Aihe

Valikoin ja päätän mistä maksan

Anonyymi

Taksi on musta Mersu ja kuski on vaalea. Se on minun tilaus, josta maksan. Kahvin ostan mustana tarjoiltuna valkoisesta posliinikupista. Ne ovat valintani, joista maksan.

8

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen samaa mieltä. Plussaa on jos kuskilla on vielä kiiltävä nahkatakki ja kiiltävä kalju.

• Anonyymi

Ne perseestä kiiltävät housut on kanssa toivottu lisä. Myös olkapäillä olevasta hilseestä ja etupenkeillä olevasta munkista tippuneesta sokerista olen valmis maksamaan lisää.

• Anonyymi

Kalju on oltava tai vähintään siilitukka, se on muotia. Sitä ei liimatukka liimannuuskijat ymmärrä, kun elämä kuluu kavereiden kanssa Uberin valetakseissa, pilveä poltellen.

• Anonyymi

Minä kanssa. Tosin minulle käy vain S-sarjan Mersu limusiinipalvelusta. Kuljettaja vaalea, puhdas arjalainen. Kuljettajalla koppalakki, Hitler-viikset, nahkatakki ja -housut. Jatsarit moitteettomasti kiillotetut.

• Anonyymi

Ettekö te taksikuskit aina soita kavereille kun tarviitte kyytiä ja sit kyyti ajetaan totuttuun tapaan pimeenä.

• Anonyymi

Jaahas..jakomäkeläisten rinki*unkkaus täydessä vauhdissa. Menkää töihin. Jää vähemmän aikaa typeryyksiin.

• Anonyymi

Useimmat kaverit soittaa sun mutsille, jos he haluavat halpaa ja pimeää kyytiä.

• Anonyymi

Älä sitten lähitaksille soita, tulee yöntimo corollalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      99
      4475