TI-vainoista

Anonyymi

Tiivistelmä vainoista:

-Targeted individual(TI). Epäsopivaksi katsottu henkilö, kussut vääriin aamumuroihin tai vaikkapa poliittisesti toisinajattelija.
-gang Stalking biologisen hajoamisen käynnistämiseen, hyökkäys nisäkäsaivojen osaan(hermosolujen uusiutumisen estäminen?)
-onnettomuudet, samoin hyökkäys regeneraatio-ominaisuutta vastaan
-e-häirintä. Psykotronia tai jokin muu mielenhallinnan muoto, välineistön testaus/hienosäätö. Tähän altistamiseen kaikki edellinen tähtää.
-geneettinen alttius

41

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattais käydä tarkastamassa lääkityksesi lääkärin kanssa.

      • Anonyymi

        Ketjun aloittajalla on biologis-fysiologin-neurologinen näkökulma asiaan. Ehkä toivoo niitä asioita tuntevan vastaavan. Tämäki puoli ihmisen eloon liittyy.

        Gang stalkingin tavoitteena on tuhota ihminen taloudellisesti, sosiaalisesti , psyykkisesti ja fyysisesti.

        Ketjun avaaja pysyttelee fyysisessä osuudessa ja siinäkin kapealla alueella. Siksi vaikuttaa oudolle.

        Yllä oleva kommentti on suorastaan klassikko gaslightigin alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloittajalla on biologis-fysiologin-neurologinen näkökulma asiaan. Ehkä toivoo niitä asioita tuntevan vastaavan. Tämäki puoli ihmisen eloon liittyy.

        Gang stalkingin tavoitteena on tuhota ihminen taloudellisesti, sosiaalisesti , psyykkisesti ja fyysisesti.

        Ketjun avaaja pysyttelee fyysisessä osuudessa ja siinäkin kapealla alueella. Siksi vaikuttaa oudolle.

        Yllä oleva kommentti on suorastaan klassikko gaslightigin alueella.

        Jaaha, ehdin jo unohtaa aloituksen loppuosan. E-häirintä ja mondcontrol ja koe-eläimeksi joutuminen. Ihan standardikamaa monille kohteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, ehdin jo unohtaa aloituksen loppuosan. E-häirintä ja mondcontrol ja koe-eläimeksi joutuminen. Ihan standardikamaa monille kohteille.

        Tästä aihekokonaisuudesta tuskin sallitaan kirjoittelua tällä palstalla. Mutta yleissivistys lisääntyy, jos käyttää hakusanoina

        - nisäkäsaivot
        - regeneraatio-ominaisuus
        - elektroninen häirintä (Wikipediakin on)
        - psykotronia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloittajalla on biologis-fysiologin-neurologinen näkökulma asiaan. Ehkä toivoo niitä asioita tuntevan vastaavan. Tämäki puoli ihmisen eloon liittyy.

        Gang stalkingin tavoitteena on tuhota ihminen taloudellisesti, sosiaalisesti , psyykkisesti ja fyysisesti.

        Ketjun avaaja pysyttelee fyysisessä osuudessa ja siinäkin kapealla alueella. Siksi vaikuttaa oudolle.

        Yllä oleva kommentti on suorastaan klassikko gaslightigin alueella.

        Kaipa ajattelin, että hyvä psyykkinen/fyysinen kunto ja joustavuus auttaa näitä mainitsemasiasi muita gs-tavoitteita vastaan.
        Mitä taas tulee kopiointisyytöksiin; omaa kuvaa asiasta muodostostaessa tulee väkisinkin kuljettua jo kuljettuja polkuja. Todella valaisevia kirjoituksia aiheesta palstalla ollut, toivottavasti moni muukin saa niistä rohkaisua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa ajattelin, että hyvä psyykkinen/fyysinen kunto ja joustavuus auttaa näitä mainitsemasiasi muita gs-tavoitteita vastaan.
        Mitä taas tulee kopiointisyytöksiin; omaa kuvaa asiasta muodostostaessa tulee väkisinkin kuljettua jo kuljettuja polkuja. Todella valaisevia kirjoituksia aiheesta palstalla ollut, toivottavasti moni muukin saa niistä rohkaisua.

        Ei ole mitään kopiointisyytteitä, vaan muiden keräämän ja nimeämän tiedon käyttöä, valmiita jo olemassa olevia termejä.

        Ei siis mitään oman pään harhoja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa ajattelin, että hyvä psyykkinen/fyysinen kunto ja joustavuus auttaa näitä mainitsemasiasi muita gs-tavoitteita vastaan.
        Mitä taas tulee kopiointisyytöksiin; omaa kuvaa asiasta muodostostaessa tulee väkisinkin kuljettua jo kuljettuja polkuja. Todella valaisevia kirjoituksia aiheesta palstalla ollut, toivottavasti moni muukin saa niistä rohkaisua.

        Kaipa ajattelevat nämä vainoajatkin. Siksi sekä fyysinen että psyykkinen kunto joutuu raunioittamisen kohteeksi, mutta myös tämän sinun esille tuoma mielen hallintaan ottaminen.

        Siksi yleensä kaikkeen gs-vainon tyyliseen kuuluu univajeen ylläpito määrällisesti ja laadun heikentäminen. -Se olisi oman ketjun arvoinen, mutta vaarana olisi, että se olisi oppikirja häiriköille,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa ajattelevat nämä vainoajatkin. Siksi sekä fyysinen että psyykkinen kunto joutuu raunioittamisen kohteeksi, mutta myös tämän sinun esille tuoma mielen hallintaan ottaminen.

        Siksi yleensä kaikkeen gs-vainon tyyliseen kuuluu univajeen ylläpito määrällisesti ja laadun heikentäminen. -Se olisi oman ketjun arvoinen, mutta vaarana olisi, että se olisi oppikirja häiriköille,

        Kieltämättä vainoja järjestävä taho seuraa kirjoitelmiamme haarukoidakseen erilaisten toimien vaikuttavuutta.
        Kysymys on: onko organisoiva taho hyväntahtoinen vai hiooko vain teräänsä. Sitä olen pohtinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloittajalla on biologis-fysiologin-neurologinen näkökulma asiaan. Ehkä toivoo niitä asioita tuntevan vastaavan. Tämäki puoli ihmisen eloon liittyy.

        Gang stalkingin tavoitteena on tuhota ihminen taloudellisesti, sosiaalisesti , psyykkisesti ja fyysisesti.

        Ketjun avaaja pysyttelee fyysisessä osuudessa ja siinäkin kapealla alueella. Siksi vaikuttaa oudolle.

        Yllä oleva kommentti on suorastaan klassikko gaslightigin alueella.

        Mainitse muutama esimerkki näistä uhreista, jotka on tuhottu taloudellisesti, sosiaalisesti , psyykkisesti ja fyysisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitse muutama esimerkki näistä uhreista, jotka on tuhottu taloudellisesti, sosiaalisesti , psyykkisesti ja fyysisesti.

        Ihan varmasti en kerro kenestäkään suomalaisesta TI:stä mitään. Ihmettelen pyyntöäsi. Mutta netistä kyllä löydät vainokertomuksia, in English.


    • Anonyymi

      Ekspansiivinen paranoidinen persoonallisuushäiriö.

      • Anonyymi

        Kenellä?
        Ketjun aloittaja on ihan vaan kopioinut isossa maailmassa muiden määrittelemiä ilmiöitä. Yksikään ei ole hänen omasta päästään.

        Minä kun esitin neljä aluetta, jotka joutuvat tuhon kohteeksi gs-vainossa, myös kopioin toisten tekemään yhteenvetoa, mutta koen myös, että niinhän tässä on tehty.

        Kun ehdotin hakusanoja, se mitä löytyy , on muiden kokoamaa tietoa.

        Niin että missä se expansiivinen vainohullu luuraa?


    • Anonyymi

      Aloittaja voi "minun" puolestani jatkaa haluamallaan tavalla. Siirsin vain aloituksen vähän isompiin raameihin, että on hulluksi huutelijoilla vähän hankalampaa.

    • Anonyymi

      tämänlö ketjun takia ipni on poissa käytöstäni

    • Anonyymi

      Miksi en löydä tätä ketjua salaliittoteoriapalstalta- Piti Etsiä---

    • Anonyymi

      Palstan tyhjäntoimittajiin ei ainkaan kukaan kuluta euroakaan kalliita sädettimen kilowatteja!

      • Anonyymi

        Kukaan TI ei ole päätoiminen palstan tyhjäntoimittaja. Nykyään harvat TI:tkirjoittavat enää tänne. Ei sallita niin avointa kirjoittamista kuin ennen ja lukijoitakin käy vähän.

        Minä vielä näköjään kirjoittelen, vaikka olen jo monta kertaa päättänyt lopettaa hyödyttämänä.

        Olen koston kohde, mutta myös koehenkilö. Vaikka olen jo vanha raato, jatketaan kai, kun on käytetty resursseja tähän mennessä niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan TI ei ole päätoiminen palstan tyhjäntoimittaja. Nykyään harvat TI:tkirjoittavat enää tänne. Ei sallita niin avointa kirjoittamista kuin ennen ja lukijoitakin käy vähän.

        Minä vielä näköjään kirjoittelen, vaikka olen jo monta kertaa päättänyt lopettaa hyödyttämänä.

        Olen koston kohde, mutta myös koehenkilö. Vaikka olen jo vanha raato, jatketaan kai, kun on käytetty resursseja tähän mennessä niin paljon.

        Kaikki palstalle joskus kirjoittaneet ovat pelkkiä tyhjäntoimittajia. Kallista sädetintä ei mihinkään työttömään turhakkeeseen haaskata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki palstalle joskus kirjoittaneet ovat pelkkiä tyhjäntoimittajia. Kallista sädetintä ei mihinkään työttömään turhakkeeseen haaskata.

        No voi, voi. En toiveittesi mukaisesti ilmoittanut ensimmäisen kommenttisi olleen gaslightingiä, vaan käytin tilaisuutta hyväksi ja kerroin nykytilanteesta.

        MUTTA, kyllä kumpikin kommenttisi on gaslightingiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki palstalle joskus kirjoittaneet ovat pelkkiä tyhjäntoimittajia. Kallista sädetintä ei mihinkään työttömään turhakkeeseen haaskata.

        Täytyy muistaa, että narsisti psykopaatti kostaa verisesti ja uupumatta kokemansa vääryyden. Tämä tekniikkahan voi olla hyvinkin yleistä, salattua mutta yleistä. Jos ajaa samalla jotain testiä niin aina parempi. Ei eliitti omalla jälkikasvullaan suinkaan ala testailemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy muistaa, että narsisti psykopaatti kostaa verisesti ja uupumatta kokemansa vääryyden. Tämä tekniikkahan voi olla hyvinkin yleistä, salattua mutta yleistä. Jos ajaa samalla jotain testiä niin aina parempi. Ei eliitti omalla jälkikasvullaan suinkaan ala testailemaan...

        niin kuin mitä tekniikkaa tarkoitat, tässä on ollut kyse niin monesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin kuin mitä tekniikkaa tarkoitat, tässä on ollut kyse niin monesta

        VOI HIRVEETÄ, KUN ALKOI PELOTTAMAAN!!! Sehän kuuluu gs.vainon tekniikoihin e-häirintöineen.

        Yritetään saada uhri pelkäämään. Sitä tarkoitusta varten on koko tämä ketju.


    • Anonyymi

      Uskaltaisiko joku selittää, mitä psykotronia on.

      Minä en voi, minulta menisi IP-osoite samantien jäähytauolle.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Miksi tällaista yleensä on? Jos on se on rikollista ja erittäin vaarallista. Ketään Ei saa satuttaa se on hirveää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tällaista yleensä on? Jos on se on rikollista ja erittäin vaarallista. Ketään Ei saa satuttaa se on hirveää.

        Voi voi kun pelottaa lisää.


    • Anonyymi

      Joskus reilu 10 v-sitten, kun suomi24:ään alkoi ilmestyä gang stalking ketjuja, myöhemmin niiden on sanottu olleen stalkkereiden alkamia. Antoivat tietoa vainosta, että kohteet osaisivat pelätä. Vähän tulee tästä ketjusta sellainen vaihtoehto mieleen.

      • Sitten olemme me muut. Meillä on antennit myös. Lähettimiäkin saatta näinä päivinä olla omilla. Se on sitä haarukointia.
        https://youtu.be/17O0Kxs3b68
        Koska mä voin?


      • temppuilija kirjoitti:

        Sitten olemme me muut. Meillä on antennit myös. Lähettimiäkin saatta näinä päivinä olla omilla. Se on sitä haarukointia.
        https://youtu.be/17O0Kxs3b68
        Koska mä voin?

        Tulee aika, jolloin Suomi paljastaa korttinsa tällä psykotroniikan saralla. Itse olen passailun kannalla. Ei ole mitään kiirettä. Vasta ja kun näyttää siltä, että vieras on tulossa tänne.
        Ennen sitä joidenkin yksilöiden on vain kärvisteltävä ja yritettävä elää elämäänsä näissä puitteissa.
        https://youtu.be/T8DqUrmLXSY


      • Anonyymi

        En ajatellut sitä niin, sain itse aiemmin lukemistani jutuista lisämotivaatiota muuttaa omaa ympäristöä ja elinoloja mahdollisuuksien mukaan.


      • temppuilija kirjoitti:

        Tulee aika, jolloin Suomi paljastaa korttinsa tällä psykotroniikan saralla. Itse olen passailun kannalla. Ei ole mitään kiirettä. Vasta ja kun näyttää siltä, että vieras on tulossa tänne.
        Ennen sitä joidenkin yksilöiden on vain kärvisteltävä ja yritettävä elää elämäänsä näissä puitteissa.
        https://youtu.be/T8DqUrmLXSY

        Teknologian osalta neuvoni on, laittakaa kaikki yritys siihen, ettette yritä. Mitä enemmän joitain suomalaisia häiritään energia-aseilla, sen enemmän me keräämme tietoa niistä. Olemme saantipuolella teknologisesti. Itse en osaa erottaa enää omia vieraista.


      • Anonyymi
        temppuilija kirjoitti:

        Tulee aika, jolloin Suomi paljastaa korttinsa tällä psykotroniikan saralla. Itse olen passailun kannalla. Ei ole mitään kiirettä. Vasta ja kun näyttää siltä, että vieras on tulossa tänne.
        Ennen sitä joidenkin yksilöiden on vain kärvisteltävä ja yritettävä elää elämäänsä näissä puitteissa.
        https://youtu.be/T8DqUrmLXSY

        Suomea tullaan puolustamaan ainoastaan oikeilla ruutiaseilla eli tulella. Nämä psyykejutut ovat saatanan aseita ja toki voimakkaita, mutta Suomen puolustus on ennenkin ollut uskovaisten varassa ja niin tulee olemaankin.


    • Anonyymi

      Aloittajalle: riittää, että on syntynyt. Kuka tahansa, myös vapaassa maailmassa, voi olla kohde. Pelin henki on saada kohde pohtimaan sitä - minkä vuoksi minut maalitettiin?

      • Anonyymi

        Vastaus on, ylitsevuotavan vallan omaavalta taholta, rehellinen sellainen - koska mä voin.


      • Anonyymi

        Ei johdu siitä että olet syntynyt. Jos haluat todellisen vastauksen. Ihminen joutuu mustalle listalle, eli TI-ksi, eli GS-uhriksi, eli maalitettavaksi ainoastaan ja vain ainoastaan Armeijan Psykologisten Testien vuoksi. Tiedot ovat niin henkilökohtaisia ja niitä tietoja voidaan käyttää hyväksi uhrin satuttamiseksi. Suomi ei hyväksy erillaisuutta.


    • Anonyymi

      LUKEKAA MIELUUMMIN KETJUA MITÄ ON OIKEA GANG STALKING

      • Anonyymi

        Eikös vapaassa maassa saa lukea sitä ketjua mitä haluaa?

        Kamala vaino jos erehtyy lukemaan väärää ketjua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös vapaassa maassa saa lukea sitä ketjua mitä haluaa?

        Kamala vaino jos erehtyy lukemaan väärää ketjua.

        Vapaassa maa saa myös varottaa, että kahdessa varottamassani ketjussa toteutetaan gang stalkingin perusjuttuja: pelon ja hämmentymisen aikaan saamista.

        Vapaassa maassa saa lukea esim.TI-porukan ylläpitämää naamakirjaa, jota nykyään lukee sadat muutkin. Siellä naamakirjassakin varotellaan julkaisuista esim. ei heikkohermoisille tai tiedon luotettavuuden epävarmuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaassa maa saa myös varottaa, että kahdessa varottamassani ketjussa toteutetaan gang stalkingin perusjuttuja: pelon ja hämmentymisen aikaan saamista.

        Vapaassa maassa saa lukea esim.TI-porukan ylläpitämää naamakirjaa, jota nykyään lukee sadat muutkin. Siellä naamakirjassakin varotellaan julkaisuista esim. ei heikkohermoisille tai tiedon luotettavuuden epävarmuudesta.

        Jaaha, se toinen pahempi ketju on näköjään poistettu, ilman sitä, en olisi ruvennut varoittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaassa maa saa myös varottaa, että kahdessa varottamassani ketjussa toteutetaan gang stalkingin perusjuttuja: pelon ja hämmentymisen aikaan saamista.

        Vapaassa maassa saa lukea esim.TI-porukan ylläpitämää naamakirjaa, jota nykyään lukee sadat muutkin. Siellä naamakirjassakin varotellaan julkaisuista esim. ei heikkohermoisille tai tiedon luotettavuuden epävarmuudesta.

        Selvästi niissä ketjuissa oli jotain joka osui sua hermoon.

        Eli lukemaan juuri näitä ketjuja, mars.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi niissä ketjuissa oli jotain joka osui sua hermoon.

        Eli lukemaan juuri näitä ketjuja, mars.

        Olen jo muualle kirjoittanut, että TI konkari voi lukea näitä, eivät enää saa hämmentymään ja pelkäämään, mutta uusi vainotuille eivät ole sopivaa luettavaa. Heille sopii joku selkeämpi ketju, joka auttaa jäsentämään tilannettaan.

        Sen kun menette lukemaan omalla vastuulla. Se pahempi ketju on julkaistu sensuroituna. Siellä ei enää ole esim. huutamista Breivikin tapauksen perään, että eikö tässä ole gang stalkingia tarpeeksi.

        Minua osui hermoon se, että kirjoittaako tässä tietämäni TI narsistisen raivon vallassa. Voi aiheuttaa harmia itselleen,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe