Aihe

Juha Ahvio ja Leena Metsämäki tänään

Anonyymi

13

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alan kuuntelemaan mielenkiinnolla.

• Anonyymi

No kannattiko?

• Anonyymi

Soita p. 0800 411011 - ilmaisnumero suoraan lähetykseen. Kysy taivaan ja maan väliltä olevista asioista.

• Anonyymi

Ps.115:16 Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille. Ps.25:13 Hänen sielunsa saa nauttia hyvää, ja hänen jälkeläisensä perivät maan. Ps.37:9 Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan. Ps.37:11 Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta. Ps.37:22 Sillä hän siunaamansa perivät maan, mutta hänen kiroamansa hävitetään. Ps.37:29 Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti.

• Anonyymi

Ihan kiva, kun luet Raamattua. Mutta tämä on keskustelupalsta, eikä ole tarkoitus kopioida raamatunjakeita perätysten. Keskustele aloituksen aiheesta, jos kiinnostaa. Älä laita pelkkiä raamatunjakeita, jos et niitä mitenkään itse perustele. Perustele lyhyesti, ei mitään saarnoja.

• Anonyymi

Katakombi on maaalainen hautakäytävä tai hautaalue. Katakombeihin on eri aikona haudatu ruumiita varsinkin Pohjois-Afrikassa ja eteläisessä Euroopassa. Nimi "katakobpi" on peräsin keisariajan Rooman kristillisestä hauta-alueesta.

• Anonyymi

Ahvio ja Metsämäki heti aluksi pitivät pitkän Trump-puolustuspuheen. Seli seli.
      Mitä siihen sitten on lisäämistä. Ja
      Bidenkin jo diskattu valmiiksi.

• Anonyymi

Joh.7:33-34 Mutta Jeesus sanoi: Minä olen vielä vähän aikaa teidän kannassne, ja sitten minä menen pois hänen tykönsä, joka on minut lähettänyt. Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Joh.8:21 Niin taas Jeesus sanoi heille: Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla. Joh.13:33 Lapsukaiset, vielä nähän aikaa minä olen teidän kansanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

• Anonyymi

Lukisit vaan itsellesi Raamattua.

• Anonyymi

Jer.7:11 Ryövärien luolaksiko te katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin ole sen havainut, sanoo Herra. Matt.21:13 Ja hän sanoi heille: Kijoitettu on: Munun huoneeni pitää kutsuttaman rukoushuoneeksi, mutta te teette siitä ryövärin luolan. Mark.11:17. Luuk.19:45-46 Ja hän meni pyhäkköön ja rupesi ajamaan myyjiä ulos ja sanoi heille: Kirjoitettu on: Minun huoneeni on oleva rukoushuone, mutta te olette tehneet siitä ryövärien luolan.

• Anonyymi

Mutta sinun huoneesi tulee olemaan jonkin laitoksen suljetulla osastolla, ja tulet havaitsemaan jossakin vaiheessa olevasi lavitsalla lepositeissä.

• Anonyymi

Monet, mukamas uskovat, myyvät ja mainostovat omia tekeleitään, suurella huudolla!

Jos he uskoisivat että Herran tulo on lähellä, ei he niitä myisi, saattaisipa antaa ilmakteeksi!

eli jos olet laivalla joka vajoa aaltoihin ei siinä ole kirjan myynti etusijalla!
      tahi olet
      palavassa talossa, ei siinä ole huoli missä se kirja sitten on!

Järjettömät tomppelit, mukamas uskovia!

Rahan, lihan ja vallaan ja mainee himo, aja monia, nimiä mainitsematta.
      etis kuka ja ketä ja missä mainostaa, omai tekeleitä eikä SUORAAN PUHU JUMALAN SANAA!

vain YKSIN, Jokainen Sana, JUMALAN SUUSTA, on voimallinen ja hyvä oprtukseksi ja jaettavaksi:
      Ilmatteeksi!

• Anonyymi

Jos joku kirjan kirjoittaja ,poliitikko ja monet julistat,
      USKOISI
      ja tahtosi Herran omien parasta, niin
      MIKÄ
      on PARAS TAPA vaikuttaa?

myyäd omia kirjoja vain:
      Matt. 6:6
      Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

mutta, mutta itkee mukamas uskova:
      kuka minulle sitten maksaa palkan ja ylistää oppinaisuuttani, viisauttani ja antaa KUNNIA MINULLE!

ja itku jatkuu, Kuka maksaa talon ja auton ja metkojen velat!
      varmaan kuolen nälkään jos sulkeuden salaiseen kammiion rukoilemaan!

eli, HEDELMISTÄ sinut tunnetaan!

Jumalan Henki, Gal 5:22, tahtoo viedä sinut yksinäiseen paikaa salaiseen rukous hetkeen.

Tällä tavalla voi jopa valtakuntia kääntää Jumalan mielen mukaan HErran eteen ja Jumala sen tekee.

Te järjettömät tomppelit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      12733
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      3141
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2190