Aihe

JOS JEESUS-LAPSI SYNTYISI UUDELLEEN

Hän ei varmasti saisi 33 vuotta maan päällä elää, kun tapahtuisi sama, kuin silloin:

"Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

Silloin oli häntä vastustamassa vain yksi kansa pappeineen, ja yksi suuri Rooman esivalta.
Nyt koko ihmiskunta, kaikki maailman valtiot valtavan pappilauman kanssa.
Mukana miljoonat Jeesuksen rakkaat ystävät.

Sillä hän ei tulisi sellaisena, minkälaisena Saatana hänet Paavalille esitteli.

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
-- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Vaan jatkamaan siitä, mihin jäi, kun hänet tapettiin:

"Te olette lähtöisin Saatanasta.
Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?
- - -
"Sietämätöntä puhetta kuka voi kuunnella tuollaista."
Joko tuntuu siltä, että nyt on Teuvo-pojankin vuoro. Jeesuksen ennustuksen mukaan:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Ja kymmenen vuotta sitten vl-hoitomiehen antaman ennustuksen mukaan:
"Hirvittävä on tämänkin miehen päivä.
Noutaja se tulee Teuvollekin.
Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
On aika tehdä valmisteluja.
Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
Siskonpoika tulee."

Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta purkautuu onnettomuus tämän maan asukkaiden päälle."
Se onnettomuus sai Oulun piispankin rikkomaan kirkkolakia ja pakenemaan, ja kokemaan esivallan hyväveli armahduksen, 22 vuotta sitten.

182

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI hän, ensimmäinen Jumalan valittu Poika, enää uudelleen synny, koska Jumalalla on valittuna muitakin poikia, jotka käskee ensimmäisen Pojan lähettää:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

En kuitenkaan pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahalta.

He eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
      Pyhitä heidät totuudellasi.
      Sinun sanasi on totuus."

Niin tapahtui tässäkin maassa 8. 11.1988 kello 03.30:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
      Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
      Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
      Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

• Myöhäisherännyt on Kalamos pappikin: "Teille on syntynyt Vapahtaja."

Häneltä on jäänyt huomaamatta: "Te olette tappaneet Vapahtajan."

• Anonyymi

Jeesuksella olisi taas ns. sosiaalinen tilaus ja keinot vaikuttaa koko maailmaan stand up koomikkona. Katso muuten Arenasta " Brianin elämä".

Huumepöllyssä liivijengiläisenä ja lasten hyväksikäyttäjänä elämä tosiaan saattaisi katketa nopeasti.

• Ei ole sinullekaan järkeä suotu,
        kun olet tähän maailmaan luotu.
        On Saatana suuri sosialisti,
        kun Jumalan Pojan ristille pisti.
        ja oman poikansa Paavalin,
        toi suureksi iloksi ihmisten.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei ole sinullekaan järkeä suotu,
        kun olet tähän maailmaan luotu.
        On Saatana suuri sosialisti,
        kun Jumalan Pojan ristille pisti.
        ja oman poikansa Paavalin,
        toi suureksi iloksi ihmisten.

Kerro lisää mielikuvitusystävistäsi.
        Oletko muuten jo yli 5v? Siinä iässä normaalisti kehittynyt lapsi ymmärtää eron sadun ja todellisuuden välillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää mielikuvitusystävistäsi.
        Oletko muuten jo yli 5v? Siinä iässä normaalisti kehittynyt lapsi ymmärtää eron sadun ja todellisuuden välillä.

Jumalan lapseksi ei synnytä tämän maailman ihmisten mukaan normaalisti.
        Minä olen kohta 84V, ja synnyin Jumalan lapseksi tammikuun viimeisenä yönä 1988, 33 vuotta sitten.
        Kun Jeesus lapsi saman ikäisenä tapettiin:

Tuli tammikuu 1988, sen viimeinen viikonloppu. Sinäkin päivänä luin Raamattua. Silloin oli edessä Luukkaan evankeliumi, josta luin:

"Ja hän puhui heille tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.
        Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten se vielä maata laihduttaa?'
        Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'

Niin kuin Valitusvirsi kolme keskeytti Raamatun lukemisen lähes kaksi vuotta aikaisemmin, niin saman tekivät nyt nämä jakeet. Silloin ymmärsin heti lukemani, mutta nyt en lainkaan käsittänyt, mitä nämä jakeet tarkoittavat ja miten ne minuun liittyvät. Koko päiväksi jäi Raamattu auki tuosta kohdasta ja töitten lomassa aina kävin lukemassa ja ihmettelemässä.

Ritva oli iltapäivällä lähtenyt töihin, ja kun häntä puolenyön jälkeen odotin kotiin, vielä vuoteessakin näitä jakeita ajattelin. Sitten, aivan yllättäen, makuuhuone tuli täysin pimeäksi, eikä pihavaloakaan näy ikkunasta. Sähköt eivät katkenneet, mutta silti olin täydellisen pimeyden keskellä. Hetken kuluttua, tämän pimeyden keskeltä jostakin, kuulen tutun äänen lähes kolmen vuoden takaa:

"Siellä kirkossa sinut vapautettiin niistä taakoista, jotka eivät olleet sinun itsesi aiheuttamia, mutta sinunkin sydämelläsi on vielä jotakin."

Olihan siellä kaikenlaista pahuutta. Kenelläpä ei olisi, kun Jumala sinne katsoo. Nyt hän kuitenkin kaivoi sieltä esille vain yhden, kaikkein inhottavimman asian, jolla en itse enää vuosiin ollut päätäni vaivannut. Olin sillä Ritvaa usein uhkaillutkin, sillä koin, että minullakin oli oikeus mennä vuoteeseen jonkun toisen kanssa. Niinhän hänkin oli tehnyt. Tutkamiesten vuotuisen tapaamisen yhteydessä siihen kerran tilaisuus tuli, kun komennuksella oltiin. Tein aviorikoksen, ja sen jälkeen tunsin olevani tasavertainen Ritvan kanssa. Siihen yhteen ainoaan kertaan se asia jäi - ja nyt jo tuo rakkaaksi tullut Jumala lausuukin minulle kuolemantuomion:"Hakkaa se pois!" Nyt ymmärsin tuon Raamatun sanoman täydellisesti. Minä olin tuo viikunapuu. Lähes kolme vuotta sitten sille annettiin kasvun mahdollisuus, ja nyt tuon kasvun antanut Jumala lausuukin kuolemantuomion.

Alkoi vaihtokauppa. Olisin tunnustanut kaikki ne pahat teot, mitkä vain muistin tehneeni, mutta en tätä. Oliko tämä nyt niin tärkeää kaivaa esille? Näethän, että olen muuten ollut ihan hy6vä isä. Köyhänä läksin maailmalle ja nyt olen saanut rakennettua perheelleni oman kodinkin?
        "Minä olen tämän sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen sinulta pois!", kuului vastaus.

Minut valittiin kirkkoneuvostoonkin.
        "Minä sinut sinne johdatin, jotta näkisit, ettei Jumalan seurakuntaa näin johdeta."

En ole polttanut tupakkaa, enkä juonut viinaa. Eikö näilläkään ole mitään merkitystä?
        "Minä olen sinut niistä varjellut."

Ajatuksiini johdatettiin vielä pieni jäsenkortti. Lienen ollut 12- tai 13-vuotias, kun äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:

"Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niinmuodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon."

Nyt olin kuin nurkkaan ajettuna, vailla pakomahdollisuutta. Näin toki edessä kaksi tietä, mutta kummankin päässä odotti kuolema, kun tähän tilanteeseen tuli puhumaan toinenkin ääni: "Hullu olet, jos tuon vaimollesi tunnustat. Avioliitosi ja perheesi hajoaa ja koko loppuelämäsi on pilalla!"

Jos en tunnusta, niin Jumala viimeistään vuoden kuluttua hakkaa minut pois. Purskahdin itkuun, ties monennenko kerran elämäni aikana. Koko sisus oli kuin helvetin liekeissä. Jostakin tämän tuskan keskeltä tulivat ajatuksiini sanat, jotka suorana hätähuutona kaikuivat pimeään yöhön: "Herra Jeesus, armahda!"

Jatkuu

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jumalan lapseksi ei synnytä tämän maailman ihmisten mukaan normaalisti.
        Minä olen kohta 84V, ja synnyin Jumalan lapseksi tammikuun viimeisenä yönä 1988, 33 vuotta sitten.
        Kun Jeesus lapsi saman ikäisenä tapettiin:

Tuli tammikuu 1988, sen viimeinen viikonloppu. Sinäkin päivänä luin Raamattua. Silloin oli edessä Luukkaan evankeliumi, josta luin:

"Ja hän puhui heille tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.
        Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten se vielä maata laihduttaa?'
        Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'

Niin kuin Valitusvirsi kolme keskeytti Raamatun lukemisen lähes kaksi vuotta aikaisemmin, niin saman tekivät nyt nämä jakeet. Silloin ymmärsin heti lukemani, mutta nyt en lainkaan käsittänyt, mitä nämä jakeet tarkoittavat ja miten ne minuun liittyvät. Koko päiväksi jäi Raamattu auki tuosta kohdasta ja töitten lomassa aina kävin lukemassa ja ihmettelemässä.

Ritva oli iltapäivällä lähtenyt töihin, ja kun häntä puolenyön jälkeen odotin kotiin, vielä vuoteessakin näitä jakeita ajattelin. Sitten, aivan yllättäen, makuuhuone tuli täysin pimeäksi, eikä pihavaloakaan näy ikkunasta. Sähköt eivät katkenneet, mutta silti olin täydellisen pimeyden keskellä. Hetken kuluttua, tämän pimeyden keskeltä jostakin, kuulen tutun äänen lähes kolmen vuoden takaa:

"Siellä kirkossa sinut vapautettiin niistä taakoista, jotka eivät olleet sinun itsesi aiheuttamia, mutta sinunkin sydämelläsi on vielä jotakin."

Olihan siellä kaikenlaista pahuutta. Kenelläpä ei olisi, kun Jumala sinne katsoo. Nyt hän kuitenkin kaivoi sieltä esille vain yhden, kaikkein inhottavimman asian, jolla en itse enää vuosiin ollut päätäni vaivannut. Olin sillä Ritvaa usein uhkaillutkin, sillä koin, että minullakin oli oikeus mennä vuoteeseen jonkun toisen kanssa. Niinhän hänkin oli tehnyt. Tutkamiesten vuotuisen tapaamisen yhteydessä siihen kerran tilaisuus tuli, kun komennuksella oltiin. Tein aviorikoksen, ja sen jälkeen tunsin olevani tasavertainen Ritvan kanssa. Siihen yhteen ainoaan kertaan se asia jäi - ja nyt jo tuo rakkaaksi tullut Jumala lausuukin minulle kuolemantuomion:"Hakkaa se pois!" Nyt ymmärsin tuon Raamatun sanoman täydellisesti. Minä olin tuo viikunapuu. Lähes kolme vuotta sitten sille annettiin kasvun mahdollisuus, ja nyt tuon kasvun antanut Jumala lausuukin kuolemantuomion.

Alkoi vaihtokauppa. Olisin tunnustanut kaikki ne pahat teot, mitkä vain muistin tehneeni, mutta en tätä. Oliko tämä nyt niin tärkeää kaivaa esille? Näethän, että olen muuten ollut ihan hy6vä isä. Köyhänä läksin maailmalle ja nyt olen saanut rakennettua perheelleni oman kodinkin?
        "Minä olen tämän sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen sinulta pois!", kuului vastaus.

Minut valittiin kirkkoneuvostoonkin.
        "Minä sinut sinne johdatin, jotta näkisit, ettei Jumalan seurakuntaa näin johdeta."

En ole polttanut tupakkaa, enkä juonut viinaa. Eikö näilläkään ole mitään merkitystä?
        "Minä olen sinut niistä varjellut."

Ajatuksiini johdatettiin vielä pieni jäsenkortti. Lienen ollut 12- tai 13-vuotias, kun äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:

"Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niinmuodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon."

Nyt olin kuin nurkkaan ajettuna, vailla pakomahdollisuutta. Näin toki edessä kaksi tietä, mutta kummankin päässä odotti kuolema, kun tähän tilanteeseen tuli puhumaan toinenkin ääni: "Hullu olet, jos tuon vaimollesi tunnustat. Avioliitosi ja perheesi hajoaa ja koko loppuelämäsi on pilalla!"

Jos en tunnusta, niin Jumala viimeistään vuoden kuluttua hakkaa minut pois. Purskahdin itkuun, ties monennenko kerran elämäni aikana. Koko sisus oli kuin helvetin liekeissä. Jostakin tämän tuskan keskeltä tulivat ajatuksiini sanat, jotka suorana hätähuutona kaikuivat pimeään yöhön: "Herra Jeesus, armahda!"

Jatkuu

Jatkuu

Ne olivatkin lopulta ne ainoat sanat, jotka sinä yönä toivat avun ja pelastuksen. Niiden huutamisen jälkeen sain rauhan sydämeen, kun tiesin tehneeni sen, mitä Jumala minulta odotti:

"Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin on Herra luvannut.
        Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat."

"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa: hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi. Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

Tuon aviorikoksenkin oli Jumala sallinut tapahtua, että hänellä olisi mistä miehen kiinni ottaa, kun kiinnioton päivä koittaa. Ja nyt se koitti.
        Ritvan tullessa töistä sanoin hänelle: "Voitko polvistua kanssani tähän vuoteen viereen, minulla on sinulle kerrottavaa?" Polvistuimme ja kerroin hänelle mitä vuosia sitten olin tehnyt, ja kysyin: "Voitko antaa tämän minulle anteeksi?" Hetken hiljaisuuden jälkeen hän vastasi: "Voin."

Sillä hetkellä tunsin itseni tiimalasiksi, joka oli täynnä mustaa mönjää. Se lähti valumaan päästä alaspäin ja valumisrajan tunsin jokaisessa kehon kohdassa. Kun se oli valunut jalkojen kautta lattialle, tuli tilalle jotakin puhtaan valkoista. Samalla hetkellä minut valtasi sama ihana tunne kuin kerran lapsena ja siellä kirkon näyssä. Välähdyksenomaisesti sain vielä tuossa hetkessä nähdä tämän katoavan maailman yllä taivaan kirkkauden, sen todellisen maailman, joka ei koskaan katoa.

Olin päässyt läpi ahtaasta portista. Saanut kohdata Kristuksen jo toisen kerran, ja syntyä taivaan kansalaiseksi. Tätä uudestisyntymistä kutsutaan Raamatussa myös sydämen ympärileikkaukseksi, ja vaatteiden valkaisemiseksi Karitsan veressä. Siinä ihmisen syntinen luonto revitään pois ja kivisydämen tilalle asennetaan uusi sydän, johon itse Kristus tuli Totuuden Henkensä kautta ikuisesti asumaan. Olin päässyt näiden harvojen joukkoon:

"Häneen teidät on liittänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty. Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jatkuu

Ne olivatkin lopulta ne ainoat sanat, jotka sinä yönä toivat avun ja pelastuksen. Niiden huutamisen jälkeen sain rauhan sydämeen, kun tiesin tehneeni sen, mitä Jumala minulta odotti:

"Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin on Herra luvannut.

"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa: hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi. Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

Tuon aviorikoksenkin oli Jumala sallinut tapahtua, että hänellä olisi mistä miehen kiinni ottaa, kun kiinnioton päivä koittaa. Ja nyt se koitti.
        Ritvan tullessa töistä sanoin hänelle: "Voitko polvistua kanssani tähän vuoteen viereen, minulla on sinulle kerrottavaa?" Polvistuimme ja kerroin hänelle mitä vuosia sitten olin tehnyt, ja kysyin: "Voitko antaa tämän minulle anteeksi?" Hetken hiljaisuuden jälkeen hän vastasi: "Voin."

Sillä hetkellä tunsin itseni tiimalasiksi, joka oli täynnä mustaa mönjää. Se lähti valumaan päästä alaspäin ja valumisrajan tunsin jokaisessa kehon kohdassa. Kun se oli valunut jalkojen kautta lattialle, tuli tilalle jotakin puhtaan valkoista. Samalla hetkellä minut valtasi sama ihana tunne kuin kerran lapsena ja siellä kirkon näyssä. Välähdyksenomaisesti sain vielä tuossa hetkessä nähdä tämän katoavan maailman yllä taivaan kirkkauden, sen todellisen maailman, joka ei koskaan katoa.

Olin päässyt läpi ahtaasta portista. Saanut kohdata Kristuksen jo toisen kerran, ja syntyä taivaan kansalaiseksi. Tätä uudestisyntymistä kutsutaan Raamatussa myös sydämen ympärileikkaukseksi, ja vaatteiden valkaisemiseksi Karitsan veressä. Siinä ihmisen syntinen luonto revitään pois ja kivisydämen tilalle asennetaan uusi sydän, johon itse Kristus tuli Totuuden Henkensä kautta ikuisesti asumaan. Olin päässyt näiden harvojen joukkoon:

"Häneen teidät on liittänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty. Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."

Sairaskertomusta lukiessa täytyy olla kiitollinen ettei itsellä tai läheisillä ole tuollaisia harhoja riesana.
        Onko tuo jo täysin kroonistunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Sairaskertomusta lukiessa täytyy olla kiitollinen ettei itsellä tai läheisillä ole tuollaisia harhoja riesana.

Syntisairaus on siitä ihmeellinen, ettei sitä kukaan synniksi tunnista, kun sitä ei tunnista edes sinua hoitavat papitkaan, vaan yhdessä porskutatte eteenpäin, kohti Saatanan viimeistä valtakuntaa:

"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jatkuu

Minun ongelma, oli, että nuo harhaluuloiset olivat liian usein minua merkittävästi pilvissä liiteleviä, mutta silti viisauksissaan onnellisempia.

On erityisen noloa ottaa sijoittajana elämänoppeja henkilöilta, jotka eivät ole oikeastaan mitään yhteiskunnallisesti merkittävää ikinä saavuttaneet.

Mutta se mitä he ovat voittaneet, on valitettavasti enemmän kuin se paljon minkä vuoksi vuosikymmeneni uhrasin.

Ajoittain, vaikka aluksi hieman tietysti hävettäisikin, on järkevää kuunnella myös niitä, joilla ei ole oikein mitään. Mutta jotenkin, silti, ovat onnellisia.

Tuolloin, aika suosii yksilöä. Ja vain tuolloin.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun ongelma, oli, että nuo harhaluuloiset olivat liian usein minua merkittävästi pilvissä liiteleviä, mutta silti viisauksissaan onnellisempia.

On erityisen noloa ottaa sijoittajana elämänoppeja henkilöilta, jotka eivät ole oikeastaan mitään yhteiskunnallisesti merkittävää ikinä saavuttaneet.

Mutta se mitä he ovat voittaneet, on valitettavasti enemmän kuin se paljon minkä vuoksi vuosikymmeneni uhrasin.

Ajoittain, vaikka aluksi hieman tietysti hävettäisikin, on järkevää kuunnella myös niitä, joilla ei ole oikein mitään. Mutta jotenkin, silti, ovat onnellisia.

Jätit kertomatta, ketkä sinun uskosi mukaan ovat harhaluuloisia.

Mitä olet heidän tileilleen sijoittanut, maallista mammonaa, vaiko koko sielusi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun sairaskertomuksesi on mitätön taivaassa, sinulla on pitkä rikos eli syntirekisteri taivaassa kuten meillä kaikilla,
        Meri antoi ne kuolleet jotka siinä ovat ja kuolema ja tuonela antoi ne kuolleet jotka siinä olivat ja kukin tuomittiin tekojensa mukaan

Ja ne jotka on elämän, n Kristuksen karitsan kirjaan kirjoitettu, heitä ei toinen kuolema voita.

Siis ensimmäinen kuolema on kun sinuun Jumalan asettama henki otetaan keuhkoistasi pois.

Toinen kuolema on se kun ne jotka eivät ole Jeesuksen sovittaa syntejään, katkeruutta, kaunaa, kateutta, köyhien sortamista ja esim. Raamattu sanoo että se joka sanoo toista hulluksi, (eli lajittelee ihmisiä kuten psykiatria) on ansaitseva helvetin tulen.

Jumala itse teki helvetin, sen jälkeen kun syöksi ihmisen paratiisista, tuli nykyinen vulkaanista rikki tulta maan alta syöksevä maapallo.
        Rikki tulta myös tiedemiehet sanoo vulkaanisen tulen olevan kuten raamattu.
        Ja maan alla se rikkitulijärvi eli helvetti on ja kun sitä laajennetaan tulivuoret purkavat laavaa sisuksistaan,
        Jumala teki sen, koska hän ei siedä meidän huoruuttamme, haureiäuttamme, valehtelua, petoksia, hekumaa, rahan himoa, silmäin pyyntöjä, jotka ovat meidän Jumalamme, joten mietipä poika jos syntisinä piästäs taivaaseen , niin helvetti siitä tulis heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnellisuus on blasebo jos tulee synnin teosta, se ei ole kirkas, puhdas, eikä pyhä onni, joka yksin karitsan veren kautta Jumalalta tulee, jos laskemme hänet puhdistamaan sydämemme, lukko joka sydämessäsi on on sinun sisäpuolelta avattava, että kunnian kunigas Jeesus Kristus saa tulla sysämeesi ja sen vanavedessä tulee pyhä Henki, jonka heti aistit, että tässä ei ole mitään maallista, tämä on pyhä.amen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun sairaskertomuksesi on mitätön taivaassa, sinulla on pitkä rikos eli syntirekisteri taivaassa kuten meillä kaikilla,
        Meri antoi ne kuolleet jotka siinä ovat ja kuolema ja tuonela antoi ne kuolleet jotka siinä olivat ja kukin tuomittiin tekojensa mukaan

Ja ne jotka on elämän, n Kristuksen karitsan kirjaan kirjoitettu, heitä ei toinen kuolema voita.

Siis ensimmäinen kuolema on kun sinuun Jumalan asettama henki otetaan keuhkoistasi pois.

Toinen kuolema on se kun ne jotka eivät ole Jeesuksen sovittaa syntejään, katkeruutta, kaunaa, kateutta, köyhien sortamista ja esim. Raamattu sanoo että se joka sanoo toista hulluksi, (eli lajittelee ihmisiä kuten psykiatria) on ansaitseva helvetin tulen.

Jumala itse teki helvetin, sen jälkeen kun syöksi ihmisen paratiisista, tuli nykyinen vulkaanista rikki tulta maan alta syöksevä maapallo.
        Rikki tulta myös tiedemiehet sanoo vulkaanisen tulen olevan kuten raamattu.
        Ja maan alla se rikkitulijärvi eli helvetti on ja kun sitä laajennetaan tulivuoret purkavat laavaa sisuksistaan,
        Jumala teki sen, koska hän ei siedä meidän huoruuttamme, haureiäuttamme, valehtelua, petoksia, hekumaa, rahan himoa, silmäin pyyntöjä, jotka ovat meidän Jumalamme, joten mietipä poika jos syntisinä piästäs taivaaseen , niin helvetti siitä tulis heti.

Hyvin olet sinäkin Saatanan opit omaksunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Onnellisuus on blasebo jos tulee synnin teosta, se ei ole kirkas, puhdas, eikä pyhä onni, joka yksin karitsan veren kautta Jumalalta tulee, jos laskemme hänet puhdistamaan sydämemme, lukko joka sydämessäsi on on sinun sisäpuolelta avattava, että kunnian kunigas Jeesus Kristus saa tulla sysämeesi ja sen vanavedessä tulee pyhä Henki, jonka heti aistit, että tässä ei ole mitään maallista, tämä on pyhä.amen.

Sinä et voi laskea sydämeesi muuta kuin sitä, mitä Saatana sinne hanastaan laskee.

Jos Jeesus Kristus ei tule tekemään sinulle sydänsiirtoa, on turha haaveilla elämästä hänen luonaan.

Kaiken sydämesi syntisaastan olet saanut Karitsan veren kautta, kuten kirjoitettu on:

"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

• Anonyymi
      • Siksi, koska usko, Pyhä Henki, pysyy minussa.

Kuten pysyi hänen ainoassa uskollisessa opetuslapsessa Johanneksessakin, joka sai elää yli sat vuotiaaksi, ja nähdä, minkälaiseksi maailma muuttui, kun Paimen tapettiin.

Minun kun ei tarvitse janoon juoda Saatanalle heitettyjen pappien janojuomaa, joka ei janoa sammuta :"Joka juo tätä vettä, sen tulee uudelleen jano,

Vaan tätä:

mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."

Eikö tämäkään mene sinulle jakeluun?

• JJohannesM

Teuvo.
      Pienet ihmeesi ja kokemuksesi ei ole ahdas portti vaan olet jumittunut niihin pieniin ihmeisiin kuten saatana haluaakin.
      Olet muka kaiketi perillä vaan ei ihminen sellaiseen pysty, ainoastaan rukoillen pyytämään etenemistä kohti Jumalaa jatkuvasti .
      Mielestäni olet hakoteillä, siksi herää kohmeestasi.

• JJohannesM

Jankkaat ja tavaat täällä eikä sillä ole mitään voimaa.
        Mene ihmisten luokse, siellä sillä on jos jotenkin.

• JJohannesM kirjoitti:

Jankkaat ja tavaat täällä eikä sillä ole mitään voimaa.
        Mene ihmisten luokse, siellä sillä on jos jotenkin.

Eivätkö kaltaisesi Saatanan palvelijat ole ihmisiä, vaikka ovatkin oksentelevia anonyymikoiria?

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Eivätkö kaltaisesi Saatanan palvelijat ole ihmisiä, vaikka ovatkin oksentelevia anonyymikoiria?

Tehotonta on täällä toimintasi ja möyhöömisesi.
        Ei se Jeesuskaan tietokoneella istunut päiviä läpeensä vaan kulki ihmisten luona.
        Mutta jatka toki "kadunkulmallasi" huutamista, sen kadun nimi on Suomi24katu.
        Olet palkkasi saanut.

• Uskosi mukaan olet oikeassa ja onnellinen, kun Saatana on sinut omakseen omistusopillaan omistanut:

SAATANAN OMISTUSOPPI
        Kolmea Saatan rakastaa tappovälinettään ristiä, Jeesuksesta vuodattamaa verta, ja valheen armoa
        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme 

Ja niin alkoivat Ristiretket, ja jatkuvat tällaisina:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Kiitos vihastasi JJohannesM!

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Uskosi mukaan olet oikeassa ja onnellinen, kun Saatana on sinut omakseen omistusopillaan omistanut:

SAATANAN OMISTUSOPPI
        Kolmea Saatan rakastaa tappovälinettään ristiä, Jeesuksesta vuodattamaa verta, ja valheen armoa
        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.

Ja niin alkoivat Ristiretket, ja jatkuvat tällaisina:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Kiitos vihastasi JJohannesM!

Jumala on ainoa hyvä.
        Se on uskoni ja samaa sanoi Jeesuskin.

Sinulle se on saatanasta ja täynnä vihaa koko juttu.

• Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

Jumala on ainoa hyvä.

Mitäs hyvää siinnä sadistijumalassa nyt olisi.

Vähän sama kuin olla hirrrveän kiitollinen ettei puistikossa riehuva juoppo tälläkään kertaa käynyt kimppuun.

• JJohannesM kirjoitti:

Tehotonta on täällä toimintasi ja möyhöömisesi.
        Ei se Jeesuskaan tietokoneella istunut päiviä läpeensä vaan kulki ihmisten luona.
        Mutta jatka toki "kadunkulmallasi" huutamista, sen kadun nimi on Suomi24katu.
        Olet palkkasi saanut.

Sinun möyhentämisesi kyllä jatkuu, mutta minun tehtävä sinunkin suhteen päättyy tähän:

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

Jos kuulisit, taivaassa tapahtuisi:

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

"Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

Mutta kun et kuule, vaan hylkäät, niin kyllä Saatana pitää sinusta hyvää huolta.

Ja Pyhän Hengen herjauksesi vain kiihtyvät.

• JJohannesM
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän sama kuin olla hirrrveän kiitollinen ettei puistikossa riehuva juoppo tälläkään kertaa käynyt kimppuun.

Ehkä suuntaisin ennemmin katseen ihmisen käytökseen muuta luomakuntaa kohtaan.
        Selväähän on että kapinoi kaikella voimallaan raiskaten, tuhoten ja pumpaten siitä viimeisetkin mehut itsekkyyksissään.
        Ei kiitollisuutta, ei kunnioitusta.
        Minne on jäänyt ihmisen tasapaino ja sopusointu muuhun luomakuntaan nähden?
        Kuka antoi luvan moiseen muu kuin ihminen itse itselleen käyttäytyä itsetuhoisesti?
        Pahan vallassa on ihmisen olemus, se on selvää.
        Ei tarvitse kuin kaupungille mennä katsomaan sitä turhan tarjontaa mitä ihmiset niin rakastaa, omia luomuksiaan.

• JJohannesM kirjoitti:

Jumala on ainoa hyvä.

Kiitos sinulle, isiesi poika olet.

Sillä hekin sanoivat Jeesusta Saatanaksi, ja tähän on minunkin tyytyminen:

"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä.
        Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*,
        kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

• Anonyymi kirjoitti:

Se hyvä hänessä on, että hän antaa sinunkin kaltaistesi, ihmisten elää normaaliin kuolemaan asti.

Kun taas Saatanalta tehtävänsä saanut Paavali käskee kaltaisesi ihmiset poistamaan, ja milläpä muulla kuin verenvuodatuksella, koska on murhaaja.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinun möyhentämisesi kyllä jatkuu, mutta minun tehtävä sinunkin suhteen päättyy tähän:

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

Jos kuulisit, taivaassa tapahtuisi:

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

"Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

Mutta kun et kuule, vaan hylkäät, niin kyllä Saatana pitää sinusta hyvää huolta.

Ja Pyhän Hengen herjauksesi vain kiihtyvät.

Kuvittele herjoja ja vihaa puolestani minne hyvänsä vaan elät valheessa ja uskot sen todeksi.
        Ei ole tarvetta vihalle taikka herjoille mutta pullistunut egosi näemmä kyllä kovin suojelee itseään.
        Hyvät päivän jatkot ja muutenkin.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kiitos sinulle, isiesi poika olet.

Sillä hekin sanoivat Jeesusta Saatanaksi, ja tähän on minunkin tyytyminen:

"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä.
        Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*,
        kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

Kuka on luonut luomakunnan, hän on isäni.
        Näkemiin.

• JJohannesM kirjoitti:

Selväähän on että kapinoi kaikella voimallaan raiskaten, tuhoten ja pumpaten siitä viimeisetkin mehut itsekkyyksissään.
        Kuka antoi luvan moiseen muu kuin ihminen itse itselleen käyttäytyä itsetuhoisesti?
        Ei tarvitse kuin kaupungille mennä katsomaan sitä turhan tarjontaa mitä ihmiset niin rakastaa, omia luomuksiaan.

Kaikkein pahimmat ihmiset kun todellisuudessa ovat kaltaisesi Saatanan tekopyhittämät, koska teidän ainut tarkoitus on sulkea taivasten valtakunnan ovi verellä ja ihanilla valheilla, saadakseen ympärilleen rakastavia ja ihailevia ihmisiä, Paavalin tavoin:

Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

Turhaa työtä tee, sillä Teuvo Sunia et enää pysty voittamaan, vaikka kieli pitkällä perässäni kulkisit.

"Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."

• JJohannesM kirjoitti:

Kuvittele herjoja ja vihaa puolestani minne hyvänsä vaan elät valheessa ja uskot sen todeksi.
        Ei ole tarvetta vihalle taikka herjoille mutta pullistunut egosi näemmä kyllä kovin suojelee itseään.
        Hyvät päivän jatkot ja muutenkin.

Joko kainalosi päreet Totuuden tuli sytytti palamaan?

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kaikkein pahimmat ihmiset kun todellisuudessa ovat kaltaisesi Saatanan tekopyhittämät, koska teidän ainut tarkoitus on sulkea taivasten valtakunnan ovi verellä ja ihanilla valheilla, saadakseen ympärilleen rakastavia ja ihailevia ihmisiä, Paavalin tavoin:

Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

Turhaa työtä tee, sillä Teuvo Sunia et enää pysty voittamaan, vaikka kieli pitkällä perässäni kulkisit.

"Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."

Pärise rauhassa ennakkoluulojesi kanssa.
        Palkkasi on siinä.

• JJohannesM kirjoitti:

Näkemiin.

Sitähän se Saatana Jeesuksellekin tarjosi:

"Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle maailman kaikki valtakunnat ja niiden loiston
        ja sanoi: "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."

Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

Jeesus ei kumartanut, mutta JJohannesM kumarsi ja lähti kiukkuisena pois, koska hänellä on niin paljon omaisuutta.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Joko kainalosi päreet Totuuden tuli sytytti palamaan?

Onnea kadunkulmallesi.
        Varsin viihtyisä paikka vaan enpä jaksa vaivautua oikomaan kuvitelmiasi ja ennakkoluulojasi.
        Nauti palkastasi, se on nyt.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sitähän se Saatana Jeesuksellekin tarjosi:

"Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle maailman kaikki valtakunnat ja niiden loiston
        ja sanoi: "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."

Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

Jeesus ei kumartanut, mutta JJohannesM kumarsi ja lähti kiukkuisena pois, koska hänellä on niin paljon omaisuutta.

Maaksi muuttuu omaisuudet kuten kulta ja hopea.

Jumala on ainoa hyvä ja kaiken luojana isäni.

Sekös sinua harmittaa niin perkeleesti.

• JJohannesM kirjoitti:

Pärise rauhassa ennakkoluulojesi kanssa.
        Palkkasi on siinä.

Ennakkoon sinäkin toimit, lopputili annetaan vasta viimeisellä tuomiolla molemmille:
        lampaille ja kaltaisillesi vuohipukeille.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ennakkoon sinäkin toimit, lopputili annetaan vasta viimeisellä tuomiolla molemmille:
        lampaille ja kaltaisillesi vuohipukeille.

Jumalan tuomio kelpaa varsin hyvin, onhan hän kaikessa oikeassa ja täydellinen päätöksissään.

• JJohannesM kirjoitti:

Onnea kadunkulmallesi.
        Varsin viihtyisä paikka vaan enpä jaksa vaivautua oikomaan kuvitelmiasi ja ennakkoluulojasi.
        Nauti palkastasi, se on nyt.

Väsymyksesi on kirjoitusten mukainen:

"Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät, nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat, mutta kaikki, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat.
        He juoksevat eivätkä uuvu, he vaeltavat eivätkä väsy."

Minä olen kohta 84v, eikä väsymyksestä ole tietoakaan.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Väsymyksesi on kirjoitusten mukainen:

"Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät, nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat, mutta kaikki, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat.
        He juoksevat eivätkä uuvu, he vaeltavat eivätkä väsy."

Minä olen kohta 84v, eikä väsymyksestä ole tietoakaan.

Minulla on muuten tuo tauluna seinällä, ostin Kuusamosta kirpputorilta.

• JJohannesM kirjoitti:

Maaksi muuttuu omaisuudet kuten kulta ja hopea.

Jumala on ainoa hyvä ja kaiken luojana isäni.

Sekös sinua harmittaa niin perkeleesti.

Siksi kai sinunkin toivosi on pappien tekopyhyydellä siunaama multa:

"Kirkon tärkein tehtävä on hautaan siunaaminen."

Siitä huolimatta, vaikka Jeesus sanoi: "Seuraa minua! Anna kuolleiden haudata kuolleensa."

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Siksi kai sinunkin toivosi on pappien tekopyhyydellä siunaama multa:

"Kirkon tärkein tehtävä on hautaan siunaaminen."

Siitä huolimatta, vaikka Jeesus sanoi: "Seuraa minua! Anna kuolleiden haudata kuolleensa."

Enpä kuulu kirkkoon tai hautajaisissa käy.

• JJohannesM kirjoitti:

Jumalan tuomio kelpaa varsin hyvin, onhan hän kaikessa oikeassa ja täydellinen päätöksissään.

Eipä näytä kelpaavan, kun koko toimintasi on tähdätty Pyhän Hengen herjaukseen.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Eipä näytä kelpaavan, kun koko toimintasi on tähdätty Pyhän Hengen herjaukseen.

Kyllä se kelpaa, älä kuvittele omiasi ihminen.

• JJohannesM kirjoitti:

Minulla on muuten tuo tauluna seinällä, ostin Kuusamosta kirpputorilta.

Niin varmasti on, koska uskot, että Jumalan valtakunta pitää rahalla ostaa. Siinä on kylliksi syntiä seinälläsi:

"Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.

Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua.

Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni.

"Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään."

• JJohannesM kirjoitti:

Enpä kuulu kirkkoon tai hautajaisissa käy.

Harva tekopyhä lahkolainen kuuluu. Onko tässä joukossa sinun lahkosi? Jos ei ole, niin lisätään:

adventistit
        aglikaanit
        agrigolalaiset
        alfalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonkalliolaiset
        baalbeklaiset
        daavidinhuonelaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        esikoiset
        esikoiset ry
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        harhaopit kristinuskon sisällä
        hartaanselkäläiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        ilmestysmajalaiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        Jarinhotellilaiset
        Joosualaiset
        jehovalaiset
        Jeesuksen rakkaat ystävät
        Jeesuksen pyhän veren papit
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        Jumalantulenkantajat
        kalamoslaiset
        katolilaiset
        katolilaiset kylväjät
        kansanraamattuseuralaiset
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaisuus
        kotikirkkolaiset
        kulmakivenseurakuntalaiset
        kulmakiviseurakuntalaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kristilliset naiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        liekkiläiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähetyshiippakuntalaiset
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        missiomaailmalaiset
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        PyhänRistinluterilaiset
        perjantaikristuksellelaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        eli vanhoillislestadiolaiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sadonkorjuulaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        sauluslaiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        suomenkristitytfoorumilaiset
        slevy:n miespapit
        slevy:n naispapit
        stefanuslaiset
        suomenraamattuopistolaiset
        teologisetinstituuttilaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        teologisetistuuttilaiset
        Timoteusyhteisöläiset
        totisestiparannetut
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        tunnustukselliset luterilaiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusitoivolaiset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        vedättäjät
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Niin varmasti on, koska uskot, että Jumalan valtakunta pitää rahalla ostaa. Siinä on kylliksi syntiä seinälläsi:

"Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.

Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua.

Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni.

"Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään."

Se loisti sieltä hyllystä niin kovasti etten voinut jättää sitä sinne.
        Tiedän ettei sitä rahalla osteta mutta jatka toki valehtelua.
        Sitä tunnut rakastavan.

• JJohannesM kirjoitti:

Kyllä se kelpaa, älä kuvittele omiasi ihminen.

Taidat kuulua vedättäjiin, kello 10.15 sanoit Näkemiin!

Etkä vielä ole häipynyt näkemättömiin.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Harva tekopyhä lahkolainen kuuluu. Onko tässä joukossa sinun lahkosi? Jos ei ole, niin lisätään:

adventistit
        aglikaanit
        agrigolalaiset
        alfalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonkalliolaiset
        baalbeklaiset
        daavidinhuonelaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        esikoiset
        esikoiset ry
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        hartaanselkäläiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        ilmestysmajalaiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        Jarinhotellilaiset
        Joosualaiset
        jehovalaiset
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        Jumalantulenkantajat
        kalamoslaiset
        katolilaiset
        katolilaiset kylväjät
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaisuus
        kotikirkkolaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kristilliset naiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        liekkiläiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähetyshiippakuntalaiset
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        missiomaailmalaiset
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        PyhänRistinluterilaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sadonkorjuulaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        sauluslaiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        teologisetistuuttilaiset
        Timoteusyhteisöläiset
        totisestiparannetut
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusitoivolaiset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        vedättäjät
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset

Enpä moisia tarvitse kun on hommat kunnossa Luojan kanssa ja luotto Hänessä.
        Leiki leikkejä piru parka vaan.

• JJohannesM kirjoitti:

Se loisti sieltä hyllystä niin kovasti etten voinut jättää sitä sinne.
        Tiedän ettei sitä rahalla osteta mutta jatka toki valehtelua.
        Sitä tunnut rakastavan.

Niinpä tietenkin, Saatana oli juuri sinua varten sen puhdistanut, koska tarkoin tiesi himosi ja mieltymyksesi.

• JJohannesM kirjoitti:

Enpä moisia tarvitse kun on hommat kunnossa Luojan kanssa ja luotto Hänessä.
        Leiki leikkejä piru parka vaan.

SE onkin sinulle paras leikkikaveri.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Taidat kuulua vedättäjiin, kello 10.15 sanoit Näkemiin!

Etkä vielä ole häipynyt näkemättömiin.

Tulin takaisin kun huomasin sinun haukkuvan perään.
        Oliko jotain asiaa?

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Niinpä tietenkin, Saatana oli juuri sinua varten sen puhdistanut, koska tarkoin tiesi himosi ja mieltymyksesi.

Raamatun teksti, sinulle saatanallista.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

SE onkin sinulle paras leikkikaveri.

Jatka toki.

• JJohannesM kirjoitti:

Raamatun teksti, sinulle saatanallista.

Raamatussa on molemmat

Jumala, hänen Poikansa ja Pyhä Henki

Saatana, Antikristus, ja väärä profeetta Paavali.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Raamatussa on molemmat

Jumala, hänen Poikansa ja Pyhä Henki

Saatana, Antikristus, ja väärä profeetta Paavali.

Ei Jumalaa voi sitoa kirjaan kiinni.
        Jumalalle kaikki on mahdollista eikä ole riippuvainen ihmisten teoista.
        Jumala on paljon suurempi kuin kirja vaikka raamattu antaakin vihiä kyllä Hänen täydellisyydestään.

Sinun jumalasi on kirjassa kiinni ja köytettynä kuten mainitsit.
        Ei kuulosta tutulta.

• JJohannesM kirjoitti:

Ei Jumalaa voi sitoa kirjaan kiinni.
        Jumalalle kaikki on mahdollista eikä ole riippuvainen ihmisten teoista.
        Jumala on paljon suurempi kuin kirja vaikka raamattu antaakin vihiä kyllä Hänen täydellisyydestään.

Sinun jumalasi on kirjassa kiinni ja köytettynä kuten mainitsit.
        Ei kuulosta tutulta.

Jos noin olisi, ei sinulla olisi mitään syytä minulle nälviä.

Kun aikoinaan, tähän kirjoitukseen vedoten

" Minä lähetän sinut ihmisten luo, joilla on kovat kasvot ja taipumaton sydän. Sinun tulee sanoa heille: 'Näin sanoo Herra Jumala.'

Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa.

Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.

Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."

Kysyin Häneltä, milloin tämä kansa saa tiettä, että sinä olet minut lähettänyt?

"Ihmisten vihasta sinäkin sen jo tiedät - olen tietänyt ja sietänyt sitä jo 32 vuotta:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos noin olisi, ei sinulla olisi mitään syytä minulle nälviä.

Kun aikoinaan, tähän kirjoitukseen vedoten

" Minä lähetän sinut ihmisten luo, joilla on kovat kasvot ja taipumaton sydän. Sinun tulee sanoa heille: 'Näin sanoo Herra Jumala.'

Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa.

Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.

Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."

Kysyin Häneltä, milloin tämä kansa saa tiettä, että sinä olet minut lähettänyt?

"Ihmisten vihasta sinäkin sen jo tiedät - olen tietänyt ja sietänyt sitä jo 32 vuotta:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

Sinun sidottu ja köytetty jumalasi ei kuulosta tutulta.
        Se ei ole nälvimistä vaan totuus.

• JJohannesM kirjoitti:

Sinun sidottu ja köytetty jumalasi ei kuulosta tutulta.
        Se ei ole nälvimistä vaan totuus.

Kyllä hän on tuttu Saatanalle, joka kuitenkin on sen sinulta salannut, koska on jo saanut sinut omakseen, kulkemaan pimeydessä, kun et uskalla esiintyä edes omalla nimelläsi:

"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä hän on tuttu Saatanalle, joka kuitenkin on sen sinulta salannut, koska on jo saanut sinut omakseen, kulkemaan pimeydessä, kun et uskalla esiintyä edes omalla nimelläsi:

"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

Oma on nimi ja kuva joten valhetta pukkaa jälleen.

• JJohannesM kirjoitti:

Oma on nimi ja kuva joten valhetta pukkaa jälleen.

Minä uskon, että kuvasi on sinusta, ja ehkä etunimikin, mutta sukunimi puuttuu, ja sen tähden juuri valhetta pukkaat.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minä uskon, että kuvasi on sinusta, ja ehkä etunimikin, mutta sukunimi puuttuu, ja sen tähden juuri valhetta pukkaat.

Nimeni ja kuvani on esillä.

Leiki piruparka vaan leikkejäsi ja katso nimeen ja ihmiseen vain.

Tiedät vain sidotun ja köytetyn jumalan joka on mieleisesi.
        Sellainen ei ole tuttu minulle.

• JJohannesM kirjoitti:

Nimeni ja kuvani on esillä.

Leiki piruparka vaan leikkejäsi ja katso nimeen ja ihmiseen vain.

Tiedät vain sidotun ja köytetyn jumalan joka on mieleisesi.
        Sellainen ei ole tuttu minulle.

Jeesus Johannes Mutikainen, niinkö?

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Olet muuten löytänyt loistavan alustan itsekehuillesi sekä itsesi korottamiselle.
        Keskustelupalsta missä normaalina on olla erilaisin nimimerkein tai anonyyminä.
        Mahtaa olla huikea elämys moisessa itsepetoksessa eläminen.

Johannes Mikkonen

• JJohannesM kirjoitti:

Olet muuten löytänyt loistavan alustan itsekehuillesi sekä itsesi korottamiselle.
        Keskustelupalsta missä normaalina on olla erilaisin nimimerkein tai anonyyminä.
        Mahtaa olla huikea elämys moisessa itsepetoksessa eläminen.

Johannes Mikkonen

Missä asut, minä asun Savitaipaleella.

Jumala minulle on loistavan alun antanut, niin että sillä saa kaltaisiltasi kerättyä
        palkkaa taivasta varten.

Sillä niin itsevarma tekopyhä ja vielä tyhmäkin olet, ettet tätäkään ymmärrä:

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tätä touhuasi voisi verrata siihen että menisit marttakerhoon röyhisteleen rintojasi ainoana miehenä sanoen : Kuka on mies, kuka on mies.
        Ja pyörisit siellä mulkoillen muijia ylhäältä alas.

Tämä on täysin samaa.

En jaksa leikkiä kanssasi pirun leikkejäsi mitä täällä harrastat itsekeskeisyyksissäsi.

Ei muuta kun toivotan sinulle parantelemisia tuosta tilastasi ja kaikkea hyvää.

Näkemiin.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Lisään.

Sinut on koeteltu.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Missä asut, minä asun Savitaipaleella.

Jumala minulle on loistavan alun antanut, niin että sillä saa kaltaisiltasi kerättyä
        palkkaa taivasta varten.

Sillä niin itsevarma tekopyhä ja vielä tyhmäkin olet, ettet tätäkään ymmärrä:

Se viha on vain omassa päässäsi.
        Ei täällä päässä.

• JJohannesM kirjoitti:

Tätä touhuasi voisi verrata siihen että menisit marttakerhoon röyhisteleen rintojasi ainoana miehenä sanoen : Kuka on mies, kuka on mies.
        Ja pyörisit siellä mulkoillen muijia ylhäältä alas.

Tämä on täysin samaa.

En jaksa leikkiä kanssasi pirun leikkejäsi mitä täällä harrastat itsekeskeisyyksissäsi.

Ei muuta kun toivotan sinulle parantelemisia tuosta tilastasi ja kaikkea hyvää.

Näkemiin.

Taas näkemiin.

Ei Marttakerhokaan onnistu, koska siellä on sinua rakastavat naiset.

Jeesus ei valehdellut:

"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
        He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
        He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

Kaikki pitää sisällään myös Johannes Mikkosen.

• JJohannesM kirjoitti:

Lisään.

Sinut on koeteltu.

Minut koetteli lähettäjäni Jeesus Kristus jo sinä aikana, kun 40 vuotta vihasin Jumalaa. Johdatti minut Ilmavoimien sotilasmestariksi, valvomaan 25 vuotta tätä näkyvää ilmatilaa, saadakseen selville, pystynkö eläkkeelle päästyäni valvomaan taivaan ilmatilaa.

Enkä ehtinyt olla eläkkeellä kuin vähän yli 2 kuukautta, kun hän tuli Lappeenrannan kirkosta minut ylöstempaamaan taivaan kirkkauteensa, ja ottamaan opetuslapsekseen :

TEUVON YLÖSNOSTO 11.8.1985 TeuvoSuniTänään 20:13UUSIIlmoitaRitvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta.

Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään?

Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä.

Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456. Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta. Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen:

"Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut. Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat:

RAAMATTU ON TOTTA.

Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala.

Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia. Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista. Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt. Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini. Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

"Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa. Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:

"Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle.

Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan.

Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme. Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa.

Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen, Jumalan monet kostamiset - lähes koko siihen asti eletyn elämäni henkisen puolen pilanneet. Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa.

Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana. Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet. Ritvakin kun tämän kipeyden tiesi, niin hänkin vaikeni.
        Jatkuu

• TeuvoSuni kirjoitti:

Minut koetteli lähettäjäni Jeesus Kristus jo sinä aikana, kun 40 vuotta vihasin Jumalaa. Johdatti minut Ilmavoimien sotilasmestariksi, valvomaan 25 vuotta tätä näkyvää ilmatilaa, saadakseen selville, pystynkö eläkkeelle päästyäni valvomaan taivaan ilmatilaa.

Enkä ehtinyt olla eläkkeellä kuin vähän yli 2 kuukautta, kun hän tuli Lappeenrannan kirkosta minut ylöstempaamaan taivaan kirkkauteensa, ja ottamaan opetuslapsekseen :

TEUVON YLÖSNOSTO 11.8.1985 TeuvoSuniTänään 20:13UUSIIlmoitaRitvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta.

Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään?

Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä.

Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456. Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta. Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen:

"Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut. Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat:

RAAMATTU ON TOTTA.

Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala.

Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia. Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista. Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt. Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini. Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

"Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa. Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:

"Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle.

Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan.

Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme. Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa.

Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen, Jumalan monet kostamiset - lähes koko siihen asti eletyn elämäni henkisen puolen pilanneet. Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa.

Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana. Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet. Ritvakin kun tämän kipeyden tiesi, niin hänkin vaikeni.
        Jatkuu

Jatkuu
        Koko sen päivän olin kuin pumpulipilvessä. Oltiin surutalossa ja sisälläni oli ilojuhla. En voinut siellä tuosta näystä mitään puhua. Se päivä oli Sanna-myrskyn päivä, 11. elokuuta 1985. Se yli 30-asteinen lämmin tuuli, joka Lappeenrannassa silloin puhalsi, oli kuin Pyhän Hengen valtavaa syleilyä.

Tuo myrsky syntyi Etelä-Karjalassa, kulki läpi Savon, ja teki suurimmat tuhot lähellä kotiani. Sekin tuon kostavan Jumalan ihmeellinen suunnitelma. Illalla läksimme ajamaan kotiin, Ruukkiin. Matkan aikana ei montaa sanaa vaihdettu.
        Päässäni pyöri jatkuvana nauhana tuon päivän suurin tapahtuma. Vasta yöllä kotona vuoteessa kerroin Ritvalle tämän ja kysyin: Voiko Saatana antaa ihmisille tällaisia näkyjä? "Ei, kyllä sinua on Pyhä Henki koskettanut", hän vastasi ja jatkoi: "Koko matkan ajan tunsin, että sinulle on tapahtunut jotakin."

• JJohannesM kirjoitti:

Se viha on vain omassa päässäsi.
        Ei täällä päässä.

Oikein kirjoitit siitä onnellisuudesta, jolla Saatana on sinut omakseen valheensa armolla ottanut

• JJohannesM kirjoitti:

Näkemiin.

Minun Isäni on taivaassa, koska petturin pojalla ei ollut maailmassa isää, joka olisi hänet pojakseen ottanut.

"Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa."

Jos pystyt, niin ajattelepa tämä iskelmän sanomaa:

https://www.youtube.com/watch?v=C5qyqtFFU_s

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Oikein kirjoitit siitä onnellisuudesta, jolla Saatana on sinut omakseen valheensa armolla ottanut

Mielenterveyden ollessa kunnossa satuhahmoilla ei ole vaikutusta aikuiseen ihmiseen.
        Saat pitää jumalat ja saatanat ihan omassa pimeässä päässäsi.
        Silti toivotan sinullekin pikaista paranemista ja jumalattoman hyvää loppuelämää.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenterveyden ollessa kunnossa satuhahmoilla ei ole vaikutusta aikuiseen ihmiseen.
        Saat pitää jumalat ja saatanat ihan omassa pimeässä päässäsi.
        Silti toivotan sinullekin pikaista paranemista ja jumalattoman hyvää loppuelämää.

Minä elin jumalatonta elämää peräti 40 vuotta, 8 vuotiaasta 48 vuotiaaksi.

Mutta sinulla se edelleen jatkuu, kuten on ilmoitettu:

Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!

Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja
        äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

Ulkopuolelle jäävät koirat eivät ole ihmisten lemmikkejä. Vaan Saatanalle heitettyjä ihmisiä, hänen lemmikkejään.

Tällä palstalla anonyymisti - tietenkin.

• Anonyymi

Pienet ihmeet muuttavat ja sulattavat vuoria,
        Me tulemme kuolemaan syntisinä, vikoinemme,
        Emmekä pysty tekemään mitään sellaista tekoa, ei kastetta, ei ehtoollista ei mitään muotomenoa joka pelastaisi, ellei Jeesus ole otettu sydämeen, sitten olemme kelvollisia ottamaan ehtoollisen Kristuksen muistamiseksi.

Minä sinä, me kaikki Anni korpelan runon mukaan,
        Olemme tyhmiä lampaita kaikki.
        Puhumme silloin kun pitäisi olla hiljaa
        Ja vaikenemme kun pitäisi puhua.

Mutta tyhmät lampaat pääsee taivaaseen ja saa anoessaan viisautta Jumalalta joka harmaa solumme teki, ja kaikki suuret keksinnöt on tulleet uskovien tiedemiesten kautta, jotka ovat rukoilleet, Herra anna minulle viisautta ratkaista tämä ongelma ihmiskunnan hyödyksi jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Emmekä pysty tekemään mitään sellaista tekoa, ei kastetta, ei ehtoollista ei mitään muotomenoa joka pelastaisi, ellei Jeesus ole otettu sydämeen, sitten olemme kelvollisia ottamaan ehtoollisen Kristuksen muistamiseksi.

Mutta tyhmät lampaat pääsee taivaaseen ja saa anoessaan viisautta Jumalalta joka harmaa solumme teki, ja kaikki suuret keksinnöt on tulleet uskovien tiedemiesten kautta, jotka ovat rukoilleet, Herra anna minulle viisautta ratkaista tämä ongelma ihmiskunnan hyödyksi jne.

Sinulla on Annikki Korpela ja hänen runonsa.

"Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

Minulla on Jeesus Kristus ja hänen Henkensä:

Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen!

Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen.

Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä.

Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.

Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee?

Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."

"Mene ja kerro, mitä Herra Jumala on sinulle tehnyt."

Saatana sanoo:
        Mene ja kerro siitä, mitä Jumala on tuhansia vuosia sitten tehnyt.

• Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

Raamattu sanoo :maa tulee saastumaan ihmisten jalkain alla.
        Ensin tulee maksu siru ihmisten nahan alle (3 kuuden numeron koodisarjaa 666) sama kuin tuotekoodi, mutta pidempi, ja kun ne krititys jotka ei sitä ota heidät surmataan ja koska eivät kumartaneet petoa ja sen kuvaa eivätkä ottaneet pedon merkkiä, eivät pysty ostamaan, eikä myymään ja ovat kerjäläisiä, ja lopulta surmataan ja heidän veri kostetaan maan päällä asuville 7 viimeisellä vitsauksella,
        Maan alkuaineet t ulee kuumuudesta sulamaan, ja vuoret katoavat, eikä niitä enää ole ja taivas katoaa, joka on katolla älköön menkö vaippansa hakemaan jne.
        1 vitsaus Ne jotka ottavt pedon merkin (maksusirun) otsaansa tai oikeaan käteensä, tulvat pahoja ilkeitä paisetita täyteen.
        2 vitsaus tulee meriin, jokiin ja juoma esiin, ne käy juomakelcottomaksi
        Jne.. Nää vitsaukset ovat ilmestys kirjan loppupuolella.
        7 viimeisessä vitsauksessa kirjoitettuna ja maapallo pyyhitään pois.
        Eli ei mene kuin max 50-90 vuotta kun kaikki tää tapahtuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Vielä sinulle tyhmyyksin rakastajalle:

"Tyhmä istuu kädet ristissä ja kalvaa omaa lihaansa."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

adventistit
        aglikaanit
        agrigolalaiset
        alfalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonkalliolaiset
        baalbeklaiset
        daavidinhuonelaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        esikoiset
        esikoiset ry
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        hartaanselkäläiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        ilmestysmajalaiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        Jarinhotellilaiset
        Joosualaiset
        jehovalaiset
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        Jumalantulenkantajat
        kalamoslaiset
        katolilaiset
        katolilaiset kylväjät
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaisuus
        kotikirkkolaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kristilliset naiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        liekkiläiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähetyshiippakuntalaiset
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        missiomaailmalaiset
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        PyhänRistinluterilaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sadonkorjuulaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        sauluslaiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        teologisetistuuttilaiset
        Timoteusyhteisöläiset
        totisestiparannetut
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusitoivolaiset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        vedättäjät
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset

Voi pyhä Sylvi, etkö ymmärrä että lain mukaan kolehtia saa kerätä kirkon lämmitystä varten vain jos on rekisteröity ja mini srk, lle annettu.
        Koska maanpäällä on paljon kirkkoja, seurakuntia jotka yhteisvastuullisesti maksavat kulut kuten kuuluukin, ovat nuo edellä luetelleet kirkot tehneet lain mukaan ja rekisteröityneet, eikä se tee heistä saatanan synagoogaa kuten maalailet.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensin tulee maksu siru ihmisten nahan alle (3 kuuden numeron koodisarjaa 666) sama kuin tuotekoodi, mutta pidempi, ja kun ne krititys jotka ei sitä ota heidät surmataan ja koska eivät kumartaneet petoa ja sen kuvaa eivätkä ottaneet pedon merkkiä, eivät pysty ostamaan, eikä myymään ja ovat kerjäläisiä, ja lopulta surmataan ja heidän veri kostetaan maan päällä asuville 7 viimeisellä vitsauksella,
        Maan alkuaineet t ulee kuumuudesta sulamaan, ja vuoret katoavat, eikä niitä enää ole ja taivas katoaa, joka on katolla älköön menkö vaippansa hakemaan jne.
        1 vitsaus Ne jotka ottavt pedon merkin (maksusirun) otsaansa tai oikeaan käteensä, tulvat pahoja ilkeitä paisetita täyteen.

Ja sen ovat saastuttanee sinun kaltaisesi, Paavalin opeilla tekopyhitetyt ihmiset.

"Eli ei mene kuin max 50-90 vuotta kun kaikki tää tapahtuu."

" Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu.

Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.

Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät taivaan enkelit eikä edes Poika, sen tietää vain Isä."

Pojan lisäksi sen tietää se sukupolvi, joka silloin Raamatusta tämän lukee.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi pyhä Sylvi, etkö ymmärrä että lain mukaan kolehtia saa kerätä kirkon lämmitystä varten vain jos on rekisteröity ja mini srk, lle annettu.
        Koska maanpäällä on paljon kirkkoja, seurakuntia jotka yhteisvastuullisesti maksavat kulut kuten kuuluukin, ovat nuo edellä luetelleet kirkot tehneet lain mukaan ja rekisteröityneet, eikä se tee heistä saatanan synagoogaa kuten maalailet.

Tottahan toki Rosvojen luolien asukkaat saavat luolansa lämpiminä pitää.

"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

"Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'

Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalanlähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

"Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

"Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.

Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.

Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:

"Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.

Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, lähetystyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat, johtomiehet, hoitomiehet jne. - jotka edelleen kumartavat.

• JJohannesM
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen on jo saastuttanut ja pedon luku löytyy sielusta, merkki tulee kunhan pedon luonne pääsee purskahtamaan kunnolla ihmisen kautta.
        Ihmisen luonne on kuin pedolla eli saatanalla.
        Katso ympärillesi, moni on menettänyt jo sielunsa täysin.
        Toivotaan Jumalan väliintuloa, tulee kun joutaa ja se on hyvä niin.

• JJohannesM kirjoitti:

Ihminen on jo saastuttanut ja pedon luku löytyy sielusta, merkki tulee kunhan pedon luonne pääsee purskahtamaan kunnolla ihmisen kautta.
        Ihmisen luonne on kuin pedolla eli saatanalla.
        Katso ympärillesi, moni on menettänyt jo sielunsa täysin.
        Toivotaan Jumalan väliintuloa, tulee kun joutaa ja se on hyvä niin.

"Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

Tänään tosin olet herjannut Pyhää Henkeä vähemmän kuin eilen, mutta ei siitä enää hyötyä ole.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

Tänään tosin olet herjannut Pyhää Henkeä vähemmän kuin eilen, mutta ei siitä enää hyötyä ole.

Huomioitu mutta ei noteerattu.
        Kerää sinä niitä taivaspisteitäsi ihan rauhassa.

• JJohannesM kirjoitti:

Huomioitu mutta ei noteerattu.
        Kerää sinä niitä taivaspisteitäsi ihan rauhassa.

Kiitos sinulle niistä pisteistä, joiden takia Pyhä Henki minut tänne loppuvuodeksi lähettikin:

Teuvo Suni
        18. joulukuuta kello 9.57 ·
        Jaettu seuraaville: Julkinen

LOPPUVUODEKSI
        Päätin palat juurilleni raamattukeskusteluun, jonne Pyhä Henki johdatti minut heti, kun olin hankkinut ensimmäisen tietokoneen ja pääsin tutustumaan maallisen internetin ihmeelliseen maailmaan.

Taivaan internet - Pyhä Henki - oli minulla tuolloin ollut käytössä jo 17 vuotta.
        Heinäkuussa 2005 löysin nämä Suomi24 uskontokeskustelut, ja heti ihmettelin, kun ei juuri kukaan kirjoittanut omalla nimellä vaan erilaisilla nimimerkeillä, eikä totuudesta kirjoittanut kukaan.

Eräänä päivänä Pyhä Henki sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus?"

Aloin miettiä nimimerkkiä Henki&henki, mutta se jäi siihen, kun Pyhä Henki kysyi: "Miksi häpeät nimeä, jolla olen sinut omakseni ottanut?"

Ja niin aloin kirjoittaa omalla nimellä totuutta, ja heti alkoivat kirjoitusten poistamiset silloisen seriffi Admatan toimesta, ja ensimmäinen tappouhkaus tuli jo samana vuonna.
        Nyt jätän Raamattuun ja tämän palstan historiaan liittyvä yhtälön keskustelijoiden ratkaistavaksi:
        21xp=

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jeesuksen tehtävänä ei ollut kerätä taivaspisteitä itselleen mutta sinähän et häntä tunnekaan.
        Sinun mallisi on omahyväinen kuten saatanan, kerätä hyvää itsellesi.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kiitos sinulle niistä pisteistä, joiden takia Pyhä Henki minut tänne loppuvuodeksi lähettikin:

Teuvo Suni
        18. joulukuuta kello 9.57 ·
        Jaettu seuraaville: Julkinen

LOPPUVUODEKSI
        Päätin palat juurilleni raamattukeskusteluun, jonne Pyhä Henki johdatti minut heti, kun olin hankkinut ensimmäisen tietokoneen ja pääsin tutustumaan maallisen internetin ihmeelliseen maailmaan.

Taivaan internet - Pyhä Henki - oli minulla tuolloin ollut käytössä jo 17 vuotta.
        Heinäkuussa 2005 löysin nämä Suomi24 uskontokeskustelut, ja heti ihmettelin, kun ei juuri kukaan kirjoittanut omalla nimellä vaan erilaisilla nimimerkeillä, eikä totuudesta kirjoittanut kukaan.

Eräänä päivänä Pyhä Henki sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus?"

Aloin miettiä nimimerkkiä Henki&henki, mutta se jäi siihen, kun Pyhä Henki kysyi: "Miksi häpeät nimeä, jolla olen sinut omakseni ottanut?"

Ja niin aloin kirjoittaa omalla nimellä totuutta, ja heti alkoivat kirjoitusten poistamiset silloisen seriffi Admatan toimesta, ja ensimmäinen tappouhkaus tuli jo samana vuonna.
        Nyt jätän Raamattuun ja tämän palstan historiaan liittyvä yhtälön keskustelijoiden ratkaistavaksi:
        21xp=

Saat kuvitella ihan mitä lystäät.
        Nauti siitä täysin rinnoin.

• JJohannesM kirjoitti:

Jeesuksen tehtävänä ei ollut kerätä taivaspisteitä itselleen mutta sinähän et häntä tunnekaan.
        Sinun mallisi on omahyväinen kuten saatanan, kerätä hyvää itsellesi.

Kyllä sinäkin hänestä jotakin tiedät, koska lihasi päätti jälleen herjata hänen Henkeään:

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä sinäkin hänestä jotakin tiedät, koska lihasi päätti jälleen herjata hänen Henkeään:

Sinun egosi ei ole Pyhä Henki , ihan tiedoksi vain.

• JJohannesM kirjoitti:

Sinun egosi ei ole Pyhä Henki , ihan tiedoksi vain.

Tiedotti Saatana JJohannesM:lle, joka ei vieläkään ole rekisteröinyt koko nimeään.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tiedotti Saatana JJohannesM:lle, joka ei vieläkään ole rekisteröinyt koko nimeään.

Sinun egosi on hienosti täällä nähtävillä kyllä.
        Ilmoittanut olen sukunimenikin tänne vaan kiukuttelet kuin teini'ikäinen.
        Jatka vain taivaspisteiden keräämistä petoksella ja valheella.
        Minulle se on yksi lysti koska olen sen sinulle ilmoittanut.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinähän suorastaan rakastat pärstääsi täällä ja koko nimeäsi kuten tarinaasi, katsot ihmiseen etkä Jumalaan.
        Se on selvää.
        Suuntasi on helvetti, sen tiedän myös.

• JJohannesM kirjoitti:

Sinun egosi on hienosti täällä nähtävillä kyllä.
        Ilmoittanut olen sukunimenikin tänne vaan kiukuttelet kuin teini'ikäinen.
        Jatka vain taivaspisteiden keräämistä petoksella ja valheella.
        Minulle se on yksi lysti koska olen sen sinulle ilmoittanut.

Siksi Pyhä Henki ei minua tänne lähettänytkään nimimerkillä, koska tiesi, että vain omalla nimellä pystyn kasvattamaan taivastiliäni.

MONTAKO KERTAA TÄMÄ PITÄÄ JJohannes M:lle sanoa, riittääkö seitsemän kertaa?

• JJohannesM kirjoitti:

Sinähän suorastaan rakastat pärstääsi täällä ja koko nimeäsi kuten tarinaasi, katsot ihmiseen etkä Jumalaan.
        Se on selvää.

Jumalaan katso ja hän katsoo minua:

"Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut?"

Sinne et minua kaveriksi saa:

"Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin.

Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?"

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Siksi Pyhä Henki ei minua tänne lähettänytkään nimimerkillä, koska tiesi, että vain omalla nimellä pystyn kasvattamaan taivastiliäni.

MONTAKO KERTAA TÄMÄ PITÄÄ JJohannes M:lle sanoa, riittääkö seitsemän kertaa?

Kerrytä taivastiliäsi ihan rauhassa itsekkyyksissäsi.
        Palkkasi on nyt, ei tulevassa.
        Kuvittele herjoja ja vihaa osaksesi puolestani vaan itsepetoksessa elät Teuvo Suni.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jumalaan katso ja hän katsoo minua:

"Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut?"

Sinne et minua kaveriksi saa:

"Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin.

Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?"

Sinäkö päätät että Jumala katsoo sinua?
        Voi pientä mitä itsestäsi luuletkaan ihmispoloinen.

• JJohannesM kirjoitti:

Se on selvää.

Miksi en rakastaisi, koska Jumalakin rakasti sitä jo äitini kohdussa, kun kävi merkitsemässä minut omaksi pojakseen:

Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Et pysty enää kuvittelemaan, miten helppoa minulla on, kun kaikki sanottavani tulee Pyhän Hengen taivasnetin kautta - se on todella etäopetusta parhaimmillaan.

• JJohannesM kirjoitti:

Kerrytä taivastiliäsi ihan rauhassa itsekkyyksissäsi.
        Palkkasi on nyt, ei tulevassa.
        Kuvittele herjoja ja vihaa osaksesi puolestani vaan itsepetoksessa elät Teuvo Suni.

Siitä olen sinulle todella kiitollinen, sillä näin paljon en ole sinne pääomaaa saanut moneen vuoteen, kuin mitä sinä olet sinne lahjoittanut.

Ethän vaan sano: HYVÄSTI?

NÄKEMIIN, voit kyllä sanoa, koska tiedät tulevasi seuraavana päivänä uudelleen.

• JJohannesM kirjoitti:

Sinäkö päätät että Jumala katsoo sinua?
        Voi pientä mitä itsestäsi luuletkaan ihmispoloinen.

Voi ihmisparka, miten pienen eväspalan kanssa on Saatana sinut maailmaansa lähettänyt, kun et edes tätä tiedä:

"Sillä Herran silmät katsovat hurskaiden puoleen, hänen korvansa kuulevat heidän rukouksensa, mutta Herran kasvot kääntyvät pahantekijöitä vastaan."

Siksi sinä et Hänestä mitään tiedä.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Miksi en rakastaisi, koska Jumalakin rakasti sitä jo äitini kohdussa, kun kävi merkitsemässä minut omaksi pojakseen:

Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Et pysty enää kuvittelemaan, miten helppoa minulla on, kun kaikki sanottavani tulee Pyhän Hengen taivasnetin kautta - se on todella etäopetusta parhaimmillaan.

Jep.
        Nauti pärstästäsi, se on maata.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Siitä olen sinulle todella kiitollinen, sillä näin paljon en ole sinne pääomaaa saanut moneen vuoteen, kuin mitä sinä olet sinne lahjoittanut.

Ethän vaan sano: HYVÄSTI?

NÄKEMIIN, voit kyllä sanoa, koska tiedät tulevasi seuraavana päivänä uudelleen.

Hyvästit tulee kun Luoja niin päättää mutta siitähän et tiedä mitään.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Voi ihmisparka, miten pienen eväspalan kanssa on Saatana sinut maailmaansa lähettänyt, kun et edes tätä tiedä:

"Sillä Herran silmät katsovat hurskaiden puoleen, hänen korvansa kuulevat heidän rukouksensa, mutta Herran kasvot kääntyvät pahantekijöitä vastaan."

Siksi sinä et Hänestä mitään tiedä.

Hän käänsi ja tunsin sen.
        Lopulta käänsi pääni puoliväkisin kohti valoa eli häneen.

• JJohannesM kirjoitti:

Jep.
        Nauti pärstästäsi, se on maata.

Kyllä nautin, koska tekemälläni ruumiinluovutustestamentilla olen varmistanut sen, ettei yksikään pappi tule arkulleni hiekasta kuoleman ristiä muotoilemaan, eikä minua Saatanan siunaamaan multaan hautaamaan.

Joten naamanikaan ei sinne maadu.

• JJohannesM kirjoitti:

Hän käänsi ja tunsin sen.
        Lopulta käänsi pääni puoliväkisin kohti valoa eli häneen.

Saatana on murhaaja ja muutenkin väkivaltainen:

"Hän käänsi ja tunsin sen.
        Lopulta käänsi pääni puoliväkisin kohti valoa eli häneen."

Eikä ihme - pukeutuuhan Saatanakin valon enkeliksi, ja vei sinua niin kuin pappejakin. etkä edes vastaan pistänyt, kun Saatana sinut valheen ja vääryyden hengellä VALAISI.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä nautin, koska tekemälläni ruumiinluovutustestamentilla olen varmistanut sen, ettei yksikään pappi tule arkulleni hiekasta kuoleman ristiä muotoilemaan, eikä minua Saatanan siunaamaan multaan hautaamaan.

Huominen pitäkööt murheen itsessään.
        Sinä murehdit huomisia.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ja tavallaan kokoat aittaankin (kuvitelmiasi huomisesta).

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Saatana on murhaaja ja muutenkin väkivaltainen:

"Hän käänsi ja tunsin sen.
        Lopulta käänsi pääni puoliväkisin kohti valoa eli häneen."

Eikä ihme - pukeutuuhan Saatanakin valon enkeliksi, ja vei sinua niin kuin pappejakin. etkä edes vastaan pistänyt, kun Saatana sinut valheen ja vääryyden hengellä VALAISI.

On sitä tullut otteessa oltua joten tiedän.
        Tunnen myös vastakohdan saatanalle, mieluummin seuraan sitä.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Sinulta varsinkin IHMINEN.

• JJohannesM kirjoitti:

Huominen pitäkööt murheen itsessään.
        Sinä murehdit huomisia.

En murehdi, koska Pyhä Henki on antanut jo valmiiksi, mitä huomenna, ylihuomenna ja vuoden viimeisenä päivänä tänne kirjoitan.
        Olethan vielä silloin mukana?

• JJohannesM kirjoitti:

Ja tavallaan kokoat aittaankin (kuvitelmiasi huomisesta).

Helppo sinne on ollut koota:

"Tuossa on tie, kulje sitä."

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

Ei edes JJohannesM:läinen

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

En murehdi, koska Pyhä Henki on antanut jo valmiiksi, mitä huomenna, ylihuomenna ja vuoden viimeisenä päivänä tänne kirjoitan.

Olethan valmistellut jo hautaamisesikin joten valehtelet jälleen.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

Mikä tie? Sinun omasi?

• JJohannesM kirjoitti:

On sitä tullut otteessa oltua joten tiedän.
        Tunnen myös vastakohdan saatanalle, mieluummin seuraan sitä.

Et arvaa, miten ilostuin:

"Tunnen myös vastakohdan saatanalle, mieluummin seuraan sitä.

SE vastakohta Saatanalle on hänen oma poikansa: Antikristus.

Kuten Johannes kirjoitti kun näki Paavalin ja hänen peräänsä lähteneet opetuslapset:

"Lapseni, viimeinen aika on käsillä.
        Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut.
        Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä."

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei tarvitse murehtia huomisesta jos Jeesusta Seuraa.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mikkonen, tiedät sen joten älä leiki kurja piru.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Et arvaa, miten ilostuin:

"Tunnen myös vastakohdan saatanalle, mieluummin seuraan sitä.

SE vastakohta Saatanalle on hänen oma poikansa: Antikristus.

Kuten Johannes kirjoitti kun näki Paavalin ja hänen peräänsä lähteneet opetuslapset:

"Lapseni, viimeinen aika on käsillä.
        Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut.
        Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä."

Pimeyden vastakohta sinulle on antikristus?
        Minulle se on valo, Kaikkivaltias Isä Jumala.

• JJohannesM kirjoitti:

Sinulta varsinkin IHMINEN.

Ihmisen poika oli myös Jeesus Kristus.

Niin myös minä:

"Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.
        Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ihmisen poika oli myös Jeesus Kristus.

Niin myös minä:

"Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.
        Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."

Jumalan luomaa on kehoni ja Henkeni.

• JJohannesM kirjoitti:

Olethan valmistellut jo hautaamisesikin joten valehtelet jälleen.

Niin olen. Tule käymään Savitaipaleella, niin näytän sinulle 5.12.2018 Helsingin Yliopiston Anatomian laitoksen lähettämän kiitoskirjeen ruumiin luovutuksesta, joka alkaa:

"Kiitän lähettämästänne testamentista,
        Lahjoittamalla jälkisäädöksin ruumiinne anatomian osastolle, tulette suuresti edesauttamaan tulevien lääkärien opetusta."

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Niin olen. Tule käymään Savitaipaleella, niin näytän sinulle 5.12.2018 Helsingin Yliopiston Anatomian laitoksen lähettämän kiitoskirjeen ruumiin luovutuksesta, joka alkaa:

"Kiitän lähettämästänne testamentista,
        Lahjoittamalla jälkisäädöksin ruumiinne anatomian osastolle, tulette suuresti edesauttamaan tulevien lääkärien opetusta."

Huomisen lupailujasi jaksaisin sinne asti tulla katselemaan?
        Ei ole Jeesusta moinen näytelmä nähnytkään mutta laitappa tarkka osoitteesi tänne nyt kiitos jos satunkin poikkemaan.
        Vai oletko piilosilla kuten perkele?

• JJohannesM kirjoitti:

Jumalan luomaa on kehoni ja Henkeni.

Kyllä, mutta mitä sinulle tapahtui äitisi kohdussa?

"Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä, mutta mitä sinulle tapahtui äitisi kohdussa?

"Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."

Siellä tapahtui mikä oli tapahtuva.
        Niin kuin se suotiin niin se kelpaa.
        Tässä olen Jumalan armosta ja kiitollinen hänelle kaikkineen.

• JJohannesM kirjoitti:

Ei ole Jeesusta moinen näytelmä nähnytkään mutta laitappa tarkka osoitteesi tänne nyt kiitos jos satunkin poikkemaan.

Minut löydät S-Marketin länsipuolella olevasta punatiilisestä kerrostalosta, sen kolmannen kerroksen viimeistä asunnosta.
        Oven luona on nimeni, soittokello ja kamera, josta näen sinut partaiset kasvosi.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minut löydät S-Marketin länsipuolella olevasta punatiilisestä kerrostalosta, sen kolmannen kerroksen viimeistä asunnosta.
        Oven luona on nimeni, soittokello ja kamera, josta näen sinut partaiset kasvosi.

Osoite kiitos vai oletko piilossa kuin saatana?

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kutsut etkä edes kerro minne, kunhan vihjailet kuten perkele.

• JJohannesM kirjoitti:

Mikä tie? Sinun omasi?

Pitääkö tämäkin sanoa sinulle seitsemän kertaa:

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.
        Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän.
        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.
        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

!MENET, MINNE MINÄ SINUT LÄHETÄN" - Tämä on se tie.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Pitääkö tämäkin sanoa sinulle seitsemän kertaa:

!MENET, MINNE MINÄ SINUT LÄHETÄN" - Tämä on se tie.

Osoitteesi kiitos.

• JJohannesM kirjoitti:

Ei tarvitse murehtia huomisesta jos Jeesusta Seuraa.

Samaa on saatana sinulle sanonut:

"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Samaa on saatana sinulle sanonut:

"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

Osoitteesi kiitos.

• JJohannesM kirjoitti:

Jos piilossa olisin ei sinun olisi minun pärstäni takia tarvinnut kainalosi päreitä polttaa.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos piilossa olisin ei sinun olisi minun pärstäni takia tarvinnut kainalosi päreitä polttaa.

Osoite kiitos.

• JJohannesM kirjoitti:

Kutsut etkä edes kerro minne, kunhan vihjailet kuten perkele.

Pitääkö sekin sinulle lukutikulla näyttää:

Etelä-Karjala on Suomessa, sen kaakossa oleva maakunta.
        Savitaipale on Lappeenrannasta Mikkeliin menevän tien varressa vajaan 40 kilometrin päässä Lappeenranasta.

Kun käännyt ABC- aseman luota keskustaan ja ajat loivan mäen alas, näet ennen S-Markettia, oikealla kolmekerroksisen tiilitalon, jonka nimi on SAHRAHEIKKI.

Älä pelkää, en minkään sinua pelkää vaikka tulisit kirves kainalossa, kuten eräs entinen ystäväni on siskonsa pojan kanssa luvannut tulla

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Pitääkö sekin sinulle lukutikulla näyttää:

Etelä-Karjala on Suomessa, sen kaakossa oleva maakunta.
        Savitaipale on Lappeenrannasta Mikkeliin menevän tien varressa vajaan 40 kilometrin päässä Lappeenranasta.

Kun käännyt ABC- aseman luota keskustaan ja ajat loivan mäen alas, näet ennen S-Markettia, oikealla kolmekerroksisen tiilitalon, jonka nimi on SAHRAHEIKKI.

Älä pelkää, en minkään sinua pelkää vaikka tulisit kirves kainalossa, kuten eräs entinen ystäväni on siskonsa pojan kanssa luvannut tulla

Tarkka osoite kiitos.
        Vai oletko piilossa kuten saatana?

• JJohannesM kirjoitti:

Siellä tapahtui mikä oli tapahtuva.
        Niin kuin se suotiin niin se kelpaa.
        Tässä olen Jumalan armosta ja kiitollinen hänelle kaikkineen.

Totta kirjoitit, vaikka et ymmärtänyt, koska mitään et voi enää muuttaa:

"Tai mies, mistä tiedät, voitko pelastaa vaimosi?"

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Totta kirjoitit, vaikka et ymmärtänyt, koska mitään et voi enää muuttaa:

"Tai mies, mistä tiedät, voitko pelastaa vaimosi?"

Tarkka osoitteesi kiitos vai piilotteletko kuten saatana?

• JJohannesM kirjoitti:

Etkö tätäkään tiedä?

"Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat. "

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Etkö tätäkään tiedä?

Itse kutsuit joten kerro.
        Kuten minulta tivasit nimeäni niin kerroin ja nyt kysyn osoitetta ja et pysty SAATANAN OMA.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Etkö tätäkään tiedä?

Kohta on koettelusi valmis täysineen.
        Kerro se osoitteesi tai ole se miksikä muita kutsut.

• JJohannesM kirjoitti:

Eikö tämä millään mene jakeluun?

Tässä on laki ja profeetat."

Vain nämä Jeesus jätti maailmaan, kun Temppelin väliverho repesi.

Sinunkin suhteen tehtäväni päättyy tähän:

Tämän lähettäjäni käskyn mukaan, minun on pitänyt sinunkin suhteen toimia, koska en sinun herjojesi tähden halua siirtyä elämästä kuolemaan :

"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

• JJohannesM kirjoitti:

Tähän jäi vielä vastaamatta: "Miksi et ole muita kutsunut?"

Kohta Savitaipaleelle muuton jälkeen, jotkut kysyivät: "Teuvo, milloin peset jalkamme?"

Vastasin:
        Tulkaa keskiviikkoisin kelo 18 Olkkolan hovin rantasaunan avannon reunalle istumaan, niin menen avantoon ja pesän jalkanne.

Siitä huolimatta vaikka Kuolimon kirkas vesi jalkojenne saastasta-hieman saastusi.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Eikö tämä millään mene jakeluun?

Tässä on laki ja profeetat."

Vain nämä Jeesus jätti maailmaan, kun Temppelin väliverho repesi.

Sinunkin suhteen tehtäväni päättyy tähän:

Tämän lähettäjäni käskyn mukaan, minun on pitänyt sinunkin suhteen toimia, koska en sinun herjojesi tähden halua siirtyä elämästä kuolemaan :

"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

Älä sitten kerro kun et kykene.
        Kukakohan mahtaa estää?

• JJohannesM kirjoitti:

Älä sitten kerro kun et kykene.
        Kukakohan mahtaa estää?

Etkö sitäkään tiedä, kuka estää? Minä kerron:

"Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä."

Sinä raatelet jo muutenkin .

Facebookista löytyi neljä Johannes Mikkosta. Kahdella oli vain nimi, ei kuvaa eikä yhtään julkaisua.
        Joten päätin lähettää kummallekin viestin:

Oletko sinä raamattukeskusteluun tullut JiiJohannesÄmmä?

Odotan vastauksia

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Etkö sitäkään tiedä, kuka estää? Minä kerron:

"Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä."

Sinä raatelet jo muutenkin .

Facebookista löytyi neljä Johannes Mikkosta. Kahdella oli vain nimi, ei kuvaa eikä yhtään julkaisua.
        Joten päätin lähettää kummallekin viestin:

Oletko sinä raamattukeskusteluun tullut JiiJohannesÄmmä?

Odotan vastauksia

En käytä facebookkeja tai instagrameja mutta möyhöä toki siellä ja lähettele viestejä vaikka puolelle suomea.

Jos tuntuu raatelulta sinun vetämisesi pois pimeyksistä niin pakkohan se on uskoa.

Osoite kiitos tai tämä oli tässä. (koettelusi)

• JJohannesM kirjoitti:

En käytä facebookkeja tai instagrameja mutta möyhöä toki siellä ja lähettele viestejä vaikka puolelle suomea.

Jos tuntuu raatelulta sinun vetämisesi pois pimeyksistä niin pakkohan se on uskoa.

Osoite kiitos tai tämä oli tässä. (koettelusi)

Teitä Johanneksia on varmaankin monta, kuten oli näitäkin:

"Mikä sinun nimesi on?" kysyi Jeesus. Mies vastasi: "Legioona*", sillä häneen oli mennyt monta pahaa henkeä.

Ne pyysivät, että Jeesus ei käskisi niiden syöksyä kadotuksen kuiluun.

Läheisellä vuorella oli iso sikalauma laitumella. Pahat henget pyysivät Jeesukselta lupaa mennä sikoihin, ja hän salli sen."

Mitä ruohoa sinä piipussasi poltat, kun se näyttä roikkuvan jatkuvasti suupielessäsi.

Kokeile numerotiedustelua.

• JJohannesM
        TeuvoSuni kirjoitti:

Teitä Johanneksia on varmaankin monta, kuten oli näitäkin:

"Mikä sinun nimesi on?" kysyi Jeesus. Mies vastasi: "Legioona*", sillä häneen oli mennyt monta pahaa henkeä.

Ne pyysivät, että Jeesus ei käskisi niiden syöksyä kadotuksen kuiluun.

Läheisellä vuorella oli iso sikalauma laitumella. Pahat henget pyysivät Jeesukselta lupaa mennä sikoihin, ja hän salli sen."

Mitä ruohoa sinä piipussasi poltat, kun se näyttä roikkuvan jatkuvasti suupielessäsi.

Kokeile numerotiedustelua.

Hyvät päivän jatkot.

• JJohannesM kirjoitti:

Hyvät päivän jatkot.

Voi päivästä hyvä tullakin, jos Paholaisen piippumies todelle poistui?

• Anonyymi

Jeesus saisi elää länsimaissa nykyisellään varsin vapaasti.
      Enää kun ei katsota kieroon au-lapsia, skitsofreenikoita tai homoseksuaaleja. Kokoontumis- ja uskonnonvapauskin on olemassa ihan lakisääteisesti. Kannabiksen käyttö tuottaisi kyllä useimmissa maissa ongelmia.
      Jeesus saisi kyllä tempuillaan seuraajia instagrammissa vaikka muutoin hippi tuskin herättäisi mainittavaa mielenkiintoa. Sääliä korkeintaan.

• ÄLÄ UNTA NÄE.

Mitä tapahtuisi jos hän meni johonkin suureen pieneen kirkkoon pitämään ruoskamessun?

"Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'[

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

ÄLÄ UNTA NÄE.

Mitä tapahtuisi jos hän meni johonkin suureen pieneen kirkkoon pitämään ruoskamessun?

"Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'[

Ne oli uskovaisia ne. Oikeat ihmiset seuraisivat Jeesusta.... huvittuneena.

• Anonyymi kirjoitti:

Ne oli uskovaisia ne. Oikeat ihmiset seuraisivat Jeesusta.... huvittuneena.

Ne sinun kaltaiset "oikeat ihmiset":

"Tyhmät nauravat rikkomuksilleen, mutta suosio seuraa nuhteettomia."

"Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?"

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?"

Tuo viimeinen kappale on sattuvasti sanottu uskovaisista.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo viimeinen kappale on sattuvasti sanottu uskovaisista.

Raamattuun kirjattu kaikki Jumalan sanat sattuvat tekopyhiin ihmisiin niin, että
        verenhimo saa helposti vallan:

"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista, kuolema tuolle miehelle."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tuo on totta. Suosio seuraa nuhteettomia.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

ÄLÄ UNTA NÄE.

Sosiaalinen tilaus on tällä hetkellä olemassa. Mutta tuhatvarmasti ei totuudenpuhujalle. Ihmisten asenne TeuvoSunia kohtaa tälläkin palstalla todistusainestona hänen alkuperäishypoteesilleen.

Mutta nämä ovat normaalia yhteiskunnalista jakoa. Kun eriävät mielipiteet eivät enää löydä keskusteluyhteyttä, silloin demokratia päättyy ja sen vastakohta alkaa. Mikä ikinä sen titteli tuleekaan olemaan.

Tällaista täällä. Millaistaköhän toisella puolen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sosiaalinen tilaus on tällä hetkellä olemassa. Mutta tuhatvarmasti ei totuudenpuhujalle. Ihmisten asenne TeuvoSunia kohtaa tälläkin palstalla todistusainestona hänen alkuperäishypoteesilleen.

Mutta nämä ovat normaalia yhteiskunnalista jakoa. Kun eriävät mielipiteet eivät enää löydä keskusteluyhteyttä, silloin demokratia päättyy ja sen vastakohta alkaa. Mikä ikinä sen titteli tuleekaan olemaan.

Oletko sinäkin jo tullut hulluksi, kun jotakin totuudesta tiedät?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta. Suosio seuraa nuhteettomia.

Niitä, joista kirjoitettu on:

"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
        Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi.

Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
        Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi.

Papit ovat kuin rosvojoukko, joka on asettunut väijyksiin. He tekevät murhia Sikemin tiellä, heidän tekonsa ovat iljettäviä!"

Niin myöskin Suomen, Siikajoen ja Savitaipaleen teillä.

"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

• Anonyymi

Voitko sie hyvä yli viisas koululääketieteen valhe teorioita uskova kasvatti edes sivistyä sen hitusen, ettet nimittele "Daavidin tähti" leimoillasi muita.
        Sinä se vasta vainoharhainen olet kun kuvittelet toisten näkymättömässä sisimmässä olevan tauteja, jotka sinä vainoharhaisia valheellisia 11 biljoonaa pilleri tehtaalle tuottavia oppeja uskot.

Sadisti on se joka nimittelee toisia mielisairaaksi.
        Vainoharhainen on se joka kuvittelee näkevänsä toisten näkymättömiä sisimpiä, ja ei vain se vaan vielä näkee sairauksia ja geneettisiä sairauksia toisten näkymättömässä sisimmässä, vaikka ei ole koskaan biobsiaa ottanut kenenkään näkymättömästä sisimmästä, joten siellä ei ole sairaita eikä terveitä geenejä kuten 11 biljoonaa myrkky pillereillään valtiota rahastava koululääketieteen liikelaitos valehtelee.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Raamattuun kirjattu kaikki Jumalan sanat sattuvat tekopyhiin ihmisiin niin, että
        verenhimo saa helposti vallan:

"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista, kuolema tuolle miehelle."

Muista Pilatus pesi kätensä ennen kuoleman tuomion antamista, kehoitan sinua tämän ajan syntinen tuomari Pilatus tekemään samaa, joka vainoaisit jokaista kuten Paavali joka oli menossa damaskoon vangitsemaan kristittyjä.
        Akkiä hän tuli sokeaksi ja kuuli äänen: "miksi sinä vainoat minua".
        Paavali kysyi:"kuka sinä olet".
        Hän vastasi: olen Jeesus Nasaretilainen jota sinä vainoat. Mene damaskoon siihen ja siihen taloon niin ananas niminen mies tulee ja rukoilee puolestasi ja saat näkösi jälleen, sanoi Jeesus.
        Niin Paavalin mukana olevat hallitus miehen apulaiset taluttivat äkkiä sokeaksi tulleen hallitus mies Paavalin damaskoon siihen taloon johon Jeesus tiellä neuvoi.

Ananias tunsi pyhän Hengen (oli nuori kristitty) puhuvan joka käski häntä menemään siihen taloon. Että siellä on Paavali saulus tarsolainen jonka puolesta sinun on rukoitava.

Ananias sanoi: "herra en voi, sillä olen kuullut vain pahaa siitä miehestä.
        Kolme kertaa rukoiltuaan, Ananias sai vastauksen, Paavali on muuttunut mies, mene.

Ja niin Ananias meni ja pani kätensä Paavalin silmien päälle ja Paavalin silmistä tippui kuin suomukset, ja hän näki jälleen ei vain silmillään, vaan hengen silmillään.

Sinä joka täällä kristityille tappotuomiota luet, muista pestä kätesi kuten Pilatus.

• Anonyymi kirjoitti:

Voitko sie hyvä yli viisas koululääketieteen valhe teorioita uskova kasvatti edes sivistyä sen hitusen, ettet nimittele "Daavidin tähti" leimoillasi muita.
        Sinä se vasta vainoharhainen olet kun kuvittelet toisten näkymättömässä sisimmässä olevan tauteja, jotka sinä vainoharhaisia valheellisia 11 biljoonaa pilleri tehtaalle tuottavia oppeja uskot.

Sadisti on se joka nimittelee toisia mielisairaaksi.
        Vainoharhainen on se joka kuvittelee näkevänsä toisten näkymättömiä sisimpiä, ja ei vain se vaan vielä näkee sairauksia ja geneettisiä sairauksia toisten näkymättömässä sisimmässä, vaikka ei ole koskaan biobsiaa ottanut kenenkään näkymättömästä sisimmästä, joten siellä ei ole sairaita eikä terveitä geenejä kuten 11 biljoonaa myrkky pillereillään valtiota rahastava koululääketieteen liikelaitos valehtelee.

Koululääketieteessä ei ole mitään vikaa:

Sinulla on ohuet verisuonet, on tehtävä pallolaajennus ja kaksi suonta on ohileikattava.

Sinulla on keliakia, ruis pois, vehnä pois, jos haluat elää, puhdistettua kauraa saat syödä.

Siksi vielä elän, ja voin hyvin.

Se hyvinvointi sinulta puuttuu, sen tiesi luterilaistenkin esi-isä Martti Luther:

"Teologiset tiedekunnat ovat Saatanan pääsynagogia, koska paavi on Antikristus."

"Muistakaa johtajianne, niitä, jotka julistivat teille Jumalan sanaa. Pitäkää mielessänne, miten he elämänsä elivät, ja ottakaa heidän uskonsa esikuvaksenne."

Miten Martti Lutheristakin tuli murhaaja?
        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa." "Jos joku sanoo rakastavansa Jumalaa mutta vihaa veljeään, hän valehtelee. Sillä se, joka ei rakasta veljeään, jonka on nähnyt, ei voi rakastaa Jumalaa, jota ei ole nähnyt."

Tämän sisäistäminen johdatti Martti Lutherin Saatanan syliin, kuten Paavalinkin:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha.

Tuskin kukaan luterilainen enää haluaa edes muistella näitä kahta Martille paljastettua totuutta:
        "Teologiset tiedekunnat ovat Saatanan pääsynagogia."
        "Paavi on antikristus."

Talonpoikaiskapina 1500 luvulla johdatti Lutherin murhaajaksi, kun ihmisarvoista elämää vaativat talonpojat nousivat ruhtinaita vastaan. Aluksi Luther oli heitä puolustamassa, mutta sitten muisti tuon Paavalin opetuksen:

"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Tämän jälkeen hän alkoi yllyttää ruhtinaita ja sotilaita: "Tappakaa, ken siihen vain pystyy!" Kun hän sitten oli siinä ahtaan portin edessä, ja Pyhä Henki vaati häntä tilille tuhansien talonpoikien tapattamisesta. Hän uskoi tuon äänen Saatanan ääneksi ja heitti mustepullon seinää, jonka takaa tuo ääni kuului. Koska hän uskoi olevansa armosta pelastettu.

Jos Pyhä Henki vielä jonkun jumalanhuoneen pappia vaatisi tilille ihmisille valehtelemisesta, saattaisi kirkkoviinipullo lentää kohti seinää, jonka suunnasta Pyhä Henki häntä kutsui.

Ei teidän tarvitse tätä pelätä, ei Jumala enää teitä kutsu, kun kerran Golgatalla teistä eroon pääsi.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kiitos Suni ku kirjoitat totuuden sanaa, kiitos, kiitos, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Synti se on joka erottaa ihmisen Jumalasta.
        Ei kukaan halua kuulla että on syntinen, ei kukaan siitä pidä,
        Mutta kai te itsekin ymmärrätte että jos taivaaseen pääsisimme kaikki, niin sinne pitäs mennä henkivartioiden kanssa, jos sienne Jumala kaikki mafiosot ja palottelumurhaajat semmosenaan laskis.

Kyllä se ihmisen pitää puhdistautua synnistä, sillä kun sielunne erkanee kuoleman hetkellä teistä ja menee tuomiolle, niin joka ikinen sana, Jumalan pilkka ja teko on kirjattu taivaan komirjoissa syntymästä kuolemaasi.
        Kaikki muu annetaan Jeesuksen veressä anteeksi jos ihminen katuu ja tekee parannuksen kuten ristin ryöväri sinäkin entinen jumalaton pääset Jumalan syliin ja hän pyyhkii pois kaikki kyyneleesi, eikä ole itkua, eikä parkua, vaan taivaan kirkkaus valaisee sinunkin Jumalan pilkkaajaa taivaassa, kuten Paavalia, vaikka kristittyjä vainoattekin..

Ojaa sinne myös lapsiasi opettamalla heille Jumalan sanaa, silloin varmimmin näet heidät taivaassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Muista Pilatus pesi kätensä ennen kuoleman tuomion antamista, kehoitan sinua tämän ajan syntinen tuomari Pilatus tekemään samaa, joka vainoaisit jokaista kuten Paavali joka oli menossa damaskoon vangitsemaan kristittyjä.
        Akkiä hän tuli sokeaksi ja kuuli äänen: "miksi sinä vainoat minua".
        Paavali kysyi:"kuka sinä olet".
        Hän vastasi: olen Jeesus Nasaretilainen jota sinä vainoat. Mene damaskoon siihen ja siihen taloon niin ananas niminen mies tulee ja rukoilee puolestasi ja saat näkösi jälleen, sanoi Jeesus.
        Niin Paavalin mukana olevat hallitus miehen apulaiset taluttivat äkkiä sokeaksi tulleen hallitus mies Paavalin damaskoon siihen taloon johon Jeesus tiellä neuvoi.

Ananias tunsi pyhän Hengen (oli nuori kristitty) puhuvan joka käski häntä menemään siihen taloon. Että siellä on Paavali saulus tarsolainen jonka puolesta sinun on rukoitava.

Ananias sanoi: "herra en voi, sillä olen kuullut vain pahaa siitä miehestä.
        Kolme kertaa rukoiltuaan, Ananias sai vastauksen, Paavali on muuttunut mies, mene.

Ja niin Ananias meni ja pani kätensä Paavalin silmien päälle ja Paavalin silmistä tippui kuin suomukset, ja hän näki jälleen ei vain silmillään, vaan hengen silmillään.

Sinä joka täällä kristityille tappotuomiota luet, muista pestä kätesi kuten Pilatus.

Toki muistan, koska siitä jatkuvasti muistutetaan.

Tappotuomiota en ole kenellekään julistanut, vaikka itse olen jatkuvasti niitä saanut:

"Hirvittävä on tämänkin miehen päivä.Noutaja se tulee Teuvollekin.
        On aika tehdä valmisteluja.
        Siskonpoika tulee."

Ei niitä antanut Jeesuskaan, vaan Paavali, kun Saatana käski:

"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Suni ku kirjoitat totuuden sanaa, kiitos, kiitos, kiitos.

Kiitos sinulle, vaikka olen samaa mieltä kuin lähettäjäni:

"En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. [

Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.

Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa!
        Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

• Anonyymi kirjoitti:

Synti se on joka erottaa ihmisen Jumalasta.
        Ei kukaan halua kuulla että on syntinen, ei kukaan siitä pidä,
        Mutta kai te itsekin ymmärrätte että jos taivaaseen pääsisimme kaikki, niin sinne pitäs mennä henkivartioiden kanssa, jos sienne Jumala kaikki mafiosot ja palottelumurhaajat semmosenaan laskis.

Kyllä se ihmisen pitää puhdistautua synnistä, sillä kun sielunne erkanee kuoleman hetkellä teistä ja menee tuomiolle, niin joka ikinen sana, Jumalan pilkka ja teko on kirjattu taivaan komirjoissa syntymästä kuolemaasi.
        Kaikki muu annetaan Jeesuksen veressä anteeksi jos ihminen katuu ja tekee parannuksen kuten ristin ryöväri sinäkin entinen jumalaton pääset Jumalan syliin ja hän pyyhkii pois kaikki kyyneleesi, eikä ole itkua, eikä parkua, vaan taivaan kirkkaus valaisee sinunkin Jumalan pilkkaajaa taivaassa, kuten Paavalia, vaikka kristittyjä vainoattekin..

Ojaa sinne myös lapsiasi opettamalla heille Jumalan sanaa, silloin varmimmin näet heidät taivaassa.

Saatanan Paavalille antamilla opeilla ei kukaan ole syntinen, koska kaikilla ihmisillä on veren laumasuoja syntiä vastaan.

En ollut minäkään, koska en uskonut mitään sellaista syntiä tehneeni,. joka erottaisi minut Jumalasta - varsinkaan kun Kristus oli jo kolme vuotta sitten ottanut minut opetuslapsekseen, kun hän tammikuun viimeisenä viikonloppuna luki minulle kuolemantuomion:

'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten se vielä maata laihduttaa?'

Sinä, TEUVO MARTTI SUNI, olet tuo puu.

Siitä alkoi ahtaan portin tuskan yö, joka päättyi, kun Kristustuli ja teki sydämen siirron:

"Häneen teidät on liittänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty. Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

• Anonyymi

Huh huh... Joko selevis, kuka täällä on paras uskovainen?

• Aika näyttää, se on paras, joka saa Teuvon veren vuotamaan.

Näitä tappouhkauksia on tullut säännöllisin väliajoin. Ensimmäinen tammikuussa 2006, kun olin puoli vuotta ollut tällä samalla palstalla tekopyhien herjattavana.

Tuo raivo syntyy tämän seurauksena:

Eikä tuo viisaus ole annettu yhdessä yössä, vaan satojen yöllisten opetusten. Jotka jatkuvat
        edelleen. Sillä ns.päivityskin on alkuaan liittynyt tähän ilmoitukseen:

"Eikä uutta viiniä lasketa vanhoihin leileihin. Silloinhan nahka halkeaa, viini valuu maahan ja leilit ovat pilalla. Ei, uusi viini lasketaan uusiin leileihin. Silloin molemmat säilyvät.

Siksipä jokainen lainopettaja, josta on tullut taivasten valtakunnan opetuslapsi, on kuin isäntä, joka runsaasta varastostaan ottaa esiin sekä uutta että vanhaa."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Aika näyttää, se on paras, joka saa Teuvon veren vuotamaan.

Näitä tappouhkauksia on tullut säännöllisin väliajoin. Ensimmäinen tammikuussa 2006, kun olin puoli vuotta ollut tällä samalla palstalla tekopyhien herjattavana.

Tuo raivo syntyy tämän seurauksena:

Eikä tuo viisaus ole annettu yhdessä yössä, vaan satojen yöllisten opetusten. Jotka jatkuvat
        edelleen. Sillä ns.päivityskin on alkuaan liittynyt tähän ilmoitukseen:

"Eikä uutta viiniä lasketa vanhoihin leileihin. Silloinhan nahka halkeaa, viini valuu maahan ja leilit ovat pilalla. Ei, uusi viini lasketaan uusiin leileihin. Silloin molemmat säilyvät.

Siksipä jokainen lainopettaja, josta on tullut taivasten valtakunnan opetuslapsi, on kuin isäntä, joka runsaasta varastostaan ottaa esiin sekä uutta että vanhaa."

Olen iloinen, TeuvoSuni, että löydät energiavaroja kertoa ilmiöstä, joka sinut saa ulos tästä kollektiivisesta masennustilasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen iloinen, TeuvoSuni, että löydät energiavaroja kertoa ilmiöstä, joka sinut saa ulos tästä kollektiivisesta masennustilasta.

Minäkin olen iloinen, kun olen saanut olla ulkona, ja etänä tästä kollektiivisesta verihurmoksesta, jo 32 vuotta:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minäkin olen iloinen, kun olen saanut olla ulkona, ja etänä tästä kollektiivisesta verihurmoksesta, jo 32 vuotta:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Mistä sinä, haudan partaalla oleva vanha äijänkäppänä sen tiedät?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä, haudan partaalla oleva vanha äijänkäppänä sen tiedät?

Sinun vihasti sen tiedän:

• Anonyymi

Eiköhän Jeesus-nimisiä kolleja syntyne muutama tusina päivässä. Entäpä sitten. Ei nimi miestä pahenna. Varmaan monen siittäjä jää arvailujen varaan niin kuin sen tarinan vesselikin.

• Herja se on pienikin herja.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Herja se on pienikin herja.

Jäi vähän kesken:

Jeesus sanoi:
        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jäi vähän kesken:

Jeesus sanoi:
        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

Työmies on unensa ansainnut.

Hyvää yötä!

• Anonyymi

Nykyisin Jeesus jossain sivistysmaassa syntyneenä eläisi melko pitkän ja normaalin elämän. Nykyisin psykiatrinen hoitoonohjaus kun toimii paljon paremmin. Isättömän lapsen ei tarvitsisi esittää kylähullua.

• Saatanan kauniita unia olet sinäkin öisin katsellut.

Hän ei varmasti saisi 33 vuotta maan päällä elää, kun tapahtuisi sama, kuin silloin:

"Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

Silloin oli häntä vastustamassa vain yksi kansa pappeineen, ja yksi suuri Rooman esivalta.
        Nyt koko ihmiskunta, kaikki maailman valtiot valtavan pappilauman kanssa.
        Mukana miljoonat Jeesuksen rakkaat ystävät.

Sillä hän ei tulisi sellaisena, minkälaisena Saatana hänet Paavalille esitteli.

Vaan jatkamaan siitä, mihin jäi, kun hänet tapettiin:

Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?
        - - -
        "Sietämätöntä puhetta kuka voi kuunnella tuollaista."
        Joko tuntuu siltä, että nyt on Teuvo-pojankin vuoro. Jeesuksen ennustuksen mukaan:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Ja kymmenen vuotta sitten vl-hoitomiehen antaman ennustuksen mukaan:
        "Hirvittävä on tämänkin miehen päivä.
        Noutaja se tulee Teuvollekin.
        On aika tehdä valmisteluja.
        Siskonpoika tulee."

Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta purkautuu onnettomuus tämän maan asukkaiden päälle."
        Se onnettomuus sai Oulun piispankin rikkomaan kirkkolakia ja pakenemaan, ja kokemaan esivallan hyväveli armahduksen, 22 vuotta sitten.

• Anonyymi

Pojat pojat! Äläkääpä tapella!
      Ootta kun pikkukersat hiekkalaatikolla. Kehitystaso tietysti sopii aikaiselle uskovaiselle.
      "Minun jumalapa on vahvempi kun sinun jumala.. ja meijän mopo viritetympi"

• Mutta minkäs teet, kun minun Jumalani ei ole näiden hiekkalaatikoilla leikkivä jumala:

adventistit
        aglikaanit
        agrigolalaiset
        alfalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonkalliolaiset
        baalbeklaiset
        daavidinhuonelaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        esikoiset
        esikoiset ry
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        hartaanselkäläiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        ilmestysmajalaiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        Jarinhotellilaiset
        Joosualaiset
        jehovalaiset
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        Jumalantulenkantajat
        kalamoslaiset
        katolilaiset
        katolilaiset kylväjät
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaisuus
        kotikirkkolaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kristilliset naiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        liekkiläiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähetyshiippakuntalaiset
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        missiomaailmalaiset
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        PyhänRistinluterilaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sadonkorjuulaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        sauluslaiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        teologisetistuuttilaiset
        Timoteusyhteisöläiset
        totisestiparannetut
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusitoivolaiset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuuraritvedättäjät
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mutta minkäs teet, kun minun Jumalani ei ole näiden hiekkalaatikoilla leikkivä jumala:

adventistit
        aglikaanit
        agrigolalaiset
        alfalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonkalliolaiset
        baalbeklaiset
        daavidinhuonelaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        esikoiset
        esikoiset ry
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        hartaanselkäläiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        ilmestysmajalaiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        Jarinhotellilaiset
        Joosualaiset
        jehovalaiset
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        Jumalantulenkantajat
        kalamoslaiset
        katolilaiset
        katolilaiset kylväjät
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaisuus
        kotikirkkolaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kristilliset naiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        liekkiläiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähetyshiippakuntalaiset
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        missiomaailmalaiset
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        PyhänRistinluterilaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sadonkorjuulaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        sauluslaiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        teologisetistuuttilaiset
        Timoteusyhteisöläiset
        totisestiparannetut
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusitoivolaiset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuuraritvedättäjät
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset

Olipa uniikki vastaus.
        Samanlainen kylähullu se sinunkin Jumalasi on kuin noilla muillakin... Sillä jokainen luo jumalan omaksi kuvakseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Olipa uniikki vastaus.
        Samanlainen kylähullu se sinunkin Jumalasi on kuin noilla muillakin... Sillä jokainen luo jumalan omaksi kuvakseen.

Ja niitä jumalia on maailmassa paljon, kuten on Suomessakin ja kaikki ovat kaikille uniikkeja - vaikka ovat pelkkiä vuohipukkeja.

• Jäin odottamaan JiiJohannesÄmmää, koska on yleensä iltaisin tullut.

Mutta nyt ei tullutkaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      19966
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      171
      15878
    3. Sofia sai 2000 e sukset ja Stefan joutui lainaamaan rahaa ruokaan

Sofia sai Stefanilta 2000 e sukset ja Stefan joutui tämän jälkeen lainaamaan kaverilta rahaa ruokaan. Aika hurjaa menoa. Jos Martina olisi tiennyt,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      12730
    4. Poliisi vaati Niko Ranta-ahoa vangittavaksi

uudesta huumerikoksesta. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007734511.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      10396
    5. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      676
      10199