Aihe

Voiko käydä niin

Anonyymi

että päätyisit silittämään kivan palstalaisen palleja viikonloppuna?

-flowersreally-

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Silitysraudalla vai?

• Anonyymi

Ainakin mulla on todella ryppyiset pallit...

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Mistä te trollit aina keksitte nuo älyttömän hauskat juttunne? varsinaisia älyn jättiläisiä.-

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä te trollit aina keksitte nuo älyttömän hauskat juttunne? varsinaisia älyn jättiläisiä.-

-harmiseikirj-

Oliko se eilinenkin harmis trolli, joka Lillikselle laverteli mun runoista vai sinä? :)

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Oliko se eilinenkin harmis trolli, joka Lillikselle laverteli mun runoista vai sinä? :)

Joo oli, näytti jotain sinne yhteen ketjuun sepostaneen kun olin jo poistunut. Vakkarit kai kyllä yleensä hoksaakin milloin trolli on asialla niin siinähän sepostaa, onhan se tavallaan ihailun osoitus kun kokee tärkeäksi minuna esiintyä :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Joo oli, näytti jotain sinne yhteen ketjuun sepostaneen kun olin jo poistunut. Vakkarit kai kyllä yleensä hoksaakin milloin trolli on asialla niin siinähän sepostaa, onhan se tavallaan ihailun osoitus kun kokee tärkeäksi minuna esiintyä :)

-harmiseikirj-

Nojoo, mä arvelinkin, että joku nimikaimaksi ryhtynyt siellä peeloili. Vaikka säkin välillä yllätät ja ihan hauskasti. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Ai mä en huomannut, täydestä meni.

-flowersreally-

• Heh, ei todellakaan. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      116
      5687
    2. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      3334
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      2123