Aihe

Voit olla varma ettei elämässäni ole enää mitään muuta

Anonyymi

tavoitetta kuin se ettet koskaan pysty korjaamaan niitä virheitä, mitä kohtaani olet tehnyt. Sen eteen teen kaiken mahdollisen ja mahdottoman. Joten onnea lopun elämäsi polulle, jonka mukana kulkee ikuinen varjo epäinhimillisestä toiminnastasi. Et tule koskaan saamaan anteeksi.

13

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voe hellanlettas

• Anonyymi

Jos oltais irl suhteessa nii joka kerta kun olet rakas mustasukkainen nii mä lepytän sut niin intohimoisella aikataululla seksillä niin loppuu sun turha mustasukkainen tunnelma kun nussin sinua todella kiihkeästi ja intohimoisesti annan sulle monipuolisesti nautinnon ja rakas nyt et voi väittää ettet ole yhtään mustasukkainen minusta kun mä tiedän että ne sydämet on sinulta. Rakastatko sinä minua kun olet noin mustasukkainen. Ja miksi sitten säikähdät kun minä olin mustasukkainen sinusta.

• Anonyymi

Toi kone heittää ihan omia tekstejä tonne väliin eli toi sana aikataulu ei todellakaan ollut tarkoitus kirjoittaa vaan tämä vitun vajaa- äly känny muokkaa

• Anonyymi

Et ole yksin

• Anonyymi

Voi aloittaja. On vain sinä ja harhasi. Tuollainen ajattelu pilaa omaa elämääsi, ei muiden.

• Anonyymi

Se on juuri niin. Kostonhimoisuus satuttaa vain itseä ja osoittaa epäkypsyyttä. Oletetaanpa että olitte väärät toisillenne tilanteessanne. Onko kivaa tekemistä toivotella noin ihmiselle joka tuskin edes tunnistaa itseään suhteesta, koska ei ollut oma itsensä? Huonoimmassa tapauksessa juuriongelma on sinusta johtuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri niin. Kostonhimoisuus satuttaa vain itseä ja osoittaa epäkypsyyttä. Oletetaanpa että olitte väärät toisillenne tilanteessanne. Onko kivaa tekemistä toivotella noin ihmiselle joka tuskin edes tunnistaa itseään suhteesta, koska ei ollut oma itsensä? Huonoimmassa tapauksessa juuriongelma on sinusta johtuva.

Siis mitä? Ap trolli taas vauhdissa, kyllä toi mustamaalaa ja tarvii jo hoitoa tohon harhaan sa.

• Anonyymi

Hk venttaa ja saunaki lämpiää...

• Anonyymi

Ei tartte antaa anteeksi ku en sitä pyytele

• Anonyymi

Universumi näkee kaiken. Älkää murehtiko liikaa toisten teoista. Kaikki saa osansa.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Karma korjaa.

• Anonyymi

Tosi sairas tapa ajatella. Tuohan on jo pakkomiellettä toisesta ihmisestä. Niin kuin edellä sanottiin, niin eniten kärsit itse tuollaisesta ominaisuudestasi. Välttele, unohda, ota opiksesi ja aloita alusta paremmalla menestyksellä itsellesi sopivamman kanssa.

• Anonyymi

Sinua tuo vihasta kiinnipitäminen satuttaa eniten. Ehkäpä jokupäivä pystyt päästämään asiasta irti ja näkemään toisenkin ihmisen heikkouden ja näkökulman. Antamaan jopa anteeksi vaikka vuosien päästä. Pakko ei ole tietenkään anteeksi antaa, jos ei pysty.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29524
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20740
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14054
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10831
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7972