Aihe

Näin sanoo Commandohauis

Anonyymi

Söin juuri 5 jälkiuunisiivua joiden päällä oli
Suomitomaatti, Suomikurkusta kolmannes, hapankaalia, marginaaliveroa (margariinia ), Port Salut juustoa.

Juomana Valijoon raswathoon luamumaito.
Nälänhätä loppui.
Näin sanoo,

Commandohauis

70

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävää, että olet noin yksinäinen. Kaipa siihen on syynsä.

• Anonyymi

Söin myös jälkiruoan kirjoitukseni jälkeen. Madagaskarin vaniljajäätelöä kahdella kuningatarkääretortun siivulla.

Nyt on olo kuin kissalla lämpöisen uuninpankon päällä.

Helvetissä vietettävä aika on ikuisuus saatanan lasten , valehtelijoiden, syntihyväksyjien ja aborttimurhaajien osa? Aaaaaamen!

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söin myös jälkiruoan kirjoitukseni jälkeen. Madagaskarin vaniljajäätelöä kahdella kuningatarkääretortun siivulla.

Nyt on olo kuin kissalla lämpöisen uuninpankon päällä.

Helvetissä vietettävä aika on ikuisuus saatanan lasten , valehtelijoiden, syntihyväksyjien ja aborttimurhaajien osa? Aaaaaamen!

Commandohauis

Ai että oikein hekumoit toisten kärsimyksellä! On siinä kanssa uskovainen!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan tyypillistä heille. Jaksaa elää, kun ajattelee Ison kaverin aikanaan toisille tuottamaa tuskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairas ihminenhän tuo on.

• Anonyymi

Huomenta🌞 Onko tämä se aloitus, jossa saa purkaa oloaan? Mulla krapula olo, vaikken ole juonut alkoholia 30 vuoteen, viimeksi teininä, mutta muista ne kaameat kankkuset vieläkin, HYI ETTÄ!!
      Taas meni yö 2 runnin unilla..
      Ja mökille ehkä illalla, jos oon vielä hengissä 😆 huh huh.
      Voi Herra, anna voimaa meille kaikille, mutta ennen kaikkea, pidä kiinni!!
      Ei oo itku kaukana, aivoon ottaa, mutta taistellaan.

Voitko Commando tai kuka lienetkin rukoilla minun unieni puolesta? Jos vain se on mahdollista.

"Mua tartu Herra käteen ja taluta"

ST

• Anonyymi

Jotta olisit teininä juonut, sinun tulisi olla alle viisikymmentä, kolmeenkymmeneen vuoteen. Olen käsittänyt, että olisit reilusti yli viisikymppinen.

• Anonyymi

ota melatoonia ja jos ei auta katkase kierre tenoxilla, on meinaa kokemusta kahden tunnin unista ainakin kymmenen vuoden ajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ota melatoonia ja jos ei auta katkase kierre tenoxilla, on meinaa kokemusta kahden tunnin unista ainakin kymmenen vuoden ajalta.

Minulla on älytttömän alhainen lääketoleranssi johtuen perimästö, puenestä koosta ja tottumattomuudesta.

En syö juuri koskaan lääkkeitä ja vaki lääkkeitäkään ei ole. Kerran otin nukahtamuslääkkeen niin huimasi ja oksetti maatessakin..

Juu, oken tuossa kierteessä taas. Mutta lohduttaa kuulla, etttä tästäkin selviää hengissä koska sinäkin siellä elävänä kirjoittelet vaikka noin kauan olet unettomuudesta kärsinyt. Kiitos 😊

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotta olisit teininä juonut, sinun tulisi olla alle viisikymmentä, kolmeenkymmeneen vuoteen. Olen käsittänyt, että olisit reilusti yli viisikymppinen.

Ei kun olen vanaha mummo jo 🤣 ne kankkuset olivat muuten kauheita välillä. Lopulta veljelleni tehtiin sairaalassa testi, joka paljasti alkoholia sietämättömän geenin.
        Äääh, ihan on puuroa taas ajatukset ja niin pahan tuulinenkin ettei pärjää itsensä kanssa. Hikikin ja sydän temppuilee.
        Täällä on turvallusta valittaa ja kuormittaa itsekkäästi anonyymejä 😆
        Voi että kun ois vielä se nuoren vointi ja terveys huoh, voi kun oks viulu ja osaisi soittaa

Ottaa niin luonnon päälle, jos tässä pittää vielä muiden vastujseksi alkaa. Ennemmin meen vaikks johonkin korpimehtään oottaan kuolemaa.

ST

• Anonyymi

Jospa Minä tarttuisin sinua kädestä, ja taluttaisin sinut Niuvanniemeen?
        Terv, Commandoflatus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terv, Commandoflatus.

Ei kiitos. On tässä selvitty tähänkin asti ilman taluttajaa ja Niuvannuemeä.
        Mutta kiitos huolehtimisesta

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun olen vanaha mummo jo 🤣 ne kankkuset olivat muuten kauheita välillä. Lopulta veljelleni tehtiin sairaalassa testi, joka paljasti alkoholia sietämättömän geenin.
        Äääh, ihan on puuroa taas ajatukset ja niin pahan tuulinenkin ettei pärjää itsensä kanssa. Hikikin ja sydän temppuilee.
        Täällä on turvallusta valittaa ja kuormittaa itsekkäästi anonyymejä 😆
        Voi että kun ois vielä se nuoren vointi ja terveys huoh, voi kun oks viulu ja osaisi soittaa

Ottaa niin luonnon päälle, jos tässä pittää vielä muiden vastujseksi alkaa. Ennemmin meen vaikks johonkin korpimehtään oottaan kuolemaa.

ST

Mummokuume.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummokuume.

Hae korvaushoitoa tms, jos koet oireet hankaliksi.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terv, Commandoflatus.

Yhdessä mennään Niuvanniemeen, Niuvanniemeen, Niuvanniemeen..

Yhdessä mennään Niuvanniemeen,
        käsi kädessä. 🎼🎼

T. korvamato

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melatoniini on hyvä lääke, käytän itsekin, - koska ent. päihdeongelmaisena mulla on korkea toleranssi, käytän tosi vahvoja pitoisuuksia - siksi lääkärin reseptillä, yhdessä Ataraxin kanssa, joka varsinaisesti on allergialääke, mutta sillä on myös väsytävä vaikutus.

Melatoniinin lääkeaine on nk. "pimeän hormooni", eli ei varsinainen nukahtamislääke. Näillä yhdessä tulee minulle uni.

Tenoxia (nukahtamislääke) en suosittele, toleranssi kohoaa nopeasti ja tekee riippuvaiseksi. Johtaa lääkkeiden väärinkäyttöön ja liika-annoksena hengenvaara. Mut on kerran elvytetty HYKSissä, kun olin ottanut liikaa nk. nukahtamislääkettä.

Voisit ST itse kokeillaksesi, ostaa apteekista reseptivapaasti Melatoniini (esim 1,9 mg) ja jos sulla on herkkä toleranssi, puolita se, jos mahd., tai laita vaikka neljään osaan! (Onko sulla pieni lääkeleikkuri? Apteekeissa myydään.)

Unettomuus on kurjaa. Mulla se on kroonista. Johtuu nuoruuden synneistä: kun vuosikausia, joka yö nukahtaa umpihumalassa, on alkoholi (tahattomasti) toiminut samalla "unilääkkeenä". Raittiina ei sit enää tule uni... 😢

Myöskään lääkkeiden kanssa ei pidä leikkiä: pitää ottaa joka päivä VAIN tietyn (lääkärin määräämän) annoksen! Tai itselääkityksenä etsii sen oman määränsä, jossa pysyy. Menee nukkumaan aina samaan aikaan. Melatoniini otetaan n. 0,5 - 1 tunti ennen aiottua nukahtamisaikaa. Pää tyynyyn ja valot sammuksiin. Jos jää kukkuilemaan, vaikutus menee ohi ja alkaa tulla ongelmia. Jos lääkärin määräämä annos ei toimi, puhuu tästä lääkärille.

~terv. Soffi, joka tietää kaiken.
        (Äiti sanoi: "Kokenut kaikki tietää, vaivanen kaikki kokee!")

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melatoniini on hyvä lääke, käytän itsekin, - koska ent. päihdeongelmaisena mulla on korkea toleranssi, käytän tosi vahvoja pitoisuuksia - siksi lääkärin reseptillä, yhdessä Ataraxin kanssa, joka varsinaisesti on allergialääke, mutta sillä on myös väsytävä vaikutus.

Melatoniinin lääkeaine on nk. "pimeän hormooni", eli ei varsinainen nukahtamislääke. Näillä yhdessä tulee minulle uni.

Tenoxia (nukahtamislääke) en suosittele, toleranssi kohoaa nopeasti ja tekee riippuvaiseksi. Johtaa lääkkeiden väärinkäyttöön ja liika-annoksena hengenvaara. Mut on kerran elvytetty HYKSissä, kun olin ottanut liikaa nk. nukahtamislääkettä.

Voisit ST itse kokeillaksesi, ostaa apteekista reseptivapaasti Melatoniini (esim 1,9 mg) ja jos sulla on herkkä toleranssi, puolita se, jos mahd., tai laita vaikka neljään osaan! (Onko sulla pieni lääkeleikkuri? Apteekeissa myydään.)

Unettomuus on kurjaa. Mulla se on kroonista. Johtuu nuoruuden synneistä: kun vuosikausia, joka yö nukahtaa umpihumalassa, on alkoholi (tahattomasti) toiminut samalla "unilääkkeenä". Raittiina ei sit enää tule uni... 😢

Myöskään lääkkeiden kanssa ei pidä leikkiä: pitää ottaa joka päivä VAIN tietyn (lääkärin määräämän) annoksen! Tai itselääkityksenä etsii sen oman määränsä, jossa pysyy. Menee nukkumaan aina samaan aikaan. Melatoniini otetaan n. 0,5 - 1 tunti ennen aiottua nukahtamisaikaa. Pää tyynyyn ja valot sammuksiin. Jos jää kukkuilemaan, vaikutus menee ohi ja alkaa tulla ongelmia. Jos lääkärin määräämä annos ei toimi, puhuu tästä lääkärille.

~terv. Soffi, joka tietää kaiken.
        (Äiti sanoi: "Kokenut kaikki tietää, vaivanen kaikki kokee!")

Kiitos Sohvi 😘

ST

• Anonyymi

Ai täällä on muitakin, joille voi tulla krapulainen olo vaikkei koske alkoholiin. Mistäs se sinullee tulee, jos saan kysyä? Liian vähäisestä yöunestä? Mulla yöuni vaikuttaa mutta syypää lienee kova suoliston ärtyneisyys yhdistettynä ruokiin, jotka aiheuttaa yliherkkyysoireita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on älytttömän alhainen lääketoleranssi johtuen perimästö, puenestä koosta ja tottumattomuudesta.

En syö juuri koskaan lääkkeitä ja vaki lääkkeitäkään ei ole. Kerran otin nukahtamuslääkkeen niin huimasi ja oksetti maatessakin..

Juu, oken tuossa kierteessä taas. Mutta lohduttaa kuulla, etttä tästäkin selviää hengissä koska sinäkin siellä elävänä kirjoittelet vaikka noin kauan olet unettomuudesta kärsinyt. Kiitos 😊

ST

Joissakin tapauksissa unettomuus voi helpottua magnesium tai metyylikobalamiini lisällä. Minulla uttaa tuo metyylikobalamiini (B-12 vitamiinin aktiivinen muoto).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai täällä on muitakin, joille voi tulla krapulainen olo vaikkei koske alkoholiin. Mistäs se sinullee tulee, jos saan kysyä? Liian vähäisestä yöunestä? Mulla yöuni vaikuttaa mutta syypää lienee kova suoliston ärtyneisyys yhdistettynä ruokiin, jotka aiheuttaa yliherkkyysoireita.

Luulen myös, että ruo on yksi osatekijä. Esimerkiksi viljojen syönti tai leivän syöminen ei ole hyväksi.

Mitkä eivät sovi sinulle?, Ruoka-aineet.

ST

• Anonyymi

1. Mua tartu käteen, Herra, ja taluta, / niin että pääsen kerran mä kotia. / En jaksa käydä yksin, vaan lankean. / Vie kanssas käsityksin, / niin uskallan, niin uskallan.

2. Sä armos, rauhas anna ain lohduttaa / ja korpitiellä kanna mua uupuvaa. / Mä jalkojesi juureen nyt laskeudun / ja rakkautees suureen / taas turvaudun, taas turvaudun.

3. Jos tunnekaan en täällä sun hoitoas, / oot kanssain surun säällä, viet kotias. / Siis tartu käteen, Herra, ja taluta, / niin että pääsen kerran / mä kotia, mä kotia.

ST

• Anonyymi

Oliko ne niitä yritystuilla virolaisten poimimia kasvihuone tomaatteja .

• Anonyymi

minäpä söin neljä ruispuikulaa päällä levitettä ja ison mateen keitettyä maksaa sekä komean hauen maksa ja mätipaululat, nam ! kaviaaria kotoiseen tapaan.

eilen avannosta vedettyjä, taatusti kylmäkatkeamaton polku sieltä kattilaan.

nälkä lähti kuin kipinä nuotiosta.

tänään keitän sen matikan ja paistan haukifileet, niitä syö viikon jääkuaopista.

• Anonyymi

äitivainaa osas tehdä kalaliemen, harmi kun en ottanut reseptiä.

• Anonyymi

Ihanaa. Muistan muuan miehen, jonka kanssa aikoinaan istuin kalassa, ihan Stadin rannoilla. Hän opetti minulle onkimisesta kaiken oleellisen. Sitten hän yllättäen kuoli... Jäi minultakin onkireissut, joskin onki ja kaikki köyhän kalastustarpeet ovat vielä komerossa odottelemassa, jos rahat, tai ruoka loppuu kaupoista.

Erään joulun alla hän veti verkolla jään alta muist. 36 isoa kuhaa. Näin omin silmin sen saaliin hänen keittiön pöydillään ja lavuaarissa. Sai koko kaveripiiri joulukalaa. Olin mukana kun hän veti verkon jään alle, jännä toimitus.

Kerran kesällä hän sanoi laiturilla: "Nyt tuli iso lohi!" Katsoin vierellä kun hän väsytti ja veti sitä kohti laituria. Iso vonkale. Minun kalansaaliini olivat kyllä rundast, mutta kelpuutinkin lähes kaiken, mikä onkeen tarttui. Olin humaani kaloja kohtaan: jos eläin esim. valui verta, tapoin sen heti (pää poikki) ja heitin lokeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa. Muistan muuan miehen, jonka kanssa aikoinaan istuin kalassa, ihan Stadin rannoilla. Hän opetti minulle onkimisesta kaiken oleellisen. Sitten hän yllättäen kuoli... Jäi minultakin onkireissut, joskin onki ja kaikki köyhän kalastustarpeet ovat vielä komerossa odottelemassa, jos rahat, tai ruoka loppuu kaupoista.

Erään joulun alla hän veti verkolla jään alta muist. 36 isoa kuhaa. Näin omin silmin sen saaliin hänen keittiön pöydillään ja lavuaarissa. Sai koko kaveripiiri joulukalaa. Olin mukana kun hän veti verkon jään alle, jännä toimitus.

Kerran kesällä hän sanoi laiturilla: "Nyt tuli iso lohi!" Katsoin vierellä kun hän väsytti ja veti sitä kohti laituria. Iso vonkale. Minun kalansaaliini olivat kyllä rundast, mutta kelpuutinkin lähes kaiken, mikä onkeen tarttui. Olin humaani kaloja kohtaan: jos eläin esim. valui verta, tapoin sen heti (pää poikki) ja heitin lokeille.

Krijotusvihre: "Minun kalansaaliini olivat runsaat..."

• Anonyymi

Minäkin söin äsken tukevan aamupalan. Leipäjuustoa, siivu vesimelonia, lapinrieskaa, kahvia...

• Anonyymi

Mikä mahtaa olla hauiksen ympärysmitta?

• Anonyymi

Sanna Ukkola on oikeassa tässä jumalattomuuden sekavuudessa muttei ymmärrä kyse olevan saatanan lapselle ominaisista apinamaisuudesta ja epäloogisesta valheista kun puhtaan feminismin sairasmielistyttävästä uudesta epäsikiömuodosta.Sanna kuitenkin huomaa pahuuden ja valheen lisääntyvän saatanan lapsille.Jumalan lapset eivät näihin sairasmielisiin feminismeihin eksy.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/50be1fab-9065-4c60-bab7-6cc010795898

• Anonyymi

No on sulla ongelmia. Olet tehnyt ruoastasi itsellesi uskonnon, kuten adventistit.

• Minä söin aamulla täysjyväkaurapuuroa ja mustikoita. 😬😬😬piti kokeilla... Ei sovi mulle tällainen raportointi.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Minä söin aamulla täysjyväkaurapuuroa ja mustikoita. 😬😬😬piti kokeilla... Ei sovi mulle tällainen raportointi.

Raportti: Soffi syö tällä hetkellä täytelakritsia.
        ~

• Anonyymi kirjoitti:

Raportti: Soffi syö tällä hetkellä täytelakritsia.
        ~

Mä oon just lähdössä lähikauppaan ja taidanpa itsekin ostaa yhden lakupötkön. Alkoi niin tehdä mieli.

• Anonyymi

Mä oon just lähdössä lähikauppaan ja taidanpa itsekin ostaa yhden lakupötkön. Alkoi niin tehdä mieli.

Minulla ei tee mieli patukkaa.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ST

Niin vaimonikin sanoo. Siksi meillä on seksiä vain kerran tai kansi vuodessa.

• Anonyymi kirjoitti:

ST

Miksi sitten siitä puhut?

• Anonyymi

Miksi sitten siitä puhut?

Laskee kaliumarvoja.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskee kaliumarvoja.

ST

Lakritsa on kielletty. Laskee kaliumarvojani liikaa.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vaimonikin sanoo. Siksi meillä on seksiä vain kerran tai kansi vuodessa.

No höh 😞 mutta jos tuo on molemmille ok niin mikäs ettei 😊

ST

• Anonyymi

Leivillä oli graavilohtakin aamusella.
      Nyt join juuri God Morgon luomu apple strawberry mehua ahnaasti janooni.

Janoonsa juoneena,

Sankari Voittava Commandohauis

• Anonyymi

Soffi söi juuri kinkkuvoileivän, eväänä, sitä itsepaistettua joulukinkkua.
        ~

• Anonyymi

Ja minusta just nyt alkoi tuntunaan, että.....minä en lähdekkään mökille.

Pian Sohvi ja Commando hyökkäävät paikalle ase arsenaaleineen.
      Cimmandopipit päissään ja mustat kokovartalo ninja-pyjamat päällään.

Olin jo aikaisemmin lähdössä mutta tuli esteitä.

ST

• Anonyymi

Soffi ei ole jenkkiläinen republikaani trumpisti eikä arhinmäkeläis-anderssonilainen antifantti, joten ei huolta.

Commandon radikaaliasenteista en tiedä sanoa.

Nyt istuskelen takkatulta ihaillen ja kohta laitan saunan päälle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soffi ei ole jenkkiläinen republikaani trumpisti eikä arhinmäkeläis-anderssonilainen antifantti, joten ei huolta.

Commandon radikaaliasenteista en tiedä sanoa.

Nyt istuskelen takkatulta ihaillen ja kohta laitan saunan päälle...

Sohvi taitaa olka Biideliläinen vai oletko Sohvi?
        Sellaista pientä siistiä agentintyötä vakoilun muodossa?

Levilläkö?

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sohvi taitaa olka Biideliläinen vai oletko Sohvi?
        Sellaista pientä siistiä agentintyötä vakoilun muodossa?

Levilläkö?

ST

En ole biideliläinen enkä vakooja.
        Olenko Levillä? En kerro.

• Anonyymi

Mitä esteitä?

Tekosyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole biideliläinen enkä vakooja.
        Olenko Levillä? En kerro.

Siksi kirjoitin että vakooja, koska olet täälläkin hankkinut tietoa monesta asiasta ikään kuin vakooja 😆

Älä kerro.. Hysss, valtiosalaisuus. Pidetään matalaa profiilia

Ääähhh... Kerro äkkiä, olen niin utelias luonne. Tiedä vaikka ihan tässä lähettyvillä olisit 😃

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi kirjoitin että vakooja, koska olet täälläkin hankkinut tietoa monesta asiasta ikään kuin vakooja 😆

Älä kerro.. Hysss, valtiosalaisuus. Pidetään matalaa profiilia

Ääähhh... Kerro äkkiä, olen niin utelias luonne. Tiedä vaikka ihan tässä lähettyvillä olisit 😃

ST

"Täällä hankkinut tietoa monesta asiasta, kuin vakooja..."? En minä ole täällä hankkinut mitään tietoja. Mitä tietoja? Mistä tuollainen oletus?
        ~

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Täällä hankkinut tietoa monesta asiasta, kuin vakooja..."? En minä ole täällä hankkinut mitään tietoja. Mitä tietoja? Mistä tuollainen oletus?
        ~

Ei kun siis... Voi tätä minun kirjoitustaitoani 😞
        Osaan puhua paljon paremmin kuin kirjoittaa.
        Tarkoitin, että olet hankkinut tietoa eli sinulla on päässäsi tietoa, joka näkyy viesteissäsi. Tulikohan tuo nyt ymmärretvästi kirjoitettua kun en osaa ilmaista hyvin itseäni kirjoittamalla 🤔

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

~

Mutta arvostan kun kysyit mitä tarkoutan etkä heti hermostunut ja olettanut että olen pahaa tarkoutramassa. Hyvä piirre ihmisessä 😊

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta arvostan kun kysyit mitä tarkoutan etkä heti hermostunut ja olettanut että olen pahaa tarkoutramassa. Hyvä piirre ihmisessä 😊

ST

Juu. No proplem, keine angst. 🐩
        ~

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. No proplem, keine angst. 🐩
        ~

Ok 🐒

ST

• Anonyymi

Säälittäviksi on keskustelut menneet. Tyhjänpäiväinen jorina, ja johan on kommentteja....
      Mutta kun puhutaan hengellisistä kysymykdistä....ei kiinnostusta. Kertoo palstasta paljon.

• Anonyymi

Monta koiraa ja hyenaa on kimpyssasi siltä istumalta kun aukaiset täällä suusi hengellisistä asioista.. Niih..

ST

• Anonyymi

Commandohauis on kiva tyyppi mutta häntä ylikiusataan naisten taholta ymmärtämättä millainen mies heillä on hampaissa. ST, LS, Aurora. Ehkä muitakin.

• Anonyymi

Soffi kanssa" nauttii tms. onko rakkauskommentteja ladellut Commandohauikselle" kun Commandohauis on yksinään ilman naista ja rukoilee Jumalaa että vaimon saisi.

Jotenkin tuntuu että Commandohauis on yksinään harvinaisempi tapaus ymmärtää taustaansa.
        Kovuutta löytyy liikaa. Nainen sen pimpinhuulillaan pyyhkiä pois vois?
        Yx vaan, psykologiaa lukenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soffi kanssa" nauttii tms. onko rakkauskommentteja ladellut Commandohauikselle" kun Commandohauis on yksinään ilman naista ja rukoilee Jumalaa että vaimon saisi.

Jotenkin tuntuu että Commandohauis on yksinään harvinaisempi tapaus ymmärtää taustaansa.

Aivan joo. Tasan ei oikeudenmukaisuus toteudu. Saisipa Commandohauis rakkautta vihan sijaan naisten taholta.

• Anonyymi

Minä ole mitään kiusannut senki lahoaivo. Vai oonko Commando HÄH ?!

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ole mitään kiusannut senki lahoaivo. Vai oonko Commando HÄH ?!

ST

Commando on todella hyvä näkemään asioiden eri puolia. Hänellä on objektiivistä näkökulmaa.
        Tuo puoli ei näy noissa ruoka yms aloituksissa.
        Hän on hyvin älykäs.
        Luen ihmisiä rivien välistä.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä helv...

Soffi ei ole ladellut täällä minkäänlaisia rakkauskommentteja, ei Commandolle, kellekään.

Onko multa mennyt ohi jotkut false flagit nimissäni?
        ~

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä helv...

Soffi ei ole ladellut täällä minkäänlaisia rakkauskommentteja, ei Commandolle, kellekään.

Onko multa mennyt ohi jotkut false flagit nimissäni?
        ~

Taitaa olla Commandon märkä päiväuni vain

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla Commandon märkä päiväuni vain

ST

Vaikkakin voin kirjoitella Commandon ketjuissa, harvemmin kirjoitan mitään suoraan hänelle. Yleisemmin kirjoittelen meidän tyttöjen kesken, tai sitten vain yleisesti. En ole ollenkaan miehenkipeä, päinvastoin! Ihanaa olla yksin ja hoitaa omat asiani rauhassa, ilman, että joku siinä rinnalla sekaantuu asioihini, aiheuttaa sählinkiä. Olen edelleenkin sitä mieltä, että maitotölkit kuuluu pitää jääkaapin ovessa tai lisäksi ladata ne siististi hyllylle. Niitä ei jumankekka kuulu heittää sikinsokin hyllyille ja sitten pitää perunoita ovessa!

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikkakin voin kirjoitella Commandon ketjuissa, harvemmin kirjoitan mitään suoraan hänelle. Yleisemmin kirjoittelen meidän tyttöjen kesken, tai sitten vain yleisesti. En ole ollenkaan miehenkipeä, päinvastoin! Ihanaa olla yksin ja hoitaa omat asiani rauhassa, ilman, että joku siinä rinnalla sekaantuu asioihini, aiheuttaa sählinkiä. Olen edelleenkin sitä mieltä, että maitotölkit kuuluu pitää jääkaapin ovessa tai lisäksi ladata ne siististi hyllylle. Niitä ei jumankekka kuulu heittää sikinsokin hyllyille ja sitten pitää perunoita ovessa!

Teillä ei mene sun miehen kanssa kovin hyvin. Olisiko dementian paikka jos säilyttää perunoita ovessa... Jos on sairastumassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä Sohvi?

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä Sohvi?

ST

Juuh. Olen.

Viestissäni ei siis tullut selväksi, että tuon mieshenkilön jätin jo yli 10 vuotta sitten ja siitä lähtien olen nauttinut rau-has-ta! Poliisi sai hakea sen muutaman kerran ja tämä oli hänelle hyvin nöyryyttävää. Lopulta pysyi poissa, perunoineen.

• Anonyymi

Teillä ei mene sun miehen kanssa kovin hyvin. Olisiko dementian paikka jos säilyttää perunoita ovessa... Jos on sairastumassa?

Se sairastui jo lapsena, alkoholismiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Se sairastui jo lapsena, alkoholismiin.

Kuulostaa varsinaiselta herrasmieheltä.. No juu, ymmärrät varmaan sarkasmini. hyvä että pääsit eroon. Yksin on kaikkein paras, minunkin mielestä.

• Anonyymi

Mutta se minua ärsytti niin että sain hetkellisen pinenemuskohtauksen, kun Commando kirjoitti, että minä olisin hermostunut koska hän ei kelpuuta minua, koska en ole neitsyt.
      Ärsyttää kun laittaa päähäni tuolkaisia ajatuksia, vaikkei tuolkainen ole käynyt edes mielessäni.
      Meinasin ihan pimahtaa.

ST

• Anonyymi

Tietysti olit pimahtaa! Sinähän, me kaikki tytöt täällä, ollaan vannoutuneita neitsyitä!

Mutta onko Commando itse neitsyt? Jos se kiikastaakin tästä? 😏
        ~

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti olit pimahtaa! Sinähän, me kaikki tytöt täällä, ollaan vannoutuneita neitsyitä!

Mutta onko Commando itse neitsyt? Jos se kiikastaakin tästä? 😏
        ~

En ottaisi toisen käyttämää niin 🤔 ottaisitko sinä Sohvi?

Tottakait me olemme uskossa Jeesukseen Kristukseen, emmekä mitään haureellisia porttokirkollisia.

ST

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      19406
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      5605
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      260
      2996