Voiko olla niin
Että kirjoittelet sinkut palstalle kumppanisi kanssa yhdessä ja naureskelette näitä juttuja?
16
74
Vastaukset
Ei voi olla. Ihan yksinäni joudun kirjoittamaan ja naureskelemaan. :(
Wuppis ja Harmis kirjoittelevat. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Anonyymi
Ja silloin kun eivät kirjoittele, niin he ovat - tiedätte kyllä mitä tekemässä....
- Anonyymi
Pummi ja Simiti kirjoittelevat. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, paitsi silloin kun ottavat käsikädessä kiljua.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pummi ja Simiti kirjoittelevat. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, paitsi silloin kun ottavat käsikädessä kiljua.
-harmiseikirj-Enkä ikinä pyydä anteeksi ääliömäisyyttäni!
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Enkä ikinä pyydä anteeksi ääliömäisyyttäni!
-harmiseikirj-Ollaan yhdessä ääliöitä 🤣
- Anonyymi
Palstalla on ihan varmaan parisuntia.
- Anonyymi
Syvällistä perisyntiä onkin!
- Anonyymi
Mjaa
Meidän perheessä lapset kirjoittelevat näitä hauskoja juttuja. Me aikuiset taas tyydymme vain naureskelemaan kiikustuolissa taaperoiden höpinöille - virkatessamme kilpaa erivärisiä patalappuja erilaisilla tyyleillä ja tasoilla.
(hihitystä)- Anonyymi
- Iskä kirjoitti ton!
- Syö puurosi ja mene nukkumaan. Onko huone jo siivottu?
- Despootti.
- Älä käytä sanoja joiden merkitystä et tunne.
- Äiti opetti.
(naurua)
- Anonyymi
No eikö parempaa tekemistä ole että tänne kirjoittaa jos asuu kumppanin kanssa.
- Anonyymi
Oletko asunut joskus kumppanin kanssa?
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Tuskin on, jos mielikuva on tuo.
Semmostapa se. Täällä sinkut-palstalla on mahtavaa seurailla näitä tyyppejä, jotka kuvittelee että nainen tai parisuhde ratkaisee kaiken, ja elämä on sen jälkeen yhtä onnea ja autuutta :)
Anonyymi kirjoitti:
Semmostapa se. Täällä sinkut-palstalla on mahtavaa seurailla näitä tyyppejä, jotka kuvittelee että nainen tai parisuhde ratkaisee kaiken, ja elämä on sen jälkeen yhtä onnea ja autuutta :)
Niinpä. Ei se alkuhuuma ikuisesti kestä sekään. Arki astuu joka suhteeseen ja sitten on pariskunnasta kiinni miten ne siihen sovittautuu.
Miten yhdessä jatkaa. :)
Ei minun puoliso täällä ole.🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss60829526Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin28820751Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014055Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma35210833- 777974