Aihe

Oikaisu yleisönosasto kirjoitukseen

Anonyymi

Tänään joku kirjoitti ja kertoi totuuden näistä Sunttiin ja Perhojokeen laskevista ojista/puroista. Kivelä joka asiasta tietämättömänä on niistä kirjoitellut aiemmin oli itse keksinyt nimet ja virtaussuunnat.

8

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä joku ruotsinkielinen kertoi asiat niin kuin ne oikeasti on.

• Anonyymi

Joku tomppeli viime viikolla kirjoitteli mitä sattuu ja lehti vielä piruuttaan julkaisi sen kun se typerys oli pannu vielä nimensä alle.

• Anonyymi

Perhonjoki lähtee perhosta ja sunti lähtee ylemmältä tasolta jossa on vettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perhonjoki lähtee perhosta ja sunti lähtee ylemmältä tasolta jossa on vettä.

Perästä kuuluu, sano. Ei ole eikä tule TOSIrealistin, Kokkolan Kingsin voittanutta, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perästä kuuluu, sano. Ei ole eikä tule TOSIrealistin, Kokkolan Kingsin voittanutta, hah hah haaa!!!...

Ymmätäisit nyt edes olla hiljaa. Olet Sinä yksi maanvaiva. Ei taida olla kaukana päivä, että joku kyllästynyt on pienelle paha. Voi läski tummua. Sitte kyllä naurattaa, kun nähdään Kingsin voittanut.

• Anonyymi

Tämä lehdessä kirjoittanut kyllä tiesi asiat kuten että Suntti on salmi eikä mikään puro.

• Anonyymi

Ressu on Kokkolan Danny mutta Helmi puuttuu.

• Anonyymi

Reijo oli vain keksinyt puroille uudet nimet ja virtaus ja laskusuunnat. Nyt Ojutkangas tarkkana ettei tästä kirjoiteta enempää ihmisille tulevissa lehdissä niin ei tilaaja vähene.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      625
      30418
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22674
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14134
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11257
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8356