Aihe

2000 e rotsien tarina..

Anonyymi

72

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli takki ostettu sosiaalituilla tai varastettu.

• Anonyymi

Ei ainakaan työnteolla.

• Anonyymi

Tällaisessa tapauksessa kuka tahansa voi tehdä poliisille tutkintapyynnön esimerkiksi netissä ja pyytää, että poliisi selvittää, onko peli ollut rehellistä ?

• Taitaa olla asianomistajarikos. Lähinnä kyse lienee tyhmyydestä. Lokalle ei ole välähtänyt päähän, että 16-v voi tienata aika hyvin, vaikka 15-v olisi tuloton. Tai että joillakin pappa betalar.

Mutta Juneksen tyhmyys menee läpi mv-lehden lukijoille. Ei yllätä.

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Taitaa olla asianomistajarikos. Lähinnä kyse lienee tyhmyydestä. Lokalle ei ole välähtänyt päähän, että 16-v voi tienata aika hyvin, vaikka 15-v olisi tuloton. Tai että joillakin pappa betalar.

ne miehet oli kyllä ikähaitarilla 19-30v. se tyttö oli 17v.

• Anonyymi kirjoitti:

ne miehet oli kyllä ikähaitarilla 19-30v. se tyttö oli 17v.

Tyttö voi olla nyt 17, mutta verotiedot ovat kahden vuoden takaa. Jos osaat tuon verran vähennyslaskua...

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Taitaa olla asianomistajarikos. Lähinnä kyse lienee tyhmyydestä. Lokalle ei ole välähtänyt päähän, että 16-v voi tienata aika hyvin, vaikka 15-v olisi tuloton. Tai että joillakin pappa betalar.

Naivi. Se on oikea sana kommentillesi. Jep jep

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Tyttö voi olla nyt 17, mutta verotiedot ovat kahden vuoden takaa. Jos osaat tuon verran vähennyslaskua...

annappa vinkkiä, missä työssä 16 v. nuori tyttö pääsee niin hyviin ansioihin, että on varaa pistää tonneja vaatteisiin?

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Paljonkohan huumeiden myynnillä tienaa??

• Anonyymi kirjoitti:

annappa vinkkiä, missä työssä 16 v. nuori tyttö pääsee niin hyviin ansioihin, että on varaa pistää tonneja vaatteisiin?

Miten sukupuoli tuohon liittyy? Itse tienasin tuon ikäisenä 120 mk/h, mikä on itse asiassa inflaatio huomioiden about yhtä paljon kuin nykyään, mutta töitä ei tietenkään ollut kuin muutamia tunteja viikossa. Jos olisi tehnyt enemmän hommia, niin nopeastihan siitä olisi takkirahat kerännyt, mutta vietin mielummin aikaa koulussa.

Jos vuodessa tienaa 2000 euroa, niin eipä siinä ihan hirveästi tarvitse tehdä. Varmaan mainoksia jakamallakin tuon saa kasaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No katso netistä missä myydään " mustaapiparia " 140e suoritus..Sekxxxtreffit.fi

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Miten sukupuoli tuohon liittyy? Itse tienasin tuon ikäisenä 120 mk/h, mikä on itse asiassa inflaatio huomioiden about yhtä paljon kuin nykyään, mutta töitä ei tietenkään ollut kuin muutamia tunteja viikossa. Jos olisi tehnyt enemmän hommia, niin nopeastihan siitä olisi takkirahat kerännyt, mutta vietin mielummin aikaa koulussa.

Jos vuodessa tienaa 2000 euroa, niin eipä siinä ihan hirveästi tarvitse tehdä. Varmaan mainoksia jakamallakin tuon saa kasaan.

LUKUTAITO rotta ? " mutta vietin mielummin aikaa koulussa " Miksi olit koulussa jos et ymmärrä mikä ERO on vuodella ja kuukaudella ? ”Kuukaudessa vaatteisiin jopa 2 000 euroa käyttävä” Wendy Kasongo (joka kuvaa itseään sanoin ”the hardest working teenager out here”) tienasi ansiotuloja 140 euroa ja pääomatuloja 0 euroa.

• Anonyymi kirjoitti:

LUKUTAITO rotta ? " mutta vietin mielummin aikaa koulussa " Miksi olit koulussa jos et ymmärrä mikä ERO on vuodella ja kuukaudella ? ”Kuukaudessa vaatteisiin jopa 2 000 euroa käyttävä” Wendy Kasongo (joka kuvaa itseään sanoin ”the hardest working teenager out here”) tienasi ansiotuloja 140 euroa ja pääomatuloja 0 euroa.

Eipä kukaan tuota kuukautta maininnut. Ja tulot edelleen ihan väärältä vuodelta.

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Eipä kukaan tuota kuukautta maininnut. Ja tulot edelleen ihan väärältä vuodelta.

Alä rotta myönnä että olisit " joskus " väärässä. Ja jos olet väärässä niin käytössäsi on se DELETE nappi..

• Anonyymi kirjoitti:

Alä rotta myönnä että olisit " joskus " väärässä. Ja jos olet väärässä niin käytössäsi on se DELETE nappi..

Kokeilepa hakutoimintoa. Kukaan ei puhunut mitään kuukaudesta, ennen kuin sinä keksit lisätä tuon listalle...

Se, että Lokka on idiootti, lienee kaikille selvää joka tapauksessa. Mutta millaiset ihmiset levittelevät idiootin juttuja?

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Kokeilepa hakutoimintoa. Kukaan ei puhunut mitään kuukaudesta, ennen kuin sinä keksit lisätä tuon listalle...

Se, että Lokka on idiootti, lienee kaikille selvää joka tapauksessa. Mutta millaiset ihmiset levittelevät idiootin juttuja?

"Se, että Lokka on idiootti, lienee kaikille selvää joka tapauksessa. Mutta millaiset ihmiset levittelevät idiootin juttuja? " ÄLÄ VIHAKIRJOITA voi tulla kutsu käräjille....

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Milloin tämäkin rotta-käy-oikeissa duuneissa.Kirjoittelee s-24 palstoilla 24/7.Ei kai vaan
        "palkanmaksaja" ole xxx xxx ?

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Siinä artikkelissa kyllä nuorten suulla puhutaan että luksukseen ja merkkivaatteisiin uppoaa tonneja per KUUKAUSI,ei siis vuosi tai päivä vaan kuukausi.
        Vanhemmat eivät heille, artikkelin mukaan, niitä maksele vaan he tekevät ahkerasti"töitä".

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä artikkelissa kyllä nuorten suulla puhutaan että luksukseen ja merkkivaatteisiin uppoaa tonneja per KUUKAUSI,ei siis vuosi tai päivä vaan kuukausi.
        Vanhemmat eivät heille, artikkelin mukaan, niitä maksele vaan he tekevät ahkerasti"töitä".

Eipä ollut artikkeliin linkkiäkään kukaan tarjonnut. Ainoa linkki näyttäisi olevan jonnekin mv-lehteen, mutta sitä nyt ei kukaan normaalijärjellä varustettu tietenkään klikkaa.

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Eipä ollut artikkeliin linkkiäkään kukaan tarjonnut. Ainoa linkki näyttäisi olevan jonnekin mv-lehteen, mutta sitä nyt ei kukaan normaalijärjellä varustettu tietenkään klikkaa.

Voi hyvät hyssykät sinuakin rotta vai mikä lie mg oletkaan.

Kun nyt esität niin viisasta ja kaikkitietävää, niin käypäs nyt Hesarin sivuilta onkimassa se juttu.

Me kun ei olla sinun palvelijoitasi - ei edes linkittämiseen liittyvissä asioissa. Jos jotakuta asia kiinnostaa vänkäämisen sijaan, niin on niin hyvä ja hakee ihan itse.

Nyt voit sitten esittää kiitoksen siitä, että vinkkasin alkuperäisen jutun olleen Hesarissa, vaan tuskinpa jäykkä niskasi siihenkään taipuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun nyt esität niin viisasta ja kaikkitietävää, niin käypäs nyt Hesarin sivuilta onkimassa se juttu.

Me kun ei olla sinun palvelijoitasi - ei edes linkittämiseen liittyvissä asioissa. Jos jotakuta asia kiinnostaa vänkäämisen sijaan, niin on niin hyvä ja hakee ihan itse.

Nyt voit sitten esittää kiitoksen siitä, että vinkkasin alkuperäisen jutun olleen Hesarissa, vaan tuskinpa jäykkä niskasi siihenkään taipuu.

Ei sen niska taivu, leuan alla nääs killuu lötkön kassit. Nokkahuiluilulla kevättä kohti.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi ressukkaa. Etkö sen vertaa tiedä keskustelukulttuurista, että jos vetoat johonkin artikkeliin, tms. on sinun velvollisuutesi osoittaa tuo artikkelikin. Tuollaiset ala-arvoiset heitot, tyyliin "hae itse jos kiinnostaa", saavat vain teidät näyttämään avuttomilta pelleiltä.

Minua ei ihan hirveästi kiinnosta alkuperäinen juttu. Kukin saa käyttää minun puolestani rahansa, miten haluaa, oli ne tienattu miten tahansa.

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Voi ressukkaa. Etkö sen vertaa tiedä keskustelukulttuurista, että jos vetoat johonkin artikkeliin, tms. on sinun velvollisuutesi osoittaa tuo artikkelikin. Tuollaiset ala-arvoiset heitot, tyyliin "hae itse jos kiinnostaa", saavat vain teidät näyttämään avuttomilta pelleiltä.

Minua ei ihan hirveästi kiinnosta alkuperäinen juttu. Kukin saa käyttää minun puolestani rahansa, miten haluaa, oli ne tienattu miten tahansa.

" Kukin saa käyttää minun puolestani rahansa, miten haluaa, oli ne tienattu miten tahansa. " vaikka ihmiskaupalla-huumeilla-palkkamurhilla-alaikäisten parittamisella- ym-

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Itsehän juuri valitit, ettet ole saanut linkkiä, eikä sinulle se mv-lehden linkki kelvannut.

Ja ketkä TEIDÄT kommenttini, jonka heitin aivan sivusta, saa näyttämään avuttomilta pelleiltä? Korkeintaan siis minut, älä siis vedä samalla kammalla kaikkia. Ja olen edelleen sitä mieltä, että kukin etsiköön linkkinsä, elleivät tarjotut kelpaa, sillä kirjoitit näin:

"Eipä ollut artikkeliin linkkiäkään kukaan tarjonnut. Ainoa linkki näyttäisi olevan jonnekin mv-lehteen, mutta sitä nyt ei kukaan normaalijärjellä varustettu tietenkään klikkaa."

Mutta jos olet noin innokkaasti kommentoimassa rotsijuttua, sen on pakko kiinnostaakin sinua. MOT.

Lopuksi vielä: minulla ei ole MINKÄÄNLAISTA velvollisuutta osoittaa mitään kirjoittamaani todeksi. Keskustelukulttuuria tahi ei.

Rakkain terveisin Ressukka

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Voinet toki osoittaa mediasta uutisen (varmaan löytyy persujen omasta aviisista), jossa persut haluavat kovempia rangaistuksia omiensa tekemiin seksuaalirikoksiin. Tai edes suomalaisten tekemiin.

Esimerkiksi Oulun raiskausvyyhdistä meuhkattiin persupiireissä hirvittävästi, mutta tästä en ole vielä nähnyt yhdenkään persun sanovan mitään. Miksiköhän? https://yle.fi/uutiset/3-11700573?fbclid=IwAR0fQ4DIfS8-mGOikj5VW6Ytla9g3n7qnHv-POUcXObcFpIdQHAvvZNsZ4g

Ai niin, vihapuheen merkitys on ilmeisesti sinulle hieman hämärä. Kannattaa tutustua paremmin.
        Osaa rotta käyttää nettiäkin ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän juuri valitit, ettet ole saanut linkkiä, eikä sinulle se mv-lehden linkki kelvannut.

Ja ketkä TEIDÄT kommenttini, jonka heitin aivan sivusta, saa näyttämään avuttomilta pelleiltä? Korkeintaan siis minut, älä siis vedä samalla kammalla kaikkia. Ja olen edelleen sitä mieltä, että kukin etsiköön linkkinsä, elleivät tarjotut kelpaa, sillä kirjoitit näin:

"Eipä ollut artikkeliin linkkiäkään kukaan tarjonnut. Ainoa linkki näyttäisi olevan jonnekin mv-lehteen, mutta sitä nyt ei kukaan normaalijärjellä varustettu tietenkään klikkaa."

Mutta jos olet noin innokkaasti kommentoimassa rotsijuttua, sen on pakko kiinnostaakin sinua. MOT.

Lopuksi vielä: minulla ei ole MINKÄÄNLAISTA velvollisuutta osoittaa mitään kirjoittamaani todeksi. Keskustelukulttuuria tahi ei.

Rakkain terveisin Ressukka

M-G-vaihtoi-rotan-haalarin-ylleen-

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

sittenhän sinä voit klikata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voinet toki osoittaa mediasta uutisen (varmaan löytyy persujen omasta aviisista), jossa persut haluavat kovempia rangaistuksia omiensa tekemiin seksuaalirikoksiin. Tai edes suomalaisten tekemiin.

Esimerkiksi Oulun raiskausvyyhdistä meuhkattiin persupiireissä hirvittävästi, mutta tästä en ole vielä nähnyt yhdenkään persun sanovan mitään. Miksiköhän? https://yle.fi/uutiset/3-11700573?fbclid=IwAR0fQ4DIfS8-mGOikj5VW6Ytla9g3n7qnHv-POUcXObcFpIdQHAvvZNsZ4g

Ai niin, vihapuheen merkitys on ilmeisesti sinulle hieman hämärä. Kannattaa tutustua paremmin.
        Osaa rotta käyttää nettiäkin ..

Anonyymisti näköjään tuossa rottailua.
        Kyllä juu ne kokoomuslaisetkin...
        Jännä juttu että viherpuna se vänkää persujen niskoille kaiken jenkkilästä kotimaahan asti muiden tekoset. On ne niljakkaita nuo suvakkisuut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymisti näköjään tuossa rottailua.
        Kyllä juu ne kokoomuslaisetkin...
        Jännä juttu että viherpuna se vänkää persujen niskoille kaiken jenkkilästä kotimaahan asti muiden tekoset. On ne niljakkaita nuo suvakkisuut.

Näin on. Kirjoitti tänne mitä tahansa joka sotii jonkun ajatusmaailmaa vastaan, saa heti leiman, ja 99% se on persuleima.

Että ne persut ovatkin aktiivisia, kukaan tai mikään ei heitä voita...

• Anonyymi

Voihan olla että käyvät pimeissä töissä tai huumekauppaa.

• Anonyymi

Suomihan tarvitsee juuri tällaisia rehellisiä, ahkeria ja vaatimattomia nuoria. Heissä meillä on tulevaisuus. Kysykää vaikka karvahatulta.

• Anonyymi

Huomatkaa, kuinka nuo loisivat mamunuoret kehottavat muita nuoria menemään töihin!?😂

Ja tietysti mamutusmedian toimittaja ei mitenkään osaa kyseenalaistaa tuota logiikkaa ja moraalia?

• Anonyymi

Täyttä pölijyytähän se on suomalaisen noita elättää, eikä se meille kuulukkaan

• Anonyymi

Eihän heitä tarvitse elättääkään.
        Turhaan kitiset.

• Anonyymi

Luusereiden pitää pukeutua kalliisiin vaatteisiin, että eivät näyttäisi niin luusereilta.

• Anonyymi

Niin . Tässäkin nähdään miten kaiken alleen peittävä rasismi on pesiytynyt suomalaisten työmarkkinoiden rakenteisiin.

Tämäkin mainittu nuori ihminen paiskii töitä urakalla ja mitä saa palkaksi ? Ei mitään! Hävetkää suomalaiset poorvarit !

• Anonyymi

Tässä 69 v eläkeläisenä pohtii että olisi nuorena kannattanut sijoittaa vaikka karvahattu bisnekseen ja muuttaa vaikka somaliaan " siirtolaiseksi " Olisi nyt rahaa moisiin vermeissiin..

• Anonyymi

Vähän tarvis toimittajan tutkia myös taustoja!!!
      VAi eikö uskalleta kaivella?????

• Anonyymi

Sehän ei oo tyhmä joka pyytää, maksajat ne tyhmiä on eli ME!!!!

• Anonyymi

Jos vanhemmat ostaneet. Itse ostin lapsilleni takit, kun vielä olivat teinejä ja opiskelivat. Vieläpä kun opiskelivat korkeakoulussa.
      Miten te hömelöt jaksatte, olette ääliöitä noissa ihmisten vainoamisessa.
      Saatteko kovatkin kiksit?

• Anonyymi

Joo tunnen ton tyypin faijan ..myy Hagiksen torilla luudanvarsia..on ihan oikea miljönääri..

• Anonyymi

Jos vanhemmat ovat rikkaita. Tutkiko vanhemmat?

• Anonyymi

Siinä artikkelissa nuo nuoret kyllä kehuivat, että 1000€ takkiin on kyllä varaa, kun tekee ahkerasti töitä. Vanhemmat eivät kuulemma niitä rahoita.
        Aika jäätävä oli myös elitistinen kommentti, että "väärät" ihmiset eivät saa käyttää noita kuteita... Ketkä siis ovat näitä "vääriä ihmisiä"?
        Ystäväni teini-ikäiseltä pojalta vietiin päältä kallis takki, johon hän oli jo pitkään säästänyt rahaa. Asialla oli juuri sellainen "nuorisojengi", " tulevaisuuden koneinsinöörejä".
        Kai hän sitten oli "väärä ihminen" käyttämään niin hienoa takkia. Olihan hän vain, maitonaama pellavapää.

• Anonyymi

Joo ..Afrikan prinssejä ja Arabian sulttaanejahsn ne on..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä artikkelissa nuo nuoret kyllä kehuivat, että 1000€ takkiin on kyllä varaa, kun tekee ahkerasti töitä. Vanhemmat eivät kuulemma niitä rahoita.
        Aika jäätävä oli myös elitistinen kommentti, että "väärät" ihmiset eivät saa käyttää noita kuteita... Ketkä siis ovat näitä "vääriä ihmisiä"?
        Ystäväni teini-ikäiseltä pojalta vietiin päältä kallis takki, johon hän oli jo pitkään säästänyt rahaa. Asialla oli juuri sellainen "nuorisojengi", " tulevaisuuden koneinsinöörejä".
        Kai hän sitten oli "väärä ihminen" käyttämään niin hienoa takkia. Olihan hän vain, maitonaama pellavapää.

Ruotsissa arkipäivää, tuo vaatteiden päältä vieminen. Ilmeisesti ei tule sossusta vielä tarpeeksi avustuksia...

• Anonyymi

Onko jo vankilassa???)

• Anonyymi

Varmaan verottajaa kiinnostaa miten suomalaisillekki saatais kovaa työtä ja minne ne verorahat on menneet?

• Anonyymi

Olette lapsellisia ja tyhmiä vainoajia. Mitä se teille kuuluu kenenkään takit ja ostamiset. Eikö ole hyvä että joku;ostaa ja raha kiertää?

• Anonyymi

niin kauan kuin muistan, poliisi on varoitellut vanhempia, että jos nuoren vaatekomeroon alkaa äkkiä ilmestymään huomattavan kalliita luksustuotteita, vaatteita ja koruja niin pitäisi hälytyskellojen alkaa soimaan.
        Nuoret ilmeisesti valehtelivat siitä työnteosta, niin totta kai se herättää kysymyksiä.

• Anonyymi

Niin kauan kuin suomalaiset oletetusti maksavat veroina ihmisten ylläpidon, asia kuuluu myös suomalaisille.

• Anonyymi

"Olette lapsellisia ja tyhmiä vainoajia. Mitä se teille kuuluu kenenkään takit ja ostamiset. Eikö ole hyvä että joku;ostaa ja raha kiertää? " KUULUU kyllä jos maksan veroja 30-40 % tuloistani ja rahoitan sillä moiset loimet..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin kauan kuin muistan, poliisi on varoitellut vanhempia, että jos nuoren vaatekomeroon alkaa äkkiä ilmestymään huomattavan kalliita luksustuotteita, vaatteita ja koruja niin pitäisi hälytyskellojen alkaa soimaan.
        Nuoret ilmeisesti valehtelivat siitä työnteosta, niin totta kai se herättää kysymyksiä.

Ei hitsi! minkä ikäinen oikein olet? Sinulle on siis ihan sama, millä konsteilla sitä rahaa hankitaan, kunhan vain hankitaan ja paljon???
        kuule, kyllä ne "lapselliset ja tyhmät" löytyvät ihan sieltä hesarin toimittajakunnasta. tai sitten tuo artikkeli oli ovelaa piilov*ttuilua?

• Anonyymi

LISÄÄ takkienostajia tulossa...Frontex: 124 000 laitonta siirtolaista tunkeutui EU-alueelle 2019 – Lähes kaikki miehiä

Yli 120 000 laitonta maahanmuuttajaa matkusti Eurooppaan vuonna 2020, kertoi EU:n Frontex tänään. Yli 90 prosenttia oli miehiä, ja yleisimmät lähtömaat ovat Lähi-idässä ja Afrikassa.

• Anonyymi

Kuka yllättyi

• Anonyymi

minä yllätyin. Entä jos he ovat vain pokkeuksellisen kovia marjanpoimijoita, joille thaimaalaisetkin jäävät kakkoseksi...?

• Anonyymi

Yksikään noista ei ole varmasti luksusvaatteita töillään ansainnut.
      Ja jos vanhemmat ovat kustantaneet , niin rahat ovat varmasti sosiaalitoimen luukulta saatuja eli meidän verorahojamme.

• Anonyymi

Sossutäti kertoi että niiden taitavat äidit neuloo itse nämä kalliit muotivaatteet lapsilleen ja rahaa riittää sossusta hyvin uusiin iPhone kännyköihin ja matkusteluun kun ne ei käy ravintoloissa ja ryyppää ja polta tupakkaa kuin suomalaiset sossuasiakkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossutäti kertoi että niiden taitavat äidit neuloo itse nämä kalliit muotivaatteet lapsilleen ja rahaa riittää sossusta hyvin uusiin iPhone kännyköihin ja matkusteluun kun ne ei käy ravintoloissa ja ryyppää ja polta tupakkaa kuin suomalaiset sossuasiakkaat.

Toi jutun makuulla joka toisella oli rööki kädessä mutta sitä ei lasketa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi jutun makuulla joka toisella oli rööki kädessä mutta sitä ei lasketa

Se kun on sitä parempaa röökaamista...

• Anonyymi

Niin se pössyteltävähän on pilvee eikä sekään ole halpaa

• Anonyymi

Herää jälleen kysymys miksi Suomeen rahdataan jopa ministerien toimesta pelkkää saastaa joka tulee erittäin kalliiksi Suomen veronmaksajille ?

• Anonyymi

Kateus on kamala sairaus.

Se jäytää ihmisen elämän pilalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateuden takiahan ne mamut hakeutuvat Suomeen..leveä leipä ( kebabbi ) ja seinästä saa ilmaista rahaa toisinkuin lähtömaassa.. Olet JÄLLEEN 100 % oikessa KIITOS SIITÄ !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme juttu, että joltain sofialta tiukattiin oikeudessa moneen otteeseen, että mistä hän on saanut rahat monien tonnien ökylaukkuihin ja muuhun.
        Näitä nuoria vain silitellään päähän. Kukaan viranomainen ei mene tiukkaamaan, että miten nollatuloilla elävillä, persaukisilla nuorilla on varaa noihin kamppeisiin.
        Itse talletin muutama vuosi sitten 1000€ tililleni ja pankkitoimihenkilö oli heti tiukkaamassa, että jassoo, mistäs nämä rahat ovat peräisin. Siinä sitten sopersin, kuin suurikin rikollinen, että myin pari vanhaa venettä ja muuta tarpeetonta tavaraa mökin liiteristä.
        Ehkä noilla nuorilla on varakkaita "sponsoreita" sohvinmalliin.

• Anonyymi

17-19-vuotiaat matut , joiden verotettavat ansiot todistetusti ovat nolla euroa, eivät voi rahoíttaa usean tuhannen kuukausittaisia luksusvaateostoksiaan muuten kuin rikollisin keinoin.
      Joko vaatteet ovat varastettuja , ryöstettyjä "vääränlaisilta" ihmisiltä tai rahoitettu huumekaupoilla.
      Tietysti yksi mahdollisuus on erittäin antelias sossutäti , joka rahoittaa vaateostokset verovaroistamme. Siihen en kuitenkaan halua uskoa.

Poliisilla olisi noissa asioissa selvitettävää.

• Anonyymi

kaikesta huolimatta muistakaa polvistua BLM..

• Anonyymi

Haaviston pekko ja hipilä nauttii kun raha virtaa suomeen lähi-idästä

vai mistä ne pojat pullistelee?

• Anonyymi

Ovat vaan keränneet ahkerasti tyhjiä pulloja.

Aivan varmasti, joo....

• Anonyymi

Uskaltaako poliisi edes alkaa kyselemään rahojen perään jolla noita luksustavaroita ostellaan , ryöstetään tai varastetaan ?

Perässä olisi heti suvakkikuoro rasismisyytöksineen.

Joka tapauksessa: Kun todistetusti omia tuloja ei ole eivätkä vanhemmat rahoita ostoksia , on kyseiset tavarat hankittu rikollisin keinoin ja poliisilla olisi aihetta tutkia asia.

• Anonyymi

Ohivalon suojatit , ei saa kyselläja häiritä talvi / kesälomaa !!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Mitä te ratsistit täällä millasttr toisia? Nehän sanoo ite siinä että jos NE haluu luxusta niin menkää TE töihin!

Kato pitää tietää!

• Anonyymi

Justiinpa niin. Osuit asian ytimeen !

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      105
      4750