Aihe

JOS TÄMÄ PUUTTUU - PUUTTUU KAIKKI

"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

Vaikka napa olisi täynnä Porton vihan viiniä, tekopyhitettyä Jeesuksen verta -Alkon punaviiniä.

"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

"Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämän tiesi myös Saul:

"Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."

Mutta ei enää Saatanalle heitetty Paavali:

"Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan."

• Minä juon Alkon punaviiniä. SUomi on vapaa maa.

• En minä sitä sinulta kiellä, koska juomisesi on Saatanan ilmoitusten mukaista:

"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

Minä en juo. Viimeisen porton viinitilkan minulle tarjosi Oulun piispa Olavi Rimpiläinen
        1. adventtina 1992 Paavolan kirkossa, ja lähti sen jälkeen kirkkolakia rikkoen pakoon, koska ei valheen henki sydämessään uskaltanut seurakunnan edessä asettua Totuuden Hengen kysymysten eteen.

• TeuvoSuni kirjoitti:

En minä sitä sinulta kiellä, koska juomisesi on Saatanan ilmoitusten mukaista:

"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

Minä en juo. Viimeisen porton viinitilkan minulle tarjosi Oulun piispa Olavi Rimpiläinen
        1. adventtina 1992 Paavolan kirkossa, ja lähti sen jälkeen kirkkolakia rikkoen pakoon, koska ei valheen henki sydämessään uskaltanut seurakunnan edessä asettua Totuuden Hengen kysymysten eteen.

Totuuden henkeä et sinäkään taikauskosta löydä, jeesuksen tarina on vain satua.

• he-ma kirjoitti:

Totuuden henkeä et sinäkään taikauskosta löydä, jeesuksen tarina on vain satua.

Mutta kuitenkin hänen kaikki tekonsa minulle ovat menneet sinun satanallisen satukirjan mukaisella tavalla

Jo äidin kohdusta alkaen. Kuten hänen ensimmäisen Poikansakin.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Mutta kuitenkin hänen kaikki tekonsa minulle ovat menneet sinun satanallisen satukirjan mukaisella tavalla

Jo äidin kohdusta alkaen. Kuten hänen ensimmäisen Poikansakin.

Eivät ole. Neitseellinen syntymä on vitsi, jonka itsekin isättömänä tiedät.

Muidenkin puolijumalien syntymää on selitelty, mutta valitettavasti aina on kyseessä vain satu.

Ota nyt hyvä mies järki esiin ja unohda tuo taikauskosi ennen katoamistasi maan päältä.

• he-ma kirjoitti:

Eivät ole. Neitseellinen syntymä on vitsi, jonka itsekin isättömänä tiedät.

Muidenkin puolijumalien syntymää on selitelty, mutta valitettavasti aina on kyseessä vain satu.

Ota nyt hyvä mies järki esiin ja unohda tuo taikauskosi ennen katoamistasi maan päältä.

Onko tätä tarpeen enää sinulle sanoa?
        Sanon kuitenkin, sillä onhan se Sanassakin sanottu.

Silloin kun Pyhä Henki käy omansa äidin kohdussa merkkaamassa omakseen, he syntyvät ns. neitsyestä, koska:

"Jokainen poikalapsi, joka esikoisena tulee äitinsä kohdusta, on pyhitettävä Herralle."

Niin syntyi Jeesus, ja niin synnyin minä.

Kun taas ne esikoisetkin, joita Pyhä Henki ei ole ennalta valinnut ovat tällaisia:

"Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."

Ei tainnut mennä jakeluun?

• Anonyymi

Eikös ne Juudean juutalaiset vieneet siltä kristukselta sen hengen?
      Kysele sieltä, vaikka eipä sitä taida saada takaisin asennettua, pölyksi maatuneeseen kalmoon.

• Nekin olivat sinun esi-isiäsi.

• Jeesus tarjosi viiniä.

Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini". Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki; sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi, Matt 26: 26-28.

• SE oli verauskuvallinen sanonta, josta Saatana muokkasi omilleen sopivan version:

9. Erinomainen ilmestys ja opetus

"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
        Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."
        Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

Tämän ensimmäinen kappale on saatu Pyhän Hengen kautta Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta nämä kaksi tämän maailman herralta, Saatanalta: Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi:

"Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni." Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

Matteuksen mukaan tuon aterian päätti Jeesus näihin sanoihin: "Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

Markuksen mukaan: "Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."

Luukkaan mukaan: "Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne. Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajana!"

Erittäin tärkeää on huomata, että Jeesuksen rakkain opetuslapsi kertoo tuosta ateriasta vain tämän: "He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen."

Johannes tiesi ja uskoi, että tuo ateria oli vain Jeesuksen ja heidän kahdentoista yhteinen ateria, josta ei tarvinnut jälkipolville jäädä tämän tarkempaa tietoa. Mutta Saatanapa oli ovela antaessaan Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksensä, jolla se sinetöi oman vihan viininsä ääreen ihmiskunnan tuhoon saakka kaikki totuudesta luopuneet.

Eikä heitä hetkahduta pätkääkään tämä Jeesuksen ilmoitus Johannekselle, vuonna 96. Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään." Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:

"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Ja näihin porttopaimenten ihaniin valheen sanoihin, ei Saatana tarvinnut kaveriksi Paavalia eikä Raamattua, koska pystyi itse ilmoittamaan ne jokaiselle porttopaimenelleen:

"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"

Eikä yksikään Jumalan paaduttama tiedä minkä herran rauhaan he ovat matkalla, ennen kuin vasta sitten, kun matka on jo päättynyt, ja viimeinen tuomio alkaa. Eikä paluuta totuuteen enää ole.

Muistutan vielä, että tämäkin rituaali on täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa.

• Anonyymi

En tiedä onko Kristuksen oma eri kuin Kristuksen orja? Mutta Ilmestys kertoo Filadelphian srk voi saada otsaansa kirjoitetun nimen tai merkin.
      Itselleni Jeesus esim. Teki vasempaan kämmeneen pysyvän ristin merkin. Ja otti siten omakseen. Kristuksen henkeä en omaa kuitenkaan.
      Rooman kirkko ⛪ on stigmaatioita pitänyt merkkinä siinä missä Kristuksen henkeäkin.
      Syntymämerkit myös välillä ovat erikoisia. Esim. Presidentti Gorbatshev.

• Minä tiedän:

Niille juutalaisille, jotka nyt uskoivat häneen, Jeesus sanoi: "Jos te pysytte uskollisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani.
        Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."

He vastasivat hänelle: "Me olemme Abrahamin jälkeläisiä, emme me ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka voit sanoa, että meistä tulee vapaita?"

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
        Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy.
        Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita.

Minä tiedän kyllä, että te olette Abrahamin jälkeläisiä. Silti te haluatte tappaa minut, koska sanani ei saa teissä sijaa.
        Minä puhun, mitä olen Isäni luona nähnyt -- ja te teette, mitä olette omalta isältänne oppineet."

Menikö tämä ainulle jakeluun?

• Totesin vain että Jeesus tarjosi viiniä opetuslapsilleen. Et voi kiistää tätä.

• En sitä ole kiistänytkään koska se oli normaali ruokajuoma. Jopa täällä Suomessakin.

Mutta se on Saatanan mitä iljettävin valhe, että Saatanan tappovälineestä ja sillä vuodatetusta Jumalan Pojan verestä tehtiin suora tie taivaaseen:

Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

Siinä sinullekin kahden ensimmäisen Antikristuksen, Paavalin ja Pietarin ilosanomaa tulevalle vuodellekin.

• TeuvoSuni kirjoitti:

En sitä ole kiistänytkään koska se oli normaali ruokajuoma. Jopa täällä Suomessakin.

Mutta se on Saatanan mitä iljettävin valhe, että Saatanan tappovälineestä ja sillä vuodatetusta Jumalan Pojan verestä tehtiin suora tie taivaaseen:

Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

Siinä sinullekin kahden ensimmäisen Antikristuksen, Paavalin ja Pietarin ilosanomaa tulevalle vuodellekin.

Kuka sanoi:

"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha.
        Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kuka sanoi:

"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha.
        Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."

Kyllä se taitaa olla niin, että murhaaja kokoaa omansa verellä.

Mutta Jeesus Kristus Hengellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se taitaa olla niin, että murhaaja kokoaa omansa verellä.

Mutta Jeesus Kristus Hengellä.

Se on juuri niin, siksi tämä hoitomies, entinen ystäväni kiihottaa itseään verihurmokseen, että pystyisi lähtemään siskon poikansa kanssa etelänmatkalle:

"Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet. On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus. Siskonpoika tulee."

Hän on ilmoittanut tämä pojan olevan poliisi, joka hoitaa myös tällaisia asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      13091
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      124
      10984
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      546
      8171
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      124
      5375
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      266
      4347