Joskus naista ei vaan tajua

Anonyymi

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 euroa. Yritin selittää että bensaan menee jo se 10 euroa mutta ei tajua. Muutakin käytettyä tavaraa ostaa jossa ei voitolle pääse. Pitää varmaan erota.

172

9471

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta, yhtä typerää on ajella järven rannalle mökille jalastaan, kun sen saman kalan voi saada lähikaupasta. Kyllä ihmiset niin naiset kuin miehet on typeriä. Ei voi kun ihmetellä.

      • Anonyymi

        6 vuotta pyydetty kuhaa pitkin suomee haukia ja Ahvenia tuloo ostin moottori veneenkin.
        Joka vuosi menny mökkiihin ja bensoohin toista tonnia. Enää en usko koko kuhaa edes olevan on mankeloitua Affenia.


      • Anonyymi

        Miten sitä jalastetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitä jalastetaan?

        Jalastetaan eLaskassa????


      • Anonyymi

        Aivan oikein todistat tuosta typeryydestä.
        Kalastus on loistava luontoharrastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein todistat tuosta typeryydestä.
        Kalastus on loistava luontoharrastus.

        Sivusta ...

        Luontoharrastus kyllä, mutta suurimmalla osalla harrastekalastajista se ei ole taloudellisesti perusteltavissa.


      • Anonyymi

        Kalastusluvatkin on niin kalliit, että sillä hinnalla saa monta kiloa kaupan valmiiksi siivottuja kaloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalastusluvatkin on niin kalliit, että sillä hinnalla saa monta kiloa kaupan valmiiksi siivottuja kaloja.

        Saati sitten ne kaikki "varusteet", joita on "pakko" hankkia. Siis ostelkoon, ei se mua haittaa. Ei siinä silti koskaan omilleen pääse, kun aina tarvii hankkia joku uus viehe ja vapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalastusluvatkin on niin kalliit, että sillä hinnalla saa monta kiloa kaupan valmiiksi siivottuja kaloja.

        Itse saalis tai tuotto kun ei oo niin tärkeitä kaikille, kuin esim kalastamisen ja luonnossa olemisen kokemus ja rauhoittava ympäristö. Pää pois rahapensaasta ja metsään rauhottumaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse saalis tai tuotto kun ei oo niin tärkeitä kaikille, kuin esim kalastamisen ja luonnossa olemisen kokemus ja rauhoittava ympäristö. Pää pois rahapensaasta ja metsään rauhottumaan. :D

        Rahasta kai tässä koko alotuksessa oli kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ...

        Luontoharrastus kyllä, mutta suurimmalla osalla harrastekalastajista se ei ole taloudellisesti perusteltavissa.

        Ja meikitkö on? Ja kampaajat? Käsilaukut?......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahasta kai tässä koko alotuksessa oli kyse.

        Ei vaan ylihintaa maksamisesta.


      • Anonyymi

        ei voi kuin ihmetellä tänne kirjoittavien oikeinkirjoitustaitoa. ei osata kirjoittaa sanoja oikein, yhdyssanat ovat aina väärin, välimerkkien käytöstä ei ole tietoakaan. tämä kirjoitustaidon puute yhdistyy helposti alempaan sosiaaliluokkaan. eli se kertoo paljon ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei voi kuin ihmetellä tänne kirjoittavien oikeinkirjoitustaitoa. ei osata kirjoittaa sanoja oikein, yhdyssanat ovat aina väärin, välimerkkien käytöstä ei ole tietoakaan. tämä kirjoitustaidon puute yhdistyy helposti alempaan sosiaaliluokkaan. eli se kertoo paljon ihmisestä.

        No eipä voi kehua sinunkaan tekstintuottoa. Pisteen jälkeen iso kirjain jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saati sitten ne kaikki "varusteet", joita on "pakko" hankkia. Siis ostelkoon, ei se mua haittaa. Ei siinä silti koskaan omilleen pääse, kun aina tarvii hankkia joku uus viehe ja vapa.

        Ja jotkut naiset ostavat monien satasten edestä purkkeja kaikensortin ihmekaunistajia ja näyttävät siitä huolimatta tai juuri niiden vuoksi ihan variksenpelättimiltä!!!!! Vrt. "Saati sitten ne kaikki "varusteet", joita on "pakko" hankkia." :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse saalis tai tuotto kun ei oo niin tärkeitä kaikille, kuin esim kalastamisen ja luonnossa olemisen kokemus ja rauhoittava ympäristö. Pää pois rahapensaasta ja metsään rauhottumaan. :D

        Oikea tulokulma vapaa-aikaan! Käyn usein Jeepillä metsäteillä, eikä minulla ole mitään tarvetta tappaa elukoita, kerätä marjoja saati sieniä. Miksi kaiken mukavan pitäisi olla tuloshakuista pakastimen täyttämistä luonnossakin? Toki marjat maistuvat kädestä suuhun pantuna oikeinkin hyvälle metsässä ja kukat ovat parhaimmillaan teiden vierustoilla jonkin maljakon sijaan.

        Valintani on luonnollisesti Mydiesel biojätenafta ja hiilet päästellään suoraan maastoon kasvua edistämään. 🤠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei voi kuin ihmetellä tänne kirjoittavien oikeinkirjoitustaitoa. ei osata kirjoittaa sanoja oikein, yhdyssanat ovat aina väärin, välimerkkien käytöstä ei ole tietoakaan. tämä kirjoitustaidon puute yhdistyy helposti alempaan sosiaaliluokkaan. eli se kertoo paljon ihmisestä.

        Olet käsittänyt asian aivan väärin, sillä kyse on nimen ommoon viärinkirjoitus taijosta! Ehtii sitä snobbailla tyhjäpäisten kanssa muualla, mutta mielipiteensä jokainen kirjoittakoon mielestään parhaalla tavalla, eikö?


    • Anonyymi

      On paljon sekä miehiä että naisia, jotka eivät ymmärrä ostosten kokonaishintaa.

    • Anonyymi

      Oletan, että on ostanu jostain nettikirppikseltä tai vastaavaa. Ei kai sitä muuten joutuis lähteä hakemaan. Ite en koskaan osta mitään tavaraa tolleen. Ärsyttäviä säätäjiä liian monta noissa piireissä. Kasvien pistokkaita oon joskus kesäaikana ostanu, mutta ne on aina lähetetty kotiin ja homma toiminu hyvin.

      Mutta siis ... ootko varma, että hinta on ollu se ainoo ratkaseva tekijä tossa? Voisin kuvitella, että monella voi olla muitakin syitä. Ite oon joutunu muissa yhteyksissä käymään miehen kanssa keskustelun siitä, että raha ei ole mun ainoa valinta kriteeri. Joskus saatan maksaa jostain enemmän, vaikka ostaakseni sen jotain (mun mielestä) oikeella tavalla toimivalta yrittäjältä tmv. Jos nainen omillaan maksaa, niin mitä se siitä murhetta kannat? Anna sen maksaa mitä tahtoo ☺

      • Anonyymi

        Oletko samaa mieltä miehesi seksin ostosta?

        Kotona saa halvemmalla, mutta mitäs siitä välittää jos omillaan ostaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko samaa mieltä miehesi seksin ostosta?

        Kotona saa halvemmalla, mutta mitäs siitä välittää jos omillaan ostaa??

        No kato kun kaikki miehet ei osta seksiä. Saapi sitä ilmankin 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko samaa mieltä miehesi seksin ostosta?

        Kotona saa halvemmalla, mutta mitäs siitä välittää jos omillaan ostaa??

        Haureus on käskyjen rikkomista ja sovinismi on synti kuten feminismi. Parisuhde on parhaillaan kun siinä on kaksi erilaista tasaveroista kumppania. Onneksi naiset ovat erilaisia kuin miehet, en voisi kuvitellakaan eläväni toisen miehen kanssa yhdessä!


    • Anonyymi

      Jätä se sika.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu :)


      • Anonyymi

        Femakot röhkii karsinoissaan toksisen estrogeenipilven ympäröimänä.


    • Anonyymi

      Ehkä naiselle ei pääasia olekkaan kengät vaan syy vaihtaa muutamaksi tunniksi maisemaa?
      Tuon voi kyllä tehdä taloudellisesti edullisemminkin.

      • Anonyymi

        Ainakin mä vaihtaisin hiton pitkäksi aikaa jos olisin aloittajan puoliso =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin mä vaihtaisin hiton pitkäksi aikaa jos olisin aloittajan puoliso =)

        Tässä voi taas miettiä, että tekeytyykö nainen välillä vähän pöljäksi, saadaksensa hrlpoiten lävitse jonkin toiveensa. Mies saa huvittuneena pudistella päätään ja kirjoitella palstalle ja sai reilusti vapaa-aikaa. Aloittajan tyyppisen miehen kanssa vapaa-aikaa voi muutoin olla vaikea saada. Ehkä vaimo oikeasti kävi hakemassa ne kengät sieltä kaupasta ja todellisuudessa lähti rilluttelemaan muutamaksi tunniksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä voi taas miettiä, että tekeytyykö nainen välillä vähän pöljäksi, saadaksensa hrlpoiten lävitse jonkin toiveensa. Mies saa huvittuneena pudistella päätään ja kirjoitella palstalle ja sai reilusti vapaa-aikaa. Aloittajan tyyppisen miehen kanssa vapaa-aikaa voi muutoin olla vaikea saada. Ehkä vaimo oikeasti kävi hakemassa ne kengät sieltä kaupasta ja todellisuudessa lähti rilluttelemaan muutamaksi tunniksi.

        Siis nainen saa reilusti ylimääräistä vapaa-aikaa.


      • Anonyymi

        kaveri odotti siellä 30km päässä tappihenassa:)


    • Anonyymi

      Ainakin mun muija on addikti ostoksilla käymiseen.

      • Anonyymi

        Meneekö usein törsäysmoodi päälle ? Se on kallista ja lompakolle vaarallista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö usein törsäysmoodi päälle ? Se on kallista ja lompakolle vaarallista .

        Ei sillä ole väliä mutta asuntoon ei mahdu kaikki. Mikään asunto ei riitä jos on ostoaddikti. Se on sairaus eli sieraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö usein törsäysmoodi päälle ? Se on kallista ja lompakolle vaarallista .

        Ympäristöhaitoista nyt puhumattakaan. Jos shoppailee, niin suosittelen käytettyä laatutavaraa! Paita on käytetty kun sen kerran päälleen sovittaa.


    • Anonyymi

      Naisesi halusi vain päästä pois kotoa.

      • Anonyymi

        Hyvä huomio. Noin voi olla joskus. Tarvitsee päästä pois välillä, palatakseen takasin.


    • Anonyymi

      Sitä naisten logiikkaa kaiketi.
      Vaikka aikam onella tuntuu olevan sama asenne muutenkin, muutaman euron alennuksen takia ajetaan vaikka kauaskin kaupoille, eikä tajuta että matkakin maksaa.

      • Anonyymi

        Ei se mitään, kuha vain ämpäri on ilmainen.


      • Anonyymi

        Kuka on sitten käsittänyt asian siten, että tuotteen alennus säästää ilmaisen matkan kulut ja itse matka on tärkeä? Joku lenteli ympyrää kaukomaille ennen koronaa vain palatakseen kotiinsa.


    • Anonyymi

      Olen huomannut saman, vaimo haluu jos jotakin ja pitäis monessa kauppas käydä muutaman kymmenen sentin takia, tulee muka säästöö. Sanon et kun ajetaan noi paikat läpi bensaan menee jo enemmän mitä säästyy vaan se ei oikein uppoo vaimon ajatusmaailmaan.

      • Anonyymi

        Naisesi ei jaksa olla kotona, kuluuhan siinä aika kun eri kaupoissa kiertelee.


    • Anonyymi

      Oiskos täällä porukkaa jotka kattoneet aikanaan spede showta ja naisen logiikkaa, siinä hyvää mallia naisen ajattelusta vaikka olikin viihdettä.

      • Anonyymi

        No niin, mä en vetäis näitä juttuja mihinkään Speden logiikkaan. Monissa noissa alejutuissa, marjastuksessa, metsästyksessä, kalastuksessa ym. on kyse primitiivireaktioista eli ihmisen saalistaminen tarpeesta ja sen tyydyttämisestä. Monet menee matkaankin johonkin umpikorpeen, minne ajelee kymmeniä kilometrejä, eikä sitä pelkällä säästämisellä voi perustella, sama metsästyksessä ja monessa muussakin jutussa, mutta miks kaikki asiat pitäisikään perustella aina taloudellisuudessa. Kyllä itsestäkin esimerkiksi lasi viiniä ravintolassa maistuu paremmalta kuin kotona, vaikka olisihan se hemmetin paljon halvempaa juoda se kotona ja mieluiten pimeässä ettei kulu sähköä ja lattialla istuen ettei tartte sohvaa hankkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, mä en vetäis näitä juttuja mihinkään Speden logiikkaan. Monissa noissa alejutuissa, marjastuksessa, metsästyksessä, kalastuksessa ym. on kyse primitiivireaktioista eli ihmisen saalistaminen tarpeesta ja sen tyydyttämisestä. Monet menee matkaankin johonkin umpikorpeen, minne ajelee kymmeniä kilometrejä, eikä sitä pelkällä säästämisellä voi perustella, sama metsästyksessä ja monessa muussakin jutussa, mutta miks kaikki asiat pitäisikään perustella aina taloudellisuudessa. Kyllä itsestäkin esimerkiksi lasi viiniä ravintolassa maistuu paremmalta kuin kotona, vaikka olisihan se hemmetin paljon halvempaa juoda se kotona ja mieluiten pimeässä ettei kulu sähköä ja lattialla istuen ettei tartte sohvaa hankkia.

        Siis monet menee marjaankin. Mä saatan kirjoitella ihan höpsöjä tai puhelin kirjottele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, mä en vetäis näitä juttuja mihinkään Speden logiikkaan. Monissa noissa alejutuissa, marjastuksessa, metsästyksessä, kalastuksessa ym. on kyse primitiivireaktioista eli ihmisen saalistaminen tarpeesta ja sen tyydyttämisestä. Monet menee matkaankin johonkin umpikorpeen, minne ajelee kymmeniä kilometrejä, eikä sitä pelkällä säästämisellä voi perustella, sama metsästyksessä ja monessa muussakin jutussa, mutta miks kaikki asiat pitäisikään perustella aina taloudellisuudessa. Kyllä itsestäkin esimerkiksi lasi viiniä ravintolassa maistuu paremmalta kuin kotona, vaikka olisihan se hemmetin paljon halvempaa juoda se kotona ja mieluiten pimeässä ettei kulu sähköä ja lattialla istuen ettei tartte sohvaa hankkia.

        Ja kerralla niinpaljon ettei tarvitse toista kertaa juoda! Se tulee edulliseksi...


      • Anonyymi

        Naisen logiikka-sarja on erittäin hyvää parisuhdeopetusta miehelle: älä ala vänkäämään naisen kanssa, jos haluat että ruoka tulee ajallaan pöytään, bokserit on puhtaana kaapissa, ja siskosi lapsetkin saavat synttärilahjansa ja sisarussuhde pysyy sopuisana. Katsos, naisen kanssa ei kannata mittelöidä, jäät kuitenkin kakkoseksi.

        "Happy wife, happy life"

        Youtubesta löytyy Naisen logiikkaa a la Spede ja Hannele Lauri edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis monet menee marjaankin. Mä saatan kirjoitella ihan höpsöjä tai puhelin kirjottele.

        en mene marjaan mutta moniin muihin olen tunkeutunut


    • Anonyymi

      Ton vois kiteyttää tiettyyn asiaan. Vaimollani on kova tarve aina tiettyinä aikoina ostaa, ostaa ja ostaa. Ne on ennen vappua, pääsiäistä, joulua ja uudenvuoden aattoa. Rahaa menee tunnetusti. Jos miehiä sanotaan joskus seksiaddektiksi et pitää olla koko ajan saamassa römpsää niin vaimolle toi shoppailu on vähän sama. Jos ei pääse tyydyttämään osto himojaan voi alkaa todella kärttyisäksi. Nuorempana nainen katseli eroottisia aluvaatteita ja myös osti, myöhemmin purkit, purnukat ja mitä lie ovatkin on tuleet kuvioon.

      • Anonyymi

        Toi kuulostaa kyllä pahalta, tuommoinen ostamisen vimma. Ostaminen voi olla myös tyhjyyden täyttämistä. Voi olla, että vaimollasi on huono olla, suhteenne ei toimi ym. Monet myös pakenee ostamiseen. Mun mielestä tuolloin pitäis miettiä mitä ostamisella kompensoi. Voisi olla, että elämänlaadun parantaminen tai ero monesti auttaa tuohon. Jos ihminen on muutoin onnellinen, ei hänen tarvitse ostella tavaroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kuulostaa kyllä pahalta, tuommoinen ostamisen vimma. Ostaminen voi olla myös tyhjyyden täyttämistä. Voi olla, että vaimollasi on huono olla, suhteenne ei toimi ym. Monet myös pakenee ostamiseen. Mun mielestä tuolloin pitäis miettiä mitä ostamisella kompensoi. Voisi olla, että elämänlaadun parantaminen tai ero monesti auttaa tuohon. Jos ihminen on muutoin onnellinen, ei hänen tarvitse ostella tavaroita.

        On niitä miehiikin jotka tulee hulluks kun pääsee rautakauppaan tai autoja katselee, kaikkea pitäis saada, vaimo ottaa kädestä kii ja sanoo nyt lähdetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä miehiikin jotka tulee hulluks kun pääsee rautakauppaan tai autoja katselee, kaikkea pitäis saada, vaimo ottaa kädestä kii ja sanoo nyt lähdetään.

        Rautakauppaan???


      • Anonyymi

        Shoppailkaa yhdessä Sinfulin sivustolla ;)


    • Anonyymi

      Näin naisena ihmettelen, minkälaisista kengistä on kysymys. Hyviä kenkiä ei saa ainakaan kaupasta 40e:lla. Minun kengät maksaa aina vähintään 80e - alennuksellakin. Talvisaappaat tms yli 200 e.

      Epäilen, ettei naisesi netistä ostamat kengät maksa kaupassa vain 10e vähemmän kuin kaupassa. Eri kengät täytyy olla.

      Tai sitten naisesi vain pitää ajamisesta.

      • Anonyymi

        Samaa mietin minäkin. Mitkä eteenpäin myymisen ja käytettynä ostamisen arvoset kengät muka saa uutena kaupasta neljällä kympillä?


      • Anonyymi

        Catwalk!


    • Jep, moni menee tuohon.

      Itse asiassa polttoaineen hinta on vain n. 20-30 % kokonaiskuluista. (huollot, vakuutukset, renkaat, arvonalenema, jne). Eli luultavasti autoreissun todellinen hinta on parikymppiä .

      • Anonyymi

        Arvo alenee ja vakuutus pyörii vaikkei ajais metriikää..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvo alenee ja vakuutus pyörii vaikkei ajais metriikää..

        Totta, siksi vain tuplasin tuon bensakulujen hinnan> oikeasti bensakulujen määrä pitäsi kertoa vähintään kolmella tai jopa viidellä.

        Arvo alenee nopeammin, kun kilometrejä kertyy ja monet vakuutuksetkin ovat edullisempia, kun ajaa vähemmän.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Totta, siksi vain tuplasin tuon bensakulujen hinnan> oikeasti bensakulujen määrä pitäsi kertoa vähintään kolmella tai jopa viidellä.

        Arvo alenee nopeammin, kun kilometrejä kertyy ja monet vakuutuksetkin ovat edullisempia, kun ajaa vähemmän.

        Alenee alenee, mutta toisaalta, kun se auto on jo kumminkin hankittu niin:
        Vakuutus ja muut kiinteät kulut ovat vakioita eli mitä enemmän ajat, sitä vähemmän maksaa ajaminen/km.
        Näin siis jos kiinteät kulut (ostohinta, "tilapäinen" vuotuinen käyttömaksu) ovat suuremmat kuin kilometrien mukaan muuttuvat kulut (huolto).


    • Anonyymi

      Ehkä ne kaupassa näkemäsi kengät eivät oikeasti ole samat. Pakko vielä kysyä, että asutteko vapaaehtoisesti noin kaukana postin pakettiautomaatista? Luulisin tuon hankaloittavan arkea aika rankasti.

    • Anonyymi

      Trolli olet. Kukaan ei ole niin tyhmä että eroaisi muijasta kenkien takia. Jäät ilman pimpsaa.

      • Anonyymi

        Sinä et näköjään tunne sitä kanalateoriaa, mikä pelittää myös käytännössä.
        Eli jos haluat kannanmunia niin ei sinun kannata kanalaa hankkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et näköjään tunne sitä kanalateoriaa, mikä pelittää myös käytännössä.
        Eli jos haluat kannanmunia niin ei sinun kannata kanalaa hankkia.

        jos haluat miehen,ei sitä omaksi tarvitse ottaa.


      • Anonyymi

        Peräkammarinpoika höpisee.


    • Anonyymi

      Tuo autonpito aika tyyristä hommaa, ei mitenkään välttämätöntä kaikille. Lisää myös turhanpäiväisiä shoppailureissuja automarketteihin. Lihansyöntikin on aivan tarpeetonta, 80kg vuodessa, tekee aika monta sataa euroa, kahvi, alkoholi.....

      • Anonyymi

        Noita asioita kutsutaan elämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita asioita kutsutaan elämiseksi.

        Kengät ovat kuitenkin Suomessa välttämättömät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita asioita kutsutaan elämiseksi.

        Pyöräilevä kasvissyöjäkin elää myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräilevä kasvissyöjäkin elää myös.

        Mutta on mielettömän kiukkuinen. (Lemböölän mestari tulee mieleen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräilevä kasvissyöjäkin elää myös.

        Onneksi on vapaus ajaa pyörällä ja imeskellä juuresta, ja toisaalta, yleensä pakon edessä julkisen liikenteen puuttuessa ajaa omalla autolla ja ei pakon edessä mutta nautinnosta livoskella lihaa.


    • Anonyymi

      Kirpputorilta saisi hyvät kengät jo eurolla. Turha ostaa uusia kaupasta.

      • Anonyymi

        Väitän ettei saa eurolla kuin jotkut kiinantossut jotka eivät kestä kurjuutta ja karua menoa. En ole nähnyt ja otan jos saa hyvät kengät eurolla ja voin ajellakin jonkun matkaa. Nimittäin Sebagot on itselleni mieluisia ja testatusti hyviä kenkiä ja ei näy eurolla. Uutena 165 euroa ja ostan aina (10 vuoden välein) kahdet niin toiset tuulettuu toisia käyttäessäni. Jos mitkä tahansa euron kengät, hakubensat mukaanluettuna kestää kymmenen vuotta niin olen laskenut väärin. Lidlin feikki-purjehduskengät oli hyviä hintaisikseen, jotain pari kymppiä tais olla mutta loppu tuli niillekin (alle kymmenessä vuodessa...). Silti, jos näkisin enää joskus niitä Lidlissä voisin ottaa muutaman parin. Maksaa toki yli euron niinkuin kaikki maailmassa mutta köyhä pysyy köyhänä kun ostaa paskaa vähillä rahoillaan ja hakee (haki) halpaa vaikka Tallinnasta saakka.


      • Anonyymi

        Kengät pitää ehdottomasti ostaa kaupasta, ja niiden tulee olla kaikenlisäksi nahkaa - ja hyvälaatuisia muutenkin.

        PS kenkiä pitää olla paljon, joka lähtöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitän ettei saa eurolla kuin jotkut kiinantossut jotka eivät kestä kurjuutta ja karua menoa. En ole nähnyt ja otan jos saa hyvät kengät eurolla ja voin ajellakin jonkun matkaa. Nimittäin Sebagot on itselleni mieluisia ja testatusti hyviä kenkiä ja ei näy eurolla. Uutena 165 euroa ja ostan aina (10 vuoden välein) kahdet niin toiset tuulettuu toisia käyttäessäni. Jos mitkä tahansa euron kengät, hakubensat mukaanluettuna kestää kymmenen vuotta niin olen laskenut väärin. Lidlin feikki-purjehduskengät oli hyviä hintaisikseen, jotain pari kymppiä tais olla mutta loppu tuli niillekin (alle kymmenessä vuodessa...). Silti, jos näkisin enää joskus niitä Lidlissä voisin ottaa muutaman parin. Maksaa toki yli euron niinkuin kaikki maailmassa mutta köyhä pysyy köyhänä kun ostaa paskaa vähillä rahoillaan ja hakee (haki) halpaa vaikka Tallinnasta saakka.

        Kengissä jos missä hinta on suoraan verrannollinen laatuun.
        Pelkät hyvät varvastossutkin maksavat vähintään 40e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kengissä jos missä hinta on suoraan verrannollinen laatuun.
        Pelkät hyvät varvastossutkin maksavat vähintään 40e.

        Ja kun ostaa kunnon kengät, joista pitää myös huolta, niin niillä kulkee eteenpäin monta vuotta. Itelläni on muutamat laadukkaat nahkakengät kohta parikymmentä vuotta vanhat 😁. Maihareihin on pitänyt vaihtaa pohjat pari kertaa, mutta siitähän selviää kympillä. On niihin kävelykenkiinkin parit korkolaput vaihdettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitän ettei saa eurolla kuin jotkut kiinantossut jotka eivät kestä kurjuutta ja karua menoa. En ole nähnyt ja otan jos saa hyvät kengät eurolla ja voin ajellakin jonkun matkaa. Nimittäin Sebagot on itselleni mieluisia ja testatusti hyviä kenkiä ja ei näy eurolla. Uutena 165 euroa ja ostan aina (10 vuoden välein) kahdet niin toiset tuulettuu toisia käyttäessäni. Jos mitkä tahansa euron kengät, hakubensat mukaanluettuna kestää kymmenen vuotta niin olen laskenut väärin. Lidlin feikki-purjehduskengät oli hyviä hintaisikseen, jotain pari kymppiä tais olla mutta loppu tuli niillekin (alle kymmenessä vuodessa...). Silti, jos näkisin enää joskus niitä Lidlissä voisin ottaa muutaman parin. Maksaa toki yli euron niinkuin kaikki maailmassa mutta köyhä pysyy köyhänä kun ostaa paskaa vähillä rahoillaan ja hakee (haki) halpaa vaikka Tallinnasta saakka.

        Sebagot 5 euroa
        Uggit 5 euroa
        Lapikkaat, villavuori, kotimaiset 17 euroa
        Sorel karvavuori, nahka 20 euroa
        Ei juuri käytön jälkiä, kirppishintoja joilla olen nämä ostanut.

        Kalliita vaelluskenkiä, varmaan muitakin ostaessa on nykyään huomioitava Eu-säädös, jonka mukaan pohjan on alettava itsestään hajoamaan ilmankosteuden vaikutuksesta, kun käyttö lopetetaan. Jo pari kuukautta kaapissa voi murentaa pohjan. Korppia kenkiä maan ei siis kannata hamstraamaan alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sebagot 5 euroa
        Uggit 5 euroa
        Lapikkaat, villavuori, kotimaiset 17 euroa
        Sorel karvavuori, nahka 20 euroa
        Ei juuri käytön jälkiä, kirppishintoja joilla olen nämä ostanut.

        Kalliita vaelluskenkiä, varmaan muitakin ostaessa on nykyään huomioitava Eu-säädös, jonka mukaan pohjan on alettava itsestään hajoamaan ilmankosteuden vaikutuksesta, kun käyttö lopetetaan. Jo pari kuukautta kaapissa voi murentaa pohjan. Korppia kenkiä maan ei siis kannata hamstraamaan alkaa.

        Siis kirppiskenkiäkään ei kannata alkaa hamstraamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitän ettei saa eurolla kuin jotkut kiinantossut jotka eivät kestä kurjuutta ja karua menoa. En ole nähnyt ja otan jos saa hyvät kengät eurolla ja voin ajellakin jonkun matkaa. Nimittäin Sebagot on itselleni mieluisia ja testatusti hyviä kenkiä ja ei näy eurolla. Uutena 165 euroa ja ostan aina (10 vuoden välein) kahdet niin toiset tuulettuu toisia käyttäessäni. Jos mitkä tahansa euron kengät, hakubensat mukaanluettuna kestää kymmenen vuotta niin olen laskenut väärin. Lidlin feikki-purjehduskengät oli hyviä hintaisikseen, jotain pari kymppiä tais olla mutta loppu tuli niillekin (alle kymmenessä vuodessa...). Silti, jos näkisin enää joskus niitä Lidlissä voisin ottaa muutaman parin. Maksaa toki yli euron niinkuin kaikki maailmassa mutta köyhä pysyy köyhänä kun ostaa paskaa vähillä rahoillaan ja hakee (haki) halpaa vaikka Tallinnasta saakka.

        Kirpparilta hyvät kengät, varvasvälisilsa kaupan päälle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitän ettei saa eurolla kuin jotkut kiinantossut jotka eivät kestä kurjuutta ja karua menoa. En ole nähnyt ja otan jos saa hyvät kengät eurolla ja voin ajellakin jonkun matkaa. Nimittäin Sebagot on itselleni mieluisia ja testatusti hyviä kenkiä ja ei näy eurolla. Uutena 165 euroa ja ostan aina (10 vuoden välein) kahdet niin toiset tuulettuu toisia käyttäessäni. Jos mitkä tahansa euron kengät, hakubensat mukaanluettuna kestää kymmenen vuotta niin olen laskenut väärin. Lidlin feikki-purjehduskengät oli hyviä hintaisikseen, jotain pari kymppiä tais olla mutta loppu tuli niillekin (alle kymmenessä vuodessa...). Silti, jos näkisin enää joskus niitä Lidlissä voisin ottaa muutaman parin. Maksaa toki yli euron niinkuin kaikki maailmassa mutta köyhä pysyy köyhänä kun ostaa paskaa vähillä rahoillaan ja hakee (haki) halpaa vaikka Tallinnasta saakka.

        Ostin kirpparilta käyttämättömät banaaninkeltaiset Tamariksen pumpsit (avokkaat/korkkarit) neljällä eurolla. Hyvänlaatuista nahkaa - myös vuori, upea lesti, sisäpohjat pehmustettu kantapään ja päkiän kohdalta ja väri on upea farkkujen kanssa. Joskus onni potkaisee ! 👠

        PST samat menokkaat nudena maksoivat Stockmannilla 129 eur


    • Anonyymi

      Naisten ostamiset on aina typeriä sen nyt tietää jokainen nainen joka asuu miehen kanssa..mies ostaa juu vähemmän mutta sitten kun ostaa niin rahaa menee heti useampi tonni.
      Tietokoneita,puhelimia ,pelejä,porakoneita,moottorisahoja ym ym ym.
      Mies esim: osti ketjut traktoriin että voi ajaa lunta..sitä lunta ei oo ollut sen jälkeen kun hän osti ne ketjut-taisi ostaa Helmikuussa 2019...ja maksoi aika paljon .

      • Anonyymi

        Totta, mutta kannattaa huomioida se, että miesten ostoksista hyötyvät naisetkin. Kyllä rouvankin kelpaa istua takkatulen lämmössä, kunhan äijä on ensin ostanut sen moottorisahan ja tehnyt takkapuut. Poraa voi tarvita, kun rouvan vaatekaapin ovi hajoaa ja se pitää korjata. Puhelintakin mies tarvii: Milläs muuten soitat sille illalla, että nyt äijä kotiin! Pelit tietysti on ihan ajanhukkaa, sen myönnän; Paree olis gubben luuhata jossain kylillä, sais edes ulko(?)ilmaa, kun pelata omassa tuvassa.

        Ne ketjut varmaan maksoi maltaita, mutta eipähän ole tuiskuttanut sen jälkeen, joten toimii! Äläkä huoli, ketjuille tulee vielä käyttöä - jos ei tänä vuonna, niin ensi vuonna sitten.


    • Anonyymi

      Siis teillä sijaitsee paketin lähi hakupaikka 30 km päässä.? Missäs asti teillä sitten se kenkäkauppa sijaitsee?Asunnon vieressäkö? Jos sinnekin pidä ajaa autolla ostamaan ne kengät ja sieltä vielä kotiin takaisin periaatteessa silloinhan ne tulevat kalliimmaksi. Sekä saako juuri sieltä peräkylän kaupasta juuri ne kengät? Puhumattakaan siitä mitä kaikkea sieltä heräte ostoksia sieltä kivijalka kaupasta saattaa tarttua mukaan. Älä valita. Vaan muuttakaa ihmisten ilmoille jonnekin missä paketit tulevat lähemmäksi kuin 30 km päähän.

      • Anonyymi

        Kuka on puhunut peräkylästä? Ap voi asua Stadissa ja muija ajoi Keravalle hakemaan ne kengät, jotka löysi huuto.net:stä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on puhunut peräkylästä? Ap voi asua Stadissa ja muija ajoi Keravalle hakemaan ne kengät, jotka löysi huuto.net:stä

        Niin no kaikki on tulkkinan varaista. Pitäisikö sitten selvemmin kirjoitaa aloitus viesti. Mutta jos on noin nipo äijä. Niin ennemmin tai myöhemmin varmasti emäntä käy muunkin perässä siellä Keravalla kuin kenkien.


    • Anonyymi

      Nainen osti netistä kengät 30€
      - ne on merkkikengät joita ei lähi cittarista saa
      - ne on kengät joiden valmistus on lopetettu
      - ne on kengät joiden oikea ovh on enemmän kun 30€ bensat

      Sä oot mies, et ymmärrä naisen ja kenkien suhdetta. Joo, vain yhtä paria voi kerralla käyttää mutta joka asukokonaisuudelle on omansa.
      Veikkaan että sinullakin on asioita joita naisesi ei ymmärrä.

      nimim. 158 paria kenkiä kaapissa

      • Anonyymi

        Sähän oot ihan täys seinähullu. Kannattais hommata apua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän oot ihan täys seinähullu. Kannattais hommata apua?

        Mitä sinulla on kaapissa? Linttaan astutut valekroksit ja kuoleentuneet piraattihaisaappaat?


    • Anonyymi

      No eikös se sitten ole aivan yksi lysti? Ehkä hän haluaa viettää aikaa muuallakin, kuin kaupassa ja kotona.

      • Anonyymi

        Itse ymmärrän naisia, jotka ostavat 300 paria kenkiä, ja yleensäkin naisia, jotka ostavat naisten juttuja. Sehän on vaan hieno asia, että naiset ovat erilaisia kuin me miehet! Eiköpä se ole niin, miehet, että me metsästämme naisemme hymyä? Jos naisemme hymyilee siksi, että on saanut toteuttaa toiveitaan rahan polttamisen muodossa syystä tai toisesta, meidänhän pitäisi olla silloin iloisia. Ainakin minä olisin, jos minulla olisi nainen!


    • Anonyymi

      en minäkään ymmärrä naisten logiikkaa vaikka olen nainen. meitä on siis joka sorttia

      • Anonyymi

        Aika hyvä!! 🙂

        Mun naisella on 100 kenkäparia. Ymmärränkö? No en, mutta ei sillä niin väliä kun yhteiselo sujuu hyvin.
        Minä puolestani hamstraan elektroniikkaa ja vempaimia, joista naiseni ei ole kiinnostunut, mutta ei valita eikä välitä - ne on mun juttu.

        AP:lla 1st world problem, ellei viimeiset säästöt mene just niihin kenkiin.


    • Anonyymi

      Eivät kaikki naiset tee niin. Yksi syy tuohon voisi olla se, että kaupassa oli viimeinen hänelle sopiva pari kenkiä ja halusi maksamalla varata ne, ennen kuin toinen asiakas ostaa. Suosittujen kenkien kokojen vähäisyys (esim koko 38, 38,5, 39 naisilla) ja kausituotteiden pieni määrä voi saada aikaan outoa kilpailua naisten kesken. Jos niitä ei ole edes varastossa ja kengässä on erityisominaisuus esim hylkii kosteutta, ergonominen jalalle ja pehmeä vuori. Jos naisella on JO kenkiä ja lähempänäkin olisi, niin tosiaan miksi mennä kauas hakemaan. Ellei sitten tykkää ajella muuten vaan, samalla käy muualla.

    • Anonyymi

      30km matka Jamalin valintaan...?
      Samalla reissulla naisesi saa kengät ja uuh niin ihanaa mokka-kikulia.
      Pistä vosu kiertoon ja uutta tinderistä tilalle.

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin joskus haen jotain sälää kauempaa niin ettei siinä ainakaan bensoissa mitään järkeä ole. Käyn kahvilla jossain uudessa paikassa ym. Menemisen vapaus mennä melkein minne huvittaa on jotain mistä suostun hieman maksamaan. Toki autoni vie viisi litraa tai alle sadalla kun en köyhänä leiki rikasta vaikka velaksi autoasioissa. Mitä vähemmän elintasoni tarkoittaa bensankulutusta sen enemmän jää rahaa sijoituksiin, matkusteluun, sivistämiseen ja nautiskeluun.

      60 km:n bensat hakea jotakin kympin halvemmalla tekisi minun autollani 4,50 euroa jolloin säästö 5,50 e. Aloittajan mukaan hänellä menee 10 euroa jolloin hänen autonsa kuluttaa 11,1 litraa sadalla, mahdollisesti maantieajossakin. Varmaan on tiukkaa taloudessa muutenkin. Lopuksi kun paljastuu että käytettyä tavaraa kannattaa ostaa vain kun pääsee voitolle eli jobbaa kamaa. Kenkien hakua varten ei kannata pitää yli 11 litraa kuluttavaa autoa. Ja jos pitää miettiä mitä sillä autolla sitten kannattaa hakea.....onko järkeä.

      • Anonyymi

        Oi niitä aikoja.

        Kun lapset oli pieniä ja oli pakko päästä välillä pois kotoa, No ei kun kypärä päähän ja Turusta Tammisaareen ostamaan litra maitoa. Joskus unohdin maidon.

        Mies ei koskaan valittanut vaan oli tyytyväinen kun palasin takaisin.


    • Anonyymi

      Kävin Helsingistä Tampereella hakemassa kourallisen tuumaisia muttereita. Koska voin. En ihmettele 60 km ajoa kun tämä teki 330 km. Koska haluan, silloin toteutan, kun haluan. Toki niitä juuri semmoisia ei täältä saanut yrityksestä huolimatta kun arvostan kyllä ihan jo aikaakin.

      Tietenkään melkein mitään ei kannata elämässään toteuttaa. Köyhällehän se ei edusta muuta kuin rahanmenoa ja joku hikeennyttävä vaiva ja riesa löytyy ihan kaikessa, jopa panemisessa. Sama pätee omien pikku ympyröiden ja en- tai ei- alkuisten periaatteiden tuulettamisessa. Ihan kaikessahan pitää miettiä hyötysuhteita joiden tulee olla 100% tai yli. Muunlaista toimintaahan ei voi hyväksyä eikä sananmukaisesti kannatakaan.

      Tästä päätellen toisten toiminnasta urputtamisen hyötysuhde on ilmeisesti siten siis kai tuon 100% ja kenties jopa yli. Muunlaisessa maailmassa ymmärsin ettei olisi mahdollista mutta tällä palstalla tuokin luonnonlaki saa kyytiä.

      • Anonyymi

        Juu ... siis itse olen kerran lentänyt Kööpenhaminaan syömään voileivän. Tietenkään siinä ei ollut minkään valtakunnan järkeä, mutta kivaa oli ja kun kerta pystyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ... siis itse olen kerran lentänyt Kööpenhaminaan syömään voileivän. Tietenkään siinä ei ollut minkään valtakunnan järkeä, mutta kivaa oli ja kun kerta pystyin.

        Kaikki katoaa muistin sokkeloista aikanaan, mutta Köpiksen voikkari tuskin koskaan.


    • Anonyymi

      Tämä on tavallinen nainen joka ei vaihtamalla parane. Minun vaimo ostaa kenkiä ja vaatteita, joita ei koskaan käytä. Minä ostan vastapainoksi työkaluja joita en käyttelee

      • Anonyymi

        Tämä on sitä parisuhteen tasapainoa. Näin se toimii 👍


    • Anonyymi

      Itsellä vastaavanlainen kokemus.
      Piti tyttöystävälle hankkia auto, jotta voi käydä paljon halvemmassa kaupassa (5km päässä) kun tuo lähikauppa (1km) oli niin paljon kalliimpi.
      Perus ruokatarpeisiin meni ehkä 1,5e enemmän ilman autoa.
      Ja tietty boonusta saa eli en tiedä sitten olenko sittenkin vain vanha jäärä.

    • Anonyymi

      Tunnen yhden miehen joka kävi Tampereen seudulta Hensingistä asti ostamassa ranskanleipää ja maksalaatikkoa kun siellä oli paremmat tarjoukset kuin Tampereella. Ja tämä tarina on totta. Tietty veljensä autolla ettei omasta kulu renkaat ym kuluvat osat.

    • Anonyymi

      No on teillä "ongelmat"

      Itseäni vaimon puuhailut ja touhotukset lähinnä huvittaa. Siis hyvällä tavalla. Vaimoni on isoissa asioissa hyvin rationaalinen ja jämpti. Perhe ja perheen hyvinvointi ensin, siis minä mukaan lukien. Joulu on se "heikko" kohta. Silloin touhotetaan kaikenlaista ja minusta se on pelkästään suloista. Toki liittoakin on takana jo hyvänen aika. Näin Joulun alla on mukava iltaisin katsella hänen puuhastelujaan - salaa tietenkin. Hymyilyttää ja lämmittää.

      Toisaalta rouva taas sietää ja ymmärtää mun harrastuksia. Koskaan ei rahasta ole tullut riitaa kumminkaan päin. Ei Joulusta eikä sen enempää vieheistä tai virveleistä. Saati sitten auton kuluista.

      Hyvää Joulun odotusta

      • Anonyymi

        Mitä!? Joudut salaa katselemaan vaimosi jouluvalmisteluja? Niuho ja pervo saman katon alla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä!? Joudut salaa katselemaan vaimosi jouluvalmisteluja? Niuho ja pervo saman katon alla?

        Silloin kun sitä tunneälyä ei ole ihmiselle annettu. Voimia itsesi kanssa, kukaan muu sitä varmaan jaksaiskaan.

        -sivusta-


    • Anonyymi

      niin tai näin...nainen syö joka centin ......vähä tai paljon

    • Anonyymi

      Antaa vaimon juosta ympärikylii kaupoilla joss se on tyytyväinen..... ja kokee ettäse touhuaa fiksuja....rupeet sitä moittimaan niinse masentuu ja rupee ulosmittaamaan osuuksiaan...jase taas maksaa maltaita....valitse pienemmän riesan tie

      • Anonyymi

        Juuri näin!


    • Anonyymi

      Kaikenkokoiset lapset ovat melko työläitä, pieniä on toki helpompi vaipottaa kuin tosikookkaita.

    • Anonyymi

      Ei kyllä miestäkään tajua. Pyysin miestä tuomaan kaupasta jogurttia, hän toi suklaalevyn!
      Mikä mättää?

      • Anonyymi

        Ei tietenkään miehiä aina tajua, sehän on selvää.

        Exänikin kävi aina autolla kaupassa - muutaman kilometrin tai - 200 metrin päässä. No, ei mennyt tietenkään kovin paljon bensaa 200 m matkoihin, mutta kun sen teki päivittäin j a muutaman muunkin matkan, kaikki erikseen... niin akku kului aina alta aikayksikön ja starttimoottori kanssa ei tykännyt. Kun kävimme sukuloimassa kerran kuussa koko perhe - niin siitä johtui exän mielestä akun kuluminen ja starttimoottorin kuukahtaminen. Niinpä niin.


    • Anonyymi

      Mitä jos menis alasti sänkyyn makoileen...

    • Anonyymi

      Liittyykö naiseen, siis sukupuoleen?

      Itsekin (miehenä) joutuu aika usein pohtimaan, mitä kannattaa hakea kaupasta itse, mitä kannattaa ostaa netistä Suomesta ja mitä netistä ulkomailta. Kun verot ja tullaukset ja kaikki vaiva arvioidaan, tilanne ei ole aina ihan helppo. Tai pelkät ruokaostokset - paljonko viikon ostoskärryllisen kerääminen itse maksaa kaupassa eli mikä on oma tuntipalkka?

      Tai toisaalta, näin koronan aikaan varsinkin voi olla vain pelkkä ilo päästä hakemaan jotakin jostakin, että pääsee neljän seinän sisältä pois, maksoi mitä maksoi.

      • Anonyymi

        Ei liity sukupuoleen... nää on taas näitä.

        Itselläni on vankat ostoperiaatteet. Nettiä välttelen (ostamisen ilo katoaa - postista nouto on tylsää - siellä saa myös jonottaa kauemmin pienissä K-market tiloissa kuin kaupassa kassalle. Jos ostan netistä, niin aina sellaisesta firmasta, joka on Suomessa. Kiinalaisten tuotteiden ostamista niin kaupasta kuin netistä välttelen kuin ruttoa.


    • Anonyymi

      aikansa ku miettii tarpeet hyppää silmille.....minäkin seurasin pitkään autotarvikesaitti autodocin tarjouksia ja hankin vaimokullan audiin uudet etujarrulevyt jarrusatulat jarrupalat ja suojakumit....kotiintuotuna yht: 152 eunukkia...eipaha hinta... itse ruuvaan ne alle...kyllä vaimon taas passaa...nytmä voin kait kiristää siltä vastapalvelukseks pannukakusta parempaa ?

    • Anonyymi

      Kyllä sinulla on taloudellinen ja viisas vaimo. Jos meni puotiin ostamaan ne kengät niin kyllä sieltä samalla löytyi muutakin. Pusero 69,90. Pitkät housut 129,00 ja muuta pientä n. 30,00.
      Pidä tuota naista .

    • Anonyymi

      ennemmin maksaa 10€ enemmän kun hakee ittellensä korona kenkäkaupasta

    • Anonyymi

      Vaimollani on uskomaton määrä kenkiä, siis ihan tajuttomasti mun näkökulmasta. Kesäisin se aukee se vaimon kenkä keidas, voi luoja paljonko on niihin rahaa mennyt, mulla on 1/4 siitä määrästä, vain tarpeeseen. Suurin osa vaimon pikkukenkistä ei ole juuri vaimon jalkaterää nähnyt.

      • Anonyymi

        mun vaimolla on aina samat kengät, tosin kyllä kuluvat kun juoksee 2 kertaa viikossa 10 km matkoja ja käy kävellen kaupassa yms.


      • Anonyymi

        Naisen kenkien hamstraaminen on sijaistoiminto epätyydyttävälle seksielämälle.


    • Anonyymi

      Tarinasi ontuu pahasti.
      Jos lähimpään postipisteeseenkin on matkaa 30 km, ei ainakaan lähempää löydy mitään kenkäkauppaakaan. Lisäksi on suorastaan edesvastuutonta pitää tuollaisissa oloissa naista, koirakin riittäisi hyvin :D

    • Anonyymi

      Tai naisellasi on treffit jonkun vieraan kundin kanssa ”matkan varrella ” ja kengät ovat vain tekosyy päästä tapaamiseen !
      - Mieti vähän..... haloo !

    • Anonyymi

      Jos on tavara hyvä niin pitää se hakea kaukaakin jos samaa kengää ei saa läheltä. Naiset ostelee korko kengiä ja hameita naisilta jotka myy netissä. Väliäkö sillä sitten paljonko bensaa kuluu.

      • Anonyymi

        kenkä kengästä kenkään.


    • Anonyymi

      Itse en ymmärrä naisista ihan toista puolta. Olen tutustunut naisiin ja ilmoittanut lähes heti monilla tavoilla olevani kiinnostunut suhteesta. Menee useita vuosia ja on ystävystytty, suhteen selvästi jäätyä friend-zonelle. Sitten paukauttavat 5-10v ystävyyden jälkeen että rakastavat ja haluavat tehdä perheen kanssani.

      Eräs mainitsi hyvinkin hämmentävästi puhuttuamme 30 kriisistä että "voin tehdä lapsia sun kanssa jos haluat". Tuo mielenkiinto parisuhteeseen umpeutui muutamassa kuukaudessa koska eivät antaneet mitään vastakaikua, sitten vuosien jälkeen kertovat rakastavansa ja haluavan lapsia kanssani.

      Parisuhteissa taas tullut jätetyksi siinä vaiheessa kun aletaan puhua perheen perustamisesta, vaikka tuntuu että molemmat puheiden mukaan haluavat samaa. Jostain syystä perääntyvät ja hyppäävät toiseen suhteseen melkein lennosta ilman mitään selitystä. Ei naisia vain tajua.

    • Anonyymi

      Ja taas yksi esimerkki ja huono semmoinen miten helvetin tyhmiä miehet ovat suomessa kun katselevat tämmöisiä naisia, samanlaisia vatipää miehiä löytyy myös yhdysvalloista mm: Joe Biden.

      • Anonyymi

        Teuvo Hakkarainen, Tony Halme ja
        Jussi Halla-ahoko sitten fiksujen
        miesten perikuvia. En menisi titu-
        leeraamaan Hakkaraista, Halmetta
        ja Halla-ahoa fiksuiksi miehiksi, sen
        verta äkkivääriä olleet nämä miehet
        mielipiteissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo Hakkarainen, Tony Halme ja
        Jussi Halla-ahoko sitten fiksujen
        miesten perikuvia. En menisi titu-
        leeraamaan Hakkaraista, Halmetta
        ja Halla-ahoa fiksuiksi miehiksi, sen
        verta äkkivääriä olleet nämä miehet
        mielipiteissään.

        Halla-aho on älykkään miehen perikuva. Hänessä ei ole mitään "äkkiväärää".

        Onko sinulla todellakin äänioikeus?


    • Anonyymi

      Vieläkö tää ketju jatkuu. No mutta, fiksut miehet sen ymmärtääkin, että naisella ei voi koskaan olla liikaa kenkiä.

    • Anonyymi

      Niin onko ne millilleen samanlaiset? Mistä saat kahdet kengät uutena 40e kysynpä vaan? Ja hieman miehiä tietäen eivät kuitenkaan ole ihan samanlaiset kengät että jos hän haluaa juuri sellaiset mitkä siellä 30 k päässä eipä ole maailmanloppu. Mutta kannattaa erota minä en ainakaan haluaisi jatkaa tuolaisen pösilö miehen kanssa jotenka hän säästää aikaa jos eroat.

      • Anonyymi

        Heivaa eukkos..


    • Anonyymi

      Älä eroa. Opeta ja rakasta!!!

      • Anonyymi

        Näin juurikin, myönteisen ajattelun
        kautta parempaan arkeen ja
        fiiliksiin. 😊👍


    • Anonyymi

      osti muutama vuosi sitten kengät salandolta tilasin 38 ,sain 39 jotka oli liian isot tietysti kun 38 varasin jo villasukalle tilaa.olisin saanut vaihtaa,,,,,mutta ensin pakkaus ,palautus jonottaminen,,,,siten uuden paketin odottelu,,,,,nouto,,taas odottelu postissa,,, tösi työlästä ,en sen jälkeen osta mitään netistä kaikki kaupasta,ainakin voi sovittaa ja tulee heti mieleiset tavarat, tietysti jos kaupat on kaaakana,niin vähän erijuttu,silloin pitää tilata paketti kotiovelle ja se jo maksaa paljon enemmän.,ja jos ei sittenkään ole sopivan kokoinrn ,kyllä se ketuttaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joku Paris Hilton voikin tehdä näin,
        mutta jalat maassa elävä nainen ei
        taatusti tee näin, että lähtisi pettäjän
        tietä pitkin kulkemaan.


    • Anonyymi

      Kyllähän se niin on, että nainen on fiksu..... ja tässäkin tapauksessa on ihan varmasti jotain muutakin tehty, jota ei voi sulle sanoa....
      esim: se sanoo hakevansa kengät jottet lähtisi mukaan ja samalla käy ostaa sulle jotain joululahjoja. Toi on vaan hämäys !

      Ja mun naikkonen tekee välillä just tollasta, kun huomaan että tossa ei ole kyllä mitään järkeä, niin jo vain myöhemmin saan kuulla että minuahan on vaan jymäytetty !

      Joten älä hauku liian aikasin !

    • Anonyymi

      Minulla miehenä on taas toisin päin,
      miesten uhoamista ja rehentelyä en
      ymmärrä, en sitten ollenkaan, monilla
      miehillä on falski rooli päällä 24/7.
      Näitähän on valtiojohtajinakin ollut,
      Josif Stalin, Benito Mussolini ja Adolf
      Hitler ja nyt sitten Vladimir Putin ja
      Donald Trump.

      Barack Obama oli positiivinen
      piristysruiske vihaa ja uhoa uhkuviin
      valtiojohtajiin (miehiin) nähden.
      Onneksi Barack Obama ja Joe Biden
      vetävät yhtä köyttä, ovat yhtä mieltä
      että Donald Trump on ihan sekoboltsi
      valtiojohtaja ollut Yhdysvalloille.

      Itseni on helpompi ymmärtää naisia,
      jopa Anna Abreuta, Sara Chafakia,
      Janni Hussia ja Johanna Puhakkaa,
      vaikka edustavatkin perseilysukupolvea
      1990-luvulla syntyneitä. Uskon että
      ainakin Janni Hussilla on elämänarvot
      kohdillaan, sieltähän tulisi Joel Harkimon
      faijalta Hjallikselta kovaa kritiikkiä jos Janni
      olisi täysin rahanahne omahyväinen bimbo
      tyhjäpää, mutta kas kummaa Janni onkin
      kelvannut täysin moitteettomasti Hjallikselle
      poikansa Joelin rakastettuna.

      • Anonyymi

        Biden on lähi-idän sotien kannattajista yksi suurimmista, ilman hänen puheitaan kongresille sotien aloittamisesta noita sotia ei välttämättä olisi koskaan aloitettu. Obama aloitti myös sotia.

        Kaikki jenkki pressat ennen ja jälkeen JFK:n ovat vetäneet yhtä köyttä. Heidän kaverit mediassa päättää jo ennen vaaleja ketkä 2 ovat finalisteja. Tästä syystä USA:n vaalit ovat feikkejä, he "valitsevat" 2 huonoimmasta ehdokkaasta sen vähemmän huonon, ja kaikki heistä ovat kavereita on keskenään.


    • Anonyymi

      hauskinta on nähdä kun nuokin listan naisoletetut plus sata muuta istuvat vaipoissaan ja dementtisinä muistelevat elettyä eloansa eloisasti metafooraten.

      sitä kannattaa odottaa.

    • Anonyymi

      vähän ihmetyttää, jos naisella monia kenkiä.

      minulla tasan yhdet kengät.

      en tarvitse mihinkään monia.

      ostan laatukengät aina. maksaa n. 500 - 1000 e.

      kestää kulutusta.

      mies ei ole koskaan valittanut mistään. enkä minä valita miehen ostamista tavaroista ja yhteiset rahat ovat aina olleet.

      yhdessä ollaan oltu vähän enempi kuin kymmenen/kaksikymmentä v.

      jos mies menee sivulle niin menköön ei se minua haittaa. minä en mene sivulle. se on saletti.

      • Anonyymi

        Minua ihmetyttää miten joku tulee toimeen yksillä kengillä (maksoivat enemmän tai vähemmän).

        Itselläni on useita jalkinepareja jo eri vuodenajoille. Eri koron korkeuksilla. Talvikenkiä eri lämpöisyydellä... nolla/pluskeli, pikkupakkanen/kova pakkanen. Jne

        Karsisimisen jälkeenkin kenkiä on vähintään 35 paria. Niissä ei ole yhtään liikaa.


    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä ap:n naista lainkaan. Jos ajaa tommosen matkan niin ei todellakaan ole järkeä ostaa yksiä kenkiä. Kamalaa tuhlausta. Taloudellisuuden nimissä, jotta kulut saa kompensointia niin kannattaa ostaa sitä useammat kengät mitä pienempi on alennus, näin säästää kokonaisuudessa enemmän, samalla kantsii shoppailla kaikkee muuta tarpeellista, vaatteita, kenkiä ja kosmetiikkaa. Ihme nainen, jos yhdet kengät osti.

    • Anonyymi

      Älä eroa. - Kadut sitä kuitenkin myöhemmin.
      Ja naisten logiikka on sumea, mutta ei se muutu vaihtamalla.

    • Anonyymi

      Eräänä viikonlopun päivänä ovikelloni soi, ja meni avaamaan oven. Joku nainen kyseli jotain käytettyä riepua, joten kysyin vaan että onkohon rouva nyt varmasti oikeassa osoitteessa, alue kun on aika sokkeloinen? Taustalla olikin sitten bemari, ja joku äijä kuskina.

      HAlusiko muija säästää rahaa, vain pakottiko äijä ostmaan käytettyä niin että saa ylläpidettyä bemaria?

      Anyway, bensa maksaa kuitenkin...

      ...ja äly hoi...?

    • Anonyymi

      Olisit iloinen, todennäköisesti ne kolmenkympin kengät maksaisivat kaupassa 130 euroa, koska ne on tehty Euroopassa ja laadukkaista materiaaleista eli vaimosi ajattelee sekä taloudellisesti että ekologisesti. 60 km ajomatka laatujalkineiden hankkimiseksi on pienempi paha, kuin ostaa 30 euron uudet, lapsityövoimalla tehdyt kertakäyttöiset kiinatossut.

      Ole ylpeä, sinulla on erityisen fiksu vaimo. Sinuna olisin varuillani, ettei kukaan vie ansarinkukkaasi sinulta ^^

    • Anonyymi

      jos katsot naisten jalkapalloa, sen jälkeen et ymmärrä naisista senkään vertaa. menee viimeinenkin usko.

    • Anonyymi

      käytetylle ajallekin kannattaisi laskea oma hintansa. Todennäköisesti samalla reisulla hän tekee muutakin fiksua kuin hakee kenkänsä. Käy kaffella ja paakelsilla. Kenties tuntemattoman herrasmiehen kanssa. Niin. Onhan hömppäajelukin kivaa puuhaa. Ajotaito säilyy. Kaupassa kun asioi ja sovittaa niin hutiostokset jää vähemmälle. Verkko-ostelussa on aina oma jännityksensä. On tehty tutkimuksia että ihminen (miehet että naiset) tykkää oikeastikin tulla huijatuksi. Jaa moneen kertaan.

    • Anonyymi

      Tilaa NETISTÄ tavaraa ja lähtee hakemaan sitä 30km päästä?...joopa joo?...On kaukana poisti vaikka lähikauppa ihan pihassa, hmmm?

    • Anonyymi

      Ei tuo mikään kummallinen teko ole, mutta työpakalla aikoinaan mies haki autollaan joulukinkun 65km päästä kun oli noin euron halvempi kilolta.
      Samainen mies haki appelsiinejä 2kg omalla autollaan 22km päästä, kun olivat tarjouksessa...

      Eikä siinä vielä kaikki, bensanhinnan nousua (5-8c/l) edeltävänä päivänä osti 10L jerrykannun jotta sai sillä hetkellä edullisempaa bensiiniä "varastoon"...

    • Anonyymi

      Itse pidän laadukkaista kengistä ja minulla on naistennahka kengät. Kun lapset oli pienempiä niin silloin meillä oli lasten päästä vedettävä sänky.. Näppärä vekotin ja tilaa säästävä.

      • Anonyymi

        Pettää varmasti, keksi vain tekosyyn. T. Nainen samanlainen


    • Naisen tunnemaailma on ihmellinen.
      Tämä kaikki todistaa, että Jumala loi ihmisen mieheksi JA naiseksi.

      Katso youtubesta Speden naisen logiikkaa elokuva.

      • Anonyymi

        Eeva puree kiellettyä hedelmää josta jumala rankaisee niin miehiä kuin naisia. Sharia lain mukaan naisen sana on 50% epäluotettavampi kuin miehen. Uskonnoissa mainitaan melko selvästi naisten olevan petollisempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeva puree kiellettyä hedelmää josta jumala rankaisee niin miehiä kuin naisia. Sharia lain mukaan naisen sana on 50% epäluotettavampi kuin miehen. Uskonnoissa mainitaan melko selvästi naisten olevan petollisempia.

        Niin islamissa. Islam opettaa väkivaltaan ja vihaan. Islamistien oppi on terrorismia. Ha laittavat lapset ja naiset suojakilvikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeva puree kiellettyä hedelmää josta jumala rankaisee niin miehiä kuin naisia. Sharia lain mukaan naisen sana on 50% epäluotettavampi kuin miehen. Uskonnoissa mainitaan melko selvästi naisten olevan petollisempia.

        Et ilmeisesti ollut hereillä uskontotunnilla. Adam myös söi kiellettyä hedelmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ilmeisesti ollut hereillä uskontotunnilla. Adam myös söi kiellettyä hedelmää.

        Koska luotti Eevaan joka kielletyn hedelmän Aatamille antoi.

        Toisin sanoen Aatami luotti petolliseen Eevaan.

        Euroopan avioero tilastoissa naiset ovat hakemuksen jättäjistä 65-80% enemmistö maasta riippuen.

        Naisilla in vaikeuksia pitää lupauksiaan, ja mielipide muuttuu helpommin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska luotti Eevaan joka kielletyn hedelmän Aatamille antoi.

        Toisin sanoen Aatami luotti petolliseen Eevaan.

        Euroopan avioero tilastoissa naiset ovat hakemuksen jättäjistä 65-80% enemmistö maasta riippuen.

        Naisilla in vaikeuksia pitää lupauksiaan, ja mielipide muuttuu helpommin.

        Toisenlaistakin tulkintaa on sihen, miksi kuitenkin Aatamikin söi Eevan jälkeen kielletyn omenan.


    • Anonyymi

      feministi ei lepää ennen kuin sille kasvaa pallit jalkoväliin

    • Anonyymi

      eiksne feministit riehu nyt Valko-venäjälläkin...pyrkivät tekee Lukasenkon pallittomaks

    • Anonyymi

      Usassa riehu tää peloosi

    • Anonyymi

      taistelu palleista uhkaaihmiskuntaa....hehehee

    • Anonyymi

      jonkunsorttien pallikateus

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe