lääkitys vaihtaa.

• Tuliko kirjoitusvirhe, jos itseäsi ajattelit:

Kannattaisikohan käydä laturissa? Ainakin lääkitys vaihtaa.

Pyhää Henkeä ei saada lääkkeillä.

Eikä valituilta saada Pyhää Henkeä pois lääkkeillä, vaan sillä samalla, millä Pyhän Hengen antajakin tästä maailmasta poistettiin:

Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

• Anonyymi

Jumala etsii miestä. Jumala on siis miehimys, eli homosekualisti.

• Olet oikeassa Saatanan sinulle opettaman uskosi mukaan.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Olet oikeassa Saatanan sinulle opettaman uskosi mukaan.

Jatkan vielä.

Minä ajattelen näin, että Jumala varjelee naisia, joutumasta tapetuiksi ja ihmisten vihaamiksi:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Saatanan ei tarvitse ajatella näin, koska hänen temppeleissään ei pappeja vihta, vaikka olisivat naisiakin, koska:

"Teologiset tiedekunnat ovat Saatanan pääsynagogia."

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      369
      24927
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      320
      6513
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      414
      4827
    4. Niko Ranta-aho aikoi karata Afrikkaan!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/espanjan-poliisi-niko-ranta-aho-suunnitteli-pakoa-afrikkaan-katso-video-poliisin-iskusta-marbellan-asuntoon/804058
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      2498