Aihe

Voiko käydä niin

Anonyymi

Että ensi vuonnakaan et löydä kumppania ja olet jumittunut sinkut palstalle?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, ei se nykyinenkään kumppani ole vielä keksinyt millä liimanpoistolla se saa irti älylaitteen mun näpeistäni. Uusi kumppani voisi auttaa asiassa. Mutta luultavasti joku päivä hänenkin kyllästyttyä juttelemaan kanssani löytäisin tieni tänne takaisin. :)

• Anonyymi

Kumppanin etsintä naisille on pikkujuttu koska jännämiehen ne löytää sekunnissa mutta miehen pitää etsiä kunnollista kumppania koko ikänsä.

• Anonyymi

Todella todennäköistä. Missään treffisovelluksissa en roiku ja korona rajoitteiden takia sosiaalinen elämä on kutistunut koti, työ, ikääntyvien vanhempien auttaminen akselille. Tylsää ja tasaisen tappavaa arkea. Joo kyllä mua tarvitaan siellä ja täällä. Kyllä mä autan ja hoivaan. Mua vaan ei kukaan hoivaa ja naiseus mitä se on. Kaippa se jossain paksun kiireisen kuoren alla lymyää piiloon lytättynä työtaakan alle.

• Anonyymi

Jos juo viinaa ja bilettää yökerhossa voi löytää kumppanin.

Raitis mies pysyy ensivuodenkin yksin.

t. viinamies

• Anonyymi

Opiskeluaikana löysin muutaman vuoden aikana useamman kumppanin. Kumppanit tulivat ja menivät. En ehtinyt kiintyä kehenkään. Ihan yhdentekevää, koska olen oppinut suhtautumaan ihmisiin välinpitämättömästi. Tosin aviopuolison löysin 32-vuotiaana, mutta kauan sitten olen eronnut. Vaan ystäviä minulla on kivasti.

• Anonyymi

Raitis mies on yksin eikä pääse naisiin tutustumaan. Kaljaa kun juo ja pyytää naisia kaljalle niin mies saa naisiin tutustua. Kyllä näinä aikoina naiset lähtee miehen kanssa kaljalle baariin koska naiset on yksinäisiä ja haluavat vaihtelua arkeen.

t viinamies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      20626
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      5997
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      310
      3619