Aihe

Aivan saoras palsta

Anonyymi

Kirjoitin eilen vastauksen, jossa kerroin, että vain työtä tekemällä voi saavuttaa täydellisen oman vapauden.

Viesti poistettu sääntöjen vastaisena.

Onkohan palstan moderaattorilla mennyt vähän liikaakin terästettyä glögiä joulun aikana? Vai halusiko suojella tukiloisia totuudelta? 🤔

No, hyvää pyhän jatkoa kaikille kuitenkin! 😊

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seurannut köyhyyspalstaa niin asenteet on se että tykätään olla kotona.

• Anonyymi

Olisi tosi kurjaa jos ei tykkäis olla kotona???? Mä ainakin olen erittäin koti ihminen. On ihana herätä kiireettä, ja tehdä mitä lystää, jos ei jaksa ei tee. Mikähän joillakin on viakee ymmärtää että koti on ihmisen paras paikka.?

• Anonyymi

Joo kyllä se työpaikka tulee sinne missä asuu.

• Anonyymi

Aikuisten oikeesti kyllähän sitä nyt jotenkin liitonrahoilla pärjää mutta jos työttömyys pitkittyy ja tulot pienentyy sit kelasossuelätti. Sitten eri homma jos jukoliste töitä ei vaan löydy.
      Helvettiä sitä mainosteta että tekee kauheesti töitä kotona työttömyyskorvauksilla. Maatalonemäntä asia erikseen ja lapset hoidetaan siinä sivussa.

• Anonyymi

Sitten pienentyy vuokrakin jonnekin peräkyliin pönttövuor

• Anonyymi

Unohtanet myös toimeentulotuet hehhehe

• Anonyymi

Laaja ongelma, kun palkka-töitä ei juuri ole tarjolla.
      Ja Moni kyllästyy hikisiin ali palkattuihin pätkätöihin, tai kuntouttavaan ilman palkkaa... Orjjuteen ei käy kutsumus, vaikka kapitalisti sitä orjuutta jakaa haluaakin.
      Niin ei se elämä siitä rikkaudeksi muutu jos ei ole kunnon töitä kunnon palkalla....

Suomessa haaskataan hyvää työvoimaa, nytkin on yli 1/2 miljoonaa ilman kunnon palkkoja !!

• Anonyymi

Tunnen itseni todella vapautuneeksi nyt kun näin 5-kymppisenä tuli kenkää. Ei ole mitään stressiä tai muutakaan. Nukun yöni paremmin, ja voin nukkua aamuisin pitempään. Ei ole kiire mihinkään. Heräilen vaan johonkin aikaan aamusta, syön aamupalan ihan rauhassa jne... Ei mitään hätää tai kiirettä...

• Anonyymi

Saul katteli päältä stefanoksen kivitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      254
      18050
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13790
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      329
      10146
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      58
      7330
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      326
      4480