Valikoin ja päätän mistä maksan
Taksi on musta Mersu ja kuski on vaalea. Se on minun tilaus, josta maksan. Kahvin ostan mustana tarjoiltuna valkoisesta posliinikupista. Ne ovat valintani, joista maksan.
8
66
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Plussaa on jos kuskilla on vielä kiiltävä nahkatakki ja kiiltävä kalju.
- Anonyymi
Ne perseestä kiiltävät housut on kanssa toivottu lisä. Myös olkapäillä olevasta hilseestä ja etupenkeillä olevasta munkista tippuneesta sokerista olen valmis maksamaan lisää.
- Anonyymi
Kalju on oltava tai vähintään siilitukka, se on muotia. Sitä ei liimatukka liimannuuskijat ymmärrä, kun elämä kuluu kavereiden kanssa Uberin valetakseissa, pilveä poltellen.
- Anonyymi
Minä kanssa. Tosin minulle käy vain S-sarjan Mersu limusiinipalvelusta. Kuljettaja vaalea, puhdas arjalainen. Kuljettajalla koppalakki, Hitler-viikset, nahkatakki ja -housut. Jatsarit moitteettomasti kiillotetut.
- Anonyymi
Ettekö te taksikuskit aina soita kavereille kun tarviitte kyytiä ja sit kyyti ajetaan totuttuun tapaan pimeenä.
- Anonyymi
Jaahas..jakomäkeläisten rinki*unkkaus täydessä vauhdissa. Menkää töihin. Jää vähemmän aikaa typeryyksiin.
- Anonyymi
Useimmat kaverit soittaa sun mutsille, jos he haluavat halpaa ja pimeää kyytiä.
- Anonyymi
Älä sitten lähitaksille soita, tulee yöntimo corollalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut
"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett994475