Aihe

Hei mulla on ihan teinifiilis

Anonyymi

Tiiätkö semmoinen että sekoan sanoissani enkä muista mitä edellisessä lauseissa sanoin . Ja pelottaa katsoa sinun silmiisi, ovat niin sinisävyisen upottavaiset
Oikeasti sellainen olo, että olen hengissä. Sellainen tunne on hyväksi tällä iällä

Ei yhtään tunnistetta, huomaatko?

12

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on samanlainen. Tai oli kun vielä nähtiin hänen kanssa :(
      Huomaatko ei mitään tunnisteita tässäkään.

• Anonyymi

Mullakin, vaikka viime tapaamisesta onkin jo aikaa. Mutta sua oli kiva katsoa silmiin.

• Anonyymi

Koska näit hänet viimeksi ? (varuilta kysyin kun ei mulle kumminkaan ole)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska näit hänet viimeksi ? (varuilta kysyin kun ei mulle kumminkaan ole)

Loppusyksyllä näin häntä.

• Anonyymi

Sama naiselta miehelle👋🦋💘

• Anonyymi

Samanlainen fiilis oli kerran itselläkin erään naisen vuoksi. Tunsin ja käyttäydyin kuin teinipoika, vaikka tällainen aikuinen mies olenkin. Onneksi nykyisin jo osaan hallita tilannetta paremmin, mutta siltikin se on nuoralla tasapainoilua...

• Anonyymi

Tasapainoilua on naisellakin eikä jää yhteen kertaan.

• Anonyymi

Melkein olin "in seven heaven" jos niin vois sanoo tossa tilanteessa🥰🌞💘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein olin "in seven heaven" jos niin vois sanoo tossa tilanteessa🥰🌞💘

Sellaista se on kun tunteet pääsee jylläämään.
        Ja aina ne jyllää kun oikean henkilön kanssa on kaksin tekemisissä... sellainen sähkölataus että voisi veturia liikauttaa😎

• Anonyymi

Hyviä tunteita ovat.

• Anonyymi

Huomaan ei tunnisteita.

• Anonyymi

Mulla on teiniviikset🤓

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      20109
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      5849
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      299
      3345