Aihe

Tupakkimies se vaan jaksaa kierrellä

Anonyymi

Tupakkimies se vaan jaksaa päivästä toiseen kierrellä ylöjärven keskustassa. Aamusta iltamyöhään. Hän on myös jo kuuluisuus. Sillä kaikki ylöläveläiset tuntee jo hänet.

Yks tai kaksikin asiaa minua ihmetyttää. Luulisi hänellä olevan jonkilainen työtymyystuki tai varmaankin eläke jolla rahalla hän voisi itse ostaa kaupasta tai kioskista tupakkaa. Eikä jatkuvasti kysellä sitä muilta. Miksei osta? Onko hänellä edes ketään omaisia. Vai onko hän aivan yksin? joku tukiasuminen voisi olla hänelle hyvä vaihtoehto tai oikestaan kuuluisi johkin pitkäänemeen. Tuntuu koko elämä pyörivän hänellä vain ulkona tupakan tai tulen kysmisellä muilta.

8

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tupakkimies on alkanut nykyään varastamaan kaupasta tupakkinsa, miten, onkin ihan eri juttu.

• Anonyymi

Oon kuullut jostain, että vetää koko askin kerralla jos sellaisen saa. Eli on ihan tupakkariippuvainen. Nähty kerran kaupassa ilmeisesti hänen äitinsä kanssa ja tuo hänen äiti voi olla se syy eli kieltänyt kaikkia Ylöjärven kauppoja ja kioskeja myymästä hänelle tupakkia? tää nyt on vaan epäily voi olla muukin syy.

• Anonyymi

Tällein tupakkaa polttavana ja siihen riippuvaisena. Ei tuo ole riippuvuutta todennäköisesti jokin mielenterveyden häiriö.

• Anonyymi

Mene reilusti juttelemaan hänen kanssa niin saatat saada vastauksia kysymyksiisi.

• Anonyymi

Sanoin, että osta ite omat tupakkisi. Niin lähti vaan äkkiä pois.

• Anonyymi

Olen nähnyt hänet vanhan äitinsä kanssa liikenteesä. Mies on harmiton, poistuu kun sanoo ettei ole tupakkaa. Voi olla myös keino tavata ihmisiä? Mitens se toinen mies/poika, laiha, joka pyörii myös kylillä. Sananmukaisesti pyörii joskus pientä kehää. Tietääkö kukaan hänestä mitään? Huolettaa kyllä, vaikuttaa onnettomalta jne...

• Anonyymi

Varastanut kaupasta tuota en usko älkää antako tupakkaa hänelle. Kuuntelin kerran kun yksi mies oikein jankutti hänelle sanotte vaan ei ole tupakkaa!!!!!!!!

• Anonyymi

Nykyään ei ole enää näkynyt. Vai enkö sitten vaan ole sattunut samaan aikaan paikalle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      336
      24709
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14223
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11650
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      108
      8701
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      545
      5987