Aihe

Kyllä kansa tietää !

Anonyymi

Perussuomalaiset Suomen Suosituin puolue 🇫🇮🇫🇮👍 Toivottavasti Kannuslaiset äänestää Perussuomalaisia kuntavaaleissa 👍 Olemme Kannuslaisia ajatteleva puolue ! Yrittäjyys, Palvelut ja Vetovoimaisuus kaupunkiin 👍 Elkää enää vanhoja kepuleita äänestäjä 🤔😁

49

977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äänestän Kaustislaista, hän puhuu asiaa...

• Anonyymi

Samaa mieltä mut ei minun kirjoitus ..tv: KV Tottakai Perussuomalaiset kärki puolueena jyrää , ja on aikakin 🇫🇮👍👍Onhan Kunta politiikkaa hoidettu päin p...ttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä mut ei minun kirjoitus ..tv: KV Tottakai Perussuomalaiset kärki puolueena jyrää , ja on aikakin 🇫🇮👍👍Onhan Kunta politiikkaa hoidettu päin p...ttä.

Miten olisit itse sitä hoitanut? On todella helppoa arvostella toisten tekemisiä, mutta kun pitäisi itse ottaa ohjat käsiin ja kantaa vastuu, niin eipä ole ollut hurraamista. Näköjään on helpompi vaihtaa hiippakuntaa ja jatkaa mölinää. Samaa näyttää tekevän maakunnan ääniharava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olisit itse sitä hoitanut? On todella helppoa arvostella toisten tekemisiä, mutta kun pitäisi itse ottaa ohjat käsiin ja kantaa vastuu, niin eipä ole ollut hurraamista. Näköjään on helpompi vaihtaa hiippakuntaa ja jatkaa mölinää. Samaa näyttää tekevän maakunnan ääniharava.

Moni kääntää takkia...Minä seison sanojeni takana ! Täällä vaan liika kesyjä poliitikkoja ..

• Anonyymi

Kepua en äänestä ikinä, saman puolueen jäsen puhuu kylillä pahaa toisista, eikö se jo kerro, ettei puolue ole yhtenäinen. Tasapuolisuus ja yhdenvertaisuus on asiat, joita suosin. Myös se, että osaa asettua heikompien asemaan. Siksi annan ääneni vihreille.

• Anonyymi

No sehän on selvä, ettei persuja ja kepua äänestä kuin hyvätuloiset siis en kuulu niihin. Persut ja kokoomus huutavat kuin rakkikoirat, mutta mitään hyvää eivät saa ikinä aikaseks, paitsi yritys herroille.

• Anonyymi

Kunhan olisi persuilla edes yksi kunnon ehdokas. Huonolta näyttää.

• Anonyymi

Mistä näkee ehdokkaita?

• Anonyymi

Muutamat on tiedossa, koska ovat itse ilmoittautuneet tai sitten vanhoja valtuutettuja. Ei hyvältä näytä

• Anonyymi

Perussuomalaisten kirjoituksia lukiessa näkyy aivan selvästi että ne vihan kautta hakevat äänestäjiä. Vihan kohde on keskusta koska he haluaa saada keskustaa kannattaneet äänestäjät puolelleen. Ei keskustalaiset niin tyhmiä ole että lähtevät perussuomalaisten kelkkaan.

• Anonyymi

Perussuomalaisissa tärkeitä asioita ovat muistaa köyhän asiaa ja varmistaa että myös huonommassa asemassa olevien suomalaisten oikeudet varmistetaan eli laillisuuskysymykset kaiken kaikkinensa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaisissa tärkeitä asioita ovat muistaa köyhän asiaa ja varmistaa että myös huonommassa asemassa olevien suomalaisten oikeudet varmistetaan eli laillisuuskysymykset kaiken kaikkinensa

Kerrotko pari esimerkkiä kuinka hehkuttamasi Persut tuon sitten "varmistavat"? Ei taida Kannuksessakaan olla niin montaa maahanmuuttajaa, että niistä löytyisi syylliset kaikkiin ongelmiin?

Kiristäisittekö kuntaveroa? Leikkaisitteko menoja vai millä näiden "huonommassa asemassa olevien suomalaisten" asiaa mielestäsi parannetaan?

• Anonyymi

Mielestäni puolue ei ole tärkeä, vaan se että löytyisi hyviä ehdokkaita ja nyt ei kyllä persuilla hyvältä näytä.

• Anonyymi

Kyllä kansa tietää oli SMP:n Poutiaisen tunnuslause. Nykyisten persuejn agenda on valovuosien päässä siitä, mitä SMP aikanaan ajoi.

• Anonyymi

Jotain muutakin pitää saada agendalle kuin tuulivoiman vastustaminen. Persut saivat jo paljon vahinkoa aikaan niiden vastustamisella. Rakentavia vaihtoehtoja eikä pelkkää räksytystä tarvitaan!

• Anonyymi

Demarit ja viherät ne tämän maan ovat tuhonneet,keskustalla oli aikansa näyttää mutta keksutan tuhosivat 2 pääministeriä,Nyt PerusSuomalaiset ovat uusi puolue ja he korjaavat ne tuhot joita nämä hirmuvalta puolueet ovat tehneet keskusta on kaupunkipuolue ei se aja enää pienten paikkakuntien asiaa!

• Anonyymi

Unohtuiko, että avauksessa puhutaan äänestämisestä kunnallisvaaleissa ja että Kannus on kaupunki vai pitäisikö KV:n vain laittaa korkki kiinni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtuiko, että avauksessa puhutaan äänestämisestä kunnallisvaaleissa ja että Kannus on kaupunki vai pitäisikö KV:n vain laittaa korkki kiinni?

Kuntavaalit 2021 kyseessä oli kaupunki tai kunta ..Joko nyt ymmärtää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntavaalit 2021 kyseessä oli kaupunki tai kunta ..Joko nyt ymmärtää..

Et taida itse ymmärtää.

"...keskusta on kaupunkipuolue ei se aja enää pienten paikkakuntien asiaa!"

Kun Keskusta kerran on mielestäsi kaupunkipuolue, niin eiköhän se sitten aja myös Kannuksen kaupungin asiaa! Ja kerrotko, että millä tavalla Keskusta puolueen kuntapäättäjät Kannuksessa ajavat muiden isojen kaupunkien asiaa?
        Olisit vain pitänyt sen korkin kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida itse ymmärtää.

"...keskusta on kaupunkipuolue ei se aja enää pienten paikkakuntien asiaa!"

Kun Keskusta kerran on mielestäsi kaupunkipuolue, niin eiköhän se sitten aja myös Kannuksen kaupungin asiaa! Ja kerrotko, että millä tavalla Keskusta puolueen kuntapäättäjät Kannuksessa ajavat muiden isojen kaupunkien asiaa?
        Olisit vain pitänyt sen korkin kiinni.

En ole koskaan maininnut Keskusta kaupunki puolueeksi..Taidat itse vinaa höyryissä sekoilla ! Kannus vaan pieni tuppukylä ,jos päin persettää hoidettu asiat.. Kaustislaiset ei niin tyhmiä olis että luovuttavat vakituisen poliisi aseman pois..Kokkotyösäätiö toimintaa ei Täällä kaikissa muissa kunnissa on.. Rautakauppa loppuu, euronicks lähti...Maajusseja täynä valtuusto joka tyhmyyttään tappelee...Kannus 20-vuotta perässä Kaustista..Jos nyt ette taistele Kepua ja lääkäri ja terveysaseman puolesta Kannuksessa olette idiootteja...Tää Kannus kylä näivettyy tällä menolla se on ikävä totuus ...kv.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan maininnut Keskusta kaupunki puolueeksi..Taidat itse vinaa höyryissä sekoilla ! Kannus vaan pieni tuppukylä ,jos päin persettää hoidettu asiat.. Kaustislaiset ei niin tyhmiä olis että luovuttavat vakituisen poliisi aseman pois..Kokkotyösäätiö toimintaa ei Täällä kaikissa muissa kunnissa on.. Rautakauppa loppuu, euronicks lähti...Maajusseja täynä valtuusto joka tyhmyyttään tappelee...Kannus 20-vuotta perässä Kaustista..Jos nyt ette taistele Kepua ja lääkäri ja terveysaseman puolesta Kannuksessa olette idiootteja...Tää Kannus kylä näivettyy tällä menolla se on ikävä totuus ...kv.

Onpa Kannus saanut hyvän lahjan Kaustiselta :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako tiedustella, miksi asut Kannuksessa, jos täällä asiat niin huonosti. Työpaikkoja löytyy muiltakin paikkakunnilta, ei muuta kuin tervemenoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän johtuu, että ihmiset muuttaa pois Kaustiselta ja kunnan talous on täysin kuralla. Opettajia, perhepäivähoitajia ym. lomautetaan ja korona-tukia kerätään siellä takaisin, kun niitä on käytetty väärin. Seutukunta pitää Kaustisen pystyssä ja sillekin on tulossa loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän johtuu, että ihmiset muuttaa pois Kaustiselta ja kunnan talous on täysin kuralla. Opettajia, perhepäivähoitajia ym. lomautetaan ja korona-tukia kerätään siellä takaisin, kun niitä on käytetty väärin. Seutukunta pitää Kaustisen pystyssä ja sillekin on tulossa loppu.

Keskusta sielläkin sotkinut..

• Anonyymi kirjoitti:

Kaustinen pitänyt kumminkin hyvin puolensa , siellä vakituinen Poliisi asema ..Täällä vaan muutama päivä viikossa.. Kokkotyösäätiö toiminta kun kunnissa mm. Veteli, Kaustinen, Toholampi...Pelkäämpä että terveyskeskus siirtyy Kokkolaan tällä menolla.. Perussuomalaiset ei tingi Terveys ja Turvallisuus palveluista ..KV..uskallan Nimim. Kirjoittaa sopis muidenkin..

• Anonyymi

Minä äänestän ruotsalaisen kansanpuolueen ehdokasta. Kaksikielisyys kunniaan...

• Anonyymi

Persut ja kepu eivät ole mitään kaupunkipuolueita, mutta oikeastaan eihän Kannuskaan ole mikään oikea kaupunki.

• Anonyymi

Virkkala puhuu täyttä asiaa !!! Viisas mies

• Anonyymi

Virkkala puhuu asiaa, viisas mies.

• Anonyymi

Mahtavaa, voit äänestää häntä. Laittaisitko vielä viidennen kehun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Persujen keskuudesta löytyy valtakunnallisestikin monta sellaista jotka eivät ole saaneet omiakaan asioita hoidettua, mutta muiden neuvominen onnistuu sitäkin paremmin.

• Anonyymi

Kannuksen persut on kyllä surkeaa porukkaa, ei mitään järkevää.
      Mutta Ollin oppivuodet tuo kepulle rökäletappion. Mulle-sulle politiikka ei koskaan ole kantanut. Pitää noudattaa äänestäjien kantaa.

• Anonyymi

Ei Trumpin hyväksyjien ja kannattajien puolue voi olla mitenkään vaihtoeehto . PersuPuolueen puheenjohtaja on aivan hukassa, kun on kannattanut Trumpin tyhmää polittiikkaa ja kaiken huippu on tuo nainen, joka esittää Trumpia rauhanpalkinnon saajaksi. Ei ole todellista!!!

• Ei kaikki Persut kannata Trump:a ..USA ei minua kiinnosta KV

• Anonyymi

Muutamia persuja USA kiinnostaa kovasti. Eipä paljon muusta puhukaan. Onko KV ainoa, jota ei kiinnosta?

Enemmän kuin haukkumista odotan rakentavia ja posittiivisia kommentteja. Kannus on parjannut loistavasti esim. vuoden 2020 verotulojen osalta.

• Anonyymi

Ameriikan meininkiä mutta oikeisiin töihin ei vielä tuolla iällä kerennyt.

• Anonyymi

Ketä tarkoitit ??

• Anonyymi

PS on ollut jo jonkin aikaa maamme turvallisuusviranomaisten erityisvalvonnassa. Persuvapaa Kannus olisi paras sijoitus tulevaisuuteen, jo lastemmekin vuoksi.

• Anonyymi

Eipä anneta muiden kirjoitella täällä kuin näiden perussuomalaisia herjaavien kirjoittajien. Kaikki asialliset kirjoitukset poistetaan. Saatte pitää tasoisenne keskustelut.

• Anonyymi

Perussuomalaiset suosituin... Lapsellista Täällä aletaan katelliset haukkumaan... Keskusta puolue Kannuksessa riidelkää keskenään.., Oletteko noin vellihousuja tosipaikan tulleen haukutte toisianne...Keskusta uppoa laiva en tunne sääliä..Hyvä jos 8% kannatus..Kuntavaaleissa turha odottaa mitään...Noloja olette..

• Anonyymi

....kauheesti kirjotusVirHeitä.....🇧🇩🇧🇩🇦🇶

• Anonyymi

Jostain syystä poistettiin kirjoitus jossa sanottiin että nyt Kannattaa katsoa huolella ketä äänestää. Sen verran kalliita ja outoja hankkeita vireillä nykyisen valtuuston toimesta.
      Miksiköhän tällainen mielipide poistettiin?

• Anonyymi

Siellä on niitä pyrkyreitä ja loikkareita, ehkä pelkäävät kaiken paljastuvan uuteen puolueeseen pyrkiessä. Ei tässä voi ku toivoa ihmisten tajuavan, etteivät äänestä kaiken maailman tolloja.

• Anonyymi

Joo ei nykyisiä ehdokkaita kannata äänestää, eikä Keskustaa , oman edun tavoittelijoita..kaikki.

• Anonyymi

Odotan edelleen, että perussuomalaiset saisivat yhden sellaisen ehdokkaan listalleen, jota voisi ajatella äänestävänsä.

• Anonyymi

Nyt se virnuilija vaihtoi Kepusta Kokoomukseen. Kas kun ei Persuihin, niitähän myös Kellarissa lymyää.

• Anonyymi

Eli ehkä keskustaa voi taas äänestää, olipa loistouutinen!

• Anonyymi

Keskustassa oman edun tavoittelijoita..Ei taida siinä porukassa olla yhtään kunnollista jota kannattais vaivautua äänestämään..

• Anonyymi

Onko vasemmistolla ehdokkaita vai pitääkö äänestää demareita? Nehän on ainakin työssäkäyviä ihmisiä toisin kuin nämä muut.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      215
      14465
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13376
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8910
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6380
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      228
      3701