Aihe

Onko 08-07 poikia Tuusulasta?

Anonyymi

Hei! Monta kertaa oon yrittäny laittaa näitä juttuja tänne 24 keskusteluun mut ne on hävinny kaikki! Eli oon 08 tyttö ja Tuusulasta. Etsin poikaystävää itelleni mut en vieläkää oo löytäny😔
Eli tahtoisin et olisit komee, mukava ja hoikka! 😊 Tykkään urheilla ja harrastan taitoluistelua. Toivottavasti joku kiinnostuu❤️

11

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enkä nyt jaksa mitää trolleja

• Anonyymi

Kuule, mitä jos vain yrittäisit elää hetkessä? Vaikkei sulla ole poikaystävää vielä niin kyllä se elämä mukavaa voi olla.

• Anonyymi

Ku elämä ei oo mukavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ku elämä ei oo mukavaa

Haluisin ees jotain iloa mun elämään. Ja miks muiden tekemii tyttöystävä/poikaystävä hakemuksii ei poisteta?

• Anonyymi

Usko jo, että sille on ihan syy miksi ne katoaa.

• Tämä ei ole mikään petofiili-setien treffipalsta.

• Anonyymi

Kovasti ne silti yrittää täällä järkkäillä treffejä aina muutaman p.elin fan,tasi,ansa välissä.
        Joku kerta ne kalastaa toisensa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti ne silti yrittää täällä järkkäillä treffejä aina muutaman p.elin fan,tasi,ansa välissä.
        Joku kerta ne kalastaa toisensa. :D

Jos teitä ei kiinnosta nii ei tarvii kommentoida

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos teitä ei kiinnosta nii ei tarvii kommentoida

Milläs estät? Ei täällä henkkareita katsota tai sen enempää kiinnostustakaan.

• Anonyymi

ei ole ja yhteiskunta tappoi heidät

• Anonyymi

Ai sinä vai?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      228
      15136
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13491
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      9231
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6577
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      244
      3881