Ånål race 2021 Lapualla!
Lauantaina se alkaa taas, ånål race, kaikki reippaasti mukaa kisailemaan!
51
136
Vastaukset
- Anonyymi
No voi hyvää päivää sentään, täytyy osallistua! 🚑
- Anonyymi
Mikä laupalaisia oikein vaivaa? 🙉
- Anonyymi
Hienoa että Suomi24 nosti tämän laatualoituksen etusivulle! 😃
- Anonyymi
Ei oo enää etusivulla. Pitääs klikkaalla enemmän jotta pysyys. Ottakaa asiaksi lapualaaset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo enää etusivulla. Pitääs klikkaalla enemmän jotta pysyys. Ottakaa asiaksi lapualaaset.
Mä voin klikkailla vaikka seuraavat pari tuntia, sitten saa joku muu tulla jatkamaan! MLGA! Make Lapua Great Again 🌈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin klikkailla vaikka seuraavat pari tuntia, sitten saa joku muu tulla jatkamaan! MLGA! Make Lapua Great Again 🌈
Ok. Tehdään niin. Mitä tuumaat jos otetaan tavaksi kommentoida näitä joka päivä vähintään aamulla ja illalla? Näin saadaan Lapua-sivu oman näköiseksi, kuten Alavuden Hilkka-sivusto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Tehdään niin. Mitä tuumaat jos otetaan tavaksi kommentoida näitä joka päivä vähintään aamulla ja illalla? Näin saadaan Lapua-sivu oman näköiseksi, kuten Alavuden Hilkka-sivusto?
Joo, näin tehdään. Mä alan klikkailee tossa puoliltaöin, klikkailen koko yön ja joku saa sit tulla ottaa aamuvuoron klikkailussa 👍😃
Ja toki aina kommentti, miten huki meni 💥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näin tehdään. Mä alan klikkailee tossa puoliltaöin, klikkailen koko yön ja joku saa sit tulla ottaa aamuvuoron klikkailussa 👍😃
Ja toki aina kommentti, miten huki meni 💥Tuleekin sopivasti jääkiekkoa niin erätauolla on mukava kirjoittaa.
Ei päästetä tä painumaan kolmossivulle koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleekin sopivasti jääkiekkoa niin erätauolla on mukava kirjoittaa.
Ei päästetä tä painumaan kolmossivulle koskaan.Usa-Kanada eka erän jälkeen 1-0. Väsyttää. Toinen erä alkoi juuri ja 32 sekunnin jälkeen tilanne 2-0! Usan poikia ei väsytä.
- Anonyymi
Jaha, tämmöset kisat tälläkertaa... vain Lapualla 👺
- Anonyymi
Näetkö homoeroottisia unia, kun tänne niitä syydät. Tuosta taudista ei valitettavasti parane.
- Anonyymi
Lapualla on kyllä suuri innostus näitä rektaalijuttuja kohden 🧐
- Anonyymi
Lopeta pikkupoika satuilu.
- Anonyymi
Siellä Honkimetsän teollisuusalueella? Siellä homosivarien race and rave.
- Anonyymi
Onko keltään kuollut kissa hiljattain? Ostaisin . . .
- Anonyymi
Eikö muuten irtoa? Mustamaasta varmaan löytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muuten irtoa? Mustamaasta varmaan löytyy?
Irtoaa, mutta kestää kauan.
- Anonyymi
Menoksi sitten vain, ei tässä muuta voi sanoa!
- Anonyymi
Tämä on hienoin aloitus ikinä täällä!
MLGA 👍 - Anonyymi
Pian the Race alkaa, olkaa valmiina!
- Anonyymi
Suomi-Venäjä 2-1, viisi minuuttia peliaikaa ja Venäjältä mies jäähyllä. Hyvältä näyttää. Jaksaa, jaksaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi-Venäjä 2-1, viisi minuuttia peliaikaa ja Venäjältä mies jäähyllä. Hyvältä näyttää. Jaksaa, jaksaa!
4-1 HÄHÄHÄÄÄÄ!!!! Hyvä Suomi!!! Venäjä jäi ilman mitalia kun Suomi rökitti sen!!!
- Anonyymi
TRulin klikkaamaan! MLGA! 👍
- Anonyymi
Make MLGA great again... 👍🌈
- Anonyymi
Mikä tää juttu on?
- Anonyymi
Ihanaa-!
- Anonyymi
Onks nä niinku leijakisat?
- Anonyymi
Lapua, hienoja ihmisiä!
- Anonyymi
Huomaa taas paikallisten pippeli jutut.
- Anonyymi
Otan päivävuoron. MLGA! 😵🌈
- Anonyymi
Saat mennä nukkumaan, minä jatkan tästä.
- Anonyymi
Tuutko taas päivävuoroon kun minulla on töitä?
- Anonyymi
Tilaisuus järjestetään urheilukentällä. Jos pakkasta on yli 20, niin koitetaan saada uimahalli käyttöön. Se on ainoa tila Lapualla jonka voi pestä kokonaisuudessaan höyrypesurilla.
- Anonyymi
Jännitys kasvaa! Kun nyt ei tulisi ylikuntoon kovalla treenaamisella.
- Anonyymi
Ylikuntoon tässä lajissa ei oikein voi tulla. Jännitys kyllä voi pilata kisat ramppikuumeella. Tässä kisassa ei oteta doping-testejä, joten voit lieventää jännitystä haluamallasi tavalla.
Jos et saa unta, niin voisit päivystää tätä palstaa aamuvuoron verran, niin se auttaisi laukaisemaan. Jännitystä.
- Anonyymi
Aloitan tässä päivävuoroa. MLGA!
- Anonyymi
Ok. Mä jatkan tästä, mutta saatan sammua kun on tullut valvottua ja juon kiljua.
- Anonyymi
Tulee upeat kisat!
- Anonyymi
Onko kaupunki jo asentanut uudet aurauskepit?
Honkimetsään.
Mun keppi on kunnossa. Onko ånås?
- Anonyymi
Upsista keikkaa 🤪😋
- Anonyymi
Onko siis tämä ånal race tänään vai ensiviikolla vasta?
- Anonyymi
Näitä on jona viikko tällä tietoa hamaan tappiin saakka.
- Anonyymi
Hieno homma tää ånål race! 💖
- Anonyymi
Olipas huikeat kisat! Kertakaikkiaan upeat. Ensiviikolla uudestaan! Nyt täytyy huilata pari päivää ja laittaa tummelia pahimpiin hiertymiin 🥶
- Anonyymi
Perskutarallaa mikä päivä
- Anonyymi
Huomenta kaikille ånålisteille! 😀
- Anonyymi
No huomenta, joko kovasti odotat lauantaita? Kylmää keliä luvanneet, mutta se ei estä ånål racea 🚑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huomenta, joko kovasti odotat lauantaita? Kylmää keliä luvanneet, mutta se ei estä ånål racea 🚑
Kovasti jo odotamme ja treenaamme!
- Anonyymi
Onko nämä siis jotkut autokisat??
- Anonyymi
Ne ei ole autokisat, sekoitat nyt johonkin ralliin tms.
- AnonyymiUUSI
Tänään taas kisat, kaikki mukaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt
Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-427119984Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans17115894Sofia sai 2000 e sukset ja Stefan joutui lainaamaan rahaa ruokaan
Sofia sai Stefanilta 2000 e sukset ja Stefan joutui tämän jälkeen lainaamaan kaverilta rahaa ruokaan. Aika hurjaa menoa. Jos Martina olisi tiennyt,30212732Poliisi vaati Niko Ranta-ahoa vangittavaksi
uudesta huumerikoksesta. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007734511.html31010397Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.
Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel67610209