Aihe

Voiko käydä niin

Anonyymi

Ettet koskaan pääse naisen viereen nukkumaan?

29

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa on olla nainen, niin pääsee itsensä viereen nukkumaan. Voi halata itseään.

• Mä en ainakaan ole niin jakomielinen, että voisin nukkua itseni vieressä.

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Mä en ainakaan ole niin jakomielinen, että voisin nukkua itseni vieressä.

Niin no, mä sit olen ihan luvan kanssa.

• Anonyymi

Kuka edes haluaisi naisen viereen vain nukkumaan, voishan räpläillä vaikka kännykkää yhdessä tai jotain muuta.

AsianVierestä

• Niinpä. Jos joskus pääsisit naisen viereen, et muuta osais kuin räplätä kännykkää (tai et osais muuta räplätä ku kännykkää). :D

Aika elämästä vieraantunutta touhua.
        Toisen ihmisen läheisyydestä voi vaikka vain nauttia tekemättä välttämättä mitään.

• Vanhainkodissa sitten saan jonkun Hilman kämppäkaveriksi.

• Ihan_sivusta

Joo, mut se Hilmahan voi osoittautuakin parhaaksi huonetoveriksi.

Mun yks parhaimmista huonekavereista aikanaan oli päälle kasikymppinen huumorintajuinen mummo, jonka kanssa välillä naurettiin vedet silmissä meidän omille jutuille. Ite olin silloin 24v. 🙃

• Ihan_sivusta kirjoitti:

Joo, mut se Hilmahan voi osoittautuakin parhaaksi huonetoveriksi.

Mun yks parhaimmista huonekavereista aikanaan oli päälle kasikymppinen huumorintajuinen mummo, jonka kanssa välillä naurettiin vedet silmissä meidän omille jutuille. Ite olin silloin 24v. 🙃

Totta. Monet on hyvinkin seurallisia, mitä on ainakin sairaalassa huonetoverina ollut. Voi kyllä olla sitten dementia tms. mikä saattaa vähän kuormittaakin kämppäkaveria. :)

• No EI voi käydä niin, ettei koskaan pääsis naisen viereen nukkumaan.

• Anonyymi

Ei voi, kun niin on käynyt jo.

• Anonyymi

Pääsin miehen viereen 😌🥰

• Anonyymi

Ei oo tarvetta. Riittää kun n.idaan. En haluu nukkuu naisen kans

• Anonyymi

Viinaa juomalla ja baareissa käymällä tutustuu naisiin ja niin pääsee naisen viereen nukkumaan yhden yön jutussa.

t viinamies

• Anonyymi

Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Nainen se siinä on ollut joka siitä on tykännyt kun pääsee miehen kainaloon...

• Anonyymi

Kyllä niin käy. 40 vuotiaana olen nukkunut vain yksin.

• Anonyymi

Yksin nukun.. Haluan naisen viereen nukkumaan ja paljon muuta..

• Ihan_sivusta

Samassa sängyssä mun kanssa nukkuminen on aika extremeä, kun yön aikana voi saada mustan silmän tai jonkun muun paikan kipeäksi. Olen kuulemma väkivaltainen öisin, mut en mä vaan oo mitään huomannu nukkuessani suurimman osan yöstä. 🤔

• Anonyymi

Jotkut pyörivät ja kääntyilevät yöllä jatkuvasti, ei niiden kanssa samassa sängyssä ole helppoa nukkua. Huvittavaa on se kun itselläni on 2500 leveä sänky, siihen ei mahtunut kolmea vierekkäin kun tyttö oli kolme vuotias ja hiipi välillä sänkyyn. Tuli äidin ja isän keskelle ja aloitti sen kauhea potkimisen vaikka hällä oli jo suurin osa sänkystä. Aina kun jalka osui jonkun selkään aloitti vaitomaisesti puoliunessa työntää ja potkia toista pois sängystä. Auttoi hetkeksi kun antoi vähän tilaa, eivätkä jalat yltäneet, kohta huomasi että typyhän on hivuttautunut taas kosketusetäisyydelle.
        On se hyvä pitää omasta riittävästä nukkumatilasta huolta jo pienestä pitäen.
        Parhaat unet saa yleensä yksin.

AsianVierestä

• Ihan_sivusta
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut pyörivät ja kääntyilevät yöllä jatkuvasti, ei niiden kanssa samassa sängyssä ole helppoa nukkua. Huvittavaa on se kun itselläni on 2500 leveä sänky, siihen ei mahtunut kolmea vierekkäin kun tyttö oli kolme vuotias ja hiipi välillä sänkyyn. Tuli äidin ja isän keskelle ja aloitti sen kauhea potkimisen vaikka hällä oli jo suurin osa sänkystä. Aina kun jalka osui jonkun selkään aloitti vaitomaisesti puoliunessa työntää ja potkia toista pois sängystä. Auttoi hetkeksi kun antoi vähän tilaa, eivätkä jalat yltäneet, kohta huomasi että typyhän on hivuttautunut taas kosketusetäisyydelle.

AsianVierestä

😂

Osaan mä unissani kävelläkin, joten ei huitominen mikään ihme ole. Kerran mut löydettiin lapsena portaiden yläpäästä viime tipassa. Onnistuin vielä pari vuotta sitten potkimaan peiton lattialle, ja muutama vuosi sitten yhyenä yönä aloin hamuileen taas kerran peittoa lattialta, kun alko viluttaan. Tällä kerralla en sitä peittoa saannu käsiini, vaikka kuinka kokeilin. Oli pakko nousta istuin ja laittaa valo päälle, et näki missä se peitto oikein on.

No se löyty eteisestä, ja sen verran oli matkaa etten sitä peittoo olis saanu sängystä edes heittämällä sinne missä se oli. Eli mun on ollu pakko nousta ylös, viedä se peitto eteiseen, ja mennä takasin sänkyyn. 🙄

Lisäksi oon ollu kova puhumaan unissani, ja kerran osastolla ollessa huonekaveri sanoi aamulla, että jos kolmas huoneessa ollut ei olisi ollut menossa leikkaukseen, olis hän alkanu jututtaan mua keskellä yötä.

Yhtenä aamuna exä oli wtf, kun makkarista kuulu ensin täysillä karjaisu "ULOS", ja heti perään, et "älä välitä, mä nään vaan unta". Ja mikä hassuinta, mä muistan sanoneeni nuo sanat, vaikka olin vielä umpiunessa. 😂

Muutaman kerran oon meinannu nakata rillini makkarin toiselle puolelle, kuten myös kaukosäätimen, toisen kädestä napatun karkkipussin....ja mitäköhän muuta kaikkee. Täydessä umpiunessa. 🤣

• Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

😂

Osaan mä unissani kävelläkin, joten ei huitominen mikään ihme ole. Kerran mut löydettiin lapsena portaiden yläpäästä viime tipassa. Onnistuin vielä pari vuotta sitten potkimaan peiton lattialle, ja muutama vuosi sitten yhyenä yönä aloin hamuileen taas kerran peittoa lattialta, kun alko viluttaan. Tällä kerralla en sitä peittoa saannu käsiini, vaikka kuinka kokeilin. Oli pakko nousta istuin ja laittaa valo päälle, et näki missä se peitto oikein on.

No se löyty eteisestä, ja sen verran oli matkaa etten sitä peittoo olis saanu sängystä edes heittämällä sinne missä se oli. Eli mun on ollu pakko nousta ylös, viedä se peitto eteiseen, ja mennä takasin sänkyyn. 🙄

Lisäksi oon ollu kova puhumaan unissani, ja kerran osastolla ollessa huonekaveri sanoi aamulla, että jos kolmas huoneessa ollut ei olisi ollut menossa leikkaukseen, olis hän alkanu jututtaan mua keskellä yötä.

Yhtenä aamuna exä oli wtf, kun makkarista kuulu ensin täysillä karjaisu "ULOS", ja heti perään, et "älä välitä, mä nään vaan unta". Ja mikä hassuinta, mä muistan sanoneeni nuo sanat, vaikka olin vielä umpiunessa. 😂

Muutaman kerran oon meinannu nakata rillini makkarin toiselle puolelle, kuten myös kaukosäätimen, toisen kädestä napatun karkkipussin....ja mitäköhän muuta kaikkee. Täydessä umpiunessa. 🤣

No sinähän vasta olet eloisa nukkuessa, laita itsesi käsiraudoilla sänkyyn kiinni niin et karkaa:)

AsianVierestä

• Ihan_sivusta
        Anonyymi kirjoitti:

No sinähän vasta olet eloisa nukkuessa, laita itsesi käsiraudoilla sänkyyn kiinni niin et karkaa:)

AsianVierestä

Mähän sanoin et mun vieressä nukkuminen on extremeä. 😂 Käsiraudat...hmmm. Ei paha idea, ja saattais olla joskus muutakin käyttöä. 😂

Eiköhän toi cpap pidä mut kahlittuna sänkyyn nykyään, tosin kerran heräsin ilman maskia vaikka olin sen illalla laittanu naamalle. 🤔

Tosin oon miettiny sen peitto-episodin jälkeen, et pitäis hankkia joku riistakamera tai vastaava liiketunnistimella toimiva kamera, jotta pääsisin selville mitä mä oikeen öisin touhuun. 🧐

• Ihan_sivusta
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Ai niin, tästä sun kertomasta muistu mieleeni, et äitini kertoi joskus aikanaan heränneensä outoon pamahteluun. Tapauksesta on siis bouttiarallaa joku 30 vuotta, eli olin tapahtuma-aikaan joku +/- 10v. Pamahteluun kuulosti siltä kuin joku hakkaisi nyrkillä seinää, ja kun lähti ääntä selvittelemään, löysi minut poikittain sängystä nukkumasta samalla kun toisella jalalla potkin vieressä lattialla ollutta nuken sänkyä.

• Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

Ai niin, tästä sun kertomasta muistu mieleeni, et äitini kertoi joskus aikanaan heränneensä outoon pamahteluun. Tapauksesta on siis bouttiarallaa joku 30 vuotta, eli olin tapahtuma-aikaan joku +/- 10v. Pamahteluun kuulosti siltä kuin joku hakkaisi nyrkillä seinää, ja kun lähti ääntä selvittelemään, löysi minut poikittain sängystä nukkumasta samalla kun toisella jalalla potkin vieressä lattialla ollutta nuken sänkyä.

Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa?

AsianVierestä

• Ihan_sivusta
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa?

AsianVierestä

Nimenomaan.

• Anonyymi

Ehkä kannattaa yrittää ajatella positiivisemmin, vaikka ymmärrettävästi välillä vaikeeta onkin.

Mä kans haaveilen että olis joku vakisuhde missä pääsis viereen nukkumaan, tosin mulla ei toi sukupuoli niin merkkaa kun kumpikin käy. Sylin kaipuu on aika kova ja kipeä.

• Anonyymi

Njaa, voi olla niin että ei enää pääse toisen viereen nukkumaan, toisaalta tuskin tämä skenaario toteutuu!

• Anonyymi

Voi. Kuolema voi korjata milloin vain.

• Anonyymi

Niin niin, aina siinä joutuu ihan jotain muuta hommaamaan....

• Anonyymi

Ykskätine kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      10465
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      105
      3869