Aihe

MONTAKO KERTAA TÄMÄ PITÄÄ SANOA?

Minä en sitä tiedä, mutta lähettäjäni tietää.

"Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

Tämän käskyn Saatana antoi valtakunnalleen siksi, että voisi Jumalan Pojan verellä lepyttää Jumalan vihan, joka syttyi hänen omaa Poikaansa kohtaan, joka alkoi nimitellä hänen valitsemaansa kansaa saatanoiksi.

Siksi Jumala tunsi suloisena tuoksuna, kun hänen Poikansa veri alkoi vuotaa, ja kun hän tuskassaan huusi:
"Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsi."

Näin törkeään valheeseen on koko ihmiskunta jo 2000 vuotta uskonut, ja tämäkin kansa koko historiansa ajan kuten kirjoitettu on:

"Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

Missä ovat ne tämänkin kansan, ne harvat ihmiset, jotka ymmärtävät todellisen syyn Jumalan Pojan tappamiseen?

Jumalan Pojan tappamisella Saatana kosti Jumalalle sen, kun tuli aikojen alussa taivaan loistosta maailman pimeyteen syöstyksi, ja hän saisi kaikki viettelemänsä ihmiset pitää ikuisesti omanaan.

Miksi Jumala kuitenkin valitsi Saatanan haltuun jätetystä
maailmasta itselleen Pojan joka alkoi heitä saatanoiksi haukkumaan? Siksi hänet oli pakko tappaa, ja kun se oli tapahtunut, aloitti Saatana Jeesuksen valitseman Saulin vietteleminen erinomaisilla ilmestyksillä omakseen.

Kun se onnistui, tuli Saulista Paavali kaikkien piispojen ja pappien kantaisä, jonka johdolla koko maailma oli jo vuonna 90 saatu Saatanan haltuun, valheen "pelastusopilla", joka todellisuudessa on tänäkin päivänä SAATANAN OMISTUSOPPI :

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
-- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Ja niin alkoivat Saatanan seurakuntien perustamiset ja ristiretket.

"Hän antoi seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat, sekä paimenet että opettajat, varustaakseen kaikki seurakunnan jäsenet palvelutyöhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen."

Näin syntyivät ruumiiden vallassa olevat kuoleman kirkot, rosvojen luolat, Saatanan tappovälineen RISTIN alle.

"Siksi Jumala lähetti rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

13

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut."

Siitä huolimatta Jumala antoi tämänkin käskynsä:

"Kuulkaa siis:
      Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

32 vuoden ajan olen kertonut avoimesti elämästäni kaiken, ja kaiken sen, mitä Pyhä Henki on tästä Jumalan lähettämästä rajusta eksytyksestä käskenyt kertoa.

Siitä huolimatta - juuri sen tähden - tämä kaikki on ollut teille vain pelkkää aivopierua.

Ja tämän aivopierun tähden odottelen, koska poliisiksi pukeutunut verihurmostelijan siskon poika tulee porstupaan kolisemaan.

• Anonyymi

Hyvä että ymmärrät raamatun aivopieruksi. Sekavaksi sellaiseksi. Selvänä päivänä Jesse olis varmaan pystynyt parempaankin, mutta ei tainnu osata reppana edes kirjoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että ymmärrät raamatun aivopieruksi. Sekavaksi sellaiseksi. Selvänä päivänä Jesse olis varmaan pystynyt parempaankin, mutta ei tainnu osata reppana edes kirjoittaa.

Se on Saatanalle heitetyn entisen ystäväni Pyhän Hengen herjaus.

• Tämä on se Jumalan lähettämä raju eksytys:

"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.

Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
      ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

Tämä on melkoista ironiaa, koska Saulista, jolle Pyhä Henki tämän ilmoitti, oli tuleva tuo vääryyden ihminen.

Eikä kukaan usko, vaikka Paavali itse todisti olevansa valehtelija, vääristelijä ja ihmeiden tekijä:

"Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen."

• Siinä on todella ihmettä kerrakseen, miten Saatana pystyi Jumalan Pojan verellä puhdistamaan kaikki maailman ihmiset - nekin jotka vielä maailmaan syntyvät ja ovat herkistetty Saatanan ihanille valheille - Jumalalle kelvollisiksi, että hän ottaa ne Saatanalta iloiten taivaaseen.

• Eikä kukaan edes ihmettele tätäkään:

Miksi Jumala ei tuhansia vuosia sitten, kun kuljetti valittua kansaansa erämaassa 40 vuotta kaikenlaisilla visauksilla heitä kiusaten, ei kertaakaan puhunut heille armosta pelastustumisesta.

Eikä Uuden liiton aika siitä puhunut myöskään hänen Poikansa.

Vaan se tuli Saatanalta Paavalille heti kohta sen jälkeen, kun Jumalan Poika oli tapettu.

• Anonyymi

Teuvolla ja Jeesuksella on paljon yhteistä: Omiaan höpöttäviä sekopäitä kumpikin. Hetkittäin sattavat uskoa itsekin juttujaan.

• Jumalan poikia molemmat. Sen todistat sinäkin herjoillasi.

Sitä olen kyllä itsekin ihmetellyt, ettei Jumalalla ole ollut taivaassa ketään muuta, jokna olisi tänne maailmaan lähettänyt, kuin vain Saatana ja Antikristus enkeleineen.

Joten Jeesuksenkin hän adoptoi omakseen Marian isättömästä pojasta.

Samoin kuin minutkin 1936 vuotta myöhemmin, kokemaan saman kuin hänen ensimmäinen Poikansakin:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jumalan poikia molemmat. Sen todistat sinäkin herjoillasi.

Sitä olen kyllä itsekin ihmetellyt, ettei Jumalalla ole ollut taivaassa ketään muuta, jokna olisi tänne maailmaan lähettänyt, kuin vain Saatana ja Antikristus enkeleineen.

Joten Jeesuksenkin hän adoptoi omakseen Marian isättömästä pojasta.

Samoin kuin minutkin 1936 vuotta myöhemmin, kokemaan saman kuin hänen ensimmäinen Poikansakin:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

Sanani on totuus: Jeesus oli vain kirjallinen hahmo ja tumpula jumala ei oikein sitäkään.on kuin tuhnu tuulessa, vastaanottajat kärsii.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanani on totuus: Jeesus oli vain kirjallinen hahmo ja tumpula jumala ei oikein sitäkään.on kuin tuhnu tuulessa, vastaanottajat kärsii.

Kärsimysten antaja ei ole Kristus, vaan häntä matkiva Saatanan poika, Antikristus, joka näyttää sinunkin elämääsi hallitsevan - valheen henki kun on

Sen sai kokea myös Paavali:

"Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."

"He ovat Kristuksen palvelijoita? Minä vielä enemmän -- puhun kuin järjetön. Olen saanut raataa kovemmin kuin he, olen ollut enemmän vankeudessa, minua on ruoskittu ylen määrin, monesti olen ollut kuolemanvaarassa.

Olen juutalaisilta viisi kertaa saanut "yhtä vaille neljäkymmentä" ruoskaniskua, kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua on kivitetty, kolme kertaa olen joutunut haaksirikkoon, olen ajelehtinut meressä vuorokauden.

Olen yhtenään ollut matkoilla, olen ollut vaarassa hukkua jokiin ja joutua rosvojen käsiin, vaarassa niin maanmiesteni kuin vierasheimoisten joukossa, vaarassa kaupungissa ja autiomaassa, vaarassa merellä, vaarassa valeveljien parissa.

Olen raatanut ja nähnyt vaivaa, valvonut paljon, kärsinyt nälkää ja janoa, paastonnut usein, palellut vähissä vaatteissa.

Kaikkien näiden hankaluuksien lisäksi minua joka päivä painaa huoli kaikista seurakunnista."

Maalliset kärsimykset loppuivat kun Vääryyden ihmiset Paavali ja Pietari naulittiin Roomassa ristille vuonna 67, heidän saatanallisten lähetysmatkojen päätteeksi.

• Kello 17.46 oli tänne tällainenkin viesti tullut, jonka ylläpito poisti:

"Armeijassa oli jooka toinen aliupseerikapiainen uskonnon kanssa höpöttäjä."

Tarkoitettu minulle herjaksi, mutta turhaan, koska varusmiespalvelukseen mennessäni olin jo 49 vuotta vihannut Jumalaa.

Viha jatkui vielä 2 vuotta senkin jälkeen, kun täysin palvelleena jäi eläkkeelle 28.2.1983.

• Anonyymi

Eikö siviilipalvelus tai kruunun kraakki olisi ollut sinulle sopivampi paikka?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö siviilipalvelus tai kruunun kraakki olisi ollut sinulle sopivampi paikka?

Mikä minulle oli sopiva, sitä en päättänyt minä, vaan lähettäjäni.

Kävin kutsunnoissa 1956, kuten maan tapa on, ja minut määrättiin JP4 Mikkeli.

Tämän jälkeen tapasin Lappeenrannan kadulla tutun pojan, jolla oli Ilmavoimien kauluslaatat .
        Siinä tuli puheeksi minun tuleva palveluspaikka, jolloin hän sanoi:

Minut koulutetaan Ilmavoimissa tutkanjohtajaksi. Seuraa sinäkin Etelä-Saimaan ilmoituksia, sillä sinne pyritään valintakokeiden kautta.

Seurasin, ja ilmoitus tuli. Kävin hakemassa Sotilaspiirin Esikunnasta tarvittavat paperit ja lääkäriltä todistuksen. Tulikin kutsu Hämeenlinnan Ilmavoimien Viestipataljoonaan pääsykokeisiin, sekä meno-paluu matkalippu.

Ne olivat päivän kokeet ja itse arvelin, että tuskin pääsen, koska olin vain kansakoulun käynyt.

Toisin oli kuitenkin elämäni suunniteltu, ja niin päädyin jo nuorena kersanttina tutka-aseman hoitajaksi. Silloin ei vielä aliupseeri voinut olla päällikkö, mutta sekin aika lopulta tuli.

Kun Taivaan sotapäällikkö näki että pystyin hyvin hoitamaan tämän näkyvän taivaan valvonnan, hän päätti kutsua minut hänen näkymättömän taivaan valvojaksi jäätyäni eläkkeelle 46-vuotiaana.

Miksi johdatit minut sotilaaksi?

Jotta tietäisit mitä merkitsee esimiehen käsky, ja osaisit tehdä sotasuunnitelmia, ja nioin tehtiin sotilasmestarista Mestarin sotilas.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      332
      3680
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      2565