Aihe

Salmivirta yhtiöt

Anonyymi

Tervehdys!! Tuo Salmivirta yhtiöt oy Mäntässä kannattaa kiertää hyvin kaukaa!!! Itsellä oli auto huollossa ja salmivirta vaihtoi autooni akun.Ei ollut vaihtanut akkua ollenkaan!! Vielä jätkä valehteli että vaihtoi autooni akun.Sain sen selville kun itse vaihdoin ja ostin akun.Asiakas ei saa ollenkaan kuittia maksusta ja se salmivirran Simo laittaa omiin taskuihin rahaa.Se on totta!! Olen nähnyt omin silmin.
Olen laittanut hänestä ilmoituksen kun laittaa rahoja jumalauta omiin liiveihin.

14

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jee tosimiehet korjaa itte autonsa. Ja korjaamot antaa valohoitoo

• Anonyymi
        UUSI

Samaa mieltä, ihmisten keksimiä vekottimia, ei mitään rakettitiedettä. Ei kai nyt akun vaihdon takia varsinkaan tarvii minnekään huoltoliikkeeseen autoo viedä, sen nyt osaa akatkin😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, ihmisten keksimiä vekottimia, ei mitään rakettitiedettä. Ei kai nyt akun vaihdon takia varsinkaan tarvii minnekään huoltoliikkeeseen autoo viedä, sen nyt osaa akatkin😅

Kylä vaan se uus akku täytyy koodata auton tietsikkaan...ei tosin vanhemmis autois missä pärjää ilman saatanan tietokoneita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kylä vaan se uus akku täytyy koodata auton tietsikkaan...ei tosin vanhemmis autois missä pärjää ilman saatanan tietokoneita

Kyllä se akun vaihto kotonakin onnistuu, testereitä saa tähänkin tarkoitukseen tilaamalla netistä. Maksaa tietenkin, mutta itselläkin on testerissä ominaisuus millä akun voi koodata vaihdon yhteydessä. Omakin testeri maksanut jo itsensä takaisin😉

• Anonyymi

Mänttilä-Pulassa ei ole kilpailua asiakkaista ja toisaalta asiakkaat ei vaadi palvelua niin yritykset voi olla kuinka huonoja vaan...osa on vielä niin pässejä etteivät kehtaa olla viemättä toista kertaa samaan paskaan paikkaan tai kun on tuttu yrittäjä niin pitää vaan "kärsiä".Yhden firman auton kanssa oli just näin...maksettiin tyhjästä.Pahimmillaan autosta oli jarrut rikki...pikkuvikoja.Vihon viimein työnantaja suostui vaihtamaan korjaajaa ton jarruhomman jälkeen.Niitäkin hyviä palvelualttiita korjaamoita lähialueilta löytyy kyllä.

• Anonyymi

Joo kyllä munkin mielestä tuo salmivirran pulju on kyseenalainen! Olen itsekin nähnyt kun se Simo Salmivirta laittaa seteleitä taskuun!! Täytyy sanoa että on kyllä pokkaa!

• Anonyymi

Moikka! Itsellä kanssa on helvetin huonoja kokemuksia koko salmivirran puljusta sen verran että se simo salmivirta puhui jonkun toisen työntekijän kanssa pahaa asiakkaistaan ja puhui heidän yksityisasioitaan ja kun yksi asiakas ei maksanut ajallaan yhtä laskua vaan oli myöhässä se lasku niin sanoi että kun tulisi sota ja tappaisi tuommoiset rahattomat imbesillit.Siinä sitten tuumasin että oli kyllä viimeinen kerta kun menen sinne asioimaan!!

• Anonyymi

Ja toinen pulju mikä kannattaa kiertää kaukaa on Maunuahon nyrkkipaja, se ei tiedä ees mikä on momenttiavain ja ainoastaan datsunit kelpaa "huoltoon"
      Kysyin foordia jakopää remppaan, niin vastaus oli että ei oo sellasia työkaluja??? Se mitään erikoistyökaluja tarvi. Tekisin jakopää rempan ite omilla työkaluilla, mutta ulkohommina ilman nosturia työlästä.

• Anonyymi

:D hyvä paja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D hyvä paja

Vla autohuolto myös kannattaa myös kiertää kaukaa. Ikävän oloinen se yks asentaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vla autohuolto myös kannattaa myös kiertää kaukaa. Ikävän oloinen se yks asentaja

Ei taida olla enää hommissa.

• Anonyymi

Joo komppaan myös tota Maunuahon verstasta, rööki palaa asiakkaiden autoissa, likaista joka paikassa ja 'osaaminen' perustuu vanhoihin nissaneihin. Käytin - 17 vuoden dieseli Qashqaita pihassa, niin sano että mee keuruulle. No minäpä menin ja hommat hoitu siellä mainiosti. Eläkeläis naiset käyttää romujaan Maunuaholla, ei muut, eikä muiden kyllä kannatakkaan.

• Anonyymi

Jos et saanut kuittia, miksi et pyytänyt sitä?
      Tuskin kukaan asiakaspalvelija kieltäytyy antamasta kuittia pyynnöstä.
      Kävikö kuitenkin niin, että et saanut suutasi auki?
      Palaute kannattaa aina antaa sinne itse firmaan, kun se ei kauheasti auta täällä valittaa asiasta.

• Anonyymi

Ostin uuden moottorisahan tuosta firmasta muutama vuosi sitten. Kuitti tuli pyytämättä ja myös perehdyttäminen sahaan pyytämättä. Itse koin ostotilanteen aivan asiallisena.
      Eiköhän se metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      625
      30418
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22674
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14134
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11257
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8356