Aihe

Hyvää huomenta rakas ludem

Anonyymi

Ja mulla on nyt niin kiva tulevaisuus suunnittelu jos et sano suoraan mitä haluat että lopetat ton huoraamisen ja kiusaamisen.

26

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sano suoraan vaan että olet mustasukkainen myönnä ludem että olet mustasukkainen minusta niinkö.

• Anonyymi

Kyllä sä sen tiedät jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä sen tiedät jo.

Niin että sä siis olet mustasukkainen edes vähän minusta. Ymmärsinkö oikein että jos olet edes vähän mustasukkainen niin sulla on edelleen tunteita minua kohtaan kun jos tuntee edes pientä mustasukkainen tunnetta nii se tarkoittaa sitä että olen sulle tärkeä. Jippiii toisin sanoen ludem rakastaa minua ja olen maailman onnellisin ihminen kun ludem rakastaa minua. Toivottavasti et vitsaillut tuolla asialla. Sano rehellisesti että tunnettko edes vähän mustasukkaisuutta niin mä olen oikeasti maailman onnellisin ihminen jos saan sun sydämeen edes jotenkin vaikuttaa kun sä veit mun sydämeni vuosia sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Tää oli se ainut asia minkä olen kokenut erittäin isoksi kulttuuri erojen näkemystä kun luulin että joudun näyttelee kotona etten ole ollenkaan mustasukkainen mutta jos olet itsekin nii silloin sun täytyy ymmärtää että miltä toi tuntuu minusta kun ajattelet muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli se ainut asia minkä olen kokenut erittäin isoksi kulttuuri erojen näkemystä kun luulin että joudun näyttelee kotona etten ole ollenkaan mustasukkainen mutta jos olet itsekin nii silloin sun täytyy ymmärtää että miltä toi tuntuu minusta kun ajattelet muita.

En mä ajattele muita siinä mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että sä siis olet mustasukkainen edes vähän minusta. Ymmärsinkö oikein että jos olet edes vähän mustasukkainen niin sulla on edelleen tunteita minua kohtaan kun jos tuntee edes pientä mustasukkainen tunnetta nii se tarkoittaa sitä että olen sulle tärkeä. Jippiii toisin sanoen ludem rakastaa minua ja olen maailman onnellisin ihminen kun ludem rakastaa minua. Toivottavasti et vitsaillut tuolla asialla. Sano rehellisesti että tunnettko edes vähän mustasukkaisuutta niin mä olen oikeasti maailman onnellisin ihminen jos saan sun sydämeen edes jotenkin vaikuttaa kun sä veit mun sydämeni vuosia sitten.

Etkö sä muka koskaan ole huomannut sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vein sun sydämen vuosia sitten? Missä tilanteessa?
        Emme ole edes jutelleet.
        Olet intohimoinen mies tykkään.

• Anonyymi

Ja kukaan ei saa olla ludemin kanssa missään tekemisissä sillon kun minä en ole paikalla. Nyt loppu ludemin huoraaminen

• Anonyymi

Miks sä syyttelet rakas. Oon ollut kiltisti. Mitä sä haluat?kiusaat mua noilla jutuillasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks sä syyttelet rakas. Oon ollut kiltisti. Mitä sä haluat?kiusaat mua noilla jutuillasi.

Haluan jutella sun kanssa ja ne kuvat pois välittömästi niin mä oon asiallinen. Sen jälkeen haluan muuttaa ja mennä töihin. Muuta en vaadi. Ja saat pyytää multa mitä tahansa että eikös tämä ole aika reilusti kummallekin. Kumpikin hyötyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan jutella sun kanssa ja ne kuvat pois välittömästi niin mä oon asiallinen. Sen jälkeen haluan muuttaa ja mennä töihin. Muuta en vaadi. Ja saat pyytää multa mitä tahansa että eikös tämä ole aika reilusti kummallekin. Kumpikin hyötyy.

Ensinnäkin mä en muuta mihinkään ja mitään kuvia mulla ei ole esillä. Työpaikka mulla on jo ja työhön oon tyytyväinen. Enkä muuta kenenkään kanssa yhteen noin vain ja nopeasti. Toisekseen mua ei määräillä. Asiat sovitaan kasvotusten asiallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin mä en muuta mihinkään ja mitään kuvia mulla ei ole esillä. Työpaikka mulla on jo ja työhön oon tyytyväinen. Enkä muuta kenenkään kanssa yhteen noin vain ja nopeasti. Toisekseen mua ei määräillä. Asiat sovitaan kasvotusten asiallisesti.

Asia selvä. Mä muutan ja menen töihin nii jää sinä sitten tänne. Ja kun et suostu näkee nii että saadaan jutella niin mitäpä luulet että olen uskollinen sinulle kun et ole ollu itsekään uskollinen ja kostan sulle ihan kaikki mitä pahimmillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia selvä. Mä muutan ja menen töihin nii jää sinä sitten tänne. Ja kun et suostu näkee nii että saadaan jutella niin mitäpä luulet että olen uskollinen sinulle kun et ole ollu itsekään uskollinen ja kostan sulle ihan kaikki mitä pahimmillaan.

No voi hyvää päivää sentään. On taas lapsellista puhetta. Itseäs eniten loukkaat kostoinesi ja jo tuo uhkailu etäännyttää meitä.Jutella voidaan koska vaan kun sovitaan. Ei tästä mitään tule eikä sulla ole aikomustakaan kuin härnätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No milloin nähdään ja missä. Lepyteltävää on myös sinulla ja aikamoisen paljon. Meillä on sovittavaa todella paljon ja me molemmat tiedetään miten me halutaan sitä sovintoa tehdä.

• Anonyymi

Sä et luota muhun yhtään. Luulet mun haluavan kaikkia.🤔mun pitää olla varmaan sun edessä hirmuisen pidättäytyvä ja ottaa joku esiliinaksi treffeille. Sellaisia treffejä sitten sen viitisen kertaa. Saisko sitte jo pikkupusun otsalle. Kaikki vaan siksi, että alat luottamaan ja näet etten ole saatavilla aina kenellekkään.

• Anonyymi

Hyvää huomenta rakas.

• Anonyymi

Onko tämä joku avohoito- vai monikulttuuritapaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan, kun hymyily ja silmiin katsominen puhuessa on sulle huoraamista. Samoin porukalla saunominen, uimassa käynti ja ystävän tai sukulaisen halaaminen nähdessä. Samaa settiä on myös jonkun kanssa kahdestaan juttelu. Elikkä ihan jo työelämän ja normaalin kanssakäymisen jutut on pettämistä. Nainen ei ole mikään esine vaan yhdenvertainen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan, kun hymyily ja silmiin katsominen puhuessa on sulle huoraamista. Samoin porukalla saunominen, uimassa käynti ja ystävän tai sukulaisen halaaminen nähdessä. Samaa settiä on myös jonkun kanssa kahdestaan juttelu. Elikkä ihan jo työelämän ja normaalin kanssakäymisen jutut on pettämistä. Nainen ei ole mikään esine vaan yhdenvertainen ihminen.

Jutellaan mikä on kummankin näkemys pettämisen rajat suhteessa nii meille ei tule riitaa. Ja mä tuun todella paljon vastaan mutta sanomista en hyväksy jos en ole itse mukana nii ei onnistu ikinä tiedät sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jutellaan mikä on kummankin näkemys pettämisen rajat suhteessa nii meille ei tule riitaa. Ja mä tuun todella paljon vastaan mutta sanomista en hyväksy jos en ole itse mukana nii ei onnistu ikinä tiedät sen.

No mikä siinä saunomisessa on pahaa? Se että joku näkee mut alasti tai mä näen jonkun alasti? Vai joku muu? Äläkä hermostu ei mun ole pakko saada saunoa jonkun kanssa yhdessä kunhan kysyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä siinä saunomisessa on pahaa? Se että joku näkee mut alasti tai mä näen jonkun alasti? Vai joku muu? Äläkä hermostu ei mun ole pakko saada saunoa jonkun kanssa yhdessä kunhan kysyn.

Joo just tätä tarkoitin kulttuurin näkemys eroista kun suomalainen nainen on niin vapaa mielinen kaikessa ja jakaa pillua vedoten ihmis oikeuksiin ettei ketään voi omistaa tai saada fyysistä rangaistusta niin ei Suomessa naiset myöskään kunnioita suhdetta kun valtio on nii väärä mielinen että naiset saa tehdä mitä haluaa ja naisia ei saa lyödä eikä naisille saa sanoa mitää ettei nainen vain koe mitään ahdistusta tai jotain muuta mihin vedota että saa puhtaalla omatunnolla jakaa pillua nii siinä on syy miksi mun ja ludemin suhde ei voi onnistua. Mä en hyväksy sitä että Suomen laki puuttuu meidän suhteen asioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo just tätä tarkoitin kulttuurin näkemys eroista kun suomalainen nainen on niin vapaa mielinen kaikessa ja jakaa pillua vedoten ihmis oikeuksiin ettei ketään voi omistaa tai saada fyysistä rangaistusta niin ei Suomessa naiset myöskään kunnioita suhdetta kun valtio on nii väärä mielinen että naiset saa tehdä mitä haluaa ja naisia ei saa lyödä eikä naisille saa sanoa mitää ettei nainen vain koe mitään ahdistusta tai jotain muuta mihin vedota että saa puhtaalla omatunnolla jakaa pillua nii siinä on syy miksi mun ja ludemin suhde ei voi onnistua. Mä en hyväksy sitä että Suomen laki puuttuu meidän suhteen asioihin.

Voi sun kanssa rakas. Taas sä annat kuvitelmillesi vallan. Yleensä sielä saunassa vaan peseydytään. Siihen on vuosisatojen perinteet. Ei sielä seksiä ole. Ei ainakaan niissä piireissä missä mä olen ollut. Paitsi ehkä meidän välillä vois olla toisin, jos sinne kahdestaan yhdessä mentäisiin. Vaan se on eriasia rakas. En mä halua muita. Enkä halua, että sullakaan on muita. Voidaan pitää se saunominen meidän yhteisenä asiana ja ei saunota kumpikaan muiden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kuule vaan hyvä, että miehille ja naisille on tismalleen sama laki, velvollisuudet ja oikeudet.

• Anonyymi

Miksi takiainen väität olevasi M mies vaikket edes ole hän?

• Anonyymi

Oli mikä oli, niin voisi suksia muualle tyhmine viesteineen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli mikä oli, niin voisi suksia muualle tyhmine viesteineen..

Miksi menit tuppisuuksi M mies?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      12067
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      161
      9450
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      7290
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      16
      4492
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      191
      2937