Aihe

Koronarokote jakeluun USA:ssa - koronauhrit jäänee puoleen miljoonaan

Anonyymi

Hyvä otsikko tiivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan ei tiedä koronauhrien koko määrää kun ne on koronaan liittyviä kuolemia eikä koronan aiheuttamia kuolemia. Se miksi näistä koronaan liittyvistä kuolemista pidetään melua on saada myytyä rokotteita mahdollisimman paljon.

• Anonyymi

Venäjä mainostaa omaa korona lääkettään ja kehuu tehoksi yli 125%, kun mulla se alle parhaimmillaan 95%.
        Ongelmana tässä on, ettei kukaan usko venäläisten lääkkeeseen. Venäjä ei ole koskaan onnistunut kehittää, mitään lääkkeitä.

• Anonyymi

Olen Phizerin konsultti ja haluan sinunkin ottavan rokotteen.

• Anonyymi

Tilastojen mukaan kuolleet on enimmäkseen äärioikeistolaisia, aseistettuja punaniskoja. Siitäkin näkee että luonnonvalinta karsii alkeellisimmat ja kehittymättömimmät yksilöt, ja laji paranee.

• Anonyymi

Miten kirjoituksesi liittyy palstan Nato aiheeseen?

• Anonyymi

Venäjä yrittää myrkyttää NATO maita, korona myrkyllään.

• Anonyymi

NATO:lla on väärät lääkkeet natomaiden kansalaisten puolustamiseen.

• Anonyymi

Hienoa, että Trumppi säästi satoja tuhansiaihmisiä koronakuolemalta. Outoa, että Trumpin mukaan maailman hienoin terveydenhuolto sai tulokseksi väkilukuun suhteutettuna yli 10 kertaa suuremman uhriluvun verrattuna Suomeen. Tämä oli siis Trumpin mukaan pikkuinen kiinalaisflunssa joka hoidetaan. Todellisuudessa pikkuflunssa tappoi enemmän amerikkalaisia kuin toinen maailmansota. Tekeeköhän hollywood kymmeniä elokuvia koronan sankareista ja vaikkapa koronan valtaaman sairaalan miehityksestä?

• Anonyymi

Jännityksellä odotamme Bidenin peliliikkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännityksellä odotamme Bidenin peliliikkeitä.

New Yorkin demokraati kuvernööri Cuomo kielsi rokottamisen koska se on Trumpin jakamaa. Ei ihme että luonnonvalinta karsii alkeelliset amerikkalaiset maapallolta.

• Anonyymi

Trumppi sai miljardien säästöt aikaan,kun ei aloittanut hölmöä köyhien koronalta pelastamis kampanjaa.

Ruotsilla alkaa myös olla taakanjako kohdallaan, jotta se voi ottaa lisää Nato USA:n pakolaisiksi ajamia muslimeja.

• Anonyymi

Kylmä totuus Natomaiden koronatoimista.
        Mitä vähemmän satsauksia koronan ehkäisyyn sitä enemmän menehtyneitä.
        Mutta viidenvuoden kuluttua talous nousee kohisten.
        Pelättävissä on että Suomi ei ihan heti tästä ajasta toivu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      226
      14808
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13445
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9071
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6485
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      237
      3799