Aihe

Voiko käydä niin

Anonyymi

Että nainen sinkkuus on sulle elämäntapa koska valinnanvaraa on liikaa etkä vaan osaa tavata miehiä koska etsit aina jotain parempaa?

10

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarina kertoo meille kuitenkin myös siitä, että se mitä etsimme etsii myös meitä.

• Anonyymi

Tähän on pantu niin paljon energiaa.

Munat on laitettu yhteen koriin.

Ett tällaista täällä.

Mites siellä ?

• Anonyymi

Naisten olis syytä edes tutustua miehiin. Some tehnyt naisista nirsoja.

• Anonyymi

Mistä päättelet, ettei naiset tutustu miehiin?
        Itse olen päätellyt, ettei läheskään kaikkiin miehiin, jotka kohdalle sattuu (ilman someakin) kannata tutustua tarkemmin.

• Anonyymi

Niin ei voi käydä.

• Anonyymi

Miehet on taviksia ja naiset haluaa komeita top 10 miehiä. Sikis ette saa naisiin tutustua.

• Anonyymi

Naisille on satoja miehiä kun nainen laittaa treffi ilmoituksen niin nainen saa satoja vastauksia mutta kukaan ei kelpaa koska naiset haluaa vain komeita top 10 miehiä.

• Anonyymi

Ei sinkkuus ole mulle elämäntapa. Se on nykyinen elämäntilanteeni. Ollut viimeisen kolme vuotta. Valinnanvaraa ei kyllä ole mitenkään liikaa. En nyt tähän hätään pysty sanomaan yhtään miestä, jonka voisin noin vain valita. En etsi parempaa, etsin hyvää.

• Anonyymi

Sinkkuus on todellakin minulle elämäntapa.
      Olen kokeillut myös parisuhdetta mutta koska en halua sitoutua on parempi että elän yksin.
      Olen tiennyt jo lapsesta asti että aion elää itsenäisenä. 9-vuotiaana sanoin vanhemmilleni että naimisiin en sitten koskaan mene ja lapsia en hanki. Ja se päätös on pitänyt ja pitää.
      Ei ole kyse siitä etteikö ihan mukavia ja hviäkin miesehdokkaita eteen olisi tullut, se vain että en todellakaan halua enkä aio luopua itsenäisestä vapaasta elämästäni. Sen verran voisin joustaa, että jos sellainen mies eteen tulisi jolle sopisi se että asutaan kumpikin omillaan omat huushollit menot ja tulot. Ei rajoittamista, ei kontrollia, ei mustasukkaisuutta. Mutta sellaista tuskin tulisi ja sen miehen pitäisi todellakin olla täys kymppi kaikin puolin. Joten ei tapahdu.

• Anonyymi

Minulla on eräs kaveri, joka ei löydä miestä, kun häntä ei huoli kukaan. Tuntuu pahalta, kun itselläni niitäon pilvin pimein. Mutta minä olenkin blondi ja kaunis, päinvastainen kuin kaverini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11024
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      140
      7521
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      6235
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      23
      3455
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      150
      2410