Onko Maran irakilaistyyppi joka sekaantunut rikoksiin, yhä varattu?

Anonyymi

Netissä puhutaan, asuu yhä varakkaan avopuolisonsa kanssa... onko heillä myös lapsia? Onko tää äijä siis yhä oikeasti varattu? Onkohan sille naiselle mennyt jo viestejä tästä sopasta, onko kommentoinut, ovatko yhdessä vai eronneet?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko joku kevyt lomaromanssi edes riittävä syy erota pitkästä suhteesta?

      • Anonyymi

        Salarakkaana olo on jännää 🇮🇶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salarakkaana olo on jännää 🇮🇶

        Nyt äkkiä " ylläripulla" siitä se onni lähtee.


      • Anonyymi

        Tottakai on


    • Anonyymi

      On lapsia, kaksi, olleet yli 20v yhdessä lasten äidin kanssa, mutta ilmeisesti ovat nyt eronneet. Miehellä c/o osoite enää naisen huvilaan.

      • Anonyymi

        Olipas pitkä avioliitto 20v- nykyaikana harvinaista,on eronnut mies ei naimisissa.


      • Anonyymi

        Samassa osoitteessa ovat.
        Googlaamalla selviää myös muita tietoa.
        Yhdessä ovat.


      • Anonyymi

        Älä puhu potaskaa, sama osoite on.


    • Anonyymi

      Hyvä niin. Onkohan Salarakas syy eroon?

      • Anonyymi

        En usko , ei nyt kukaan salapanon taki eroa, kyllä syyt ovat uhan muualla.


    • Anonyymi

      Kummallista että Ruotsissa tuo että ei ole tuomioita ei ole ongelma, mutta Suomessa siitä että ei ole tuomittu mistään tuli suuri ongelma.

      • Anonyymi

        Kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle?

        Seiskalle ja täällä keskustelijoille tuli ongelma että ei ole tuomittu ja nyt sitten keskustelijat yrittävät väittää että on tuomittu. Ei nyt yhtäkkiä löydy tietoa että mistä on tuomio vaikka rikolliseksi väittävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskalle ja täällä keskustelijoille tuli ongelma että ei ole tuomittu ja nyt sitten keskustelijat yrittävät väittää että on tuomittu. Ei nyt yhtäkkiä löydy tietoa että mistä on tuomio vaikka rikolliseksi väittävät.

        Minä ihmettelen samaa ja täällä on suuremman luokan rikollinen? Miehellä ollut yritys vuodesta 2004.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmettelen samaa ja täällä on suuremman luokan rikollinen? Miehellä ollut yritys vuodesta 2004.

        Joo, uhannut ihmisiä ryöstössä konekiväärillä - tosi kiltti poika. Firma on ovimiespalvelu eli kaikkihan tietää, että poket on isossa maailmassa esim. Helvetin enkeleiden kavereita. Ei yrittäjyys ter kunnon kansalaiseksi, on rikollisiakin yrittäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, uhannut ihmisiä ryöstössä konekiväärillä - tosi kiltti poika. Firma on ovimiespalvelu eli kaikkihan tietää, että poket on isossa maailmassa esim. Helvetin enkeleiden kavereita. Ei yrittäjyys ter kunnon kansalaiseksi, on rikollisiakin yrittäjiä.

        Tää oli hyvä seikka. Kaikki ei vaan tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hyvä seikka. Kaikki ei vaan tajua.

        Mitä sanoo shamaani, muuttaako Marza tulevaisuudessa Bagdadiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sanoo shamaani, muuttaako Marza tulevaisuudessa Bagdadiin?

        Hah,tuskin kuule mies muuttaa minnekään nykyisen naisen luota --ei ainakaan Suomeen.
        Ihmekös mies ei paljon Martinan luona Helsingissä kyläile vaikka asuu Ruotsissa.
        Martina jo miettii avoliittoa rakastunut,onnellinen ,kiitollinen........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmettelen samaa ja täällä on suuremman luokan rikollinen? Miehellä ollut yritys vuodesta 2004.

        Missä tieto omasta firmasta?


    • Anonyymi

      Tämä ihana miljonäärimies tekee Martinan niin onnelliseksi. Hän on ansainnut tämän onnen kaiken sen jälkeen, mitä on kokenut.

      "Tältä näyttää rakastunut nainen." " Suhde on alkuvaiheessa ja on epäreilua toiselle osapuolelle, että se on julkistettu." "Miljonääri antaa väärän kuvan arvoistani." "Take me Back (Ibiza)"

      Huh, huh!

      • Anonyymi

        Mara on tälle miehelle vain tilapäinen loma-seikkailu. Ollut varakkaan avovaimonsa kanssa jo pitkään yhdessä ja taitaa olla yhteinen lapsikin. Kova rikostausta miehellä ja tuskinpa tuo on mikään puhdas pulmunen nykyäänkään.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe