Aihe

Jos haluat hellyyttä, muutakin.

Anonyymi

Jos haluat nainen hellyyttä kanssani niin laita hyviä vihjeitä itsestäsi tähän.Ota yhteyttä irl aloittajaan tai juttele nähdessäsi aloittajan kanssa. Syvennä tuttavuutta vähitellen. Ajan kanssa. Muistaen, että aina on mahdollista peruuttaa, aina on mahdollista peruuttaa säilyttäen kaikki tasapainossa, ilman mitään muuta kuin se, että kaikki on plussaa ja vain kahden henkilön asioita. Joku ehkä oikea. Nainen liikkuu leggingsit,juoksutrikoot, asiallinen, kaunis nainen, katselen etäältä.
Naisella lyhyet shortsit, lämmintä, mukava tunnelma, ujohkon oloinen, asiallinen nainen.
Nainen uimapuvussa uimahallissa. Asiallinen, kaunis nainen, juttelua
Naisella minihame ja sukkahousut. Kaunis, asiallinen nainen. Nainen uimarannalla minihameessa. Kaunis, asiallinen nainen.
Nainen liikkuu luonnossa, ulkoiluhousut, välillä seuraillen peppua, asiallinen, kaunis nainen.Nainen pyörii, edessä, takana, välillä seuraillen tiukkaa takamusta, fiksu, seksikäs nainen.Voit myös laittaa oman vaihtoehto kirjoituksen.
Kirjoita kirjoitukseesi se, mikä on sinun juttusi. Onko se, että olet vapaa, vapaassa suhteessa, vai onko se joku muu miten asiat hoituvat.Vain aloittaja tietää oikean vastauksen tähän jos sellaista onkaan. Vain aloittaja tietää naisen nimen tähän.
Tämä avaus ei ole ikuinen. Sellainen ei ole tämän tarkoitus. Tähän voi laittaa myös haaveita. Ne voivat jäädä ns ajatuksiin, missä ne saattavat saada hahmotelman toteutuksesta. Tämä on ihan fiksun, ehkä arankin aloittajan viimeinen aloitus.

123

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fiksun ja aran naisen aloitus.

• Anonyymi

En vastaa trollauksiin. Vain haaveasiaan, yms vastaan.

• Anonyymi

Todennäköisesti en vastaile, luen jossain vaiheessa tänään tämän. Kiitos.

• Anonyymi

Kunnioita omaa ja aloittajan yksityisyyttä kun kirjoitat vaihtoehtovastauksen. Muuta joitain asioita vaihtoehtovastauksestasi.

• Anonyymi

Leikit on leikitty.

• Anonyymi

Sitten sinulla noin. Aloittaja ei leiki mitään. Mutta tuo lauseesi ei ollutkaan tähän minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten sinulla noin. Aloittaja ei leiki mitään. Mutta tuo lauseesi ei ollutkaan tähän minulle.

♡..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

♡..

Aika lyhyt vastaus..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika lyhyt vastaus..

Niin no..kun en kuulu sinun kohde ryhmään..en häiritse ennenpää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no..kun en kuulu sinun kohde ryhmään..en häiritse ennenpää..

Et tiedä tuota. Vain aloittaja tietää oikean vastauksen tähän. Mikään muu ei ole varmaa tässä. Nimilistat yms, en ota kantaa. Yksityisyys yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä tuota. Vain aloittaja tietää oikean vastauksen tähän. Mikään muu ei ole varmaa tässä. Nimilistat yms, en ota kantaa. Yksityisyys yms.

Jos tuon kirjoittanut oli mies. Senhän aloittaja ainoastaan on rajannut pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika lyhyt vastaus..

Saattaa aloittaja tuon huomioida. Sitähän tuolla haetaan.

• Anonyymi

Aloittaja ymmärtää järjellä monia asioita. Arka, ihan fiksu kuitenkin on.

• Anonyymi

(Ihan kymmen sanaa sait sitten kirjoitettua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(Ihan kymmen sanaa sait sitten kirjoitettua)

Siinä on huomattavasti eemmän kuin se mikä on käsityksesi vaihtoehtovastauksestasi minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on huomattavasti eemmän kuin se mikä on käsityksesi vaihtoehtovastauksestasi minulle.

Enemmän. Enempää en trollauksiin vastaa.

• Anonyymi

Kaikkein arimmat arkajalat voi olla niitä itsevarmalta näyttäviä, se valepuku on vaivalla rakennettu. Rohkea arkailija näyttää aralta uloskipäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ärsyttävä ja kiehtova samaan aikaan...
        Kesällä kun aloitin täällä, roikotus palstalla..
        Vastasin sinun ketjuun..(kuvailin siinä mitä en ole tehnyt vaikka olisi pitänyt)
        Vastasit että, ihan kymmenen sanas jne...
        Ja vastasin, mitä sinä minulle kiukuttelet...
        Muistan tämän siksi, koska en olisi jäännyt kaatosateeseen jumiin, ellen olisi vastannut sinun, hellyys aatoksiin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ärsyttävä ja kiehtova samaan aikaan...
        Kesällä kun aloitin täällä, roikotus palstalla..
        Vastasin sinun ketjuun..(kuvailin siinä mitä en ole tehnyt vaikka olisi pitänyt)
        Vastasit että, ihan kymmenen sanas jne...
        Ja vastasin, mitä sinä minulle kiukuttelet...
        Muistan tämän siksi, koska en olisi jäännyt kaatosateeseen jumiin, ellen olisi vastannut sinun, hellyys aatoksiin..

Vauhdista päätellen minun täytyy virittää tekoäly ottamaan vastaan vaihtoehtovastauksesi vuodeksi 2420.Tämä aloitus on viimeinen, tämä menee umpeen tänään 24.00.Sen jälkeen en tähän tule. Irl kuitenkin asia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauhdista päätellen minun täytyy virittää tekoäly ottamaan vastaan vaihtoehtovastauksesi vuodeksi 2420.Tämä aloitus on viimeinen, tämä menee umpeen tänään 24.00.Sen jälkeen en tähän tule. Irl kuitenkin asia on.

Käyn pari kertaa tänään lukemassa tätä. Vain vaihtoehtoasian kirjoitta voi asioita irl edistää. Silti vain aloittaja tietää oikean vastauksen tähän jos sellaista onkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn pari kertaa tänään lukemassa tätä. Vain vaihtoehtoasian kirjoitta voi asioita irl edistää. Silti vain aloittaja tietää oikean vastauksen tähän jos sellaista onkaan.

Oli tuolla vaihtoehto vastauksia...itse käyn nyt tosi hitaalla, (johtuen mistä johtuen) vastasit niinkuin kesällä väitikin että, sinun ketju onkin tekoäly..
        On ollut kirjoituksia,ettet ole treffien puolella ole kuitenkaan vastannut kirjoittajille..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli tuolla vaihtoehto vastauksia...itse käyn nyt tosi hitaalla, (johtuen mistä johtuen) vastasit niinkuin kesällä väitikin että, sinun ketju onkin tekoäly..
        On ollut kirjoituksia,ettet ole treffien puolella ole kuitenkaan vastannut kirjoittajille..

Ketju on ihmisen, minun miehen, tee tähän vaihtoehto kirjoituksesi. Se laitettava tähän. Tai tee uusi. Miten vaan. Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketju on ihmisen, minun miehen, tee tähän vaihtoehto kirjoituksesi. Se laitettava tähän. Tai tee uusi. Miten vaan. Aloittaja

Aloittaja, joka on mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja, joka on mies.

⭐taivas mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja, joka on mies.

Tämä aloitus menee umpeen tänään 24.00.Sen jälkeen en tähän tule. Muistan joitain aiemmin olleita vaihtoehtokirjoituksia, en kaikkia, joten tuon varaan ei kannata laskea. Vain aloittaja tietää oikean vastauksen tähän jos sellaista onkaan.Tämän jälkeen irl yhteyden ottoa, tai juttelua nähdessä yms. Ei tässä muuta kuin tämäkin loppuu aikanaan ja nyt on sen aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä aloitus menee umpeen tänään 24.00.Sen jälkeen en tähän tule. Muistan joitain aiemmin olleita vaihtoehtokirjoituksia, en kaikkia, joten tuon varaan ei kannata laskea. Vain aloittaja tietää oikean vastauksen tähän jos sellaista onkaan.Tämän jälkeen irl yhteyden ottoa, tai juttelua nähdessä yms. Ei tässä muuta kuin tämäkin loppuu aikanaan ja nyt on sen aika.

Luen aamulla vielä tämän illan aikanakin. Jos yöllä joku jotain kirjoittaa, ei haittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😭..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😭..

Tähän voi tehdä vaihtoehtovastauksen joten tuo laittamasi asia on täysin tyhmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän voi tehdä vaihtoehtovastauksen joten tuo laittamasi asia on täysin tyhmä

Ymmärrän...olisi mukava jos vastaisit kysymykseen että, oletko⭐taivas mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän...olisi mukava jos vastaisit kysymykseen että, oletko⭐taivas mies?

Tähän voi tehdä vaihtoehtovastauksen missä on hyviä vihjeitä. En vastaa kenenkään kysymykseen ellei se ole vaihtovastauksen liitteenä siinä sen lopuksi. Silti vastaan jos vastaan. Tässä nainen tekee vaihtoehtovastauksen tähän aloitukseen aloittajalle ja ottaa yhteyttä irl aloittajaan tai näkiessä juttelee. Vain aloittaja tietää oikean vastauksen tähän jos sellaista onkaan. Ei muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän voi tehdä vaihtoehtovastauksen missä on hyviä vihjeitä. En vastaa kenenkään kysymykseen ellei se ole vaihtovastauksen liitteenä siinä sen lopuksi. Silti vastaan jos vastaan. Tässä nainen tekee vaihtoehtovastauksen tähän aloitukseen aloittajalle ja ottaa yhteyttä irl aloittajaan tai näkiessä juttelee. Vain aloittaja tietää oikean vastauksen tähän jos sellaista onkaan. Ei muuta

Enempää en ala vastaan, selvien aloituksen sääntöjen rikkominen ei ole se tie mikä tässä on se juttu. Se tuottaa vain miinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enempää en ala vastaan, selvien aloituksen sääntöjen rikkominen ei ole se tie mikä tässä on se juttu. Se tuottaa vain miinusta.

Helpompi minun on kirjoittaa jos voit vastata oletko? Eihän tätä kukaan muu tiedä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpompi minun on kirjoittaa jos voit vastata oletko? Eihän tätä kukaan muu tiedä..

Tähän on helppo kirjoittaa, tuossa on aloittajan tekemiä pohjia, tai voi kirjoittaa oman vaihtoehto vastauksen. Sisältäen vihjeitä itsestään yms. Kunnioita omaa ja aloittajan yksityisyyttä. Vaihtoehto vastaukset antavat paljon myöten, voi vaihdella paikkaa, yms,aika, sisältäen hyviä vihjeitä itsestään aloittajalle. Ei muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän on helppo kirjoittaa, tuossa on aloittajan tekemiä pohjia, tai voi kirjoittaa oman vaihtoehto vastauksen. Sisältäen vihjeitä itsestään yms. Kunnioita omaa ja aloittajan yksityisyyttä. Vaihtoehto vastaukset antavat paljon myöten, voi vaihdella paikkaa, yms,aika, sisältäen hyviä vihjeitä itsestään aloittajalle. Ei muuta.

Tarkoitus tehdä hyvä, vaihtoehto vastaus aloittajalle,mutta yksityisyyttä kunnioittaen, aloittaja ei oikein tahdo huonoja lukea. Lisäksi ei tykkää sääntöjensä rikkomisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitus tehdä hyvä, vaihtoehto vastaus aloittajalle,mutta yksityisyyttä kunnioittaen, aloittaja ei oikein tahdo huonoja lukea. Lisäksi ei tykkää sääntöjensä rikkomisesta.

Enkä lue trollauksia. Tästä eteenpäin luen vain vaihtoehtoasian tiimoilta tulleen kirjoituksen. En ala kysyjien, trollien, yms leikkiin tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä lue trollauksia. Tästä eteenpäin luen vain vaihtoehtoasian tiimoilta tulleen kirjoituksen. En ala kysyjien, trollien, yms leikkiin tässä.

Käyn vain lukemassa jos tänne vaihtoehto kirjoitus tulee. Enempää ei aloittaja tässä kirjoita enää ikinä. Ei muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesällä, vaalea nainen hameessa töissä miehen katseen tuntee itsessään. Ei tuosta Miehestä ota selvää, nauraa silmilläänkin, siis härnääkö vain huvikseen. Kohtuullisia tai ylitsepääsemättömiä ehtoja, mitä toinen valmis antamaan. Miten vastata, kun ei tiedä itsekkään.. aika selventää ajatuksia, vai illuusioko saa tuntumaan tutulta. Näkeminen kuitenkin villitsee sydämen, vaikka mitään ei tapahdu. Harmaa, vihreää ja sinistä. Kerran lainasi jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, jos mä vaan alkasin käymään sun luona silloin tällöin yöjalassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, jos mä vaan alkasin käymään sun luona silloin tällöin yöjalassa?

En vastaa trollauksiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn vain lukemassa jos tänne vaihtoehto kirjoitus tulee. Enempää ei aloittaja tässä kirjoita enää ikinä. Ei muuta.

Varmaan vaadit, että on hyvä kirjoitus, missä on sopivia vihjeitä sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisella ulkoiluvaatteet, talvista maisemaa. Mies töissään, tauollaan jututtaa lyhyesti, tutkiva katse. Välillä tuntuu kuin mies lukisi ajatuksia, aika piru mieheksi. Saakutti! Jos noin hyvin tuntee, lukekoon sitten sen aloitteenkin sieltä mielestä. Nainen ei osaa pelata, jos sitä haluaa, kannattaa lopettaa alkuunsa, ei tästä ole sellaista vastusta. Eikä suuremmin ole moksiskaan haudatuista koirista, se menee harakoille. Vain hiekanmurunen kiviröykkiöiden välissä. Hetkessä omina itsenään, iloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan nyt kannattaa tuollaiseen panostaa,eiköhän tämä ole oikeasti apn viimeinen tälläinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan nyt kannattaa tuollaiseen panostaa,eiköhän tämä ole oikeasti apn viimeinen tälläinen.

Mutta aloittaja ei tykkää nimi vihjeistä, arvostaa yksityisyyttä ja älykkäitä vihjeitä,yksityiskohtia yms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta aloittaja ei tykkää nimi vihjeistä, arvostaa yksityisyyttä ja älykkäitä vihjeitä,yksityiskohtia yms

Sellaista mistä tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista mistä tietää.

Jotain mistä tietää että voisi olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota se vaatii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku tekee tälläisen missä näin, otatko ap yhteyttä?

• Anonyymi

Voi että

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Nainen tulee tummassa asussa parkkipaikalle, mies on siinä kuin odottaisi. Naisella epätodellisuuden tunne. Hämmentynyt katseiden kääntö, sitten katseet kuitenkin kohtaavat. Mies hymyilee, nainen jännittyneen vakavana, miettii onko ymmärtänyt oikein. Ympärillä puhetta, toimintaa. On taas kovin kirkasta ja toinenkin jotenkin häikäisee, ei ole enää rauhaa. Mies oli vastaanottavainen hymyllään vielä toisenkin kerran, olisi pitänyt sanoa jotain. Siitäkö lukko alkoi. Nyt tuntuu, että menisi paremmin, kunhan toinen tulee yhä vastaan. Sydän nyt auki, mies teki sen sitkeydellään. Lämmin olo.

• Anonyymi

Fantasia. Olen saanut miehen avaimen, toimitti sen minulle, tai ehkä teetin sen salaa... Jonain satunnaisena yönä menen hänen luokseen, hän nukkuu jo, aivan hiljaa riisuudun, yritän olla herättämättä. Alan hyväillä häntä, voisiko koko rakastelu tapahtua puoliunessa, jonka jälkeen pukisin vaatteeni ja jättäisin miehen jatkamaan untaan. Ehkä ruusu tyynylle....maagista realismia.

• Anonyymi

Hnnnnghhhh!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hnnnnghhhh!!!!!

Lähden kohta kakalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähden kohta kakalle.

Manskulla ratsia.

Vai ootko etänä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hnnnnghhhh!!!!!

Eivät ole aloittajalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole aloittajalta

Nyt aloittaja olet luetellut jaikki mun vaatteet..
        Yhdet vaatteet on jäänny pois, työasu joka oli päälläni kun näin sinut, eka kertaa ikinä..
        Paitsi että, kun olin lähelläsi tuntui kuin olisit hyvin läheinen minulle..
        Sinulla oli nätti auto, parkkihallissa.. sinulla on arvonimi, kerroit siitä, hymyilit vain minulle..
        Piirrät hyvin ja sanoit soittavasi..

• Anonyymi

Fiksu asiallinen nainen sortseissa näki miestä kesällä silloin tällöin. Sitten näkemiset harvenivat. Luonnollinen nainen, haaveili kesällä yhteisistä retkistä, hetkistä luonnon keskellä. Teltta, oma pieni paikka keskellä ei-mitään, vain me siinä. Kehon ja mielen lepo rasituksen jälkeen, toisen vieressä rauha.

• Anonyymi

Epävarmuus vaivaa...voisiko hän kirjoittaa täällä. Syksyn punertavat lehdet, kuun valaistessa illan maisemaa.
      Tunnistettavia hetkiä vai sattuman sanelemaa ja mielikuvitusta. Todellisuus ei anna samaa kuvaa. Ymmärsin, että erillään.Enkö halua uskoa?
      Häilyvää kemiaa, vetovoimaa.Kumpikin arkailee haastavassa tilanteessa.
      Pitäisikö käydä tulitikkuja lainaamassa?
      Rinnallakulkijaa molemmat etsivät, mitä tarvittaisiin arvoituksen ratkaisemiseksi ?
      Etsivä löytää, sanotaan.
      Keltainen, vihreä, musta, sininen ja kirkkaat värit.Pöllöt huomattu, mutta huhuilua ei ole kuulunut.
      Ei hetken huumaa, vaatii aikaa ja jotain taikaa. Halu olla jollekin se ainoa, uskollisuus, luotettavuus, ikuinen romantikko ja samaan aikaan myös realisti;arka,vaikeakin valloittaa.
      Toivon, ettei mahdoton.Haluaa uskoa rakkauteen.
      Sielunkumppaninsa voisi löytää.

• Anonyymi

Haluan juuri sitä muutakin. Hellyys ei yksin riitä. Kaiken siitä ympäriltä. Vapautta olla minä itse. Toisen rinnalla, yhdessä. Jakaa asioita, tehdä yhdessä. Ratkoa. Vaikeatkin asiat. Ei palasia, kokonaisuus. Oot tehnyt pitsaa minulle ja se oli pyöreä. Mietittiin yhdessä matkustamista. Huijasit kuplista, tunnustit sen. Putsattiin yhdessä autoa, lisäsit öljyä. Latasit akkua. Oli hyviä muistoja, epävarmuutta. Koin etten ollut se jota etsit. Ehkä tulkitsin väärin. En tiedä. Lähetin terveisiä. Pidän hyvät hetket. Elän tässä hetkessä.

• Anonyymi

Ap luki kaikki mitä näissä ollut, ihan kaikki. Muistan nämä asiat, asioita on onneksi ylhäällä. . Mikään muu ei ole varmaa kuin se, että ap kiiruhtaa hitaasti itse, mutta nainen voi, täytyy vähän olla aktiivisesti asioissa. Johdatella. Ja se että aloittaja on arka ei tarkoita ettei aloittajaa kiinnosta, täytyy löytää tapa edetä. Tämä on naisen asioita joita miettiä yms. Kukaan ei voi sanoa, ettei ole aloittajan se hän, mutta kukaan ei voi sanoa että on se hän. Mutta aktiivinen nainen on se joka on vahvoilla. En toivota hyviä jouluja yms, koska tässä jätän naiselle mahdollisuuden ilr yhteyden ottoon, vaikka joulun toivotus merkeissä yms. Joten kiitos paljon fiksuille kirjoittajille ja näkemiin. Aloittaja.

• Anonyymi

18.57 kirjoittajalta:
        Suruvaippa lensi tänään olkapäälleni.Se on nyt siinä, eikä minulla ole keinoja saada sitä pois.
        En ole unohtanut sinua-kohtalo , sattuma päätti näin.
        En tiedä, haluatko/jaksatko odottaa...
        Ensi vuoteen ja hyvää joulua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18.57 kirjoittajalta:
        Suruvaippa lensi tänään olkapäälleni.Se on nyt siinä, eikä minulla ole keinoja saada sitä pois.
        En ole unohtanut sinua-kohtalo , sattuma päätti näin.
        En tiedä, haluatko/jaksatko odottaa...
        Ensi vuoteen ja hyvää joulua...

Jos ap tulee lukemaan vielä tätä varmaan ohittaa kommenttisi täysin, koska rikoit hänen sääntöä, koska hän jätti mahdollisuuden irl yhteyden ottoon, mikä jouluna helppoa tehdä toivotuksen kera. Heti joku rikkoi sitä mitä ei saanut rikkoa. Varmaan täytyisi miettiä ap:n ajatuksia mitä se tässä ajattelee, asioilla katsoo. Ei ehkä ole niin tyhmä kuin tästä luulisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ap tulee lukemaan vielä tätä varmaan ohittaa kommenttisi täysin, koska rikoit hänen sääntöä, koska hän jätti mahdollisuuden irl yhteyden ottoon, mikä jouluna helppoa tehdä toivotuksen kera. Heti joku rikkoi sitä mitä ei saanut rikkoa. Varmaan täytyisi miettiä ap:n ajatuksia mitä se tässä ajattelee, asioilla katsoo. Ei ehkä ole niin tyhmä kuin tästä luulisi.

Rehellisyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellisyys.

Silloin ei laita toivotuksia tähän, vaan nähdessä tai irl yhteyden otossa suoraan. Muuten ei täytä tuotakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin ei laita toivotuksia tähän, vaan nähdessä tai irl yhteyden otossa suoraan. Muuten ei täytä tuotakaan.

Jos ajatellaan, että mikä on aloituksen aihe ja joulun toivotus on se iso ongelma niin onhan siitä pitkä matka mihinkään muuhun, että kyllähän tuo aloittajalle kertoo kaiken täysin. Että näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ajatellaan, että mikä on aloituksen aihe ja joulun toivotus on se iso ongelma niin onhan siitä pitkä matka mihinkään muuhun, että kyllähän tuo aloittajalle kertoo kaiken täysin. Että näin.

Ja toivotus täytyy olla jotain missä on jokin juju, ei tavanomaista, ei erikoista, mutta joku, vaikka sanat sisältäen tuhmuutta. Aloitus ollut sen verran kauan, että tämä ei ole aloittajalta paljoa pyydetty. Nähdessä jos näkee joskus, jos harvemmin näkee, sitten viestiä yms. Mutta jos on liikaa pyydetty, sitten ei noin tee. Ei muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toivotus täytyy olla jotain missä on jokin juju, ei tavanomaista, ei erikoista, mutta joku, vaikka sanat sisältäen tuhmuutta. Aloitus ollut sen verran kauan, että tämä ei ole aloittajalta paljoa pyydetty. Nähdessä jos näkee joskus, jos harvemmin näkee, sitten viestiä yms. Mutta jos on liikaa pyydetty, sitten ei noin tee. Ei muuta.

Fiksusti, huumori, yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisesti sanoen kaikille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä selvä.

• Anonyymi

Olen miettinyt jo kauan, mikä sinut ajoi kyseiseen rooliin tällä palstalla? Milloin huomasit olevasi poikkeava, että et pysty sisäistämään sitä mikä oikeasti olet? Mitä oikein tapahtui? Joku asia elämässäsi sai sinut muuttumaan.

• Anonyymi

Varattu ukko etsii salasuhdetta ja vonkaa täällä kaikkia tapaamiaan naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu ukko etsii salasuhdetta ja vonkaa täällä kaikkia tapaamiaan naisia.

Ei ole mies vaan nainen. T.Salapoliisi🎯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mies vaan nainen. T.Salapoliisi🎯

Hauskaa😆

• Anonyymi

Haluan vastata vielä tähän aloitukseen. On kirjoittamatta hyvän joulun toivotus hänelle. Loistavalle ystävälleni..

• Anonyymi

Saat vastata tähän vaihtoehto kirjoituksesi.Mutta tähän ei laiteta mitään joulu yms toivotuksia vaan aloittaja jättää mahdollisuuden että hänelkeyse irl sanotaan tai viestillä, kortilla yms tulee. Tämä täytyy ymmärtää. Lisäksi koko aloitukseni idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat vastata tähän vaihtoehto kirjoituksesi.Mutta tähän ei laiteta mitään joulu yms toivotuksia vaan aloittaja jättää mahdollisuuden että hänelkeyse irl sanotaan tai viestillä, kortilla yms tulee. Tämä täytyy ymmärtää. Lisäksi koko aloitukseni idea.

Siis aloittajalle itselleen se toivotus. Tämä ei ole paljon vaadittu. Yhtään irl yhteyden ottoa yms aloittaja ei ole saanut. Joten olen alkanut ihmetellä mitä tähän kirjoitetaan ellei noin tule. Tämä ei ole leikkiä, joten kunnioitus, yms. Aloittaja on antanut hyvin paljon vihjeitä itsestään, naisestakin. Täytyy vaan käyttää älyään, yms kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis aloittajalle itselleen se toivotus. Tämä ei ole paljon vaadittu. Yhtään irl yhteyden ottoa yms aloittaja ei ole saanut. Joten olen alkanut ihmetellä mitä tähän kirjoitetaan ellei noin tule. Tämä ei ole leikkiä, joten kunnioitus, yms. Aloittaja on antanut hyvin paljon vihjeitä itsestään, naisestakin. Täytyy vaan käyttää älyään, yms kiitos

Tähän voi tehdä vaihtoehtovastauksensa, ap, vielä tänään käy sen lukemassa, mutta ei kirjoita, kommentoi mitään muuta. Sitten jos aloittaja saa joltain yhteyden ottoa, yms, mitä ei ole vielä tapahtunut, aloittaja ei sitä tähän laita, yksityisyys kunniassa. Mutta tästä aloituksesta en myöskään irl puhu, tämä vain välietappi, mutta tärkeä sellainen, kuten se selvä kiinnostuksen osoittaminenkin aloittajaan. Sitä ei ole vielä tullut. Ei mitään, katse, hymy. Aloittaja on sen verran tyhmä, että tarvitsen selvää asiaa. Ja joulu antaa mahdollisuuden siihen, toivotuksiin, niihin voi kätkeä asioita. Luen tämän illalla, aamulla. Ei muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän voi tehdä vaihtoehtovastauksensa, ap, vielä tänään käy sen lukemassa, mutta ei kirjoita, kommentoi mitään muuta. Sitten jos aloittaja saa joltain yhteyden ottoa, yms, mitä ei ole vielä tapahtunut, aloittaja ei sitä tähän laita, yksityisyys kunniassa. Mutta tästä aloituksesta en myöskään irl puhu, tämä vain välietappi, mutta tärkeä sellainen, kuten se selvä kiinnostuksen osoittaminenkin aloittajaan. Sitä ei ole vielä tullut. Ei mitään, katse, hymy. Aloittaja on sen verran tyhmä, että tarvitsen selvää asiaa. Ja joulu antaa mahdollisuuden siihen, toivotuksiin, niihin voi kätkeä asioita. Luen tämän illalla, aamulla. Ei muuta.

Jaahas tähän ei ole tullut enää mitään, joten vaihtoehto kirjoitukset ovat tässä ja luetut. Nyt seuraavaksi sitä joulutervehdystä odottaan. Näkeminen. Tässä emme enää palaile ikinä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas tähän ei ole tullut enää mitään, joten vaihtoehto kirjoitukset ovat tässä ja luetut. Nyt seuraavaksi sitä joulutervehdystä odottaan. Näkeminen. Tässä emme enää palaile ikinä,

Siis näkemiin.

• Anonyymi

Ap lueskellut näitä kaikkia vaihtoehto kirjoituksia mitä hänelle laitettu.

• Anonyymi

Ihan kaikkia. Mutta se vaihtoehtovastaushan ei ole se juttu tässä,se on vain vaihe yksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kaikkia. Mutta se vaihtoehtovastaushan ei ole se juttu tässä,se on vain vaihe yksi.

Se tavallaan on tärkeä, tavallaan irlhän se tärkein asia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua itkettää😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua itkettää😪

Sitten et ole ymmärtänyt sitä mitä aloittaja sanoo tässä. Tottakai luen näitä kaikkia. Ja jos tuo itkettää, että irl se tärkein niin sitten olet väärässä paikassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et ole ymmärtänyt sitä mitä aloittaja sanoo tässä. Tottakai luen näitä kaikkia. Ja jos tuo itkettää, että irl se tärkein niin sitten olet väärässä paikassa

Tietenkin vain yksi vaihtoehto kirjoitus voi olla oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin vain yksi vaihtoehto kirjoitus voi olla oikea.

Mutta täällä turha selittää mitään. Onhan näissä ollut, että nainen ottaa yhteyttä irl aloittajaan yms. Nyt tuo joulutervehdys tässä aloittajalle. Sitten muutaman päivän sisällä aloittaja huomaa ettei tullut yhtään mitään irl yhteyden ottoa taaskaan.joten tuo kommentti sua itkettää on sellaista pas...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta täällä turha selittää mitään. Onhan näissä ollut, että nainen ottaa yhteyttä irl aloittajaan yms. Nyt tuo joulutervehdys tässä aloittajalle. Sitten muutaman päivän sisällä aloittaja huomaa ettei tullut yhtään mitään irl yhteyden ottoa taaskaan.joten tuo kommentti sua itkettää on sellaista pas...

Luen enää vain kerran tämän tänään illalla ja aamulla huomenna. Ei muuta

• Anonyymi

Voinko ap laittaa nimeni tähän vastaukseeni, muutaman muun nimen joukkoon?

• Anonyymi

Aloituksia niin monta, että ei ole väliä mihin niistä on vastannut, sitä en ole erotellut,vastaukset ylhäällä, se seuraava, ainoa mahdollisuus tuossa joulun tervehdyksessä.

• Anonyymi

Ei ole parempaa mahdollisuutta kuin tuo. Antaa pieni huomio. Mitään huomiota ei ole vielä annettu. Ei tässä muuta. Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole parempaa mahdollisuutta kuin tuo. Antaa pieni huomio. Mitään huomiota ei ole vielä annettu. Ei tässä muuta. Aloittaja

Kaukaa katseli, tuo tyttö eilisen kevään lapsi lenkkivaatteissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap tässä sulle taas uusi vaihtoehtovastaus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap tässä sulle taas uusi vaihtoehtovastaus!

Mutta väärin tehty! Ei lapset kuulu tähän aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee kunnollinen vaihtoehto vastaus tähän. Aloittaja lueskelee sen kyllä, koska en ole vielä saanut mitään yhteyden ottoa, joulun yms tiimoilta. Aloittaja. Ja tämä ihmetyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasken tämän vaihtoehto kirjoitukseksi. Kevään lapsi kai tarkoittaa syntymäikaa tai näkemistä yms, joten hyväksyn. Aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasken tämän vaihtoehto kirjoitukseksi. Kevään lapsi kai tarkoittaa syntymäikaa tai näkemistä yms, joten hyväksyn. Aloittaja.

Tämä oli sitten viimeinen hyväksytty vaihtoehto kirjoitus. Ei siinä mitään muuta kuin että aloittaja alkaa oottaa joulun tiimoilta viestiä yms, kiitos kaikille fiksuille vastaajille näissä aloituksissani. Pientä rohkeutta, onnea teille kaikille ja näkemiin.

• Anonyymi

Irl yhteyden otto. Kortilla, viestillä, nähdessä. Tai sitten täytyy todeta, että hupia tässä on kaikki kirjoitelleet pitkän aikaa ja nauttineet siitä.

• Anonyymi

Ja tämä ihmetyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä ihmetyttää.

Niistä ei yksikään ole ollut se sun hakemassa.

• Anonyymi

Oletko 100-varma että kaipaamallasi on yhteystiedot? Nimi, osoite, puh.nro, sähköposti? Ehkä ei tuu viestiä jos ne puuttuu. Etkö pysty mitenkään rohkaisemaan, jos toinenkin osapuoli arka? Siis tässä tai irl? Entä edes etunimien alkukirjaimet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä ei yksikään ole ollut se sun hakemassa.

Tähän ei vastata, ellei tiedä aloittajaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko 100-varma että kaipaamallasi on yhteystiedot? Nimi, osoite, puh.nro, sähköposti? Ehkä ei tuu viestiä jos ne puuttuu. Etkö pysty mitenkään rohkaisemaan, jos toinenkin osapuoli arka? Siis tässä tai irl? Entä edes etunimien alkukirjaimet?

Etkö ole lukenut aloitusta. Tähän ei vastata ellei ota yhteyttä aloittajaan. Mitenkään kevyin perustein ei tarvitse pelleillä tässä,sitä voi mennä trollaamaan muualle kuin tähän aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole lukenut aloitusta. Tähän ei vastata ellei ota yhteyttä aloittajaan. Mitenkään kevyin perustein ei tarvitse pelleillä tässä,sitä voi mennä trollaamaan muualle kuin tähän aloitukseen.

Aloittaja on laittanut paljon hyviä vihjeitä itsestäsi tähän, kuin myös naisesta. Tietenkin täytyy olla älykäs, että ne älyää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on laittanut paljon hyviä vihjeitä itsestäsi tähän, kuin myös naisesta. Tietenkin täytyy olla älykäs, että ne älyää.

Tähän vain vaihtoehtoasian tiimoilta vastaus, ei mitään muuta trollausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkään nainen ei ole mitenkään arka. Aikuinen fiksu nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkään nainen ei ole mitenkään arka. Aikuinen fiksu nainen.

Ja täytyy lukea tämä aloitus. Ei tässä aloittaja ala rohkaisemaan, tai muuta. Tässä on täysin selvästi kirjoitettuja sääntöjä, ei ne hupia ole tässä. On järjetöntä edes kuvitella muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täytyy lukea tämä aloitus. Ei tässä aloittaja ala rohkaisemaan, tai muuta. Tässä on täysin selvästi kirjoitettuja sääntöjä, ei ne hupia ole tässä. On järjetöntä edes kuvitella muuta.

Enempää en ala vastaan trollauksiin

• Anonyymi

Tähän voi tehdä vaihtoehtovastauksen aloittajalle
      Aloittaja sen vielä lukee, mutta sitten kun ketju lakkaa elämästä tai tulee lauantai aamu sitten tämä jää muutamaksi päiväksi odotus asteelle ja 24.12 aloittaja toteaa onko tullut mitään, korttia, viestiä, nähdessä yhteyden ottoa irl mitä aloittaja on jokaisessa ketjussaan pyytänyt. Ihan jokaisessa tämä asia on ollut. Sitten asia on siten kun se on. Mutta taatusti aloittajaa kaivertaa. Ja se, että aloittajaa ei kunnioiteta yhtään ellei yhteyden ottoa irl tule. Ei siinä mitään sitten. Eihän aloittaja mitään kunnioitusta tietenkään ansaitsekaan.

• Anonyymi

Onko se naisen nimi ollut niissä nimissä mitä näissä ollut aiemminkin?

• Anonyymi

Paljon nimiä, täytynyt olla

• Anonyymi

Näissä nimi? Satu, Sari, Janina, Jenni, Hanna, Hanne Marjut, Marika, sitten ollut pari muuta listaa. Ollut Heidi, Yms listalla

• Anonyymi

Onhan tähän ollut mahdollisuus laittaa nimensä. Tai vaikka kaksi mistä toinen on oma.

• Anonyymi

Eli ellei ole laittanut ottaa itse yhteyttä aloittajaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ellei ole laittanut ottaa itse yhteyttä aloittajaan.

Joo olisi sen vaihtoehto vastauksen tähän voinut kirjoittaa ihan nimelläänkin. Kuitenkin pelkkä nimi siinä ei merkitse muille kuin naiselle ja aloittajalle, mutta en ole voinut vaatia tuollaista. Se on varma asia, että en näe naista useasti viikossa, olisihan hän nähdessä jutellut normaalia enemmän ja normaalia yksityisen. Tämän voinen sanoa, onhan aloitus ollut jo kauan. Aloittaja

• Anonyymi

Sun pitäisi tehdä aloitus rohkeille ja aloitus aremmille naisille!

• Anonyymi

Joko aloittajalle on joulutervehdyksiä tullut?

• Anonyymi

Tuskin saa yhtään. Naiset eivät hae täällä kuin huomiota! Nainen kanssa

• Anonyymi

Laitan sinulle viestin tänään tai huomenna irl. Rakastan sinua. Anteeksi että kielsin sinut vuosi sitten. Se oli pelkoa, että muut saisivat tietää meistä. Menneisyytemme on totta. Sinä olet totisinta totta minulle. Loistavalle toivoo Heidi Reeta Johanna

• Anonyymi

Varmaan jo useampi joulutervehdys tullut?

• Anonyymi

Tuskin saat yhtään!!

• Anonyymi

Taitaa aloittajan puhelin piipata jatkuvasti?

• Anonyymi

Pitäiskö tähän tehdä sulle ap uusi versio tästä ketjusta mihin kirjoitetaan vain oikeasti hyviä vihjeitä eikä sellaisia yleisvihjeitä?

• Anonyymi

😍<3😍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25230
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14242
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11774
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      111
      8769
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      549
      6031