SDP poisti eläkeputken
Ja huijasi vappusatasesta ja on tekemässä jo uutta aktiivimallia. Siinä meillä työväenpuolue.
10
94
Vastaukset
- Anonyymi
Siksipä äänestänkin vasureita.
- Anonyymi
Mitä se hyödyttää? Vasemmistoliitto hyväksyi hallituksessa sen päätöksen eli ovat osa syyllisiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se hyödyttää? Vasemmistoliitto hyväksyi hallituksessa sen päätöksen eli ovat osa syyllisiä!
Entäs sitten? Silti äänestän vasureita, muut ovat liika kepuleita.
- Anonyymi
SKP on köyhän ainoa toivo.
- Anonyymi
RKP on paras puolue.
- Anonyymi
Ei ole kuin Vasemmisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuin Vasemmisto.
Vasemmistolaiset ja muut taistolaiset voivat muuttaa ihan vapaasti aateveljiensä luo pohjois-koreaan nauttimaan sosialismista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistolaiset ja muut taistolaiset voivat muuttaa ihan vapaasti aateveljiensä luo pohjois-koreaan nauttimaan sosialismista.
Ei Pohjoiskoreassa ole vasemmistoa, siellä on diktatuuri, eli vähän niin kuin Suomen oikeisto.
- Anonyymi
Äänestämällä persuja , äänestät ja tuet Trumpin toimia . Kannattaa miettiä tarkoin halutaanko tännekin samaa kuin USAssa.
- Anonyymi
Kannattaa kyllä miettiä halutaanko samaa kuin Amerikassa. Trumpin kannattajat samaa kuin Persut täällä.
Väkivaltaa ja rasismia kannatetaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss61330017Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin29721869Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014100Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma35411074- 938197